Foorumi logo

Uus Audi A8 tuleb 2010
Kaaku - 13.03.09 17:26

Saksa Automobilwoche andmeil on Audi otsustanud, et täiesti uus A8 tuleb müügile juba järgmisel aastal.
Uue A8 peatsest tulekust on jutud juba mõnda aega miilanud. Nüüd on siis ka ametlik toetus neile kohal ning eks põhiline spekuleerimine uue lipulaeva osas alles algab.
Järgmise põlvkonna A8 peaks tulema kahe bensiini- ja kahe diiselmootoriga. Kolme- ja 4,2-liitristega. S8 kapoti alt võib leida 620 hj 5-liitrise V10 FSI.
BMW 7-seeria saab ka hübriidversiooni, ent Audi A8 osas pole sellest peaaegu keegi rääkinud. Kütusekulu vähendamiseks läheb tõenäoliselt kasutusse hoopis start-stop-süsteem.

Allikas

Ise jään küll põnevil ootama, millised välisjooned uuele masinale tulevad.


Sqad - 13.03.09 18:15

Kindlasti tuleb ilus auto aga mina küll ootama ei jää :) vanema a8 hind kukub siis veel rohkem allapoole.


Zoig - 01.12.09 06:44

http://www.upload.ee/image/281560/audi-a8-live-miami_-_3__opt_1_.jpg

Täna näidati Miamis avalikkusele esmakordselt uut Audi A8 mudelit.
http://www.autoblog.com/2009/11/30/2011-audi-a8-unveiled-in-miami/

Galeriid:
http://www.autoblog.com/gallery/2011-audi-a8-live-from-miami-1/
http://www.autoblog.com/gallery/2011-audi-a8/


jokerAudi - 01.12.09 11:11

Uue A8 pildid ja info siin ning mina veidi pettusin tagaosa lahenduses, aga muidu on küll väga ilus auto. Suurepäraste andmetega hiilgab suvel lisanduv 3.0TDI mootor. Vast maitse asi, aga need LED-tuled esiosas on väga ilusad. Kindlasti on tänavapildis tegu väga ilusa ja pilkupüüdva autoga.


sileem11 - 01.12.09 11:25

Tagumik on päris ok

Isiklikult ei meeldi need ukseavamise sangad.

Esiosa on siis sarnane A7 conseptiga, pop ja noortepärane. :)


heihei - 01.12.09 12:23

Noh maitse asi, vaatasin natuke pilte ja sangad jah ukse avamisel imelik valik, vot ei tea kas 2010 aastal uksed omaniku liginedes ise ei ava?;)
Aga keskkonsool- retrokell on minu arvates väga koledasti disainitud (väike ja odav välimus).
Keskonsool vist vaatan vötab pool auto laiust- tagaistujal ikka meeletult ruumi rohkem. Järeldus- tegu taksoga. Suunatuled- nupule vajutamisele vist juba ammu mindud, aga kangiga kas mitte mugavam. Minul igatahes pöidla liigutamine raskem kui sörme kallutada. Aga antud masin näidis ja kas mitte sellised nipsvead saam ju välistada kui tellid vastavalt oma harjumustele? Üldse miks ei voiks see eesistujate vahel see nuppude ja käiguosa ära kaotada nagu vanasti usa masinatel. Noh siis tuleb natuke külgedel ja eesotsas disainiga vaeva näha. Hea küll, fantaseerida ikka voib.;)


Maku - 01.12.09 13:44

Tundub, et ka vabalthingava V8 puhul on mindud kahe õhufiltri teed.

http://www.fourtitude.com/news/uploads/Audi_News/fourtitude-2010-audi-a8-029__scaled_600.jpg


Black - 01.12.09 13:49

Tänavapildis vaataks vist, et oi, ilus A4! Ja kui mõni teine tuntud auto kõrvale sõidaks, siis et okei, suur A4. :)

Eraldivõetuna siiski kena. D2 jääb siiski minu silmis mõlemast uuemast ilusamaks. :P


MaQQu - 01.12.09 14:09

Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
http://www.autoblog.com/gallery/2011-audi-a8/


Ülimahukas galerii..

