audi 80 -87 ja armatuuris l2heb kurvis p6lema (!) selline punane tule.. st vilgub paar korda ... milles asi... mida see n2itab ..on kellegil sellise jamaga kokkupuudet olnud v6ibolla
Pidurivedelikku äkki vähe
Tsitaat: |
jahutusvedelik otsakorral. päris kindlalt, ise kogenud.
Pigem pidurivedelik - jahutusvedeliku jaoks nagu natuke teistsugune märgutuluke.
Minul aitas selle vastu pidurivedeliku juurdelisamine.
panen panuse jahutusvedelikule, endal vahest sama asi...
ma arvan sis ehk siiski pidurivedelik..sest kui vesi sees sis ka hakkab vilkuma... ja veel selline küssa et kuidas ma saan teada kuhu mul vesi kaob...
kahtlustan et kuskilt voolab ojadena aga ei ole pädev seda kudagi
tsekkiima kust ja kudas...
Mul ka see tuluke pidurdamisel ja kurvis vilgub, pidurivedelik on aga täis, juu siis see jahutuse värk.
mul isiklikult audi 100 -87a ja vilgub ka, kuna ees anduritega klotsid ning klotsid kulunud...
(!) vilgub ka kui roolivõimuõli otsakorral, roolivõimu süsteemis survete või anduritega mingi kala
kuda selle jama vastu võidelda
kui rääkida survest, siis on enamlevinud piduriservo mansettide leke, aitab, kui uus servo osta. minu s'ile on uus servo ca 500.-
võib ka olla nn bomb, mis ei suuda survet hoida. see on juba kallim lõbu, uuena mingi 5k, 80quattro oskab seda paremini öelda.
kui ta natuke aega vvilgub ja siis ära kaob ongi see, et survet pole ja natu aga pärast tuleb.
prr@läbitud etapp
Misasi on servo?
See peakski nagu võimendi olema i.k-s.
asi korras.. tänud BIGile... vahetasin klotsid ära ja tuli kadund.... veelkord tääänx
Sai siin vahepeal tegeletud elektroonikaga autol ja leidsin siis sellise asja.Armatuuri taga nurgas oli lüliti,millel oli 6 asendit ühes nurgas kiri
"bensiin ja teises nurgas "diisel".Hakkasin uurima mis värk on ja avastasin siis sellise asja,et ümber lülitusega saab mini kompuutrit
muuta.Kui varem süüte sisse panid siis oli saksa keelne tekst "piduri tuled",nüüd on see inglise keelne ja siis saab panna selle veel
sümbolina (mingitele peduiinidele kes ei tea ei saksa ega inglise keelt).Kui nüüd on inglise keelne variant ees siis kompuuter ei kuva teisi sümboleid
ette,kui vajutada armatuuri valgustuse reg. nupule, vaid kustutab kompuutri ära(jääb pimedaks).Uurisin veel et miks "diisel" ja
"bensiin",minu oma oli bensiini peal,kui panin diisli peale siis hakkas ette loopima kütuse lõppemise sümbolit,kuigi kütet oli
piisavalt(järelikult ei meeldinud midagi elektroonilistele mehikestele).Asjast sai ka pildid tehtud,kes siis huvi tunneb võin saata pildid maili
peale,et kus ta asub ja milline ta välja näeb.Sellist infi tahtsin siis edasi anda, kellele ei meeldi "brems licht".
Tsitaat: |
v6iks siis juba pildid ju siia ka toppida... ma arvan, et neid huvilisi on siin palju...
mis auto peal see oli ja mis mootor?
Ok, teeme siis nii et kes nad siia saab panna saadan sellele mailile,ise ei saa panna.Tõmban homme pildid arvutisse.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Mis kõige huvitavam,et mul ta ei tahtnud et ma ta diisli peale lülitan.Oli bensiini peal ja ma jätsin ta ka sinna.
Tuleb ka mulle meelde, at sai 200-l seda nuppu näpitud ja kompuutri pildid muutusid. Tuli samamoodi piduripedaali pildi asemele saksakeelne tekst. Aga asja kogu loogika peitub ilmselt eri varustusega (lisaks bena v disla) autode erinevatest funktsioonidest+eri keelte vahel valimise võimalus. Lisaks oli ka selline feature, et kui odo nullimise nuppu pikalt all hoida, tegi kompu slideshow kõikidest piltidest (osad neist liikuvad), mida ta üldse oli võimeline näitama. Ilmselt mingi toimivuse check vms.
Kui nüüd inglise keele peale panin siis slaidisõud enam ei näita,vaid teeb pimedaks ja kui viga tekib,siis viskab vea pildi ikka ette,see sai järgi proovitud.Paistab et see ümberlülitus annab mitmeid erinevaid variante.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
jan-kos´i pildid ka siis ...
Kliimaseadme diagnostikarezhiimist on siin juttu olnud, aga
trip-kompuuter oskab ka mõnda trikki, mis on kirjeldatud näiteks S2 Centrali
lehel.
Tegelikult ainuke huvitav funktsioon on seal paagis oleva kütuse kogus, mis käib siis nii: süüde välja, trip-kompuutri reset-nupp alla, süüde sisse,
reset lahti. Siis näitab kompuuter, palju tema arvates paagis kütust on, kujul liitrid x 10, s.t. näiteks 531 tähendab 53.1 liitrit. Minul igatahes
kõigub see näit närviliselt umbes 4 l vahemikus (ja alati lõpeb 1-ga), nii et ega ta tegelikult suurt täpsem ei ole kui analoognäidiku vahtimine...
Käisin kohe peale Jõmmi teksti lugemist proovimas (linki ei olegi veel vaadanud). Tulemus oli usutav (7.1 liitrit- paak oli tühi). Kui samal ajal trip
kompuutri funktsioonivaliku nuppu klõpsida, siis näitas veel tähtesid EU ja mingi täht ja jada numbreid...
EDIT: Lugesin linki, nüüd siis tähtede tähendused teada
Aa... ma siin vahepeal mõtlesin välja, et see polegi liitrid x 10 ja ei lõpe 1-ga, vaid lihtsalt liitrid ja see 1 on väike l
vaata kui nutikas
sai ka ära proovitud. võtsin tanklast täpselt 10 l juurde kompu liitis 12 l, ja mul küll mingit 1 ega l-i sinna lõppu ei tulnud , näitas sellist numbrit nagu 315 kui paagis oli umbes 30 l
Tsitaat: |
Mul näitab kõigepealt "a212" , kütusekogust näitab jah enavähem täpselt (näit. kõigub +- 2L) ja "EU".
Huvitav on see, et "Fuel consumption correction factor" näitab "-15". Kui ma õigesti aru saan, siis see tähendab, et keegi on
kunagi kompu seadnud 15% vähem keskmist kulu arvestama?!
Hmm... põhjusi selleks võib muidugi olla erinevaid.
Autocheck arvas täna, et paak vajab täitmist ja viskas mulle sinna kankupildi ette. Keerasin bensukasse ja ja vaatasin näitu. Oli 121. Panin paagi ääreni täis, näitas 811. Paak on 100-l 80L. Tseki järgi läks paaki 69.6L, seega tundub kõik üsna tõepärane.
Kas mul oleks põhjust A4 ka seda kütusenäidu "trikki" proovida?
Tänan mehi, kes viitsivad infi üles riputada! Jälle targem, õhta proovin..
keegi kena inimene võiks mulle selle võimalused ja tööpõhimõtte ära seletada. (värske audi omanik)
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
tea kas 95 a a6 ka see on isend diisel ja 2.5 ning pidevalt loobib ete brems licht jne jen mis iganes
Peaks olema, '97 aasta bens (c4) oli olemas.
Tsitaat: |
siin ka sellest juttu:
http://www.s2central.net/autocheck_04.html
Tsitaat: |
Sõbra 95 aasta A6 diislil ei olnud seda ümbervahetuse lülitit ja asi töötab saksa keele peal.
Kas keegi oskab kommenteerida nende numbrite tähendust.Nimelt kui kui seda nuppu (armatuuri valguse regull,kella õigeks panek jne...) all hoida ja siis süüde sisse keerata, siis ei tule tabloole mitte sümbolid vaid minul kuvas sinna numbri 63. Mida see number tähendab? Auto A100 V6 2,8
Minul oli seal numbriks 62 ja naise venna omal 61. Oleks endalgi huvi nende tähenduse osas.
Minul on üldse 53
51 siin
Huvitav, mida se nr tähendada võiks?
62
Võibolla softiversioon?
See on, jah, ilmselt "autocheck computer code" - softiversioon.
Siit saab lugeda:
http://www.s2central.net/main_frame.html
-->Techincal-->Electrical systems-->Instruments & cluster-->Autocheck info-->Hidden features
Ja siin oli ka sellest juttu:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=10529#pid82173
Tsitaat: |
Ai jah... nüüd läks sassi küll. Nüüd tuleb meelde, et olen kusagil netis kolades näinud pilti, kus ka selline asi peal (vist 63), aga lahendust polnud
ka seal. Pigem oli samuti esitatud sellekohane küsimus...
Aga mul näitab 51.
Auto24.ee foorumis väidab kodanik UunoOnu, et esimene number pidavat tähendama silindrite arvu ja teine mootori litraazi.Esimene on usutav , kuid
teine number???
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php/tid=54992
Siin http://www.audifans.com/pipermail/s-car-list/2003-March/013844.html on öeldud, et esimene number on silindite arv (nagu paljud juba teadsid) ja teine number "coding switch position", mis on siis vist see lüliti, millega saab muuta autochecki riiki ehk siis keelt ja ühikuid?
