Foorumi logo

Diislite sisselaskekollektoris olevad klapid
Maku - 10.10.09 19:50

Praegu ei ole veel keegi siin foorumis otseselt seda teemat puudutanud, kuid ilmselt varsti seda tehakse. Teatavasti on V6 ja V8 (kindlasti 3.0, 4.0 ja 4.2) sisselaskekollektorites klapid, mida liigutatakse juhtmooduli abil.

Audi A8 4.0tdi raamatus on kirjas järgmiselt:
There are variable, two-position swirl flaps integrated into the intake tract. They can be used to adjust the air movement according to the prevailing engine speed and load. High swirl at a low engine load optimises the combustion process as, conversely, does low swirl at a high engine load. In practise this means that a closed swirl duct at low load increases swirl, while open ducts at high load boost cylinder charging.

Vähemasti 4.0tdi kollektoris on ühe silindri kohta kaks kanalit ja nendest ühe kanali see klapp vajadusel sulgebki. Audi kollektorites polegi klapid niivõrd nõrgad, kuid nende juhtmootorid saavad kuidagi iseenesest otsa ja eraldi neid ei müüda. Ainult koos sisselaskekollektoriga.

Audi 3.0tdi kohta on kirjas:
For the first time, the electronic swirl flap control system also permits intermediate positions to be selected. The six flaps are moved to the optimum setting in front of the spiral inlet ports in accordance with a mapped characteristic. This makes a major contribution towards keeping exhaust emissions low.
At low engine speeds and loads, the minimum emissions flap is closed, so that the degree of swirl is high.
At low engine speeds but when the load is high, an intermediate setting with moderate swirl significantly reduces emissions.
At higher engine speeds and when peak performance is called for, the swirl flaps open fully and the degree of swirl is therefore low.


Mis aga klappe puudutab, siis vähemasti BMW kohta on kuulda, et neid visatakse sealt lihtsalt minema.
Swirl flap control DDE 4.0:
The controllable swirl flaps are located in the intake pipe and are closed or opened depending on the operating status. The flaps are closed at engine speeds below approx. 2000 rpm and injection volume below 30 mm^3.
Function: The pressure converter connects the vacuum unit with the vacuum supply by means of hoses. When activated by the DDE control unit, the changeover valve switches vacuum to the vacuum unit thus operating the control rod and closing the swirl flaps. The control rod is up against the rear stop when the swirl flaps are open. Troubleshooting:
Fault code 1A22 "Swirl flaps" is stored if a defect occurs in the activation of the pressure converter.
Effects of faults:
Swirl flaps stick in open position: Deterioration in exhaust gas characteristics in lower speed ranges otherwise no effect.
Swirl flaps stick in closed position: Power loss of approx. 10 % at higher engine speeds.

Removing the swirl flaps in a diesel engine


Kirjutage julgelt, kellel antud teemaga mingi kokkupuude on olnud.:)


Marko


ultra - 24.01.10 09:17

Ise oma silmaga olen töö juures näinud Mercedes-Benz C 270-l seda sisselaske klapi teemat.
Siis seal küll midagi kiita polnud,see latt mis liigutab klappe logises nii nagu jumal juhatas.


--kala-- - 01.04.10 18:20

Tere.
Oman neljandat aastat BMW 730d 142kW ja sel samamoodi need klapid.
Siis kui soetasin auto, pesin selle süsteemi puhtaks ja toimetab siiamaani ilusti. Kuid ka mitte midagi ei juhtu ega ka muutu kui need sealt lihtsalt ära võtta. Las se hoob seal liigub, labad lihtsalt seest ära.
Sama süsteem on ka Opeli 2.0 74kW mootoritel.
Ei tea kuis teisel aga BMWl on väga lihtne sisselase maha võtta ja puhastada.
Kuigi kui ise peaks uuesti tegema siis võtan nad sealt välja.


a90q20v - 01.04.10 18:48

Audide peal pole veel kokku puutunud aga Fordidel küll. Kolisevad kui krdid. Ühel isendil lõppes kolin mootori remondiga kuna kolisev klapp lõpetas kolvi peal oma teekonna. Aga muidu on saanud lihtsalt vaakumi voolikusse pime või siis magnet klapilt pistika tagant. Siis muidugi viga ajus aga cheki tuld põlema ei pane. Kui vaakum tagant ära siis nad ei kolise ja siibrid avatud asendis.

Siinkohal huvitabki kas Audil nad samuti võivad lõpuks mootorisse pudeneda.


automees6 - 01.04.10 19:01

Bemmi 3,0 ja 2,5 Diislitel kukuvad nad ka kolvipeale. Ja tavaliselt jõuab see junn isegi mitme kolvipeal ära käia. Suht tüüpviga esinduses päris tihe probleem.


Maku - 01.04.10 19:14

Tsitaat:
Algselt postitas: a90q20v
Siinkohal huvitabki kas Audil nad samuti võivad lõpuks mootorisse pudeneda.
Ise näinud kollektorit, kus üks klapp oli pooleks.


Maku - 27.04.10 11:58

About the swirl flaps you replied on earlier, one of the flaps were in fact gone. Apparently no damage have been done to the engine, but not a promising observation anyhow. I guess I was lucky, this time.

http://www.audi-forums.com/audi-a8-s8-forum/55506-disable-egr-valve-a8-4-0-a.html


Maku - 08.05.10 19:56

Sellised on need sisselaske kanalid. Ja selline on 4.0tdi sisselaske kollektor.


Maku - 09.05.10 23:29

Näiteks mina lõin 4.0tdi-l ühest kollektorist need klapid minema ja teise jätsin avatud asendisse. Paar päeva tagasi tegime väikese logi:

RPM/min Mass Air / Rev. mg/str Mass Air / Rev. mg/str Absolute Pres. mbar
672 311.4 511.1 1020.0
672 311.4 511.1 1020.0
672 311.4 517.0 1020.0
672 487.6 511.1 1020.0
1407 458.3 481.8 1020.0
1575 393.6 640.4 1060.8
1554 352.5 652.1 1224.0
1806 405.4 634.5 1275.0
1722 370.1 740.3 1275.0
1701 458.3 622.8 1366.8
2499 1398.3 863.6 1275.0
2982 1398.3 1104.5 1764.6
3150 1398.3 1081.0 2111.4
3297 1398.3 1086.9 2070.6
3465 1398.3 1116.3 2070.6
3696 1398.3 1098.6 2111.4
3864 1398.3 1081.0 2091.0
3171 1398.3 1198.5 2070.6
3255 1398.3 1139.8 2152.2
3318 1398.3 1098.6 2172.6
3255 1398.3 1122.1 2101.2
3255 1398.3 1128.0 2121.6
3318 1398.3 1110.4 2142.0
3402 1398.3 1104.5 2131.8
3507 1398.3 1098.6 2121.6
3612 1398.3 1092.8 2111.4
3717 1398.3 1086.9 2101.2
3822 1398.3 1081.0 2091.0
3906 1398.3 1063.4 2091.0
3108 1398.3 1169.1 2060.4
3108 1398.3 1133.9 2070.6
3129 1398.3 1104.5 2152.2
3192 1398.3 1092.8 2131.8
3255 1398.3 1092.8 2131.8
3318 1398.3 1092.8 2131.8
3381 1398.3 1092.8 2131.8
3444 1398.3 1092.8 2121.6
3507 1398.3 1086.9 2121.6
3570 1398.3 1081.0 2121.6
3612 1398.3 1081.0 2111.4
3675 1398.3 1086.9 2101.2
3675 1398.3 1057.5 2111.4
3318 1398.3 875.4 1907.4
2709 1357.1 757.9 1591.2
2667 1316.0 622.8 1407.6
2079 546.4 652.1 1244.4
2058 446.5 575.8 1193.4
2058 452.4 569.9 1142.4
2058 464.1 569.9 1132.2
2037 423.0 575.8 1122.0
1995 370.1 569.9 1122.0
1974 364.3 564.0 1111.8
1953 364.3 564.0 1111.8
1932 358.4 564.0 1101.6
1932 358.4 564.0 1101.6
1911 352.5 564.0 1101.6
1890 352.5 564.0 1101.6
1869 346.6 564.0 1091.4
1848 340.8 564.0 1091.4
1806 334.9 564.0 1091.4
1785 334.9 564.0 1091.4
1764 329.0 558.1 1091.4
1743 323.1 558.1 1081.2
1722 323.1 558.1 1081.2
1701 323.1 558.1 1081.2
1680 317.3 558.1 1081.2
1638 317.3 552.3 1081.2
1596 317.3 558.1 1071.0
1554 311.4 552.3 1071.0
1512 311.4 552.3 1071.0
1449 305.5 552.3 1071.0
1386 305.5 546.4 1060.8
1323 305.5 540.5 1060.8
1260 305.5 540.5 1060.8
1197 305.5 534.6 1050.6
1092 305.5 534.6 1050.6
987 305.5 534.6 1050.6
1008 305.5 487.6 1040.4
1008 305.5 534.6 1040.4
987 305.5 475.9 1040.4
1134 305.5 522.9 1030.2
945 305.5 528.8 1040.4
1176 305.5 493.5 1040.4
1008 305.5 546.4 1030.2
987 305.5 505.3 1040.4
903 299.6 528.8 1040.4
735 305.5 540.5 1030.2
651 311.4 534.6 1030.2
651 411.3 499.4 1030.2
651 411.3 505.3 1030.2
672 405.4 505.3 1030.2
672 405.4 511.1 1030.2
651 411.3 505.3 1030.2
651 411.3 505.3 1030.2
672 405.4 499.4 1030.2
735 393.6 493.5 1030.2
840 340.8 499.4 1030.2
1281 405.4 511.1 1030.2
1680 399.5 634.5 1060.8
1911 699.1 699.1 1234.2
1932 364.3 987.0 1417.8
1071 305.5 593.4 1621.8
693 305.5 593.4 1213.8
672 311.4 505.3 1101.6
651 311.4 511.1 1071.0
630 311.4 505.3 1050.6
630 311.4 505.3 1040.4
630 311.4 511.1 1030.2
651 311.4 511.1 1030.2
672 311.4 505.3 1030.2
693 305.5 511.1 1030.2