Esimene mulje välisdisainist oli veidi imelik, aga kui 10minuti pärast ikka veel seda galeriid vaadates oli silm juba harjunud ning nüüdseks meeldib juba väga. Salongis on väga ilusad musta lakiga pinnad. Soovitan palju aega võtta ja suure monitori (näiteks 22") puhul täisekraanil neid pilte vaadata.


sileem11 - 01.12.09 14:19

Aga etaloniks jääb D1. :)

Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tänavapildis vaataks vist, et oi, ilus A4! Ja kui mõni teine tuntud auto kõrvale sõidaks, siis et ok, suur A4. :)

Eraldivõetuna siiski kena. D2 jääb siiski minu silmis mõlemast uuemast ilusamaks. :P


Black - 01.12.09 14:54

Tsitaat:
Algselt postitas: sileem11
Aga etaloniks jääb D1. :)

D1 on tavaline Audi 100 baasil rauahunnik, D2 on alumiiniumist šedööver. :)


tarmo - 01.12.09 14:56

Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: sileem11
Aga etaloniks jääb D1. :)

D1 on tavaline Audi 100 baasil rauahunnik, D2 on alumiiniumist šedööver. :)


Ja tegelikult on see hoopis lausa D11 :)


Joel - 01.12.09 16:29

Piltide pealt tundub see uus A8 väga väike auto ja kummaliselt sarnane A4ga. Längus tagaosa ja langev küljejoon on kuidagi eriti väikese A4 nägu. Aga vaatame tõele näkku - esindusmudelid teenivad tootjale alati räigeid kahjumeid ja neid tehaksegi tavamudelite müügi edendamiseks, ehk siis nende, mis reaalselt raha toovad. See uus A8 peaks A4 müügi hoobilt lakke tõmbama. Päriselus kujundab auto suurus A8 kindlasti selgemini eristatavaks.

Huvitav kas paar viimast aastat kestnud valgete esitlusautode mood hakkab läbi saama - kummaliselt mittemidagiütlevad värvid (hall ja beež) valitud esmaesitluseks...


ICE - 01.12.09 17:54

Oleks ikka tagaosa sellise pidanud tegema. Natuke CLS oleks aga viimane on sigakena ka.


Black - 01.12.09 18:26

Tsitaat:
Algselt postitas: Joel
Huvitav kas paar viimast aastat kestnud valgete esitlusautode mood hakkab läbi saama - kummaliselt mittemidagiütlevad värvid (hall ja beež) valitud esmaesitluseks...

Hõbedane ja kuldne (ise oled hall ja beež! :P) on parimad värvid auto vormide väljatoomiseks. ;) Kus valge on lihtsalt valge, seal on hõbedane ja kuldne iga väikseimagi nurgamuutuse korral ise varjundiga.


Maku - 01.12.09 18:59

Audi Unveils the 2011 A8 in Miami


rattur - 01.12.09 20:41

Nutune lugu,aga kui ei huvita või ei taha maksta quattro eest,siis jääb üle ESISILLAVEDU!!!
Päris kohutav lahendus sellisel tasemel.


jokerAudi - 01.12.09 21:19

Tsitaat:
Algselt postitas: rattur
Nutune lugu,aga kui ei huvita või ei taha maksta quattro eest,siis jääb üle ESISILLAVEDU!!!
Päris kohutav lahendus sellisel tasemel.



Mismõttes kohutav? Samamoodi on BMW-l ja Mercedesel VAID tagasillavedu. Pealegi, ma ei taha eriti uskuda, et keegi A8 ilma quattrota endale ostab. Arvestades uue A8 mootorite võimsusi, siis pakun, et 98% A8-test saab endale nelikveo, esiveolise ostja peab olema suht kiiksuga. :P
Samas, arvestades, kui suure osa müüdud autodest moodustavad quattro-ga varustatud isendid, tekib küsimus, miks Audi A8 -l üldse esivedu pakub? Kuigi autonet.ee artiklis, mille lingi enne siia panin, kirjutati, et quattro nelikvedu kuulub uuel A8-l baasvarustusse....kas siis tõesti ei olegi enam esivedu üldse valikus A8 puhul või sain ma valesti aru millestki? :o


