Foorumi logo

A4 Istmesoojendus ei tööta korralikult.
marauder - 03.01.07 11:06

Juhi oma siis. Läheb istmiku osa eesotsast ja seljatoest ka mönest üksikust kohast soojaks, ja seda ka aeglasti.

Kõrvalistuja oma töötab ilusti!

Milles viga olla võib?


sults - 03.01.07 11:29

Tsitaat:
Algselt postitas: marauder
Juhi oma siis. Läheb istmiku osa eesotsast ja seljatoest ka mönest üksikust kohast soojaks, ja seda ka aeglasti.

Kõrvalistuja oma töötab ilusti!
Milles viga olla võib?

Katkestused sees.Kui jätkad kasutamist,on varsti ka kattel augud sees.See os küttekehast tuleb välja vahetada või katsuda katkenud kohad(need tavaliselt külgede peal)ära lappida jootmise teel.Neid kohti võib olla rohkem kui üks.Enda omal tegin nii ja toimib juba kaks aastat,kuigi pidin kokku-lahti kolm korda tänu kogemuste puudumisele seda siis tegema.
Võibolla võib ka muid variante olla,ei välista.


marauder - 03.01.07 17:56

Oskad sa õelda, kust on kõige targem sinna läheneda?
Ei tahaks istet päris ära retsida;)


Kevadlilleke - 03.01.07 18:31

Muuhulgas mainin, kuna sageli seda ei teata, et 99% juhtudest on küttetraatide purunemise põhjuseks põlvega istmele toetamine (nt. millegi järele autosse tagasi ronides) või muu istme suhtes analoogne liigutus.


tiitk - 03.01.07 18:34

Tsitaat:
Algselt postitas: marauder
Oskad sa õelda, kust on kõige targem sinna läheneda?
Ei tahaks istet päris ära retsida;)


Veidi kirjasõna istmesoojenduse probleemide kohta http://www.elektro.com/~audi/seatheater/


marauder - 03.01.07 18:41

Tsitaat:
Algselt postitas: Kevadlilleke
Muuhulgas mainin, kuna sageli seda ei teata, et 99% juhtudest on küttetraatide purunemise põhjuseks põlvega istmele toetamine (nt. millegi järele autosse tagasi ronides) või muu istme suhtes analoogne liigutus.


Võibolla tõesti, aga soojendus oli tuksis juba enne minu kätte jõudmist :)


Soyer - 03.01.07 19:04

Mul jälle selline mure, et juhi istme soendus läheb 3 korda aeglasemalt soojaks kui kõrvalistuja oma. Kas aitab ainult vahetus.


Soyer - 03.01.07 19:05

Mul jälle selline mure, et juhi istme soendus läheb 3 korda aeglasemalt soojaks kui kõrvalistuja oma. Kas aitab ainult vahetus.


Keegi hea inimene võiks selle topeltposti maha võtta.


catman - 03.01.07 19:22

Mul sama mure...

Tsitaat:
Algselt postitas: Soyer
Mul jälle selline mure, et juhi istme soendus läheb 3 korda aeglasemalt soojaks kui kõrvalistuja oma. Kas aitab ainult vahetus.


sults - 04.01.07 07:32

Tsitaat:
Algselt postitas: marauder
Oskad sa õelda, kust on kõige targem sinna läheneda?
Ei tahaks istet päris ära retsida;)
Iste välja ja hakkadki altpoolt arutama.Ei ole vaja seljatuge lahti võtta.Tavaliselt on need kohad, mis otseselt nöögivad kohe näha.Tuleb vaadata ka teised kahtlased kohad üle ,need võivad mõne kiuga koos olla ,muidu jääb rõõm üürikeseks.On vaja kuumuskahanevat rüüsi,tina ja jootekolbi,kuumaõhupuhurit Võibolla ka nippusidemeid ,pikemat sorti ,mõne kinnituse asemel pärast.Natuke retsima pead istet ikka ,pole parata.Edu


tiitk - 04.01.07 13:49

Tsitaat:
Algselt postitas: Soyer
Mul jälle selline mure, et juhi istme soendus läheb 3 korda aeglasemalt soojaks kui kõrvalistuja oma. Kas aitab ainult vahetus.



Palju variante just pole- kas on element vigane või mingi jama selle termotakistiga elemendi sees või lüliti vigane. Kui normaalselt töötav istmesoojendus kõrval võrdluseks olemas, siis peaks vea asukoha tavalise testri abiga selgeks saama ilma istet lahti kiskumata- kas pinge tuleb peale (mõõta ühendatud pistikuga), palju elemendi takistus, palju termotakisti takistus.


mave - 17.01.07 10:13

Tere,


Audi A4 2003 1.9Tdi mootoriga. Istmesoojendus ei töödanud ja elektrik võttis lahti. Ütles et imepisike temperatuuriandur on läbi ja uut tarvis. Jama selles, et Reval pakub seda koos istmesoojenduse komplektiga ja Tevalo ei tea milliste andmetega see termoandur peaks olema. Keegi ehk oskab aidata andmetega, milline see peaks olema?

