Foorumi logo

Uus RS6 (C7)
Maku - 28.03.11 19:50

http://pildid.audiclub.ee/s-audid/Teised_mudelid/uusrs6.jpg


A4TQ - 20.04.12 08:52

Audi testib uut RS6


mtaudi - 06.08.12 08:46

Uus Audi RS6 tuleb võimsam, kui BMW M5


Kaits - 05.12.12 11:02

http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=13380
http://www.gtspirit.com/2012/12/05/official-2013-audi-rs-6-avant/

http://www.gtspirit.com/wp-content/uploads/2012/12/2013-Audi-RS6-Avant.jpg


S4BiT - 05.12.12 11:50

See meeldib mulle oluliselt rohkem juba kui B8 RS4 :) Ilus asi on see, et tiivalaiendid on nüüd ümarad :cool:


antonio - 05.12.12 11:52

Väga kuri näeb välja


prj - 05.12.12 12:12

Tsitaat:
Mootori võimsuseks on 560 hobujõudu ehk 20 hobujõudu vähem kui RS6 eelmisel, kümnesilindrilisel vabalthingaval jõuallikal.

Hästi panevad, pole midagi öelda.


TEH - 05.12.12 12:28

Auto on 100kg kergem ja 700Nm tuleb 1700rpm juures. Väidetavalt ka ca 40% kütusesäästu. Midagi nagu oleks ju :)


Black - 05.12.12 15:42

Prj mõtles vast seda, et V10 TFSI - T nagu turbo.


mart88 - 05.12.12 23:56

Ma aegajalt külastan igavusest www.rs6.com foorumit. Kasutaja nimega Qisha kes töötab quattro Gmbh's loobib sinna foorumisse aegajalt väga huvitavaid ja usaldusväärseid postitusi.
Augusti lõpust tsiteerin kaks lauset.

1.
Dear Friends,

after a successful time at the summercamp for obesity, the new Audi RS 6 has been sent back to the Gym to pack on some extra muscles. Not that it has been weak against its direct...



2. Paar päeva hiljem

...640 HP and 780 NM (Engine Code: CGTA) to be exact. :hihi:

Kuskil seal teema ligidal oli ka postitus kus ütles, et kui ei oleks saadetud, siis oleks preaguseks ajaks juba näitusel auto esitletud. Palju arvamusi on seal järgmise RS6 teemas, aga kuskilt paar kuud tagasi jäi nagu silma/meelde, et seekord lähevad 'täispanga' peale välja ja ei tehta enam nii 'võrdset' masinat kui Bmw m5.
Ega ta palju ei postita sinna foorumisse, aga kui midagi postitab siis tihtipeale ikka midagi huvitavat.
Nii palju kui ma olen aru saanud, Audi valetab enda võimsused väiksemaks viimasel ajal, uus S8 oli ka dynos 485hp rattast.


Maku - 06.12.12 07:30

Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Hästi panevad, pole midagi öelda.
:D

Edit: http://www.topspeed.com/cars/audi/2013-audi-rs6-avant-ar123553.html
http://www.topspeed.com/cars/car-news/meet-the-2013-audi-rs6-avant-ar139298.html


sadguy - 11.12.12 18:35

https://www.youtube.com/watch?v=-v-WORZNbIo


Zandr - 11.12.12 19:40

Tsitaat:
Algselt postitas: sadguy
https://www.youtube.com/watch?v=-v-WORZNbIo


Ei saa mainimata jätta- hääl on kuidagi vale.:(


veekaheksa - 12.12.12 09:28

Vastupidi, hääl on paganama õige. TurboV8'st pole võimalik oodata N/A laulu. Ja see on minuarust väga õnnestunud noodibukett. Vähe vaikne ainult. :D

veekaheksa


S4BiT - 12.12.12 10:06

Olen ka selle poolt, et hääle noot on väga äss :cool: Vaevalt sellel autol selline asi lisadest puudub, et nupust häält valjemaks lülitada. Ja alati saab ju väljalaset modida :D


Joel - 12.12.12 10:11

Minul, tuleb tunnistada, on veidi kahju UrQ stiilis koopalaiendite kadumisest. Minu arvates need sobisid RS mudelitele väga hästi. Aga muidu olen suur C7 fänn ja RS6 on kirss tordil. V8 on minu arvates ka parem valik kui V10.


Maku - 12.12.12 11:38

Olgugi, et ma olen Ur tiibade fänn, siis selle auto puhul ma neid taga ei igatse. C7 näeb juba A6 peal väga kena välja, rääkimata nüüd RS6-st. Väga kena, agressiivne, jõuline, ilmekas - kõik, mida sellise auto välimus peegeldama peaks.


MaQQu - 12.12.12 12:03

Mõned LIVE fotod siia renderduste sekka

http://farm9.staticflickr.com/8358/8258309685_e7fd70b517_c.jpg

http://farm9.staticflickr.com/8495/8264538683_128aa05428_c.jpg

http://farm9.staticflickr.com/8360/8264518519_63052d2ae6_c.jpg

http://farm9.staticflickr.com/8058/8265587646_3ea0f8e32e_c.jpg

http://farm9.staticflickr.com/8496/8258310557_1f4d022f4b_c.jpg


end3l - 12.12.12 12:42

Tagaosa on väga ilus ja võimas!
Küljepealt meenutab veidike Chrysler 300C'd touringut :(


prj - 12.12.12 12:56

Mulle ei meeldi esivõrede muster.
Mingi odava tuuning-kalavõrgu maigu jätab.

Muidu on väga kobe.


Rst - 12.12.12 13:43

Muidu on kõik väga ilus ja kena aga hääl on nagu katkise summutajaga siksil.