seitsmene - 01.12.09 21:46

Tulede erinev plinkimine on küll kuidagi uus asi, mul tekkis kohe säästuidee, et kas D3-le ka midagi uue plekkidest-viledest-tuledest külge saaks pookida, või on ta ikka oluliselt erineva suurusega...?
Väga A4 nägu on minumeelest ka, aga Audi on mulle alati tundunud nagu ühe mudeli disain, mida siis kasvõi koopiamasinaga saab suurendada või vähendada. Mõned erandid välja arvata.
Uue puhul vähendab ostuhuvi kindlasti esiotsa tema hind, aga D3 peaks siis küll juba isuäratava hinnaga saama...


rattur - 01.12.09 22:40

Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Tsitaat:
Algselt postitas: rattur
Nutune lugu,aga kui ei huvita või ei taha maksta quattro eest,siis jääb üle ESISILLAVEDU!!!
Päris kohutav lahendus sellisel tasemel.



Mismõttes kohutav? Samamoodi on BMW-l ja Mercedesel VAID tagasillavedu. Pealegi, ma ei taha eriti uskuda, et keegi A8 ilma quattrota endale ostab. Arvestades uue A8 mootorite võimsusi, siis pakun, et 98% A8-test saab endale nelikveo, esiveolise ostja peab olema suht kiiksuga. :P
Samas, arvestades, kui suure osa müüdud autodest moodustavad quattro-ga varustatud isendid, tekib küsimus, miks Audi A8 -l üldse esivedu pakub? Kuigi autonet.ee artiklis, mille lingi enne siia panin, kirjutati, et quattro nelikvedu kuulub uuel A8-l baasvarustusse....kas siis tõesti ei olegi enam esivedu üldse valikus A8 puhul või sain ma valesti aru millestki? :o


Jah,tuleb 3TDI 150kw esiveoline.
Aga kui tahan endale A8-t ja ei taha maksta quattro eest(mida ei vaja)väga palju rohkem raha-siis jääb üle ühesillavedu,nagu kõikidel teistelgi autodel-ka väga kallistel.Kõik on ok,ainult et Audi on esisillaveoline-nomaeitea. Kusjuures konkurendid MB,BMW,Lexus on ikka suurele ja kallile autole omase väärikusega tagaveoline.
Minuarvates on sellisel autol esivedu odav ja ebanormaalne lahendus,seda on ilmselt tunda ka sõites.Esivedu oma tootmise lihtsuse ja odavuse poolest on odavamale autole loogiline,aga kallis luksusauto...See ongi kohutav,mind see väga häirib ja ma imestan,et see nii on


Black - 02.12.09 00:20

Tsitaat:
Algselt postitas: rattur
Jah,tuleb 3TDI 150kw esiveoline.
Aga kui tahan endale A8-t ja ei taha maksta quattro eest(mida ei vaja)väga palju rohkem raha-siis jääb üle ühesillavedu,nagu kõikidel teistelgi autodel-ka väga kallistel.Kõik on ok,ainult et Audi on esisillaveoline-nomaeitea. Kusjuures konkurendid MB,BMW,Lexus on ikka suurele ja kallile autole omase väärikusega tagaveoline.
Minuarvates on sellisel autol esivedu odav ja ebanormaalne lahendus,seda on ilmselt tunda ka sõites.Esivedu oma tootmise lihtsuse ja odavuse poolest on odavamale autole loogiline,aga kallis luksusauto...See ongi kohutav,mind see väga häirib ja ma imestan,et see nii on

Kui sa ei vaja nelivedu, siis ostad MB, BMW või Lexuse. Lihtne. Audi peamine võlu ongi nelivedu ja normaalne inimene ei koonerda A8 puhul sellise asjaga. A8 on loodud olema neliveoline. Kui sa nii koi oled, et tagasilla välja jätad, on see sinu enda viga. Nelivedu on siiski veoskeemide tipp.


Liivatraktor - 02.12.09 00:47

Esiveoline=takso ?


juks11 - 02.12.09 06:32

Tsitaat:
Algselt postitas: Liivatraktor
Esiveoline=takso ?


