Foorumi logo

mure,s4 2,2t kakkumine
prual84 - 27.06.15 16:03

Tere,autoks 93a. AAN isend ja paigaldatud 2.0tfsi poolid.Probleemiks vahele jätmine kiirendamisel 4-5 käiguga suuremal pöördel ja konkreetselt jääb mootor hingetuks 2 algava kiiruse juures.Tühikäigul nurrub ilusti ja rahulikult sõites kõik kulud ja muud näitajad korras.Vigu vaadates siis aegajalt segusiibri viga annab.
Filtrid,kütte pump vahetatud ja küünlaid vahetatud aga muutust ei tulnud.
Siinkohal olekski klubikaaslaste abi vaja,sooviks enne vea tuvastada ja seejärel poodi tormata

1.uurida poole,siis kas võimalik mõõta ja mida täpsemalt.
2.kas pihustid võivad põhjustada kakkumist.
3.pihusti pistikutest mõõta??

Martin


erik32 - 27.06.15 19:11

Käi Trummust läbi seal saad süütepoole kontrollida.


andrec - 27.06.15 19:37

Palju õhulugeja näit on?


laurz - 27.06.15 19:47

Kõige lihtsam on vast kõigepealt viga kõrvaldada ja siis edasi kaevata.


prual84 - 23.09.15 09:46

Tere,kuna tegu pole igapäeva autoga siis natuke tegeletud ja selgund on turborõhuga probleem.1-3 käik hoiab ilusti rõhku ja probleemi ei esine aga 4-5 käik lajatab 2barise turbo kella põhja ja kakkumine algab kuid kui meelitada ja hoides 1.5bari on kõik ok.
kust viga otsida n75 või wastegatega midagi.


reizor - 23.09.15 10:29

Meil oli sarnane probleem. Vigaseks osutus N75.


sadguy - 23.09.15 19:56

Millal küünlaid vahetati?

EDIT:
Vabandust, ei lugenud esimesest postist välja, et küünlad vahetatud. Aga läksid ikka originaal küünlad?
Jubedalt haiseb sellemoodi. Alguses 5's käik ja siis 4's käik jne. Lihtsalt kõrge rõhuga alas hakkab kakkuma.