
Audi A5
kopamees - 22.10.05 09:07

Audi A5 jõuab klientideni 2007 aastal. Uus Audi hakkab kuuluma samasse klassi, kus praegu asuvad Mercedes CLK ning BMW Coupe
3-seeria. Audi A5-s võib leida sarnasusi Novulariga. Mitmed autoosad võetakse uuest A4-st ning terve kere valmistatakse alumiiniumist.
Mootorivalik: 2.0 160 BHP TDI, 2.7 V6 180 BHP TDI, 3.0 225 BHP TDI, 2.0 FSI, 2.0 200 BHP FSI-T, V6 3.2 FSI ja V6 3.6 FSI 300 BHP.
Samuti on plaanis valmistada Audi S5, mis saab omale juba tuntud mootori V8 4.2L 350 BHP.
Tutvustus inglise keeles.
Simps - 22.10.05 11:08
Minumeelest igati ilus auto ja mootori valik on ka hea 
tarmo - 22.10.05 11:15
TT järglane või täiesti iseette mudel jälle ?
EDIT: see on see kui korralikult ei loe
With the A5, the Audi 80/90 based coupe will have a worthy successor.
Mõmm - 22.10.05 11:18
Mulle see igatahes väga meeldib. Kujutan ette milline püss see S5 olema hakkab...
joonar - 22.10.05 21:01
TT järglast on ka juba näidatud-igati vahva tegelane kui ta ka seeriatootmisesse samamoodi jõuab.
joonar - 22.10.05 21:04
http://www.car.ee/news/2005-10-13/audi-shooting-brake-concept/ee/
Siit siis täpsemalt natuke
C.A.R. - 29.10.05 10:14
Nuu see A5 on küll väg tegija (kupeede armastaja nagu ma olen) ja kui veel S5 tuleb siis see vabsee kõva asi..
See uus TT aga üldsegi ei meeldi !!
maxic - 05.12.06 20:29
See peaks siis olema uus Audi A1, mitte TT.
http://www.germancarblog.com/2006/12/audi-a1-confirmed-production-in.html
Audi A5'st on paar uut reallife pilti välja imbunud, millest saab natuke aimu milline ta välja hakkab nägema.
http://www.carster.com/blogs/News/10618
spcvnd - 05.12.06 23:18
väike näpukas, CLK on E-klassi kupee("a6 kupee", "5seeria kupee"), seega ilmselt mõeldud ikka C-klassi kupeed.
http://www.supercarstats.com/wallpaper/mercedes/m-2_1024.jpg
aga A5 mulle täitsa meeldib, suurem võiks olla... 
HannesT - 05.12.06 23:28
sellel ju külgprofiil nagu A6C5
Loosedahood - 06.12.06 23:00
Tsitaat: |
Algselt postitas: HannesT
sellel ju külgprofiil nagu A6C5 |
kuidasmoodi?
HannesT - 07.12.06 00:28
No ma ei tea, aga on ju veits sarnane. Võta kasvõi komplimendina
Joel - 07.12.06 17:13
Kui CLK'd mingi konkreetse mudeliseeria kupeeks lugeda, siis on ta ikkagi pigem C-klassi kupee kui E-klassi kupee. CLK ja C-klass on praktiliselt
identsete mõõtmetega (pikkus/laius vastavalt 4652/1740mm ja 4641/1728mm), seejuures kui E-klass on neist ca 20cm pikem ja 10cm laiem (4852/1822mm).
See väike kupeemersu (õigemini luukpära), mis on lingil, on lihtsalt mingi arusaamatu väike junn, mis peaks Audi A3 ja 1-klassi bemmiga konkureerima.
