Tere
Ei oska enam kuhugi mujale pöörduda. Äkki oskab keegi nõu anda või soovitada mis firmasse pöörduda või mida üldse teha.
A6, 3.0 BiTDI, 2014a, läbisõit 90354km
Sümtomid:
* Peale auto käivitamist on tühikäigul tuntav pöörete ebastabiilsus, tühikäik hüpleb, ca 100-200 pöörde ulatuses
* Kui nüüd hakata sõitma, siis ikka rämedalt jätab kohati vahele, auto jõnksutab väga palju.
* Kui nüüd keset jõnksutamist korralikult gaasi anda, ala sõita 2000+ pööretega ca 100-150m, sümtomid kaovad. Kõik ok kuni hetkeni kuni auto jälle
seisma jätta ja käivitada ca 3-4h pärast (ja siis uuesti)
* Jama hakkas pihta ca 6-7 tuhat kilomeetrit tagasi.
Mida olen teinud:
1) Audi Eesti ütles tuimalt, et pihustid läbi ja tuleb ära vahetada. Neid rohkem ei huvitanud teema.
2) Audi Eesti pakkumine tundus natuke pealiskaudne ja pöördusin firmasse, kus ka autot hooldatakse - Flamenko. Seal tehti diagnost ja öeldi, et
pihustite töö väga kehv. Võeti siis kõik pihustid maha ja saadeti diagnostikasse. Sain aru, et seal siis pesti kõigepealt pihustid läbi ja tehti test.
Tulemus siis et pihustid korras ja kõik tipp topp. Flamenkos monteeriti pihustid peale ja diagnost näitas et kõik ok. Läks päev mööda ning täpselt
sama jama.
Kütus.
Algselt tankisin koguaeg Circle-K. Jamade tekkimisel kahtlustasin, et äkki kütuse probleem. Vahetasin Olerexi vastu. Justkui nagu läks paremaks, aga
samas oli ka väga kuum periood(suvekuumad). Hetkel ka tangin Olerexist.
Kui auto soe, siis sellist jama pole. Tõmme on nagu 230kw autole kohane. Läheb madalalt kuni lõpuni ja justkui toimib hästi. Minu loogika ütleb, et
kui pihustid oleks läbi, siis ei tohiks ka auto väga liikuda või siis peaks tossama või imelikke hääli tegema. Kõik justkui nagu ok. Veakoode
armatuuris kuskil midagi ei näita. Auto käivitub ideaalselt, lihtsalt külmalt tühikäik väga veider ning nagu kirjeldatud, sõitma hakates näiteks
hommikul maja eest jõnksutab korralikult, lased korra peeneks ja kõik ok.
Et mida teha? Mida uurida? Mingeid ideid? Ideed otsas ... Hakata lihtsalt ehku peale pihustid vahetama on ka kuidagi nii ja naa (350eur/pihusti).
Kas võib see kuidagi olla seotud biokütusega mis tanklates nüüd? Samas naisel ka diisel, küll 2liitrine ning tal pole kunagi mingid jama olnud...
Kas nüüd uuesti pihusti näite vaadatates on näidud korras?
Kahtlen, et pesuga pihustid korda said. Kui on ültse selle viga.
Palju auto sõitnud on?
Tundub üsna sarnane probleemile mis minu autolgi, selle vahega, et mul on probleem sümptomid oluliselt kergemad ja siis kui auto on pikalt soojas
päikesekäes seisnud. Jahedama ilmaga kõik OK. Äkki ka probleemid paagi tuulutusega?
Vaata seda teemat: https://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181014
Selliseid sümptomeid ennegi kohanud. Arvatavasti üks kuni mõni pihustit ei tööta külmalt nagu peab madala trassirõhu juures. Peale tallates suure
pöörde ja rõhu juures on olukord teine. Vaja oleks vaadata teatud andmeid, kui neid muidugi ära ei nullitud peale pesu, mis on eriti loll tegu.
