Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
jõuvanker

 postitati 06.08.22 06:52
Viimati läksid B8-le alla Brembo kettad ja klotsid, kõik liugurid puhastatud, määritud. Juba 2a 0 probleemiga kulgenud - ei vibra, ei vilise, ülihästi liibub klots kettale - ei teki erilist ääreranti. Väga rahul.
merchant

 postitati 03.08.22 09:47
Kuidas need pidurite liugpindade määrimised siin teemasse puutuvad? Selge, et see on ebamõistlik, kuna hakkab kohe sodi koguma.
Samas korrosioonijäänused ketta ja rummu või ketta ja velje vahel põhjustavad kindlasti vibratsioone.
mkb

 postitati 02.08.22 19:58
Tsitaat:
Algselt postitas: merchant
Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Muidugi võiks veenduda, et rattarummud korras ja keegi tark mingit määret rummu ja ketta vahele ei pannud.

Mis see määre rummu ja ketta vahel halba teeb? Nagu korrosiooni vältimiseks rohkem mõeldud ju


Kahe kontaktpinna vahele mingit möginat panna selle asemel, et lihtsalt kõik puhtaks teha? Kui on ikka soov siis kätt ette panna ei saa ja võib vasemääret igale poole panna.
Suvaline tulemus internetist http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=81&t=16992&start=15
Muus keeles vast võib ise otsida.

Edit: kui lingil avanevat lehekülje esimest postitust ei viitsita isegi läbi lugeda, siis jääb soovitada ainult paksemat kihti rummule!
urmo1989

 postitati 02.08.22 19:41
Tsitaat:
Algselt postitas: merchant
Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Muidugi võiks veenduda, et rattarummud korras ja keegi tark mingit määret rummu ja ketta vahele ei pannud.

Mis see määre rummu ja ketta vahel halba teeb? Nagu korrosiooni vältimiseks rohkem mõeldud ju



Sõber pakus sammuti, et viga võib rummus olla. Kunagi tööl olles olid ühel bmw ka vahetanud järjest kettaid, ning lõpuks jäid kettad pidama koos rummu vahetsega.
Aga küsimus, kas rummu firmal ka vahe, kas julgeb odavama otsa oma võtta?
merchant

 postitati 02.08.22 19:19
Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Muidugi võiks veenduda, et rattarummud korras ja keegi tark mingit määret rummu ja ketta vahele ei pannud.

Mis see määre rummu ja ketta vahel halba teeb? Nagu korrosiooni vältimiseks rohkem mõeldud ju
mkb

 postitati 02.08.22 19:10
Fremax prügi tõesti, OE kettad tulid alt sirgena pärast 90k km ja fremax viskas paari tuhande pärast. Mõnele müügiautole vb paras panna neid.

Muidugi võiks veenduda, et rattarummud korras ja keegi tark mingit määret rummu ja ketta vahele ei pannud.
rs156

 postitati 02.08.22 19:03
Läks endalgi fremaxid, ei soovita, samuti kerge krõbin.

Kui rahakott jaksab, pane originaalid ja pole kindlalt mingit muret :)
rendoqoz

 postitati 02.08.22 18:20
Hiljutine kogemus Fremaxiga. Uued sadulad, kettad, klotsid. Ees Fremax kombo, mis sai valitud varasemale kogemusele tuginedes. Carbon+ seeria.

"Ei tea miks", aga esisillas on ~70 km/h pealt pidurdades kuni ~50 km/h-ni vibra. Kerge, aga tuntav. Ometi sai enda arust hoolas sissesõit tehtud. Lisaks on nüüd, ~15k hiljem tekkinud pidurdamisel ees ka hästi kerge piduri kriiks/vilin. Küll korraks, aga siiski. Üsna pettunud.

Tagasillale sai pandud Fremax+Brembo klots, selle kohta ei oska midagi kaebelda. Muidu näevad kettad viisakad välja (varsti saab aasta täis).
urmo1989

 postitati 02.08.22 15:09
Tervist.
Sooviks kogemust, et millised firma kettad kestavad sirged ja klotsid pidurdavad?
Autoks a6 c7 180kw.
Küsin kuna, varakevadel said uued kettad ja klotsid (Ferodo) ja kolme kuu pärast panin vanad kettad tagasi, sest vibra läks jubedaks. Ise arvan asi klotsides kuna nüüd vanad kettad ka kõveraks tõmmanud.

Tänud ette.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 44.5% - SQL: 55.5%]