Jällegi probleemile lahendus leitud
Käisin autoga sillastendis ja peale seda hakkas see punase ringi sees olev hüüumärk plinkima. Proovisin siis sillastendiga asja seostada. Töömees
koputas haamriga esimeste supportite pihta, mõtlesin, et selge- piduriklotsi kulumispiir käes. Tõmbasin mõlemate klotsiandurite juhtmed otsast ära- ei
miskit, ikka plingib. Piduriõli anuma anduriga sama lugu, selles viga pole. Kahtlustasin ka käsipidurit, kuid seda tõmmates hakkab hoopis teine tuli
põlema.
Siit siis ka küsimus: mida see hüüumärk üldse näitab? Piduriklotsid, pidurivedeliku tase? Mis veel? Kust veel viga otsida?
Autoks A100 C4 2,5 automaat.
Tänud!
See et juhtmed maha võtsid klotsi tagant ei kustuta tuld ära, sinna pead juhtme pistikusse silla peale panema, siis jääb asi vait.
Tsitaat: |
See juhe jooksebki läbi klotsi ja kui klots kulunud, siis hõõrub juhtme puruks ja ühendus katkeb., sillates aga petad kompu ära ja tuli kaob.
Nii oli minu 100-l, usun et ka teistel, kuid pole kindel
Tsitaat: |
Punane? Punane tähendab reeglina ikka midagi karmimat kui kulunud klotsid... Mingi rõhu/surve jama pidurites?
Sinna klotsi sisse jooksevad mõlemad juhtmed ja need on seal oma vahel ära ühendatud. See on nagu kontroll ahel, et ühendus toimub. Kui see katkeb siis hakkab ka see tuli vilkuma. Ja kui klots ära kulub siis läheb see juhe vastu piduri ketast ja hakkab ka tuli vilkuma. Nii et vaata need pistikud üle. Mul omal ka vahelduva eduga see tuli vilgub. Pistik nöögib.
See on jah tõsi, et kui juhe tagant ära siis vilgub, endal mul tuli see juhe lihtsalt klotsi küljest ära (talvel eesti teedele pandud pasa süü
niikuinii). Peale igast vedelike ülevaatamist jne. mõtlesin kohe, et klots kulunud (pimedas tundusid ratta vahelt küll läbi omadega). Järgmine päev
kui uute klotsidega poest sai tuldud ja vahetama hakatud oli üllatus suur kui pool klotsi alles, õnneks torkas pähe juhet tagant kontrollida.
ps: siiamaani vilgub, ei ole õnneks vahetamisega nüüd kiiret
Vaata järgi kas pidurivõim on hüdraulikaga või vaakumiga.Kui on hüdraulikaga siis võib viga olla pidurisüsteemi surves ehk nn piduripomm on saba pannud.
Vaakumvõimendi on piduritel. Praegu on klotsiandurite otsad lihtsalt rippu, kuid homme proovin otsad kokku ühendada. Tnx!
Punane hüüumärgiga tuli ei ole mitte klotside( krt enne läks segi) kulumisega seotud, mul endal sai need kulumismärguande juhtmed lahti ühendatud (autocheckis siis kollasel taustal olev ring, mille ümber punktiirjoon), kuna need panid natuke kelbast, punase hüüumärgiga aga vingub mul ka vahest, kui kõvemini pidurit vajutada ,siin natuke sellest: http://www.s2central.net/autocheck_02.html#speed , see tuleneb siis sellest et kas pidurisüsteemi rõhus on mingi kala, vedeliku tase liiga madal jne.
jutt oli klotisde kulumisest, mitte ketaste kulumisest ja need juhtmed kuluvad ka üsna ruttu läbi et ei anna kaua ühendust.
Minu autokontrollis sellist sümbolit pole.Sigaril oli kunagi nii et kui järsku pidurile vajutasid läks korraks põlema hüümärgiga sümbol.Võibolla näitab see siiski klotside kulumist,sellest saad lahti nii kui mõlema ratta juures olevad juhtmeotsad paned kokku.
Tsitaat: |
Tänud vastanuile, teema on tänaseks ammendunud. Probleemiks oli vigane klotsianduri juhe, seda oli juba enne kahest kohast lapitud. Eks ta seal
müdistamise käigus siis ühendust andmast lakkas.
Sigaritel on enamasti hüdrovõimendi ja sellel võib tõesti rõhu langedes (pidurit vajutades) märgutuli põlema hakata. Viga võib siis näiteks "pommis"
või kehva tootlikkusega pumbas olla.
Auto käivitades süttib armatuuris kollane Brake light tuli, mille järel jalaga pedaalile vajutades tuleb ette OK märk. Siiani on kõik selge ja õige. Aga ca 10 sekundit hiljem ilmub armatuuris veel punane BRAKE kiri piiksude saatel. Oskab keegi kosta, mis see on? Õli tundub normis olevat ja piduriklotside märk see ka olla ei tohiks. Tundub, et see kiri tekkis sinna peale stereo vahetust. Kas võib loogiline olla? Autoks S4 C4.
ega sa piduritule juhtmeid ja muid selliseid ei vigastanud või lahti ei tõmmanud.
Ei tea, sest lasin töö elektrikul teha. Elektrik väitis, et viga peaks olema piduritule pirnis, need aga töötavad. Ega midagi, tuleb veelkord elektrikut külastada.
Tsitaat: |
A6 95 a. 2.5 TDI.. piduri tuled põlevad ilusti, pirni pesad ja kõik on puhtad, vahetasin isegi pirnid uute vastu aga see brems light armatuurist ära
ei kustu.. kuidas sellest lahti saaks?
lisa pidurituld ei ole..
Piduriklotsid on kulunud, vaheta ära ning tuluke kustub kui nõiaväel.
Kas Brems Licht mitte tule kohta ei käi siiski? Klotsidel siuke kollane ring ju.
Mul samamoodi Brems Licht vilgub.Klotsid pea uued.Klotsidest küll midagi ei muutund.
ja klotsidel on teine märk.. need äksid läbi ja vahetasin ära.. see peaks olema pirni viga.. peaks olema nii et kui auto käima paned siis vajutad pidurit ja kustub ära.. aga ei kustu
Vaata kas vasakul ja paremal on ühesugused pirnid
Minul aitas kellade tagant ühenduste üle jootmine ja kadusid need ebameeldivad piuksud.
ja samad pirid on ka.. vbl peab ka proovima neid joota siis
Minul viga selles et see alumine kütuse kompuuter ei näita mitte mõhkugi.Kuidas seda võimalik tööle saada oleks ja sorry kui teema vähe teine.
vbl on kellegil selle autochecki skeemi et saaks selle üldse ära kaotada... et keeraks ka nagu mõne kõrva sealt releest ära.. on nii võimalik?
sul ei toota lihtsalt lyliti piduri pedaali all
See ju fikseerib selle ara voi siis kompuga mingi jama
selle lüliti ma juba kakkusin maha.. see töötab ka.. seal on kaks lülitit üks selle kompu jaoks ja teine tulede jaoks vist..
Minul oli sama viga!!!viga oli selles,et lisapiduri tulel oli liig võimas pirn sees!!!!ja autochek arvas,et kuskilt pirn läbi!!!panin õige pirni ja asi korras!!!
Tsitaat: |
Tsitaat: |
punane brake peaks teatama, et piduriõli on vähe või see "pomm" on peetis.
Pommi peetis olekut ei mõõda küll mingi "andur", andur peaks tsekkama hoopis rõhku, kui seda pole siis signaal armatuuri. Profülaktika mõttes tasuks õli äravahetada ja süsteem läbipesta.
Õli on mul normis. Muidu viskab seda punast brake lights tuld ainult käivitamisel, aga paar päeva tagasi kui sai metsatee peal paarutatud ja pöörded parajsti põhjas olid, siis viskas seda kirja ka keset sõitu. Võib olla peaks tõesti piduriõli vahetusse panema? Mida see pomm üldse teeb ja kuidas aru saab, kui peeti hakkab minema? Pidurid tunduvad küll täitsa ok olevat.
Pomm on kuni C3 kerega liikuritel (millel on rooli- ja pidurivõim ühes süsteemis), sul peaks vaakum olema, vbl võimendusahelas on kuskil leke
100% on pomm ka C4 kergea audidel.
pole aega tõlkida, kuid :
Hydraulic system warning - This can be caused by one or more of three detectable fault conditions. Firstly, that the brake fluid level is too low.
Secondly, that the hydraulic fluid level is too low. Thirdly, that the hydraulic system pressure is too low
lisaks:
http://www.s2central.net/brakes_02.html#bomb
Ei anna pead, kuid näiteks nii mõnigi S2 omanik on sellest punasest piduri märgist lahti saanud, kui selle "pommi" ära vahetanud. Samas on ka
võimalik, et selle töö käigus "sai hoopis midagi muud korda ."
Kus S2-l muidu see pomm asub üldse?
Mina sain asja paremaks kui vahetasin hüd. vedeliku ja roolivõimu tihendid. Eks aja jooksul värk kulub, tekib sade ja ummistus, sellest ka võimalik rõhulangus süsteemis. Hetkel on (!) ainult pidrudades kui kiirus/pöörded on min. Vähe pöördeid= vähe rõhku.
Krt, ikkagi oli õli vähe. Minu jaoks teema ammendatud.
see kellel on lisapidurituli seal on ka takistus teine siis võibolla ka selle viga, kompuuter läheb häiresse takistuse muutumise,katkemise pärast
käivitades on mul kah see kiri aga ei piiksu ja kui pidurit korra vajutada siis kustub
Saage aru ükskoid. Brems Licht on piduritule test. Kui pedaali muljud, siis ta kontrollib ära, kas kõik pirnid terved ja kui viga pole annab OK. Kui viga on, siis ma ei tea. Pole proovinud. Arvatavasti käib piiks ja mingi sümbol/kiri jääb põlema.
