Foorumi logo

Keskluku lüliti
Maxway - 12.02.03 12:38

Tere!

Mu Audil on kesklukk, mis töötab vaakumiga. Uksenupust lukkude avamine-sulgemine on ilgelt tüütu, eriti kui oled uue auto roolist tulnud. Tahan omale armatuuri peale lülitit, millega saaks valge inimese kombel kesklukk-kinni/kesklukk-lahti lülitada. Teab keegi pajatada, kuidas seda ehitada? Või leidub keegi, kes on nõus selle materiaalse aitähhi eest ära tegema?


genekas - 22.02.03 18:43

kui sul on selline kesklukk, mis ainult juhiukse järgi teisi juhib, siis ainult lülitist ei aita - nimelt juhiukse sees seda vaakumasjandust ei ole sellisel juhul...

Alarmi/vms sarnase paigaldamisel saab nii teha, et paneb 1 keskluku mootori juhiust lukustama - ja teised siis ahvivad seda järgi


Amadeus - 22.02.03 21:10

Tsitaat:
Esialgne postitaja Maxway
Tere!

Mu Audil on kesklukk, mis töötab vaakumiga. Uksenupust lukkude avamine-sulgemine on ilgelt tüütu, eriti kui oled uue auto roolist tulnud. Tahan omale armatuuri peale lülitit, millega saaks valge inimese kombel kesklukk-kinni/kesklukk-lahti lülitada. Teab keegi pajatada, kuidas seda ehitada? Või leidub keegi, kes on nõus selle materiaalse aitähhi eest ära tegema?


Nii, niipalju kui mina audisid näind olen on kõigil iga ukse sees vaakum moodul ja uksed on avatavad/suletavad mõlemast esimesest uksest. Nii süsteem on tegelikult lihtne.
Abiks on väike skeem aadressil : http://www.isham-research.com/quattro/wiring/Typ44/zv02.jpg

Niisiis kui saksa keelt vähe lõikad siis peaks kõik arusaadav olema. Niisiis tähelepanu tuleb pöörata detailile F59 ehk siis juhipoolse ukse sees olev juhtimislüliti. Minu mäletamist mööda lühistatakse kontaktid 2 ja 3 ning 1 ja 3 vastavalt siis võtme/uksenupu asendist (3 on siis mass - igaks juhuks enne kallaleminekut mõõda testriga üle - teadagi ju et harjavarrest võib pauk tulla). Nende kolme jala külge tulebki see lisalüliti paigaldada. Silmas tuleb pidada seda, et lisalüliti peaks selline olema, mille kontaktid jääksid neutraalasendisse kui näpp sealt ära võtta, muidu juhtub selline asi et vastavalt lisalüliti asendile jäävad kas uksed alatiseks suletuks või avatuks :) Ukseseest lisajuhtmeid vaja vedada pole, kõik nad jõuavad rooli alla sinna kuhugi ... jälgi värve skeemilt.

Edu proovimiselt siis, autot maha põletada pole võimalik kui kasutad õige suurusega kaitsmeid mitte raudnaelu :)


Maxway - 24.02.03 14:40

Tsitaat:
Esialgne postitaja generaator M

Alarmi/vms sarnase paigaldamisel saab nii teha, et paneb 1 keskluku mootori juhiust lukustama - ja teised siis ahvivad seda järgi


Lasingi alarmi paigaldajal ka selle lüliti ära panna. Tegu tavalise el. akna lülitiga. Praegu siis nii, et konsooli peal on lüliti ja kuna ajareleed taga ei ole, siis tuleb nii kaua nuppu all hoida, kuni kõikidele lukkudele on kohale jõudnud, et nüüd tuleb end liigutama hakata.. :D Järgmine tase oleks ühendada sinna järgi ka aegrelee, et piisaks ainult hetkelisest vajutamisest. See läheb aga mu eelarvega vastuollu... Muidu on aga vinge. Ma pole kunagi lahtiste ustega linnavahel sõitnud - oht "jäneseid" peale saada on liiga suur. Uksenupu allalükkamisega pole probleeme, aga katsu sa seda külmunud ja valutavate näppudega jälle üles tõmmata.. :D


teints - 24.02.03 21:16

Miks sul näpud külmunud on? Autos Antarktika??? :D


Maxway - 24.02.03 23:20

Tsitaat:
Esialgne postitaja teints
Miks sul näpud külmunud on? Autos Antarktika??? :D


Ei, Eesti Vabariik oma -20 kraadiga...


tarmo - 25.02.03 11:38

misasja...-20-ga külm autos????
ooc...sul kabrio vei???
krt...mul -33-ga peale 10-t minutit t-särgi väel olla vei :P