Jep, FIE'de vastulöök Tallink taksole.

D2 kerega esiveoline ei ole hetkel mingi haruldus, ma olen isegi 3,7 mootoriga esiveolist näinud. Samuti liikus Eestis 2,8 esiveoline manuaal riidest sisuga, ilma kliimata ja tagumiste vändaga akentega auto ringi.

D3 kerega ma vist pole esiveolist kohanud, samas pole ka uurinud aga ilmselt on läbi käinud kuna müügis neid siin on aga jah suht haruldane.

Eks esivedu jääb veel haruldasemaks uuel kaheksal.

Ma pakun, et mingi paari aasta jooksul hakkab neid meie teedele tekkima, siis kui Saksas ja mujal maailmas teisele ringile minema hakkavad.


raivo - 02.12.09 07:39

Seekord on nad bemariga nagu positsioone vahetanud.
Uus A8 tundub välimuselt väga lahja võrreldes seitsmesega.
Eelmine A8 aga on väga kena ning 7er kole.

Ning kahtlaselt A4'ja meenutab küll :(


tarmo - 02.12.09 08:45

Jeerum kui kole auto.
Esimese hooga tundub, nagu tegu oleks mingisuguse odava plastleluga, mida panevad kokku pisikesed pilusilmsed poisid ja tüdrukud kuskil kim-jong-illi varjulistes keldrites, selline disain sobib heal juhul mõnele 3meetrisele elektrimobiilile. Hetkel rõvedalt väljavenitatud käkk, mitte elegantne esindusauto.

Isiklikult lootsin, et C5 sedaan jääb audi disainiäparduste tipuks, lootused luhtusid täielikult, midagi nii koledat nagu see A8 ei osanud ma isegi mitte kõige pessimistlikemateski mõtetes näha. Õudne lausa.


MaQQu - 02.12.09 09:12

Rahunege maha selle disaini kritiseerimisega.. nii ei jõua kuhugi. Kellele ema kellele tütar. Küll silm ära harjub, istuge maha ja mõelge veidi.


Mina näiteks ei söönud lapsepõlves juustu.


seitsmene - 02.12.09 10:56

Tsitaat:
Algselt postitas: MaQQu
Rahunege maha selle disaini kritiseerimisega.. nii ei jõua kuhugi. Kellele ema kellele tütar. Küll silm ära harjub, istuge maha ja mõelge veidi.


Mina näiteks ei söönud lapsepõlves juustu.


No justnimelt - ma sain esimest korda CLS Mersut vaadates kõnehalvatuse - nii kole tundus.
Ainult Bangle-butt 7sega ei ole silm siiani niivõrd harjunud, et ostuhuvi tekiks...
Ja eks elus eneses ning erinevates värvitoonides neid uusi kaheksaid kurseerimas näha oleks ikka selgem kujutelm, mis elukaga tegu. Mulle üldjoontes meeldib, uus A4 on ju tegelikult sigakena auto :P


rattur - 02.12.09 11:19

Minuarvates ta nüüd kole küll ei ole.Lihtsalt alateadlikult ootasin midagi erilist.No on tavaline aga elusuuruses on ta ilmselt väga suur ja siis alles saab aru,et ikka on asi. Lihtsalt need ulme concept autode pildid tekitavad mingi kujutlusvõime,et uus on ulme aga reaalsuses on vaoshoitud olekul oma võlu.


Maku - 02.12.09 11:39

Pull on lugeda osade inimeste kommentaare, ilma, et nad ise oleksid kommenteeritavate autodega kokku puutunud. Pull selles mõttes, et nii mõnigi kord muutub objekt minu silmis peale "kasutamist" ihaldusvõõrseks/maks, või siis vastupidi, objekt, mis ennem oli silmale ja käele "mõnus", muutub põlastusväärseks. Nagu öeldakse - esmamulje võib olla petlik.:):P

See jutt käib nii nende asjade kohta, mis reaalselt igapäevaselt liikvel on, kui ka nende kohta, mis kohe liikvele on tulemas.


sileem11 - 02.12.09 15:22

Toetan mõttevälgatust! :)

