Foorumi logo

3.0 171kw turbo
kupi0 - 14.11.19 17:09

Tere.
Auto läheb pidevalt avarii reziimi. Diagnostikas sain vastuseks et turbo geomeetriaga jama.
Kes mida soovitaks edasi teha :)
BRTurbos käisin, taastatud turbo hinnaks sain seal 420 eurot.
Kas saaks kuskilt odavamalt? kas keegi tahaks mu turbot remontida
Autoks siis c6 2008a 3.0 diisel ja 171kw


Typhome - 14.11.19 17:30

Autolammutusest saad odavamalt. Pane aga elv.ee varuosapäring teele.


Soyer - 14.11.19 18:22

Hea diagnostika "geomeetriaga mingi jama". Ega seal palju variante pole. Kas elektriline aktuaator vigane või geomeetria labad ei liigu vajalikus ulatuses. Geomeetria kinni tahmanud või egr jahuti pöördsiiber on oma kohalt lahkunud ja geomeetrias peatunud. Kõikke annab remontida kui võllis väga suuri lõtke pole.


TiitR2 - 14.11.19 18:23

Tsitaat:
Algselt postitas: kupi0
Tere.
Auto läheb pidevalt avarii reziimi. Diagnostikas sain vastuseks et turbo geomeetriaga jama.
Kes mida soovitaks edasi teha :)

Mis nimelt selle geomeetriaga siis on seal? Kinni tahmanud? Soovitus oleks turbo maha võtta (niikui nii pead võtma, kui plaanid teise panna ;) ) ja geomeetria ära puhastada. Vaata videosi kasvõi juutuubist.
Diagnostik muidu arvutiga N75 klapi tööd ka kontrollis näiteks?


kupi0 - 14.11.19 19:46

Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat:
Algselt postitas: kupi0
Tere.
Auto läheb pidevalt avarii reziimi. Diagnostikas sain vastuseks et turbo geomeetriaga jama.
Kes mida soovitaks edasi teha :)

Mis nimelt selle geomeetriaga siis on seal? Kinni tahmanud? Soovitus oleks turbo maha võtta (niikui nii pead võtma, kui plaanid teise panna ;) ) ja geomeetria ära puhastada. Vaata videosi kasvõi juutuubist.
Diagnostik muidu arvutiga N75 klapi tööd ka kontrollis näiteks?


klapi töö korras. tahmanud pidi olema jh. diagnostikast müüdi mulle mingi geomeetria puhastus aine ka mille pidi paaki valama, kahjuks sellest abi ei olnud


TiitR2 - 14.11.19 20:01

Tsitaat:
Algselt postitas: kupi0
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat:
Algselt postitas: kupi0
Tere.
Auto läheb pidevalt avarii reziimi. Diagnostikas sain vastuseks et turbo geomeetriaga jama.
Kes mida soovitaks edasi teha :)

Mis nimelt selle geomeetriaga siis on seal? Kinni tahmanud? Soovitus oleks turbo maha võtta (niikui nii pead võtma, kui plaanid teise panna ;) ) ja geomeetria ära puhastada. Vaata videosi kasvõi juutuubist.
Diagnostik muidu arvutiga N75 klapi tööd ka kontrollis näiteks?


klapi töö korras. tahmanud pidi olema jh. diagnostikast müüdi mulle mingi geomeetria puhastus aine ka mille pidi paaki valama, kahjuks sellest abi ei olnud

Ei-ei, ikka füüsiline puhastus aitab. Turbo maha, geomeetria lahti ja korralikult puhastusspreiga uputada, kuniks labad korralikult liiguvad, mul naise Passatil sama töö ees....aga pole aega ja viitsimist veel ette võtta. Sel veel vaid väga korralikult kiirendusel viskab limpi, muidu veel toimib.


Jann - 15.11.19 05:20

Oot oot, võtke nüüd veits hoogu maha, mis puhastusaine paaki (nali?) mingit n75 seal pole. Tuleb vaadata kuidas ja kas geomeetria liigub, kinni need ei tahma, see pole pd mootor koos n75ga. Nagu soyer mainis, pool egr jahuti suunavat klappi kuskil vahel või aktuaator lihtsalt vigane. Või siis vahetatud vale vastu või reguleerimata. "Arvutitarka" on ka vaja :D
Seda, et mingi jama, teadsid enne arvutimängu ka.


kupi0 - 15.11.19 05:43

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Oot oot, võtke nüüd veits hoogu maha, mis puhastusaine paaki (nali?) mingit n75 seal pole. Tuleb vaadata kuidas ja kas geomeetria liigub, kinni need ei tahma, see pole pd mootor koos n75ga. Nagu soyer mainis, pool egr jahuti suunavat klappi kuskil vahel või aktuaator lihtsalt vihane. Või siis vahetatud vale vastu või reguleerimata. "Arvutitarka" on ka vaja :D
Seda, et mingi jama teadsid enne arvutimängu ka.


kusjuures kui nüüd egrist räägid, siis ostsin auto umbes kuu tagasi ja mootor ei läinud. selgus et egr välja kirjutatud ja auto müügiplats lasi sinna egr süsteemi peale tagasi ehitada


TiitR2 - 15.11.19 13:05

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Oot oot, võtke nüüd veits hoogu maha, mis puhastusaine paaki (nali?) mingit n75 seal pole. Tuleb vaadata kuidas ja kas geomeetria liigub, kinni need ei tahma, see pole pd mootor koos n75ga.

Minu paha, paugutasin hetkel jah PD mootori pealt.


kupi0 - 20.11.19 05:33

Turbo sai viidud brturbosse puhastusse. Geomeetria oli must. 100 eurot ja ehk kestab nüüd jälle. Homme läheb turbo peale tagasi :)
äitah kõigile kes viitsisid vastata :)


Ranz112 - 25.11.19 13:58

Tsitaat:
Algselt postitas: kupi0
Turbo sai viidud brturbosse puhastusse. Geomeetria oli must. 100 eurot ja ehk kestab nüüd jälle. Homme läheb turbo peale tagasi :)
äitah kõigile kes viitsisid vastata :)


Kas nüüd turbo töötab normaalselt ja auto enam limp mode ei lähe?


kupi0 - 13.12.19 19:52

Tsitaat:
Algselt postitas: Ranz112
Tsitaat:
Algselt postitas: kupi0
Turbo sai viidud brturbosse puhastusse. Geomeetria oli must. 100 eurot ja ehk kestab nüüd jälle. Homme läheb turbo peale tagasi :)
äitah kõigile kes viitsisid vastata :)


Kas nüüd turbo töötab normaalselt ja auto enam limp mode ei lähe?


siiamaani töötab ilusti :)


antsvolli - 14.12.19 12:30

Ära siis unusta vahepeal sooja mootoriga pedaal põrandasse panna, et püsiks puhtana (mõned korrad nädalas)! Muidu mingi aeg puhastad jälle:D