Pole küll teemakohan aga eileidnud kohta kuhu alla postitada .
Juhtus siis selline lugu et auto suri välja ja peale seda hakkas kapotialt tossu tulema , kapotti avades selgus et jahutusvedelikk kees/auras , okei
, sai oodatud milla auto jahtub nattu ja käima proovitud , kuid siis selgus naljakas lugu et pöördeid nattukene üle 2 k rpmi lasta tekkib mootoris
imelikk plagin , kragin , ehk seoses sellega otsiksin mõnda targemat inimest kes nende mootori eluga kursis ja sooviks mind aidata , olemas ka video
mootori tööst ja ühtlasi vaatasin ka klapikambri kaane alla ja kõik tundub justkui korras olevat ... olen suhelnud ja uurinud ja kaalunud juba
igasuguseid asju , kuid siiski ootan abi .
Tänud igasugu vastuste eest.. meelsasti suhtlen edasi ps või räägin täpsemalt mujal
Kus see mujal on, Tallinnas, Tartus või Türil?
Pane oma video link siia üles, mujal võid sa muid asju teha.
https://www.youtube.com/watch?v=Q68uMhnkSfg&feature=youtu.be
häälest video siin , mujal , igalpool , ps saab infot , helistades või ükskõik kuidas , auto asub soomes hetkel , ja otsin ühtlasi ka juba inimest
kes saaks auto üle vaadata ja eks siis näis edasi
See auto tundub mitme veaga.
1. Kust see vesi tal üldse välja tungis, kas paisupaagi korgi vahelt või kuskilt mujalt? Ja kas see nüüd on korras, et niimoodi julgelt käivitad?
2. kui selline hääl mootoris, siis esimese asjana ma laseks õli välja ja vaataks, ega mingeid metalliosi hulgas pole; kui õli puhas, siis alles
julgeks edaspidi käivitada ja põhjust otsida.
Kui see tõesti on saaleviga (video suht kehva kvaliteet!), siis iga järjekordne käivitus ja gaasitamine võtab vändalt maha ühe remontmõõdu. 3-4 on
üldse kokku, pärast viska minema või tee väntvõllist jõulupuu.
3. Kui ma teen mootori häältest videot, siis enda ja sõprade verbaalse kõhulahtisuse ajutiseks pidamiseks kasutaks macgyver`i teipi, kui muidu vait
oldud ei saa.
Kas tagurpidi käivitamiseks pole erilist julgust vaja?
Sorry, ei suutnud vastu panna, su haugatused valimatult iga postituse all on lihtalt vastik lugeda.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Neile veel leidis mingihetk tagasi 50euroga väntvõlle. Ega see rem. mõõtu lihvimine odavam ei tule. Tõesti kui uus väntvõll maksaks 800+ euri siis ma ei tuuritaks seda väga. Kepsusaale ära siis keps tuleb ka igaljuhul välja vahetada. See tähendaks ülemine ots ka lahti võtta. Üldjoontes tuleks mootori täielik rem.
Väntvõllid on õnneks 2.2-l samad nagu pea kõigil teistel sama ajastu reasviiestel.
Seetõttu on kasutatud väntvõlli hind madal ning kuna neid on saada igasugustest 2.3 vabalthingavatest hulgi, siis on nad ka üldjoontes heas
seisukorras.
Jahutusvedelikk tuli välja paisupaagi korgi alt , peale seda situatsiooni pole autot käivitanud ega tuuritanud , vaid auto on seinud , üritasin õli kontrollida ja leida selle seest raua puru õlivarda kaudu , ja ühtlasi olen ka vaadanud klappikambri kaane alla , kuid tean et karteri punni otsas on magnet mis eeldatavasti peaks rauapuru enda külge tõmbama , kui mul oleks siin koht ja võimalus neid asju vaadata siis oleksin ammu tegutsenud juba
Tsitaat: |
Kust sa loed välja seda et mul raha pole ? loe mu postitus läbi ja omast arust seal mainitud selgelt , et otsin isikut kes tunneks neid mootoreid ja oleks nõus üle vaatama ja siis edasi räägiksin selle inimesega ise , kes viitsib seda teha ja tahaks , mitte mu eesmärk eiole see et auto foorumi kaudu korda teha , sorry jah et siin välismaal mul garaazi pole , sest eipea seda siin vajalikkuks kuna vaid töötan siin !