Muud pointi tal mersu mudelivalikus ei ole - A- ja B-klassi mersud on väikeautode osas palju edukamad. Kui A5 on grammikene suurem kui A4, siis on
minu arust kõik väga hästi paigas. Kuuese bemmi ja CL mersuga konkureerimiseks peaks Audi A7 välja mõtlema. Mine tea, äkki mõtlebki - Nuvolari ju
selles suunas vihjas...
spcvnd - 07.12.06 18:13
Tsitaat: |
Algselt postitas: Joel
Kui CLK'd mingi konkreetse mudeliseeria kupeeks lugeda, siis on ta ikkagi pigem C-klassi kupee kui E-klassi kupee. CLK ja C-klass on praktiliselt
identsete mõõtmetega (pikkus/laius vastavalt 4652/1740mm ja 4641/1728mm), seejuures kui E-klass on neist ca 20cm pikem ja 10cm laiem (4852/1822mm).
See väike kupeemersu (õigemini luukpära), mis on lingil, on lihtsalt mingi arusaamatu väike junn, mis peaks Audi A3 ja 1-klassi bemmiga konkureerima.
|
CLK ongi C-klassi põhjale tehtud(pole väitnudki, et ei ole) kuid ikkagi on ta "E-klassi kupee". see väike junn on C-klassi kupee.
123 sedaan/kupee
124 sedaan/kupee
210 sedaan (E-Klass)/ 208 kupee (CLK)
211 sedaan (E-Klass)/ 209 kupee (CLK)
w208 on W124 kupee järeltulija!
C-klassid:
w201 sedaan
w202 sedaan
w203 sedaan/kupee(väikejunn)
põhimõtteliselt võiks siis SLK'd lugeda(mõõtmete järgi) A-klassi roadsteriks... või siis tähistuse järgi S-klassi kupeeks... või siis audi 80/90
kupeed pidada luukpäraks...
SRY OT pärast, ilmselt läheb see post prükkarisse...
gemini - 30.01.07 14:48
http://www.streetrace.autonet.ee/uudised/audi/a5-spy-30286.html - siin enam-vähem lõppversiooni spyshotid.
Pikkuse poolest puhas A6 kupee.
audi90q - 30.01.07 14:54
Ei oska midagi öelda, olen kl audi fänn aga see a5 ei paista väga stiilne eriti ninast ja tagant.
Black - 30.01.07 15:03
Tsitaat: |
Algselt postitas: audi90q
Ei oska midagi öelda, olen kl audi fänn aga see a5 ei paista väga stiilne eriti ninast ja tagant. |
Ega ta sellisena müügisaali lähe, varjed võetakse ikka enne maha.
audi90q - 30.01.07 16:02
Tsitaat: |
Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: audi90q
Ei oska midagi öelda, olen kl audi fänn aga see a5 ei paista väga stiilne eriti ninast ja tagant. |
Ega ta sellisena müügisaali lähe, varjed võetakse ikka enne maha.
|
Nu jah eks siis näeb.
gemini - 09.02.07 14:43
6. märts on siis ametlik esitlus
Simps - 09.02.07 20:32
Tsitaat: |
Seni kuni numbrid Audi A5 kodulehel tiksuvad vaikselt nulli suunas, mis teadupärast peaks saabuma 6. märtsil, kui Genfi
autonäitusel autolt kate tõmmatakse, jätkatakse aktiivselt spekuleerimist teemal, milline siis auto ikkagi lõpuks välja nägema hakkab. Pidevalt on
üllitatud üha uusi ja uusi joonistusi, mis tegelikult aga näitavad vaid autori võimekust graafikaredaktorite kasutamisel. Ei enamat.
Ametlikku infot on tõepoolest vähe. Audi on omalt poolt teinud kõik, et kruvida üles publiku huvi esitluse vastu. Vaid ühest võib täna kindlalt
rääkida – Audi A5 on ehitatud konkureerimaks 3-seeria BMW kupeega. Kuna BMW on juba kõigile näha tuleb Audil täiendavalt pingutada, et mitte pettumust
valmistada ning lüüa lähitulevikus üle ehk ka need kliendid, kes muidu kolmetähelise nimetusega firma neljarattaliste poole vaatavad.
Uus auto peaks Audi esindajate sõnul aga sisaldama nii mudeli A4 kui ka TT parimaid omadusi. Miks ka mitte – on ju see mõlemast suurem. Pärides ühelt
elegantsed kerejooned ja teiselt teljevahe, annab kupee kindlasti palju põhjusi kiitmiseks.
