Foorumi logo

probleem.s4.2.2t turbo rõhuga
tarmotaa - 29.03.14 07:41

Tere.Probleem on selline,et sõitsin ja piinasin pilli oli tunda et veits jõudu kadus .vaatasin turbo rõhukella.Avastasin et rõhk üle 0.6 0.7 ei lähe .Sama mis kohapeal piinates.kõikk muidu toimib ilusti ,lihtsalt kohapeal pöördesse ajades sama rõhk mis sõittes.Milles võib olla probleem.Paluks abi.


reizor - 29.03.14 12:14

Vaatasid seda, mis on näidikutega koos ja seal olev näit on 0,7bari ? Tunduks loogiline, sest tühikäigul pedaaliga mängides saad sa vaid hetkeks "vaakumist välja" kui sedagi.


tarmotaa - 30.03.14 08:13

Leidsin torustikust koha kust survestades ajas välja õhku, tegin korda .Nüüd veits parem. Sõites on kuni peaaegu 1ni tõuseb rõhk ilusti ja siis pöörete suurenedes vaikselt vajub ära tagasi mingi 0.7ni.Autoks pole s4 aga mootor on,näidik on manuaalselt pandud surve poole peale et usun mida näen,mingi jama seal on.Endal loogikat kasutades tundub et see klapp mis seda niinimetatut susinat teeb võib ka seda jama korraldada kuna üks voolik tuleb surve poolepealt teine läheb imu poolepeale kui see näiteks lekib siis lasebki suure rõhu pealt surve maha.ostab selle uue siis näha.


taavi9 - 30.03.14 08:53

Tsitaat:
Algselt postitas: tarmotaa
Leidsin torustikust koha kust survestades ajas välja õhku, tegin korda .Nüüd veits parem. Sõites on kuni peaaegu 1ni tõuseb rõhk ilusti ja siis pöörete suurenedes vaikselt vajub ära tagasi mingi 0.7ni.Autoks pole s4 aga mootor on,näidik on manuaalselt pandud surve poole peale et usun mida näen,mingi jama seal on.Endal loogikat kasutades tundub et see klapp mis seda niinimetatut susinat teeb võib ka seda jama korraldada kuna üks voolik tuleb surve poolepealt teine läheb imu poolepeale kui see näiteks lekib siis lasebki suure rõhu pealt surve maha.ostab selle uue siis näha.

Alustuseks võta see klapp üldse vahelt ära, vaata mis siis teeb.


tarmotaa - 30.03.14 19:14

Kas võtan vahelt täitsa ära või ainult surve poole ja panen pimeda ette.


taavi9 - 30.03.14 19:55

Oot kas sul on mingi järelpaigaldatud blow off klapp või siis see plastikust bypass? Kui on originaal, siis osta tt bypass 710n on varuosakoodi lõpp.


tarmotaa - 31.03.14 10:54

Hetkel on küljes s4 originaal bochi jubin plastikust must.Imelik on see et kui mis iganes käiguga lased pilli peeneks siis algul boost tõuseb peaaegu 1ni ja siis enne piirajat on juba 0,5 peale ära vajunud.Loogiline oleks et ikka rõhk pööretega tõuseb sellel aga lõpus just vajub ära.Panin pimeda ette selle jubina asemele ja sama teema.


Siim89 - 31.03.14 12:18

Originaalis tõuseb tõesti rõhk u 1 bar-ni. Enne piirajat vajub ta paratamatult ära. Tühikäigul on normaalne 0,4-0,5 bar absoluutrõhku ja ühtlaselt sõites näitab ta mul absoluutrõhku 0,6-0,7.
Kui tegid sisselaske survestamist ja leidsid ühe lekke, tuleb see korda teha ja seejärel uuesti survestada. Kui peale seda enam välja ei pressi kuskilt siis võiks alles öelda, et on tihe.


tarmotaa - 31.03.14 16:16

Hetke seis siis selline leidsin veel ühe lekke.See oli sisselaske all olev mingi klapp kolmik mis iganes.Sisselaskest karterisse ja veel paaki tagasi mingi pena aurude teema aga see nagunii kinni topitud.Tegin ka selle korda ja survestasin uuesti .Turbo lõdvikule pime ette ja 1.5 rõhku peale oli ainult kuulda õrna sisinat mootoris sees,mõne klapi või mis iganes vahelt.rõhk langes väga väga vaikselt ehk lekkeid ei peaks enam olema.Küsimus siis pigem selline milline se rõhk siis pöördes mootoriga mis iganes käiguga normaalne oleks.Ei tundu eriti loogiline et ta lõpupoole hakkab langema.Äkki turbol saab võhm otsa.Ei tea andke abi.


