Foorumi logo

S4 AAN kepsu saalte küsimus
nightflame - 04.07.17 23:50

Selline asi ,et kepsu saaled käisid ringi ja tõin teise vända omale teise mootori seest mis pidi ja tundub sama olevat.
Aga kui kepsud kinni keeran ei saa vänta enam ringi keerata.
Kas need uued kepsu saaled mis saadeti võivad valed olla? Karbil on kood 87 200 600.
Kuskil leidsin tabeli mis nagu ei näita 2.2t mootorit ega seda teist 2.3 mootorit mille vända panin.
Kontrolli mõttes küsiks üle kas viga saaltes või saab midagi muud olla?
Kepsud muidu natuke lahti keerata siis käib ringi nii ,et ilmselt ei saa midagi muud olla?


twistY - 05.07.17 06:34

Kui see ringikäinud saalega keps jäi vana, siis ilmselgelt see ellipsis. Või siis mõni kepsupakk valepidi või omavahel vahetuses.


andrec - 05.07.17 07:00

Kui kepsusaale(d) juba ringi käis(id), siis tuleb keps(ud) ka välja vahetada.


kaido. - 05.07.17 08:34

Alusta pigem sellest et mõõdad väntvõlli ära, mis mõõdus see on ja seejärel kui see on õige siis mõõda ära kepsud, ja kõik kepsud kuna keegi võib olla eelnevalt midagi nahka teinud.Kui need klapivad siis telli õiged saaled.
Õige kood kui minna autoeksperti on KS-77244-600 see on kood standard mõõdus väntvõllile. Kui soovid Racing saalesi mis peaksid jääma samasse hinda siis küsi Sleepers garaasist, Kontakt on 53963713.


nightflame - 05.07.17 12:09

Sinna on muidu mingid tuuning kepsud pandud need h profiili omad...rohkem ei tea küll ühtegi kirja neil peal pole


kaido. - 05.07.17 12:30

Tavalisel hiina kepsul ei olegi kirjasi peal, kõige lihtsam on alustuseks väntvõll ja kepsu silm ära mõõta ja siis on asi selge mis on valesti, kuigi sinu antud laagrisaale kood on juba midagi vale.


nightflame - 05.07.17 12:48

See tundus mulle ka vale saale. Mul on need vanad ka mis olid selles mootoris kust Vändra võtsin ja uued tunduvad teised olevat. Ja kõik 5 poovad vända kinni ringi käia aint 4. Silinder


andrec - 05.07.17 19:50

2.0 saaled koodi järgi


nightflame - 08.09.17 21:59

Kus sellele mootorile üldse remont mõõdus saalesid saab? Kui vänta lihvida igal pool paistavad ainult standard mõõdus olevat.


paranormaalne - 09.09.17 08:54

Standardmõõt - 77 244 600
0.25 remontmõõt - 77 244 610
0.50 remontmõõt - 77 244 620


stihl - 09.09.17 09:03

Olen minagi elu jooksul ikka mitmed kepsusaalega kokkulastud mootored remontinud (ka turbokaid) ja ellipsis kepsuava on ikka ette tulnud küll. (silmaga muidugi seda ei näe)
Korra ka lausa tükkideks kepsu alumist kaant, siis tuli vänt juba II remonti lihvida, esimesest oli ka üle kraapinud.

Aga neid kepsuauke saab mõõta ja saab ka sirgu tagasi ajada, aga mitte sina ja ise ja kodus joonlauaga, vaid viid kellegi kätte, kes varem on ka asjaga kokku puutunud ja maksad talle raha.
(Kui just kasutatud ja korralikku kepsu võtta kuskilt pole.)

Aga sissejuhatuseks vii end üldse kurssi, mis mõõdus on see vänt, mida kavatsed kasutada.
Selleks kasutatakse mikromeetrit. Kui seda pole, jällegi jooksuga vändalihvija juurde.
Siis saad teada, kas kasutada originaalsaalet või lasta vänt peenemaks lihvida.

0,25 remontsaalet AAN-ile saab kasvõi esimesest ettejuhtuvast netikaubamajast, mille lahti lööd, pole see mingi defka asi.

(mingil arusaamatul põhjusel näitavad kataloogid, et ntx Glyco seesama turboka saale koodiga 71-3694 (sama mis Kolbenschmidt`i 77244610) sobib ka tavalisele kahesele ABK-le, mille saale võiks teoorias ju odavam olla...
Ühesõnaga, peab pisut süvenema enne tellimist, et kas nad panid turbokale tavaliselt vabalthingavalt pärit saale (ja see ei kestagi) või said ka kõik vabalthingavad endale turbokate saaled...)

.


nightflame - 13.09.17 17:08

Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Olen minagi elu jooksul ikka mitmed kepsusaalega kokkulastud mootored remontinud (ka turbokaid) ja ellipsis kepsuava on ikka ette tulnud küll. (silmaga muidugi seda ei näe)
Korra ka lausa tükkideks kepsu alumist kaant, siis tuli vänt juba II remonti lihvida, esimesest oli ka üle kraapinud.

