Foorumi logo

RS5 spioonifotod
Cutzer - 28.04.09 13:04

Audi RS5 prototüüp tabati testimast Saksamaal Nürburgringil

http://www.motors24.ee/artiklid/Automaailm/Uued+mudelid/7434-Audi+RS5+spioonifotod.aspx


zack - 28.04.09 13:46

Päris sünge näeb välja, mulle meeldib :cool:
Tahaks teada, mis sinna kapoti alla täpsemalt tuleb :P


Heix - 28.04.09 13:59

http://www.youtube.com/watch?v=YyQYg_euZrA


Mikkc - 28.04.09 14:34

Loodame et saab RS6 moto alla. Oi mis püss!


Joel - 28.04.09 14:39

Seda V10 biturbo ankrut sinna nina otsa rippuma väiksele autole küll vaja poleks. Pigem on tõenäoline RS4 ja R8 peal kasutatava 4,2 V8 rakendus. Ülelaetud V8 kombo oleks eriti komm, sellele viskaksid MTM, ABT jms tegelased umbes ülehomme juba reipad softiuuendused välja. :)


Maku - 28.04.09 15:02

Tsitaat:
Algselt postitas: Joel
Ülelaetud V8 kombo oleks eriti komm, sellele viskaksid MTM, ABT jms tegelased umbes ülehomme juba reipad softiuuendused välja. :)
V6 kompressor juba on, V8 võiks ka lisanduda.:) Näiteks MTM pakub juba tükimat aega V8-le kompressoreid.


Konrad - 28.04.09 15:12

RS6-e V10 pidi olema ilmselgelt liiga raske selle kere jaoks, kuskilt mitteametlik Audi esindaja väide on kõrva jäänud.

Autoblog juba kahel korral viidanud et tuleb 4.2 V8 ca 450 hj.

11 aprill link

27 aprill link


Konrad - 15.05.09 12:39

Tsitaat:
Algselt postitas: Konrad
Autoblog juba kahel korral viidanud et tuleb 4.2 V8 ca 450 hj.


Kinnitus kah: AutoBlog


Maku - 21.02.10 17:55

Audi RS5 brochure leacked

The Audi RS5 is set to make its world debut on 2nd March at the Geneva Motor Show. But until we’ll got the official images and details we have the car’s official brochure that gives us a pretty good idea on the future monster.

The RS5 will be powered by a turbocharged V8 engine with a total output of 450 bhp at 8250 rpm. And besides this amazing power, the RS5 will be distinguished by a huge diffuser, two oval exhausts and an extendable spoiler.


rmm - 22.02.10 09:17

Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
The RS5 will be powered by a turbocharged V8 engine with a total output of 450 bhp at 8250 rpm.

Turbocharged? Ilmselt mitte.


Black - 22.02.10 14:04

Siin on ka pisut juttu ja pilte: http://uudised.ekspressauto.ee/news/auto/article.php?id=29324461


jokerAudi - 22.02.10 16:00

Väidetavalt ametlikud fotod siis


Oi oi kui kuri auto....mii laikit :D


veekaheksa - 22.02.10 18:48

Ei ole siin mingit turbot. R8 pealt pärit mootori edasiarendus. 4.2 N/A is not dead yet!


sileem11 - 22.02.10 20:55

Poolametlik info juba ka siin
(PS! Hoiatus! Info lingil on inglise keelne, aga pildid on eesti keelsed.)

Ametlik siis Genfi näitusel. Tehakse ikka ilusaid asju :)


Maku - 23.02.10 21:55

Tsitaat:
Algselt postitas: veekaheksa
Ei ole siin mingit turbot. R8 pealt pärit mootori edasiarendus. 4.2 N/A is not dead yet!

Rsk, siin on juba Ferru hõngu! Selline kõrge pöördega vabalthingav ja väga hea pöördesse minekuga mootor. Rääkimata seitsmesest kastist ja roolilt käiguvahetusest. Samas minu silmis on see kõik asjatu, kui masin pole kurvisuutlik. Eks me näe..

