Saksa Autobildi andmeil kavatseb Audi juhtkond taaselustada legendaarse mudeliperekonna Sport Quattro. Tööd prototüübi kalla juba käivad, selle
firmasiseseks koodnimeks on Q35, millest saksa ajakirjanikud loevad välja, et masin tahetakse valmis saada esimese quattro 35. sünnipäevaks, mis
saabub 2015. aasta märtsis.
Seniste plaanide kohaselt komplekteeritakse uus auto viiesilindrilise 2,5liitrise töömahuga turbomootoriga. 380 hobujõudu jagatakse ratastele läbi
topeltsiduritega S tronic käigukasti. Tänu süsinikplasti kasutamisele peaks masina tühimass jääma alla 1 300 kilogrammi ning paigalt sajani
kiirendamiseks peaks vajatama minimaalseimal juhul alla nelja sekundi.
Audi mudelireas positsioneeruks uus auto TT tippversiooni ja odavaima R8 vahele. Porsche mudelitele sisemise konkurentsi vältimiseks peaks piisama
korralikust disainist, mis hakkab meenutama fotodel olevat 2010. aastal Pariisis demonstreeritud ideeautot quattro.
Lühikeste ülenditega autole nähakse ette LED-tuled, suured õhuvõtuavad ja 20tollised veljed.
Audi loodab aastas müüa umbes 10 000 uut sportautot, mille peamiste konkurentidena nähakse Mercedes C63 AMGd ja BMW M3.
Audi quattro esimene põlvkond valmis 1980. aastal ning oli tolleaegse ralli meistrivõistluste esimeseks nelikveoliseks osavõtjaks. Kokku võideti
meistritiitel kaks korda. Hiljem märgitakse juba kõiki Audi nelikveolisi mudeleid tähisega quattro.
ALLIKAS
Mis ma oskan öelda: I LIKE!
Mulle üldiselt sellised "putukad" meeldivad aga see ei ole ikkagi SEE kui neid müüakse aastas juba 10 000.
Väärtuse annab sellistele masinatele just napp tootmisarv.
Edit: Fotol on jäänud väike "feil" juhti nagu salongis pole aga kellegi käsi on roolil
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Veidi
põhjalikum arikkel Fortitude vahendusel
Jah, jõunumbrid (4.0 topeltturbost 412 kW (560 hp) ja 700 Nm, millele lisaks 110 kW and 400 Nm elektrimootor, kombineerituna 515 kW (700 hp) ja 800 Nm
) on ilusad, aga mis on saanud lubatud 1300kg tühikaalust??
Vaatamata laialdase alumiiniumi (tiivad, katus) ja isegi süsinikkiu (kapott ja tagaluuk) kasutusele on auto mass suurusjärgus 1850 kg!!!
Raske ja võimsa hübriidi teed on läinud aga ka kõik suured tegijad, Porsche 918, McLaren P1, Ferrari LaFerrari oma KERS-iga... aukartustäratav
seltskond : )
Täpsemalt uuest mudelist aga ilmselt juba 10 septembril, mil algab rahvusvaheline Frankfurt Motor Show.
El. mootori ja akud peaks kohe välja viskama, siis poleks vigagi.
Kui tootmisse läheb, võibolla teevad siiski TTRS'i konega tavalise bensuka ka.
Sportautol käib jah bensiinimootor, mitte mingi elektriajam. Disain pole kóige hullem, aga legendist on asi kaugel. Ja üldse, vaadates praeguseid Audi mudeleid, vóib öelda, et legendid on kóik juba ära tehtud.