Andur ise pisike kellapatarei suurune, mõlemale poole tuleb 2 juhet külge.

AItähh.


tiitk - 17.01.07 12:33

Tsitaat:
Algselt postitas: mave
Tere,


Audi A4 2003 1.9Tdi mootoriga. Istmesoojendus ei töödanud ja elektrik võttis lahti. Ütles et imepisike temperatuuriandur on läbi ja uut tarvis. Jama selles, et Reval pakub seda koos istmesoojenduse komplektiga ja Tevalo ei tea milliste andmetega see termoandur peaks olema. Keegi ehk oskab aidata andmetega, milline see peaks olema?

Andur ise pisike kellapatarei suurune, mõlemale poole tuleb 2 juhet külge.

AItähh.

C4 kerele sobis NTC 10 kilo-oomi - http://www.tevalo.ee/cgi-bin/web_store.cgi?page=!60-260-41. Mõõda tervel istmesoojendusel külmalt oommeetriga.


Kuits - 13.10.09 21:18

Äratan korraks unustatud teema.
Olen hakanud huvi tundma samuti istmesoojenduse vastu, kuid seda sellisel kujul, et kuidas on lahendatud asja töövöte.

Panen masina tööle ja istmesoojenduse kerin tavaliselt 3-4 aste 6-st.
Soojeneb teine kahtlaselt aeglaselt.
Testitud mölema istmega ning tulemus sama, et soojeneb ka teine iste suhtkoht aeglaselt.
Täna hommikul sai söiduajal naisega teema korra üles vötetud ja tema arvates muutub iste soojemaks vastavalt mootori töötemperatuurile.
Ka endale hakkab juba sedasi tunduma, sest pooltundi poes ringi tatsamist ja uuesti rooli istudes läks iste tuntavalt nobedamalt soojemaks.
Kas vöiks see töele vastata?
Kas on mootori töösoojuse ja istmesoojenduse resiimil midagi ühist ehk?
Umbes nagu mootori temp. ja kliima on kuidagi omavahel seotud.

Tänud ette igasuguse teabe eest.


Veikko - 20.10.09 10:00

Istmesoojendus on ju elektriline...mis ei ole kuidagi seotud mootri töötemperatuuriga.


Kuits - 20.10.09 19:13

Tsitaat:
Algselt postitas: Veikko
Istmesoojendus on ju elektriline...mis ei ole kuidagi seotud mootri töötemperatuuriga.


Jah..sellest ma saan aru.
Pidasin silmas ikka seda, et kas äkki on taolise viguriga tegu nagu kiima puhul, kus vastavalt mootori temp.töusule hakkab ka puhur ennast pöördesse ajama.
Tundub utoopiline, kuid uurida siiski vöiks :)

Mainisin veel lisaks, et peale umbes poole tunnist shoppamist autosse istudes läheb iste kiiremini soojaks, kui seda oleks olnud hommikul.

Eks tuleb iste salongist tuppa tassida ja asi lahti lahata, ehk siis näha, mis olukord katte all valitseb.


Veikko - 20.10.09 20:43

Aga miks Sa istmesoojendust kohe maksimaalsele võimsusele ei keera?


galaxy09 - 13.10.19 18:29

Äratan ka vana teema ellu sarnase murega. Nimelt enam ei taha korralikult c5 a6 istmesoojendus toimida juhi istmel: soojendab alumised küljepadjad äärest (sportistmed) ja see on ka kõik. Eelmine talv soojendus toimis kogu istmel. Sellest tulenevalt küsiks, kas on tänapäeval juba tegijaid, kes selle parandamisega ehk siis küttekehade vahetamisega(?). Või lihtsam on juba uued istmed ette vaadata toimiva soojendusega?


Rix - 13.10.19 21:02

Tsitaat:
Algselt postitas: galaxy09
Äratan ka vana teema ellu sarnase murega. Nimelt enam ei taha korralikult c5 a6 istmesoojendus toimida juhi istmel: soojendab alumised küljepadjad äärest (sportistmed) ja see on ka kõik. Eelmine talv soojendus toimis kogu istmel. Sellest tulenevalt küsiks, kas on tänapäeval juba tegijaid, kes selle parandamisega ehk siis küttekehade vahetamisega(?). Või lihtsam on juba uued istmed ette vaadata toimiva soojendusega?


Saab edukalt vana istmesoendust ka parandada, pole vaja elemente välja vahetada, töö on jube ajamahukas lihtsalt, kuna katted on vaja maha võtta. Olen nii B5-e, kui B6-e istmete soendusi korduvalt parandanud sama murega.