RS5


Maku - 24.02.10 12:35

Aga jah, aeg läheb edasi ja tehnika areneb. Audi esimene 4.2 vabalthingav oli vist 206kw, nüüd tuleb 331kw. Vahe tervelt 125kw ehk 170hp. Pöörded on muidugi ka erinevad, ennist tuli max hp @ 5800rpm, nüüdsel @ 8250rpm. Samas max väände koht pole erinev, senini on see @ 4000rpm - 400nm vs 430nm.


raimsb6 - 24.02.10 13:06

Muide pöörete piiraja on sellel 8500 peal, RS4-l ja R8-l on 8250 (punane ala tahhomeetril vastavalt 8250 ja 8000). Seega on mootori kallal nokitsetud rohkem kui lihtsalt parandatud õhuvõtt. Kurvisuutlikkusest rääkides pidavat RS5 olema RS4-st Nürburgringil 10 sek kiirem... See kõik hetkel veel mitteametlik info.


Maku - 24.02.10 21:59

Tsitaat:
Algselt postitas: raimsb6
Kurvisuutlikkusest rääkides pidavat RS5 olema RS4-st Nürburgringil 10 sek kiirem... See kõik hetkel veel mitteametlik info.

Kui nii on, siis RS5 on seal rajal ka V8 R8-st kiirem. Mina igatahes ootan huviga..

EDIT: B7 RS4 mootori arendusest saab natuke lugeda ka SIIT.


raimsb6 - 24.02.10 22:44

Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
EDIT: B7 RS4 mootori arendusest saab natuke lugeda ka SIIT.


Olen B7 RS4 foorumeid päris palju lugenud (kuna nad on tihti B6/B7 S4 foorumitega liidetud) ja su lingil näidatud sisselaske klappidele kogunevad õlijäägid on B7 RS4-ja üks suurimaid probleeme (teine on DRC vedrustus). Vähendab võimsust ja ainus viis puhastada on käsitsi. See just võimsamate otsepritsega FSI mootorite puhul, samas R8 ja S5 puhul pole midagi veel selle probleemi kohta kuulda olnud. Ses mõttes ongi huvitav, kas RS5-l ka see probleem avaldub, arvestades et RS5-l on RS4 edasiarendatud mootor.


veekaheksa - 24.02.10 22:55

Sama kamm on ka Mitsubishi GDI motodel. Ses suhtes tundub, et see on otsepritse needus lihtsalt.


Maku - 26.02.10 12:45

Võrreldes b7 RS4 ja RS5 mootori asetust esisilla suhtes, siis julgeks pakkuda, et RS5 puhul on kobitud mootoriga natukene salongi poole.


Tonx - 26.02.10 13:14

Tsitaat:
veebist
....the oil pump operates on demand, and an energy-recovery system conserves energy during coasting and braking....


Ot-ot - palju selline tehnoloogia üldse kasutusel juba on - kõlab nagu veel üks jupp, mis katki saab minna...Ilmselt juhib õlipumpa siis elektroonika ja elektrimootor? Peab kohe uurima seda asja:)


Konrad - 26.02.10 13:18

Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Võrreldes b7 RS4 ja RS5 mootori asetust esisilla suhtes, siis julgeks pakkuda, et RS5 puhul on kobitud mootoriga natukene salongi poole.


See ju üks olulisi erinevusi B7 ja B8 kere vahel, mis siin "pakkuda"?


Black - 26.02.10 16:49

Roadjet Concept'i realiseerimine, nagu juba A5 teemas kirjutatud sai, jah.


Maku - 26.02.10 17:28

Tsitaat:
Algselt postitas: Konrad
See ju üks olulisi erinevusi B7 ja B8 kere vahel, mis siin "pakkuda"?

Vat ei suuda ennast kõikide asjadega kursis hoida, paraku.:) Aga mida aeg edasi, seda enam tundub, et Audi hakkab ka lõpuks Autosid tegema.


raimsb6 - 08.03.10 10:39

Selgitav video RS5 uue keskdifri ja quattro tööpõhimõtete kohta
Audi: The quattro principle


MaQQu - 08.03.10 12:18

Väga huvitav video. Soovitan soojalt see 6min aega võtta ja video rahulikult ära vaadata.