Esimeses tulbas pöörded, teises peaks olema ECU poolt määratud norm väärtus, kolmandas reaalne väärtus ja neljandas absoluutne rõhk. Nii palju nagu teise ja kolmanda tulba pealkirjas on öeldud, siis ilmselt on tegemist õhukogustega. Kusjuures kolmandas tulbas peaks olema kahe õhulugeja peale saadud keskmine väärtus. Nagu näha, siis madalatel pööretel on õhku liialt palju (ilmselt avatud klappide tõttu) ja täisgaasil jääb õhust vajaka. Huvitav kuhu täisgaasil kiirendades see õhukogus jooksu paneb? Ma küll plaanin lähiajal süsteemi pidavust kontrollida, kuid ehk on kellelgi veel mingeid ideid?


altz1 - 10.05.10 22:11

Ma hakkasin tagant järgi nats ka mõtlema ja unustasin kohapeal küsida, aga turbode labasid liigutav, st. geomeetriat muutvad vaakumklapid/hoovad liiguvad ilusti? 4.0-il vist ei olnud veel el. samm mootoriga VGT süsteem nagu facelift D3 3.0Tdi-l eks? Õhufilter sul ilmselt ka uus?
Loogiliselt võttes nagu leke olla ei saaks, kuna muidu oleks see kaduma läinud õhk ikkagi loetud st, aju arvaks et ta läks mootorisse, kuid lihtsalt reaalselt kadunud ja lihtsalt must toss taga.
1,1bar ülerõhku on ikka vähevõitu imo, tasuks üle tsekkida tehase andmetega võrreldes.


Maku - 11.05.10 04:35

Tsitaat:
Algselt postitas: altz1
Ma hakkasin tagant järgi nats ka mõtlema ja unustasin kohapeal küsida, aga turbode labasid liigutav, st. geomeetriat muutvad vaakumklapid/hoovad liiguvad ilusti? 4.0-il vist ei olnud veel el. samm mootoriga VGT süsteem nagu facelift D3 3.0Tdi-l eks? Õhufilter sul ilmselt ka uus?
Loogiliselt võttes nagu leke olla ei saaks, kuna muidu oleks see kaduma läinud õhk ikkagi loetud st, aju arvaks et ta läks mootorisse, kuid lihtsalt reaalselt kadunud ja lihtsalt must toss taga.
1,1bar ülerõhku on ikka vähevõitu imo, tasuks üle tsekkida tehase andmetega võrreldes.

Väidetavalt liigutab/kontrollib süüte sissepanemisel masin neid turbo juhtmootoreid ja mingi aeg üks kehva ühenduse tõttu ei toimetanud, kuid selle sai korda.

Õhufiltrid olid sõitnud ca 15000, nüüd on juba uued salongis. Kohe vahetan jälle (eile oli õlivahetus).


The variable turbine geometry is supported by electrically operated actuators on the new 4.0 TDI. These actuators adjust the vanes faster and with greater exactitude. Particularly at low engine speeds, this builds up the boost pressure faster and thus achieves a significantly better response. The dreaded problem of "turbo lag" is an utterly alien concept on this engine.
http://www.audiworld.com/news/03/geneva/a8/content2.shtml


By means of air mass metering, the engine management ensures that both turbochargers run constantly at the same speed and therefore achieve the same delivery rate. Maximum boost pressure is 2.2 bar; the turbochargers rotate at up to 210,000 revolutions per minute.
http://www.worldcarfans.com/104030611355/audi-a8-40-tdi-quattro---in-detail


326 hp 4.2L V8 TDI
twin electric variable turbine geometry 226,000 rpm max turbochargers (one per bank), maximum absolute pressure 2.5 bars, two intercoolers
http://www.madabout-kitcars.com/kitcar/kb.php?aid=240



Ühesõnaga netis on vastakaid kirjutisi, milline see tehaserõhk olema peaks. Üks variant, kuidas me targemaks saame, on nii, et paneme ühe mehe 4.2tdi-le juhtmed sappa.:) Ilmselt kellelgi 4.0tdi-d pole käepärast?


raitzzz - 22.10.10 13:49

Netist leidsin siis sellise jutu mis käib konkreetselt küll teatud bensuka kohta kuid teoreetiliselt peaks samamoodi ka dislal toimima.

Below 3,250 rpm, the secondary runners 34mm port throttles are closed, thus blocking airflow to the secondary valves. With only one valve feeding each combustion chamber at low revs, airflow velocities are higher, and the mixture motion is faster, resulting in better cylinder filling and quicker, more complete burning of the fuel-air mixture. The curved lip around the inlet of the primary intake valve initiates and directs the mixture of the intake charge in the combustion chamber. This results in lower exhaust emissions and increased low-end torque.

From 3,250 to 7000 rpm, the engine computer commands two things to happen: cables actuated by an electronic motor flip the port throttle butterflies, allowing a nearly unrestricted flow of air through all 16 intake valves at mid and high rpm; and the injectors provide more fuel to the cylinders. The port throttle design helps provide ample torque down low, while taking full advantages of the engine's high-end capabilities from the four-valve head design.


TiTa - 11.11.10 09:42

Kas need klapid on 2.5 TDI-l ka.


jõuvanker - 11.11.10 18:07

Tsitaat:
Algselt postitas: TiTa
Kas need klapid on 2.5 TDI-l ka.


Ei ole.


TiTa - 11.11.10 21:28

Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat:
Algselt postitas: TiTa
Kas need klapid on 2.5 TDI-l ka.


Ei ole.


Juhuu.vähemalt 1 mure vähem.:)


elts1987 - 05.02.12 11:01

Sain ka oma 3.0 TDI veakoodi 19591- Intake manifold runner control :Lower stop not reached
P3135-001-upper limit exceeded- intermittent

Uurisin siis vähe asja ja tegemist ka nende klappidega , võtsin sisselasked maha mis käis suht lihtsalt ja avastasin et need klapikesed olid ikka väga paksu nõgi kihi all. Eemaldasin klapid kollektorist ja puhastasin mõlemad , määrisin puksid õliga ja panin kõik kokku tagasi . Nüüdseks sõitnud 1,5 kuud ja rohkem pole viga näidanud. Ja need on küll plastik klapid metall varraste peal aga Ma küll ei märganud et seal miskit katki hakkaks minema ( lisaks veel , et valmistamis aasta järgi tundusid olevat selle auto originaalid st. 2005a.). Ja arvan et plastik labad lähevad katki kui nõgi jääb neile vahele ja mootor üritab klappi kinni suruda, kui neid klappe regulaarselt puhastada (vb. iga 3 aasta tagant ) siis ei ole seal millelgi katki minna kuna pärast puhastamist nägid minu omad välja nagu uued.


universeaudi - 30.03.12 10:18

Tsitaat:
Algselt postitas: elts1987
Sain ka oma 3.0 TDI veakoodi 19591- Intake manifold runner control :Lower stop not reached
P3135-001-upper limit exceeded- intermittent

Uurisin siis vähe asja ja tegemist ka nende klappidega , võtsin sisselasked maha mis käis suht lihtsalt ja avastasin et need klapikesed olid ikka väga paksu nõgi kihi all. Eemaldasin klapid kollektorist ja puhastasin mõlemad , määrisin puksid õliga ja panin kõik kokku tagasi . Nüüdseks sõitnud 1,5 kuud ja rohkem pole viga näidanud. Ja need on küll plastik klapid metall varraste peal aga Ma küll ei märganud et seal miskit katki hakkaks minema ( lisaks veel , et valmistamis aasta järgi tundusid olevat selle auto originaalid st. 2005a.). Ja arvan et plastik labad lähevad katki kui nõgi jääb neile vahele ja mootor üritab klappi kinni suruda, kui neid klappe regulaarselt puhastada (vb. iga 3 aasta tagant ) siis ei ole seal millelgi katki minna kuna pärast puhastamist nägid minu omad välja nagu uued.


Q7-l sama viga ees, klapid ise liiguvad ja on suhteliselt puhtad.
Mootor aga tühikäigul ei käi ilusti, muid veakoode peale P3135 ja P106B pole, mõlemad on klappidega seotud, kuid mootor normaalselt käima ei hakka ka siis kui käsitsi liigutada klappe ükspuha kuhu poole.
Tunne jääb et väljalaskes tegib kõrgem rõhk ja siis nii ta häälitseb ühtlases tempos, umbes 5 sec vahedega.

Ideid kellegil?


universeaudi - 30.03.12 16:57

ise vastan, drosserklapp oli katki


OnlyHandsUp! - 30.08.12 21:42


Rumsa - 04.09.12 18:06

Oskab keegi öelda mida tähendavad sisselaskekollektoril tootekoodi lõpus olevad tähed, mul on peos üks tutikas sisselaskekollektor tootekoodiga Z 059 129 711 BR, millisele mootorile see peaks sobima?


andrec - 04.09.12 18:15

Tsitaat:
Algselt postitas: Rumsa
Oskab keegi öelda mida tähendavad sisselaskekollektoril tootekoodi lõpus olevad tähed, mul on peos üks tutikas sisselaskekollektor tootekoodiga Z 059 129 711 BR, millisele mootorile see peaks sobima?

http://www.vagcats.info/base/vw/5/462/631/1/2798/2


Rumsa - 04.09.12 18:43

Ehk keegi teeb lollile puust ja punaseks, mitte ei saa nendest teisendustest aru seal lehel :)


andrec - 04.09.12 19:37

Võiks arvata, et nii BF kui ka BJ lõpuga on muutunud BR'iks nüüd.


jann210 - 05.09.12 20:19

Mul a4 2.7tdi siis selline veateade koos mootoritulega: 1 Fault Found:
7156 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1)
P2015 00 [032] - Implausible Signal
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 7
Mileage: 125071 km
Date: 2012.08.18
Time: 14:38:03

Paar nädalat nii olnud, mootori töös miskit muutust ei märka, sõidab ilusti. Esindus pakkus välja et peab terve kollektori ära vahetama. On mingeid muid variante st. puhastamine vms.?


real-illusion - 05.12.12 09:37

Soomes esinduse diagnostik rääkis, et ki klapid korralikult nõgised ja piiravad liikumist lahti ja kinni. Nagu poole peal lahti siis ühesõnaga, või klapid katki, siis peaks hakkama ka auto korralikult värisema. Ise hetkel kommenteerida ei oska aga eks aeg näitab...