S4BiT - 12.12.12 15:07

Esivõre ei tohiks läikiv must olla, siis oleks ilus. Tagumik on kõige vingem tervest autost :P


Uk_ - 14.12.12 00:36

Tõenäoliselt on viga minu väärastanud maitsemeeles, aga need RS6 embleemid (nii ees kui taga) tuleks küll kohe maha kiskuda ja see esigriilli gekko kiri kaa. Läikivmustad detailid jäägu valgele /punasele isendile, aga tagantpoolt lähenedes on küll erektsioon kindel :-D


veekaheksa - 14.12.12 06:38

Urri tiivad oleks võinud jääda küll elemendiks selle auto juures. Ja see quattro kiri seal all? Natuke overkill. Velg oleks võinud kah natuke rohkem OEM välja näha, praegu on tunne, et millegi hiina replica on all. LED-tuled on muidugi lahedad.

veekaheksa


PKs4 - 14.12.12 07:05

Jäi samuti silma kohe kalavõrk. Võibolla reaalselt polegi nii hull,fotosessiooni valgus toob kyll jubedalt esile.Üldpilt hea ;)


Black - 14.12.12 17:08

Mis mõttes, et urritiivad kadunud, minu silmale näib A6 ikka palju siledama küljega olevat?

http://www.audizine.com/gallery/data/569/a6_120110_800_18.jpg


Edit: OK, selles mõttes tõesti, kuid C5 oli ju ka ümaratega.


S4BiT - 14.12.12 17:14

Ur stiilis tiivad siiski kadunud nagu oli kasutusel C6 RS6 peal ja on kasutusel B8 RS4 peal. Nüüd on tiivad uuesti ümaralt suured nagu näiteks B5 RS4 oli..


Maku - 20.12.12 09:07

Tsitaat:
Algselt postitas: veekaheksa
Ja see quattro kiri seal all? Natuke overkill. Velg oleks võinud kah natuke rohkem OEM välja näha, praegu on tunne, et millegi hiina replica on all.
Olen nõus sulle nelipaki välja tegema, kui see Q kiri sinna ka seeriaautodel jääb. Pigem on tegemist ikka reklaamelemendiga esitluse tarbeks. Velje osas nõustun sinuga.


tarmo - 20.12.12 09:22

Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Olen nõus sulle nelipaki välja tegema, kui see Q kiri sinna ka seeriaautodel jääb. Pigem on tegemist ikka reklaamelemendiga esitluse tarbeks. Velje osas nõustun sinuga.


Lisavarustus, nagu suuremad pidurid ja värvilised suportid. Kust õlut saab?


Maku - 20.12.12 09:29

No, kui see lisavarustusena tuleb, siis selle eest saab heal juhul kaks õlut.:) Mina pidasin silmas siiski seda, millisena auto "liini" pealt tuleb. Lisavarustusena saab igast asju tellida.


Ott_S - 20.12.12 09:31

Maku, kui ma ei eksi, siis võid eelviimasest Autolehest lugeda, et see Quattro märk sinna saadaval lisa raha eest.
Võin ka eksida, kuna pole lehte praegu käepärast, aga soovitan üle vaadata.

edit-
The car gets wider wings throughout, although their appearance is more subtle than the 'blisters' seen on the smaller RS4. The front of the car gets deep air intakes and prominent 'quattro' badges on the honeycomb lower grille – a nod, say the car's designers, to the 30th anniversary of the Quattro sub-division in 2013. A number of external parts, including the rear diffuser, will be available in carbonfibre as options.

http://www.whatcar.com/car-news/2013-audi-rs6-avant-revealed/264756


Maku - 20.12.12 09:46

Tsitaat:
Algselt postitas: Ott_S
..prominent 'quattro' badges on the honeycomb lower grille – a nod, say the car's designers, to the 30th anniversary of the Quattro sub-division in 2013.
Nu see seletab asja.


Ott_S - 20.12.12 09:46

Ja natuke veel infi:
See on kõik ehk liiga spekuleeritav, aga usun et ka nii läheb


Touching on its styling, the RS6 Avant gets matte aluminum applications on the body, the high-gloss black protective grille, the bumpers, the fender, sill flares and the large roof spoiler. The rear end features a diffuser and two large, elliptical exhaust tailpipes. Two optional appearance packages — Matte Aluminum or Carbon — provide buyers with more customization options.The Matte Aluminum package includes such things as quattro badges on the central front air inlet, while the Carbon appearance package tosses in a front splitter and a more boldly-shaped diffuser. Additional options from the Audi exclusive range offer even more opportunities for customization.

http://www.autotribute.com/20157/new-2013-audi-rs6-avant-photos-and-details/


Ott_S - 20.12.12 09:47

Ma siis võtan need teised kaks õlut :D


Maku - 20.12.12 09:51

Tsitaat:
Algselt postitas: Ott_S
Ma siis võtan need teised kaks õlut :D
Kuna te nii aktiivsed olete, siis ostan kokku kuus õlut - kaks Tarmole, kaks Sulle ja kaks Veekale.:D Aga las see auto tuleb kõige pealt välja ja "kuulujutud" saavad kinnitust.


MaQQu - 20.12.12 09:52

Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Velje osas nõustun sinuga.


Minu postitatud autol oli väidetavalt mingi näitusepakett - matt hall värv, mustad 21" veljed jne.

Tavalise hõbedasena näeb see velg oluliselt... "tavalisem" välja : )



http://maqqu.planet.ee/audid/RS6_C7_render.jpg


Black - 20.12.12 10:55

Tsitaat:
Algselt postitas: Ott_S
The front of the car gets deep air intakes and prominent 'quattro' badges on the honeycomb lower grille – a nod, say the car's designers, to the 30th anniversary of the Quattro sub-division in 2013.

See quattro (veoskeem) vs quattro (quattro GmbH - RS-mudelite tootja) vs quattro (kõige esimene neliveoline Audi, tuntud ka kui ur-quattro) jääb isegi paljudele audihuvilistele segaseks, mis siis veel suvalistest rääkida. :)

Manuaalkasti võiks ka ikkagi lisaraha eest saada. :)


MaQQu - 03.01.13 21:15

Esimesed päris-elu-pildid eelmise aasta viimastelt päevadelt:


http://maqqu.planet.ee/audid/RS6/RS6_C7.jpg

http://maqqu.planet.ee/audid/RS6/RS6_C7_2.jpg


Muuseas, huvitav viktoriiniküsimus - kes arvab õigesti, kes on "õnnelik" kaasreisija?


Siin veel pilte


Vihane-Tihane - 03.01.13 21:36

Räägivad, et Ferdinand Piech?


iuq - 03.01.13 21:36

Hugh Hefner?