Black - 08.03.10 12:21

Superhea video! Soovitaks selle ära vaadata eriti nendel, keda on vaevanud küsimus: "Milleks kuivale asfaldile (või üldse mujale kui soomülkasse) nelivedu?"


Konrad - 08.03.10 12:46

Kellel veel nägemata, siis ka Sport dif-i toimetamine.

Aga kas keegi oskab selgitada miks uus crown gear dif torsenist parem on?


raimsb6 - 08.03.10 14:05

Tsitaat:
Algselt postitas: Konrad
Aga kas keegi oskab selgitada miks uus crown gear dif torsenist parem on?


Info rs6.com foorumist, kus vastas üks audile lähedalseisev inimene:

* Väiksem ja kergem
* Võimaldab kuni 85% väändejõust kanda tagaratastele või kuni 70% esiratastele (koos elektroonikaga kuni 100% mõlemad)
* parem haardumine (ingl k "greater barrage values, promotes better traction", keegi kes aru saab sellest võiks täpsustada. Ma ise arvan et see on seotud eelmise punktiga, et saab mehhaaniliselt kanda rohkem jõudu ühele teljele)


Black - 08.03.10 19:38

Tsitaat:
Algselt postitas: Konrad
Kellel veel nägemata, siis ka Sport dif-i toimetamine.

Huvitav jah, et uue S4-ga on selline kasutusele võetud, kuid nüüd seda RS5 videot vaadates paistab sellel täiesti tavaline tagadiffer kasutusel olevat. Vaadati, et pidurite kaudu on lihtsam veojõudu ümber jagada?

Aga see erinevate läbimõõtudega kroonhammasratastega saavutatud 40/60 väände ülekandmine on küll andekas lahendus.


Eero - 08.03.10 20:08

Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Huvitav jah, et uue S4-ga on selline kasutusele võetud, kuid nüüd seda RS5 videot vaadates paistab sellel täiesti tavaline tagadiffer kasutusel olevat. Vaadati, et pidurite kaudu on lihtsam veojõudu ümber jagada?

Aga see erinevate läbimõõtudega kroonhammasratastega saavutatud 40/60 väände ülekandmine on küll andekas lahendus.


Samas pole seda sport difrit s4 puhul samuti standardis, pead tellima Audi drive select paketi - 23000.- + sportdifri - 16800.-

Ehk siis 40k sipsti hinnale juurde. Vaadates Audi standardvarustuse olematust, on S4 puhul selline lisakulutus loogiline, samas RS puhul võiks asi juba standardis küljes olla küll.


Zoig - 09.03.10 06:28

Huvitav kuivõrd sarnane või erinev on oma käitumises V8 peal kasutatud torsen vs see sport dif?


Eero - 09.03.10 08:44

Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
Huvitav kuivõrd sarnane või erinev on oma käitumises V8 peal kasutatud torsen vs see sport dif?


Olles seda difri videot vaadanud ütleks, et nagu öö ja päev, sportdiffer on ikka aktiivdiffer mis kerib ühte ratast vajadusel kiiremini kuni 10%. Torsen on passiivdiffer mis võib heal juhul ühte ratast 10% aeglasemalt järel lohistada..


Maku - 09.03.10 08:50

Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
Huvitav kuivõrd sarnane või erinev on oma käitumises V8 peal kasutatud torsen vs see sport dif?

TORSEN diferentsiaalid

TORSEN tuleb sõnadest TORque SENsing, mis tähendab "momenditundlik". Torsen diferentsiaal "tunneb", kuhu moment läheb ja lukustub, kui üks ratas on palju kiirem kui teine. See põhineb faktil, et tiguratas saab vedada tavalist hammasratast, kuid mitte vastupidi. Nii et kui üks ratas (tavaliselt sisemine) kaotab pidamise ja tahab "tühjalt käia", tunneb diferentsiaal seda ja saadab suurema osa momenti teisele rattale. See võimaldab jõudu tõeliselt hästi maha panna, ilma et rattad libiseksid. Torsen diferentsiaale kasutatakse tihti 1/8 mõõdus sisepõlemismootoriga bagide kesk ja/või esidiferentsiaalidena. Neil on ilmselgelt jõudu piisavalt, nii et nad ei hooli pöörleva massi kasvamisest.

http://www.modelcar.ee/rcch/c6/index.htm


Konrad - 10.03.10 06:59

Tsitaat:
Algselt postitas: Konrad
Kellel veel nägemata, siis ka Sport dif-i toimetamine.


Uuem video sports diffri põhimõttest.


Maku - 10.03.10 08:00

Mul on silme ees üks video, kus testiti Audi sportdifrit ja jõuti järeldusele, et tegemist on juhitavust seni parima Audiga (keskmootoriga R8-t ei maksa arvestada). Kahjuks ei leia seda videot üles. Kusjuures ka sportdifriga Audi läks kiires kurvis natuke välja, seepärast öeldigi, et seni "parim Audi". Mina isiklikult ootaksin Audilt mingit teist ja odavamat keskmootoriga autot, näiteks vahepeal reklaamitud R2-e vms, millele tuleks keskele TTRS kone jne.


Maku - 10.03.10 08:56

Tsitaat:
Algselt postitas: raimsb6
Info rs6.com foorumist, kus vastas üks audile lähedalseisev inimene:
* Võimaldab kuni 85% väändejõust kanda tagaratastele või kuni 70% esiratastele (koos elektroonikaga kuni 100% mõlemad)

Minul, kui asjatundmatul tegelased tekkis küsimus, et millises situatsioonis on vaja üle poole väändest kanda esisillale?


püstolett - 10.03.10 09:10

Libedast mäest üles tagurdades äkki.


Maku - 10.03.10 09:27

Tsitaat:
Algselt postitas: püstolett
Libedast mäest üles tagurdades äkki.

Meenub kellelegi mõni selline juhus? Lihtsalt jutujätkuks mainin, et hiljuti pidin ühe E36 bemmi lumehangest välja tagurdama ja esialgu arvasin ka, et siin läheb mul aega aga minugi üllatuseks tulin välja nagu ludinal. Muidugi korralik rehv oli ka masinal all.


Konrad - 10.03.10 09:32

Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Mul on silme ees üks video, kus testiti Audi sportdifrit ja jõuti järeldusele, et tegemist on juhitavust seni parima Audiga (keskmootoriga R8-t ei maksa arvestada). Kahjuks ei leia seda videot üles. Kusjuures ka sportdifriga Audi läks kiires kurvis natuke välja, seepärast öeldigi, et seni "parim Audi".


See äkki?


püstolett - 10.03.10 09:50

Et krss tegi ju kunagi testi oma diisel quattroga. Et ajas kallaku peale edaspidi ja tahtis üles saada. Tulemuseks oli see et parem esiratas käis ringi ja üles ei saanud. Siis oleks vaja olnud seda, et tagarattad niisama ei passiks, vaid hakkaks kah vedama.

Et kui nüüd RS5 tagurdada samasugusest mäest üles ja see tahaks ühte ratast ringi laskma hakata, et siis oleks ju vaja esratastele rohkem vedu, kui tagaratastele.
Aga ega vist 100% ette ei saa küll kuidagi jah. Siis pole ju kah kasu midagi.

Segane jutt, aga loodan, et saite aru mida ma mõtlesin.


Maku - 10.03.10 10:06

Tsitaat:
Algselt postitas: Konrad
See äkki?

Just, seesama!