Soovitaks kuni aasta lõpuni tankida Alexelas, kuna nende kütus pole sinnamaani solgitud palmiõli biopasaga. Muidugi Karla kütuselisand ei teeks paha,
ja mitte ainult pihustite pärast...
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tere
Läbisõidu unustasin lisada, panin selle ka algsesse postitusse.
Hetkel läbisõit 90354km ning antud häda algas kuskil 81 000km juures.
* Täna hommikul mitte mingeid probleeme. Ainus erisus et eile tankisin Olerexist paagi pilgeni täis.
Lisan vastused aitajatele
@Txxxl
"Kas nüüd uuesti pihusti näite vaadatates on näidud korras? Kahtlen, et pesuga pihustid korda said. Kui on ültse selle viga."
Kahjuks pole näite uuesti vaadatud. Probleem selles, et Flamenkos kohapeal diagnostikut pole. Ka eelmine kord kuskilt telliti ja ilget läks aega. Ja
kuna seal oli ka arvamus, et lihtsalt pesu aitaski ja nüüd korras, siis raske ka nendega vaielda. Selge et asi kahjuks selles polnud...
@Jann
"Selliseid sümptomeid ennegi kohanud. Arvatavasti üks kuni mõni pihustit ei tööta külmalt nagu peab madala trassirõhu juures. Peale tallates suure
pöörde ja rõhu juures on olukord teine. Vaja oleks vaadata teatud andmeid, kui neid muidugi ära ei nullitud peale pesu, mis on eriti loll tegu."
Täpsustan natuke. Kui külmalt käivitades see ikaldus hakkab, siis piisab selles kui ma korraks lasen peeneks ja peale seda tühikäik korras ja ka
madalatel pööretel korras. Justkui lööb mingi sita kuskilt minema ja bueno.
Ma ise väga biokütuse teemat ei usu. Muidu oleks see globaalne probleem ka siin riigis.
* Loen põhjalikumalt seda paagituulutuse teemat mida Eero soovitas.
* Kas oskate soovitada mis teenindus oskaks antud teemaga süvitsi minna? Kus on kohapeal diagnostika ja tõesti mehed kes asja jagaks? Ma vahepeal
küsin Flamenkost ehk neil alles pihustite testide tulemused ja ehk saavad väljavõtte saata.
Kui Flameko't mõtled flamenko asemel, siis raske uskuda, et neil diagnostikut kohapeal pole. Võibolla said millestki valesti aru.
Käi kõrval tänavas ES-Racing OÜ's. Seal selline spetsialist nagu Dmitri, ta oskab sulle kindlasti korraliku diagnostika teha. Siin foorumis ka
kasutajana(PRJ).
Tsitaat: |
Flameko jah, vabandust, minu viga
Hetkel soovitatud kaks asja:
1) Kompressioonid ära mõõta, kuna soojenedes mängib asi nii palju, et ehk midagi paisub paika. Mõõta ju võib, ei tohiks väga keeruline vist olla.
2) Paagituulutus läbi puhuda.
Aga uurin ES-Racingust kas neil aega.
Olen teemaga kokku puutunud päris mitme 3.0BTDI-ga ja lõpuks on aidanud pihusti(te) vahetus.
Mõnel pakub värskemat softi jne aga kasu pole olnud. Kompressioonid on kõigil soojalt-külmalt ideaalsed.
Kallis lõbu aga kokkuvõttes muud lahendust pole.
Tsitaat: |
80k pealt pihustid läbi, tundub kuidagi kummalisena. Kui masin esinduse hooldusajalooga, siis sellise sõidu juures oleks Audi võinud mingil määral ju
vastu tulla. Tõenäoliselt pole siiski tegemist massilise probleemiga.
Dmitri'lt võiksid tõesti teise arvamuse võtta ja ega siis suurt midagi ju üle ei jää, kui pihustite asendus. Kas 350€/tk on vana tükk tagasi hind?
