Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
twistY

 postitati 16.03.23 11:54
Tsitaat:
Algselt postitas: Pandora
Kaaned on kindlasti kasutatavad.

Ma sellist asja ei lubaks.
Kui saale on vahelt läinud, käib diislil kolb vastu kaant nagu naksti.
Pandora

 postitati 16.03.23 10:05
Tänaseks uus mootor peal ja elu on jälle ilus.

Küsin, et kas kellegil võiks olla huvi vana mootori vastu? Hetkel siis on teada, et pihusti jäi peale ja kepsusaale käis pikalt ringi kuni pmtselt nagu keevitas ennast vända külge kinni. Kaameraga silindrisse vaadates kolvil auku sees ei ole. Kuna ei hakatud aega raiskama selle täieliku lahti monteerimisega siis ei oska rohkemat seisukorda kommenteerida. Võin saata ka pilte. Kaaned on kindlasti kasutatavad. On sellisel kompotil mingi väärtus olemas?

Mootor CGQB
sir-mac

 postitati 18.01.23 15:02
Fendernet= normaalne seltskond!
twistY

 postitati 18.01.23 07:21
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: twistY
Mootorite orienteeruvad hinnad:
https://rrr.lt/en/used-part/dsg5517-059103173c-audi-a6-s6-c7-4g-engine
https://www.xdalys.lt/lt/product/12859266158/


Eestis olen kasutanud seda firmat:
https://www.fendernet.ee/


Kiidan ka Fendernet-i garantiid. Selle eest maksadki rohkem.
Rootsist garantiiga mootor samamoodi 6-7k€
Kokkuvõttes kindlasti mõistlikum kui suva leedukate käest 3k€ mootoreid kaks korda osta.

Tagantjärgi tarkusena kõige soodasam oleks olnud tee äärde seisma jääda ja treila järgi kutsuda. Jäägu see õpetuseks järgmistele põlvkondadele.
prj

 postitati 17.01.23 15:06
Tsitaat:
Algselt postitas: twistY
Mootorite orienteeruvad hinnad:
https://rrr.lt/en/used-part/dsg5517-059103173c-audi-a6-s6-c7-4g-engine
https://www.xdalys.lt/lt/product/12859266158/


Mina ei soovita lambikohtadest osta, seal ei vastuta mitte keegi mitte millegi eest.

Eestis olen kasutanud seda firmat:
https://www.fendernet.ee/
Kui tekkis reaalselt olukord, et nende tarnitud mootor oli vigane (leakdowntesti tegime ja oli korras, aga raamsaale oli ära), siis maksti kinni paigaldamise ja mahavõtmise kulud ning tarniti korras mootor asemele.

Muidugi ma tegin seda, kui professionaalne töökoda, kes teeb asja vastavalt tehase juhendile ja omab kõiki vastavaid spetstööriistu.
Kui sa ise kuskil garaažis seda teed või mingid lambi sepad, siis ilmselt tuleb korralikult tõestada, et sa ei ole kaamel.

Ei ole kuidagi selle firmaga seotud, lihtsalt enda kogemus. Nendega koostöö laabus hästi.
Igaks juhuks ütlen ka, et see info 3-4a tagune, ma pole üle 3a autodega tegelenud.
mkb

 postitati 17.01.23 12:19
Tsitaat:
Algselt postitas: Pandora
On kellegil kogemusi, kuhu võiks algatuseks auto üldse viia?


Täida profiilis asukoht ära ja ehk tuleb ka mõni asjalik soovitus.
Aga parafraseerides Jann-i, siis vii sinna, kus varem ka neid mootoreid remonditud on, mitte "panen kõiki marke" butiiki.
rs156

 postitati 17.01.23 09:16
Isegi hästi! A7 facelifti bitdi 235kw mootor läks Nordauto andmetel maksma 10'000, kuid see võis sisaldada garantiid (mis tegelt pärast ei töötanud, lol) ning ka tööhinda mootori vahetusel, mille nad ka tuksi nagunii keerasid :D Seega kui sa arvad, et asi on hull siis on kohti, kus on palju hullem
twistY

 postitati 17.01.23 07:34
Mootorite orienteeruvad hinnad:
https://rrr.lt/en/used-part/dsg5517-059103173c-audi-a6-s6-c7-4g-engine
https://www.xdalys.lt/lt/product/12859266158/
Pandora

 postitati 17.01.23 07:03
Nagu kasutaja prj ennustas siis nii ka läks. Mootor enam ringi ei käi.
Mis täpselt juhtus ei oska veel öelda. Turbo minekul peaks vist meeletu tomu sumpast väljas olema? Mingit tomu ma see hetk ei täheldanud. Pakuti veel võimalust, et kett hüppas üle hamba ja seepärast käis selliselt... ühesõnaga tuleb hakata nüüd mingit lahendust otsima. On kellegil kogemusi, kuhu võiks algatuseks auto üldse viia? Kellegil mootorit pakkuda või teab kus kohast võiks uurida? Tundub, et Eesti pinnal neid väga ei vedele. Remont ilmselt ei tasu ennast või oleneb see jälle asjadest, kuidas asi lõppes. Pole lihtsalt sellise asjaga varem väga kokku puutunud. Igasugune nõu on abiks, tänud.
prj

 postitati 16.01.23 16:15
See natukene oleneb, kuidas lahti jääb.
Saab ka mootori kinni tõmmata, selleks peab jooksmine toimuma seistes (mitte käies) ning sel hetkel peavad nii sisse- kui ka väljalaskeklapid kinni olema. Siis saab edukalt silinder hüdrolukku joosta. Diisli peal ei ole kohanud, aga bensuka peal olen näinud küll seda.
Aga jooksva pihustiga ükski diisel kaua ei käi, väga kiiresti sulab kolb ära. Railirõhu vea lööb sisse küll, sellega olen nõus.

Kirjelduse järgi ma nõustun, et vaevalt sellega tegu siin, pigem on mehaaniliselt katki midagi.
teet82

 postitati 16.01.23 15:34
Kehvemal juhul lööb hüdrolukuga kepsu nii kõveraks, et see käib alt vastu hülssi, siis ei pruugi isegi küünalde eemaldamisel ringi käia.
Jann

 postitati 16.01.23 10:28
Tsitaat:
Algselt postitas: stonestick
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Kui üks pihusti ära kukub selle gen mootoritel, on sümptomid alati sarnased olnud. Kui jääb kinni, sõidab 5 silindriga edasi, midagi ei juhtu. Kindlasti ei tasu sellele muidugi loota, nagu prj mainis eespool. Kui jääb lahti, on alati olnud raili madala surve viga sees, lonkab, sureb välja madalal pöördel, jääd teeäärde, enam ei käivitu. Siin tundub olevat asi teisiti. Ise teeks vast algatuseks katse, küünlad maha, mingi papp mootori peale ja starterit korraks. Näed kust august tatistab ning mida ja kas asi on hüdrolukus või ongi vänt kinni.


Puust ja punaseks video, kui üks pihusti lahtisesse asendisse jääb: https://www.youtube.com/watch?v=XItiAUu7QJU. Seal käib mootor igatahes ringi.


Jah, käibki ringi, ma ütlesin, et ei käivitu ju.
stonestick

 postitati 16.01.23 10:23
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Kui üks pihusti ära kukub selle gen mootoritel, on sümptomid alati sarnased olnud. Kui jääb kinni, sõidab 5 silindriga edasi, midagi ei juhtu. Kindlasti ei tasu sellele muidugi loota, nagu prj mainis eespool. Kui jääb lahti, on alati olnud raili madala surve viga sees, lonkab, sureb välja madalal pöördel, jääd teeäärde, enam ei käivitu. Siin tundub olevat asi teisiti. Ise teeks vast algatuseks katse, küünlad maha, mingi papp mootori peale ja starterit korraks. Näed kust august tatistab ning mida ja kas asi on hüdrolukus või ongi vänt kinni.


Puust ja punaseks video, kui üks pihusti lahtisesse asendisse jääb: https://www.youtube.com/watch?v=XItiAUu7QJU. Seal käib mootor igatahes ringi.
Jann

 postitati 16.01.23 10:05
Kui üks pihusti ära kukub selle gen mootoritel, on sümptomid alati sarnased olnud. Kui jääb kinni, sõidab 5 silindriga edasi, midagi ei juhtu. Kindlasti ei tasu sellele muidugi loota, nagu prj mainis eespool. Kui jääb lahti, on alati olnud raili madala surve viga sees, lonkab, sureb välja madalal pöördel, jääd teeäärde, enam ei käivitu. Siin tundub olevat asi teisiti. Ise teeks vast algatuseks katse, küünlad maha, mingi papp mootori peale ja starterit korraks. Näed kust august tatistab ning mida ja kas asi on hüdrolukus või ongi vänt kinni.
prj

 postitati 15.01.23 19:36
Miks peaks?
Ega kui saale ära läheb ka midagi eriti ei sütti, kuni asi nii tuksis on, et õlirõhk täiesti kadunud.

Lambda viga ju sees, kui andur ei olnud tuksis, vaid oligi probleem reaalne, et segu oli mega rikas, tähendab see, et sul kas läks turbo laiali ja kogus rämedalt õli silindrisse.
Või siis teine variant, et üks pihusti jäi lahti ja sulatas kolvi ära ning lõpuks lõi hüdrolukku.

