Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
anomaalia

 postitati 27.11.02 11:31
Mul ühed tuttavad sõitsid mõned aastad tagasi talvel Ford Sierraga Tallinnast Tartusse.
Tartus läks juht kapoti alla midagi vaatama ja kui ta selle avas siis hüppas sealt üks paanikas kass kuskilt õhufiltri juurest välja. Olevat vist teine tallinnast saati seal passinud. :D
teints

 postitati 27.11.02 08:02
ehhee, nagu neid kasse vähe oleks .... :D aind auto lõhub ära .
ABK 92`2,0E

 postitati 20.11.02 09:28
Huh tundub et pääsesin siis suurest s..st.
Ja thanks selle vihje eest radikas kinni katta. Aga kapotile koputan hommikuti ikkagi:D:D:D
Indrek

 postitati 20.11.02 09:26
Tsitaat:
Esialgne postitaja martinjev
vahest võib tekkida kyynlale selline katlakivisarnane kiht peale. (mul yhel scorpal nii juhtus).


kui katlakivi on siis kasuta calgonit! calgoni kasutamine on tunduvalt odavam, kui remondimehe kutsumine :)
kYbb

 postitati 20.11.02 09:18
Tsitaat:
Esialgne postitaja ABK 92`2,0E
P.S. Nii palju kui mina aru saan survet süsteemis ei ole. Ka õlivardal pole hallikasvalget sadet, tossab masin küll aga sõidan enamuses lühikesi otsi nii et see võib vabalt kondensaat sumpsis olla.
Kui survet pole, siis õnnitlen ;) , sest siis see sade õlikorgil plokikaane tihendist küll pole. Mul ka selliste ilmadega masin aurab. Muide kui praeguste ilmadega lühikesi otsi sõidad, siis võid pool radikat kinni katta. Isal sama auto ja kattis ka pool radikat kinni kuna ka lühikesi otsi sõidab ja temperatuur madal oli. Nyyd t 90 kraadi juures ja linnasõidul hoiab sama t ilma ventikat kasutamata. Muuses ta kahtlustas algul ka termostaati ja vahetas ära, kuid see ei aidanud.
QUATTRO

 postitati 19.11.02 19:59
irwe,remondi mees vaatab alati kuidas talle kasulikum on.igatahes mul on hea meel et sa pääsesid suurest raha raiskamisest.
ABK 92`2,0E

 postitati 19.11.02 16:45
Leke on siiski vist selle jahutusvedeliku toru tihendis mille peal 2 andurit on.
Ma ei saagi aru kust see remondimees siis võttis et plokikaane tihend annab läbi...
Võib-olla siis mootori selle poole pealt mis kaldu on, sinna alla ei näe, seal sissepritse jubinad ees.
QUATTRO

 postitati 19.11.02 14:12
sul mootoris on ka ilmselt kondensiga tegu.See on täiesti tavaline et õlikorhi all on kollane lima.Korralikult soojaks sõidetud mootoriga kaob see ära.
Kas lekkekoha said nüüd teada lõpuks?
ABK 92`2,0E

 postitati 19.11.02 13:49
P.S. Nii palju kui mina aru saan survet süsteemis ei ole. Ka õlivardal pole hallikasvalget sadet, tossab masin küll aga sõidan enamuses lühikesi otsi nii et see võib vabalt kondensaat sumpsis olla.
ABK 92`2,0E

 postitati 19.11.02 13:34
Kassil lips läbi- prügikasti loomulikult...
Krt nüüd koputan hommikul igaks juhuks kapotile:)

Kui palju kellegil töösooja mootori temperatuur on?
Mul on nagu vähevõitu seda, nii 75° C(kui see on 75, see kriips enne 90-t)
Termostaat ka läbi, või seotud selle kammiga?
martinjev

 postitati 18.11.02 18:24
kle siis võib plokikaan läbi kyll olla. vaata kui õlimõõtevardal kah on õli hallikas valge siis on jah. mis sest kassist sai pärast?:D
ABK 92`2,0E

 postitati 18.11.02 18:13
Vaatasin õlikorgi alla, seal valge sade.
Kas see võib olla jahutusvedelik?
Kuumal mootoril õlivardal mullid.
Külmal ei ole...
Hiljuti sai mootor kuuma, sest kass jäi roolivõimu(ja nagu hiljem aru sain ka veepumba) rihma vahele ja tõmbas selle maha. Algul ei taibanud et veepump sama rihma peal. Jahutusvedelku tuli läks ka korraks põlema enne kui kinni pidasin.
Normaalne on muidugi see kuidas see kass sinna üldse sai mul on mootoril all see suur kate. Ma ei tea kas on ka plokk kõver, sest öeldi et ennem on juba mootor kuuma saanud ja nüüd veel see jama:(:(:(
P.S. the cat didn`t make it...
QUATTRO

 postitati 18.11.02 16:57
kui see andurite junn on plastikust,siis ikka selle viga kipub olema,eriti kui keegi tarkpea on seal nn.järelpingutust teinud.
martinjev

 postitati 18.11.02 16:40
kui muidugi vesi väljapoole lekib siis pole muidu aru saada kui kylmal mootoril näha, kust märjaks :) läheb...
kYbb

 postitati 18.11.02 16:21
Tsitaat:
Esialgne postitaja martinjev
Kui tihend on läbi, peaks õli muutuma heledaks, või kui vesi silindrisse satub, hakkab sumpsist hullult auru tulema.
Kui jahutusvedelik lekib väljapoole ei juhtu neist kumbagi. Ja kui vesi silindrisse satub on ka ülerõhk süsteemis.
kYbb

 postitati 18.11.02 16:16
Kuivata korralikult ära ja vaata siis. Kui sotti ei saa, siis igaks juhuks võid proovida, ega surve jahutussüsteemi ei teki, muidu lööb midagi veel lõhki (jahutusvooliku, radika...). See juhtub ikke siis, kui plokikaane tihend läbi või kaan kõver (st kuuma saanud). Seda saad nii proovida, et ajad mootori soojaks, ronid kapoti alla ja katsud jahutusvoolikuid, kui on pehmed, siis anna koralikult tuuri ja katsu uuesti. Kui siis ka kõvaks ei lähe, siis OK!
Muidu on juhtunud ka, et andur võib ise lekkima hakata.

Kui eriti kapotialusega kursis pole, siis võin seda surve asja ise aitäh eest vaadata.

Edu
martinjev

 postitati 18.11.02 16:13
Kui tihend on läbi, peaks õli muutuma heledaks, või kui vesi silindrisse satub, hakkab sumpsist hullult auru tulema. teinekord saad ka sellest aru et vesi põlemiskambris on kui kontrollid kyynlad yle. vahest võib tekkida kyynlale selline katlakivisarnane kiht peale. (mul yhel scorpal nii juhtus). kui is remondid, siis tihendi hind vast paar-kolmsada eeq on. pluss erivõtmed pluss närvikulu.
ABK 92`2,0E

 postitati 18.11.02 14:50
Hiljuti sai tosool ära vahetatud ja mingi mehaanik vaatas asja muidu ka üle ning
ütles et sul mootor kuuma saanud, et tilgub natuke tosooli ploki vahelt. Ise vaatan et tilgub hoopis selle toru tihendi vahelt mis mootoriplokki läheb ja millel 2 andurit küljes. Mis oleks muud tundemärgid kui tihend läbi??:(
Kui palju võiks minna maksma selle tihendi vahetus?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 52.5% - SQL: 47.5%]