Samas palun arvesta sellega et siin on ikkagi disainigurud ja autotööstuse top-performerid/insenerid teemat kommenteerimas, kes valdavad peensusteni veoskeemide nüansse ja võivad udupeene matemaatika abil kõike tõestada (autoajakirjanikke mainimata). :cool:

Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Pull on lugeda osade inimeste kommentaare, ilma, et nad ise oleksid kommenteeritavate autodega kokku puutunud. Pull selles mõttes, et nii mõnigi kord muutub objekt minu silmis peale "kasutamist" ihaldusvõõrseks/maks, või siis vastupidi, objekt, mis ennem oli silmale ja käele "mõnus", muutub põlastusväärseks. Nagu öeldakse - esmamulje võib olla petlik.:):P

See jutt käis nii nende asjade kohta, mis reaalselt igapäevaselt liikvel on, kui ka nende kohta, mis kohe liikvele on tulemas.
:cool:


rattur - 02.12.09 15:59

Tsitaat:
Algselt postitas: sileem11
Toetan mõttevälgatust! :)

Samas palun arvesta sellega et siin on ikkagi disainigurud ja autotööstuse top-performerid/insenerid teemat kommenteerimas, kes valdavad peensusteni veoskeemide nüansse ja võivad udupeene matemaatika abil kõike tõestada (autoajakirjanikke mainimata). :cool:

Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Pull on lugeda osade inimeste kommentaare, ilma, et nad ise oleksid kommenteeritavate autodega kokku puutunud. Pull selles mõttes, et nii mõnigi kord muutub objekt minu silmis peale "kasutamist" ihaldusvõõrseks/maks, või siis vastupidi, objekt, mis ennem oli silmale ja käele "mõnus", muutub põlastusväärseks. Nagu öeldakse - esmamulje võib olla petlik.:):P

See jutt käis nii nende asjade kohta, mis reaalselt igapäevaselt liikvel on, kui ka nende kohta, mis kohe liikvele on tulemas.
:cool:


Seda pointi kahjuks läbi ei hammusta,see on juba kosmos.:cool::cool::cool:


jaakk - 02.12.09 16:13

Kaunis on uus A8 kindlasti ja eks paljud uued mudelid on alguses silmale veidi harjumatud.
Näiteks siis kui tuli välja bmw E38 ja E39 siis minu arust olid nad vägagi sarnased, kuid reaalses elus on ikka vägagi erinevad, ilmselt on selle A4 ja A8 võrdlus reaalsuses sama.
Autode disainis on muidugi see nüanss, et jaapanlased on oma disainis väga suurt tähelepanu pöörama hakanud just euroopa turgudele, sellepärast ka uued Lexused, Mazdad, Toyotad, Hondad (accord) nii "söödavad" välja näevadki just eurooplastele.
Sakslased on kogu aeg oma rida ajanud ehk üritanud ajas ees olla, nii juhtus ka BMW E65-ga, alguses kisendasid kõik, et jube rõve aga eks tal mõned jooned harjumatud ole, faceliftiga paranes märksa.
Mazda läks aga oma nr 6-ga selles mõttes alt, et ta tegi täpselt sellesse ajastusse sobiva auto aga mida aeg edasi seda tavalisemaks ta jäi, niiet oli ka tagumine aeg mudeliuuendus teha., uus mazda 6 on täitsa omas elemendis.


Tsitaat:
Algselt postitas: rattur
Tsitaat:
Algselt postitas: sileem11
Toetan mõttevälgatust! :)

Samas palun arvesta sellega et siin on ikkagi disainigurud ja autotööstuse top-performerid/insenerid teemat kommenteerimas, kes valdavad peensusteni veoskeemide nüansse ja võivad udupeene matemaatika abil kõike tõestada (autoajakirjanikke mainimata). :cool:

Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Pull on lugeda osade inimeste kommentaare, ilma, et nad ise oleksid kommenteeritavate autodega kokku puutunud. Pull selles mõttes, et nii mõnigi kord muutub objekt minu silmis peale "kasutamist" ihaldusvõõrseks/maks, või siis vastupidi, objekt, mis ennem oli silmale ja käele "mõnus", muutub põlastusväärseks. Nagu öeldakse - esmamulje võib olla petlik.:):P