Mario81 - 03.01.13 21:43

Ferdinand Piëch?
Sorry, ei märganud Vihase postitust.


yanekk - 03.01.13 22:00

Miks see masin tundub päris elus mitte nii RS olema kui eelmised.
Kui märgid küljest ära võtta, siis kuidagi külmaks jätavad need pildid.


Kuits - 03.01.13 22:01

Tsitaat:
Algselt postitas: Mario81
Ferdinand Piëch?
Sorry, ei märganud Vihase postitust.


Lisaks:
Tsitaat:

You're right guys, this car belongs to Ferdinand Pietch, or actually it belongs to his wife UrSULA (plates SULA 7) and both of them are austrian! ;)


end3l - 03.01.13 22:46

Tagant super, eest part. Ei tea, miks punaselt nii jube on, eelmistel piltidel on eest ka OK olnud.


veekaheksa - 04.01.13 07:07

Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Tsitaat:
Algselt postitas: Ott_S
Ma siis võtan need teised kaks õlut :D
Kuna te nii aktiivsed olete, siis ostan kokku kuus õlut - kaks Tarmole, kaks Sulle ja kaks Veekale.:D Aga las see auto tuleb kõige pealt välja ja "kuulujutud" saavad kinnitust.


Positiivne :cool:

Nüüd jääb üle oodata hetke, millal laua äärde saab.

veekaheksa:)


MaQQu - 04.01.13 08:31

Tsitaat:
Algselt postitas: Vihane-Tihane
Räägivad, et Ferdinand Piech?


Nii on, õige vastus!

Tsitaat ühest internetifoorumist:

"Dear Friends,

you may want to thank Mrs. Piëch for her interest in being the first to drive the Audi RS 6 Avant during the Christmas holidays.

...cause bottom line this is the main reason why the secrecy has been lifted earlier than scheduled.

PS: The car is owned by Mrs. Piëch and is registered within Austria... Mrs. and Mr. Piëch are living in Salzburg."


rocket - 04.01.13 08:57

Automobile Magazine ajakirjanike suust :


Piëch and his confidantes played their cards close to the vest, and they hated nothing more than investigative journalists. On the eve of the Frankfurt show, the master's opening gambit at a cocktail reception went like this: "In Japan, writers like you would have long ago been fished dead out of the sea."
We didn't make peace until 2002, when Piëch invited a handful of journalists to Abu Dhabi for a prelaunch drive of the Volkswagen Phaeton. With his fourth partner, Uschi (Ursula), giggling in the passenger seat, we roared down the country's only freeway at an indicated 186 mph ( 300 km/h ), setting off one radar flash after another. Quipped Piëch from the back seat: "Keep your foot down. It's all paid for."

Sarnaseid üritusi korraldab Porsche ka Euroopas , kuid trahvid (loe välklambitasud) paarituhandese jokamies paketi sisse ei kuulu :cool:


S4BiT - 04.01.13 11:10

Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Miks see masin tundub päris elus mitte nii RS olema kui eelmised.
Kui märgid küljest ära võtta, siis kuidagi külmaks jätavad need pildid.


Uute autodega on vist asi selles, et nad on tavalise mudelina juba nii sportlikuks tehtud, et enam ei tule S ja RS mudelite eripärad niipalju välja. Ma siiski arvan, et tagumikust saab kohe aru, suur diffuuser jne. Ju see punane värv siin hetkel asja ära solgib natuke, see hall ülevalpool tundub ikka üleni kuri.


Black - 04.01.13 13:35

Tsitaat:
Algselt postitas: MaQQu
you may want to thank Mrs. Piëch for her interest in being the first to drive the Audi RS 6 Avant during the Christmas holidays.

...cause bottom line this is the main reason why the secrecy has been lifted earlier than scheduled.

Rumalad, 2013 esmaregatud auto eest oleksid kunagi müües rohkem küsida saanud. :P


Mario81 - 04.01.13 13:44

Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: MaQQu
you may want to thank Mrs. Piëch for her interest in being the first to drive the Audi RS 6 Avant during the Christmas holidays.

...cause bottom line this is the main reason why the secrecy has been lifted earlier than scheduled.

Rumalad, 2013 esmaregatud auto eest oleksid kunagi müües rohkem küsida saanud. :P

Järgmine omanik maksab juba selle eest rohkem, et kes esimene omanik oli.


rocket - 04.01.13 13:49

Võrdluseks "samasugune" RS4 :

http://www.autogespot.de/audi-rs4-avant-b8/2012/08/06


raineys - 04.01.13 19:10

Et siis kumb see on? Aga mulle paistab kuidagi imelikult üle paisutatud. Vanemad RS-d näevad hulka vingemad välja.


jokerAudi - 29.01.13 16:55

http://www.autonet.ee/uudised/audi/rs-6-avant-54532.html

Julm...


mtaudi - 29.01.13 17:03

Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
http://www.autonet.ee/uudised/audi/rs-6-avant-54532.html

Julm...



http://exmayor.com/blog/wp-content/uploads/2012/08/slap-my-head.jpg

Paljudel oli kindlasti selle auto dünaamika kohta nii mõndagi öelda, aga minu arust oli see auto juba ennem suht täiuslik - aga nüüd ... lihtsalt :D:D:D


Kaits - 29.01.13 17:04

Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
http://www.autonet.ee/uudised/audi/rs-6-avant-54532.html

Julm...


Ootuspärane ja ilus...
Huvitav, mida näiteks MTM välja toob? Hetkel vaikus, ehk suveks selgub midagi? :cool:


prestigio - 31.01.13 14:06

http://www.e24.ee/1122230/audi-rs6-saab-600-hobujoulise-plus-versiooni


MaQQu - 06.02.13 09:43

Veel veidi pilte:


http://maqqu.planet.ee/audid/RS6/C7_RS6/imag0307.jpg

http://maqqu.planet.ee/audid/RS6/C7_RS6/imag0306.jpg

http://maqqu.planet.ee/audid/RS6/C7_RS6/imag0308.jpg

http://maqqu.planet.ee/audid/RS6/C7_RS6/imag0309.jpg

http://maqqu.planet.ee/audid/RS6/C7_RS6/imag0310.jpg

http://maqqu.planet.ee/audid/RS6/C7_RS6/imag0311.jpg

http://maqqu.planet.ee/audid/RS6/C7_RS6/imag0313.jpg


MaQQu - 06.02.13 09:50

Kellele need laiad koopad ja muu pudi-padi üldse ei meeldi, siis nendele tuleb appi MTM.

Piisab vaid osta oluliselt odavam C7 S6 ning vaid 3,499.00 EUR eest saad praktiliselt samad võimsusnäitajad.

RS6 C7 : 412kw ja 700 nm
S6 C7 : 309kw ja 550 nm
S6 C7 MTM chip: 409kw ja 700nm

http://maqqu.planet.ee/audid/RS6/C7_RS6/MTM_chip_C7S6.jpg


Kui muljetavaldav on see : ) !?


MaQQu - 07.03.13 11:26

Video: Audi RS6 Avant in SUPERdetail incl. luggageroom and instrument in detail


danil123 - 20.06.13 11:32

Oma silmaga nähtud uskumatu masin.
Muideks autot nägin vabaduse väljakul ja värvuseks tume roheline.


Ramm - 20.06.13 12:20

Tsitaat:
Algselt postitas: danil123
Oma silmaga nähtud uskumatu masin.
Muideks autot nägin vabaduse väljakul ja värvuseks tume roheline


Eesti numbriga?


arro - 21.06.13 06:16

Üks on Eesti numbriga kindlasti, tutav nägi seda Audi Tallinna loovutus ruumis.


danil123 - 21.06.13 07:24

Tsitaat:
Algselt postitas: Ramm
Tsitaat:
Algselt postitas: danil123
Oma silmaga nähtud uskumatu masin.
Muideks autot nägin vabaduse väljakul ja värvuseks tume roheline


Eesti numbriga?



Ikka,


80quattro - 21.06.13 07:43

Tsitaat:
Algselt postitas: MaQQu
Kellele need laiad koopad ja muu pudi-padi üldse ei meeldi, siis nendele tuleb appi MTM.

Piisab vaid osta oluliselt odavam C7 S6 ning vaid 3,499.00 EUR eest saad praktiliselt samad võimsusnäitajad.

RS6 C7 : 412kw ja 700 nm
S6 C7 : 309kw ja 550 nm
S6 C7 MTM cip: 409kw ja 700nm

http://maqqu.planet.ee/audid/RS6/C7_RS6/MTM_chip_C7S6.jpg


Kui muljetavaldav on see : ) !?


Ja S6-le varuks mõned S tronic käigukastid, sest RS6 on sellele väändele kestmiseks varustatud 8-k tiptronik automaatkastiga


marekM - 21.06.13 20:25

Tsitaat:
Algselt postitas: danil123
Tsitaat:
Algselt postitas: Ramm
Tsitaat:
Algselt postitas: danil123
Oma silmaga nähtud uskumatu masin.
Muideks autot nägin vabaduse väljakul ja värvuseks tume roheline


Eesti numbriga?



Ikka,


MSI1


Amadeus - 22.06.13 08:33

Tsitaat:
Algselt postitas: 80quattro
Ja S6-le varuks mõned S tronic käigukastid, sest RS6 on sellele väändele kestmiseks varustatud 8-k tiptronik automaatkastiga

Tänasele S6 ostjale on see suure tõenäosusega nohu :)


Täisvääne 1400 pöörde pealt on muljetavaldav. Kui suur LS ja kütusekulu pole määrav, siis ma ei näe enam põhjust diisli ostmiseks.


Kaits - 19.07.13 08:49

ABT pakub midagi.


Kaits - 23.08.13 10:19

Ja MTM pakub ka midagi.


Ramm - 23.08.13 11:37

Huvitav kuidas siis tehase garantiiga jääb? Kaob ära? Või tehased pakuvad ka otse nende kaudu tellides sellist võimalust?


Robinson - 23.08.13 11:43

Tsitaat:
Algselt postitas: Ramm
Huvitav kuidas siis tehase garantiiga jääb? Kaob ära? Või tehased pakuvad ka otse nende kaudu tellides sellist võimalust?


Minu kogemus ütleb seda,et tehas ei aktsepteeri mitte mingisugust ümberehitust kasti ja mootori osas vähemalt.Kui ostad softi mainekast firmast ,saad kaasa nende poolse garantii juurde osta ümberehituse osas.Tehase garantiiga võid peale seda, nägemist öelda:o


uaintfckme - 21.11.13 12:07

Ja MTM'ilt veel midagi!


Rix - 26.12.13 16:24

Tsitaat:
Algselt postitas: marekM
Tsitaat:
Algselt postitas: danil123
Tsitaat:
Algselt postitas: Ramm
Tsitaat:
Algselt postitas: danil123
Oma silmaga nähtud uskumatu masin.
Muideks autot nägin vabaduse väljakul ja värvuseks tume roheline


Eesti numbriga?



Ikka,


MSI1


Sellel samusel autol läks natuke kurvasti:
http://www.upload.ee/image/3787932/1488516_647973285259913_701534841_n.jpg


rocket - 26.12.13 16:45

Seisab juba Revali ees natuke katkise pamprinurgaga , nii et saab peagi korda :cool:


Germo - 15.01.14 18:33

http://carsroute.com/a-look-at-the-2014-audi-rs6-avant/


Maku - 05.07.14 22:41

C6 to C7

Had all three - C5, C6 and C7

C6 to C7 - feels more like they are totally different cars than C5 to C6
In gear performance in the C7 is way better than the C6 - most of this feels like its down to the 8 speed box.
Handling is far superior - still a bit wooden but much more feel than the C6
Engine note is somewhere between the C5 and the C6 - V8 sound of the C5 but with a slightly harder edge of the C6
I use sport mode a lot more in the C7, it seems more useful than it was in the C6 and it certainly makes a difference to the engine note and you get the lovely overrun burble if you've specked the sport exhaust (which I think is a must have)
Better fuel economy - but not by much - most noticeable in town though where I'm about 40% better (but do we really care about the greens?)
My partner has driven all three and she certainly prefers the C7 to drive
Overall a big step forwards


Maku - 31.08.14 06:36

Tore auto aga kütust võtab palju (oluliselt rohkem kui tehas seda väidab).. http://forum.rs246.com/viewtopic.php?f=76&t=111261


Siim89 - 31.08.14 10:14

Palju neid uuemaid autosid üldse on, mis suudavad tehasekulu välja sõita?
Spritmonitor.de vaadates mitte ühtegi.
Seal foorumipostituses on ka välja toodud, et katseid tehakse "kõik off" stiilis ja kes see reaalselt nii ringi sõidab? Mitte keegi :)


Maku - 31.08.14 15:55

Tsitaat:
Algselt postitas: Siim89
Palju neid uuemaid autosid üldse on, mis suudavad tehasekulu välja sõita?
Spritmonitor.de vaadates mitte ühtegi.
Seal foorumipostituses on ka välja toodud, et katseid tehakse "kõik off" stiilis ja kes see reaalselt nii ringi sõidab? Mitte keegi :)
Nu defineeri "uuem auto". Mina seevastu pean tunnistama, et olen vist kõikide Audidega saanud tehasekuluga hakkama. Olgu mootoriks diisel või bensukas. Aga jah, enne ostu tuleks tutvuda auto tehasekuluga ja VÄHEMALT sellega arvestada. Paraku sellist sisepõlemismootoriga autot pole olemas, mis sõidab nelja sekundiga nullist sajani ja võtab neli liitrit sajale.


jokerAudi - 31.08.14 17:27

Naljakas on, et RS6- suguse auto omamise puhul keegi kütusekulu tähtsaks peab...kui kokkuhoid hinges, oleks võinud ju Priuse vms osta. :D

EDIT: S4BiT, ma tean seda ise ka. Lihtsalt väike tähelepanek oli.


Kuits - 31.08.14 17:30

Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Naljakas on, et RS6- suguse auto omamise puhul keegi kütusekulu tähtsaks peab...kui kokkuhoid hinges, oleks võinud ju Priuse vms osta. :D


Ka paljud, kes diisel isendi ostavad, ütlevad, et kulu on siiski suur. Saa nüüd aru, milles asi!


S4BiT - 31.08.14 18:01

Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Naljakas on, et RS6- suguse auto omamise puhul keegi kütusekulu tähtsaks peab...kui kokkuhoid hinges, oleks võinud ju Priuse vms osta. :D


Point ei olnudki ju selles, et keegi kütusekulu sellisel autol jälgima hakkab. Räägiti sellest, miks tehas kütusekulu kohta "valetab", et keegi ei saa nende numbritega hakkama. Nii räägib ka üks omanik Maku antud lingis.


püstolett - 01.09.14 06:09

Tehas oli optimistlik...See selleks.
Aga arvamus rahva seas, et sellisel autole ei peagi kulu jälgima on minuarust lollus. Peab ikka, 100L sajal oleks ju ehk liig. Pole veel ühtegi rikast inimest näinud, kellel oleks suva oma rahast.


genekas - 01.09.14 20:42

Tehas on ilmselt täpselt nii optimistlik, kui igasugu keskkonnakaitseorganite ja muude "euro-majandajate" jaoks vajalike kogu mudeligamma keskmiste kulunumbrite (täpsemini öeldes nendest otseselt olenevate CO2 emissiooninumbrite) ettenähtud raamidesse saamiseks vaja on - ja siis üritatakse testimistingimusi võimaluse piirides nii sobitada, et need väljaarvutatud numbrid ka "dokumenteeritud" saaks.

Pole Audi ju ainus, kelle puhul nende numbrite reaalse eluga seotuse kaheldavus on kõneaineks olnud.


tarmo - 01.09.14 20:47

Niu-niu
http://www.dft.gov.uk/vca/fcb/the-fuel-consumption-testing-scheme.asp

Väljamaa keelte oskus ja tiba googlet ning elu on lill.

Seal ei ole optimismi või reaalsusega midagi pistmist. On rahvusvaheline standard, on atesteeritud labor, on võrreldavates tingimustes saadud tulem. RS6 omanik ei sõida samamoodi nagu mond fordeo või mingi koerakoogi omanik. Isegi sama inimene ei sõida erinevates autodes samamoodi. Aga RS6 oma V4biturbo mootoriga on äss ökopill küll :)
Muide Maku, 4 sekundiga sajani ja 4 liitrit sajale(laboris), selliseid autosid on olemas, aga, ükski neist ei suuda mõlemat korraga :P


genekas - 01.09.14 21:19

Jah see Tarmo viidatud info annab võimaluse võrrelda nende ametlike testide metoodikat sellega, kuidas keegi reaalses elus sõidab. Ilmselt on just see suurim erinevuste tekitaja. Lisaks ka see, et suuremate võimsusvarude juures saab loomulikult teatud määral suuremaid erinevusi tekitada.


Maku - 02.09.14 05:23

Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
Muide Maku, 4 sekundiga sajani ja 4 liitrit sajale(laboris), selliseid autosid on olemas, aga, ükski neist ei suuda mõlemat korraga :P
Seda ma ju ütlesingi.


audi_a4_v6 - 02.09.14 05:42

Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
Muide Maku, 4 sekundiga sajani ja 4 liitrit sajale(laboris), selliseid autosid on olemas, aga, ükski neist ei suuda mõlemat korraga :P
Seda ma ju ütlesingi.

Suudab ka korraga, aga siis ei ole täidetud kolmas tingimus: ainult sisepõlemismootor:P


AudiTeam - 02.09.14 06:20

Eks sinna ole veel kõvasti arenemise ruumi aga edusammud on juba tehtud. Mitte küll nüüd 4L/100km aga võimas ja öko poole hakkab juba vaikselt asi minema ka (ökol on paljude jaoks erinev tähendus ka muidugi).

Sõidan ise pea sama mootoriga isendiga 4.0 V8 TFSI ja kütuse kulu näitajad on maast laeni. Paugutades sport reziimis tõesti alla 20L/100km ei saa aga lülitad auto efficiency mode sisse ja auto muutub ulme vedelaks (kogu juhitavus, gaasi pedaali vajutus ja käigu vahetus) ja saad linnas sõites ilusti selle tehase näitaja kätte 13,4L/100km, olen isegi suutnud 12 kõrget saavutada linnas nii paarsada kilomeetrit kruisida. Nagunii on koguaeg meil liikluses uimerdamine siis on sellised kiired auto seadistus valikud igati teretulnud nähtus - mida sa seal ummikus ikka uimerdad oma 500 jõuga, lülitad pigem 250 peale.

