Foorumi logo

S6 tossab.miks?
mulk - 17.09.05 06:19

Tsitaat:
Algselt postitas: aivar
Helesinist suitsu ikka mõtlen.
Külmalt kui natuke rohkem pöördeid anda, siis tuleb.
Ja sõites ka ikka.

Mis vahe siis on, külmalt, soojalt?


Külma mootoriga sinakas suits on märk "kõvadest" klapisääre tihenditest, mootori soojenedes kaob suitsemine. Õlirõngaste kulumisel, suitseb aga koguaeg.


olbert - 11.01.07 22:10

tervist siis seltsimehed. ei ole leidnud sellist teemat kuskilt, aidake, kui eksin.

probleem siis selline, et tossab nii külmalt kui ka soojalt. mootoriks 2,2 169 kw. aasta olen sõitnud. ei ole läinud hullemaks ega ka paremaks. suits on halli värvi (st sinist ple näha). õhu voolikus oli märke mingist õli moodi asjast. kas see tähendab, et turboga võib olla jama. samas õli nagu ära ei kao. tähendab, et mitte märgatavalt.
kus saaks kontrollida näiteks tallinnas turbo korras olekut? ja mis hinnaga?

kas oskab keegi äkist aidata? ja küsige lisa. ei oskagi siin midagi rohkem küsida. tänud juba ette.


joe80 - 11.01.07 22:11

Kuidas on lood jahutusvedeliku tasemega?

Edit: Äkki on abiks http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=35225#pid227906


olbert - 11.01.07 22:25

vedeliku tasemega on kõik ok. sõbradki ütlesid, et kõik tundub olevat normaalne. katid on korras ja co norm. et lihtsalt tossab rohkem. aga vahest tundub, et ei näe peeglitestki taha. miks ta tossab nii palju? tuttaval S4 2.7 ja ei tossa kohe üldse mitte?


mulk - 11.01.07 22:38

Tsitaat:
Algselt postitas: olbert
vedeliku tasemega on kõik ok. sõbradki ütlesid, et kõik tundub olevat normaalne. katid on korras ja co norm. et lihtsalt tossab rohkem. aga vahest tundub, et ei näe peeglitestki taha. miks ta tossab nii palju? tuttaval S4 2.7 ja ei tossa kohe üldse mitte?


Kui ta nii kangesti tossab, peab midagi kuskilt ka kaduma. Kui jahutusvesi ei kao, siis õli järelikult?


olbert - 11.01.07 22:55

see se jama ongit, et ei kao kuhugi. saaksin ise ka sellega ehk hakkama aga ei oska kuskilt pihta hakata. homme vaatan uuesti vedelikud järgi ja siis sõidan natuke (mitte 3 kilti :P ) ja siis vaatan uuesti.


Robinson - 12.01.07 06:50

Tsitaat:
Algselt postitas: olbert
see se jama ongit, et ei kao kuhugi. saaksin ise ka sellega ehk hakkama aga ei oska kuskilt pihta hakata. homme vaatan uuesti vedelikud järgi ja siis sõidan natuke (mite 3 kilti :P ) ja siis vaatan uuesti.


Kui kohapeal veidi, siis pakkuks turbo on sinu probleem!!


ve1ks - 12.01.07 07:22

Kui õlisuits käib läbi kattide, muutub ka see valgeks.


alfons - 12.01.07 15:55

Enne turbo kallale minemist võiksid üle vaadata karterituulutuse ega ole äkki torudes ummistust. Oma nahal sai sarnane asi läbi elatud- suitses küll soojast peast ainult, aga võttis õli ka.See, et sisselaskes pisut õli on, on normaalne.


olbert - 12.01.07 18:04

Tsitaat:
Algselt postitas: Robinson
Tsitaat:
Algselt postitas: olbert
see se jama ongit, et ei kao kuhugi. saaksin ise ka sellega ehk hakkama aga ei oska kuskilt pihta hakata. homme vaatan uuesti vedelikud järgi ja siis sõidan natuke (mite 3 kilti :P ) ja siis vaatan uuesti.


