Foorumi logo

2013 Audi S8 saab 4.0-liitrise Twin-Turbo V8 ja 520-Hobujõudu
seitsmene - 31.08.11 08:39

http://img7.imagebanana.com/img/vkgrebya/S8eest.jpg

Audi's third and final "S" model heading to the Frankfurt Motor Show is the luxurious S8 that will be launched on the market along with the S6 and S7 Sportback in the spring of 2012.

As it holds the title of being the 'Big Daddy' of Audi's S range, it was only appropriate that the S8 receive a more powerful version of the newly revealed 4.0-liter twin-turbocharged V8 engine than on the S6 and S7 models.

The German firm's engineers further honed the 4.0 TFSI pushing output to 520-horses and a constant 650 Nm (479.42 lb-ft) of torque to the crankshaft between 1,700 and 5,500 rpm.

Power is channeled to all four wheels through an 8-speed automatic transmission and Audi's permanent all-wheel drive system, with Audi making claims of a 0-100km/h (62mph) sprint time of just 4.2 seconds, or 0.6 and 0.7 seconds faster than the 420HP S6 sedan and S7 Sportback, respectively.

The V8 engine features a cylinder deactivation system that can cut down one bank to become a 4-cylinder , as well direct-injection technology, plus energy recuperation and start-stop systems.

As a result and despite a 70HP increase in output over the previous 5.2-liter V10-powered S8, Audi says average fuel consumption has decreased by nearly 23 percent at 13.2 liters per 100 km (17.8mpg US).

To improve handling, the S8 gets a specially tuned adaptive air suspension with variable damping, which can vary the ride height of the body between three levels, and four internally ventilated disc brakes that measure 400mm (15.75 in) in diameter up front and 365mm (14.37 in) at the rear, with carbon ceramic disks offered as an option.

As with other members of Audi's S family, the styling touches on the S8 are subtle. On the outside, apart from the 20-inch alloy wheels shod with 265/40-series tires, the 5.15 meter-long (16.90 ft) S8 gets a different grille treatment, a front apron with a lip spoiler, and a revised rear bumper that incorporates a diffuser and four tail pipes.

Interior modifications include the usual, meaning sport seats, a sport steering wheel and –you guessed it- sportier looking trim.

http://img7.imagebanana.com/img/yixtif9u/S8mootor.jpg

Lugu ise.


Raika42 - 31.08.11 09:06

Mõnusalt kuri nägu on sellel aparaadil.
Tahaks näha kuidas Top Gear selle Audi maha teeb:D


MaQQu - 31.08.11 09:19

Huvitav, palju sellel tühimass on. Rohkem luksust = rohkem kaalu, rohkem kaalu vajab võimsamat mootorit, võimsam mootor vajab võimsamaid pidureid. Hetkel liigub kõik suuremaks ja võimsamaks. 400mm piduriketas ees eeldab vist juba miinimum 20" velge? Huh, kuhu me nii varsti jõuame : )


Kivitare - 31.08.11 10:31

Ja varsti on vist autodel käigukastid käikude arvu poolest nagu jalgrattad. Kelle 27, kellel 24 käiku. :D Huvitav aparaatus kindlasti.


Audi100C2 - 31.08.11 10:37

Tsitaat:
Algselt postitas: MaQQu
Huvitav, palju sellel tühimass on. Rohkem luksust = rohkem kaalu, rohkem kaalu vajab võimsamat mootorit, võimsam mootor vajab võimsamaid pidureid. Hetkel liigub kõik suuremaks ja võimsamaks. 400mm piduriketas ees eeldab vist juba miinimum 20" velge? Huh, kuhu me nii varsti jõuame : )


Naljaga pooleks, aga jõuame sinnamaale ilmselt, et lähitulevikus tuleb selline A8, mis kaotab edaspidi nelja rattaga autode arendamise mõtte ära, kuna pole enam kusagile areneda. :D


seitsmene - 31.08.11 10:52

Tsitaat:
Algselt postitas: MaQQu
Huvitav, palju sellel tühimass on. Rohkem luksust = rohkem kaalu, rohkem kaalu vajab võimsamat mootorit, võimsam mootor vajab võimsamaid pidureid. Hetkel liigub kõik suuremaks ja võimsamaks. 400mm piduriketas ees eeldab vist juba miinimum 20" velge? Huh, kuhu me nii varsti jõuame : )


A decisive advantage of the Audi S8 is the comparatively low weight of 1,975 kilograms

The standard, S-specific wheels measure 9 J x 20 and are shod with 265/40-series tires. Audi offers five additional wheels as options, four of which have a 21-inch diagonal. The four internally ventilated disc brakes measure 400 millimeters (15.75 in) in diameter up front and 365 millimeters (14.37 in) at the rear.