Masin siis lülitab vaiksel kulgemisel pool mootorit välja ja jääb V4-na tööle. Aga mis peamine, et sport reziimi saad sajandik sekundiga aktiveerida, kui peaks mõni ärev moment tekkima :) (käigukandi tõmmates lihtsalt alla).


S4BiT - 02.09.14 10:56

Tegelikult on uuemad püssid juba paljud vajadusel oma jõu kohta ikka üllatavalt ökonoomsed. Kasvõi Lexus ISF millel on suur vabalthingav V8 võtab tänu oma käigukastile vähe kütust, nii linnas kui maanteel. Ja kõikide nende uute Audi suurte mootorite kulu ei ole üldse suur, kui tead milleks see auto vajadusel võimeline on. Uue biturbo kolmese diisli kütusekulu ja kiirenduse suhe on Audil ikka päris hea juba.


Maku - 02.09.14 14:47

Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Suudab ka korraga, aga siis ei ole täidetud kolmas tingimus: ainult sisepõlemismootor:P
Oeh.. ka seda ju ütlesin.


Maku - 23.11.14 08:45

http://www.gtspirit.com/2013/08/28/road-test-2014-audi-rs6/

What to spec?

During our day with the Audi RS6 we also had a look at the various options and packages available for the RS6 and here are some optional extras you should definitely consider to add to your RS6 order:

Dynamic Package: Includes the Sport Differential, RS Sport Suspension (leave it in Auto) and increased top speed of 280 km/h. If you live in Germany or drive extra sporty consider the Dynamic Plus Package which includes a further increase of the limiter to 305 km/h and the Ceramic brakes. It comes at a hefty price though and it is doubtful if the brakes and increased top speed are worth the extra 8,000 euro.
RS Sport Exhaust: The must-have for the great RS6 tune.
Seat cooling, our favorite feature to cool us down on hot summer days.
Assistance & Safety Package, includes Lane Assist and Adaptive Cruise Control with Stop & Go function among other safety systems. The RS6 and RS7 both allow the adaptive cruise control to be set up to speeds of 250km/h, compared to 180-200 km/h for many competing systems. Both systems make long journeys much more comfortable and safer.

How does it compare to the Audi S6?

Despite its character as an excellent and fast grand tourer we missed a great sense of sportiness in the S6. The RS6 definitely adds a great deal of sportiness over the S6 with its powerful engine, tremendous performance, the must-have sport exhaust, increased top speed and optional sport suspension.

A major difference is the gearbox, where the S6 comes with Audi’s own 7-speed double clutch gearbox, the RS6 has a ZF 8-Speed with a single clutch. Audi claims the 8-speed is a better fit for the RS6, but increasing desire to keep fuel economy as low as possible also plays a role. The 8th gear in the RS6 works as an overdrive and reduces average fuel economy to nearly the same level as the 140hp weaker S6.

Some issues of the S6 still exist in the RS6; steering feels quite indirect and artificial, while the handling is not as dynamic as one would like. However the RS6 packs a whole lot more punch and we would opt for the more aggressive RS6 at a heartbeat.

How does it compare to the previous generation Audi RS6?

Its lighter, faster, bigger, better..! But we will miss the monster 5.0 liter V10 from the C6 RS6. The turbocharged V8 in the new generation is a great engine but lacks a bit of emotion and sound the V10 had.

What about the competition?

In the segment of the Audi RS6 we also find the BMW M5 Touring and Mercedes E63 AMG Estate. The Audi RS6 sets the bar higher in this segment with incredible acceleration and great usability. However is it driving fun beyond just straight line acceleration you are after the Mercedes and BMW offer a more dynamic experience with their rear wheel drive setups. In all-round performance and usability the before-mentioned BMW M550d xDrive is also an interesting and cheaper alternative to the RS6.


Kaits - 23.11.14 10:07

Ei maksa ka unustada, et RS 6-le tehti hiljuti facelift.

http://www.tuning-stories.de/wp-content/uploads/2014/09/audi-rs-6-avant-facelift-c7-top.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=GN4Uisi6XPc


Maku - 03.12.14 18:58

https://www.youtube.com/watch?v=Iaug-oRhXcU


Caesar - 21.06.15 15:29

On keegi kursis, kui suur heli erinevus on RS sportväljalaskel ja nö baasvarustuses oleval?


orukaspoiss - 26.07.15 20:04

Tsitaat:
Algselt postitas: AudiTeam
Eks sinna ole veel kõvasti arenemise ruumi aga edusammud on juba tehtud. Mitte küll nüüd 4L/100km aga võimas ja öko poole hakkab juba vaikselt asi minema ka (ökol on paljude jaoks erinev tähendus ka muidugi).

Sõidan ise pea sama mootoriga isendiga 4.0 V8 TFSI ja kütuse kulu näitajad on maast laeni. Paugutades sport reziimis tõesti alla 20L/100km ei saa aga lülitad auto efficiency mode sisse ja auto muutub ulme vedelaks (kogu juhitavus, gaasi pedaali vajutus ja käigu vahetus) ja saad linnas sõites ilusti selle tehase näitaja kätte 13,4L/100km, olen isegi suutnud 12 kõrget saavutada linnas nii paarsada kilomeetrit kruisida. Nagunii on koguaeg meil liikluses uimerdamine siis on sellised kiired auto seadistus valikud igati teretulnud nähtus - mida sa seal ummikus ikka uimerdad oma 500 jõuga, lülitad pigem 250 peale.

Masin siis lülitab vaiksel kulgemisel pool mootorit välja ja jääb V4-na tööle. Aga mis peamine, et sport reziimi saad sajandik sekundiga aktiveerida, kui peaks mõni ärev moment tekkima :) (käigukandi tõmmates lihtsalt alla).