Mina valaks muidugi enne investeeringut pool potti Karla (STANADYNE) kütuselisandit ja sõidaks paagi sellega tühjaks.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Leiab neid pihusteid ka odavamalt. Boschi omad 250euri tk ja vanad tagasi.
Tsitaat: |
Möödarääkimise vältimiseks küsiksin hetkeks, mis koodiga pihustit Teie silmas peate ?
Tsitaat: |
"0 986 435 431" koodiga Boschi pihusti vastab sellele (Tecdoci andmetel). Aeros 273.- ja minu käest saab neid vajadusel tellida 250.- (sh km) eest. Seega täitsa võimalik.
Tsitaat: |
Tõsta esimese asjana pihustid ringi ja vaata kas viga liigub teise silindri peale..
Tsitaat: |
See hetk kui sul see anomaalia toimub, on mingis silindris pihustinäit kuni +3. Vahetad selle pihusti ära ja viga kaob kuni järgmine pihusti saba
annab. Või vaata neid näite ja tõsta ringi ja vaata kas kolib. Võib olla ka, et mitu pihustit on pahad ja siis see ringitõstmine ei anna ka tulemust.
Kui aega jebida sellega on siis saab seal igasugu lollusi teha veel. Lolluse alla liigitaks ka piezo pihusti pesu ja remondi.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Imelik küsimuse püstius. Miks ma peaksin neid ise ostma ja paigaldama, kui ma neist midagi ei arva. Hulganisti olen näinud, kui inimesed on seda
teinud ja tulemus ei ole hea mõne aja möödudes. See teema on väga hämar üldse, igasugu taastajaid on hulganisti, keegi ei tea, mida seal täpselt
tehakse ja mis kirjadega karpi pistetakse. Palju kordi näinud, kui inimesele, kes midagi ei tea, müüakse uued pihustid, kuid karbil väga väike rida
"remanufactured". Siin foorumis samuti on sellest päris mitmeid teemasid, tasuks lugeda.
Teemaalgatajal soovitaks läbisõitu uurida veits teisel meetodil ka, kui esinduse ajalugu. Keritakse usinalt ka esimese kolme aasta jooksul
hooldusvälpade vahel paraku. Seda on võimalik tihti tuvastada.
ma arvan et võiks läbisõidu teemale joone peale tõmmata. Ma tean et läbisõit ei ole keritud ja tegemist on õige läbisõiduga. Läbisõidu veendumuseks on
ka ülejäänud auto, mis on sisuliselt uueväärne, sealhulgas muu auto tehniline osa.
Proovisin diisli lisandit ja kaks päeva olnud täiesti probleemivaba. Natuke vara hõisata, aga eks näis.
Kui on boschi tehase taastatud, siis on see sisuliselt täiesti uus.
Ei saa muidugi välistada, et kui osta kuskilt suva kohast, siis võib see olla võltsitud.
Kui rolexeid ka võltsitakse, siis mis see pihusti karbi võltsimine ära ei ole.
Kui on korralik varuosamüüja, siis ta ostab sealt kus ta teab, et on õiged asjad, ja tehase kontaktid.
Eelnevalt pakuti 250 euriga seda pihustit, seal on kas km tuulde lastud või on mingi huinaa.
Kütuselisandid pigem aitavad ennetavalt ja natuke võivas asja paremaks teha, kuid juba rikutud mehaanilist osa nad korda ei tee.
Läbisõidu kohta see on nii ja naa, kuid alati on mõistlik skeptiline olla.
Olles piisavalt saksas käind ja ka automüüjatele varuosasid müüd, siis sullerdatakse nii siin kui seal.
Ja tõesti korralikud autod on saksas ropp kallid.
Mitu tuh eur kallimad , kui meil siin.
