Tere kõik audi omanikud!
Mul siis selline küsimus, et kui mul on automaat kastiga auto kas sinna saab ka kuidagi peale panna manuaal käigukasti? Tean et osadel saab! Kui palju
selline projekt maksma läheks ja mis vaja veel peale käigukasti vahetada? Oleks väga tänulik igasuguse informatsiooni eest.
Saab, seda on edukalt mitmel autol tehtud.
Kasutaja kaido. oskab sind kindlasti aidata
näiteks.
Võin ka paar sõna poetada , kuna uurisin isegi seda mõni aeg : Manuaalkasti, hooratas, sidurikomplekt, esimesed veovõllid, kardaan , tagumine differ(teise ülekandega), Pedaalikomplekt, käiguhoovastik,kang, käigukasti käpad(juhul kui kastiküljes pole), siduri võimendisilinder. Peaks vist enamvähem kõik olema, parandage mind mõnes punktis kui eksisin. Teema algatajale jõudu töödega!
Siduri töö ja peasilinder,ja toru ning voolik mis neid ühendab.Mingeid võimendeid pole vaja kuna anuma küljepeal juba ava selleks et sinna voolik otsa
lükata kuskohast jookseb vedelik salongi peasilindisse.
Kogu asjad kokku ja vahetama
NB:Koht kus käiguhoovastik salongist põhja alla tuleb, on vaja tikksae või mingi muu asjaga ava suuremaks teha
Ühesõnaga tavaari mis vaja vahetada ja juurde osta on ikka kole palju! Lihtsam oleks kohe manuaal kastiga masin soetada Aga vähemalt olen nüüd targem ja kui tõesti muud üle ei jää siis tuleb kogu see töö ette võtta
Asi ei ole tegelikult nii hull arvestades, et iga nädal või paari tagant jälle mõni S4/S6 "üle kurgi" keeratakse ja foorumisse varuosadeks ilmub. Seega tuleb varuda natuke kannatust ja leitud doonor autolt kogu krempel korraga küljest keerata/osta. Kindlasti teeb omanik ka parema hinna kui rohkem asju korraga ära viia. Oleks omal vabasid vahendeid 10-12k, teeks isegi selle swapi ära Aut- manuaaliks.
Tsitaat: |
Atm man conversion lõpusirgel, mõned kogemused.
Kardaani tunneli pealse hoovastiku kinnituse vahetasin täistükis ära. Seda põhjusel, et atm ja man kangi kinnitused küllaltki erinevad ja ei tahtnud
riskida, pärast tuul sisse puhub, käigud korralikult ei lülitu või mõni muu analoogne jama. Mõlema kere küljes puurisin punktid lahti seejärel andsin
natuke fööniga kuuma, et kere kit järgi annaks. Kuna salongi ei tahtnud keevitamiseks välja võtta siis neetisin "uue pleki" kinni. Peale neetimist
veel mõlemale poolele kere kit + alla mastiks ja salongi poolele krunt.
Suuremaks peavaluks võib atm puhul olla väntvõlli otsast puksi kättesaamine. Jätsin atm hammasvöö peale, keevitasin puksi otsa 12mm 12,9 tugevusega
poldi. (10mm 8,8 proovisin ka aga need ei pidanud vastu) Seejärel kasutasin 3" toru ja paksemat metallplaati mille abil moodustasin tõmmitsa. Haamrid
jms löögiriistad paneks kohe heaga käest ära.
Juhtmestiku osaga ei ole jõudnud tegeleda. Ehk mõni targem jagab kogemusi, mis tuleb teha, et auto atm kasti ära unustaks, laseks starterit anda jne.
Käivitustakistuse eemaldamiseks piisab sellest, kui Relee asemele nr 7 kujuline plekitükk panna, Manuaalkastiga masinatest peaks neid puht muidu
saama.
Tagurdustule tegin väheke ümber, panin vahele relee, ning kastis olev andur lülitab releele massi. Sellepärast, et juhul kui mootoriruumis peaks juhe
katki minema, siis halvimal juhul jäävad ainult tagumised tuled põlema. Tuledesse minev ots on kuskil pedaalide juures olevas pistikuplokis, ülejäänud
kimbu tegin ise.
Ehk natuke täpsemalt sellest releest.
Ette tänades,
Tsitaat: |
Tervitus
Tekkis selle teemaga küsimus et kas atm kasti juhtmeid on ka võimalik eemaldada elektrisüsteemist?
endal ka plaanis vahetada atm kast manuaali vastu aga ei tahaks jätta kasutuid juhtmeid süsteemi..
äkki keegi saab anda nõu..
On võimalik eemaldada ikka.
Aga kas keegi teab kust saada elektri skeemi automaatkastile?
autoks on audi coupe 1990 a. 7A mootoriga e. 20v
või keegi oskaks seletada kuidas see kast seotud on muu juhtmestikuga...
Kuna uut teemat eisoovinud teha , siis küsin et kust on keegi pidurivõimendi jaoks vaakumi võtnud ?, küsin lihtsalt huvist et endal oleks kergem ja poleks niipalju peavalu .. Ja teiseks küsiks et manuaalkasti pistiku ots on erinev mootori küljes olevaga , kuidas keegi selle mure lahendanud on ?
Pidurivõimendust küll kuidagi automaat->manuaal vahetusel näppima ei pea.
Selgita täpsemalt mis pistik sul manuaalkastist mootori külge peaks sobima?
Tsitaat: |
Tundub, et sul oleks ajaliselt ja rahaliselt odavam see vahetamise teenus sisse osta.
Mingit pilti pole mul mõtet saata, Essil pole pidurite ja vaakumiga mingit ühisosa. Manuaali ja automaadi pidurimajandus on identne (va pedaal).
Käigukasti küljel on kasti asendianduri pistik (4A0919821).
Absurdne, maimõista milleks kritiseerida kui ma küsin abi, ja kui olen suutnud kõik muud asjad valmis teha ja küsin sellekohta nõu ? Keegi pole sündinud spetsialist ja tarkur et kõike teab peast, mul on huvi õppida ja ise teha asju, mitte kellegile maksta selle eest, üks paljudest põhjustest miks võimalikkult vãhe ka siia postitan või midagi küsin sest kõik hakkavad kohe kritiseerima, ulme !
Manuaal kastil pole ühtegi pistikut vaja. Ainuke pistik mis sinna käib on tagurpidikäigu tule jaoks. Pidurivõimendiga sa ei pea midagi tegema. Pedaalid vaheta välja ainult.
Tsitaat: |
Noo vabandust tõesti, kuid millejaoks on see foorum ?
Minuarust foorumi mõtte ongi selleks, et abi saaksid küsida need kellele on midagi jäänud arusaamatuks ja millega pole ise veel kursis ...
Tsitaat: |
Tere, oskab keegi öelda mulle käivitustakistuse relee tootekoodi? Või äkki oleks kellegil pakkuda seda mulle? Ja ûhtlasi oskab ehk keegi seletada,
kust ma selle üles leian?
Olen kasutanud otsingut ja proovinud leida, kuid pole siiani leidnud midagi asjalikku ja kasulikku . Lisan ka foto et ehk keegi teab millised neist
tuleb välja vahetada. Tãnud
https://www.upload.ee/files/7267588/20170725_143149.jpg.html