Functionality
The warnings and alerts displayed on the Autocheck system fall into two categories. Firstly, the critical red alerts which are safety related or warn
of possible severe engine damage. Secondly, a number of advisory yellow warnings which are less urgent. Yellow warnings will only be displayed if
there are no red alerts detected by the Autocheck system. In the event of multiple alerts, the relevant symbols are cycled approximately every two
seconds.
In both instances an audible chime/beep accompanies the visible symbols. The red alerts are distinguished by three warning chimes in succession whilst
the yellow alerts have a single audible chime.
Display Test
A quick way to test the Autocheck display is with the leftmost button on the instrument cluster. This also doubles as the dimmer control for the
instrument illumination. Pushing this button for five seconds while the car is stationary (with ignition ON) will start the Autocheck display test
sequence which will briefly cycle each warning symbol. If none of these symbols are displayed then check that the night AND day illumination bulbs on
the Autocheck LCD module are working correctly. The test sequence will not be started if the system has detected a red alert condition.
RED Alerts
Hydraulic system warning - This can be caused by one or more of three detectable fault conditions. Firstly, that the brake fluid level is too low.
Secondly, that the hydraulic fluid level is too low. Thirdly, that the hydraulic system pressure is too low.
Coolant temperature alarm - There are two causes for this condition. Firstly that coolant temperature is too high. Secondly, that the coolant level is
too low.
Engine oil pressure too low (below 1.8bar above 2000rpm or below 0.3bar at idle) - Should you ever be unlucky enough to see this, STOP and switch off
engine immediately. It is just possible that a very low oil level may cause this condition but a tow truck is gonna be the least expensive way
home.
YELLOW Warnings
Brake light failure (Note - This must be displayed when the ignition is turned on and be extinguished when the brake pedal is pressed)
Bulb failure - only applies to dipped headlights and rear lights
Washer fluid level low - always seems to happens when you need it most !
Fuel level low - Occurs at approximately eight litres of fuel in the tank
Alternator charge too high or battery voltage too low
Speed Warning
Speed Warning System
This is a little known aspect of the Autocheck system which is actually quite handy now and again. First off it only works if there are no active red
alerts.
To select the desired speed at which a warning should be given, press the leftmost button on the cluster briefly while driving. The speed warning
symbol (in km/h or mph depending on your Autocheck language setting ) will be briefly displayed to verify that the selcted speed has been stored.
This speed remains until another limit is chosen by pressing the button again or until the ignition is turned off.
Autocheck will give the speed warning symbol and an audible chime when the selected speed has been exceeded by approx 10 km/h. The warning symbol will
be turned off when speed is reduced OR if it is increased to more than 40km/h above the selected limit for longer than thirty seconds.
To clear the speed warning, the system button needs to be pressed for longer than a second, at which point an audible chime will confirm that the
speed warning system has been de-activated.
Üks aeg on S2central läinud, siis pole seda infot kusagil.
Tere
Tean, et iga paari kuu tagant küsib jälle keegi, et mida tähendab punane tuli, kus sulgude vahel on hüüumärk. Tavaliselt on vastus alati, et kasuta
otsingut või see tähendab midagi seoses piduritega. Autoks on mul Audi S2 Avant ning nii palju kui prantsusekeelsest kasutusjuhendist inglise keele
kaudu tõlkisin, sain aru, et sellel autol võib see ka midagi muud tähendada. Ka foorumist lugesin, et peale pidurite võib ka mingit hüdraulikajama
tähendada.
Probleem on selles, et kui auto käima panen, hakkab kuskil ühe minuti pärast tuli vilkuma. Kui siis autochecki teen näitab lõpus, et kõik on korras.
Eelmisel nädalal lasin eest pidurivoolikud ära vahetada. Pidurid ka õhutati ning vedelikku pandi juurde nii palju kui vaja. Ei tea, kas sellest, kuid
järgmisel õhtul hakkas esimest korda piiksuma. Panin pidurivedelikku natuke ka juurde, et näha kas viga kaob. Roolivõimuõli on ka vist nii palju kui
vaja. Arvasin ka, et äkki näitab, et piduriklotsid on läbi. Vaatasin, et täiesti kulunud veel pole, kuid varsti oleks vaja vahetada. Kuna pole varem
anduritega piduriklotse näinud, ei ole täiesti kindel, kas need on, kuid mingeid juhtmeid või midagi ma ei näinud.
Palun aidake, kes oskavad. Kust otsida viga ja kas on väga suurt põhjust muretsemiseks, et kui kohe probleemiga hoolikalt tegelema ei hakka, läheb
hiljem värk väga kalliks.
Karel
vahest võib viga olla lihtsalt selles, et auto ei suuda nii kiirelt erinevate vedelike rõhke üles ajada, kui check juba tehtud. enamasti juhtub see siis, kui auto on kas natuke pikemat aega seisnud (rohkem kui 2h) või seisab kallaku peal.
Tänan väga vastamise eest, kuid natuke kahtlen, kas see minu auto puhul nii on. Pole vahet kas auto on terve öö seisnud või pärast kolmekümneminutilist sõitu kümneks minutiks seisma jäetud. Kallakul pole seda kunagi proovinud, alati on tuli vilkunud täiesti ühtlasel pinnal. Kas mul on õigus kui väidan, et hüdraulikaga on otseselt seotud ainult pidurid, roolivõim ja sidur? Selles suhtes võib jutt muidugi ka õige olla, et tuli hakkab vilkuma kuskil üks või kaks minutit pärast käima panemist ja surved pole veel sellised nagu vaja. Väga nagu hetkel ei usu, et viga ka mingis anduris oleks, sest siis vist piiksuks rohkem ja kuidagi suvalisemalt. Kui kohe pärast vilkumist Autocheck teha, näitab et on korras. Kui kellelgi on veel kogemusi või midagi tarka öelda, oleksin väga huvitatud.
just nii ta on, et see punane hüüumärk on seotud hüdraulikaga.
Tere! ja mina olen oma s4-l sellise via leidnud.
Esiteks tee kindlaks kas on viga otseselt piduri hydraulikas voi kuskil mujal.
Mina votsin piduri pedaali silindri kyljest anduri juhtme lahti ja see tuli kustus ära PROOVI!
Selge Hydraulika viga. Keerasin ka anduri ära kondrollisin et andur korras oleks, sellel anduril oli ka peale kirjutatud 108 bar-i. selge hydraulika
viga.
Viga oli surveakkus.
Sellel surveakkul on kyljes veel kaks klappi ja yks neist ei toiminud.( ei onnestu klappe lahti votta)
Tänan soovituste eest. Otsisin ja leidsin ka koha, kus kirjutab, kuidas viga kindlaks teha. http://www.s2central.net/brakes_06.html
Alustan vist pommi kontrollimisest. Kui see on korras üritan piduri pedaali silindri üles leida ja anduri juhtme lahti võtta. Ütlen ausalt, et ega ma
sellest kapoti all toimuvast väga palju ei jaga, sest siiani olen eelmisel autol seal ainult lihtsamaid töid teinud ja veermikuga möllanud. Kas ma
sain õigesti aru, et see pomm ongi surveaku? Viga võib olla ka roolivõimupumbas, kuid selle kontrollimine ilma vahenditeta on vist võimatu. Kuskil
seal kirjutas ka, et antud autole sobib ainult mingi üks kindel roolivõimuõli. Kas on võimalik, et muu, küll roheline, kuid teine vedelik on midagi
ära rikkunud? Arvan ka, et igasuguseid andurivigasid on praegu natuke raske kontrollida ja tuleb vist natuke oodata kui tuli tihedamini põlema hakkab.
Nagu juba varem ütlesin, ei jaga ma kapoti all toimuvat väga hästi ja oleks kena, kui keegi viitsiks natuke täpsemalt seletada, milliseid jublakaid
torkida.
Käisin vahepeal korraks proovimas. Pärast seda kui jätsin mootori seisma, sain vist ikka üle kolmekümne korra pidurit vajutada, kuni tuntavalt
raskemaks läks. Vähemalt mulle tundus nii. Vist on ikka nii, et rõhku pole alguses kui käima panna. Sõitsin natuke, jäin paariks minutiks seisma ja
panin uuesti käima ning piiksu ei tulnud. Tuleb vist mõned päevad või nädalad oodata, kuni probleem tõsisemaks muutub ja tuli ka muul ajal kui minut
pärast käivitamist vilkuma hakkab.
Oleksin väga huvitatud kui keegi tark kunagi mu autot uurida viitsiks ja probleemi kindlaks teeks. Loomulikult tasun vaeva. Asun Tallinnas.
Tsitaat: |
Mul hetkel veel mingil suvalisel hetkel pole piiksuma hakanud. Kui auto on üle kümne minuti seisnud ja käima panna, hakkab kuskil ühe minuti pärast
piiksuma. Ma võtsin ka ratta korraks alt, mingeid juhtmeid ma klotside küljes ei näinud, kuid pole ka täiesti kindel, et andureid pole, sest ei saanud
sisekülge väga hästi vaadata. Tegelikult pole ka siiani kuskilt lugenud, et sellel autol tuli klotside seisukorda näitaks, ainult hüdraulikat. Ma ei
usu ka väga, et bensiiniga mingit seost on, sest üle poole paagi on praegu.
Ma arvan, et praegu on probleem algjärgus, sest selleks ajaks kui Autocheck kontrollib, pole veel vajalikku rõhku üleval, kuid piisav rõhk on kuskil
rohkem kui minut pärast käivitamist. Tõenäoliselt hakkab tuli tihedamini vilkuma ja ei kustugi ära, kuni midagi katki läheb.
Tere ööd!
