Foorumi logo

Audi 4.0 twin-turbo ostuabi, informatsioon ja edasiarendus
orukaspoiss - 28.11.15 17:09

Ahoi
Lasin suvel endale Saksast tuua 2013 Audi S6. Üsna meeldiv pereauto, aga S-line'ilt oleks oodanud natuke mõnusamat tagaotsa urinat.
Siit ka küsimus. Kust ma võiksin leida inimese/firma, kes oleks valmis masinal normaalse summuti paigaldama, mis laseks masina 309kw paremini kõlada?
Tundub, et tegemist on üsna unikaalse autoga Eestis, kuna uuest S6-st praktiliselt mitte keegi midagi ei tea :(

Oodatud tulemus võiks olla midagi sellist:
https://www.youtube.com/watch?v=xjkJTietCNY


Moderaator: Kogume siia teemasse kokku Audi 4.0 twin-turbo (S6, S7, RS6, RS7, A8, S8) informatsiooni ja edasiarenduse. Kui teema kasvab liiga suureks, teen eraldi teemad nagu 2.2t ja 2.7bit alafoorumites.


Ramm - 28.11.15 17:28

http://www.abt-sportsline.de/en/no_cache/support/dealer-locator/continent/europa/country/EST/


prj - 29.11.15 11:48

Tsitaat:
Algselt postitas: orukaspoiss
Tundub, et tegemist on üsna unikaalse autoga Eestis, kuna uuest S6-st praktiliselt mitte keegi midagi ei tea :(

Nii hull see asi nüüd ka pole. Lihtsalt need autod pole veel jõudnud sinna, kus neid kuigi palju modifitseeritakse.
Saan aidata nii custom sumpsiga, kui ka mootori võimsuse tõstmise või käigukasti remapiga.

Väljalaske poolt soovitan kindlasti teha custom lahendusena, sest praktika näiab, et välismaalt tellitud väljalaskelahendused ei sobi auto alla ilma modifitseerimata.

Kui on huvi, siis võta ühendust (http://tuner.ee/kontakt) ja teeme mingisuguse kalkulatsiooni :)


orukaspoiss - 30.11.15 19:25

Tsitaat:
Algselt postitas: Ramm
http://www.abt-sportsline.de/en/no_cache/support/dealer-locator/continent/europa/country/EST/

Ja seal olev link teeb mida? :)
Ma vastan ise, ei avane!

prj, võtan homme ühendust.


Maku - 30.11.15 19:42

https://www.youtube.com/watch?v=BaMU8Ktxh6g


orukaspoiss - 06.12.15 13:03

Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
https://www.youtube.com/watch?v=BaMU8Ktxh6g

Korralikl plärakast, jääb selgelt liiga valjuks, aga prj-iga sain kaubale. Järgmisel nädalal peaks tulemust nägema (kuulma). Kui viitsin, võib mingi video ka teha.


AronL - 06.12.15 14:12

Selle costum väljalaske juures on see miinus, et enne esimest käivitust ei ole õrna aimugi mis hääl sealt tulema hakkab.


waixu - 06.12.15 15:24

Tee siis enne ja pärast video. Saad ise paremini võrrelda ja teistele ka näidata:D


prj - 07.12.15 01:13

Tsitaat:
Algselt postitas: AronL
Selle costum väljalaske juures on see miinus, et enne esimest käivitust ei ole õrna aimugi mis hääl sealt tulema hakkab.

Päris nii hull see asi ka ei ole. Samuti interneti video ei anna sulle näiteks mitte mingisugust aimu sellest, millist häält see väljalase teeb siis, kui sõidad maanteel 90-ga.
Nagu ka seda, kas see külge sobib (hint: 99% juhtudest ei sobi ilma ringi tegemata).


prj - 08.01.16 11:33

http://tuner.ee/pics/s6_exh_1_cropped.jpg

http://tuner.ee/pics/s6_exh_2_cropped.jpg

http://tuner.ee/pics/s6_exh_3_cropped.jpg


audisell - 08.01.16 20:49

Välimus väga hea, kas saab ka häält ?


Quattru - 08.01.16 22:23

Tsitaat:
Algselt postitas: audisell
Välimus väga hea, kas saab ka häält ?

+1;)


orukaspoiss - 22.01.16 10:38

Tsitaat:
Algselt postitas: Quattru
Tsitaat:
Algselt postitas: audisell
Välimus väga hea, kas saab ka häält ?