Mootori kohapealt pole paraku hetkel veel suurt midagi võimalik hõisata. Ainuke agregaat, mis kõigi eelduste kohaselt valikus leidub on
255-hobujõuline 3,2 FSI ning ka see pole veel absoluutselt kindel. Tippversioonist rääkides hakatakse tavaliselt mainima 4,2 FSI-st, mille võimsus
küüniks umbes 400 hobujõuni. Kuid ka see on hetkel vaid puhas spekulatsioon. Teisest küljest ei saa ju masin sugugi konkurendist maha jääda.
Siiski, nii Audide kui ka BMW-de sõbrad peaksid siiski ühes olema sama meelt – konkurents ainult suurendab valikuvõimalust ja kvaliteeti. Kas uus Audi
võtab omas segmendis sisse ka liidripositsiooni, seda näeb juba peale esitlust.




Allikas: Autonet.ee |
TT - 20.02.07 09:15
http://www.youtube.com/watch?v=4XYZPpN0bWA
Väike Spy-video A5 -st.
sileem11 - 20.02.07 11:57
Nonii, kommentaarid: http://www.autonet.ee/uudised/audi/a5-30647.html
Natuke nagu igav tundub, väliselt torkab kohe silma, et ukse käepide pole traditsioonilises stiilis.
TT - 20.02.07 15:35
Kusjuures viimasel lingil olev auto ongi A5.
Selline see ka tegelikult välja näebki.
gemini - 26.02.07 12:52
S5 - http://www.carclub.ru/new.htm?id=10064
maxic - 26.02.07 13:01
Ja sama asi inglise keeles. http://www.egmcartech.com/2007/02/25/official-info-on-the-audi-a5-and-s5-with-new-pics/
Black - 26.02.07 13:22
Tsitaat: |
Audi A5 hakatakse baasversioonis pakkuma esiveolisena, quattro nelikvedu on lisavarustuses. |
Seda peaks lugema siis: "Audi A5 hakatakse baasversioonis pakkuma nelikveolisena, hinda alla tingides on seda võimalik kohitseda esiveoliseks."
Masendav on mõelda, et keegi sellise auto esiveolise planguna tellib...
kem - 28.02.07 17:04
Tsitaat: |
Algselt postitas: Mõmm
Mulle see igatahes väga meeldib. Kujutan ette milline püss see S5 olema hakkab... |
Nagu mina ingl. keelsest jutust välja lugesin, siis ei tule mitte ainult S5 vaid ka RS5
kaheksasilindriline
Tige Kala - 28.02.07 19:59
Tsitaat: |
Algselt postitas: kem
Tsitaat: | Algselt postitas: Mõmm
Mulle see igatahes väga meeldib. Kujutan ette milline püss see S5 olema hakkab... |
Nagu mina ingl. keelsest jutust välja lugesin, siis ei tule mitte ainult S5 vaid ka RS5 kaheksasilindriline |
Autolehe väitel lubatakse Rs 5 juba aprilli kuuks mingile näitusele välja panna.
marx18 - 05.03.07 22:29
paar irl pilti S5'st:
http://img410.imageshack.us/img410/8011/bild028do9.jpg
http://img137.imageshack.us/img137/5176/bild029rs2.jpg
http://img156.imageshack.us/img156/7307/bild030rs3.jpg
Joel - 06.03.07 08:28
Kas kellelgi on informatsiooni A5'l kasutatava Quattro-skeemi kohta. Lugesin, et veojõujaotus on normaalolukorras 40:60 nagu RS4'lgi, aga uuenduslik
pidi olema tahapoole nihutatud mootor. A5 välimuses on silmatorkavalt näha eba-audilikult lühike eesmine ülend. Oskab keegi öelda kuidas on paigutatud
mootor ja esidiffer?
TT - 06.03.07 09:59
Saan uurida järgmisel nädalal kui Leedust tagasi olen.