Nii, minul esineb kaa sellist asja, et kui panen käima siis (mõnikord) hakkab umbes 5 sekundiks piiksuma ja vlkuma see sama logo, põhjuseks vist liiga
kõrge vedeliku tase roolivõimupaagis (oma lollusest valasin natsa rohkem)..
Minu S6-l on näiteks nivooamordid, mis on ühenduses roolivõimuga ja selle paagiga. kuna toru purunes mingite mehhaanikute lohakuse pärast, hakkas
amordi juurest õli välja jooksma, ja süttis mul kaa selline tuluke. Igaksjuhks võid kontollida tagumisi amorte ja survereservuaari ja sinna jooksvat
torustikke, et kas äkki lekkeid??-- ma nüüd tõesti ei tea, kas S4 ja S2 esineb seda nivooamordi süsteeme. Seda tean, et roolivõim ja amordihüdraulika
on selle tulega seotud.
Aga lihtsalt pakuksin välja selle ühe võimalusena
Kas vaakumsüsteemi rõhk ei mängi siin rolli? Et kui kuskilt vaakumsüsteem jookseb, et siis annab seda signaali?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Räägime samast märgist. Klotside kulumist näitab kollane märk. Punane põleb siis, kui on midagi hullemat: (!) põleb, kui roolivõimu või pisuriõli tase
on madal. Võibolla ka mõnel muul juhul.
Enamasti on ufodele ostetud miskid NK-klotsid, millel pole juhtmeid. Sellepärast põleb. Hinnavahe õige klotsiga on kolmekordne.
Mõned nädalad ja paar tuhat kilomeetrit on teema algatamisest möödas. Targemaks nagu eriti pole saanud. Käisin täna ka veakoode lugemas ja ei näidanud midagi. Ma ei kirjuta seda sellepärast, et praegu väga paanikas oleksin, vaid lihtsalt, et keegi ei arvaks, et vea üles leidsin ja kadedusest kellelegi ei räägi. Loomulikult oleks kena kuulda, et keegi sama probleemiga klubilistest selle korda on saanud ja räägiks milles probleem oli.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
mul ka see vilgub, ei jaga matsu lahti, et mille pärast, kõik on nagu korras.
a.. võibolla on see 'pomm' läbi, see surveaku vms, et kui peale sõitu jätan auto seisma ja pumpan piduripedaali, siis saan aint 2x vajutada ja siis
enam alla ei lähe.
teab keegi kus kohas see surveaku asub a6 c4?
Tsitaat: |
Kontrolli jah õlide tasemeid, kuid selles võib päris kindel olla, et kui rohkem kui kaks korda piduripedaali vajutada ei saa, on jama. Ma ei mäleta ja
ei näe ka väga põhjust pikalt seletada, kuid kui veidike ülevalt poolt lugeda, lisasin S2Centrali koha kus on pommi testimisest kirjutatud. Arvan, et
see kehtib ka teiste autode puhul.
Kui juba küsimiseks läks, sooviksin ka teada, kuidas ABY mootori puhul survet säilitatakse, sest kapoti all küll pommi pole.
on ikka küll pomm kapotiall.
Toenanoe viga peitub roolivoimendi susteemi olirohus, voi pomm vasinud.
kas see punane tuli (O) !-keskel võib vilkuda seepärast, et roolilatt ajab õli tibake välja? kuigi peale esi klotside vahetust korraks oli ka ok displeil ees, aga seda vaid korra.
Üks asi veel. Mul praegu selline kala et roolivõimu survevoolik lekib ja õli tuleb aeg ajalt peale valada .Juhtus selline asi: tuli oli mingi päevakese jälle kustunud olnud ja õli jäi väheks (pump vingus juba vaikselt) sõitsin forssi valasin õli peale ja ei läinud põlema. Siis jälle mõni päev möödas läks põlema ja nüüd pole jälle tükkaega ära kustunud.
Mul hakkab siis vilkuma kui kurvi järsult võtta või autot raputada kõvasti , arvatavasti pidurivedeliku tase paigast.
Ok väga loll küsimus nüüd, mis see pidurivedelik on mingi spetsiaalne vedelik või on see mingi õli?
Tsitaat: |
Ja paljud arvavad, et see punane tuli ongi klotsidest panete uued ja
kustub ära. Aga miks? Sest uute klotsidega on kolvid niipalju seespool, et pidurivedeliku tase anumas läheb normi
Ja jätke lõpuks meelde, et punane tähendab seda, et edasine sõit on keelatud.
Kollasega peab servisesse minema. Nii on see mõeldud. Seega kulunud klotsid ei saa punast tuld kuidagi anda.
Tsitaat: |
Ilus teema küll aga pane nüüd siia need tähendused ka kui autol komput ei ole.
Sellega võid sina tegeleda. Mul pole minicheckiga autot käepärast.
Tubli, Offoader, tubli!
Kui kellelgi on mingid asjad veel selgusetud nimetatud teemaga, siis miks ei võiks teiegi initsiatiivi ülesse näidata ja sama teha, mida Offroader
tegi.
Tsitaat: |
Oota sa tahad öelda et edasi ei tohigi sõita vä?
Ei tea paljud inimesed peaks siis oma autod koju jätma?
Tsitaat: |
See on väga hea teema, kuid küsiks veel natuke. Kuidas Autocheck töötab? Kas on nii, et kui käima panna, vaatab üle, et värgid oleks korras ja muidu sõites annab siis märku kui mingi andur näitab, et midagi valesti on või korraldab ka sõidu ajal ainult teatud aegade tagant andurite näitude üle vaatamise? Kas siis kui kohal seistes nuppu vajutada, näidatakse ainult pilte, et veenduda ekraani korrasolekus või vaatab Autocheck, et kuskil midagi valesti poleks?
Tsitaat: |
Mul ka viga käes arvatavasti----> kõik vedelikud alla normi nii et kohe lähen kallan juurde ja peaks ära kustuma tuluke
Tsitaat: |
mis tähendab kollast värvi
(O) koolonid on katkendjooned
Ja kellel see "autokontroll" villast hakkab viskama (loobib mingil suvalisel hetkel erinevaid sümboleid ette,pilt ei ole korrektselt ees) siis soovitan spido tagant valge kaan maha ja selle seest elektroonika paneel küljest kruvida.Selle elektri paneelil on 2 rohelist peenpistikut nende tagused jootekohad üle vaadata luubi all ja vajadusel kahtlased kohad üle joota.(Praktiline kogemus olemas sain endal korda).
Esimene võib peale vedelike tähendada ka klotside andurijuhtme katkist olekust või parema õnne korral pistikust lahtiolekut.
Autochecki puhul kindlasti mitte.
Minu audi 100 93, vilkus sammuti (!) pidurid olid korras ja diagnostikas ka midagi ei näidand. Viga oli selles et kojameeste all olevas tühimikus(kust
jookseb ära vesi) oli see äravoolu auk umbes ja tänu sellele oli seal pidevalt vesi. peale selle augu lahti lükkamist kadus ka vilkuv (!) märk! vot
selline lugu! Ise nägin ka piisavalt vaeva, et selleni jõuda
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tegu siis 2,5 tdi 103 kW,eile tuli siis äivitamisel hüümärk ette ja käima ei läinud,tuli pikalt käiata.
MIs see tähendada võiks?
oli sul mingi tekst ka ees nagu nt õliga seonduv või midagi sellist?
Kle ma täpselt ei teagi,elukaaslane rääkis,et tuli hüümärk ette ja ring oli ümber olnud.Ta ei saanud käima,aga mina sain,huvitav mis see olla võiks?
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=32266
vot see link oli üks väga kasulik ja konkreetselt asjakohane. tubli töö!
(!)
Punased vead:
Hüdraulikasüsteemi rikked:
1) Pidurivedeliku tase alla normi.
2) Hüdraulikaõli tase alla normi. (roolivõimu õli)
3) Hüdraulikasüsteemi surve liiga madal.
Aga miks auto siis ei käivitunud,vaid kolmanda korra aeg läks
PS ei puterdanud,küünlad korras
mis mõttes? kontrolli üle need läbivaatamist vajavad punktid...siis anna teada kui kõik ok kas auto nüüd käivitub samas äkki näitas kompu midagi
valesti, kui õlid jm korras sul...vaata üle
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
vabandust teema solkimise pärast aga mul on see
"piduriklotsid kulunud" tuli ostmisest saati pölenud
aga klotse on küll.
esimesed on anduritega aga kas tagumised ka?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Kiiruselimiidi hoiatus 1:
Kiiruselimiidi hoiatus 2:
Hoiatus-1
Hoiatusmärguande-1 seadmiseks tuleb vajutada kelladeplokis olevat vasakpoolset nuppu soovitud kiirusega sõites. Ekraanile ilmub vastav kujutis mis
annab märku, et auto kiirus on salvestatud. See kiirus jääb sinna seni, kuni salvestada uus kiirus või kuni auto välja suretada.
Kui ületada salvestatud kiirust ca 10km/h, antakse sellest teada helisignaaliga ning samuti süttib ekraanil vastav kujutis. See jääb põlema seniks
kuni kiirus langeb alla seatud kiiruse või kui sõita sellest kiirusest rohkem kui 40km/h kiiremini üle 30s järjest.
Kiiruselimiidi eemaldamiseks sõidu ajal tuleb hoida all vasakut nuppu ca 2s.
Hoiatus-2
Hoiatusmärguande-2 seadmiseks tuleb vajutada kelladeploki vasakpoolset nuppu 2x järjest nii, et süüde on välja keeratud ning teise vajutusega hoida
seda nuppu all seni kuni ekraanile ilmub hetkel salvestatud kiirus. Kiiruse suurendamiseks või vähendamiseks tuleb kasutada kojameeste kangi otsas
olevaid nuppusid. Erinevalt eelmisest piirangust jääb antud piirang kehtima ka siis kui auto mootor välja suretada.
