Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
kuldvillak

 postitati 22.04.22 19:56
Tsitaat:
Algselt postitas: Kremlin
Vb eksin, aga vihjeks, kui õieti mäletan, oli mul kunagi taoline probleem ja mul oli summuti sukk katki või mingi klamber lahti vms, et viska pilk peale.


Seda võib küll teha :)
Kremlin

 postitati 22.04.22 18:21
Vb eksin, aga vihjeks, kui õieti mäletan, oli mul kunagi taoline probleem ja mul oli summuti sukk katki või mingi klamber lahti vms, et viska pilk peale.
kuldvillak

 postitati 22.04.22 17:53
Auto: Audi TT 1.8t 165kw 2003a BAM 302 000km läbisõit.

Probleem: Suhteliselt väike, kuid häiriv pöörete kõikumine tühikäigul, samuti ka halb külmkäivitus.

Tehtud tööd + lisa, et probleem lahendada:

1. uus kütusepump.
2. uus kütusefilter.
3. uued kütusevoolikud mootoriruumis.
4. uus kütuserõhu regulaator + uus voolik.
5. pihustitele (ise)tehtud puhastus kasutades brake cleanerit ja akutrelli akut + uued tihendid.

6. uus originaalne TIP (turbo intake pipe) ehk sisselaske lõdvik.
7. MAF + MAP puhastus elektriühenduste puhastajaga. VCDS'i abil testitud. 0 viga ning peaks töötama korrektselt.
8. koonusfilter + cold air box.
9. õlipüüdur.
10. uus tühikäigu reguleerimise klapp (PCV - pressure control valve).

11. uus sisselaskekollektori tihend.
12. uued küünlad (originaal).
13. uued süütepoolid (NKG).
14. uus vändaandur (originaal).
15. uus lambda (enne kollektorit, originaal).
16. uus nukkvõlli andur (peaks ka originaal olema)

17. uus mootoririhm
18. uus genekarihm
19. uus pingeregulaator harjastega
20. uus nukkvõllide kett + pinguti
21. uus veepump
22. uus aju (originaal, kasutatud)
23. uus aku

Testid:
1. vaakumtest suitsuga + brake cleaneriga - leke puudub. Samuti kõik õhuga seonduvate lõdvikute, torude klambrid üle pingutatud.
2. VCDS'iga õhuklapi positsioneerimine
2. VCDS'iga lambda testid
3. EVAP'i test
4. kompressiooni test (töökoda kinnitas et näidud korras, võibolla vajaks uuesti ülevaatamist).
5. lambda välja võtmisel VCDS'iga pöörete kõikumine kadus.

Tehtud teste kindlasti veel kuid hetkel meelde rohkem ei tule ning uute varuosade nimekiri ka üsna pikk ning kindlasti ka seal jäi miskit mainimata.

Jääb vajaka ka VCDS'i näitude lugemine, infot vahel liiga palju ning ei jõua kõike seedida.

Järgmisena vaataksin üle nii sisselaske- kui väljalaskeklapid, kuid sooviksin enne kiisu kõhu lahti võtmist teada, kas kuidagi oleks võimalik VCDS'i, kõrva-nina-keele abil miskit veel testida/uurida, et aru saada, millest see pöörete kõikumine tingitud on?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 43.2% - SQL: 56.8%]