Olts79 - 05.01.13 18:11

autoks audi a6 2,7tdi 2009 a.
Viskab ka veakoodi P2015 (sisselaskekollektori jama).
Kui veakood kustutada,siis saab 3-4 päeva sõita ja jälle viga tagasi.
Mootori töös mingeid muutusi ei ole.
Foorumist uuritu põhjal ei ole selle sisselaskekollektori maha võtmine suur töö,
aga sooviks teada kas peab ka mingi tihendi vahetama uue vastu
(teaks kohe sellega arvestada).
On kellegil aidanud klappide puhastamine?


real-illusion - 06.01.13 22:09

Tsitaat:
Algselt postitas: Olts79
autoks audi a6 2,7tdi 2009 a.
Viskab ka veakoodi P2015 (sisselaskekollektori jama).
Kui veakood kustutada,siis saab 3-4 päeva sõita ja jälle viga tagasi.
Mootori töös mingeid muutusi ei ole.
Foorumist uuritu põhjal ei ole selle sisselaskekollektori maha võtmine suur töö,
aga sooviks teada kas peab ka mingi tihendi vahetama uue vastu
(teaks kohe sellega arvestada).
On kellegil aidanud klappide puhastamine?


Reaalselt on päris paljud puhastanud neid. Eriti 3.0 TDI puhul.
Oleneb sellest, kui palju sul seal mustust on ja kas on ka lõtk sees. Mina isiklikult ei vahetanud. Kuigi ega ta paha ei teeks aga ise sellel mõtet ei näinud :) (samas mul ka 3.0tdi vb 2.7 on veits erinev)


Acha - 25.02.13 09:39

Nonii, hiljuti soetatud a6 3.0d räägib ka paha juttu. Sisselaske siibrid, bank 1, Implausible Signal.
sai sisselase laiali võetud ja tahma seal ikka omajagu. peale puhastamist päevake rahu ja siis viga tagasi.
Klapid said ilusti liikuma, lõtku pole, ehk siis ilmselt ei saa see liigutusmootor (bank 1: kõrvalistuja poolne?)
oma asendist aeg-ajalt aru? Ehk siis peaks selle liigutusmootori uue panema... Kui see VDO jublakas
ära vahetada, kas on vaja pärast õpetada ka miskit?


automees6 - 25.02.13 17:57

Tsitaat:
Algselt postitas: Acha
Nonii, hiljuti soetatud a6 3.0d räägib ka paha juttu. Sisselaske siibrid, bank 1, Implausible Signal.
sai sisselase laiali võetud ja tahma seal ikka omajagu. peale puhastamist päevake rahu ja siis viga tagasi.
Klapid said ilusti liikuma, lõtku pole, ehk siis ilmselt ei saa see liigutusmootor (bank 1: kõrvalistuja poolne?)
oma asendist aeg-ajalt aru? Ehk siis peaks selle liigutusmootori uue panema... Kui see VDO jublakas
ära vahetada, kas on vaja pärast õpetada ka miskit?

Ma ei usu, et viga mootoris on. Pigem ikka liigub hoob lõtkude tõttu liiga palju ja viskab vea sisse. Või ei liigu ta vahel vabalt või lõpuni.


real-illusion - 25.02.13 20:32

Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: Acha
Nonii, hiljuti soetatud a6 3.0d räägib ka paha juttu. Sisselaske siibrid, bank 1, Implausible Signal.
sai sisselase laiali võetud ja tahma seal ikka omajagu. peale puhastamist päevake rahu ja siis viga tagasi.
Klapid said ilusti liikuma, lõtku pole, ehk siis ilmselt ei saa see liigutusmootor (bank 1: kõrvalistuja poolne?)
oma asendist aeg-ajalt aru? Ehk siis peaks selle liigutusmootori uue panema... Kui see VDO jublakas
ära vahetada, kas on vaja pärast õpetada ka miskit?

Ma ei usu, et viga mootoris on. Pigem ikka liigub hoob lõtkude tõttu liiga palju ja viskab vea sisse. Või ei liigu ta vahel vabalt või lõpuni.


Ta ütleb ära siis ju, et lõpuni ei jõua... Kui ühendust ei saa siis aga pigem jah kui pistik ja juhtmed korras, siis VDO. Loomulikult enne ostu oleks mõtekas korralik diagnostika teha... Võib olla, et saab ka odavamalt...


Acha - 25.02.13 21:47

Lõtke ei paistnud olevat, kinni ka labad ei jää. mõlemal pool paistsid klapid suht samasugust elu elavat, aga viga on kogu
aeg bank1. Signal not plausible - signaal ei ole usutav ehk siis vale signaal... no võiks olla lõtkust ka jah aga pigem nagu
ei saa oma asendist aru või siis tõesti juhe kuskilt roheline... pistik paistis ok. Viga tekkis umbes poolteist nädalat tagasi,
alguses harva (peale pikemat sõitu jätsin auto seisma, siis veidi aja pärast käivitades kohe viga ees, peale pikemat seismist
kõik ok). Mida aeg edasi seda sagedasemaks läks, lõpus paar päeva põles mootori tuli juba kogu aeg. Laupäeval sai siis
klapid maha kistud, põhapäev kõik ok, õhtul siski andis endast korra märku. Täna ka paar korda põles... Lõppkiirusele ei
mõju aga jah, auto võiks siiski vigadest vaba olla... Peaks uurima mis elu seal liigutusmootoris sees on...


automees6 - 25.02.13 21:49

Mul peaks neid mootoreid vedelema igasuguseid võid koodi saata vaatan kas on sama olemas.


automees6 - 25.02.13 21:52

Tsitaat:
Algselt postitas: real-illusion
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: Acha
Nonii, hiljuti soetatud a6 3.0d räägib ka paha juttu. Sisselaske siibrid, bank 1, Implausible Signal.
sai sisselase laiali võetud ja tahma seal ikka omajagu. peale puhastamist päevake rahu ja siis viga tagasi.
Klapid said ilusti liikuma, lõtku pole, ehk siis ilmselt ei saa see liigutusmootor (bank 1: kõrvalistuja poolne?)
oma asendist aeg-ajalt aru? Ehk siis peaks selle liigutusmootori uue panema... Kui see VDO jublakas
ära vahetada, kas on vaja pärast õpetada ka miskit?

Ma ei usu, et viga mootoris on. Pigem ikka liigub hoob lõtkude tõttu liiga palju ja viskab vea sisse. Või ei liigu ta vahel vabalt või lõpuni.


Ta ütleb ära siis ju, et lõpuni ei jõua... Kui ühendust ei saa siis aga pigem jah kui pistik ja juhtmed korras, siis VDO. Loomulikult enne ostu oleks mõtekas korralik diagnostika teha... Võib olla, et saab ka odavamalt...

Minuarust on sama vekood. Signaal ongi võimatu kuna ei ole etteantud väärtustes.


Jann - 04.05.13 14:20

Kas keegi okab täpsemalt öelda, mida sisaldab endas see sisselasete remontkomplekt kolmesel diislil? Hoovad kindlasti, kuid miskit veel? Plaanin enda omad ka mingi aeg laiali võtta ja puhtaks teha, hea oleks kohe need vidinad välja vahetada, kui juba maas.


KuldarA - 14.05.13 08:57

Kus oleks mõistlik lasta klappidele remontkomplekt paigaldada?


juks11 - 14.05.13 09:23

Aga palun:

Pilt, galerii all kõige viimane pilt on - http://autohooldus.ee/galerii


Hind - http://www.autohooldus.ee/online/search.html?query=059198212

Ja mõlemale poole on samasugune rem komplekt


KuldarA - 14.05.13 09:30

Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Aga palun:

Pilt, galerii all kõige viimane pilt on - http://autohooldus.ee/galerii


Hind - http://www.autohooldus.ee/online/search.html?query=059198212

Ja mõlemale poole on samasugune rem komplekt



Teile juba päring tehtud. Ootan vastust :) Mõtlesin, et uurin paar varianti veel.

Tänud!


automees6 - 14.05.13 17:16

Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Aga palun:

Pilt, galerii all kõige viimane pilt on - http://autohooldus.ee/galerii


Hind - http://www.autohooldus.ee/online/search.html?query=059198212

Ja mõlemale poole on samasugune rem komplekt

Kas se ots on siis seest väiksem ka, et kulunud mootori otsas loksuma ei jää? Mõnel se mootori ots nii ära kulunud, et pole munakat enam nähagi. Ma ei näe sel uuel vardal eriti mõtet sellisel juhul.


real-illusion - 14.05.13 17:18

Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Aga palun:

Pilt, galerii all kõige viimane pilt on - http://autohooldus.ee/galerii


Hind - http://www.autohooldus.ee/online/search.html?query=059198212

Ja mõlemale poole on samasugune rem komplekt

Kas se ots on siis seest väiksem ka, et kulunud mootori otsas loksuma ei jää? Mõnel se mootori ots nii ära kulunud, et pole munakat enam nähagi. Ma ei näe sel uuel vardal eriti mõtet sellisel juhul.

