Tekkis siis selline probleem järsku ühe hetkega, et võimendus kadus põhimõtteliselt täiesti ära. Pedaal vaid vibreerib jala all ja võimendus on olematu. Kõrgematel põõretel nagu vahpeal oleks ok aga mitut korda muljuda ei kannata. BRAKE kiri vilgub ka rõõmsalt. Vahetatud on siiamaani pomm ja võimendi. Õli käib läbi igaltpoolt kenasti. Proovisin ka nö lekketesti, mis tähendab et kui auto seisma jätad, keerad võimendi pealt tagasivoolu lahti, aga sealt ei tulnud midagi. See viitab sellele, et võim on ok. Samas ise usun, et ma ei jõua seda piisavalt kiiresti lahti keerata ja kui seal midagi lekib, siis on selleks ajaks asi juba ammu ära lekkinud. Ehk on kellelgi sama probleemi olnud ja oskab midagi õelda. Samuti võib sõna võtta, kui keegi on selle võimendi lahti lammutanud. Mis seal katki minna saab ja kas midagi remontida ka annaks? Päris niisama ei hakka võimendit ostma ja vahetama. Vahetus ei tundu üldse tore töö ka olevat.
Endal A4 96 sarnane jama, ainult mul ei vilgu ükski kiri aga no pidurid on ikka üli rasked. Ise kahtlustan, et mõni vaakumtoru lekib (tundub vist karterituulutus toru olema, kergelt õline paistab teine olema) kuna tühikäigul pöörded ka kergelt puterdavad.
Elarix, vaata ka kus see teema on
Antud jutt käib siis R5 20vT mootori kohta, millel pidureid võimendab roolivõimendi.
Ise maadlen sama teemaga ja Taaviga lahanud seda juba tükk aega. Siiani tulemusteta.
Hmm, kas olete ikka selles "vahetatud" pommis kindlad, et survet tagasi ei lasta? Üleliigse surve korral hakkab see ju nö. "lekkima" tagasi ja
väsimise korral lödistab asi juba kiiremini tagasi enne kui asi oma töösurve saavutab. Armatuuri tuleke läheb põlema ilmselt sellest andurist
peasilindri all ja ilmselt jääbki kui kahest üks paneb segast, pump ise või siis nö. relief klapp pommis? Mingit tuumafüüsikat seal iseenesest pole,
aga mul endal puudub vajadus sellise mano järgi, mis kannataks ~130-150bar survet kogu kompoti mõõtmiseks . Leidke see endale ja toppige kõikvõimalikesse kohtadesse vahele, sel juhul saate ka pihta, kust asi järgi annab.
Igal juhul peab asi kuskilt otsast lõpuks väiksemat survet näitama, kui mitte servo siis ikkagi pomm.
Vat see on see häda, kui teile "imevad" masinad ei meeldi .
Pomme on proovitud erinevaid, toimivalt autolt võetud ja sinna toimivana tagasi pandud.
Vahest mul sama mure, et piduril naqu poleks võimu. Samamoodi proovinud erinevaid pomme ja ei ole sellest midagi muutunud. Vahetasin roolivõimu pumba
ära siis mingi hetk hiljem hakkas piduripedaal kergelt käima ja siis lambist mingi aja pärast jälle raskem vajutada ja nüüd siis selline teema et
mingit aega on pedaal kerge, umbes kuuaega ja siis paar nädalat raske ja nii ma siis olen sõitnud mõned kuud . Hetkel siis toimib pidur ilusti.
Nii, minul mure lahendatud "uue" võimendajaga, 5 tundi maadlemist armatuuri all ja vahetatud oligi. Hetkeseisuga töötab kõik nii nagu peab.
Antud auto mille kohta Taavi teema tegi on siis minu auto.
Nimelt asi on veel veidramaks läinud- korra asi on korras, siis töötab ideaalselt. Asi sai korda siis kui auto läks lõpuks 4nda käivitusega tööle
läks(autoga on selle pidurite jamaga kaasnenud ka käivituse probleem, on hetki, kus auto tööle ei lähe, vaid käivitub ainult pidurit vajutades), siis
hakkasin kuulma väga veidrat häält kui rooli keerasin ning rool ka värises ja piduripedaal ei värisenud enam, vaid töötas ideaalselt.