Siim89 - 31.03.14 16:40

Turbo lihtsalt ei suuda nii suurt õhukogust kokku suruda enam nii suure rõhu alla, täiesti loogiline. Lahendus-suurem turbo, kui tahad et lõpus ka rohkem rebiks, aga ka seal langeb piiraja lähenedes rõhk kui on maksimaalselt seadistatud.


tarmotaa - 31.03.14 17:44

No selge,siis peaks mul seal kapotiall kõik ok olema.Suurema turbo teema on tulevik,kolvid kepsud jne.Aga tänud kes viitsisid kaasa mõelda.


tarmotaa - 01.04.14 10:00

Tagasi teema juures.Asi ikka pole õige,sõittes on kuulda kui õhupalli laseks vaikselt tühjaks ,sellist häält teeb suurematel pööretel ja rõhu näidik ka hüppab.Kas turbo ise ei saa kuskilt lekkida,see pole normaalne. Mõistus otsas.On kuulda ja tõmbes tunda, et lekib aga ei leia kust,survestades on kõik okk.Ainult turbo ümber saab veel midagi olla,aga mis.....


prj - 01.04.14 10:05

Too auto ja teeme korda, kui mõistus täitsa otsa saab :)


Siim89 - 01.04.14 12:58

Kuula prj. Teeb sul selle asja kiiremaks ka.
Mis auto peal see 20vT siis ikkagi on? Kirjutasid, et S4 pealt on mootor, aga auto ise midagi muud. :)


tarmotaa - 01.04.14 15:55

Olen kõike proovind survestand jne,ainuke lahendus on see et üks voolik lihtsalt ei saa korralikult turbo külge korralikult kinni.See pole ka õige voolik pärit ei tea mis autolt ja kindlasti mitte turbo voolik.Kui survestanud olen siis olen kasutanud täpselt treituid raud punne mis korralikult klambriga kinni.Aga kui turbo kuum,siis se volla lihtsalt nagu tatt ja laseb vahelt välja selle kas selline loll heli kui rõhk järjest kaob.Kontrollida suht võimatu töötava mootoriga.Tellitud sai gt stuudiost uus korralik turbo põlvega voolik,saab kätte kunagi siis vaatab edasi,kas sama jama.Autoks on kopikas muidu.


Siim89 - 01.04.14 16:01

Ülbe värk, sõitma saad, siis igasugused pildid-videod väga teretulnud :D


prj - 01.04.14 16:54

Lahendusi on seal küll ja veel miks see ei tööta korrektselt.


tarmotaa - 01.04.14 17:12

Usun et võib olla muidki probleeme aga ennem kõik toimis ilusti,nüüd kui hakkas seda haige lehma vilinat tegema tuli probleem rõhuga.Aga nagu ennist ütlesin proovin selle vooliku vahetuse ära eks siis vaatab edasi.


Kivitare - 01.04.14 19:21

Turbo ise on lõtkuvaba?


tarmotaa - 02.04.14 10:45

Kindel ei lõtkud ikka täitsa olemas.


Kivitare - 02.04.14 13:08

Aga labad oled ka üle vaadanud? Korpusesse pole käinud? Sealt need vead siis ilmselt Sul pärit on. Muidugi niimoodi kõrvalt ainult foorumist lugedes, on väga kehva seda ka väita. Aga kui lõtkud suured, siis tuleks turbo remontida või välja vahetada.


tarmotaa - 19.04.14 06:46

Jätkates teemat leidsin veel ühe koha kust lekib.On selline must klapp mis on karteri tuulutuse vahel,üks voolik läheb klapikambri kaane sisse mootori taga poolelt ja teine ots mootori plokki.Survestasin uuesti nii et panin turbo õhuvõtule ka pimeda ette,ennem survestasin alati nii et pärast turbot.Selle musta ümmarguse junni korpuse vahelt tuleb ikka korralikult õhku läbi,on see normaalne....ei tea


prj - 19.04.14 08:04

Survestamisel tuleb alati karterituulutus eemaldada sisselaskest ja pimedaks panna sisselaske poolt.