Teatud juhtudel tuleb ka mootor vahetada, aga minu puhul näiteks aitas see komplekt :)


juks11 - 14.05.13 19:21

Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Aga palun:

Pilt, galerii all kõige viimane pilt on - http://autohooldus.ee/galerii


Hind - http://www.autohooldus.ee/online/search.html?query=059198212

Ja mõlemale poole on samasugune rem komplekt


Täna läks viimane ära aga tellimuses on uued, saabuvad nädala alguses.


juks11 - 14.05.13 19:21

Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Aga palun:

Pilt, galerii all kõige viimane pilt on - http://autohooldus.ee/galerii


Hind - http://www.autohooldus.ee/online/search.html?query=059198212

Ja mõlemale poole on samasugune rem komplekt

Kas se ots on siis seest väiksem ka, et kulunud mootori otsas loksuma ei jää? Mõnel se mootori ots nii ära kulunud, et pole munakat enam nähagi. Ma ei näe sel uuel vardal eriti mõtet sellisel juhul.


Kuna oma kätega ei paigalda siis jään vastuse moment võlgu.


80quattro - 14.05.13 20:04

Tsitaat:
Algselt postitas: KuldarA
Kus oleks mõistlik lasta klappidele remontkomplekt paigaldada?


Rem. kmpl. on hetkel olemas Audi Tallinna ja Pärnu esindustes - 14,7 €, kollektorid ka kohe Tallinnas ja Pärnus olemas - 425 eur/tk. Audiklubi soodustus -10%, lisaks veel tööle 6+ kampaania -15%


KuldarA - 23.05.13 07:38

Tsitaat:
Algselt postitas: automees6

Kas see ots on siis seest väiksem ka, et kulunud mootori otsas loksuma ei jää? Mõnel se mootori ots nii ära kulunud, et pole munakat enam nähagi. Ma ei näe sel uuel vardal eriti mõtet sellisel juhul.



Ma mõtlesin ka odavalt hakkama saada ja ainult remontkomplekti paigaldada, aga kui laiali võeti, selgus, et loks oligi nii suur, et seal ei aita enam remontkomplekt vaid kogu kompoti väljavahetamine. Seega on sellega efektiivne remont võimalik vea varasemas staadiumis.


jyrisoo - 11.06.13 23:46

Kui remontkomplekt ei aita ja uusi kollektoreid osta ei soovi, saan pakkuda välja programmeerimist.


KuldarA - 12.06.13 07:06

Tsitaat:
Algselt postitas: jyrisoo
Kui remontkomplekt ei aita ja uusi kollektoreid osta ei soovi, saan pakkuda välja programmeerimist.


Mingit mõju mootori tööle ka avaldab?


Martinkuke - 12.06.13 11:18

Tsitaat:
Algselt postitas: KuldarA
Tsitaat:
Algselt postitas: jyrisoo
Kui remontkomplekt ei aita ja uusi kollektoreid osta ei soovi, saan pakkuda välja programmeerimist.


Mingit mõju mootori tööle ka avaldab?

Ennast huvitab samamoodi mis mõju see mootorile avaldab v midagi ei mõjuta?


jyrisoo - 12.06.13 11:48

Ei muuda mootori tööd. Sama ütlevad ka kliendid, ei ole mingit muutust märgata. Ei ole kütusekulu muutust ega mootori võimsuse muutust. Välismaistes foorumites väidetakse sama, diiselmootor ei vaja neid. BMW diislitel võtavad kõik need klapid välja, et need sisse ei kukuks.


Martinkuke - 12.06.13 13:47

Tsitaat:
Algselt postitas: jyrisoo
Ei muuda mootori tööd. Sama ütlevad ka kliendid, ei ole mingit muutust märgata. Ei ole kütusekulu muutust ega mootori võimsuse muutust. Välismaistes foorumites väidetakse sama, diiselmootor ei vaja neid. BMW diislitel võtavad kõik need klapid välja, et need sisse ei kukuks.
Mis see välja programeerimine maksma läheks? ning siis on vaja nad pärast ikkagist veel välja võtta sealt kollektorist?


Jann - 12.06.13 14:04

Tegelikult saab asja lahendada ka teisiti.
Klapid välja visata, hoob küljest ja mootori munakatele piirajad ette, et piirväärtusest välja ei käiks ja mootorituld ei süütaks.
Kulu 0 rubla ja alati saab orig. seade taastada. Lisaks ei jää mootorid kinni, kuna liiguvad. Ise teeks nii, kui vajadus oleks.
Loomulikult, kes soovib, see kodeerib, või maksab tonni uute klappide eest. Aga mõttetu-kasutu (nagu eespool öeldi) asja eest pole mõtet ju tonni maksta.


melnits - 12.06.13 15:23

Miks tehas need mõtetud vigurid sinna pannud on siis? Et rohkem nu##i tarbijatele põhjustada ja rahakotid tühjaks teha? :mad:


KuldarA - 12.06.13 16:36

Tsitaat:
Algselt postitas: melnits
Miks tehas need mõtetud vigurid sinna pannud on siis? Et rohkem nu##i tarbijatele põhjustada ja rahakotid tühjaks teha? :mad:



Keskkonnanõuded. Sama võiks ju EGR-i ja tahmafiltri kohta küsida :)


Jann - 12.06.13 16:43

Tsitaat:
Algselt postitas: melnits
Miks tehas need mõtetud vigurid sinna pannud on siis? Et rohkem nu##i tarbijatele põhjustada ja rahakotid tühjaks teha? :mad:


Tühikäigul on igal silindril üks kahest sisselaskekanalist suletud. 1250 pöörde juures avatakse siiber osaliselt, ning 2750 pöörde pealt täielikult. Ma ei näe ühtegi põhjust, miks nad seal peaks olema. Tühikäik on ka ilma klappideta (nagu inimesed väidavad) stabiilne ja väändemuret madalatel pööretel pole ka keegi kurtnud. Seega, normaalse autokasutuse juures on nad sisuliselt kogu aeg avatud.;)


raitzzz - 16.06.13 16:24

Tsitaat:
Algselt postitas: melnits
Miks tehas need mõtetud vigurid sinna pannud on siis? Et rohkem nu##i tarbijatele põhjustada ja rahakotid tühjaks teha? :mad:


Kui kahest klapist üks on kinni siis tekib teatud pööretel effekt, kus tekkinud õhukeerise tulemusena on täiteaste parem kui mõlemad klapid avatuna. Parem täiteaste = rohkem jõudu :cool: . Ei ole nad lihtsalt inimeste piinamiseks mõeldud.

edit: see on teoorias nii. praktikas tuleks dünos mõõta palju vahet tekib


bob - 01.07.13 16:05

On siit keegi reaalselt need klapid ka välja võtnud/programeerinud? Enda A6-l hakkas ka üks pool veateadet andma, mõtlengi et kus suunas selle asjaga edasi minna. Teemat lugedes on palju erinevaid arvamusi, kes räägib keskkonnast, kes täiteastest.


real-illusion - 01.07.13 16:28

Tsitaat:
Algselt postitas: bob
On siit keegi reaalselt need klapid ka välja võtnud/programeerinud? Enda A6-l hakkas ka üks pool veateadet andma, mõtlengi et kus suunas selle asjaga edasi minna. Teemat lugedes on palju erinevaid arvamusi, kes räägib keskkonnast, kes täiteastest.

Mul väljas ja progretud + prj chip :) Eks igaüks ise teab, paljuga rohelisi aitab ja palju autotootjaid toetab...


Martinkuke - 02.07.13 13:44

Tsitaat:
Algselt postitas: real-illusion
Tsitaat:
Algselt postitas: bob
On siit keegi reaalselt need klapid ka välja võtnud/programeerinud? Enda A6-l hakkas ka üks pool veateadet andma, mõtlengi et kus suunas selle asjaga edasi minna. Teemat lugedes on palju erinevaid arvamusi, kes räägib keskkonnast, kes täiteastest.

Mul väljas ja progretud + prj chip :) Eks igaüks ise teab, paljuga rohelisi aitab ja palju autotootjaid toetab...

Peale klappide välja viskamist muutus ka midagi? paremaks/halvemaks, või pole midagi aru saada, arvatavasti pean ise sama tegema kuna väga häiriv on kui mootori tuli lõõmab koguaeg.


real-illusion - 02.07.13 17:40

Tsitaat:
Algselt postitas: Martinkuke
Tsitaat:
Algselt postitas: real-illusion
Tsitaat:
Algselt postitas: bob
On siit keegi reaalselt need klapid ka välja võtnud/programeerinud? Enda A6-l hakkas ka üks pool veateadet andma, mõtlengi et kus suunas selle asjaga edasi minna. Teemat lugedes on palju erinevaid arvamusi, kes räägib keskkonnast, kes täiteastest.

Mul väljas ja progretud + prj chip :) Eks igaüks ise teab, paljuga rohelisi aitab ja palju autotootjaid toetab...

Peale klappide välja viskamist muutus ka midagi? paremaks/halvemaks, või pole midagi aru saada, arvatavasti pean ise sama tegema kuna väga häiriv on kui mootori tuli lõõmab koguaeg.


erilist muutust pole, tänu chipile läheb paremini edasi aint...


automees6 - 02.07.13 17:50

Tsitaat:
Algselt postitas: real-illusion
Tsitaat:
Algselt postitas: bob
On siit keegi reaalselt need klapid ka välja võtnud/programeerinud? Enda A6-l hakkas ka üks pool veateadet andma, mõtlengi et kus suunas selle asjaga edasi minna. Teemat lugedes on palju erinevaid arvamusi, kes räägib keskkonnast, kes täiteastest.

Mul väljas ja progretud + prj chip :) Eks igaüks ise teab, paljuga rohelisi aitab ja palju autotootjaid toetab...

Mismoodi need klapid eemaldatud on? Uus kollektor tehtud? Või kapotiall on kõik nii nagu enne?


Martinkuke - 02.07.13 18:06

Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Mismoodi need klapid eemaldatud on? Uus kollektor tehtud? Või kapotiall on kõik nii nagu enne?

Endal tekkis sama küsimus kuna uurisin ühe mehaaniku käest väheke ja ta ütles et päris niisama pole, et võtad klapid välja ja korras, vaid need võlli kohad jne tuleb kõik kuidagi kinni panna janii kinni panna et see võlli asendus pärast mootorisse ei rändaks.


real-illusion - 02.07.13 21:46

Klapid füüsiliselt eemaldatud. Ära võetud koos vdo klappidega. Töötab sama hästi kui enne aint tänu chipile läheb paremini edasi....


automees6 - 03.07.13 17:43

Tsitaat:
Algselt postitas: real-illusion
Klapid füüsiliselt eemaldatud. Ära võetud koos vdo klappidega. Töötab sama hästi kui enne aint tänu chipile läheb paremini edasi....

Mis sinna otsa auku siis mingi punn aretatud? Või jäi võll sisse ja ainult klapid küljest võetud?


real-illusion - 03.07.13 19:12

Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: real-illusion
Klapid füüsiliselt eemaldatud. Ära võetud koos vdo klappidega. Töötab sama hästi kui enne aint tänu chipile läheb paremini edasi....

Mis sinna otsa auku siis mingi punn aretatud? Või jäi võll sisse ja ainult klapid küljest võetud?


Sai äär siledaks tehtud, keeratud vint sisse. Siis polt sisse, vahele sai pandud klaasiliimi ja silikoni.


beasty - 21.01.14 08:48

Neid klappe on vaja , kui neid pole siis ei suuda mootor tahmafiltrit põletada.


jyrisoo - 21.01.14 11:47

Hea oleks kogu probleemne kompott autolt eemaldada (sisselaske pöördklapid, DPF, EGR).


Saatant - 21.01.14 17:28

Ja mis see kogu värk võiks maksma minna.Lisaks mis pärast ülevatuseonud ütlevad st co normid.


real-illusion - 21.01.14 17:30

Tsitaat:
Algselt postitas: Saatant
Ja mis see kogu värk võiks maksma minna.Lisaks mis pärast ülevatuseonud ütlevad st co normid.


:)


jyrisoo - 21.01.14 17:57

Tsitaat:
Algselt postitas: Saatant
Ja mis see kogu värk võiks maksma minna.Lisaks mis pärast ülevatuseonud ütlevad st co normid.

Diislitel ülevaatusel CO-d ei mõõdeta vaid tahma sisaldust. CO eest hoolitseb katalüsaator, mis jääb alles. Ülevaatuselt pääseb kenasti läbi.


PTC - 06.08.14 17:09

2009 A6 Allroadil (3,0 176kW) alustas üks ühendusvarras (see mis servomootorit ja klappe ühendab) regulaarse liigendist (alumisest) lahkumisega. Audihooldus väidab et antud juhul tuleks vahetada kogu kollektor. Samas on eBay täis remondikomplekte (varras + alumine liigend + fiksaator) mis müüjate väite kohaselt sobiks ka minu autole. On ehk keegi sama aastakäigu või uuemate autodel puhul sellele probleemile mingi mõistliku lahenduse leidnud?


real-illusion - 06.08.14 17:44

Tsitaat:
Algselt postitas: PTC
2009 A6 Allroadil (3,0 176kW) alustas üks ühendusvarras (see mis servomootorit ja klappe ühendab) regulaarse liigendist (alumisest) lahkumisega. Audihooldus väidab et antud juhul tuleks vahetada kogu kollektor. Samas on eBay täis remondikomplekte (varras + alumine liigend + fiksaator) mis müüjate väite kohaselt sobiks ka minu autole. On ehk keegi sama aastakäigu või uuemate autodel puhul sellele probleemile mingi mõistliku lahenduse leidnud?

Komplekti vahetus midagi hullu pole ja peaks ise iga inimene hakkama saama. Alati kahjuks ei aita.
Veel varjant on välja progremine ja see probleem ära unustada, et äkki tuleb 5 a pärast tagasi.


Jann - 06.08.14 17:48

Tsitaat:
Algselt postitas: PTC
2009 A6 Allroadil (3,0 176kW) alustas üks ühendusvarras (see mis servomootorit ja klappe ühendab) regulaarse liigendist (alumisest) lahkumisega. Audihooldus väidab et antud juhul tuleks vahetada kogu kollektor. Samas on eBay täis remondikomplekte (varras + alumine liigend + fiksaator) mis müüjate väite kohaselt sobiks ka minu autole. On ehk keegi sama aastakäigu või uuemate autodel puhul sellele probleemile mingi mõistliku lahenduse leidnud?


Mine osta audist 15 eur eest uus ja pane külge koos alumise munakaga. Parempoolset on väga keberniit paigaldada klambrit just pean silmas.
Vasak on lapsemäng.


automees6 - 06.08.14 18:56

Se hoova vahetus on minauarust ajutine kuna kollektor ise ka kulunud. Muidugi 15 euri pole miski raha ja kui joppab käib tükk aega. Enne vahetust võikski katsuda kuipalju all loksub kui on küljest kukkumas siis pole mõtet asjal aga kui kollektori sees ei loksu ja ainult munakas kulunud siis võib proovida. Ülemine servomootori punn on ka kulunud tavaliselt.
Siinkohal saan aru Audihoolduse pakkumisest vahetada kogu kollektor kuna ise soovitaks klendile sama. Ainult nii saab garantii anda ja kindel olla, et asi toimib.


PTC - 06.08.14 19:31

Minu tõlgendus hoolduse vastusest oli pigem see et antud aasta antud mudelile - ja ilmselt ka uuematele - ei olegi olemas / saada neid vardaid ja liigendeid ning tuleb kogu kollektor vahetada. Samas ebay's pakutav lükkaks nagu selle väite ümber. Lisaks - mis lisaväärtus on kollektori kohesel vahetusel? Eks siis vaheta kui veakoodid jooksma hakkavad?


real-illusion - 06.08.14 19:41

Tsitaat:
Algselt postitas: PTC
Minu tõlgendus hoolduse vastusest oli pigem see et antud aasta antud mudelile - ja ilmselt ka uuematele - ei olegi olemas / saada neid vardaid ja liigendeid ning tuleb kogu kollektor vahetada. Samas ebay's pakutav lükkaks nagu selle väite ümber. Lisaks - mis lisaväärtus on kollektori kohesel vahetusel? Eks siis vaheta kui veakoodid jooksma hakkavad?

Mina ei tahtnud seda raha välja käia ja lasin välja ära progreda PRJ-til.


Martinkuke - 07.08.14 02:45

Forssis 14euri see varras koos alumise munaks ja klambriga, ainult tihendid pead vana küljest võtma ja täitsa aitab see, kui muidugi jah autol see pesa ise juba liiga kulunud pole, endal 300k ls ja aitas :) kuid kuna vähe näpitud mootorit ss mingi ime jõuga surus minema alumise munaka, klamber läks puru nüüd läheb eemaldamisse, jõujaam teostab selle töö ~150euriga, klappide füüsiline eemaldus+ ajust välja progremine.


KuldarA - 07.08.14 07:10

Tsitaat:
Algselt postitas: Martinkuke
Forssis 14euri see varras koos alumise munaks ja klambriga, ainult tihendid pead vana küljest võtma ja täitsa aitab see, kui muidugi jah autol see pesa ise juba liiga kulunud pole, endal 300k ls ja aitas :) kuid kuna vähe näpitud mootorit ss mingi ime jõuga surus minema alumise munaka, klamber läks puru nüüd läheb eemaldamisse, jõujaam teostab selle töö ~150euriga, klappide füüsiline eemaldus+ ajust välja progremine.


See varras enamasti jah ajutine lahendus, aitab siis kui pole veel päris viimase piirini kulunud asjad.


PTC - 07.08.14 21:16

Igatahes sai parempoolsele kollektorile uus hoob ja liigend pandud. Kõige raskem osa oli vana klambri eemaldamine. Samas oli see liigendil olev puks suhteliselt tihe ja ilma lõtkuta.


yks - 30.12.14 17:49

Mul CBAB mootoril (2,0 103kW) sma jama P2015 Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1) Implausible Signal Probleem selles, et asi kulub ja lahti olekus on klapid liialt avatud, juba teistpidi natuke kinni ja see ajab seadme lolliks. Aitab piiraja tegemine või kolde vahetus.
Vajalikud on nad väidetavalt, et õhk silindris paremini pöörleks ja see soodustab põlemis vmis iganes. Väidetavalt kasutatakse ka õhukoguse piiramisel kui kübemefiltrit tühjaks põletatakse,automaatkastiga käiguvahetusel.
Sõitsin ise selle veaga 4 kuud ja ca 8 tuhat km midagi ei muutunud ei limp mode ega ka muud. Kübeme filter ka toimis.


kindike - 16.11.15 18:09

Sai siis enda 3.0tdi (BMK) sisselase puhastatud ja need klapid välja visatud koos võllidega(mootorid ja hoovad jäid külge, et veakoodist pääseda. Samas panin veel EGR sisselaske poolepealt kinni ja jätsin kõik pistikud ja voolikud külge, siiani pole veel ühtegi veakoodi visanud. Kuigi plaan nagunii veel DPF ära kaotada ja siis kaotaks need klapimootorid ja EGR ka veel ajust ära chipiga.


mkb - 18.12.15 09:36

Tsitaat:
Algselt postitas: beasty
Neid klappe on vaja , kui neid pole siis ei suuda mootor tahmafiltrit põletada.