Minu S6 (C7) näitel:
Dynamicuga linnas naljalt alla 20l sajale ei saa.
Efficiencyga suudab 16 kanti Tallinna ummikutes ära ökotada :P
Maanteel on reaalne isegi alla 8l tulemust näha, aga see nõuab iseloomu, et põhjagaasiga möödasõite ei teeks (tundub ebaloogiline eks) :)

Arvestades, et autol on üpris väike kütusepaak, siis Statoil on päris sage peatumiskoht :)


Caesar - 21.09.15 06:26

Tsitaat:
Algselt postitas: orukaspoiss
Tsitaat:
Algselt postitas: AudiTeam
Eks sinna ole veel kõvasti arenemise ruumi aga edusammud on juba tehtud. Mitte küll nüüd 4L/100km aga võimas ja öko poole hakkab juba vaikselt asi minema ka (ökol on paljude jaoks erinev tähendus ka muidugi).

Sõidan ise pea sama mootoriga isendiga 4.0 V8 TFSI ja kütuse kulu näitajad on maast laeni. Paugutades sport reziimis tõesti alla 20L/100km ei saa aga lülitad auto efficiency mode sisse ja auto muutub ulme vedelaks (kogu juhitavus, gaasi pedaali vajutus ja käigu vahetus) ja saad linnas sõites ilusti selle tehase näitaja kätte 13,4L/100km, olen isegi suutnud 12 kõrget saavutada linnas nii paarsada kilomeetrit kruisida. Nagunii on koguaeg meil liikluses uimerdamine siis on sellised kiired auto seadistus valikud igati teretulnud nähtus - mida sa seal ummikus ikka uimerdad oma 500 jõuga, lülitad pigem 250 peale.

Masin siis lülitab vaiksel kulgemisel pool mootorit välja ja jääb V4-na tööle. Aga mis peamine, et sport reziimi saad sajandik sekundiga aktiveerida, kui peaks mõni ärev moment tekkima :) (käigukandi tõmmates lihtsalt alla).


Minu S6 (C7) näitel:
Dynamicuga linnas naljalt alla 20l sajale ei saa.
Efficiencyga suudab 16 kanti Tallinna ummikutes ära ökotada :P
Maanteel on reaalne isegi alla 8l tulemust näha, aga see nõuab iseloomu, et põhjagaasiga möödasõite ei teeks (tundub ebaloogiline eks) :)

Arvestades, et autol on üpris väike kütusepaak, siis Statoil on päris sage peatumiskoht :)

Minu 412 kw isendil on maanteel keskmine kütusekulu ca 8-9 liitrit/100km kohta keskmiselt, see eeldab ka rahulikku sõitmist. Linna rahulikul liikumisel 13-15 l/100 km kohta. 20 000 km keskmine on kompuutri järgi 13,2 l sajale. Dynamicuga sõites ei ole linnas kulu mõõtnud, võtab palju. :D Üldjoontes võib väita, et on väga ökonoomne, arvestades mootori võimsust.


Kuits - 23.10.15 16:18

http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=25626


Kaits - 16.01.16 20:05

NEBULUS RS 6

http://www.nebulus.biz/info/wp-content/uploads/2015/04/audi2.jpg


Maku - 03.09.16 19:43

http://www.litchfieldimports.co.uk/Audi/RS6/tuning

STAGE 3 - 750BHP LITCHFIELD POWER UPGRADE
Litchfield Audi RS6 Stage 3 UpgradeOur Stage 3 upgrade features the the full Milltek performance exhaust which replaces the more restrictive standard exhaust system. The full system replaces the standard downpipes and restrictive OE cats. The high-flow sports cats reduce back-pressure increase the total open area compared to standard.

Combined with our unique ECU recalibration this upgrade lifts performance to an incredible 750bhp.

Please read Top Gear's review of our Stage 3 demonstrator using this link to their website -

Top Gear Link Litchfield RS6 Stage 3

The Stage 3 Power upgrade includes:

Improved boost control
Custom mapping on state of the art dyno
Revised ignition control, Variable Valve timing and Fuel maps
Reduced fuel consumption (especially on partial throttle conditions)
Increase in both power and torque across the whole rev range
Milltek stainless steel full exhaust.
High flow sport cats
The Stage 3 package costs £4,939 fitted inc. VAT

The stage price includes the Milltek stainless steel 69.85mm, we have other exhaust options which are listed below:

resonated full exhaust w/sport cats + £168 inc. VAT

non-resonated full exhaust without cats - £1,213.38 inc. VAT

resonated full exhaust without cats - £1,045.38 inc. VAT

Evolution system with Litchfield 90mm downpipes + £4,050.91 inc. VAT



http://www.topgear.com/car-reviews/audi/rs6/40t-fsi-quattro-rs-6-5dr-tip-auto/first-drive

How does it sound?

That, to a certain extent, is up to you. Just to expand for a moment, Litchfield offers three stages of RS6 conversion. The first is a simple engine management tweak that costs £600 and liberates an extra 100bhp. That looks ferociously good value.

Step up to Stage 2 and £2,637 buys you a new Milltek exhaust and 730bhp, or for £4,939 you can have this stage three kit with an even freer-breathing Milltek exhaust and 750bhp. Now, I suspect the pound signs have distracted you, but ignore the money for a second, because you can spend more by further upgrading the exhaust.

Ours had the top-end Akrapovic system which was more amplifier than gas discharge pipe. Put it this way – it makes a Jaguar F-Type sound positively declawed. Each gearchange is a thunderclap, each lift an artillery barrage. It’s comical. And silenceable (if that’s even a word) via the settings menu. There’s a short video in the gallery. That’ll show you what I mean.

Sounds mighty…

It does, and best of all, when you back right off you’ll find there’s nothing demanding or intimidating about pootling around in it. It has the same soft, composed throttle response at low speeds and mooches about town very effortlessly, but unleashing hell? That’s just a twitch away.

If anything the power delivery is even sharper and less laggy, and the way the thrust builds and builds as the needle spins higher and higher is dizzying. It’s a very, very well integrated set-up.

You’re back talking about power again…

Of course I am. It’s the sheer unfathomable thrust of this RS6 that’s so bewildering. It’s one of those cars that no matter what else you drive – fast sports bike, F1 car – you’d get back in and be struck once again by how fast this family wagon is.