Kui kohapeal veidi, siis pakkuks turbo on sinu probleem!!


ei ole ainult koha peal. ikka kogu aeg. täna siis vaatasin, et asi toimib umbes nii: töödates kohapeal (külmast soojaks) siis tossab veitsa rohkem, kui teised autod aga kui sõidad siis tossab täiega ja kui siis koha peal tööle jätad siis jääbki tossama. suretad välja ja paned natukese aja pärast uuesti tööle siis hakkab jälla otsast pihta see ring. veitsa imelik .

vaatasin jahutusvedeliku taset ka ja 500 kildi peal on võibolla natuke kadunud. kui palju seda kaduma peab, et nii palju tossab?
õli on norm.


jõuvanker - 12.01.07 18:05

Pidurivedeliku tase ok? Mis kütus, kas kõik silindrid töötava normaalselt? Küünlad?


olbert - 12.01.07 18:11

Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Pidurivedeliku tase ok? Mis kütus, kas kõik silindrid töötava normaalselt? Küünlad?


pidurivedeliku tase ok. üldse vedelikude tasemed ok.
tavaline 95 statoilist.
kõik pütid töötavad, ei jõnksuta ega midagi.
küünlad vahetasin mõni tuhat kilti tagasi Forss-is.


jõuvanker - 12.01.07 18:18

Süüde on ikka õige? Veakoode lugenud?


olbert - 12.01.07 18:26

Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Süüde on ikka õige? Veakoode lugenud?


tähendab, et ei ole süüdet kontrollinud aga läheb tööle väga hästi. kompuuter vilgutab vahest sellist punast märki nagu (O)! (hüüumärk keskel). probleeme ple olnud. ei oskagi midagi arvata :(


jõuvanker - 12.01.07 18:28

Tsitaat:
Algselt postitas: olbert
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Süüde on ikka õige? Veakoode lugenud?


tähendab, et ei ole süüdet kontrollinud aga läheb tööle väga hästi. kompuuter vilgutab vahest sellist punast märki nagu (O)! (hüüumärk keskel). probleeme ple olnud. ei oskagi midagi arvata :(


Hüdraulika süsteemis rõhulangus. Ilmselt rebib kusagilt roolivõimuõli minimaalselt sisselaskesse ehk vms.


olbert - 17.01.07 06:23

Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat:
Algselt postitas: olbert
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Süüde on ikka õige? Veakoode lugenud?


tähendab, et ei ole süüdet kontrollinud aga läheb tööle väga hästi. kompuuter vilgutab vahest sellist punast märki nagu (O)! (hüüumärk keskel). probleeme ple olnud. ei oskagi midagi arvata :(


Hüdraulika süsteemis rõhulangus. Ilmselt rebib kusagilt roolivõimuõli minimaalselt sisselaskesse ehk vms.



näe kuradit..ongi jahutusvedelik hakanud kaduma :o ..mis nüüd saab??kas peab hakkama kaane tihendit vahetama :( ..


ranz - 17.01.07 08:25

Tsitaat:
Algselt postitas: olbert
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat:
Algselt postitas: olbert
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Süüde on ikka õige? Veakoode lugenud?


tähendab, et ei ole süüdet kontrollinud aga läheb tööle väga hästi. kompuuter vilgutab vahest sellist punast märki nagu (O)! (hüüumärk keskel). probleeme ple olnud. ei oskagi midagi arvata :(


Hüdraulika süsteemis rõhulangus. Ilmselt rebib kusagilt roolivõimuõli minimaalselt sisselaskesse ehk vms.



näe kuradit..ongi jahutusvedelik hakanud kaduma :o ..mis nüüd saab??kas peab hakkama kaane tihendit vahetama :( ..

Kui eelnev info vahetuse kohta puudub siis paha see ei teeks kuid siiski peaks hetkel selle tossamise probleemiks olema turbo millest lekib jahutusvedelikku väljalaskesse ja see tekitab valge auru.


mulk - 17.01.07 10:24

Ranz, aiaii, m6tle nyyd uuesti ;)
Turbost ei SAA jahutusvedelikku lekkida väljalaskesse!


ranz - 17.01.07 10:38

Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Ranz, aiaii, m6tle nyyd uuesti ;)
Turbost ei SAA jahutusvedelikku lekkida väljalaskesse!

Ausaltöelda pole turbot kunagi ise lahti võtnud ja tõesti kindel asjas pole, sellist juttu on samas mulle räägitud, et sellepärast tossabki... sellepärast ka seda arvasin.


olbert - 17.01.07 16:22

kas keegi oskab anda näiteks näpunäiteid, kuidas oleks kõige kergem lahti katkuda seda.. kas poldid peab ka uute vastu vahetama.. kas on äkist müüa sellist tihendi komplekti, kus on sees kõik uued tihendid või peab kõik eraldi ostma..

kas keegi annaks näpunäiteid turbo kohta.. kui laiali võtan siis mida peaks jälgima turbo juures.. ple veel turboteni elus jõudnud..

tänud..