tarmotaa - 19.04.14 13:56

Et siis mis vahet seal peaks siis olema kas jääb ka see surve alla kui kontrollin.Kas siis see on normaalne et karteri tuulutus torude klappide vahelt õhku välja ajab,jäi veits arusaamatuks.


morze - 19.04.14 14:41

Ei ole normaalne, sest sa survestad valesti ju. Turbo ees ei teki ju töötingimustes survet ja praegu jookseb kogu rõhk kolinal karterituulutusse. Sellepärast peabki tuulutuse osa pimedaks panema kui turbo eest survestad.


tarmotaa - 20.04.14 08:35

OK.Kui ma tegin nii nagu seletasin ja lasin surve poolepealt surve sisse,siis jah hakkas kõige rohkem õli punni vahelt õhku välja ajama.Aga ikkagi on ju süsteem rõhu all ja leidsin selle katkise jubina.


Kivitare - 20.04.14 11:56

Tsitaat:
Algselt postitas: tarmotaa
OK.Kui ma tegin nii nagu seletasin ja lasin surve poolepealt surve sisse,siis jah hakkas kõige rohkem õli punni vahelt õhku välja ajama.Aga ikkagi on ju süsteem rõhu all ja leidsin selle katkise jubina.


Ja katki oli mis jubin?


prj - 20.04.14 12:08

Tsitaat:
Algselt postitas: tarmotaa
OK.Kui ma tegin nii nagu seletasin ja lasin surve poolepealt surve sisse,siis jah hakkas kõige rohkem õli punni vahelt õhku välja ajama.Aga ikkagi on ju süsteem rõhu all ja leidsin selle katkise jubina.

Kui sul hakkas õlipunni vahet õhku välja ajama nii, et sa survestasid survepoole pealt, siis on sul kas asjad kapitaalselt valesti ühendatud, mootor kohvi või üks klapp õhtal.

Enivei, kui tahad korda saada, siis anna märku kunagi, see foorumisse lõputu kirjutamine ei vii kuskile, kui sul turboka algtõed lonkavad.


tarmotaa - 20.04.14 18:41

Katki on selline must ümmargune klapp mis on sisse laske all,üks ots läheb mootori plokki ja teine mootori taga poolt klapikambri kaande.Ja kindlasti pole mootor kohvi ega klapp katki ega ka midagi hullemat.mul ju veits teistmoodi see survepool ju tehtud,muidu se lada peale eriti poleks mahtund.õhulugeja survepoolel jne.Ja selleks ka see foorum ka tehtud on et proovida algul ikka kirja teel autot parandada ja kui ikka mõistus otsas siis minna kuskile remonti.Või olen mina millestki valesti aru saanud.


real-illusion - 20.04.14 18:44

Tsitaat:
Algselt postitas: tarmotaa
Katki on selline must ümmargune klapp mis on sisse laske all,üks ots läheb mootori plokki ja teine mootori taga poolt klapikambri kaande.Ja kindlasti pole mootor kohvi ega klapp katki ega ka midagi hullemat.mul ju veits teistmoodi see survepool ju tehtud,muidu se lada peale eriti poleks mahtund.õhulugeja survepoolel jne.Ja selleks ka see foorum ka tehtud on et proovida algul ikka kirja teel autot parandada ja kui ikka mõistus otsas siis minna kuskile remonti.Või olen mina millestki valesti aru saanud.

Alustuseks oled sa eesti keelest juba valesti aru saanud. Foorumi kaudu on küll väga äge aidata kedagi, kelle mootorist pole õrna ideed ka, mida muudetud ja ümber tehtud on.


morze - 20.04.14 19:34

Tsitaat:
Algselt postitas: tarmotaa
Katki on selline must ümmargune klapp mis on sisse laske all,üks ots läheb mootori plokki ja teine mootori taga poolt klapikambri kaande.Ja kindlasti pole mootor kohvi ega klapp katki ega ka midagi hullemat.mul ju veits teistmoodi see survepool ju tehtud,muidu se lada peale eriti poleks mahtund.õhulugeja survepoolel jne.Ja selleks ka see foorum ka tehtud on et proovida algul ikka kirja teel autot parandada ja kui ikka mõistus otsas siis minna kuskile remonti.Või olen mina millestki valesti aru saanud.

