Foorumi logo

Audi S4 2.2t anomaalia/ jõnksutab/jätab vahele
Max000 - 30.01.17 07:12

Tere,

Audiga on siis sellised lood ,et auto hakkab jõnksutama kui läheb mootor soojaks aga mitte alati !
Vahetatud on lambda,Hall anturi,väntvölli asendi andur ja väntvölli kiiruse andur,süütepoolid 1.8t omad,küünlad.

Öhulugeja töötab ja ka pihustid on testitud ja töötavad + kontakt pihustitega tundub hea olevat...??!!

Jöutsingi siiamaani ,et just sellel momendil kui mootor hakkab ebaühtlaselt tööle leitsin ,et neljas pütt läheb käigust ära... Suure hurraaga vahetasin selle neljanda pihustid huvipärast esimeseks,et kontrollida kas on ikka pihusti viga ja siit hakkab kogujama pihta ,sest vahetatud neljas pihusti töötab mille Panin esimeseks ! Ja neljas pütt ikka ei taha töödata... Vötsin siis pihusti kontakti lahti ( mootor töötas ) Panin tagasi ja hakkas jälle töötama laitmatult ,kuniks tuli taas see sama probleem tagasi !

Kontaktit käisin läbi ja töesti tundavad korralikult olevat.

Kes mida oskab öelda ???


SalmA - 30.01.17 07:18

Poolid ikka korras?
Proovi vahetada poolide asukohta, kas siis ka viga liigub.



SalmA


Max000 - 30.01.17 07:38

Kuskilt olen kuulnud ,et 1.8t süütepoolidel on kaks varjanti kas töötab vöi ei tööta yltse,kuigi 100 prossa ma ei ole kindel selles väites


Max000 - 30.01.17 07:54

Lisan veel juurde ,et sellel hetkel ,kui mootor töötab korralikult ja liigutada neljanda pütti pihusti juhet siis ei muutu midagi ,kujutaks,et töesti ,kui oleks kontakti viga siis hakkaks mootor töötama ebaühtlaselt...Kuid ei!

Köige anomaalsem on asja juures see ,et kui hakkab ebaühtlaselt tööle mootor siis ainuke asi mis aitab on see ,et vöta pihusti juhe maha ja tagasi :D


Maik - 30.01.17 08:09

Tsitaat:
Algselt postitas: Max000
Lisan veel juurde ,et sellel hetkel ,kui mootor töötab korralikult ja liigutada neljanda pütti pihusti juhet siis ei muutu midagi ,kujutaks,et töesti ,kui oleks kontakti viga siis hakkaks mootor töötama ebaühtlaselt...Kuid ei!

Köige anomaalsem on asja juures see ,et kui hakkab ebaühtlaselt tööle mootor siis ainuke asi mis aitab on see ,et vöta pihusti juhe maha ja tagasi :D


Alusta kõige lihtsamast asjast... Kontrolli silindri surve ära.


Max000 - 30.01.17 08:15

Tsitaat:
Alusta kõige lihtsamast asjast... Kontrolli silindri surve ära.



2 aastat tagasi mõõtsin köik silindrid olid 11.5 -13 bar selle ajaga sôidetud Max 10-15tuhat


andrec - 30.01.17 08:17

Esiteks need 1.8t süütepoolid on liiga lühikesed, need ei ulatu korralikult küünlani. 2.0TFSi poolid pikemad, kasuta neid. Ma arvan, et see 4 silindri süütepool surnud. Endalgi olnud kunagi kus sooja mootoriga hakkavad jamama. Kord on säde, kord ei ole.


quattrodiisel - 30.01.17 08:24

Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: Max000
Alusta kõige lihtsamast asjast... Kontrolli silindri surve ära.



2 aastat tagasi mõõtsin köik silindrid olid 11.5 -13 bar selle ajaga sôidetud Max 10-15tuhat


Vale seguga piisab ühest tõmbest ja surve kadunud. Mina isiklikult võtaks TT RS poolid.


Max000 - 30.01.17 08:31

Peab vaatama yle sellisel juhul need süütepoolid.. tahtsin kysida veel Kas keegi oskab kommenteerida seda väidet ,et 1.8 T syytepoolidel on vaid kaks varjanti ,et siis kas töötab voi ei tööta yltse ?


andrec - 30.01.17 09:10

Tsitaat:
Algselt postitas: Max000
Peab vaatama yle sellisel juhul need süütepoolid.. tahtsin kysida veel Kas keegi oskab kommenteerida seda väidet ,et 1.8 T syytepoolidel on vaid kaks varjanti ,et siis kas töötab voi ei tööta yltse ?

No tõsta poolid ringi saad teada. 4 ja 1 näiteks. Pole ju nii keeruline tegevus.


Max000 - 31.01.17 07:36

Sai siis eile kisutud poolidelt kummi ymbrised ära(täielikult) ja lükasin poolid nii sygavale kui vöimalik ja sellega löppes see anomaalia õnneks :)

Et ja poleks uskunud et poolide kontaktis on viga, sest ka ennem olin kiskunud poolidelt mingil määral seda kummi ymbrist ära aga nagu näha siis sellegipoolest liiga vähe.

Nii ,et tänud teile!