Maku - 10.03.10 10:11

Tsitaat:
Algselt postitas: püstolett
Et krss tegi ju kunagi testi oma diisel quattroga. Et ajas kallaku peale edaspidi ja tahtis üles saada. Tulemuseks oli see et parem esiratas käis ringi ja üles ei saanud. Siis oleks vaja olnud seda, et tagarattad niisama ei passiks, vaid hakkaks kah vedama.
Thats not the point I think.


raimsb6 - 10.03.10 10:22

Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Minul, kui asjatundmatul tegelased tekkis küsimus, et millises situatsioonis on vaja üle poole väändest kanda esisillale?


Minu asjatundmatu arvamus on et, siis kui tagasilla rehvidel on kehvem pidamine


Maku - 10.03.10 10:59

Tsitaat:
Algselt postitas: raimsb6
Minu asjatundmatu arvamus on et, siis kui tagasilla rehvidel on kehvem pidamine

Jep, loogiline, kuid samas mina ise eelistaksin mehhaanilist lahendust silmas pidades sellist varianti, et esiratastele ei langeks mitte kunagi üle poole väändest (samas see vb poleks libedal otse kiirendamisel kõige kiirem lahendus). Kuidas seda kesktorseniga saavutada on iseasi.


Maku - 11.03.10 14:11

Tsitaat:
Algselt postitas: raimsb6
Muide pöörete piiraja on sellel 8500 peal, RS4-l ja R8-l on 8250 (punane ala tahhomeetril vastavalt 8250 ja 8000). Seega on mootori kallal nokitsetud rohkem kui lihtsalt parandatud õhuvõtt.
Mingi point asjal kindlasti on. Näiteks ka S8 V10-el on topelt õhuvõtt. Nii ka R8 4.2.


Maku - 11.03.10 16:34

Ka Phaetonil ja Touaregil on topelt õhuvõtt.


Maku - 20.04.10 14:06

It’s nothing like as characterful as the last RS4, and for all its technical brilliance it lacks roll-on performance – ironically just the type that the turbocharged S4 offers. It’s a fine car, but a long way from perfect.

http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarreviews/250807/we_drive_audis_new_rs5.html


genekas - 04.05.10 20:05

Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Aga jah, aeg läheb edasi ja tehnika areneb. Audi esimene 4.2 vabalthingav oli vist 206kw, nüüd tuleb 331kw. Vahe tervelt 125kw ehk 170hp. Pöörded on muidugi ka erinevad, ennist tuli max hp @ 5800rpm, nüüdsel @ 8250rpm. Samas max väände koht pole erinev, senini on see @ 4000rpm - 400nm vs 430nm.

Pöördemoment oleneb ju töömahust ja täiteastmest, mis on vabalthingaval paraku selgelt piiratud - sellega ei annagi imesid teha.


genekas - 04.05.10 20:12

Tsitaat:
Algselt postitas: Konrad
RS6-e V10 pidi olema ilmselgelt liiga raske selle kere jaoks, kuskilt mitteametlik Audi esindaja väide on kõrva jäänud.

Ka S5 puhul on selle V8 massi mõju auto käitumisele selgelt tunda - kui proovis sõita järjest A4 3,0TDi quattroga ja selle järel S5-ga, siis S5 esiots oli kuidagi tunduvalt "kohmakam" - muud selgitust ma asjale leida ka ei osanud. Kompressoriga V6 oleks selles kupeekeres vägagi teretulnud ühe variandina teiste lisaks.

P.S. Audil on uute plaanide hulgas muideks kavatsus mitmel autol 4,2 V8 bensukas asendada sellesama kompressoriga V6-ga (muuhulgas Q7)


Maku - 04.05.10 20:24

Njaa, puutusin siin hiljaaegu ühe S5-ga kokku ja minule jättis see okei mulje (ei katsetanud äärmuslikes oludes). Ei ole küll selline karakteriga loom nagu RS mudelid aga tööle-tagasi sõitmiseks pole ilmselt paha valik. Väidetavalt kiirendab S5 nullist sajani 5.1 sekundit. Kuna vabalthingaval sellist labidaga selga efekti pole, siis reaalselt ei saanud ka selle kiirusest aru. Pärast vaatasin eemalt, kui auto kiirendas ja siis tundus isegi kiirem.:) Hääled olid muidugi üle prahi.


Maku - 26.06.10 23:36

Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Näiteks ka S8 V10-el on topelt õhuvõtt. Nii ka R8 4.2.
Nii ka uuel A8-l. Siin on liikuv pilt.


Maku - 07.11.10 22:09

"Had a great conversation with a contact at quattro GmbH today and learned some very interesting things.

We were talking about the RS5 and he mentioned that it will have pretty much the same normally aspirated V8 as the B7 RS4, but with about 450 hp.

One of the limitations on the B7 RS4 was the challenge of getting enough air in and out of the engine - that it was pretty much 'choked' in the B7 RS4. There's just not enough room in the engine bay to deliver as much air as the engine needs to produce all the power its capable of, and not enough room for a proper-sized exhaust. The B7 RS4 has one throttle body and one air intake, and the RS5 will have dual throttle bodies and three air intakes - one of which will open only at above 5000 rpm. It 'should' also have a larger diameter exhaust system to help with the exhaust flow. Different engine management will also help with the power.

The throttle body conversation intrigued me a bit. He said that the RS4 throttle body measures 90mm and that the RS5 will have dual 70mm throttle bodies. Potentially one could replace the dual 70mm ones with dual 90mm ones and re-tune...


RS4, RS5, RSTT etc

RS4 vs RS5

S5-l oli ka üksik, kuid RS mudelile suudeti ikkagi topelt õhuvõtt tekitada. Ilmselt ei tohiks seda üleliia keeruline ka RS4-le paigaldada/sättida.


Maku - 11.11.10 23:30

Audi RS5 vs BMW M3 video


Maku - 03.07.11 11:28

Audi RS5 4,2l Coupe Klappe 4R

Information about this exhaust-system (English, International)
Configuration of the Audi RS5 vehicles in our sound videos:

Article: 1 AP 13 65 505-00
AP Audi A5 B8 RS5 4,2l Coupe
stainless steel V2A exhaust system with flap control
2 x 65mm drm
for use with original tailpipes
including flaps
Series flap control system can be connected.
Art. No. 1 AP 13 65505-00
Costs: 2.528,54 Euro (excluding VAT)

Article: 1 XP 13 65 505-00
X-Pipe Audi RS5
stainless steel V2A
2 x 65mm drm
Art. No. 1 XP 13 65 505-00
Costs: 285,36 Euro (excluding VAT)

The exhaust system with X-Pipe for Audi RS5 may gain the power by +15HP and the torque by +20Nm - Please check the dynometer diagram.

We ship to many countries worldwide.
Shipping costs depend on your location and will be charged in addition.
Prepayment of all costs is mandatory.

Installation: 297,50 Euro including 19% German VAT

Costs for approval by German TÜV authority: 119,00 Euro including 19% German VAT


Maku - 11.12.11 23:45

MECHANICAL SYNFONICA BY FORMAT67.NET


Maku - 04.06.12 20:31

Lappasin ajakirja EVO. Seal on välja toodud nende "track times". Mis arvate, mis on seal kõige kiirem Audi? RS5! Seda ajaga 1,25,4. Temast üks koht ees pool on näiteks selline auto nagu MB SL65 AMG Black ajaga 1,25,2. Ja temast üks koht ees pool BMW E92 M3 Coupe ajaga 1,25,1. Ka palju kiidetud TT-RS on aeglasem ajaga 1,26,3. Kahjuks ei leidnud netist seda tabelit, et siia linkida.


Maku - 24.08.12 12:02

http://www.youtube.com/watch?v=rvBTJxPvq9M


Kuits - 30.05.14 20:40

Audi esitlus/debüüt RS ja diisli vallas.


jokerAudi - 30.05.14 21:17

Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Audi esitlus/debüüt RS ja diisli vallas.


OT aga kommentaariumis on seal küll täitsa tolakari koos. :D Auto on aga vägev.


djwar - 31.05.14 18:45

Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Audi esitlus/debüüt RS ja diisli vallas.


mu A6'l kõigest pea kolmandiku jagu vähem jõudu... :(