See must klapp on PCV valve. Vaata alustuseks ega see valepidi pole ühendatud, peaks olema nool peale joonistatud, väga lihtne on seal see suund valesti panna. Kuigi see ei lahenda su boostiprobleemi... Kontrolli sisselaske all olevat pisikest ühesuunalist klappi, see mis on ühenduses karterituulutuse ja bensuaurude solenoidiga. Kui too tüma on, siis laseb ta sul kogu boosti karterisse, see seletab ka su õlikorgi susinat?


prj - 20.04.14 21:51

Õhulugeja survepoole peal ei tööta ükski neist normaalselt nagunii, eriti kui karterituulutus ja turbo vahelt tulev õli seda veel kastab seal.


tarmotaa - 10.05.14 13:15

Tervist.Olen natuke nüüd saanud targemaks tänu kodanik morse kolme tähelisele vihjele milleks oli pvc valve.Googeldades hakkas korralikult minu jaoks asjad kohale jõudma jne.OK teema nüüd selline vahetasin turbo ja cooleri vahelise vooliku,panin uue klapi selle musta mis muidugi ei morgelda kui turbo korralikult puhkuma hakkab sest ennem seda surutakse teise klapiga see ring kinni kui ma õieti aru sain.Aga tänu valele survestamisele ikkagi leidsin selle tühise vea.Nüüd küsimus selline kas solenoid n75kui ma ei eksi survestades on normaalne et puhub sealt kolinaga läbi.Minul hetkel teeb nii,aga kui sinna pime ette siis surve püsib nii survestades kui ka nüüd sõites sai ära proovitud.Rõhku hoiab nii üle 1 ja 1 kandis


prj - 12.05.14 09:11

N75 tagant ära peaks tulema kohe 1.8 bari ja fuel cut ning seda tegevust jätkates suure tõenäosusega ka kõver keps.
Kui sul sellises rezhiimis 1.1 bari tuleb, siis on sul endiselt rõhuleke või midagi valesti ühendatud.


tarmotaa - 12.05.14 09:51

Sellist ulme survet kindlasti ei ole ega tule minul.Aga küsimus ikka kas sellest solenoidist survestades võib kolinaga läbi puhuda või ei.Tee või tina aga survestades ei ole mingeid lekkeid enam ainult see solenoid.Kusjuures praegu pime ees sõites juhtub päris tihti et kakub ja paugub pööretel ehk siis see fuel cut aga sellist 1.8 ei ole minu kell kunagi näidanud.Kõveraks ja pilbasteks küll ei sooviks oma pühapäeva pilli lasta.Ei oska muud midagi pakkuda kui turbo ise,need hääled ikka alles nagu kuskilt täiega lekiks.Lihtsalt uskumatu.


prj - 12.05.14 14:42

Kui sul paugub ja on fuel cut, siis on rõhuleke. Simple.
Kui sa solenoidi pimedaks paned, läheb korras mootoril kohe rõhk 1.8 bari.


tarmotaa - 12.05.14 17:25

OK minu muts ei võta enam kinni,kus see kala on nii ,et palun abi kelleltki.Ise võru kandi inimene kes oskaks aidata kui mu pilli näeks,aga päris Tallinna kindlasti vaz iga minna ei taha.


Siim89 - 13.05.14 00:50

MT-Autohooldus Tartus, Tarmo teab 2,2T nii mõndagi ja kindlasti leiab vea üles.


tarmotaa - 17.06.14 10:55

Tere jälle,tüütan foorumlasi lollide küsimustega.Aga tekkis küsimus kui ma panen kinni n75 tekib ulme rõhk ja aju plokib kohe kütte.Kui keeran westgeidi,vabandage kirja vigu,kruvi pealt kinni tekib ka ulme rõhk ja kohe ka fuel cut,siis minul motol on mõlemal juhul kohal fuel cut aga seda ulme rõhku pole kuskil.Kuidas siis aju näeb saab aru et rõhk nii kõrge ja kohe keerab kütte kraanid kinni,olenemata sellest et minu kell seda ei näita.Vast sai loogiliselt seletatud küsimus.


Kivitare - 17.06.14 17:52

Fuel cut ongi ju selle jaoks, et seda ulme rõhku ei tuleks ja mootor liiga ei saaks . Sul peab seal jätkuvalt suur rõhuleke olema.


tarmotaa - 18.06.14 13:02

Kas turbo ise ära väsides ei saa hakata tegema lolli häält.Mina arvan et turbo lihtsalt ei jaksa puhuda.Pane või keera mida tahad kinni aga korralikku rõhku ei tule kuskilt.Tuleb minna mõnele turbo teadlasele külla ja lasta vaadata üle see vile,kui muidugi välise vaatluse järgi midagi saab aru.


Kivitare - 18.06.14 14:17

Välise vaatluse järgi saab nii mõndagi öelda. Kui ikka labad korpusesse on käinud on see näha. Teine asi on käega katsuda piki ja risti lõtku. Kasutatud turbo puhul on õige väike lõtk veel ok, aga kui ikka tuntavalt keskosa liigub tuleks see turbo remontida. Võta see maha ja vii Tartusse, MT-autohooldusesse. See oli sulle vist kõige lähem koht ja usun, et selle pelgalt võlli katsumise eest ei küsi keegi raha. Taastamisel võid arvestada ca paarisaja eurose väljaminekuga.


tarmotaa - 19.06.14 18:00

Nonii vahepeal sai westgeit kirjapilt võib vale olla lahti kakutud,sealtki leidsin kõveraks kulunud klapi plus see et randi sisse söönud klapile altpoolt..Seletades raske aru saada aga,klapp näeb sama välja nagu igateine plokikaane klapp.Treial tegi uue ja vars sai jäetud jämedam kuna klapi puks suuremaks oli kulunud.Ise nagu ikka lootsin et sealt vahelt siis se rõhk minema panigi, aga looda sa ei midagi.Ikka suht sama ja iga päevaga kehvemaks se rõhk läheb.Ei jäänud muud üle kui siis se vile ka maha kakkuda ja lõtk on nii piki kui risti ma ei hakka liialdama pool senti vähemalt. Ma imestan et ta laiali ei ole veel lennanud ega õli tosu taga pole.Läheb remonti se vile aga kas oskab keegi soovitada siin lõuna Eestis korraliku remondimest.


tarmotaa - 21.06.14 13:45

Kui foorumlased ei tea remondimehi pakkuda,äkki oskate remondi komplekti pakkuda turbole. Kust soodsalt ja mis hinnaklass.Vunts kes vilet remondib ütles et korralikult liiva saanud.Külma poole tiivik korralikult liivaterade poolt töödeldud.


Kivitare - 21.06.14 13:54

Otsingut oled üldse kasutanud? Siit teemast leian näiteks vihjeid romontijate kohta või inimestest, kes neid tunnevad. Võta kellegagi sealt ühendust.

;-)


uaintfckme - 22.06.14 09:27

Miks mitte vaadata mingi parema turbo poole? Paarsada euri juurde koguda, ja saad juba parema vile sinna. Siis ka võimalikud tulevikuplaanid lihtsamad. Sest reaalselt ma ei tea ühtegi 20vt omanikku, kes pole plaaninud/seda ka teinud.


tarmotaa - 23.06.14 07:52

Olen otsinud netiavarustest neid remondikomplekte ja olen leidnud ainult ilma tiivikuteta komplekte,võll puksid seibid tihendid.Aga muidugi paneks uue ja kobedama vile,kuid millise,mis hinnaklass.Kui vanale uusi jubinaid ei leia siis tulebki uus osta,aga milline.


Kivitare - 23.06.14 17:52

Milleks soovitada suuremat turbot, ilma soovitamata teha kohe ka mootorile korralik remont. Soovitate: "Put in a bigger turbo, they said. It will be fun they said." Ja kutt laseb mootori kotti, sest ei saa suure turboga seda seadessegi.

