Audi TT New
Mis te arvate, palju see maksta voiks?
Suht palju.....milli ligidale ikka
odavam varjant 565 900.-
Vabandan ette suurte fotode pärast, aga masin on seda ebameeldivust väärt.
Pressiteade - esimene ametlik:
Uus Audi TT – kirest sündinud jõud
Uus Audi TT Coupé on palju kõneainet pakkunud Audi TT – kultusauto II põlvkonna mudel. Veidi vähem kui 8 aastat tagasi turule toodud ja samast
hetkest ka kiirelt sportkupeede maailma vallutanud Audi TT on olnud sensatsiooniline ja tähelepanuväärne auto igas mõttes. Berliinis 6. aprillil
esitletud ja palavalt oodatud uus Audi TT kupee on oma eelkäijast veelgi dünaamilisem – seda nii disaini, jõuülekande kui ka veermiku poolest.
Uue Audi TT kupee välimus väljendab eheda sõidumõnu pakkumiseks loodud masinale omast stiili, kindlust ja võimsust. Kere härjalik jõulisus väljendub
lihtsates ja enesekindlates joontes, mida voolujoonelised klaaspinnad ja katus veelgi rõhutavad. Audi disainerid on uue Audi TT eelkäija välimusele
omaseid rõnga- ja kuplimotiive armastusega edasi arendanud ning täiustanud. Uus Audi TT Coupé on eelkäijaga võrreldes suurem - 137 mm võrra pikem
(4178 mm) ja 78 mm võrra laiem (1842 mm). Autost õhkub sportlikkust ja jõulisust - isegi paigal seistes näib auto innukalt edasi püüdlevat.
Alumiiniumist ja terasest koosnev kere on konstrueeritud Audi poolt väljatöötatud ASF (Audi Space Frame) tehnoloogiast lähtuvalt. 69% auto kerest on
valmistatud alumiiniumist. Ülejäänud 31% kerekomponentidest on terasest ning asuvad auto tagaosas, tagades nii teljekoormuse tasakaalustatud
jaotumise. Parema teelpüsivuse kindlustamiseks avaneb kiiruse 120 km/h saavutamisel automaatselt tagaluugis asuv spoiler.
Mootorivalikus on kaks võimsat bensiinimootorit – neljasilindriline otsesissepritsega turbomootor (2.0T FSI) arendab 147 kW (200 hj), mis lennutab
Audi TT paigalt sajakilomeetrise tunnikiiruseni kõigest 6,4 sekundiga, tippkiirus on 240 km/h. Häälekas vabalthingav 3,2-liitrisel V6 mootoril on
juba 184 kW (250 hj), mis lubab autol kiirendada 5,7 sek/100 km/h-ni. Lõppkiirus on V6 mootori puhul elektrooniliselt piiratud (250 km/h).
Mõlema mootoriversiooni puhul on valikus lisaks kuuekäigulisele manuaalkäigukastile ka sportlik S-tronic-käigukast. Viimase puhul saab juht soovi
korral käike käsitsi vahetada kui soovib ning teha seda lisaks käigukangile ka roolil paiknevate lülitusklahvide abil. Neljasilindrilise mootori
korral on auto esiveoga, 3.2 V6 mootori võimsus jaotatakse mõlema silla vahel pideva nelikveosüsteemi quattro® abil – sportkupeede klassis on tegu
eksklusiivse tehnoloogiaga.
Uus Audi TT, nagu eelkäijagi, on saadaval 2+2 istmelise kupeena. Rodster jõuab turule mõnevõrra hiljem. Kergesti ligipääsetava, suure luugiga
pagasiruumi põhimaht on 290 liitrit. Seda saab suurendada 700 liitrini tagaistmete seljatugede allaklappimise teel. Mugavad sportistmed pakuvad
sõitjatele korralikku tuge ja valida saab kolme erineva nahast istmekatete variandi vahel.
Auto interjöör lähtub juhi vajadustest. Uue TT loojate eesmärk oli, et auto paistaks silma täiuslikult ergonoomilise kujunduse poolest. Salongis on
mitmel erineval moel kasutatud TT-le omast klassikalist rõngamotiivi, mis väga selgelt keskkonsoolis väljendub. Mõistagi rõhutab Audi TT salongi
sportlikku interjööri sirge alaosaga sportrool.
Automaatne kliimaseade ja sportrool kuuluvad Audi TT Coupé standardvarustusse. Rooli puhul pole vähetähtis ka asjaolu, et lisaks ergonoomilistele
plussidele lihtsustab rooli kuju ka autosse sisenemist ja väljumist. Lisavarustuse seast saab valida muuhulgas adaptiivsed esituled ja Audi
parkimisabi süsteemi. Autotelefoni saab kasutada MMI, multifunktsionaalse rooli ja häälkäskluste abil. Lisavarustusena pakutava navigatsioonisüsteemi
inspiratsiooniallikaks on juba Audi A6, A8 ja Audi Q7-mudelitelt tuttav pardakompuutri juhtimise keskseade MMI-süsteem.
Edit by tt: panin teksti emakeelde
kumb mudel siis see õige on? esimesel lingi pildid ja need pildid mis siia pandud on on ju erinevad. Kusjuures mulle meeldib selle esimese pildi
disain rohkem. Et kui keegi teaks siis kumb tootmisse läheb?
Hannes
Edit: minu arvates see halli audi esiosa meenutab kangesti fordi disainijoont
VR6 3,2 võib ikka tõsine elamus olla, selle pisikese kere peal.
Viimased ikka õiged. Minu arvates meenutab eestvaade ja just tulede kuju ja kapott natuke bmw jooni aga eks see oleneb ka sellest mille peale seda pilti vaadates parajasti mõtled...
Eelmine TT mõjus oma ajastul ikka hulka süngemalt.
Praegune juba linnapildis üsna tavaline ning mingeid erilisi emotsioone nagu ei tekita.
Aga muidu täitsa OK küll.
Et sellise kerekujuga TT-d siis ei tulegi või on see mõni teine keremudel?
Tsitaat: |
Viimasel pildil on siiski Audi Shooting Brake
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Mis te nüüd jamate. Kui google otsingusse TT 2006 toksida siis tuleb vastuseks just see valge.
Audi tegi siis Shooting Brake ideeauto ja alguses otsustas et teeb sellest TT ja nüüd mõtles ümber et teeb sellest hoopis A2-e?
Ma pean siis mingi A2-e ostma - igatahes väga kena näeb asi välja - palju
kenam kui see uus TT.
http://portale.web.de/Auto/msg/5980746/
Paras segadus nende uute "junnidega" Mina olen aru saanud, et see TT poolt pandud masin on tulevane TT, Shooting Brake-st saab A2 ja sellest kollasest ei saa midagi. Aga see kõik põhineb kuulujuttudel, targem oleks vist oodata ja vaadata
Aastad mööduvad, autod uuenevad, seega Audi TT, selline ta on.