Jõudsin koju ja jätsin auto seisma, läksin ninapidi kapoti alla ja roolivõimu juurest tuli siuke imelik hääl, nagu muliseks, siuke keemise hääl(
mootor seisis samal ajal). Panin tööle uuesti, üks keeras rooli ja ise kuulasin, roolivõimendi tegi siukest häält nagu lendaks kohe laiali.
Võtsin selle peale kõne Taavile, et nõu pidada. Küsisin, et palju õli viimasest piduripommi vahetusest alles jähi, tase oli täpselt sama, mis peale
vahetust aga soovitas õli juurde panna. Jätsin auto seisma, valasin õli maximumini, panin auto tööle ja kõik oli nagu IDEAALNE. Pidurid töötasid nii
nagu oleksid uued ja roolivõimupump oli OK, ainult BRAKE vilkus armatuuris.
Läksin proovisõidule, kõik oli korras, siis soovitas auto seisma jätta ja nn piduripommi testi teha. Pumpasin pedaali üle 30 korra, ennem kui see nn
kõvaks jähi ja enam ei liikunud. Panin auto tööle ja sama vana jama oli tagasi, piduripedaal värises aga BRAKE tuli enam ei põlenud. Sõitsin koju
tagasi ja jätsin auto seisma, käivitasin, auto tööle ei läinud, vajutasin pedaali, läks tööle ja kõik töötab jälle ideaalselt.
Kui see kellegilegi miski selguse majja tõi, siis oleks tore kui teada annaks, oleme selle murega pea kuu aega silmitsi seisnud.
Minul saranane anomaalia, kui ise kahtlustan rv pumpa endal, kuna kui pikalt sõita ilma pidurdamata siis pidurid korras mingi 20 vajutust ja siis hakkab pedaal uuesti katkuma ja on kõva järsul vajutusel
Mul oli kogu aeg, vahet pole kas pidurdasin või mitte, ikka pedaal värises ja käis samas taktis kigin ka, taoline kui rihm on niiske ja see algul
häält teeb külma mootoriga( ei oska paremini seletada).
Anomaalia on see, et olen paar päeva nüüd sõitnud ja probleemi nagu ei ole. Autot käivitan kogu aeg nii, et hoian pidurit all, aa ja õli tuli põleb
ka, kuigi kõik õli tasemed on visuaalsel kontrollil normaalsed, kaasaarvatud õlirõhk.
Ei saagi nagu aru enam, üks müstiline auto . Hetkel hoian iga kord
käivitusel hinge kinni, et ikka töötaks, äkki sai lõplikult korda nüüd.
Heh.
Mul hakkas ka roolivõim häält tegema ja õli oli vähe.
peale seda valasin maximumini ja nüüd pidurid korras, kuid kui fooritaga pidurit tallata hakkab hüümärk põlema, ning mõnda aega peale sõitu kustub
taas!
Mul autoga sama probleem. Tundub vähemalt. Nimelt viimaselajal on olnud lihtsalt nii, et auto käivitades piduri pedaal vibreerib, samuti vilgub ka
hüüumärk (!). Kuid mõne kilomeetri järel on kõik jälle hea, pidurid töötavad kenasti, pedaal on normis.
Vahel pole pedaal midagi teinud, peale igat käivitamist sõidu käigus tegi kolm piiksu, hüüumärk vilkus, ning kustus ära ka.
Täna aga enam korralikult sõita ei saanud, pedaal on mitme sõitmise järel koguaeg vibreerinud, (!) vilgub koguaeg.
Piduri vedelik on vahetatud, samuti on pidurid õhutatud, piduri vedelik on normis. Seega millest nüüd õigupoolest alustada?
Märgiks ära veel, et siduri peasilinder on õrnalt lekkima hakkand, ehk siis siduri ja piduri vahel, kuid lekkimine tähendab näiteks, et kas on
mansetid läbi või on korpuses mõra..
E: Samuti ei näita arvuti veateadet.
Mulle räägiti sarnase vea kohta et abs-i andurid üle kontrolliks, et äkki loksuvad või on lahti.
Tsitaat: |
Üritangi loodetavasti uuel aastal selle ära vahetada, ning proovib kas siis on muutust. Kuna ABS'i lahti ühendamisel muutust polnud. RV pump tundub
endalegi ainukese väheke loogilisema asjana.