Sellised teabekillud korjasin artiklitest kokku. Pole paha. Kiirendab tulisemalt, kui RS6.


Jürarrak - 31.08.11 13:39

Mulle tundub selle auto kiirendus natuke ebareaalne. Võrdluseks S65 AMG (6,0l V12 630hp ja 1000Nm @2000-4000 rpm) kiirendus 4,2sek 0-100km/h.

Visuaalselt tundub ka väga tagasihoidlik. Mitte et seal nüüd meeletult difuusereid olema peaks aga esmapilgul ei tee nagu vahetki tavalise A8-ga võrreldes.


kps - 31.08.11 13:47

Tsitaat:
Algselt postitas: Jürarrak
Mulle tundub selle auto kiirendus natuke ebareaalne. Võrdluseks S65 AMG (6,0l V12 630hp ja 1000Nm @2000-4000 rpm) kiirendus 4,2sek 0-100km/h.

RWD vs AWD on ilmselt asja nimi ja 4.2 seciga 100'ni viib selle AMG kolaka elektroonika, mis peab päris tõsiselt töötama, et selle 1000nm juures sussid alla ära ei sula. Kui veojõud välja lülitada siis oleks see tulemus ilmselt kehvem. S8 puhul kahjuks või õnneks seda probleemi ilmselt pole ;). Või äkki minu loogika on veidi vildakas :P.


jokerAudi - 31.08.11 13:54

Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Tsitaat:
Algselt postitas: Jürarrak
Mulle tundub selle auto kiirendus natuke ebareaalne. Võrdluseks S65 AMG (6,0l V12 630hp ja 1000Nm @2000-4000 rpm) kiirendus 4,2sek 0-100km/h.

RWD vs AWD on ilmselt asja nimi ja 4.2 seciga 100'ni viib selle AMG kolaka elektroonika, mis peab päris tõsiselt töötama, et selle 1000nm juures sussid alla ära ei sula. Kui veojõud välja lülitada siis oleks see tulemus ilmselt kehvem. S8 puhul kahjuks või õnneks seda probleemi ilmselt pole ;). Või äkki minu loogika on veidi vildakas :P.


Ise mõtlesin sama loogikaga nagu kps, et nelikvedu ilmselt on võlusõna selle kiirendusnumbri juures. Aga jõhker kiirendus saab olema see küll :o Selline suur laev ja 4.2s sajani...muljetavaldav :D


seitsmene - 31.08.11 14:01

Tsitaat:
Algselt postitas: Jürarrak
Visuaalselt tundub ka väga tagasihoidlik. Mitte et seal nüüd meeletult difuusereid olema peaks aga esmapilgul ei tee nagu vahetki tavalise A8-ga võrreldes.


Väljanägemine on esimestel avaldatud piltidel tõesti natuke nagu... tavaline. Igapäevane.
Aga äkki elus eneses mõjub kuidagi teisiti.
Vähemasti tehniline osa on kasvõi kiirenduse numbreid vaadates impressiivne.
Reklaam-klantspiltidest pisut parema ettekujutuse saab äkki siit:

http://www.kilometermagazine.com/artman2/uploads/1/audi-s8-spy-splsah.jpg

http://images.thecarconnection.com/med/2012-audi-s8-spy-shots_100357502_m.jpg

http://images.thecarconnection.com/med/2012-audi-s8-spy-shots_100357506_m.jpg

http://images.thecarconnection.com/med/2011-audi-s8-spy-shots_100310288_m.jpg

http://images.thecarconnection.com/med/2012-audi-s8-spy-shots_100357505_m.jpg

Galerii siin.


MaQQu - 31.08.11 14:04

Samas midagi ülemäära müstilist selle 4.2 sekundi juures ei ole - ca 10a tagasi toodetud RS6 oma V8TT ja 450hp ja 560nm suutis sama kiiruse koguda väidetavalt 4.9 sekundiga. Seda seejuures suht kiviaegse 5käigulise automaatkastiga. Samuti on C5 RS6 kaal suht samas suurusjärgus, kui nüüd sinna juure arvestada +70jõudu ja +90nm ja 10a arenenud tehnoloogia ja elektroonika... Eks mõne aasta pärast on näha : )


Maku - 31.08.11 19:40

Kui see auto ka reaalselt 4.2 sek sajani kiirendab, siis on kihvt. Kui see 4.2 on stardiabide ja krt teab mille koostöös, siis mind see ei veena. Eks neist püsse ole nähtud küll, mis peaksid nelja ja viie sekundi pillid olema, kuid reaalsus on midagi muud. Sama lugu on TTRS-iga. See on kindlasti huvitav auto ja oma elektrooniliste abimeeste ning tehnoloogiaga kiirendab GTR-i tasemel, kuid igapäeva sõidumõnu pole kindlasti see, mis on näiteks RS5-l.


epic - 31.08.11 20:00

No asi see quattro siis 4,2 sekiga sajani kiirendada on kui AMG selle tagaveoga ära teeb.
Aga kurat kole näeb välja küll ja mitte ainult pildi peal vaid ka päriselus paraku. Tuleb loota, et lähiajal ilmub S7/RS7.


Maku - 31.08.11 20:12

Tsitaat:
Algselt postitas: epic
Tuleb loota, et lähiajal ilmub S7/RS7.
SIIN on ka S7 pildid.


epic - 31.08.11 20:20

S6 on väga ilus, S7 natuke vähem ilus. S8 on nagu Opel Ascona, tagantvaatega pilt ütleb rohkem kui 1000 sõna. Ja küljel on viisakalt öeldes ebameeldiv rant. Vanasti tehti ikka ilusamaid :).


AudiQuattro - 01.09.11 09:57

Mille kuradi pärast sellele autole käru on järgi pandud??? Kas eesmärk on müüa neid maameestele kurgiveoks või mis?:D


pillekas - 01.09.11 10:08

Täpselt sama küsimus?:D Natuke veider jah.


Eero - 01.09.11 10:15

Kui neid uusi esse kommenteerida, siis minumeelest S6 on just selline "vaata mind, mul on kõige vingem A6 aga RS'i jaoks mul raha pole", S7 on eestpoolt ja küljepealt väga kena, aga taguots on minu jaoks lihtsalt nii vastuvõtmatult kole, S8 peale vaadates midagi nagu otse näkku ei karga, aga möödasõites tekib küsimus, et mis monstrum see nüüd siis oli, jube kena auto (tavaliselt on raske aru saada mida täpsemalt mõeldakse kui keegi ütleb jube-kena, aga selle auto puhul sobib see kirjeldus täpselt).


Joel - 01.09.11 10:39

Mulle C7 kere täiega meeldib. Lõpuks ometi on Audi suutnud teha kere, millel on eesmine ülend piisavalt lühike, kapott piisavalt pikk ja kabiin mõnusalt taha nihutatud nagu klassikalistel tagaveolistel autodel. Kohe ilus vaadata. A5 (misiganes selle kere tähis on) juba läks sinna poole, aga see C7 on juba väga hea.

Teemasse - nendel spioonipiltidel see üks vähemalt seal eelviimasel pildil ei ole päris õige S8, vaid A8ks maskeeritud isend (vt stanget, velgi jms). Promopiltidelt paistab asi ikka veidi edevam. Selles klassis liialdusi nagunii ei sallita.


rocket - 01.09.11 11:04

Tsitaat:
Algselt postitas: AudiQuattro
Mille kuradi pärast sellele autole käru on järgi pandud??? Kas eesmärk on müüa neid maameestele kurgiveoks või mis?:D


See on testauto, millega tõenäoliselt logitakse käigukasti ja diferentsiaalide õlitemperatuuri ja tööreziime, kui 388kw mootoriga järelkäru mäest täisgaasil üles peksta. Kui kiirteel jahutab õhuvool, siis siin on ainult (üle)koormus ja ilma jahutuseta. Kärul on nii suur inerts kui ka suur tuuletakistus.