Black - 06.03.07 11:07
Õnneks vist ikka pikimootor ja torsen:
http://www.edmunds.com/insideline/do/News/articleId=119676
Secrecy continues to surround the S5's mechanical package, although it is rumored to pack an updated version of Audi's 4.2-liter V8 gasoline engine
featuring FSI direct-injection technology and a new variable valve-timing system that goes under the name Valvelift. As with all S models, drive is
sent to all four wheels via a six-speed manual gearbox and Audi's Quattro four-wheel-drive system, a Torsen-differential-based setup that nominally
channels 40 percent to the front wheels and 60 percent to the rear wheels.
***
http://www.supercarnews.net/2008-audi-a5
The Audi A5 2.7 TDI multitronic is equipped with front-wheel drive, while the 3-litre TDI with manual gearbox constantly supplies power to all four
wheels. As in numerous other Audi models, the quattro permanent four-wheel drive in the Audi A5 enhances driving dynamics by distributing 40 percent
of engine power to the front axle and 60 percent to the rear axle at its basic setting. The system adjusts the power distribution depending on the
situation and road surface grip.
Long wheelbase, short overhang
Overall, the front axle is located a long way forward for a longitudinal engine configuration with front- and four-wheel drive. This new vehicle
architecture makes it possible to have a long wheelbase with a short front overhang, and to optimise the axle load distribution. These are all
additional elements that enhance the supreme handling qualities of the new Audi A5. To accomplish this special design, the engineers used a
trick adopted from the Audi A8: the front axle differential is located in front of the clutch.
***
Ehk esidiffer on eespool sidurit. Esimesena on seda lahendust kasutatud ilmselt Audi Roadjet Concept'il. Külgvaadet vaadates ka väga ebaaudilikult väike esiülend.
Väidetavalt saabki see uueks platvormiks ja kõik uued mudelid (A4, A6, A8) tulevad sarnase skeemiga.
Q7 - 08.03.07 20:07
Väga ilus auto. Naine tuli ujumast. Bikiine polnd seljas, kõik vaatasid, aga tal oli ükskõik sest ta oli ilus. http://www.autoclips.net/video/play/5764
RS5 pidavat M6'le vastu molli andma ma kuulsin
bazarre - 21.03.07 21:33
Selline tore asi siis
http://www.youtube.com/watch?v=Yyj0JVBfp4Y
TT - 21.05.07 06:26
S5 test:
AutoWeek
sileem11 - 21.05.07 10:32
Sama test ilusamate piltidega
http://www.fourtitude.com/news/publish/Features/article_3122.shtml
TT - 07.06.07 19:15
Tänasest on Eestis 3 A5-te ja üks must S5
wookie - 07.06.07 20:32
Iseenesest täitsa tore tänapäevane auto, kuid miks nad ometi seda jubedat suurt esivõret kasutavad... Vägisi jätab mulje, nagu oleks omanikul till
väiksevõitu või muul põhjusel kõrgendatud vajadus odava tähelepanu järele.
Võib-olla on see mingi põhjamaine kiiks aga mumeelest peab võimsus ja mugavus ikka olema kombineeritud tagasihoidliku kuid kvaliteetse välimusega, et
auto jääks silma kui "ilus auto" mitte kui "silmapaistev auto".
gansta - 07.06.07 22:40
mõnes mõttes on kasutaja wookie l õigus, see grill on juba liiga massivne ja võiks ju vabalt uuendusi teha ja edasi minna.
võibolla tahab audi sellist stiili jätkata, et näiteks kui tavainimene mõtleb audile tuleb silme ette suuuur massiivne iluvõre, nelja rõngaga.
eks insenerid teavad paremini
Black - 08.06.07 08:56
Tsitaat: |
Algselt postitas: wookie
Iseenesest täitsa tore tänapäevane auto, kuid miks nad ometi seda jubedat suurt esivõret kasutavad... Vägisi jätab mulje, nagu oleks omanikul till
väiksevõitu või muul põhjusel kõrgendatud vajadus odava tähelepanu järele.