Huvitav väide, kas oskab keegi kinnitada või ümber lükata?

Mis puhul need klapid katki lähevad? Siis kui nõgi sisselaskes hakkab liikumist piirama?


prj - 18.12.15 20:19

Tsitaat:
Algselt postitas: kindike
Sai siis enda 3.0tdi (BMK) sisselase puhastatud ja need klapid välja visatud koos võllidega(mootorid ja hoovad jäid külge, et veakoodist pääseda.

Seal on positsiooniandur ning sa ei pääse.
Tsitaat:
]Samas panin veel EGR sisselaske poolepealt kinni ja jätsin kõik pistikud ja voolikud külge, siiani pole veel ühtegi veakoodi visanud. Kuigi plaan nagunii veel DPF ära kaotada ja siis kaotaks need klapimootorid ja EGR ka veel ajust ära chipiga.

Peale 3 tsüklit läheb tuli põlema ilmselt.


prj - 18.12.15 20:19

Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Tsitaat:
Algselt postitas: beasty
Neid klappe on vaja , kui neid pole siis ei suuda mootor tahmafiltrit põletada.


Huvitav väide, kas oskab keegi kinnitada või ümber lükata?


Sellel väitel pole reaalsusega mitte midagi ühist.
Kui drosselklapp ei tööta, siis ei saa DPF-i põletada. Swirlid aga DPF-i põletamist ei mõjuta.


jyrisoo - 18.12.15 23:01

Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Mis puhul need klapid katki lähevad? Siis kui nõgi sisselaskes hakkab liikumist piirama?

Kulumise tagajärjel tekib lõtk mis ei meeldi asendiandurile.


mkb - 19.12.15 00:37

Tsitaat:
Algselt postitas: jyrisoo
Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Mis puhul need klapid katki lähevad? Siis kui nõgi sisselaskes hakkab liikumist piirama?

Kulumise tagajärjel tekib lõtk mis ei meeldi asendiandurile.

Pidasin silmas füüsilist irdumist võlli küljest, kui sellist asja üldse esineb.

Kollet maha kiskudes peaks uued tihendid ka olemas olema?


Kenwood - 22.01.16 08:32

Kui labad koos võllidega kolektori küljest eemaldada, kas need vahe plastik korgid/seinad olete tagasi pannud või mitte?


prj - 22.01.16 14:14

Kogu asi välja, augud keermesse ja poldid ette. Muidu hakkab lekkima.


Kenwood - 22.01.16 19:54

Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Kogu asi välja, augud keermesse ja poldid ette. Muidu hakkab lekkima.

Sellest otsa pimedaks tegemisest saanu aru, aga jäigi seda videot vaadates silma et tihend jookseb üle võlli küljes olevate "korkide", siis peaks tihendilt need kohad ära lõikama, muidu irduvad mingi aeg minema, või pole seda karta?

https://www.youtube.com/watch?v=Dk0oMX0exHg

Keegi asjaga kokkupuutunud inimene ehk täpsustaks?


OttOlesk - 16.06.16 11:05

Eile päeval lõi põlema check engine tule armatuuris. Kodus panin kaabli järgi. Scannimise ajal kustus tuli ära, aga veakoodi oli ikka registreerinud. Veakoodi kustutamisega viga eile tagasi ei tulnud. Kontrollin edaspidi jooksvalt uuesti.
Check engine hakkas põlema ca 2300km/16 päeva peale VCDS veakoodi registreerimist.
Vend mul arvas, et kas on klapi süsteem kulunud või mootorite viga. Ütles ka, et kui tuli praegu ära kustus ja veakood tagasi ei tulnud, siis ei ole mõtet olulist tähelepanu pöörata.
Mootori töös iseärasusi ei olnud. Töölt koju on ca 65km ja keskmine kütusekulu oli 6,2l/100km. Kui üksi sõidan siis on päevi kus kodust tööle on keskmine 5,8l/100km ka. Mainin ära, sest välismaa foorumites arutati seda. Ei tea, kas oluline info või mitte..

Autoks 2007 Audi A6 3.0 TDI 171kw.

Veakood:
012597 - Intake Manifold Runner Control
P3135 - 001 - Lower Stop not Reached - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 11
Reset counter: 255
Mileage: 190946 km (suure tõenäosusega keritud läbisõit ja reaalselt võiks ennustada äkki 350000km)
Time Indication: 0
Date: 2016.05.30
Time: 19:01:41

Freeze Frame:
RPM: 756 /min
Torque: 66.3 Nm
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 12.77 V
Duty Cycle: 88.8 %
Duty Cycle: 80.9 %
Duty Cycle: 80.9 %

Ma nüüd mõtlen, et kas peaks sisselaske kollektori ära puhastama või ostma remondikomplekti või vahetama kogu kollektori. Saan aru, et remondikomplektist ei ole ka väga palju kasu kui kollektor samamoodi kulub ajaga.


real-illusion - 16.06.16 11:08

Odav lahendus on remont komplekt koos puhastusega. Ajutiselt vb aitab. Müügis ka taastatud kollektorid. Siis võimalik veel ära võtta vahelt ja välja lasta progreda ja ära unustada see probleem. Alati võib ka uue osta 440 tk, pakuti minule. Soovitatav siis mõlemad vahetada. Ps hinnad võivad muutunud olla.


OttOlesk - 16.06.16 11:11

Tsitaat:
Algselt postitas: real-illusion
Odav lahendus on remont komplekt koos puhastusega. Ajutiselt vb aitab. Müügis ka taastatud kollektorid. Siis võimalik veel ära võtta vahelt ja välja lasta progreda ja ära unustada see probleem. Alati võib ka uue osta 440 tk, pakuti minule. Soovitatav siis mõlemad vahetada. Ps hinnad võivad muutunud olla.

Kas "ajutisel" lahendusel on mingit konkreetsemat perioodi ka? Nädal, kuu, aasta või mingi läbisõidu km? Või on see igal autol erinev?
Kas sa mõled siis klapid üldse välja võtta vahelt ja välja progeda? Mida see muudab? Need on ikkagi ju mingi eesmärgiga sinna pandud.


real-illusion - 16.06.16 13:03

Periood on sekund kuni 10 aastat. Mõtetud klapid on. Eesmärk oli tühikäigul midagi paremaks teha. Vist,et ühtlasemalt töötaks vms. Ei mäleta enam täpselt. Tean paari juhust, kui klapid katki ja mootori kukkunudkukkunud BMW del sama häda. Välja progreda ja ära unustada on minu arvates parim varjant.


jyrisoo - 16.06.16 13:50

Sissekukkumine ikka bmw-de probleem. Audil nad ühe võlli peal ja pole kuulnud, et selle küljest tükke erslduks vms.


prj - 16.06.16 14:15

Tsitaat:
Algselt postitas: jyrisoo
Sissekukkumine ikka bmw-de probleem. Audil nad ühe võlli peal ja pole kuulnud, et selle küljest tükke erslduks vms.

See, et sa kuulnud pole, ei tähenda mitte midagi.
Ma olen oma silmaga näinud sellist varrast, kus pool oli ära murdunud ja silindrist läbi käinud.

Seepärast ei kirjuta me ka klappe välja, kui neid pole füüsiliselt eemaldatud.


Maku - 28.07.16 18:03

AUDI A6 4F, Intake manifold, swirl flap , V6 3.0tdi , 2.7tdi , ***FAULTY*** Eng.ver. 059 129 712


AudiA6valge - 02.08.16 16:07

Tsitaat:
tere, samalaadn probleem audiga 2011 aasta a6, yks hommik enegine tuli pôles, kustudada ei saa.veakoodiks P201500

Tere, samalaadne probleem Audiga 2011 aasta A6, üks hommik engine tuli põles, kustutada ei saa.
Veakoodiks P201500


AudiA6valge - 02.08.16 16:11

P201500 Intake manifold runner positsion sensor/switch circuit range/perf.bank1


ott1 - 10.08.16 12:11

Minu A6-l oli ka samalaadne probleem.
Aitas mootori ja klappide vahelise hoova vahetus - 15 euri maksumus ja 20 minutit tööd koos tööriistade otsimisega.


OttOlesk - 10.08.16 12:12

Tsitaat:
Algselt postitas: ott1
Minu A6-l oli ka samalaadne probleem.
Aitas mootori ja klappide vahelise hoova vahetus - 15 euri maksumus ja 20 minutit tööd koos tööriistade otsimisega.

Nagu teiste jutust aru olen saanud, siis see lahendus on ka ajutine ainult.


automees6 - 10.08.16 18:21

Tsitaat:
Algselt postitas: OttOlesk
Tsitaat:
Algselt postitas: ott1
Minu A6-l oli ka samalaadne probleem.
Aitas mootori ja klappide vahelise hoova vahetus - 15 euri maksumus ja 20 minutit tööd koos tööriistade otsimisega.

Nagu teiste jutust aru olen saanud, siis see lahendus on ka ajutine ainult.

Oleneb mis kulunud on. Olen neid klendi soovil vahetanud ilma igasugu garantiid andmatta ja vahest jääb asi vägahea tummine ja mõnikord sama vedel nagu enne. Oleneb kas kolle sees on auk kulunud või ei. Kui hoova munakad kulunud siis aitab kindlasti. Se silindrisse kukkumine on väga harv juhus. Südamerahuks võid pealmise kolle maha võtta ja katsuda palju võll loksub.
Parema kolle peab hoova vahetuseks maha võtma muidu ei saa seda stopperit kätte vasaku vahetus on peal ja mõne minuti töö.


real-illusion - 10.08.16 20:06

Mina olen parema kolde hoova ka kätte saanud, a tagasi seda r*iska ei saanud. Kui väga tahta, siis kindlasti on võimalik. Ise ei viitsind jebida. Kuna omanik ei teadnud seisu, sai maha võetud ja korralikult puhtaks ka kolded tehtud. :)


prj - 11.08.16 12:16

Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Se silindrisse kukkumine on väga harv juhus.