Õnneks lund pole, seega pole hullu, kui auto natuke seisab.
Aga annan teada kui korda saan.
E:
Roolivõimu pump sai vahetatud, kui pump surve ülesse sai oli pedaali vibreerimine tagasi.
Märgiks ära, et soojema ilmaga jällegi toimib. Näiteks kolmapäeva õhtul poole sõidu pealt läks pedaal normaalseks. Neljapäeva hommikul proovides oli
jahedam ning viga oli tagasi.
Mida veel kahtlustada siis? Piduripommi?
E2:
Kui piduripommi vahetada, kas siis tuleb õhutada, või saab süsteem sellega ise hakkama?
Kaevan vana teema üles kuna endal nüüd analoogne mure. Punane tuli armatuuris vilgub, pedaal on kivikõva ja vibreerib seejuures. Vedelikud korras ning
roolivõim toimib.
Keegi on leidnud lahenduse või tead miskit rääkida täpsemalt mida kontrollida ? Ei taha päris huupi juppe vahetama hakata, eriti veel kuna päris
mitmel on sama mure olnud...
Kunagi sai ühe S4 mudeliga segi mõeldud ennast. Roolivõim ja pidurid on eri kontuurid pumbas. Piduritele mõjuvad need kaks kolbi, mis on vahetult
rihmaratta taga.
Põhjuseks oli ühe kolvi murdunud vedru. Lahti keeramine oli vist 5mm sisekuuskandiga.
See tähendab siis, et antud juhul aitas pumba vahetus ?
Pump iseenesest külmast peast teeb imelikku häält küll.
Vahetatud sai vaid too katkine vedru. See sai miskist utiilseks tunnistatud pumba seest leitud.
Nii pump vahetatud kuid sama jama ikka, pedaal vibreerib ning see vibreerimise intensiivsus sõltub pööretest.
Häid mõtteid mis võiks veel nöökida ? Pomm ?
Ma endal sain korda, vahetasin piduri/roolivõimu pumpa, pommi, igast voolikuid jne. Lõpuks oli see pedaali vibra koguaeg sees. Võimatu oli sõita
lõpuks.
Aga korda sain, 90% protsenti juhtudest pidi olema pommi viga olema, ning ülejäänud kümme on siis see töö või peasilinder ( mäleta enam kumba pidi see
oli ) Igaljuhul see osa, mis asub kapoti all, piduri anuma all, poldid salongis ja on ühendatud piduri pedaalile.
Minu puhul oli see viga siis selles 10%, mille ma viimasena vahetasin. Päris omaette nosimine oli need 4 polti salongist lahti saada, aga kõik töötab
ja enam pole seda viga esinenud (Y)
Äkki on abiks.
Saan korra prooviks ühe piduripommi, siis saab ka selle ära välistada või kinnitada, elame näeme siis
Selle teema puhul oli vist ka lõpuks siiski veaks peasilindri juures asuv võimendi. Pommi ja pumba vahetus midagi ei muutnud.
Sama jama audi S2 piduritega. Armatuuris vilgub( ! )Màrk. Piduri òli ja roolivòimu òli normis.
Vahepeal pidurdades algul nagu pidur ei vòta, samas teinekord isegi kohapeal vajutades pedaal vibreerib nagu ABS jama oleks. ABS ùhendasin lahti aga
ikka sama jama.roolivòimu pump vahest hààlt teinud et kas hakkab làbi minema.
Olen ka sama probleemi otsas, autoks s6. Peale auto käivitamist hakkab armatuuris hüüumärk vilkuma, piduripedaal väristab, lausa kuulda on põrinat. Pedaal on kange, vahepeal on ka täiesti põhja vajunud sõidu ajal ja pidurid on täitsa põhjast õrnalt võtnud. On olnud ka kaks juhust, kus kurvi minnes ja samal ajal pidurdades on auto välja surnud (pole kindel kas on seost sellega). Sai ostetud uus piduripomm (tutikas), probleem endiselt alles. Rool on vist ka pigem natuke raskema poolne, võrreldes ühe teise s4'ga. Kas peaks järgmisena tähelepanu pöörama pidurivõimendile või pumbale? Kas võimendile on ka mingi remontkomplekt või peab uue panema?Oskab keegi ka äkki täpselt öelda palju pumba rõhk peaks olema?