And £4,939? Well that’s less than Audi charges for the optional B&O sound system – and what matters more, watts or bhp? Sorry, rhetorical question.


Maku - 03.09.16 20:39

Tsitaat:
Algselt postitas: Caesar
On keegi kursis, kui suur heli erinevus on RS sportväljalaskel ja nö baasvarustuses oleval?
Tehase süsteemide kohta ei oska öelda aga Akrapovic demob enda süsteemi SIIN. Saad võrrelda tehase oma ja Akropovicit.


Maku - 20.02.17 08:08

DT_LIVE. 1200 / 1500 Audi RS6 Total Race


A4TQ - 25.06.17 14:19

Midagi uuemat


Maku - 10.03.18 20:14

Abt Audi RS6 Power R review – RS6 Avant Performance’s 200mph potential unleashed

MAR 2018
VERDICT: Abt Sportsline gives the RS6 supercar performance without compromising its all-wheel drive and estate car practicality
EVO RATING:
PRICE: €20,000 for entire package
FOR It's a 200mph estate car
AGAINST Quite pricey

Not all tuning companies are equal. While plenty make great modifications and tease out impressive power figures, and many take over manufacturer warranties, very few have such a close relationship with the original manufacturer that they get access to a car before its release and can offer an upgrade as soon as it goes on sale. One such tuner is Abt Sportsline.

The Bavarian company can trace its history all the way back to 1896, when blacksmith Johann Abt fitted a device to a horse-drawn carriage that allowed it to be converted into a sledge when it snowed. Later it became an agent for Horch and then Audi, but it wasn’t until the late ’60s, when another Johann Abt, grandson of the founder, started racing and offering upgraded parts, that Abt turned from a dealership to a tuning firm, too. It made its reputation increasing the performance of Golfs and Audi 80s by enlarging engine capacities, adding better-flowing exhausts and upgrading the suspension. And,
right to this day, the core of its work has remained VW Group products. Which brings us to this, Abt’s take on the Audi RS6 Performance.

Engine, transmission and 0-60 time
Even though the RS6’s big, 4-litre twin-turbo V8-powered estate was always going to be a niche offering,
it was crying out for someone to liberate it from its OEM shackles. Not that the standard car is underpowered – with 597bhp and 553lb ft of torque, it certainly isn’t – but its top speed is limited to a measly 155mph or, optionally, 174mph. Once Abt has finished with it, however, that increases to 200mph – a much more appropriate V-max and no longer sitting at the same speed as every hot hatch or mid-range saloon on the autobahn.

Rather than just removing the limiter to get the Avant to hit the double ton, Abt has increased the engine’s power to 725bhp and torque to a massive 678lb ft. This helps reduce the 0-62mph time from 3.7sec down to 3.4sec. It might be one of the more sophisticated tuners but, like all the others, it knows how to dazzle with impressive numbers!

Technical highlights?
These monster outputs are achieved
by adding Abt’s own separate ECU, a high-pressure fuel pump and a bespoke Akrapovic titanium exhaust system with
a pre-muffler replacement pipe. The car we drove was also equipped with a set of Abt 21-inch diamond-cut wheels. Sadly they were fitted with Dunlop SP Winter Sport 4D tyres that limit top speed to 170mph (275kph).

What’s it like to drive?
The tyre’s top speed is incredibly frustrating when you know the car’s full capabilities; even more so when you discover just how easy it is to reach 170mph on a derestricted autobahn. 
Find only a short gap in traffic and you shoot from UK cruising speeds, past where the regular limiter would be and on to the tyre’s top speed in a matter of seconds.

The RS6’s refined interior rather muffles the new exhaust. And the extra power isn’t easily detectable at lower speeds and on B-roads – not a surprise when the standard car is so fast – but it does make it feel lighter; the car responding more eagerly when you touch the throttle.

Abt’s upgrades probably don’t make much sense if you don’t have frequent access to derestricted autobahns or take part in top speed events on old airfields. But if you do, well, you know who to call.

Price and rivals
The total cost of Abt’s upgrades for the RS6 Performance is 20,000 euros plus taxes. But, although that makes it very expensive (it takes the price of the whole car to over £100,000) it [roppus] in very rare category, a 200mph estate car.

Brabus offers an upgrade to the current C63 S Estate that takes power up to 641bhp and its top speed to 198mph, so very close. The Mercedes tuner hasn’t completed its full package for the bigger E63 yet, but it’s likely to increase the big estate’s top speed soon.

Only Alpina’s B5 Bi-Turbo Touring can match Abt’s RS6 Power R's 200mph top speed. Based on the BMW M550i, so it has a 4.4-litre twin-turbo V8, an eight-speed automatic transmission and, like the RS6, four-wheel drive. Even though the B5 has the same 200mph top speed as the Abt, it’s down on power by comparison, the Alpina has 600bhp and 589lb ft of torque. Then again, it’s not as expensive at £91,000.


Amadeus - 11.03.18 17:50

Tsitaat:
Algselt postitas: A4TQ
Midagi uuemat

Sama auto sõidab veerandmiili 10,318s ja kiirendab 0..100 2,4s. Haige kombi :)
https://www.youtube.com/watch?v=oRHFJ3mmA58


veekaheksa - 11.03.18 20:20

Siinkohal tsiteerin seda meest: Tuleb nii välja, et kui teil on vaja kiiret autot, millel on suur pagasnik, siis võtke 3ne diisel, aga meile hulludele, kel soontes bensiin voolamas, jätke Audi RS6!

Tuleb nii välja, et maailm hakkab paljude minusugustega ühele arvamusele jõudma :P

veekaheksa


Amadeus - 08.07.18 13:01

ABT meestel hakkas taaskord igav ja valmis ehitati RS6-E. Aparatuur on hübriidajamiga prototüüp, mis kannab koondnimetust E1000. Masina bensiiniajam pakub 735 hobujõudu ja 920Nm väänet. Alates 100km/h on täiendavalt kasutatav lisana ka elektriajam, mis lisab 300hj ja 370Nm väänet. Kokku siis kena kombinatsioon 1000+hj/~1300Nm.

Kaameramehel on molu punakas ja tükk tegu salvestustehnika käes hoidmisel :)

https://www.youtube.com/watch?v=Pxak7Xqwphk