See jutt käis nii nende asjade kohta, mis reaalselt igapäevaselt liikvel on, kui ka nende kohta, mis kohe liikvele on tulemas.
:cool:


Seda pointi kahjuks läbi ei hammusta,see on juba kosmos.:cool::cool::cool:


arsi - 02.12.09 20:36

Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: sileem11
Aga etaloniks jääb D1. :)

D1 on tavaline Audi 100 baasil rauahunnik, D2 on alumiiniumist šedööver. :)


Black, nüüd sittusid küll hinge :mad::D


Black - 02.12.09 21:12

Tsitaat:
Algselt postitas: arsi
Black, nüüd sittusid küll hinge :mad::D

Oops. :P Koguni 2 V8 omanikule vist läheb hinge jah. :P Aga igal oma arvamus. :)

PS. V8 on üks siiski üks parim 100 20V 200 kõrval. :)


epic - 02.12.09 21:18

Sisu ja esiots on ok, külgvaade seevastu ikka väga mage. Tundub, et kõik ilusad autod on ära tehtud, et mingil põhjusel ei leia enam nö stiilipuhast disaini. Kahju.


Eints - 03.12.09 05:00

Pildipealt auto tegelikku nägu ja tegu ikkagi ei näe:P Mäletan kui esimest korda nägin 2005> a6 esiosa pilti ja mõtlesin, et miks selline monstrum on välja mõeldud:o
Enam nii ei arva;):P:D


Maku - 03.12.09 11:16

Tsitaat:
Algselt postitas: epic_metal
Sisu ja esiots on ok, külgvaade seevastu ikka väga mage. Tundub, et kõik ilusad autod on ära tehtud, et mingil põhjusel ei leia enam nö stiilipuhast disaini. Kahju.

Küsin huvi pärast, milline Audi mudel sinu arvates stiilipuhas on?


Kuits - 03.12.09 19:45

Allikas.


Black - 05.12.09 15:55

Kummaline, et kui kõik muu on LED'ide peale viidud, siis numbrituled paistavad ikka veel hõõglambid olevat? Vaevalt, et tahtlikult nii kollaka tooniga LED'id.


TheRRsr - 05.12.09 16:27

Siin vist nii noored mehed, et ei tea või ei mäleta Star Wars-ist The Imperial Stormtrooper-i nimelisi sõdureid.
Uus A8 ja need sõdurid on nii ühte nägu.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/6f/Stormtrooper_veteran.jpg/451px-Stormtrooper_veteran.jpg
http://www.upload.ee/image/281560/audi-a8-live-miami_-_3__opt_1_.jpg


epic - 05.12.09 17:17

Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Küsin huvi pärast, milline Audi mudel sinu arvates stiilipuhas on?


Ma arvan, et stiilipuhtaim on kindlasti Quattro. "Puhtad" on ka B2, B4, C3 ja C4. Need on sellised autod mille juures pole mul ühegi nurga alt vaadates midagi nuriseda. See ongi minu jaoks see "stiilipuhtus", eelistatud on Avant muidugi. Ma saan aru, et erinevatel ajastutel on erinev disain "in", aga mulle ei meeldi kui auto näeb välja nagu oleks mitmest erinevast kokku pandud. See ei tähenda, et mulle ükski teine Audi peale nimetatute korda ei läheks, aga sry, minumeelest on see uus A8 selline proportsioonitu.

Millest ma aru ei saa - keegi kuuleb, et tulekul on miski uus Audi mudel, siis öeldakse kusagil "kindlasti tuleb ta ilus". Kui üldse niimoodi spekuleerida tohib / on mõtet, siis minumeelest tuleb ta pigem kindlasti mitte ilus. Samas seda suurem / positiivsem on üllatus, kui ta tõesti hea välja näeb.


Simps - 05.12.09 17:31

Ma olen Epic_Metaliga täpselt samal arvamusel.


e.t.s - 07.12.09 21:23

:D:D Vahva on lugeda neid komme! Esimene lehekülg on üdini negatiivne siis keerab üks vend jutu natuke positiivsemaks ja kohe muutuvad ka kommentaarid teisel lehel lepplikumaks. Oodake see auto kõigepealt ära, pilt võib olla pettlik!