Teemaalgatajale soovitaks veel, et otsi foorumis ringi. Loe S-cars alamfoorumit. Sealt leiad kontakte, kellega ühendust võtta. Paljud ei paku turbode remontimisel teenust, aga omavad kontakte, kus seda on teha lastud. Minul kahjuks neid pole. Aga võta inimestega julgelt ühendust, küsija suu pihta ei lööda ja leiad niimoodi endale inimese, kes aitab turbo taastada. Ja kui see Sul korda saab, siis räägi klubilisega prj. Räägi, mis sul tehtud on ja saad selle asja lõpuks sõitma. Kaua sa seda jalgratast leiutad.


tarmotaa - 22.08.14 20:01

Tervist
Turbo renoveeritud ja olen põhimõtteliselt alguses tagasi.Max rõhk mis minu kell korra näitab on 1bar.Selle ühegagi on tore sõitta sellise kere peal aga õige see pole,see loll hääl ikka alles.Pole suurem asi alla andja aga hetkel vist pean seda tegema.Olen esside teemasid rohkem lugenud kui padre piiblit aga sellist jama pole kellelgi olnud.Analoogseid teemasid on paljudel s omanikel,on leitud lahendusi.Mina olen proovinud ühte teist ja kolmandat aga kasu midagi.Raudselt on tegemist täiesti mõttetu veaga aga ole mees ja leia see.


Kivitare - 23.08.14 07:11

Aju on siis ikka Safe Mode's. N75, bypass, wastegate ilka kindlasti korras? Ajusse minev rõhuvolla? Karterituullutus? Sisselaske kolde taga olevad vollad kõil terved ja korras? Detonatsiooniandurid korras? Tempandurid? Jne, jne.


tarmotaa - 24.08.14 15:07

Tsitaat:
Algselt postitas: Kivitare
Aju on siis ikka Safe Mode's. N75, bypass, wastegate ilka kindlasti korras? Ajusse minev rõhuvolla? Karterituullutus? Sisselaske kolde taga olevad vollad kõil terved ja korras? Detonatsiooniandurid korras? Tempandurid? Jne, jne.
.
Kõik eelnevalt nimetatud üht ja teist pidi kontrollitud ainult loetelu lõpus olevad detonatsiooni ja tembi andurid küll kontrollimata.Kas nende pärast on ka võimalik et ei saa max rõhku vaid lagi 1.0bar.Selline asi ka veel,arvutit ka ei saa taha panna sellele autole kuna vaid mootori juhtmestik on kogu essi juhtmestikust kasutuses,ülejäänud on ise uued veetud.Diagnostika pistikut mul kindlasti pole.Või on kuidagi see arvuti sinna ikka taha ühendada võimalik,ei tea.Juhtmestik aga raudselt toimib kuna see puhmase driftika juhtmestik kui veel audi tehnikat kasutas.


Kivitare - 24.08.14 20:45

Jah, kui üks deto anduritest on katki, siis mootori heaolu huvides keerataksegi rõhk detoneerimise ärahoidmiseks maha. Nn. "turvaline seade". Minu 200 20v-l just see sama asi ka kummitas. Detoandurid leiad küljepealt. Reeglina on nad mõlemad läbi. St, et kui üks ei tööta enam, siis teine ka kohe minekul. Orig. boschi andurid olid vist kuni 60 € ? Toprani toodangut saab ka 40 € eest. Mina vahetasin endal mõlemad ära, sest juba isolatsioon pudenes anduri juhet puudutades näppude vahelt minema.

Kas Puhmase endaga ei saa siis ühendust kuidagi? Ehk tuleb ja aitab selgitada, kui mäletab mitmekümnete mootorite seast, kuidas sellel asjad ehitatud olid?

EDIT: Mootori juhtmestik jah, aga ajuga peab ju see siiski ühendatud olema? Ehk on sul seal hoopis mõni pin siis valesti ühendatud või puudu? Mingit signaali ei saada kätte ja ongi selles "safe mode's" koguaeg.


tarmotaa - 25.08.14 17:21

Just sinu kirjeldusele minu andurid vastavad.Kaabel koordub ja andurid kust polt läbi plastik katted ammu jalga lasknud,puruks.Küsimus veel selline,et kas see turvaline mode laseb ikkagi rõhul minna sinna 1bar juurde,ise mõtlesin et tunduvalt väiksemaks jätab rõhu.Puhmasega on nii,et seda mootorit ja tehnikat ta teab paremini kui oma viite sõrme kuid ütleme nii et keeruline on hetkel temaga asju ajada.Vanasti tegutses ta siin sõmerpalu vallas aga nüüd kolinud oma tegemistega tartusse mis pole ka just eriline pikk maa,aga aga.Viimane kord kui temaga vestlesin siis ta väitis et võtmeid ta enam eriti käes ei hoia ja nina õliseks ei tee.Kui kodumaale naasen eks proovin need uued deto andurid ka ära.