See juhtub vanusega, sealt hakkavad tükid irduma. Lihtsalt kui asju õigesti teha, siis enne seda vahetatakse kolded või siis eemaldatakse need klapid.
Need autod aga, kes lihtsalt vea lasevad ajust eemaldada - palju õnne tulevikus.


Mudjamix - 15.08.16 15:06

Kas keegi on sellise komplekti ka tellinud ja paigaldanud? LINK
Kahjuks mujal pole näinud kui ebays.


prj - 15.08.16 15:18

Selle raha eest, mis läheb selle jura paigaldamine on lihtsam need välja võtta.


DonC0rle0ne - 18.08.16 16:35

Mul viskas ka veaks bank 2 - lower limit not exceeded. lõppkokkuvõttes kadus viga ära kui bank1 ja bank2 omavahel ära vahetasin


Maku - 16.09.16 20:56

Klappide eemaldamine on iseenesest lihtne. Tuleb kaks kütusetoru ja jahutuse kolmik eest ära võtta ning ülejäänud on suhtelist ainult kollektori poltide keeramine. Kui kollektor maas, klappide võllid välja tõmmata, juhthoova ava 9 mm puuriga üle puurida ja 10 mm sisekuuskant polt liimiga sisse. Mina võtsin poldipea kaiaga täpselt nii palju maha, et see läks kollektori sisse. Lisaks võtsin poldipead pealt pool nii palju maha, et sain stopperi ka kenasti peale.

Üldine vaade
Võll välja võetud
Juhthoob
Stopper
Tihendid
Kollektori krae
Kollektori kleebis
Keerme lõikamine
Polt prooviks sisse
Polt liimiga sisse
Poldipea
Kaks kollektorit
Poltide pead
Stopperi proov
Stopper paigas
Stopper küljelt
Kollektor paigas


Kert85 - 16.09.16 21:53

Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Klappide eemaldamine on iseenesest lihtne. Tuleb kaks kütusetoru ja jahutuse kolmik eest ära võtta ning ülejäänud on suhtelist ainult kollektori poltide keeramine. Kui kollektor maas, klappide võllid välja tõmmata, juhthoova ava 9 mm puuriga üle puurida ja 10 mm sisekuuskant polt liimiga sisse. Mina võtsin poldipea kaiaga täpselt nii palju maha, et see läks kollektori sisse. Lisaks võtsin poldipead pealt pool nii palju maha, et sain stopperi ka kenasti peale.

Üldine vaade
Võll välja võetud
Juhthoob
Stopper
Tihendid
Kollektori krae
Kollektori kleebis
Keerme lõikamine
Polt prooviks sisse
Polt liimiga sisse
Poldipea
Kaks kollektorit
Poltide pead
Stopperi proov
Stopper paigas
Stopper küljelt
Kollektor paigas



Ja siis lasid välja kirjutada ajust?


Maku - 17.09.16 07:30

Tsitaat:
Algselt postitas: Kert85
Ja siis lasid välja kirjutada ajust?
Pole jõudnud veel aga ilmselt saavad selle tööga hakkama enamus tarkvara tuunijaid. Googeldasin väheke ja endalegi üllatuseks on teenusepakkujaid päris palju: http://www.chip.ee/et/, http://esremaps.ee/, http://www.dpfeemaldus.ee/, http://www.cts.ee/, http://www.herstuning.eu/, http://tuner.ee/, http://www.hmkauto.ee/chiptuning-ja-dpf-removal.html, http://www.autohooldus.ee/chip-tuning-ehk-mootori-tarkvara-optimeerimine, http://www.autohospidal.ee/, http://www.eco-t.ee/, http://www.garage55.ee/et, http://autotark.ee/, http://www.dpf.ee/, http://avormotors.ee/, http://aptuning.ee/, http://www.motovision.ee/, http://www.carworld.ee/.

Vaadates, kui palju EGR-i seadmed kapoti all ruumi võtavad, siis kaalun ka selle krempli minema viskamist.


raimo21 - 17.09.16 11:54

http://www.vkmmotors.ee/ on sul vahele jäänud.


yanekk - 17.09.16 16:32

Tsitaat:
Algselt postitas: Mudjamix
Kas keegi on sellise komplekti ka tellinud ja paigaldanud? LINK
Kahjuks mujal pole näinud kui ebays.


Olen tellinud ja paigaldanud kaks sellist komplekti, kuna on kundesid kes tahavad et kõik mis tehasest peale pandi, oleks ka peal ja töökorras.


quattromees - 17.09.16 21:05

Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Tsitaat:
Algselt postitas: Kert85
Ja siis lasid välja kirjutada ajust?
Pole jõudnud veel aga ilmselt saavad selle tööga hakkama enamus tarkvara tuunijaid. Googeldasin väheke ja endalegi üllatuseks on teenusepakkujaid päris palju: http://www.chip.ee/et/, http://esremaps.ee/, http://www.dpfeemaldus.ee/, http://www.cts.ee/, http://www.herstuning.eu/, http://tuner.ee/, http://www.hmkauto.ee/chiptuning-ja-dpf-removal.html, http://www.autohooldus.ee/chip-tuning-ehk-mootori-tarkvara-optimeerimine, http://www.autohospidal.ee/, http://www.eco-t.ee/, http://www.garage55.ee/et, http://autotark.ee/, http://www.dpf.ee/, http://avormotors.ee/, http://aptuning.ee/, http://www.motovision.ee/, http://www.carworld.ee/.

Vaadates, kui palju EGR-i seadmed kapoti all ruumi võtavad, siis kaalun ka selle krempli minema viskamist.


Vaatasin hiljuti ühe oma masina sl kollektisse ja hea on vaadata kui diisli slk on seest hele, mitte tahma täis. Mulle küll meeldib ka roheliselt mõelda, aga puuduvad andmed kui palju egr (kui üldse) saastet vähendab. Aga tehnikale on parem ilma egr-ita olla.


Maku - 18.09.16 08:00

Tsitaat:
Algselt postitas: quattromees
Vaatasin hiljuti ühe oma masina sl kollektisse ja hea on vaadata kui diisli slk on seest hele, mitte tahma täis. Mulle küll meeldib ka roheliselt mõelda, aga puuduvad andmed kui palju egr (kui üldse) saastet vähendab. Aga tehnikale on parem ilma egr-ita olla.
See on ikka rõvedus, mis sisselaskes tänu EGR-le toimub. Lõin seda kõntsa seinte küljest nii palju lahti, kui ulatasin.

Audi A6 2.7 & 3.0 TDi EGR & Intake system cleaning info please...


Siit teemast:

Take a tin of Mr Muscle oven cleaner (sodium hydroxide, DONT get any on you anywhere, it burns like a [roppus]. Seriously, its safe enough to do this but all risk is yours, dont get it in your eyes, or eat the foam, or rub it on yourself, or anything like that (disclaimer applies LOL) it is NASTY, extremely flammable and caustic, but it dissolves (well loosens) carbon which is what sticks the turbo up in the first place.


K-Rautast saab Mr Mucle 3€ purk.

Toimib täitsa hästi ning pool aastat hiljem liigub hoob endiselt vabalt.

EGR sai ka megapuhtaks selle keemiaga.


wimms - 17.10.16 13:55

Tsitaat:
Algselt postitas: Maku

Take a tin of Mr Muscle oven cleaner (sodium hydroxide, DONT get any on you anywhere, it burns like a <b>[roppus]</b>. Seriously, its safe enough to do this but all risk is yours, dont get it in your eyes, or eat the foam, or rub it on yourself, or anything like that (disclaimer applies LOL) it is NASTY, extremely flammable and caustic, but it dissolves (well loosens) carbon which is what sticks the turbo up in the first place.

K-Rautast saab Mr Mucle 3€ purk.

Toimib täitsa hästi ning pool aastat hiljem liigub hoob endiselt vabalt.

EGR sai ka megapuhtaks selle keemiaga.


Ettevaatust sellega. Sodium hydroxide lahustab alumiiniumit. Vägagi agressiivselt.
https://www.youtube.com/watch?v=6B6Q5fgE9qo

See tuleks pärast hästi pesta ja neutraliseerida. Muidu jääb söövitama.


vaido84 - 19.10.16 17:36

Tsitaat:
Algselt postitas: Kert85
Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Klappide eemaldamine on iseenesest lihtne. Tuleb kaks kütusetoru ja jahutuse kolmik eest ära võtta ning ülejäänud on suhtelist ainult kollektori poltide keeramine. Kui kollektor maas, klappide võllid välja tõmmata, juhthoova ava 9 mm puuriga üle puurida ja 10 mm sisekuuskant polt liimiga sisse. Mina võtsin poldipea kaiaga täpselt nii palju maha, et see läks kollektori sisse. Lisaks võtsin poldipead pealt pool nii palju maha, et sain stopperi ka kenasti peale.

Üldine vaade
Võll välja võetud
Juhthoob
Stopper
Tihendid
Kollektori krae
Kollektori kleebis
Keerme lõikamine
Polt prooviks sisse
Polt liimiga sisse
Poldipea
Kaks kollektorit
Poltide pead
Stopperi proov
Stopper paigas
Stopper küljelt
Kollektor paigas



Ja siis lasid välja kirjutada ajust?



Minu 2,7 132 kW hakkas sooja mootoriga sinist ajama peale klappide eemaldust! Välja olid enne progetud juba! Katalüsaatori võtsin ka vahelt ära. Kollektorid olid korralikult nõgised! Kas äkki selle nõgi pärast suitseb? Ja kaob hiljem ära?


