Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
quattromees

 postitati 07.01.03 03:44
Tsitaat:
Esialgne postitaja mms
kas asi ei ole mitte katalüsaatoris?

2.3 mootoril on ka erinevaid modifikatsioone. Tyybikood NF. Olemas 10V kahe erineva sisselaskekollektoriga. Peaks plema eranditult kat.-ga. Saab kati seest tyhjaks lyya. Valja ei paista. Aga tuntavat effekti kyll pole!:)
teints

 postitati 06.01.03 18:46
Siis kui passis pole, siis muidugi teine asi.
kYbb

 postitati 06.01.03 13:26
Tsitaat:
Esialgne postitaja teints
Jajaa, aasta-paari pärast vannute, et katalüsaatori vahelt ära kiskusite. Euroopa Liitu jõuame, siis ei saa ülevaatuselt enam läbi, kui katalüsaator tuksis või üldse puudub (ja tehnilises passis kirjas). Lätis pidi juba nii olema, et rikkis katiga ülevaatuselt läbi ei saa... ;)
Mul passis kati polnud ja sel aastal oli ka katita olemas. Muidu ülevaatust peaks saama postiga ka tellida :P
teints

 postitati 06.01.03 13:16
Jajaa, aasta-paari pärast vannute, et katalüsaatori vahelt ära kiskusite. Euroopa Liitu jõuame, siis ei saa ülevaatuselt enam läbi, kui katalüsaator tuksis või üldse puudub (ja tehnilises passis kirjas). Lätis pidi juba nii olema, et rikkis katiga ülevaatuselt läbi ei saa... ;)
kYbb

 postitati 05.01.03 20:22
Ma võtsin kati tervena alt ja panin toru. Kati jätsin igaks juhuks alles ja võin nüüd vajadusel maha parseldada. Sealt saad selle kolme poldi poolse koonusega värgi ja lamda vindi. Minek läks muidu sutsu teravamaks küll.
Burn

 postitati 02.01.03 18:20
Natuke teravamaks ta läheb,aga mingit +10 hp nagu räägitakse, ära looda. Audil on jah see mure, et lambda asetseb otse kati küljes(vähemalt typ.`89, 80/90; coupe) ja jõhkralt alt ära lõigata ja toru panna on nats raske. Ise lasin asja lahti keevitada ilusti, kärje sai välja löödud, sõel sisse ja matid tuugalt ümber. Tehti siis nö. resoks. Lambda jäi sinna kus ta oli. Kusjuures kontrolli minnes oli CO ainult 0,2 rohkem kui lubatud.
margus

 postitati 02.01.03 18:07
Et kui jutt juba kati peale läks, siis paar küsimust kah.
Räägivad et kat vahelt ära ja power tuleb nii mis vähe. Kas asja eemaldamine tõepoolest annab niivõrd head tulemus või on jutt üle pingutatud? Ja siis veel seda et kas kati saab ka nii vahelt ära, et seda silmaga hiljem ei näe? A la et kakud seest tühjaks vms? Just asking... Ja siis veel igast andurid(lambda) - mis siis nendega? Mehaanilisel pritsel vist ei ole suurt muret sellega, aga teistel?
Absolut

 postitati 02.01.03 17:52
rohkem kw siis ilma katita
margus

 postitati 02.01.03 17:34
et kummas see siis on ja kummal ei ole?
mms

 postitati 02.01.03 15:06
kas asi ei ole mitte katalüsaatoris?
margus

 postitati 02.01.03 13:39
Sorry kui teem aon kuidagi juba läbi käinud, kuid küsimus siis järgmine:
2,3 mootorit olen kohanud Coupedel nii 98 kui ka 100 kW-stena. Mis on neil see erinevus? Või on lihtsalt mingi nn. aastaarvu edasiaretus?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 42.9% - SQL: 57.1%]