Soov oleks siis teada saada nimetatud poldi jaoks vajaliku v6tme "nime"
Ja kui kellelgi on infot pingutusjärjekorra ja momendi kohta, siis ka need v6iks siia yles märkida.
edit: teema pealkiri asjakohasemaks.
PINGUTUSMOMENDID!
Kas ei olnud need poldid tolle "sisekaksteistkandiga" ehk XZN-poldid (sarnased ka veovõllide sisemiste otste kinnitustel)?
Pingutusjärjekorda ei tea, aga momendi kohta on vihjeid siin
http://s2-audi.co.uk/tech_articles/useful_torque_settings.htm
Väike parandus: siit leiab pingutusjärjekorra ja veel muudki infot
http://www.isham-research.co.uk/quattro/torque.html
Jah, olid küll sellised tähikulaadsed poldipead. Pingutusjärjekorra sa saad ju uue plokikaane tihendiga kaasa, seal paberi peal on kirjas, mis ja kuidas.
Võti on XZN12
Mulk, mul võtmed olemas
Tsitaat: |
Lisaks siia ka mõned pingutusmomendid. Kui keegi arvab, et mõni neist on äkki vale, andke teada. Need on autodata andmed.
Klapikambrikaas: 10Nm
VL kollektori poldid: 25Nm
Generaatori poldid: 45Nm
Roolivõimendi poldid: 20Nm
Plokikaas: 40Nm, 60NM, 90kraadi+90kraadi
Vända otsa polt: 450Nm või 150Nm+180kraadi
Raamsaale: 35Nm, 65Nm
Kepsusaale: 30Nm + 90kraadi
Õli pump: 20Nm
Nukkvõlli ratta polt: 65Nm
Nukkvõlli pukk: 15Nm
Det andur: 20Nm
20v mootoriplok
pingutusmomendid
20v plokikaane
pingutusmomendid
Tsitaat: |
Loogiliselt võttes ei tohiks niimoodi ju kaant kinni keerata. Selline tunne nagu oleks see lahtikeeramise järjekord.
ei vaadanud ise esialgu, aga naljakas tundub jah.. tegu on nimelt Audi tehaseõpetustega ehk siis SSP´ga (Selbst Studien Programm)
Kui kõvasti keeratakse roolivarda reguleermutreid, millest kokkujooksu regullitakse? Nendega ju pidevalt probleem.
See ka hea tabel: