Teema ülevaade |
anomaalia
|
postitati 27.11.02 11:31 |
Mul ühed tuttavad sõitsid mõned aastad tagasi talvel Ford Sierraga Tallinnast Tartusse.
Tartus läks juht kapoti alla midagi vaatama ja kui ta selle avas siis hüppas sealt üks paanikas kass kuskilt õhufiltri juurest välja. Olevat vist
teine tallinnast saati seal passinud.
|
teints
|
postitati 27.11.02 08:02 |
ehhee, nagu neid kasse vähe oleks .... aind auto lõhub ära .
|
ABK 92`2,0E
|
postitati 20.11.02 09:28 |
Huh tundub et pääsesin siis suurest s..st.
Ja thanks selle vihje eest radikas kinni katta. Aga kapotile koputan hommikuti ikkagi
|
Indrek
|
postitati 20.11.02 09:26 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja martinjev
vahest võib tekkida kyynlale selline katlakivisarnane kiht peale. (mul yhel scorpal nii juhtus). |
kui katlakivi on siis kasuta calgonit! calgoni kasutamine on tunduvalt odavam, kui remondimehe kutsumine
|
kYbb
|
postitati 20.11.02 09:18 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja ABK 92`2,0E
P.S. Nii palju kui mina aru saan survet süsteemis ei ole. Ka õlivardal pole hallikasvalget sadet, tossab masin küll aga sõidan enamuses lühikesi otsi
nii et see võib vabalt kondensaat sumpsis olla.
| Kui survet pole, siis õnnitlen , sest siis see sade
õlikorgil plokikaane tihendist küll pole. Mul ka selliste ilmadega masin aurab. Muide kui praeguste ilmadega lühikesi otsi sõidad, siis võid pool
radikat kinni katta. Isal sama auto ja kattis ka pool radikat kinni kuna ka lühikesi otsi sõidab ja temperatuur madal oli. Nyyd t 90 kraadi juures ja
linnasõidul hoiab sama t ilma ventikat kasutamata. Muuses ta kahtlustas algul ka termostaati ja vahetas ära, kuid see ei aidanud.
|
QUATTRO
|
postitati 19.11.02 19:59 |
irwe,remondi mees vaatab alati kuidas talle kasulikum on.igatahes mul on hea meel et sa pääsesid suurest raha raiskamisest.
|
ABK 92`2,0E
|
postitati 19.11.02 16:45 |
Leke on siiski vist selle jahutusvedeliku toru tihendis mille peal 2 andurit on.
Ma ei saagi aru kust see remondimees siis võttis et plokikaane tihend annab läbi...
Võib-olla siis mootori selle poole pealt mis kaldu on, sinna alla ei näe, seal sissepritse jubinad ees.
|
QUATTRO
|
postitati 19.11.02 14:12 |
sul mootoris on ka ilmselt kondensiga tegu.See on täiesti tavaline et õlikorhi all on kollane lima.Korralikult soojaks sõidetud mootoriga kaob see
ära.
Kas lekkekoha said nüüd teada lõpuks?
|
ABK 92`2,0E
|
postitati 19.11.02 13:49 |
P.S. Nii palju kui mina aru saan survet süsteemis ei ole. Ka õlivardal pole hallikasvalget sadet, tossab masin küll aga sõidan enamuses lühikesi otsi
nii et see võib vabalt kondensaat sumpsis olla.
|
ABK 92`2,0E
|
postitati 19.11.02 13:34 |
Kassil lips läbi- prügikasti loomulikult...
Krt nüüd koputan hommikul igaks juhuks kapotile
Kui palju kellegil töösooja mootori temperatuur on?
Mul on nagu vähevõitu seda, nii 75° C(kui see on 75, see kriips enne 90-t)
Termostaat ka läbi, või seotud selle kammiga?
|
martinjev
|
postitati 18.11.02 18:24 |
kle siis võib plokikaan läbi kyll olla. vaata kui õlimõõtevardal kah on õli hallikas valge siis on jah. mis sest kassist sai pärast?
|
ABK 92`2,0E
|
postitati 18.11.02 18:13 |
Vaatasin õlikorgi alla, seal valge sade.
Kas see võib olla jahutusvedelik?
Kuumal mootoril õlivardal mullid.
Külmal ei ole...
Hiljuti sai mootor kuuma, sest kass jäi roolivõimu(ja nagu hiljem aru sain ka veepumba) rihma vahele ja tõmbas selle maha. Algul ei taibanud et
veepump sama rihma peal. Jahutusvedelku tuli läks ka korraks põlema enne kui kinni pidasin.
Normaalne on muidugi see kuidas see kass sinna üldse sai mul on mootoril all see suur kate. Ma ei tea kas on ka plokk kõver, sest öeldi et ennem on
juba mootor kuuma saanud ja nüüd veel see jama
P.S. the cat didn`t make it...
|
QUATTRO
|
postitati 18.11.02 16:57 |
kui see andurite junn on plastikust,siis ikka selle viga kipub olema,eriti kui keegi tarkpea on seal nn.järelpingutust teinud.
|
martinjev
|
postitati 18.11.02 16:40 |
kui muidugi vesi väljapoole lekib siis pole muidu aru saada kui kylmal mootoril näha, kust märjaks läheb...
|
kYbb
|
postitati 18.11.02 16:21 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja martinjev
Kui tihend on läbi, peaks õli muutuma heledaks, või kui vesi silindrisse satub, hakkab sumpsist hullult auru tulema. | Kui
jahutusvedelik lekib väljapoole ei juhtu neist kumbagi. Ja kui vesi silindrisse satub on ka ülerõhk süsteemis.
|
kYbb
|
postitati 18.11.02 16:16 |
Kuivata korralikult ära ja vaata siis. Kui sotti ei saa, siis igaks juhuks võid proovida, ega surve jahutussüsteemi ei teki, muidu lööb midagi veel
lõhki (jahutusvooliku, radika...). See juhtub ikke siis, kui plokikaane tihend läbi või kaan kõver (st kuuma saanud). Seda saad nii proovida, et ajad
mootori soojaks, ronid kapoti alla ja katsud jahutusvoolikuid, kui on pehmed, siis anna koralikult tuuri ja katsu uuesti. Kui siis ka kõvaks ei lähe,
siis OK!
Muidu on juhtunud ka, et andur võib ise lekkima hakata.
Kui eriti kapotialusega kursis pole, siis võin seda surve asja ise aitäh eest vaadata.
Edu
|
martinjev
|
postitati 18.11.02 16:13 |
Kui tihend on läbi, peaks õli muutuma heledaks, või kui vesi silindrisse satub, hakkab sumpsist hullult auru tulema. teinekord saad ka sellest aru et
vesi põlemiskambris on kui kontrollid kyynlad yle. vahest võib tekkida kyynlale selline katlakivisarnane kiht peale. (mul yhel scorpal nii juhtus).
kui is remondid, siis tihendi hind vast paar-kolmsada eeq on. pluss erivõtmed pluss närvikulu.
|
ABK 92`2,0E
|
postitati 18.11.02 14:50 |
Hiljuti sai tosool ära vahetatud ja mingi mehaanik vaatas asja muidu ka üle ning
ütles et sul mootor kuuma saanud, et tilgub natuke tosooli ploki vahelt. Ise vaatan et tilgub hoopis selle toru tihendi vahelt mis mootoriplokki
läheb ja millel 2 andurit küljes. Mis oleks muud tundemärgid kui tihend läbi??
Kui palju võiks minna maksma selle tihendi vahetus?
|