Foorumi logo

2.2 manuaali kütusekulu.
Stfup - 03.04.14 21:58

Tervist, sõitnud 1,5 kuud 2.2 turbokaga ja no kütusekulu koguaeg 25-30 sajale, viimati näitas kompuuter 26.4 vist. Autol seljas ei ela vahest mõne möödasõidu ikka, aga muidu eluaegne diislimees olnud ja sõidan vaiksel ringi 50% linnas ja 50% maanteed. Sai korra arvuti taha pandud lambda korras ja muid vigasid ka väidetavalt pole. Kiirendades tuleb ainult turbovilin päris valjult, tõmme olemas, display järgi näitab 1.0bari rõhku ka. Kas kütusekulu normaalne?


Zoig - 03.04.14 22:46

Rõhulekked on ikka kontrollitud? Tehase sisselaskega ei ole turbovilinat suht üldse kuulda, alles koonusega tuleb see hääl rohkem välja. Kompuuter ei näite mitte turborõhku vaid absoluutset sisselaske rõhku, 1.0 Bar tähendab et turborõhk sisuliselt puudub. korras tehaseseadega peaks kompuuter näitama vähemalt 1.8, hea ilmaga 2.0 või 2.1. Chipituna isegi rohkem.
Turbovilin+kompust rõhu puudumine viitaks pigem koledale rõhulekkele.


Siim89 - 03.04.14 23:41

"Tõmme olemas" on selle puhul vale öelda siis ju?
See kütusekulu on umbes 2x liiga palju kui autol seljas ei ela.
1 bar on originaal kompuutris või on paigaldatud turborõhukell?
Oled mõne teise korras 2,2T sõitnud, et võid väita tõmbe olemasolu?


Stfup - 04.04.14 07:12

Display näitab jah 2.0,bar. Kontrollin täna rõhulekked üle. Eks siis näis kas hakkab vähem rüüpama


uaintfckme - 04.04.14 09:00

Mõni temp andur äkki näitab, et mootor külm kogu aeg?


MaQQu - 04.04.14 09:22

Korras mootoriga (2,2 ehk AAN) ja manuaalkastiga S4/S6 normaalne küttekulu on maanteel 7-8L ning linnas 12-14L.
Su auto ei ole tehniliselt korras!

See on veel nii piisavalt vana auto, et kui lihtsalt "juhe sappa panna" ja "diagnostika" teha lihtsalt veakoode otsides, siis ega sealt midagi väga tarka kohe välja ei tulegi.

Ahjaa - "kompuuter" võib ka väga-väga valesti näidata (kellad valesti seadistatud näit). Oled ka reaalselt paak-tühjaks-paak-täis arvutusi teinud?


Stfup - 04.04.14 11:25

Wau, mul polegi auto korras, m6tlesin et tulen postitan oma tervest autost siia midagi. Temp ilusti 90, tankimisega mõõtes tuleb kulu isegi rohkem sinna 30 kanti. Käima läheb ilusti, kohapeal k2ib, ei turtsu ei paugu, s6ites ei saagi aru et autol midagi viga oleks, ainult tankla mutte tean juba nimepidi.


Rix - 04.04.14 11:52

Tsitaat:
Algselt postitas: Stfup
Wau, mul polegi auto korras, m6tlesin et tulen postitan oma tervest autost siia midagi. Temp ilusti 90, tankimisega mõõtes tuleb kulu isegi rohkem sinna 30 kanti. Käima läheb ilusti, kohapeal k2ib, ei turtsu ei paugu, s6ites ei saagi aru et autol midagi viga oleks, ainult tankla mutte tean juba nimepidi.


Temp on sul 90C kust kohast vaadates? Infoks siis niipalju, et niipalju kui mina tean, siis Audidel on kaks eraldi andurit (mõningatel juhtudel asuvad need kaks andurit ühe korpuse sees ja võib jätta mulje ühest andurist, millel on 4 kontakti), millest üks annab signaali kellaplokile ja teine ajule. Kui sa vaatasid, et kellaplokis näitab ilusti 90C, ei tähenda, et ka mootori aju sama infot saaks sellest teisest anduris ja kütte segu võib täiesti vabalt olla sobilik külmkäivitusele vms.


Stfup - 07.04.14 08:36

Sisselaske all oli mingi andur 2se pistikuga lahti, tegin juhtme korda. Arvatavasti oligi tempi andur


Siim89 - 07.04.14 09:45

Sisselaskes ideaalis ei tohiks õli olla. Karterituulutus äkki umbes? Palju auto õli võtab praegusel hetkel?
Paisupaagi kork käimise ajal kiirelt maha keerata peaks päris kena vurtsu näkku saama. Vaikselt sussutades peaks ikka päris pikalt enne meelitama, et ohutult maha keerata.


uaintfckme - 07.04.14 15:05

Turbo lekib õli. Paisupaagis peab sooja mootori korral väike surve olema jah. Kuni 1bar vist oli. Käimise aeg ei tohi paisupaagist küll midagi välja ajada. Kui siis vahetult peale mootori seiskamist. Võimalusel mõõda kompressioonid ka üle. Võid siia kirja panna. Siis ehk saab öelda mida järgmiseks kontrollida, teha.