Võib-olla on see mingi põhjamaine kiiks aga mumeelest peab võimsus ja mugavus ikka olema kombineeritud tagasihoidliku kuid kvaliteetse välimusega, et
auto jääks silma kui "ilus auto" mitte kui "silmapaistev auto". |
See :O nägu on siit pärit. Mina hakkan juba harjuma, kuigi
C6 A6 tänavatele jõudmise ajal oli see ikka väga võõristusttekitav.
Kiks - 10.06.07 16:20
S5 no ikka v2ga ilus auto kyll 
A mis Tema hind siis eestis ka on ?
lorrap - 10.06.07 17:28
Tsitaat: |
Algselt postitas: Kiks
S5 no ikka v2ga ilus auto kyll 
A mis Tema hind siis eestis ka on ? |
Kas tõesti on raske trükkida www.audi.ee ja sealt võtta Hinnakiri???
http://www.audi.ee/est/price
Kiks - 10.06.07 17:48
Jah on kyll , sest mina sealt seda hinda ei leidnud! For [roppus] sake
tarmo - 10.06.07 17:55
Tsitaat: |
Algselt postitas: Kiks
Jah on kyll , sest mina sealt seda hinda ei leidnud! For <b>[roppus]</b> sake |
A5 Coupe hinnakiri
Mootor kW/hj Trans. Kiirendus Kütusekulu Hind
A5 Coupe 3.0TDI q V6 3.0TDI 176/240 6-k. 4x4 690 000
mine saki ise kuskil siis natuke, kas ei tundu loogiline, et A4 ja A6 vahel võib peituda A5 nime kandev mudel?
Kiks - 10.06.07 18:05
Ma kysisin S5 hinda A5 hinna leidsin ma ise ka!
arturASE - 23.04.08 21:59
5 ukseline A5 tulekul
TT - 08.12.08 13:19
Uudis!
Audi A5/S5 Cabriolet
http://www.audi.ee/est/mudelid/a5/?newsID=7578
Teemo - 22.02.09 22:01
Saan aru, et praeguses, veebruar 2009, mudelivalikus on A5 esindatud viies mootori versioonis. Dünaamika näitajatelt tundub kõige nobedam 3.0 TDIq.
Näidatakse üsna kiiret 5.9 0-100km/h aega. Kas kellelgi on kogemusi sellise masinaga sõitmisel? Huvitab just arvamus kiirusliku võimekuse kohta.
TT - 23.02.09 09:14
3,0 TDI q liiguv vägagi hästi, ainult manuaalkasti puhul tuleb kangi üpriski tihedalt linnas liigutada.
Diislile üsnagi omaselt liigub auto väga jõuliselt 1250 rpm kuni 3800 rpm.
Kevin - 16.07.09 10:18
Nüüd on see vist tõeks saanud. http://www.autonet.ee/uudised/audi/a5-sportback-41754.html
twistY - 16.07.09 11:05
Kellele seda nüüd vaja oli? Lihtsalt A4 Avanti ja A6 Avanti turuosa näppamiseks?
hamlet - 07.08.09 11:16
Tänases Iltalehtis ka sellest pildid ja artikkel.Minu arust võiks uksi vähem olla -oleks ilusam.Millegipärast hakkasin vana kuulsa Mustangi peale
mõtlema kui A5 Sportback´i pilti vaatasin.Mõtlesin seda:http://bugsysjunkers.com/cars/muscle/1970boss429mustang1.jpg
(Tegelikult A5 Sportback võiks olla selline nagu on ja S5 Sportback siis juba mõni uks vähem-eristuksid ka konkreetsemalt ja A5 meestel pole mõtet
"S"-i teipida taha. :-D)
KMA4 - 24.01.10 14:18
Audi A5 Sportback
http://play.ukr.net/videos/show/key/7315f72ebe3457c7cd3fd998a13f11fe/
sileem11 - 13.07.11 05:59
A5 seeria facelift
...A4 saab kindlasti samas stiilis tuled.