Taavi - 17.01.07 16:38

Kontrolli ennem ikka lõdvikuid kui turbo kallale ronid. Vahepeal on imepisike auk ja vedelik kaob surve all.


olbert - 18.01.07 05:31

Tsitaat:
Algselt postitas: Offroader
Kontrolli ennem ikka lõdvikuid kui turbo kallale ronid. Vahepeal on imepisike auk ja vedelik kaob surve all.


lõdvikus oli auk ja selle sain korda aga ikka ma ei tea,kuhu see kaob.. lähen mõõdan ükspäev surveid ja siis vaatab edasi..

kui palju peaks survet olema silindris..


jõuvanker - 18.01.07 07:38

Tsitaat:
Algselt postitas: olbert
Tsitaat:
Algselt postitas: Offroader
Kontrolli ennem ikka lõdvikuid kui turbo kallale ronid. Vahepeal on imepisike auk ja vedelik kaob surve all.


lõdvikus oli auk ja selle sain korda aga ikka ma ei tea,kuhu see kaob.. lähen mõõdan ükspäev surveid ja siis vaatab edasi..

kui palju peaks survet olema silindris..


Tehase max norm on 13bar. 10bar ja ülesse on hea, alla 10bar kannatab ka veel, kuid on kohvi.


altz1 - 18.01.07 15:14

See kehtib ka vabalthingava kohta? v8 täpsemalt?


mulk - 18.01.07 16:43

Tsitaat:
Algselt postitas: altz1
See kehtib ka vabalthingava kohta? v8 täpsemalt?


Ei.


olbert - 28.01.07 13:24

ei ole veel surveid mõõtma jõudnud aga kontrollisin ära vedelike tasemed..jahutusvedelikku kaob aga väga väikesel määral..kaob siis miinimumini ja siis jääb seisma seal..teised vedelikud on samad..ei kao,ei tule juurde ja ei lähe ka teistsuguseks..ma ei oska midagi enam peale hakata..:(

kas keegi oskab aidata ehk?


keitz20 - 28.01.07 15:49

Huvitav teema.Nimelt on endal sama asi s4 jal 2.2 AAN.
Tossab nii soojalt , kui külmalt ja jahutusvedelik kaob aeglaselt, kuid alla minimumi ei lange


olbert - 28.01.07 16:23

Tsitaat:
Algselt postitas: keitz20
Huvitav teema.Nimelt on endal sama asi s4 jal 2.2 AAN.
Tossab nii soojalt , kui külmalt ja jahutusvedelik kaob aeglaselt, kuid alla minimumi ei lange


õnneks ma ei olegi ainus..tundub,et keegi on ikka veel..


meelo - 28.01.07 20:19

Tsitaat:
Algselt postitas: olbert
Tsitaat:
Algselt postitas: keitz20
Huvitav teema.Nimelt on endal sama asi s4 jal 2.2 AAN.
Tossab nii soojalt , kui külmalt ja jahutusvedelik kaob aeglaselt, kuid alla minimumi ei lange


õnneks ma ei olegi ainus..tundub,et keegi on ikka veel..

Pean ka vist teiega ühinema samade sümptonite esinemisel. Masina ka on 2,2 TQ.


olbert - 30.01.07 21:48

panin ka tähele, et õli kaob ka mootorist väga väikesel määral..sinist ikka ei tule..aga katid ka korras..
ja jäin siin mõtlema sellist asja, et kuna ma eriti turbotest ei tea midagi siis ma ei tea ka turbo jahutusest midagi.. mis asi jahutab autol turbot (minu autol siis 2,2 tq).. kas see võib olla seotud mootori õliga näiteks (õli jahutust silmas pidades).. et kui kuskil on tihend vana ja väsinud siis immitseb väheke seda õli sealt turbo juurest kolbide peale(mitte küll otse) või midagi taolist.. kui point õige siis peaks seda mõjutama ka see, et mida vedelam õli seda rohkem seda läbi imendub sealt.. või mis moodi see asi seal käib üldse..

kas ma olen üldse õigel teel või panen ikka täiega puusse praest..