Maku - 19.10.16 18:09

Tsitaat:
Algselt postitas: vaido84
Minu 2,7 132 kW hakkas sooja mootoriga sinist ajama peale klappide eemaldust! Välja olid enne progetud juba! Katalüsaatori võtsin ka vahelt ära. Kollektorid olid korralikult nõgised! Kas äkki selle nõgi pärast suitseb? Ja kaob hiljem ära?
Mina katalüsaatorit ära ei võtnud aga alguses pärast kokku panemist suitses küll natuke.


prj - 19.10.16 23:23

Tsitaat:
Algselt postitas: vaido84
Minu 2,7 132 kW hakkas sooja mootoriga sinist ajama peale klappide eemaldust! Välja olid enne progetud juba! Katalüsaatori võtsin ka vahelt ära. Kollektorid olid korralikult nõgised! Kas äkki selle nõgi pärast suitseb? Ja kaob hiljem ära?


Sinine suits on kulunud pihustitest nendel autodel.
Katti eemaldada pole neil mitte mingit mõtet, haiseb ainult.


Maku - 20.10.16 06:55

Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Sinine suits on kulunud pihustitest nendel autodel.
Katti eemaldada pole neil mitte mingit mõtet, haiseb ainult.
Selles tõenäoliselt keegi väga ei kahtlegi, et p2rses pihustitega auto suitseb aga antud juhul suitses minu auto vahetult pärast kokku panekut, kui olin eelnevalt kollektori nõgi lahti löönud, ja järgmisel päeval enam sellist suitsu polnud.


prj - 20.10.16 08:35

Pole ühelgi autol sellist jama täheldanud, kui oleme välja võtnud. Ehk selle pärast, et kui sinna midagi läheb, siis teeme puhtaks.


Maku - 23.04.17 11:31

Tegin väikese logi 2007. aasta 171 kw Allroadiga. PILT1, PILT2. Mõlemal juhul on kiirendused ca 1300 pöördest kuni 2500-3000 pöördeni, esimene piik viienda käiguga ja teine neljandaga. Pakkuge kummal sõidul olid sisselaskekollektoriklappide juhtmootorid lahti ühendatud.:)

Punane: mass air flow
Roheline: accel. pedal pos.
Kollane: engine speed
Lilla: specified boost pressure
Oranž: actual boost pressure
Helesinine: control duty cycle charge pressure

Auto on täiesti korras, s.h pihustid.


prj - 30.04.17 14:26

Mitte mingit vahet ei ole graafikul.

Need klapid on üldse vajalikud ainult EGR-i pärast madalal koormusel.
S.t. kui EGR on sees on need seal selleks, et heitgaas ja õhk paremini seguneks ning põlemine paremini toimuks.

Kui EGR-i pole on sul nagunii igal pool värske õhk ning neid pole vaja, sest mis mõte on värsket õhku värske õhuga segada?
Ja EGR pannakse kohe kinni, kui kütusekogus üle 35mg läheb, samuti tehakse klapid täiesti lahti kohe.


Maku - 01.05.17 08:54

Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Mitte mingit vahet ei ole graafikul.

Need klapid on üldse vajalikud ainult EGR-i pärast madalal koormusel.
S.t. kui EGR on sees on need seal selleks, et heitgaas ja õhk paremini seguneks ning põlemine paremini toimuks.

Kui EGR-i pole on sul nagunii igal pool värske õhk ning neid pole vaja, sest mis mõte on värsket õhku värske õhuga segada?
Ja EGR pannakse kohe kinni, kui kütusekogus üle 35mg läheb, samuti tehakse klapid täiesti lahti kohe.
Seda minagi - klappide juhtmootorite pistikud ühendatud või mitte, vahet pole.


Maku - 01.05.17 08:56

Tsitaat:
Algselt postitas: Kert85
Ja siis lasid välja kirjutada ajust?
Jah, Dima tegi ära.


T6nnn - 06.04.18 12:20

Tervist, Oleks vaja A6 2.7tdi klapid välja kirjutada.
Enne kui kuskile teenindusse jooksen sooviksin küsida kas keegi siin foorumis saab asjaga hakkama ja teeks ära?
Sooviks konkreetset kontakti, et saaksin inimesega ühendust.
võib võtta ühendust —————vastan Smsidele kui ka kõnedele.


andrec - 06.04.18 13:42

Tsitaat:
Algselt postitas: T6nnn
Tervist, Oleks vaja A6 2.7tdi klapid välja kirjutada.
Enne kui kuskile teenindusse jooksen sooviksin küsida kas keegi siin foorumis saab asjaga hakkama ja teeks ära?
Sooviks konkreetset kontakti, et saaksin inimesega ühendust.
võib võtta ühendust 56947767, vastan Smsidele kui ka kõnedele.


PRJ teeb ära :D


T6nnn - 06.04.18 14:02

Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Tsitaat:
Algselt postitas: T6nnn
Tervist, Oleks vaja A6 2.7tdi klapid välja kirjutada.
Enne kui kuskile teenindusse jooksen sooviksin küsida kas keegi siin foorumis saab asjaga hakkama ja teeks ära?
Sooviks konkreetset kontakti, et saaksin inimesega ühendust.
võib võtta ühendust 56947767, vastan Smsidele kui ka kõnedele.


PRJ teeb ära :D


Sain juba :)


damc - 23.12.19 21:01

Mille järgi kindlaks teha,et kumb pool vigane on nende pöörd klappidega 3.0 c6 ?
Alguses olid vead:
012596 - Intake Manifold Runner Control
P3134 - 001 - Upper Stop not Reached
004120 - Intake Manifold Runner (Bank 2)
P1018 - 001 - Lower limit not reached - Intermittent

Võtsin maha kollektorid ja puhastasin ära. Kõrvalistuja poolne (bank2?) oli eriti jubedas seisus. Juhi pool oli üpriski viisakas.
Drosselklapi juures 2 väiksemat kanalit mis lähevad egr vaakumi juurde olid täiesti kinni põlenud. Need sai ka puhtaks.

Nüüd peale kokku panekut tambib muudkui sellist viga
012597 - Intake Manifold Runner Control
P3135 - 001 - Lower Stop not Reached

Auto käib ja nii kui ära kustutad vea siis kohe viskab tagasi.


Q7 mel näitab kindlasti bank1 ja bank2 eraldi aga pole kindel kas a6 näitas üldse bank1 või siis see "runner control" ongi juhipoolne? Või tuleb seda controler viga üldse mujalt otsida? Q7 on juba vähemalt mõned kuud peale puhastust vaikus olnud selle koha pealt.


Jann - 24.12.19 05:47

Parempoolne jookseb nõutud asendist üle. B2 = vasak e. juhipoolne.


miilits22 - 30.01.23 10:36

Kas a8 4,0 mootoril ei ole neid vardaid, nagu kolmestel? Vähemalt kiirel neti tuvastusel ei leia sellele mootorile vardaid. On hakanud enda masinal seda viga sees hoida. Kui eelvalt chip tehtud, siis kas nende välja progemisel vana tjuuninguga miskit juhtub?

1 Fault Found:
17426 - Intake Manifold Runner (Bank 2)
P1018 - 000 - Lower limit not reached - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 651 /min
Torque: 93.6 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 20.7 %
Duty Cycle: 87.9 %
Duty Cycle: 0.4 %
Temperature: 46.8°C


prj - 30.01.23 10:47

Sealt on vaja klapid füüsiliselt välja ka võtta ja EGR eemaldada.


miilits22 - 13.09.23 17:57

Chip.ee pakub vàlja progemist ja koik pidi hea jààma, et Audidel pole vaja füüsiliselt eemaldada, ei kuku sisse. vôta nüüd kinni, mis see hea oleks. Igatahes, seni asi soitmist ei ole seganud ja pole ka tegelenud asjaga.


rayson - 19.01.24 17:59

Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Mitte mingit vahet ei ole graafikul.

Need klapid on üldse vajalikud ainult EGR-i pärast madalal koormusel.
S.t. kui EGR on sees on need seal selleks, et heitgaas ja õhk paremini seguneks ning põlemine paremini toimuks.

Kui EGR-i pole on sul nagunii igal pool värske õhk ning neid pole vaja, sest mis mõte on värsket õhku värske õhuga segada?
Ja EGR pannakse kohe kinni, kui kütusekogus üle 35mg läheb, samuti tehakse klapid täiesti lahti kohe.
Seda minagi - klappide juhtmootorite pistikud ühendatud või mitte, vahet pole.


rayson - 19.01.24 17:59

Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Mitte mingit vahet ei ole graafikul.

Need klapid on üldse vajalikud ainult EGR-i pärast madalal koormusel.
S.t. kui EGR on sees on need seal selleks, et heitgaas ja õhk paremini seguneks ning põlemine paremini toimuks.

Kui EGR-i pole on sul nagunii igal pool värske õhk ning neid pole vaja, sest mis mõte on värsket õhku värske õhuga segada?
Ja EGR pannakse kohe kinni, kui kütusekogus üle 35mg läheb, samuti tehakse klapid täiesti lahti kohe.
Seda minagi - klappide juhtmootorite pistikud ühendatud või mitte, vahet pole.


rayson - 19.01.24 18:00

Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Mitte mingit vahet ei ole graafikul.

Need klapid on üldse vajalikud ainult EGR-i pärast madalal koormusel.
S.t. kui EGR on sees on need seal selleks, et heitgaas ja õhk paremini seguneks ning põlemine paremini toimuks.

Kui EGR-i pole on sul nagunii igal pool värske õhk ning neid pole vaja, sest mis mõte on värsket õhku värske õhuga segada?
Ja EGR pannakse kohe kinni, kui kütusekogus üle 35mg läheb, samuti tehakse klapid täiesti lahti kohe.
Seda minagi - klappide juhtmootorite pistikud ühendatud või mitte, vahet pole.


Tere!Mis selline töö maksab koos puhastusega,äkki aitab algul remontkomplekt,või mõtetu teema?
Parimat