Mul A4 2002.a,keskmine ekraan värviline,seal on ka kiiruse piirang näit 1 ja näit 2.Kas näit 2 töötab sama moodi nagu eelpool kirjeldatud.
Üks küsimus veel:enne oli ka keskmine kütuse näit,keskmine kiirus jne. näit 1 ja näit 2.Millegi pärast on see kadunud ja on ainult 1 näit ja ei ole
juures kirja näit 1 või näit 2.Kas olen vajutanud mingit nuppu valesti või on mingi veaga tegemist.
Tere,
hakkas näidikuteblokis põlema tuli (sealsamas kohas, kus näiteks klaasipesuvedeliku või bensiini otsakorral olemisest teada antakse), millest ma aru
ei saa. On kollane, keskel on ring ning mõlemal pool kõrval on kolm lühikest kriipsu. Endale tundub, et võiks ola midagi piduritega seoses... aga mine
võta kinni. Oskab keegi öelda?
Ostaks masinale käsiraamatu, sest vähe ebamugav igasugust infot niimoodi taga ajada .. aga Tartu kandis pole selle peale trehvanud. Reval tlnas vist
müüb neid?
Ette tänades,
Gorm
Nüüd on mul aga järgmine probleem - nimelt läksin masinaga poodi. Pärast kui poest tagasi jõudsin ja masinat tööle tahtsin panna, siis näitab ta
sedasama autocheck pilti, mis tähendab, et piduriklotsid on kulunud ning paar seki jooksul sureb masin kohe välja.
Kas seda autochecki kuidagi välja lülitada ei ole võimalik? Sõidaks kuidagi kodu ära ja siis pärast teenindusse...
Tekkis ka selline idee, et kas seda piduriandurit mingitpidi korraks ära lollitada ei anna...
Igavene jama kah, et nädalavahetusel selline asi juhtus.
-- EDIT --
Nii, tõin masina teise autoga kodu ette ära. Tegin piduritele pisikese checki ka - tagumised klotsin on väga kulunud ja see kate (vms iganes asi) on
peaaegu vastu piduriketast - klosti paksus peab küll imepisike seega olema.
Igatahes käima ta nüüd läheb ning alumises pisikeste neljakandiliste tulede sektsioonis selle autocheck teateala all pisikest kollast tuld, mllel on
auto ja võtme kujutis (huvitav, mida see tähendada võiks), enam ei ole. Teeninudsest tuleb igatahes läbi käia, et sellesse jamasse selgust saada,
Kole ebameeldiv, et siiamaani paar aastalt truult (elektroonika vms vigade puudumise mõttes) teeninud auto nüüd narrima hakkab.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Jõudu.
Kas keegi teab miks peale käima panemist korraks hakkab piiksuma ja vilkuma armatuuril punan märk (!) ja pärast kustub ära ning enam sõidu ajal ei
ilmu.....
Ja seda ainult korra igal hommikul.
Vaatasin üle kõik võimalikud vedelikud - kõik olid normis.
Kuskilt midagi ei tilgu ka...
Kas nii oeabki olema või tulemas miski jama....
Keegi mainis mulle, et:
Tsitaat: |
Vilkuv punane (!) tuli tähendab seda ,et piduritega on juba mingi jama.
PS. See ei ole kulunud klotsi anduri tuluke vaid ikka piduri süsteemi vea märguanne
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=35346#pid228418
Mul tekitab selle tulukese pekkis ABS andur aga ära ei kustu mul see hüüumärk ja ABS tuli jääb ka põlema.
To Costa: Võtame nüüd vaevaks selle teema läbi lugeda ja siis peame aru, kas küsitud info oli olemas juba eelnevalt või lihtsalt ei vaevutud
järjekordselt otsingut kasutama.
Tegelikult hakkab juba tigedaks tegema, et absoluutselt ei võeta kuulda, kui pidevalt korrutatakse "palun kasutage otsingut".
Omal A6 aastast 1995 ja vilkus sammuti see punane hüüumärk. Kontrollisin vedeliku tasemeid ja piduriklotsi andurite juhtmeid( klotsid kuu aega tagasi
vahetatud)- mitte midagi ei leidnud... . Aga ikkagi oli praak(?) piduriklotsil anduri välja nühkinud
Sai endale soetatud 1997a A8 ja mul ei õnnestunud vaadata palju kütet paagis on. Kas keegi võiks anda mõne lingi või seletada autochecki ja tripcomputeri võimalus.
http://www.audiworld.com/tech/elec57.shtml
Tsitaat: |
mis asi autochecki reset on. A8-l on vasakul pool kellade ploki all nupp check ja paremal on kojameeste lüliti küljes nooled üles ja alla ning reset?
Tsitaat: |
Audil A6 (97 saja kerega) punane (!) tuli vilgub armatuuris, vedelikud normis.
Küsin, siis sellise küsimuse autochecki kohta, kui V8 seda punast check nuppu vajutada kas siis näitab vigasid vms? Mul jooksevad kõik pildid peale
kiiruselemiidi omad läbi ja viimane pilt on OK ei oska midagi enam järeldada. Aga seda tean et kaks viga on ja need tulevad käivitades ette ja on ka
koguaeg ees, pidurikettad kulund ja piduri tuled ei põle,muid vea pilte ei näita kui sinna punasele check nupule ei vajuta. On siis vead need mis
koguaeg ees või mis sealt nupu alt vajutades läbi jooksevad . Väga
segaduses olen.
Tsitaat: |
masinal sai vahetatud kogu kellade plokk, kuna soov oli lisada kompuuter ja vanal oli spidokas pool pidune. Mõlemal plokil olemas ka Autocheck.
Huvitav on see, et pärast kellade vahetust ei toimi enam kiirusepiirangu funktsioon. Nupp ise toimib, kuna kohapeal seistes on võimalik Autochecki
kasutada...
Kas neid Autocheck variante on siis erinevaid või on kelladeplokid nii erinevad, et ühel toimib ja teisel ei toimi?
Või võib seda põhjustada Autocheck keele muutmine?
Vana oli saksa keelne ja lühikesed kellad. See mis nüüdseks sees on, on hetkel inglisekeelne (enne sissepanekut vahetasin keele ära) ja lisakelladega.
Lisakellade jaoks oli kohe pistik ka olemas ning lisakellad toimivad...
On keegi varem midagi sarnast kohanud? Keegi kellel on inglise keele peal, võiks rääkida kas kiirusepiirangu signaal funktsioon toimib
Ma ei saa siiani aru nendest numbritest. Teema läbi loetud korduvalt.
Põleb mul ees nr 43 (või mis iganes ma sealt tagant lylitist panen41-46) kuid ei saa aru miks ma pean neid numbreid vahtima koguaeg. Kust kohast saan
muuta need numbrid ükskõik milleks. Autoks on siis b4 1.9tdi 94a. Alla ei saa vajutada yhtegi nuppu peale odo nullimise ja tripi peal ei ole. Põlegu
seal kasvõi et kütus otsas, aga ei jõua kõigile autosse istujaile ära seletada mis need numbrid tähendavad
Nimelt hakkas audi 90 vilkuma (ei ole kopuutrit) tuluke kus siis kraadiklaas ja triibud all (ei oska rohkem seletada, loodan et saate aru). Kui kunagi
enne on see vilkuma hakanud tähendab see et tosooli tase on madal, kuid nüüd on tase normis ja ta ikka vilgub?
Puhastasin pistiku ja anduri klemmid midagi... ikka sama asi. Oskab keegi komenteerida kas ma saan selle anduri korrasolekut testriga mõõta? Pistikust
kuidagi mõõta et kas sealt info edasi ikka jõuab?
Tänan.
Mis selline tuluke ka tähendab? Ikka pidurit?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Ok, sai just lahti võetud ja uuritud. Tegin ka pildi, aga tahaks küsida, mis mõni asi siin tähendab.
Audi 80 B4 standard:
1. Aku
2. Ohutuled
3. AirBag
4. Lahtine katus???
5. ABS
6. Kaugtuled
7. ???? Mis asi see CAT veel on?
8. Käsipidur
9. Turvavöö
Mis nende juhtmetega oli mis plokki tulid? Hetkel siis 2 paksu juhet mis lähevad mõlemad omakorda 2-ks. Kui digitaalne oleks, siis peab tulema 3 paksu
juhet?
CAT peaks katalüsaator olema
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Neid samu tabloo tähendusi on kunagi ammu arutatud ka siin
teemas.
Ja kuna B4 tehti ka kabrioletina, on tõesti seal "katuseta olek" olemas. See põleb/vilgub avamise ajal või kui hoob/luuk pole korralikult kinni.
Tsitaat: |
huvitav lugemine - huvitav, kas C4 puhul ka toimiks? CAT sümboliga pime on olemas küll iseenesest
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Oma masinale sai siis ka kompu peale ja algmaterjaliks oli
S4 valged taustad,tagumine trükkiplaat(see mille peal on keele valiku ja kütuse kulu kalibreerimis lülitid)
100 näidiku plokk koos kelladega(trükiplaadil ei olnud ühtegi lülitit st. keelt ja sümboleid valida ei saanud)
Kuigi S4 kellad on ilmselt V8 motoga masina pealt siis paele installi tundis kompu ära, et tegemist on V6 motoga ja näitab nr.63(6 silindrit, 3 lüliti
positsioon) ja kütuse kulu arvestab päris õieti.
Igatahes tänud mitmele klubilisele
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
uurisin veidi teemat edasi. kuna mu autol on 2 pistikut, mitte 3, siis seda eelmist skeemi edasi arendades jõudsin sellise infoni:
tume pistik (teravast otsast lugedes): + 12V, GND
hele pistik: tühi, Engine Control
Connect the test light between the +12VOLTS and the ENGINE CONTROL.