Aga neid kepsuauke saab mõõta ja saab ka sirgu tagasi ajada, aga mitte sina ja ise ja kodus joonlauaga, vaid viid kellegi kätte, kes varem on ka asjaga kokku puutunud ja maksad talle raha.
(Kui just kasutatud ja korralikku kepsu võtta kuskilt pole.)

Aga sissejuhatuseks vii end üldse kurssi, mis mõõdus on see vänt, mida kavatsed kasutada.
Selleks kasutatakse mikromeetrit. Kui seda pole, jällegi jooksuga vändalihvija juurde.
Siis saad teada, kas kasutada originaalsaalet või lasta vänt peenemaks lihvida.

0,25 remontsaalet AAN-ile saab kasvõi esimesest ettejuhtuvast netikaubamajast, mille lahti lööd, pole see mingi defka asi.

(mingil arusaamatul põhjusel näitavad kataloogid, et ntx Glyco seesama turboka saale koodiga 71-3694 (sama mis Kolbenschmidt`i 77244610) sobib ka tavalisele kahesele ABK-le, mille saale võiks teoorias ju odavam olla...
Ühesõnaga, peab pisut süvenema enne tellimist, et kas nad panid turbokale tavaliselt vabalthingavalt pärit saale (ja see ei kestagi) või said ka kõik vabalthingavad endale turbokate saaled...)

.

Standard mõõdus on see vänt seda ma tean juba.
Lihvida tuleks niikuinii sellepärast küsisingi remont saalte kohta.
Remont mõõdus eriti palju valikuid siis ei ole jah? Standard mõõdus on ju tugevamaid saalesid ka olemas . Kas remont mõõdule ka kuskilt tugevamaid saalesid võta on? Mainiti siin teemas racing saalesid need on ainult standard mõõdus?
või on need kolbenschmidt omad ka head või on paremaid valikuid saada?


stihl - 13.09.17 17:18

Tsitaat:
Algselt postitas: nightflame
Standard mõõdus on ju tugevamaid saalesid ka olemas .


Sinu jaoks pole vahet.
Glyco sõidab oma saaledega F1-s ja Kolbenschmidt on neid teinud rohkem, kui kogu maailma eestlastel lusikas suus käinud on.

Aga üldiselt oleks sul mõistlik oma mootor kuhugi tegemisse viia. Kes ka varem on asjaga kokku puutunud, muidu sellest mingit head nahka ei saa.

.


nightflame - 13.09.17 21:03

Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: nightflame
Standard mõõdus on ju tugevamaid saalesid ka olemas .


Sinu jaoks pole vahet.
Glyco sõidab oma saaledega F1-s ja Kolbenschmidt on neid teinud rohkem, kui kogu maailma eestlastel lusikas suus käinud on.

Aga üldiselt oleks sul mõistlik oma mootor kuhugi tegemisse viia. Kes ka varem on asjaga kokku puutunud, muidu sellest mingit head nahka ei saa.

.

No ilmselgelt ma ise vänta lihvima ei hakka.
ja niikuinii saab mul on selline mootor juba pulkadeks ja kokku käinud mul on neid 2 tükki.
Üks sõidab miks ei peaks teisest saama asja? Ma lihtsalt küsin saalte saamise kohta ei tasu oletusi teha ju?


stihl - 14.09.17 11:52

Tsitaat:
Algselt postitas: nightflame

ja niikuinii saab mul on selline mootor juba pulkadeks ja kokku käinud mul on neid 2 tükki.
Üks sõidab miks ei peaks teisest saama asja? Ma lihtsalt küsin saalte saamise kohta ei tasu oletusi teha ju?


Ma ju lambioletusi ei teinudki, pigem sa ise astusid üles (kutselise mootoriremontija jaoks) suht lihtsa probleemitõstatusega...(et poob kinni, kui kepsud kinni keerata)
Seal ju palju variante pole, lihtne mehhaanika vaid.

.


nightflame - 14.09.17 14:50

Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: nightflame

ja niikuinii saab mul on selline mootor juba pulkadeks ja kokku käinud mul on neid 2 tükki.
Üks sõidab miks ei peaks teisest saama asja? Ma lihtsalt küsin saalte saamise kohta ei tasu oletusi teha ju?


Ma ju lambioletusi ei teinudki, pigem sa ise astusid üles (kutselise mootoriremontija jaoks) suht lihtsa probleemitõstatusega...(et poob kinni, kui kepsud kinni keerata)
Seal ju palju variante pole, lihtne mehhaanika vaid.

.
no ja selle ma kirjutasin ma ei tea miks...rohkem tegin teema saale koodi pärast. Ühest poest mulle öeldi et pole neid saada teisest poest telliti valed. Siis hakkas tunduma et vb on mingi keerukam asi nende saamisega aga koodi järgi leiab netist ilusti nii STD või remont mõõtu nii et nüüd kui koodi tean pole probleemi enam.