Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
"Sierrast Ferrarit naljalt ei ehita!" ehk Eestis kehtivad tehnilised nõuded ja piirangud sõiduautodele.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: krss[/i] Kinnitan jansu24 sõnu: ARKi tehnoosakonnas on igati sõbralikud tegelased, kellele võib oma küsimustega alati emaili saata või vajadusel ka helistada (näiteks välismaalt, et kas sel moel ümberehitatud auto on võimalik saada Eesti registrisse). Seni on kõik mu probleemid leidnud lõpuks positiivse lahenduse. Ja kui esimene vastus ongi negatiivne, annavad nad ise nõu, mil viisil on kõige lihtsamalt võimalik see auto siiski nõuetele vastavaks muuta. Ka mu enda Quattro on selline piiripealne juhtum, kus seaduse järgi oleks pidanud paigaldama kas uuema kat-iga diiselmootori või paigaldama ise sinna katalüsaatori. Lihtsalt tuleb ümberehitusloa taotlust kirjutada kõik asjad detailideni lahti ja põhjendada ära, miks ja kuidas midagi on teostatud, ning mis põhjusel mingit loogilisemat lahendust kasutada pole võimalik. Mütsigalööjaid, kes oma Zhigulile turbot jms tahavad paigaldada, asja olemusest midagi jagamata, käib seal igapäev ning sellised naljamehed saadetakse loomulikult pikema jututa uksest välja. Kui igale deliiriumis saadud mõttevälgatusele antaks ümberehitusluba, oleks tõesti ohtlik liigelda :) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
"Sierrast Ferrarit naljalt ei ehita!" ehk Eestis kehtivad tehnilised nõuded ja piirangud sõiduautodele.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
21.4%
- SQL:
78.6%
]