vinkel - 08.03.07 20:07

Ma arvan et soida niikaua kui midagi laiali lendab siis saad lopliku vastuse mis viga oli.:) Mina olen mone autoga nii toimind kui TOESTI viga ylesse ei leia.


olbert - 08.03.07 22:16

Tsitaat:
Algselt postitas: vinkel
Ma arvan et soida niikaua kui midagi laiali lendab siis saad lopliku vastuse mis viga oli.:) Mina olen mone autoga nii toimind kui TOESTI viga ylesse ei leia.



olen juba veitsa selle poole pürginud :) nii paljud, kellelt küsinud olen, ütlevad, et see on normaalne.. aga pole juuu :( aga vaatame siis, mis siis juhtub, kui midagi peale ei oska hakata.. siis teab teistela ka õelda..


Dr.Evil - 26.03.07 09:14

liitun ka tossajatega, autoks S2 b3, külmast peast on siuke lont taga, et ei ole võimalik....

Soojalt kaob kusjuures ära, sumpsist on alles tagumine pütt, mingeid vedelikke nagu ei kaoks. Paranoiad täiega...


MartinCS - 26.03.07 09:55

Jahutusvedeliku aeglane kadumine painas ka mind. Lõdviku otsad olid niisked, pingutasin klambreid, läks paremaks, aga kadus vaikselt ikka. Lõdvik oli ka nagu liialt kange ja isegi siis kui auto oli juba pool tundi seisnud. Ja nagu siin juba varem soovitatud oli- proovisin paisupaagi korgi vahetust- aitas. Lõdvik pehmem ja enam ei kao jahutusvedekikku ka. ptüi-ptüi. :P


jõuvanker - 26.03.07 10:04

Reeglina õlikao põhjustajad on:

Turbo - kulunud.

Õlirõngad - kulunud, tõenäoliselt ka silindrid ovaalsed ( ei piisa rõngaste vahetusest )

Klapisääretihendid/klapijuhtpuksid - kulunud, kalgiks muutunud, kaotanud elastsuse.

Karterituulutus - ummistunud, surverõngad kulunud, surve karteris.

Lekked.


Silwer - 26.03.07 10:16

Lisaks võiks siis igapäevases kasutuses olevale autole panna sisse selliste andmetega õli mida auto tootja soovitab. 10w60 on selge overkill...


MAKIX - 26.03.07 19:35

mul ka tossab aga mida soojemaks ilm läheb seda vähem nagu.klapisääred vahetatud,tosool ei kao,öli ei kao.algul põdesin ka aga arvan et see on selle mootori omapära.


Dr.Evil - 26.03.07 19:56

hmm...read suurenevad...veel keegi on märganud et 2,2T aurab ebaloomulikult mõnikord ?


OldSchoolQ - 05.10.07 13:28

Ml oli tavalise 2.2 motoga see viga. Põhjus oli see,et bensufiltri vahetamisel tuli seal süsimusta s** ja bensu segu välja :) Kui filter vahetatud kadus ka suits..kahtlane ta oli aga ehk aitab teid.


veekaheksa - 05.11.16 15:41

AAN aurab. Ei kuluta jah.vedelikku aga aurab! Iga foori all ka kuuma mootoriga lont taga. Idle pööretel. Muidu sõites kõik ok. Õli kah ei söö.

veekaheksa


Kuits - 05.11.16 21:39

Tsitaat:
Algselt postitas: veekaheksa
AAN aurab. Ei kuluta jah.vedelikku aga aurab! Iga foori all ka kuuma mootoriga lont taga. Idle pööretel. Muidu sõites kõik ok. Õli kah ei söö.

veekaheksa


Temperatuurid on rõsked, ära pöe. Seniks, kuni lekkeid ja kadusi pole, ei tasuks halliks ennast vaevata ning ilmselgelt see aur väljalaskest ei lõhna ka "kummaliselt".


prj - 05.11.16 21:43

Tsitaat:
Algselt postitas: veekaheksa
AAN aurab. Ei kuluta jah.vedelikku aga aurab! Iga foori all ka kuuma mootoriga lont taga. Idle pööretel. Muidu sõites kõik ok. Õli kah ei söö.

veekaheksa


Sõida vähe pikemalt ning kontrolli tasemeid - ainsad asjad, mis sellist suurt valget taha tekitab peale kondensi on kas jahutusvedelik silindris või õlileke turbo kuuma kotta.