Maku - 08.12.09 02:35

Tsitaat:
Algselt postitas: e.t.s
:D:D Vahva on lugeda neid komme! Esimene lehekülg on üdini negatiivne siis keerab üks vend jutu natuke positiivsemaks ja kohe muutuvad ka kommentaarid teisel lehel lepplikumaks. Oodake see auto kõigepealt ära, pilt võib olla pettlik!

Heh, vaatame siis asja niipidi, et maailmas pole vist ühtegi asja, mis absoluutselt kõigile meeldiks. Osadele ei meeldi isegi seks mitte.:) Seda vist küll ennekõike seepärast, et nad pole seda mingil põhjusel kunagi teinud või kui on, siis enam ei saa. Huvitav, kas antud teemas võib sama paralleeli tuua?


Harry_R - 10.12.09 19:33

Mina arvan nii, et mida uuemaks lähevad Bmw'd, seda koledamaks, mida uuemaks lähevad Mercedesed, seda koledamaks lähevad neist mõned, see tähendab, et leidub ka ilusaid isendeid. Aga mida uuemaks lähevad Audid, seda ilusamaks nad muutuvad v.a. uus A8. Eelmine põlvkond oli tunduvalt ilusam välimuselt ja rohkem luksusauto moodi, sest uus on tõesti nagu suur A4.


twistY - 10.12.09 19:58

Tsitaat:
Algselt postitas: Harry_R
Mina arvan nii, et mida uuemaks lähevad Bmw'd, seda koledamaks, mida uuemaks lähevad Mercedesed, seda koledamaks lähevad neist mõned, see tähendab, et leidub ka ilusaid isendeid. Aga mida uuemaks lähevad Audid, seda ilusamaks nad muutuvad v.a. uus A8. Eelmine põlvkond oli tunduvalt ilusam välimuselt ja rohkem luksusauto moodi, sest uus on tõesti nagu suur A4.


Pole midagi parata, sama ajajärgu Audid on alati ühte "nägu". Täpselt nagu kõik bemmid on rondid ja kõik mersud lagunevad. Sry, minu arvamus.


Harry_R - 10.12.09 20:00

Tsitaat:
Algselt postitas: twistY
Tsitaat:
Algselt postitas: Harry_R
Mina arvan nii, et mida uuemaks lähevad Bmw'd, seda koledamaks, mida uuemaks lähevad Mercedesed, seda koledamaks lähevad neist mõned, see tähendab, et leidub ka ilusaid isendeid. Aga mida uuemaks lähevad Audid, seda ilusamaks nad muutuvad v.a. uus A8. Eelmine põlvkond oli tunduvalt ilusam välimuselt ja rohkem luksusauto moodi, sest uus on tõesti nagu suur A4.


Pole midagi parata, ühe ajajärgu Audid on alati sama "nägu". Täpselt nagu kõik bemmid on rondid ja kõik mersud lagunevad. Sry, minu arvamus.


Ma pidasin silmas ainult välimust.


twistY - 10.12.09 20:22

Tsitaat:
Algselt postitas: Harry_R

Ma pidasin silmas ainult välimust.


Minu tähelepanu oli pööratud ka välimusele. Lihtsalt Audidele on ühesugune välimus omane, nagu teistele premium-markidele need teised asjad. Kahjuks "üks suurus ei sobi kõigile" ja Audi on uue A8-ga väikse apsaka teinud, lootes väiksemale autole mõeldud disaini suuremale kohandada.


tanellenat - 17.06.10 21:34

Kui mina peaksin ostma a8 siis ostaks selle uue 2010 variandi. Miks? Vaadake selle nägu, sell on suur suu mis neelab ees olevaid, nagu lõvi. Murrab maha kõik sellesse klassi kuuluvad isendid:D:D:D:D Kindlasti oleks üks põhjus ka need esituled:cool:, kurjus nende silmis lausa põletab su hinge. Ma arvan, et seda hakkab liikuma vähem kui vanemaid A8-id ja selle juures on + RARE, mitte selline A8 mida igal nurgal näed:D:D:D