Tsitaat: |
Eiviitsi siin vaidlust ega arutelu teha , kui jäi arusaamatuks siis jäi , jah siin muidugi on neid rohkem , aga auto toon kindlasti eesti , kuid tundub et kui mõnel sitt tuju siis vaja haukuda ja norida teiste kallal , selle asemele et mõleda või siis küsida kui midagi arusaamatu !
Tuner.ee
Vagrem.ee
Acgarage.ee
Ja ma ise ka kodus nende mootoritega (differ.ee)
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Kuulge, mehed. Rahunege nüüd maha. Teemaalgatajal on siin teemas mitmeid viiteid kuhu oma auto viia. Tõsi on see, et mõlemal Teil on omajagu õigust.
Stihlil, et üle interneti seda autot ei remondi niikuinii ja selliste helide saatel oleks paslik autot mitte käivitada. Kuna on aru saada, et
võimalused ise kohe põhjaalt uurida puuduvad, siis võiks selle auto tõesti andrec soovitatud kohtadesse viia ja ise leiutamise lõpetada. Teisalt ei
saa ma aru, milleks on vaja niipalju furoori lihtsast asjast tekitada? Ühesõnaga, kõigile midagi õpetuseks.
Palume meeskonnast vaid seda, et antagu teada, mis auto arengud edasi toovad. Kas saab korda ja mis vea põhjuseks on.
Video vaatamise/kuulamise põhjal eeldan et tegu väntvõlli saale(de) kolinaga.
Ega enne midagi täpsemalt teada ei saa, kui viid auto mõne pädevama tegelase juurde, too asja laiali võtab ja vaatab, mis "karul kõhus on."
Mu kunagine tööauto, mis oli ka VAG päritolu, hakkas ka mõni aasta tagasi ühel hommikul samasugust häält tegema.
Asi oli aga selge niikui õlivarda välja tõmbasin- mootoriõli "sätendas". Ühesõnaga- tolle mootoriga oli "finiitum" Nii et tuttav teema.
Tuttav heli, olen AAN mootoril mitmeid kordi sellist heli kuulnud ja kõik korrad on olnud üks ja sama viga, kepsu saaled. Saaled kallid pole ja arvestades töö mahukust on vahetus suhteliselt kiire ja lihtne.
Tsitaat: |
Tänan kõikki asjalikke vastuste eest , kindlasti annan teada mis autoga edasi saav .. Kasutajale stihl , olen koolis käinud lausa 12a ja einori ja soovi kellegiga tüli , vaid uurisim lihtsalt kuhupoole pöörduda kes oleks asjalikk ja pädev vend , aga kuna tema vastused ja sissekanded tunduvad sellise üleoleva ja vastikku suhtumisega siis ajan see ennastki kurjaks , kuid targem on see kes annab järele ... Seega eks annan teada kuid midagi selgub ja olen asjale lahenduse leidnud Tänud ..
Eks see kooli jutt võis tuleneda ka Sinu kirjastiilist. Viska siia pilk peale ja kõik saab korda.
http://foorum.audiclub.ee/faq.php?page=forumrules
Tihtipeale neid ei loeta ja siis tekivadki ümbernurga nähvamised. Kõik reeglid on selleks, et foorum oleks kenasti loetav ja informatiivne. PS! selle
säilimisele saab igaüks meist oma panuse anda.
Enne kui saalede kallale lähete vaadake plokikaane tihend üle, samasugust häält on põhjustand ka kahe silindri vahelt ära põlend tihend.
Üldjoontes võib teema lukku panna , kuna sain uue mootori , aga kuna minu auto on atm siis tuleb oodata jaanuari millal saan ka kasti kitti kätte ja
teeb korraga manuaaliks .. Tänud kõigile info eest ja abi eest ..
Kristo