Using the jumper wire connect the the - ground to the ENGINE CONTROL for at least 4 seconds then disconnect.
3 otsaga skeemil peaksid väljaviigud sedasi olema:
One connectoris black, one is brown and one is blue.The BLACK connectoris power, the BROWN connector is for the factory fault code reader #1551 and
the BLUE connector is for blink code
output.
Must pistik: + 12V, GND
Sinine pistik: Engine Control, tühi
Connect the test light between the +12VOLTS and the ENGINE CONTROL.
Using the jumper wire connect the the - ground to the ENGINE CONTROL for at least 4 seconds then disconnect.
kas keegi pädevam oskab kinnitada, et mu teooria on õige, ning muusosas kattuvad nende pistikute funktsioonid, ning selle "Check Engine" tulukese
saab ikka sama õpetuse järgi autole külge pookida?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Mul üks probleem tekkinud B4-ga.
Nimelt siin esimeste miinustega ütles üles (vähemalt arvan nii) mingitmoodi see displei, mis näitab temperatuuri ja neid lumehelbekesi. See
käsipiduri märgi all ikka, mis näitab +2.5 kraadi)
Aga ta pole täiesti must. Vahepeal täiesti must; siis helendab, aga numbreid ega helbeid ei näita; vahepeal terve too koht täiesti eredalt säramas ja
numbreid pole ikka näha; kord paistsid seal ka nagu ristipidised triibud. (Pildi sain täna teha, kui päeval masin soe juba oli, hommikul oli displei
täiesti must)
Milles siin võib ka sel juhul viga olla? Ei taha kohe lolli peaga lampi lammutama ja lõhkuma hakata....
pole küll 100% kindel, kuid eeldades, et autost sinna kollase pistikuni tulevad signaalid on korras, siis kahtlustaks mingit ikaldunud joodet. seda
vist sellepärast, et taustvalgus jupsib, ning alles soojas masinas ekraan toimima hakkab - metall paisub ja annab ühendust
see, et ekraan midagi ei näita võib tuleneda ka sellest, et näiteks need mõlemal pool olevad kontaktiribad on saastunud kuidagi, ning võib piisata
lihtsast puhastamisest.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Selline küsimus siia teemasse, et A6 C4 armatuuris seal keskel, kus näitab ka mingeid veateateid, põleb selline roheline märk
<=1=>
Ise algul arvasin, et see näitab et mõni pirn läbi, aga kõik pirnid terved ja lampide korrasolekut saab ju üldse autochecki alt vaadata. Siis vaatasin
auto manuaalist, mis saksa keelne ja nii palju, kui sealt aru sain, oli midagi käru tuledega seotud (äkki paneb mingi andur lampi), aga mul pole käru
konksugi. Äkki mõni C4-ja tundja teab ja oskab öelda, mida see tähendab ja miks ta põleb, hakkab juba häirima vaikselt see tuluke seal.
Tsitaat: |
Või on mingile teisele otstabele mõeldud pirnipesa sinna sisse torgatud. Ise enesest see põleda ei tohiks.
Eks peab jah siis pagassist otsima juhtme otsasid, tänud vastajatele!
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Pilt oleks abiks aga kas see pole mitte välisõhu temp.andur kliima jaoks?!
Aga ikkagi pilt abiks ja küll siis mõni oskab täpselt vastata
Tsitaat: |
cornoyo, näidiku jaoks saad anduri siit http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=38440
võibolla küsimus teemast veidi mööda, aga äkki mõni pädevam oskab aidata - mida tähendab vilkuv In 1 teade odomeetri tablool? autoks '97 A4.
Ega me otsingut kohe üldse ei tunne ju.
sai siis veidi komplekteeritud bensuka pikkadest kelladest diisli lühikestesse autocheck. tegu siis 100 c4'ga. elektroonika plaat jäi pikkade kellade
oma. esimene probleem ilmnes, kuidas kell tööle saada tahoka all kui jääb pikkade plaat sisse. kuna pikkadel on kell lisanäidikute juures, siis polnud
tahoka all kella klemme, need sai ümber tõstetud lühikeste küljest. kell hakkas tööle. teine probleem on nüüd selles, et tahokas hakkas valetama
ühtlaselt ~200 pöördega, näitab vähem. siinkohal olgu mainitud, et see elektroonika plaat mis nüüd nendele lühikestele diisli näidikute plokki sisse
sai oli 2,8 bensuka omad. ehk siin hakkabki rolli mängima silindrite arv? on keegi kursis kas sellel saab sealt sees kuidagi seda silindrite arvu
lülitustega ringi tõsta? kõik näidikud (spido, taho, temp, kütus) jäid need mis enne olid, diisli lühikese ploki omad.
kolmas probleem on selles, et autocheck nüüd väidab, et piduri tuled ei põle. autol on muidugi puudu ka tulede kontroll moodulid ehk enne oli peal
minicheck. teisi tulesid ta ilma moodulita vist ei kontrolligi?
oskab keegi mulle lahti seletada trip kompuutri teise ja kolmanda näidu funktsiooni. minu ausaamist mööda peaks need nii töötama, aga eriti kindel
pole.
mi->./km->. = mitu km saab veel paagitäiega sõita
.->G/.->Lt = mitu L kütet on juba kulunud?
jah, just nii ongi
Tsitaat: |
See lüliti ei aidanud tahoka puhul, vahetas ainult keelt ja lülitades diisli peale hakkas kütuse hoiatus liiga vara tööle, bensu peal töötas õieti
muud vahet nagu ei tähendanud. Võtsin selle autochecki küljest ära juba, hakkas närvidele käima see, et ta mölises kogu aeg, et ükski tuli ei põle.
Selle saab kindlasti ka ära petta, aga ei viitsi enam nikerdada sellega. Kui vana asi töötab, siis milleks panna külge selle asemel mittetöötavat.
***
Märkus moderaatorilt: Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus läheb kustutamisele! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit.
Küsin veel selle B4 armatuuris oleva välis temperatuuri näidiku kohta(see lumehelbekestega-muideks, mis need tähendavad ka? Üks põleb kord ühel pool,
teine teisel pool, jubeda ilmaga mõlemad säramas).
Võtsin lahti kellabloki. Antud asja küljes oli vaid üks pirn, mitte kaks.
Kuidas üldse ekraanile need helbekesed ja temp. jõuab? Seal ju vaid mingi valge asi tõmmatud peale (3. pilt, tagant poolt), ekraani teisele
poolele.
Või peaksin pirni uuesti jootma külge?
Aga kas pirniga peab olema ka ühendatud see takisti? 4. pildil pirnist paremal, otsad siinpool vaid väljas. Muidu oli mingi pruuni jamaga koos nagu 4.
pildilt on näha. Nüüd ei toimi üldse, vaid läheb taustvalgustus heledaks ning 5 minuti pärast kustub seegi.
Mida peaks tegema?
Tänud ette
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Usun, et vahet pole kumbapidi need käivad. Ainuke mis enda masina ekraanil tegin oli kustukummiga vastavate trükiplaadi kontaktide puhastamine. Halva
ühenduse kontrollimiseks võid korra asja kelladeplokist eraldada, ning mudida/näppida, ning vaadata kas sellest midagi muutub. Lähene loominguliselt,
aga ettevaatlikult
Tsitaat: |
Mis pirne see check kontrollib, kui ütleb et pirnid läbi? Vaatluse teel on kõik pea tuled korras, ainult salongis lülititel ja armatuuris mõned pirnid läbi? Et kas kontrollib siis neid pirne ka?
Vaata üle piduri tulede pirnid, sest neid sa nagunii ju ei näe, kui keegi samal ajal pidurit ei vajuta.
Tsitaat: |
Numbrimärgi pirnid...?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Kellade tagant ka, aga mis erinevus neil olla võib. Eeldades, et saksa keele peal on brems light, ning kiiruse ühik km/h. Kuid kui inglise keele peale
panna, siis break lights ja kiiruse ühik mph? Või kuidas. Sellessuhtes, et peab valima, kumba pidi meeldivam vaadata on?
Endal A6 c5 kompuutriga probleeme.
Asi hakkas pihta kui, nädal päevi tagasi tahtis hommikul enne käivitamist õli vahetuse teksti eest ära saada ja nagu õpetuses öeldi enne süüte
panemist km nullimis nuppu all hoida. Ja kui süüte sisse keerasin hakkas display tööle, kuid mitte kauaks. Ega ta ennemgi mul ei töötand(poole aasta
jooksul vast 2h on infot näidand), isegi mitte taustavalgus( viga pole, et välja lülitatud), isegi kollane ehk ülemine osa pime. Kuid nüüd käreda
pakase ajal hommikuti autot käima pannes lööb pildi ette endale ja toimib ~10-15min. siis kaob ära kiri ja tausta valgus jääb vilkuma. Ei aita ka
süüte välja keeramine jne, et see vilkumine lõppeks(ainuke lahendus spido plokilt korraks juhe tagant ära võtta).
Mul on tekkinud üks küsimuse Trip Compu kohta. Kas on olemas sellist varianti mis on ilma autocheckita. Soov oleks koostada selline komplekt, kus on minicheck ja trip-computer. Oma autol olemas minicheckiga kellad, tahaksin lisada sinna ainult sellise variandiga kompuutri millel puudub autocheck. Auto millele tahan seda kompotti peale panna on Audi 100c4 2.3AAR
tekkis küsimus autocheki kohta. Kas autochek käib läbi punase või rohelise pistiku? Või käib see läbi musta pistiku(sarnane nagu see, mis läheb
juhtkangi) ?