SilverLine - 17.06.10 22:31

Kohe kahju vaadata kuidas ilus ja soliidne auto on ära rikutud, esimese põlvkonna A8 oli fantastilus auto ja isegi põlvkond enne konkreetset mudelit oli väga luksusliku väljanägemisega, aga see on tõesti nagu oleks Toyota Priuse inseneride vaimuaretus. Mõtetu. Sama teed läks ka BMW, teadupärast oli E38 põlvkonna 700-ne ilus auto ja samamoodi ka E39 500-ne, isegi E46 oli ilus, kõik mis sealt edasi tuli, on selle disaineri rämps, kes võiks end oma kontorisse lukustada, kuulivesti selga tõmmata ja lasu pähe sooritada :D


veekaheksa - 17.06.10 22:54

Näeb välja täpselt selline, et salongis ei söanda isegi ülikonnas sisse istuda :P Mida natuke pahaks võib panna, on see, et kogu Audi mudelivalik on väljanägemiselt suhteliselt sarnane. Natuke oleks võinud erinevamad disainid teha. Aga ei, muidu täitsa huvitav.


sileem11 - 18.06.10 06:49

Kohe näha et eriti konservatiivne tüüp räägib :)

Läheb 10 a mööda ja usun et siis on sama jutt, D4 kere on über alle ja tulevased D5 ja 6 täielik disaini kräpp :d, eks see ole selline psühho teema, autod millega "üles kasvad" avaldavad enim mõju ja igasugune sirge ja lakooniline joon uues disainis mõjub räige pühaduse teotusena.

Tsitaat:
Algselt postitas: SilverLine
Kohe kahju vaadata kuidas ilus ja soliidne auto on ära rikutud, esimese põlvkonna A8 oli fantastilus auto ja isegi põlvkond enne konkreetset mudelit oli väga luksusliku väljanägemisega, aga see on tõesti nagu oleks Toyota Priuse inseneride vaimuaretus. Mõtetu. Sama teed läks ka BMW, teadupärast oli E38 põlvkonna 700-ne ilus auto ja samamoodi ka E39 500-ne, isegi E46 oli ilus, kõik mis sealt edasi tuli, on selle disaineri rämps, kes võiks end oma kontorisse lukustada, kuulivesti selga tõmmata ja lasu pähe sooritada :D


sileem11 - 18.06.10 06:54

No kui sutsu vaatad, siis enamus euro tootjaid (eriti sakslased) püüavad terves mudelirivis hoida sarnast disaini joont, ehk siis et üleminek mudelipõlvkondade vahel oleks evolutsioon mitte r-evolutsioon.
Kuidas sulle meeldiks kui kõik mudelid oleksid eri disainiga nii horisontaalis kui vertiaalis nagu 10 a tagasi korealased, kuigi praegu tundub et nad on oma otsingutes disainis leidnud ka mingi ühise joone, kuidas brändi disaini arendada, et oleks evo mitte revo.

Tsitaat:
Algselt postitas: veekaheksa
Näeb välja täpselt selline, et salongis ei söanda isegi ülikonnas sisse istuda :P Mida natuke pahaks võib panna, on see, et kogu Audi mudelivalik on väljanägemiselt suhteliselt sarnane. Natuke oleks võinud erinevamad disainid teha. Aga ei, muidu täitsa huvitav.


seitsmene - 22.06.10 22:06

Ekspressauto arvab uuest A8-st sedasi (koos videoga)


AudiTeam - 18.12.13 12:20

Aeg lendab ja juba tuleb uus peale. Mind häirisid need eelmise A8 esituled päris palju aga uue puhul võib jälle omamise peale mõtlema hakata.
Päris haigeks on see audi tulede tehnoloogia juba läinud - http://www.youtube.com/watch?v=ZvO8ahp3EzY
Selle auto omamisel peab nüüd küll juba autojuhi palkamise peale mõtlema hakkama. :D


KuldarA - 18.12.13 12:40

D3-ga sama lugu, et facelift alles selline, mida osta kannatab :)


end3l - 29.01.16 15:05

Audi hakkas busse tootma.