Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
"Sierrast Ferrarit naljalt ei ehita!" ehk Eestis kehtivad tehnilised nõuded ja piirangud sõiduautodele.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: anto123[/i] [quote][i]Algselt postitas: tarmo[/i] Palun ole hea mees ja seleta siis meile ka, kuidas see asi käib. Isiklikest kogemustest võin öelda, et b2-le 20vt mootori ametlikuks regamine on võimatu. Ahjaa, kohalik ark ei oma sel teemal mingit sõnaõigust, pöörduda tuleb tehnoosakonna poole tallinnas ning asi on ainult 600 krooni passivahetuse eest oluliselt keerulisem. Kui sa ei tea, millest sa räägid, siis ära räägi. See 600.- kehtib juhul, kui antud mudelile on sinu poolt paigaldatavat mootorit juba tehases pandud. [/quote] 1. gofi 2.8 vs. traktor on võrdlus reaalsuse ja lolluse vahel 2. paistab ,et tead küll kuhu pöörduda aga nagu aru võib saada siis on "keeruline" raha on ehitada hea projekt aga "keeruline" arvele saamine?? järelikult puudub tahtmine "keerulisi" asju lahendada või kuidas. lugege ameerika autode ja mb foorumeid kus 2,0 masinale on paigaldatud 7.0 mootoreid. 1. on raha hea projekti jaox 2. "keeruline" on nende jaox ropp sõna ja pole miski ületamatu. 3. kui hakkad oma b2-te ümber ehitama siis võix olla natuke aega ka "keerulite" asjade lahendamisex. 4. olen kindel kui on tõsine huvi ja piisav rahakott siis ei ole ka see projekt mitte võimatu, võimalik ,et oled sattunud inimese juurde kellel on lihtsam "pikalt" saata kui jutt ära kuulata ja ümber ehitamise loa väljastab! 5. kui paigaldad oluliselt võimsama mootor tuleb ka raam tugevdada, amordid, vedrud jne... vii enne nati kurssi kui hakkad vaidlema. üx tuttav ehitas enda golf 1 (5a tagasi) kui kabriod moes olid, sai loa lõikas katuse maha tugevdas raami, käis expertiisis ja lõpux võeti kabriona arvele. täpselt nii lihtne oligi. loomulikult on pürokraatia ja jooxmist kui palju aga "võimatu" pole miski kui on reaalne idee, mitte utoopiline idee. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
"Sierrast Ferrarit naljalt ei ehita!" ehk Eestis kehtivad tehnilised nõuded ja piirangud sõiduautodele.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
37.9%
- SQL:
62.1%
]