Ja kui läbi selle musta, kas siis on kusgil ka mõnda pädevat õpetust c4 2,5tdi kohta?
Kui saksa keelt oskad, siis vaata siia: http://www.audic4-online.de.vu/
vasakust menüüst vali: Audi C4 FAQ >> auditeile nachrüsten >> (lehe keskel asuvast menüüst) Autocheck und Bordcomputer nachrüsten (Audi
100 C4)
Edu!
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Ei ole 100% kindel, kuid oletan, et see ei ole eriti võimalik, kuna autocheck ja trip kompuuter on ühe trükkplaadi peal.
Ei ole seda värki ise nii poegadeks lammutanud, et näha kas trip komput saab eraldi ja ilma autocheckita lisada.
siin ka väike foto sellest trükkplaadist:
Mälu võib muidugi petta
Mis siis autochecki lisamise vastu on?
Edu ehitamisel!
Tsitaat: |
Kui autochecki pole siis tuleb lisada veel üks plokk vahele ja kogu juhtmete ahel õieti ühendada, et hakkaks kontrollima, tulesid, piduritulesid, jne jne muud kama. Aga ma ei viitsi sellega jännata. Minicheckist küll ja küll, aga kompuutri paigaldus lihtne ning oleks soov ainult kompuuter paigaldada.
Tean, et autocheck ilma komputa on suht levinud - 128kw motodel oli see standard varustuses.
Ei tea, kas vastupidi on võimalik. Sai neid asju lammutatud mõned aastad tagasi, kuid ei mäleta suurt miskit sellest ja lammutatud sai vähe teistel
põhjustel
Tundub, et pead käed külge panema ja asjasse selgust tooma
Tsitaat: |
Mul on 1992 aasta C4 -l mingid anomaaliad. Autochecki display paneb villast - vahel töötab aga vahel näitab ikoonide asemel mingeid ridu , ruudukesi , jooni ja muid rahvalikke mustreid. Selle tingivad nagu ma aru olen saaanud, erinevad külmjooted. Kompuuter iseenesest töötab kogu aeg aga näitab paagis olevat kütust ja seega ka järgi jäänud kilomeetreid kohati küllatki suvaliselt ning omab lolli kommet iseenesest keskmised kütusekulud jms näidud ära nullida - paned süüte sisse ja plaks kõik on nullis. Siit küsimus - kas see kompu isetegevus on seotud ka kuidagi autochecki ebaterve olekuga?
Mul oli autocheck samasugune piksleid ja ruute täis, võtsin lahti ja surusin seda plekki lähemale mille sees autocheck on ja nüüd töötab väga hästi!
Võta lahti ja proovi, usun, et aitab!
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=83171
Mu tegelik probleem ja küsimus on ikkagi see, et kas see kompu iseneslik nulliminek on ka kuidagi selle autocheckiga seotud ?
Tahaks enda A6 C4 2,5 TDI le ka peale panna kompuutri. Hetkel on tavalised kellad ja tahaks needsamad ka alles jätta lisades vaid kompuutri osa. On se võimalik või peab koos trükiplaadiga vahetama? Toonoriks oleks S6 kellad. Pole ise neid lammutanud ja siit teemast ka nagu otsest vastust ei leidnud.
Vabane külmjoodetest - üldiselt nullivad igasugu asjad end siis, kui voolukatkestus on
Kui see ei aita, siis on miskit peenemat
Edu,
Jaak
Tsitaat: |
Kas S4 ja S6, C4 kere siis, kellad on erinevad selles mõttes, et mul kompuutris ei saa S6 kelladega reseti nuppu kasutada. Ei tööta lihtsalt. Ehk ka mõni juhe kuskil ümber tõsta ?
Oletan, et kompuutri juhtimise juhtmed on ikka samamoodi - võimalik, et lülitis mingi jama. Proovi testriga järgi. Kompuutri juhtimine toimub massiga,
kui õigesti mäletan.
Edu,
Jaak
Tsitaat: |
Milline see kompu pistik välja näeb? Eile spidobloki taga sobrades leidsin mingi lahtise pistiku, oli suure jämeda kollase juhtmega ja otsas väike lame pistik musta värvi 1&2 pin küljes, aga kokku 4 neid .Ei tea kas ongi kompu oma?
Must 4 pinnine pistik, mis täidetud kahega, on pikkade kellade lisanäidikute oma. 1- on õlisurve, 2- on õlitemp.
Kompuutriga kelladel on 2 lisa pistikut mis on musta värvi. 14 pin ja 10 pin. 10 pinnis külge käib kompuutri kang.
Tervist
On probleem b4 kompuutriga.
Nimelt, ei tööta kangiga liikumine.
Probleem on selles, et on minicheck kompuuter, audi 100 kang ja s4 juhtmestik. Kõik istub 1:1 pistikute poolest, aga juhtmestik on vähe teiste. Nüüd
tuleks panna nad istuma. Kas keegi saaks klõpsu teha pistikutest.
Minul on niimoodi.
Antud pilt on siis kangi enda juhtmestik
Ja see siis kompuutri ja kangi vaheline juhtmestik(see ots siis ühendub kangi külge)
Tere,
pole 100% kindel et õige teema, aga kergelt sirvides tundub et täpselt see mida otsin.
Nimelt see ekraan kuhu peaks tulema kogu info kütusekulu, hoiatused (kütust vähe, pirn läbi jne), temperatuurid ja muu on mul peaaegu täiesti pime.
Kuidas ma saan teada, mis viga võiks olla? Kui ma vajutan kangil alumist nuppu (peaks olema reset) siis on näha ülemises ekraani osas punast
vilksatust või põlemist täpselt nii kaua kui nuppu all hoian. Lammutasin uudishimust kellaploki laiali ka. Võtsin selle "ekraani" metallraami seest
välja, aga oma "insenerisilmaga" midagi tarka ei näinud. Mingeid ebanormaalsusi ei näinud ja juhtmed täiesti küljes.
autoks Audi A5 (b5) ja 81kw diisel.
Pimedas näeb välja selline:
ettepanekuid?
Mul on sama probleem, trip-computer on täiesti pime, eelmine omanik oli selle kuidagi kutuks teinud, ei tea mis põhjusel ja miks ta seda tegi kuid ise
tahaks selle uuesti tööle saada.
Tegemist siis A4 2.5 TD 1999 isendiga, eelnevalt lugesin siin, et kogu selle display taga on lüliti, mis sai kuude asendisse panna, mis vahetas seal
displayl keeli - kas inglise keel, saksa keel, pildid jms, kas 1999 aasta käigul, välja näeb nagu eelnevas pildis, võib ka see lüliti olla ja kas on
võimalik et sealt on mul see trip-computer välja lülitatud vms?
Ei saa A4'l seda salalülitist sisse ja välja lülitada. Tõenäoliselt on lihtsalt display (LCD) täiesti kutu. Iseasi, kas keegi ka taustvalgustuse on suutnud maha häkkida, kuid kõige lihtsam on seda muidugi nn. reset nupust välja (ja ka hiljem sisse) lülitada.
Kas Sa mõtled seda reset nuppu mis on roolikõrval oleval varda otsal? või on seal mingi reset nupp veel kuskil? Seda varda otsas olevat nuppu olen juba proovinud, see ei tee midagi. Ise mõtlesin et äkki on kuskil lihtsalt mõni pistik lahti võetud?
selle varda alumises osas on suur nupp ka veel. Lisaks saab vajutada kojameeste intervalli muutmise kangi ka alla. Mul on näha et kui nuppe näppida siis midagi vilksatab all. vähemalt mingi pirn põleb.
Tervist, mure selline, et compu ei näita ühtegi kulu ega midagi, kõik on koguaeg null, keskmine kiirus on ainult vahepeal mingi 14 ja veits peale. Oskab keegi öelda kus kohast viga otsida? Autost või kellade plokist või kus kohast ? Kuda toimima saaks? Mõni andur vigane?
Selline küss, et kas ülevaatusel võib probleeme tekitada, kui armatuuris põleb eelmainitud punane hüüumärk? Vedelikutasemed on kõik normis ning ise ei tunne, et juhtimissüsteemis midagi valesti oleks. Kuna ülevaatus vaja see kuu ära teha, siis ei tea veel, kas jõuan elektriku juurest läbi käia.
Mure siis selline, et auto ostes näitas 3600km õlivahetuseni (oleks pidanud kohe ostes ära vahetama, aga müüja väitis, et just vahetas, nii et ei
näinud vajadust). Nüüd aga sõitnud ~3000km ja kontrollides näitab ikka 3600km. Oskab keegi öelda milles probleem võib olla? Autoks siis A4 avant 1.8t
quttro 2000a.
Tänud.
Tsitaat: |
Mul selline küsimus, et mis pildil oskab keegi öelda? Või kuna see põlema peaks?
Kas keegi oskab öelda, kas on võimalik A6'l (c5 99') kütuse hoiatus eest ära saada kellabloki ekraani pealt kui paak tühjaks hakkab saama? Mõtlen just seda, et sama rea pealt näeb telefoninumbreid või raadiojaama muidu, aga kui tankimise märk on ees, siis saab näiteks numbrit valida ainult autotelefoni enda pealt, mis on sõidu ajal üsna ebamugav ja ohtlik.
Selline küsimus et kas inglise spidoplokist ja euroopa omast ühte head kokku annab ehitada?
2001 a A6 ja hetkel sees "poolik kompu" mis näitab kui uks lahti ja kui mngi vedeliku tase väike jne.
Inglise oma on täiskompu aga miilides. Mõlemad plokid facelift A6 pealt pärit.
Kui isegi annab, kas siis hakkab kütusekulu jne näitama vaid pistikud ära ühendades või peab mingeid lisajuhtmeid hakkama ka vedama?
Ette tänades!
