Foorumi logo

Audi A3 käigukasti probleem
teet82 - 03.09.19 10:36

Tuttava A3 ei käivitunud enam suvalisel hetkel, enne seda olevat tehtud pesu autole, aga võib-olla see pole seotud asjaga. Käigukang on lukus park asendis ja starterit taha ei võta, ekraanil ESP viga. Arvutiga vaadates mootoriajus veakood: 049409 - No Communication with Transmission Control Module
Käigukast ise ei suhtle üldse arvutiga, kapoti all sai vaadatud kaitsmeid, üks TCM kaitse läbi ja asendades põleb uuesti läbi kohe, lisaks veel mingi suurema kaitsme pesa sulanud seal. Hetkel sai pandud käsitsi neutraali peale, et saaks millalgi töökotta lohistada. Käigukasti aju õhtal, mõtteid kellelgi?

Tootmisaasta jään võlgu, aga on 1.4 bensiin ja peaks olema DSG kastiga.


antsvolli - 03.09.19 10:45

Äkki on kasti aju vett saanud, klemmid korrudeerunud? Tasub need needid lahti puurida ja sisse vaadata. Võib olla isegi, et kuivatad ära ja asi korras!?


Jann - 03.09.19 12:15

Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Tuttava A3 ei käivitunud enam suvalisel hetkel, enne seda olevat tehtud pesu autole, aga võib-olla see pole seotud asjaga. Käigukang on lukus park asendis ja starterit taha ei võta, ekraanil ESP viga. Arvutiga vaadates mootoriajus veakood: 049409 - No Communication with Transmission Control Module
Käigukast ise ei suhtle üldse arvutiga, kapoti all sai vaadatud kaitsmeid, üks TCM kaitse läbi ja asendades põleb uuesti läbi kohe, lisaks veel mingi suurema kaitsme pesa sulanud seal. Hetkel sai pandud käsitsi neutraali peale, et saaks millalgi töökotta lohistada. Käigukasti aju õhtal, mõtteid kellelgi?

Tootmisaasta jään võlgu, aga on 1.4 bensiin ja peaks olema DSG kastiga.


Mehhatroonikas olev aju arvatavasti maha põlenud. Vett seal pole :). Peale uuega asendust kindlasti ÕIGE adaptsioon. Just sai ühe sakslase A3-ga tegeletud, mis järsku ära suri keset Viljandit. Ütlen kohe, et vahetusega mina ei tegelenud, tuvastasin vea (esialgu oli selge, et mehhatroonikas olev pump on lühises, kuid avades selgus, et aju ka kõrbenud kohati) ja pärast tegin adaptsiooni. Mingi 1500 umbes vist läks remont. Kasti ajuga oli ühendus olemas. 30A kaitse oli kapoti all läbi ja uus tegi ka kohe särtsu, kui pessa lükkasid.
Kasti maha ei pea võtma. Oli vist 11a. mudel, DQ200 kast.


teet82 - 30.09.19 05:30

Pole seda autot korda saadud veel, omanik lasi maha võtta mehhatroonika ja viis selle kuskile remonti, vist Tartu DIA-sse.
Ploki kätte saamiseks tuleb juhendi järgi spetsiaaltööriistaga sidurite käpad eemale suruda ja see tööriist sinna vahele jätta seniks kuni plokki küljes pole. Nüüd on see auto juba rohkem kui nädala seisnud nii, ei tea kas sellest mingit jama ei tule siduritele, et nii kaua pinge all seisavad seal, ära ei väsi seal mingid vedrud või miskit?