2 eelneva audiga on olnud selline lugu, et olen ostnud täis esinduse pabermajandusega nii, et viimane hooldus on olnud paar kuud tagasi, ja mõlemal
korralik on olnud see auto Eesti mõistes suure läbisõiduga.
Sõitnud ära 5 a ja sirvides auto24 on enamus müügis olevaid autosid olnud aastaid hiljem nn kontrollitud läbisõiduga, mis on väiksem kui mul need
aastad tagasi.
Offtopic
Seoses saksaga, sai üks Q3 sealt toodud, kenasti Audi esindusest ja Audi+ särgid värgid. Väidetavalt 120k hooldus tehtud ja rihmad vahetatud.
Reaalsuses oli kõik see tegemata, hea, et sai igaks juhuks asjad kodumaal üle vaadatud.
/Offtopic
Aga lugedes seda teemat ja mõeldes ka enda sarnase probleemi peale, olen üsna kindel, et tegemist on vigase pihusti/pihustitega. Kõik teised asjad mis
ma teinud olen võibolla seda viga lihtsalt leevendanud.
Hetkel mootor laulab ja ei mingit muret. Sõidan lisandiga (Olerexi mingi enda toode oli) nädala lõpuni ja uuendan teemat jooksvalt. Käin igal juhul ka
uuesti diagnostist läbi.
Hetkel peale llisandi lisamist ja praeguseks ca 70% paagi tühjaks sõitmist sama asi enam kordunud ei ole.
Update.
Sõitsin kaks paagitäit Olerexi diislilisandiga ja minujaoks on kõik probleemid kadunud.
Hetkel siis läheb teine paagitäis ilma lisandita ja sümptomid kadunud, lisaks on ka DPFI põletusprotsess muutunud palju paremaks ning harvemaks.
Varasemalt DPFi põletuseajal auto näiteks fooriall seistes hüples nagu kits, suht piinlik oli kohati... Nüüd toimub nii nagu manuaalis ka kirjas,
suhteliselt nähamatult, ainult pöörded kõrgemad.
Ehk siis kes usub või mitte, aga lisand aitas. Miks? Ma ei tea. Mul pole õrna aimugi mida see lisand sisaldab või mida ta teeb või kas tõesti meie
kütus on nii kehva. Võibolla oli mingi sade kuskil mille see lisand aitas ära ajada vms...
Tänud aitajatele ja tänud eriti mehele kes soovitas lisandit proovida. NB: Karla lisandit ma pole kuskilt saanud. Mulle juba tundub et see on mingi
müütiline kütuselisand, kõik reklaamivad, aga absull iga pood kus käinud olen, sealt on otsas olnud. Olerex soovitab enda oma kasutada iga 5000km
tagant ning usun et lähen seda teed ka edasi.
Auto liigub mega hästi ning probleeme pole ning säästsin ligi 5000 eurot
(ei jooksnud ummisjalu Audi Tallinn "diagnoosi" järel pihusteid vahetama)
Äitäh kõigile kaasamõtlejatele!
Tsitaat: |
Ma juba ammu ootan, millal preemia tulema hakkab sellise promo eest, mida aastaid on tehtud nii netis kui silmast-silma. Viljandis on see koks
pidevalt otsas, kui ise osta tahaks.
Kolm aastat tagasi vedeles lettidel, keegi eriti ei ostnud.
Kas mitte karla lisand ja X-1R ei ole samad asjad. Pakendab eestis minuteada sama firma. Ja tilk mingit ainet X-1R - le juurde ja karlal ongi oma))
lisand.
http://www.baltoil.ee/x-1r-tooted/show-1/X-1R-Diislikutuse-lisand--id-27/
Need vist tõesti samad asjad, karla on enda oma kõvasti lahjendanud diisliga
Tellisin ka selle Karla diislivahendi ära, pidi olema hetkel otsas, kuid järgmine nädal pidi tulema (Automaailm).
Karla pakendab seda lisandit. See neil ju purgil peal kirjas ka. STANADYNE Performance formula