Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Õlide arutelu
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: jõuvanker[/i] [quote][i]Algselt postitas: erki.t[/i] Vabandan teemas vale sisuga postituste tekitamise eest aga netult nauditav on tegeleda teoreetiliste väärtuste jagamisega. Kas õli näppude vahel hõõrudes tekkiv tunne - libe / kare - ei ole mitte seotud peamiselt sellesama õli poolt seotud tahkete osakestega nagu tahm jms? Kui nii, siis kas ei ole karedal õlil hoopis paremad omadused - ta ei lase tahmal settida mootori sisepindade külge või vajuda karteri põhja paksuks mudataoliseks massiks. Lihtsalt, ta tuleks ära vahetada veidi varem kui närvikava või tootjapoolne soovitus seda ette näeb. Lisaks õli omadustele võib tema "sisu" määrata ka erineva filtreerimisomadustega õlifilter? [/quote] Õlifiltrid, mida kasuitan, on kõik ühest kaubamärgist, ning kvaliteettooted. Õli peabki siduma tahma, happed jms ollused, kuid selleks on õlil manused, mis neutraliseerivad/lagundavad tahma, happe jms olluse. Tahkesaast mootori sisemusse tekib ebakvaliteeste mootoriõli kasutamisega ning ülipikkade vahetusvälpade tagajärjel. See ei ole normaalne, kui üks õli on pärast ca 6-8Tkm läbimist piisavalt kaotanud enda omadustest, samas, teine õli töötab veel piisavalt hästi edasi. Õlitootjad annavad konkreetsete mootriõlide puhul vabalt 15Tkm hooldusvälbaks, kuid mõni mootoriõli on saast juba palju varem, siis siit tulenebki kvaliteedivahe. Milleks lasta tökatiga vahetusvälba lõpuni ning mootorieluiga oluliselt lüheneb, kui teine mootoriõli, sama hinnaga, on paremate näitajatega? Igaüks otsustab ise, mida ja millal ning mis tingimustes kasutab, kui eiratakse esinduse soovitusi. Esindusesoovitused on jällegi... Aitab Martini autoteema solkimisest, rohkem ma ei targuta siin mootoriõlide teemal.:) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Õlide arutelu
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
45.0%
- SQL:
55.0%
]