Johnny - 25.08.14 20:37

Aju on stock või chipitud? Stock softi puhul ei tasugi sealt mingit ulme rõhku oodata. 1.1bari peaks maksimum olema. Safe modes 1 bari ei tule kuidagi stock westgatiga. Alustuseks tekita diagnostika pistik sinna juhtmestikule ja vaata, mis arvuti tarka näitab. Veel parem vii see masin kellegi pädevama kätte või otsi keegi, kes kohapeale vaatama tuleks, sest internetiühenduse kaudu sul ilmselgelt seda korda ei tehta.


tarmotaa - 26.08.14 16:46

Aju on chipitud.See diagnostika juhtme paigaldamine on päris hea mõte.


tarmotaa - 21.09.14 08:03

Tervist.Diagnostika juhe paigaldatud ja sai natu ka arvutiga uuritud,mis kõige huvitavam ühtegi veakoodi polnud.Juhtmestik on 3b mootori oma vist nagu ma aru olen saanud jagajaga süsteem ühesõnaga.See kes diagnostikat tegi ei osanud sealt moto töötamise ajal välja lugeda mis mingi number tähendas, seal arvuti ekraanil neid 10 rida kokku.Auto paukkus ja plärtsus aina rohkem ja rohkem,võtsin jagaja maha ja alt tuli välja õli ja kondensi segu.Selle sinna surus kunagikui sisselaske kolde alla olev klapp tuksi läks ja surus õli mul kõik kohad täis.Ostsin uued küünlad vaatasin juhtmedki üle ükssüütepoolilt jagajasse tulev oli põlenud korralikult ja jagaja kaas ning rootorgi sai uus pandud.Nüüd ei paugu ega tõmble lendab vas nagu lind aga ikkagi rõhku võiks rohkem olla. Ühesõnaga mõtlesime et segu kell oleks vaja järgmisena paigaldada,saab siis jälgida milline segu jne.Paluks abi selle leidmisel,kust poest neti lehelt täpsemalt mul see võimalik hankida oleks ,korralikku asja tahaks muidugi pluss paagi välist pensu pumpa.


tarmotaa - 05.11.14 19:23

Selle teema võib vist lukku panna,uus pena pump,segukell,õlikoguja ja juba kolmas jagaja kaas koos rootoriga paigas ning võib selle imelooma minekuga rahule jääda.Segu ka paigas rõhu alas.Tänan kes suvatses vastata,nii et lukku.


Kivitare - 05.11.14 20:23

No pic, no proof. :-) Pane miski pilt ka sellest imeloomast. Saab ühegi näite tuua teistele, kes samasugust asja on plaaninud. Hea, et keegi ka ära on miski sellise asja valmis teinud on ja pole alla andnud.


tarmotaa - 06.11.14 19:43

Kas ma just tõestama pean,aga kui huvi on ja hiljem ka strokeri ehitamisele see väike reklaam kaasa aitab siis siin ta mul on..Panin natu suuremad pildid.
http://www.upload.ee/thumb/4348196/03112014105.jpg.
http://www.upload.ee/thumb/4348192/03112014108.jpg
http://www.upload.ee/thumb/4348184/mob_pildid_098.jpg
http://www.upload.ee/thumb/4348180/03112014106.jpg
http://www.upload.ee/thumb/4348172/03112014107_-_koopia.jpg


tarmotaa - 08.11.14 19:51

Arvan et siit loeb välja küll kuhu see audi tehnika maandunud on.Ok tõestus olemas nii et teema lukku siin.


Siim89 - 08.11.14 19:57

Väga äge, kas järgmine aasta kuskil sõitmas ka teda "laba põhjas" näeb?