Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
teet82

 postitati 27.01.23 15:39
Ei ole eraldi müüa neid, komplektne kollektor maksab 3000EUR kanti.
Välismaistest foorumitest võib lugeda, et liimitakse neid klappe kinni mingis asendis, aga see tundub veel jaburam kui välja võtmine, kuigi jõudu võib rohkem alles jääda.

On ka väiteid, et erilist vahet pole, aga arvatavasti on eemaldatud juba katkised klapid ja sellepärast vahet ei tunnegi.
masuurik

 postitati 27.01.23 08:59
Äki oleks selle punnitamise asemel mõistlik uued puksid ja uued klapid sisse panna kui juba lahti on?
prj

 postitati 26.01.23 22:38
Mis seal vahet on, nagunii ei käi see enam peast ega persest edasi pärast.
teet82

 postitati 26.01.23 18:23
Omanik usub, et muu remondi käigus rikuti ära tal need klapid, nagu ikka meil siin Eestis oli kõik korras enne remonti minekut, midagi ei klõbisenud. Seega oli käsk üles filmida kõik:
https://youtube.com/shorts/E0qwLgpOldw

No ma ei tea, minu meelest on ikka loomulik kulumine pika aja jooksul. Alumises rivis vasakul olevad klapid ei liigu teistega kaasas enam, ülejäänud lihtsalt loksuvad pukside peal.

Aga tahaks kollektorit kokku tagasi panna lähipäevil ja oleks ikkagi vaja teada, et kas väljas pool olev hoovastik peab alles jääma aju jaoks, või võtan ära selle logiseva võlli ja topin augu kinni?
prj

 postitati 26.01.23 10:19
Just nimelt, mida andrec kirjutas.
Korralikult momenti ja jõudu kaotab auto, need ei ole seal ilu pärast.

Teadupärast on üks S8 OMC-l sõitnud ilma nende klappideta/tuksis klappidega, tulemus oli umbes sama nagu chipitud 3.0 diislitel.
Nahhui üldse siis seda V10-t vaja on?
andrec

 postitati 26.01.23 07:27
Kui need eemaldada, siis kaotab jõudu. Ja ilma softi muutmata ei saa nagunii.
teet82

 postitati 25.01.23 16:27
Omanik soovib eemaldada logisevad klapid sisselaskekollektorist.
Tahaksin ära võtta ka elektrimootorit ja klappe ühendava võlli, mis läheb läbi kollektori, loksub tugevalt ja tõenäoliselt imeb sealt ka lisaõhku. Kas võin ära võtta selle, või peab mootor koos hoovastikuga alles jääma?
Lisaks on seal mingid teised klapid, mis sulgevad poolenisti sisselaskekanaleid vahetult enne plokikaant. See süsteem jääb alles ikka?
Kas softis tuleb ka midagi muuta?

Ja kas kellelgi on head nippi "carboni" eemaldamiseks sisselaskekanalitest plokikaanes?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 39.7% - SQL: 60.3%]