Audi A6 95 aasta oma... hakkan kompuutrit panema peale.... kuid tekkis paar küsimust!!!
see väike 10 piniga pistik, kus on siis kangi ja näidikute vahelised juhtmed.. sealt jääb kaks juhet üle.. üks on kollane sinise triibuga ja teine on
sinine musta triibuga... kuhu need lähevad?
Ja teine väike must pistik, kus on siis 12 või oli 14 pinni... kuhu need lähevad?
Autoks Audi A4 97.a, nimelt siis selline küsimus: kui nt kompuutris küttetuli või mis iganes hoiatus tuli põlema läheb, peaks sellega ka kaasnema mingi "heli" ehk siis mingi piiks? mul see kas ei tööta? või seda polegi?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tänud, eks tuleb uuesti lahti võta ja üle vaadata
Tsitaat: |
Võtsin lahti kogu kupatuse, kõlar on läbi kahjuks. Sellist kõlarit naljalt vist ei saa kuskilt?
Tsitaat: |
Mure jargmine:Auto chek naitab katkendlikult/pikslid puudu/Ja mone aja parast hakkab kompu segast panema.Korraga hakkab polema,koik nooled ja
numbrid,ja parast numbrid asenduvad kriipsudega.
Audi 100 c4 2.3.
Kellad ise paigutatud,arvutiga liigi ei saa.Taga mingi sugused luulitid..
PLIIS HELP..
Nous maksma kui asi hakkab ilusti toole....
Helistage....
Tsitaat: |
Tere.
Mul selline küsimus targematele.
Kas on võimalik muuta spidokas hetke kütusekulu, keskmist kütusekulu või järele jäänud km kui mul puudub see võimalus nuppude näol?
Mul auto näitab seda kui palju saan veel sõida paagis oleva diisliga.
Auto on A4 2004a 2.5tdi.
samasugune näeb välja spidokas ise
http://i.ebayimg.com/t/04-05-AUDI-A4-2004-2005-SPEEDOMETER-INSTRUMENT-CLUSTER-DASH-PANEL-/00/s/OTYwWDEyODA=/$%28KGrHqV,!hEE86b1h
lS5BPY4LsLeh!~~60_58.JPG
Ette tänades
Saab kompuutri nupud juurde paigaldada ja siis saab vaadata kõiki neid asju.
Arvutiga üht näitu teise vastu vahetada ei saa.
Tsitaat: |
kuidas sul saksa keelega on?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
tavaliselt on need nupud kangi peal.
Kui kunagi enda omale sai paigaldatud, siis tegin lihtsalt ühe keskkonsoolis oleva "pimeda" sisse need nupud. Ostsin 3 mikrolülitit ja paigaldasin
need selle pimeda sisse. See oli siis C4 100. Kahjuks mul sellest pilti ei ole
Edu!
Tsitaat: |
TO KoRisto
vajad sõidukompuutrit, mille leiad siit http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=92010&page=1&highlight=s%F5idukompuuter#pid491527Text
Audi 90 1987.a 2.0 85kw Kus kohas asub see fuel consuming wire või mis pin-i ma ajju pean selle kollase juhtme viima??
Probleem selles et kütusenäidik on kõvasti paremale poole nihkes. Kütusetuli läheb põlema siis kui kütet on näidiku järgi üle veerandi. Samuti kui ma
paagi täis tangin on kütuse seier kõvasti üle.
Audi a4 b5 01 1.9tdi
Tsitaat: |
Siin peaks aru saama, miks ta niipalju valetab. Kas on anduriga mida valesti, vale andur, ikkagi kellad ise pahaks läinud ...
Põhimõtteliselt on arvutiga võimalik anduri lugemit teatud piirides korrigeerida (faceliftil +-6%), kuid kui hoiatustuli hakkab veerandi peal põlema,
siis peab vist juba osuti keeramisele/reguleerimisele üle minema.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Osuti on võimalik eemaldada ja uude asendisse fikseerida. See töö vajab siiski eelnevat kogemust või häid tööriistu.
Samas kui ei tea vea põhjust, tundub osuti edasi-tagasi nihutamine natuke kahtlane. Kõigepealt soovitaks arvutiga kellade testrezhiim läbida.
Mina võtsin kellad sealt august välja ja keerasin küttenäidiku nulli,siis panin tripi kompuutri julla peale ja volaa.Võibolla annab seda tripi jullat eraldi ka keerata, kui sul näidik on õigesti
seadistatud.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tere. Autoks 1996a 2,5TDI Quattro. Varsti saab külge poogitud S6 kellad. Siiamaani olen juba peaaegu kõigile küsimustele vastused saanud, kui üks küsimus on veel lahtine. Nimelt trip kompuutrisse läheb juhe, kollase rohelisega, ilmselt see turborõhu signaal. Ja nüüd küsimus, kas ma saan selle kuidagi näitama ka? Ajusse peaks ka see sama signaal MAP sensorist jõudma, aga milline juhe see oleks?
Audi a6 96 a 2,5Tdiq.
Probleem selline, et sõitisn paagi nii palju tühjaks, et trip kompuuter lubas mul veel sõita 30 km. Nüüd paak täis, aga ikka vilgub 30km ees. Võtsin
klemmi maha asi lahenes. Nüüd jälle paak ühekorra peaaegu tühjaks ja jälle täis, ning jälle need numbrid ei tõuse. Ei taha ka igakord aku klemmi maha
võtta. Kellegil nõuandeid?
Kas kütuse madala taseme hoiatuse ka annab või ainult trip kompuuter jebib?
Tsitaat: |
Minu 97a A4-l hakkas ka nüüd äkitselt vilkuma punane hüüumärk. Seejärel kontrollisin vedelikkude tasemeid ning lisasin veidi piduri- ja jahutusvedelikku. See tuld ära ei kaotanud. Täna siis tegin VAG-COM-iga diagnostikat, see ei näidanud aga ühtki uut viga. Lugesin et tihtipeale lugu juhtmetes/andurites, küsikski et kust ja millised juhtmed ja andurid võiks veel üle vaadata või mida veel kontrollida?
Tsitaat: |
Korra olen roolivõimu vahetanud, siis andis tunda ja kuulda et õhtal, aga tuluke ei põlenud, nüüd "uus" on küll kasutatud aga ühtki märki küll pole
et lahja oleks..
Meenus et ABS-ga on mul selline nali et kui ca 120ga mõnda aega sõita (pikem mõõdasõit) lõpetab ABS tegevuse ja ABSi tuli hakkab põlema, auto välja
suretada ja uuesti tööle siis ABS jälle toimetab, äkki seal mingi kala siis nüüd...
Lase ABS tuli põlema ja kaabel järgi, vaata mida näitab? Rohkem ei oska soovitada midagi.
Kas selle tulukesega ülevaatuselt ka läbi lastakse?
vastuseks et ei lasta
Aga viga enam vähem leitud, ühendasin lahti pidurivedeliku anduri ning tuluke kustus, järelikult andur või ühendused kehvaks läinud
Ei tihka uut teemat teha, aga odomeeter A4 (B5) odomeetri-tripkompuuter pime?
Kas seda odomeetri display_d saab eraldi vahetada? VDO töökorras.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Paigaldasin oma autole kompuutri koos autochekiga.
Ennem oli minichek.
Nüüd autochekis piduriklotside veateade ees.Kuidas sellest lahti saaks?
Autoks a6/c4 2,8
Küsimus: Kas ja millist trip-computerit kasutada Audi 90 1990 2.3 100kw Quattro kellades?
Oleks selle vastu huvi. Välistemp näidik sai juba lisatud ning nüüd tekkis ka huvi trip-computer vastu.
Tere, kas keegi on kokku puutunud B4 trip displei laiguliseks muutumisega, kas ja kuidas on remonditav selline jant:
http://nagi.ee/photos/ulmefm/23619149/
Kompuutris ei tööta ülemine osa, koht kuhu kuvatakse raadiokanalid. Vb on mingid kaablid puudu pärast rns-d paigaldamist. Kuhu ja mida peaks esimesena
vaatama?
Tänud,
Aimar
Sõltuvalt autost, aga lisaks RNS-D'le on vaja üldiselt paigaldada ka TMC/CAN Gateway. Liiga lihtsaks ei ole elu tehtud!
Tsitaat: |
Terv! Mul ka b5 kompuutriga mure. Hetkel sees ilma komputa plokk, kõik toimib laitmatult. Kui aga kompuutriga plokk sisse panna, siis sain toimima kõik peale spido valguse. Output testiga hakkab valgus tööle, sellega ehk välistaks ploki enda vea. Autoks audi 80 muidu. Mõlemad plokid 96a a4 pealt pärit.
Tere
Olen pikalt foorumis otsinud aga vastust pole leidnud.
Autoks a6 c4 2,5tdi q
Asi seisneb selles et kütuse seier ja trip-comp sõita jäävad km tanklani töötasid u nädal tagasi vahelduva eduga. Nüüd tiksuvad mõlemad nullis ja
trip-comp näitab ainult L(eeldan essee tähendab Low)
Trip-comp is ülejäänud asjad toimivad. kütust ka piisavalt paagis
Kas kellelgi on mõtteid, ideid mis seda võib põhjustada?
Tänud
Kas tripkompuutrit saab tõsta ühelt spidolt teisele? Üldiselt Spido peab olema sama mootoriga tooriku pealt või kas tripi puhul peab see tingimus täidetud olema?
Tsitaat: |
Mille järgi kompu arvutab range? , loogiliselt keskmise ja kütusekoguse järgi aga mul spido peale panekust alates 1300-1100 vahemikus kõikunud see. Vana spido näitas aegajalt kütust aga uuel kellal kütuseseier passiivne. Kütuse paagis andur võib ka villast visata?