Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
1.8T turbokompressiga mure
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: RP38[/i] Tere On kellelgi By-pass vaakumvooliku lekke tagajärgedega? Autoks C5 1.8t AEB Automaat. Vahetatud siis karteri tuulutus toru(plastik kõver toru mis tuleb karterist), Rõhureguleerimis klapp (seene kujuga, tuleb karteri tuulutusest ja läheb õhufiltri lõdviku külge- turbo ja õhufiltri kopsikuvaheline lõdvik). Drosseli adaptsioon tehtud(ning puhastatud)- ADP. ok ~2000 P/min juures kui kergelt kiirendada siis nagu tahaks vahele jätta ja kuni ~2700-2800 P/min. kui gaas põhja vajutada siis nagu liigub ja toimetab kenasti. Peale ,,Seenklapi´´ vahetus on tühikäik ka nagu ok, aga ja kiirendus madalatel pööretel lõbus ei ole. Väristab.(päris vahele siis ei jäta) Kellegi ka kogemusi äkki? Tänud! [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
1.8T turbokompressiga mure
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
27.0%
- SQL:
73.0%
]