Kui diislil on mingisugune silindri vibra sees, siis kui tahad midagi päästa, ei tohi mitte kunagi edasi sõita.
Bensukal võib olla mingi a la küünal või pihusti ning ei pruugi midagi väga hullu olla. Diislil 99% ajast on pärast asi palju hullem.
Iga vibra puhul on esimene samm diislil mootor seisma, kompressioonitest ning kui see korras, siis pihustid stendi. Seal lihtsalt ei ole tavaliselt mitte millelgi "süütul" vibra põhjustada. Sellest ka minu kommentaar ajendatud.
Pandora

 postitati 15.01.23 19:23
Kas tõesti sellise asja korral mitte mingit kirja/hoiatustuld ei sütti?
prj

 postitati 15.01.23 19:05
Jah, aga siis oleks autol ikka räme lõke taga, isegi DPF-ga.
Ning kui starter klõpsub ainult, on nagunii mootor hüdrolukust paugu ära saanud juba, ehk siis p...s on nii ehk naa.
teet82

 postitati 15.01.23 18:03
Mehaanilise rikke korral tasub alustuseks õlifilter välja keerata ja sealt metallipuru otsida. Aga kuna viga avaldus kiirendamisel, siis võiks ka turbosid kahtlustada, tõmbas õli silindritesse.
Pandora

 postitati 15.01.23 17:43
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
DPF-i põletus ei saa mitte kunagi vibratsiooni põhjustada. Eks lahkamisel selgub, aga ma pakun, et väntvõll ringi ei käi.
Ning see sinu vendi huugamine võis olla põhjustatud sellest, et mootori temp oli mingisugune 110+ juba.


Kellad näitasid igatahes 90 kraadi. Jälgisin koguaeg ja mitte üht hoiatus tuld ei põlenud ega vilkunud. Lisaks ei näidanud peale vibra tekkimist ka diagnostika mitte midagi peale selle lambda vea. Eeldasin, et ei saa olla midagi katastroofiliselt pekkis. Ju siis tegin valed järeldused. Eks lähipäeva lahkamine näitab…
prj

 postitati 15.01.23 11:56
DPF-i põletus ei saa mitte kunagi vibratsiooni põhjustada. Eks lahkamisel selgub, aga ma pakun, et väntvõll ringi ei käi.
Ning see sinu vendi huugamine võis olla põhjustatud sellest, et mootori temp oli mingisugune 110+ juba.
Pandora

 postitati 14.01.23 22:48
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Võiduka lõpuni :D
Ma pakun, et hakka uut mootorit otsima, sest praegune ilmselt enam ringi ei käi.

Ei oska öelda, kui suur damage oli enne seda, kui sa otsustasid tuksis mootoriga "talda anda", aga nüüd on arvatavasti kaput.


Ei oska öelda mis ennem selle vibra tekitas. Kui fan peale jääb siis võiks olla tegu DPF põletusega? Mõtlesingi, et ehk on selles asi ja ei saa põletatud. Linna otsi on viimasel ajal palju olnud. Kui nüüd tõesti kotti jooksis kas siis poleks mingeid eriskummalisi hääli pidanud olema? See viimane talda andmine oli selline +50-60km/h.
prj

 postitati 14.01.23 22:32
Võiduka lõpuni :D
Ma pakun, et hakka uut mootorit otsima, sest praegune ilmselt enam ringi ei käi.

Ei oska öelda, kui suur damage oli enne seda, kui sa otsustasid tuksis mootoriga "talda anda", aga nüüd on arvatavasti kaput.
Pandora

 postitati 14.01.23 21:21
A6 C7 3.0BiTDI 230kW 2014a - Täna peale kerget kiirendust viskas korraliku vibra sisse. Jäin seisma, vaatasin mis teema on, hea kärsakas oli üleval, mingeid lekkeid vms ei tuvastanud. Suretasin välja, ventikas jäi tööle… Panin auto uuesti käima, tühikäigul käis korraliku vibraga. Koju oli ca 25km, mõtlesin vaikselt sõidan ära, ühtegi hoiatust/tuld armatuuris ei olnud. Sõitsin maanteel püsikaga 90, õrn vibra oli sees. Kui pedaali lahti lasin siis kõik vibra kadus, käigud lükkab ilusti alla ja nii nagu peab. Nii kui pedaali vajutada siis tuleb tugev vibra sisse. Selline tunne nagu rehv oleks katki. Jõudsin koju, jätsin seisma. Ventikas undas ikka edasi ja korralik kärsakas oli üleval. Läksin ca tunni pärast tagasi autosse ja viskasin kaabli järgi. Ventikas oli ka seisma jäänud. Ainuke viga: Oxygen Lambda Sensor B1 - Signal too high (Rich) (kuupäev ja kell vea registreerimisest oli siis kui koju kulgesin). Kustutasin maha, panin käima. Käis ikka vibraga ja kuidagi valesti. Mõtlesin sõidan enda garage juurde (ca 2km) ja vaatan asja. Andsin tee peal korra talda ja selle peale suri mootor välja. Tuli mingi kiri, et start engine manually vms. Veeresin tee äärde. Proovisin käivitada. Null, starter tegi pool pööret ja armatuuris oli kiri Battery Low. Kutsusin sõbra, panime krokod peale (kapoti all + ja - klemmi külge). Lasin laadida natuke ja proovisin uuesti. Starter tegi paar pööret ja kõik. Peale seda vahetasin aku ära ja proovisin uuesti. Kõik tuled, viled toimivad aga starter ei tee enam mitte midagi, pagassis on ainult mingi klikk kuulda kui Start nuppu vajutada. Lugesin uuesti veakoode: 5456 - Starter Will Not Turn - P3054 00 (167) - Jammed or Electrical Malfunction. Any Ideas?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 63.9% - SQL: 36.1%]