Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
asd1990

 postitati 06.11.22 18:52
Värske vana audi a4-ja omanik. Saab kuskilt otsast vigu likvideerima hakata. Kohalt minnes ja käiku vahetades jätab esimese hetkena nagu vahele korra ja siis läheb. Muidu on jõud olemas kiirendab kenasti jne... Kütuse filtri vahetasin ära. Vana filter jooksis kenasti läbi. Samas uue filtriga läks kõikumine vähe väiksemaks. Samas sõites nagu ikka kerged jõunksutamised käivad läbi.


Teine asi on käivitamisel sinine suits ja õli kulu pidi ka olema. Mingi kulu vist mõistlik turboka puhul ka?

Vigu mida olen foorumis uurides välja leidnud on

Karteri tuulutus
Oli midagi, et kui õlikork lahti keerata peaks ta töötava mootoriga vaikselt oma kohal olema st et mootor peaks imema sealt avast õhku. Kui kork "tantsib" peal siis surve sees ? Mul on see teine variant.

Klapisääre tihendid
Kas on mingeid väliseid tuvastus meetmeid, et nende tihendite kulumist kindlaks äkki teha? Ühes postituses oli ka et kui kiirendada ja gaas lahti lasta, et kui siis sinist lööb on läbi. Kas jutt vastab tõele.

Õlirõngad kinni
Kui rõngad kinni oleks siis peaks ka jõud kadunud olema??? Jõudu on masinal küll ja veel

Mootoriga ise pole väga sinapeal, aga lihtsamad asjad äkki saaks ikkagi ise tehtud.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 41.6% - SQL: 58.4%]