http://www.streetrace.autonet.ee/uudised/audi/q5-30088.html
imelik, miks siukest asja vajakui Q7 olemas on...
seepärast, et bemmil on X3 ja mersul M klass
Tsitaat: |
Oi, palju kenam ja paremate proportsioonidega kui Q7.
On jah--hästi ilus kompaktne selline jõuline, mitte nagu bemm nt.
See Photoshopi "tuuning" on kindlasti BMW X3 meeste õel nali :S
Kui see peaks ka tõsi olema, siis on küll tore. Varsti on Audilt kõike saada - sportautodest veoautodeni.
Tsitaat: |
Pööraks siinkohal tähelepanu sellele, et see on siiski vaid kellegi ettekujutus. Loodetavasti on reaalselt tunduvalt erinev, mulle see visioon eriti ei meeldi. Q7 tunduvalt mõnusam.
Postimees arvab miskipärast, et Q5 tuleb septembrikuus välja muutmata kujul Steppenwolf'i nahas. Sellist autot linnapildis näha oleks muidugi väga inspireeriv, kuid vaevalt, et reaalne...
Postimees on jah puusse pannud.
Pigem sarnaneb Q5 sellele autole, mis esimeses postituses lingitud on.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
2009 Audi Q5,mis küll hetkel varjatud.
http://www.edmunds.com/apps/vdpcontainers/do/MediaNav/year=2009/make=Audi/model=Q5/firstNav=Gallery/photoId=20123060
keeleoskajatele ka siis midagi:
Audi has decided that if one SUV is good, two must be better as it's currently working on a small sport utility based on the A4 platform. With a base
price of roughly $35,000, the 2009 Audi Q5 will compete against the likes of the BMW X3 as well as the Land Rover LR2. The U.S. version will be
available with both four-cylinder and V6 engines, while Audi plans to offer a V8-equipped version in Europe.
Audi Q5 on võimalik katsuda tänasest kolmapäevani meie Tallinna salongis ja reede, laup, pühapäev Tartu autonäitusel.
proovisõitu ka saab?
kas sama põhi mis volksvagun tiguannil?
Ilus asi jah.Mobile.dochis maksab 561 tuhhi uus.125kw diisel.Ei tea kas meil on hind sama?
Koopia Revali hinnakirjast 28.08.2008 seisuga :
Saksas 100 tuhat odavam.
Ainult 40 tuhat odavam ju.
Audi Q5 ei ole Tiguani põhjal vaid baseerub Audi A4 Avandil.
Baashinda ei ole mõtet võrrelda Eestis ja Saksas (standartvarustus on erinev).
http://www.audi.de/etc/medialib/cms4imp/audi2/product/q5/pdf.Par.0001.File.pdf
lehelt selgub, et Saksas maksab 2,0 TDI man 38 300 EUR-i.
Eestis on 2,0 TDI man baashind 580 500.- EEK
WV Tiguani pöhjal hakkab tegutsema arvatavalt Q3
Audi Q3-esiots küljega
Audi Q3-tagant küljega
Audi Q3: the lowdown
Audi has operated a top-down strategy with its Q-badged SUVs. First we had the Q7, it’s just launched the Q5 and next up is the Q3. It’s a crossover
based on the VW Tiguan but with a more stylish, sportier and upmarket positioning (read pricier and posher).
Tsitaat: |
tösi. tundub olevat,kuid ainukese vahega,et steppenwolf pöhi pärineb Audi A3-lt ja TT-lt.
steppenwolfi mootoriks oli vabalthingav 3.2 v6 vöimsusega 165 kw(225 hp ja 320 Nm) ja too tagas 0-100 km/h umbes 8 s. tippkiirusega 230 km/h.
lähem info siit
pilt steppenwolf salongist
Sarnasus on kliirensi, sumpside paigutuse ja c-piilari osas täiesti olemas
vabandatagu mu isiklikku inimlikku arvamust, kuid stepihundi joontes on vana kooli allradi tugevalt ja miniQ ei väljenda seda enam üheski joones
ju?
ehk siis minu arusaama kohaselt lõpevad ühised jooned peale tootjanime kokkuveerimist...
Tsitaat: |
siiski ei kahtlusta ma maqut mitte vaimupimeduses, lihtsalt jagan isiklikku seisukohta / inimlikku arvamust, et stepihunt on pimbitud allraid...
võttes aluseks ükskõik millise konkurendi sellesuunalise katsetuse mida oli juba saatnud müügiedu - avanenud segmenti oli vaja tõtata täitma!
PS! pimbitud allraid meeldib kusjuures rohkem kui see lõpptulemus... selles on nii mõnusat disaineri jõhkrust vabaduse võtmisel kujustada ilma
mõtlemata praktilisele insenerlahendusele ja müügiosakonna abinale uste arvust ja keskmise ostukorvi suurusest!
mina pigem ütleks nii,et steppikas on kokku klopsitud tt esiosast ja a3 tagaosast ja kaunistatud allroadi elementidega.
Usually, all the Audi models have, at some point, an S and an RS version and since the Q5 has turned out to be a very successful SUV, the company
decided to offer more options of the Q5 for their customers. The first to arrive on the market is the SQ5, a model inspired by the Q5 Custom Concept.
It will arrive in 2011 and will be powered by a super-charged V6 engine with a compressor delivering an output of 333 horsepower. While most of the
car is the same with the standard Q5 version, a couple of striking difference between a standard Q5 and the SQ5 will include, among others, a new
front and rear spoiler and a rear diffuser, quad exhaust and a chrome "S" grille. The next step will be the RSQ5, a model powered by a 3.0 TFSI V6
engine that will deliver 408 hp and 500 Nm of torque.
http://www.topspeed.com/cars/car-news/audi-prepares-sq5-and-rsq5-ar86818.html
Maailm areneb ikka meeletu kiirusega
Kui Hiinas/USA's nõudlust jätkub, tehakse veel RSQ7L ka ära ?!? Aga see vist mingi teise nime all samuti juba olemas.
Loodetavasti saab ikka selle Vikingi aastaloosi Q5 võidu endale mõni tõsine Audi fänn :-D . ... nagu mina.
Kas on teada mis mootoriga need on -ilmselt kõige lahjem kompott.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Ehk on õige koht minu küsimuseks, tegelikult töökaaslase küsimuseks, kes soovib Q5 osta.
Kumba eelistada: Audi Q5 2.0 125kw TDI (uus) või Audi Q5 3.0 177kw TDI (40 000km sõitnud). Varustus ja hind suht sama mõlemal.
Minu arvamus oli, et uus on uus aga küsimus on selles mootoris.