Liivatraktor - 02.09.11 11:04

Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Tsitaat:
Algselt postitas: AudiQuattro
Mille kuradi pärast sellele autole käru on järgi pandud??? Kas eesmärk on müüa neid maameestele kurgiveoks või mis?:D


See on testauto, millega tõenäoliselt logitakse käigukasti ja diferentsiaalide õlitemperatuuri ja tööreziime, kui 388kw mootoriga järelkäru mäest täisgaasil üles peksta. Kui kiirteel jahutab õhuvool, siis siin on ainult (üle)koormus ja ilma jahutuseta. Kärul on nii suur inerts kui ka suur tuuletakistus.


Ei ei, see on arvestatud juba selleks ,et soome ehitajad ostavad S8 20 aasta pärast ja hakkavad käruga fibosid vedama :D


Samzik - 02.09.11 17:58

:D Parim kommentaar ma ei või!


Aga minu esimene mõte oli kah testisõidud.


forsin - 10.09.11 15:07

Tsitaat:
Algselt postitas: Eero
Kui neid uusi esse kommenteerida, siis minumeelest S6 on just selline "vaata mind, mul on kõige vingem A6 aga RS'i jaoks mul raha pole", S7 on eestpoolt ja küljepealt väga kena, aga taguots on minu jaoks lihtsalt nii vastuvõtmatu.
Minul önnestus juuli viimastel päevadel Norra mägiteedel tundmatu auto taga sõita pikalT.
Ja mõtiskleda mis BMW-ga on tegemist, enne kui ligi ja mööda sain. Ja üllatuseks oli hoopis AUDI S 7 (sest taga audi logosid polnud)
Aga tänaseni ei saa aru miks ta oli kahe ukseline.
http://2.bp.blogspot.com/-NjOwswRlhAE/TdGkNzxrNeI/AAAAAAAAJKM/PtW0yb6Fduk/s1600/Audi%2BS7%2BRS7%2BSpy%2B4.JPG


MaQQu - 30.10.12 12:04

Ameeriklaste "Motor Trend" testis uut D4 S8-t ning 0-60mph ning 1/4 miilil oli S8 kiirem, kui BMW M5 ning Panamera Turbo S..

Kui muljetavaldav on see?

http://www.motortrend.com/roadtests/sedans/1210_2013_audi_s8_first_test/



0 - 96.56 km/h - 3.5 sec
1/4 mile - 11.8 sec @ 190.39 km/h

3,993 cc V8 twin turbo

520 hj (382 kW; 513 bhp)@6000 rpm
650 Nm (479 lb·ft) @1700–5500 rpm


Lõppu ka üks huvitav video testi käigust.


kiireaudi - 30.10.12 14:29

USA hind mõningate lisadega ~100 000eur. 5a pärast kannatab juba osta :)


MaQQu - 22.02.13 10:21

S7 (stockis 420hp & 550nm) veerandmiilil:

stock 12.216 @ 180.92 km/h
APR stage 1 chip 11.628 @ 188.21 km/h


http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=bXdT4JUae8U


4.0 TFSI on üks väga muljetavaldav mootor!

http://www.goapr.com/products/ecu_upgrade_40tfsi_s6s7.html


MaQQu - 01.03.13 10:51

S6 vs S7 ülevaatest tuleb välja, mis erinevus on S6/S7 mootoril ja S8 mootoril:

As mentioned, the 4.0 TFSI in the S6 and S7 is rated at 420 hp and that’s precisely 100 hp less than the S8. Why the difference? Contacts at Audi explain that the S6/S7 packaging required engineers to fit a single intake instead of dual setup with increased flow and less loss of pressure as is fitted in the S8. In addition to the extra intake, the S8 also gets some additional hardware differences that include hotter cams and a different compressor wheel design. The details are minor, but those in the know are likely keeping score so we’re relaying the information we’ve been able to glean.


orukaspoiss - 26.07.15 21:29

Huvitav, kas GoAPR keegi paigaldab ka Eestis? Paberil tundub üsna mõistlik tegevus.


audisell - 27.07.15 08:44

Tundub, et Eestis vist keegi ei paigalda. Helsingis selline firma http://www.jt-carfix.fi/index.php?page=apr-ohjelmointi. Olen kuulnud antud kohast ainult head. Ka numbrid, mis S6-le lubatakse on soliidsed.