+1;)

Häält saab iga päev, aga kedagi ei ole, kes filmiks :)


Maku - 19.11.16 08:23

Väljast
Ülevaade
Exhaust flaps
Active Noise Cancelation
ANC overview


80quattro - 19.11.16 09:47

S6 pakutav Audi Originaal Titaan väljalase


Maku - 02.12.16 07:59

Sõitis täna hommikul päris pikalt üks C7 RS6 minu ees. Kuna minu auto lambid valgustasid selle sumpsi, oli kenasti näha, mis need klapid teevad (mõlemal pütil kaks toru välja, klapid sisemistel torudel). Tavasõidus olid klapid kogu aeg kinni, ka foori tagant liikuma hakates. Ühe foori tagant süstis, siis läksid klapid lahti.


Maku - 18.02.17 08:57

Tsitaat:
Algselt postitas: prj
http://tuner.ee/pics/s6_exh_1_cropped.jpg
http://tuner.ee/pics/s6_exh_2_cropped.jpg
http://tuner.ee/pics/s6_exh_3_cropped.jpg
https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/12486077_1022309527807095_1539043048154842026_o.jpg?oh=eafea2cd6b1736b6f6d48b9c8ae843 a3&oe=594C122F

Kas sellel S6-l jäid keskmised summutid originaalid? Kas esines kuminat?

Ja kas sellel RS6-l esines kuminat pärast väljalaske vahetust?


Maku - 20.02.17 09:27

Tsitaat:
Algselt postitas: 80quattro
S6 pakutav Audi Originaal Titaan väljalase
Küll RS6, aga siiski.

Otse tagant
Klapp
Piki


Maku - 25.03.17 00:58

Tsitaat:
Algselt postitas: audisell
Välimus väga hea, kas saab ka häält ?
Audi S6 2013 (C7) custom exhaust


ErP - 26.05.17 08:31

Oleks pakkuda soodsalt kasutatud originaal RS6 C7 summuti (2014.a, 2aastat all olnud).


Maku - 18.06.17 08:49

Facebooki postitus

Audi RS6 C7 for MRC Custom Remap
By MRC Tuning · Uuendatud kolmapäeval
This RS6 C7 has a Miltek catback, aftermarket carbon airbox and stock map did 577ps 744nm.

With the custom tune we struggled to get 661ps 921nm - with low boost issues. The aftermarket airbox did not have the extra ducts that standard airboxes have. So the underside of the airbox was cut away and a higher flowing airfilter added. Just that added 0.2 bar more boost and resulting in 729ps 1001nm on the MRC custom tune.


Maku - 18.06.17 09:00

ESracing lisas 2 uut fotot.
10. mai ·
Audi RS6 4.0 TFSI
Mootori- ja käigukasti aju remap.
Stock: 413kw, 743nm (tehaseandmed 412kw, 700nm)
Remapitud: 486kw, 984nm (+73kw, +241nm)


VKM Motors Car Service lisas 4 uut fotot.
7. juuni kell 11:28 ·
Audi RS6 4,0TFSI stock power 418kw, Dyno measured 427kw with Milltek exhaust and after VKM custom tune we got 539kw/1020nm :)


Maku - 18.06.17 09:07

Tulemused 2017 I miililt:
15 EP Audi RS6 4.0T (560hj) C 275 284 284
22 PK Audi Rs6 4.0T (560hj) C 268 269 269


Esimesel autol vahetatud catback väljalase Millteki vastu ja tehtud soft Soomes, teisel auto tehtud ainult soft ja seda Eestis ESracingus.


Maku - 18.06.17 09:19

https://www.topgear.com/car-reviews/audi/rs6/40t-fsi-quattro-rs-6-5dr-tip-auto/first-drive

First drive: Litchfield’s tuned, 750bhp Audi RS6
Ollie Marriage18 Dec 2015

What is it?
An Audi RS6.

I can see that. What more is it?
It’s an Audi RS6 that has been lightly modified by a British firm called Litchfield to liberate more horsepower from the 4.0-litre twin-turbo V8. Because 552bhp and 516lb ft clearly wasn’t enough.

When you say lightly modified…?
Just an engine management tweak and an exhaust. Which means 750bhp and 700lb ft. That’s right, Ferrari F12-beating horsepower and more torque than either a LaFerrari or McLaren P1.
Or put another way, an additional 198bhp and 184lb ft from nothing more than a fiddle with the ECU and a freer breathing exhaust. Not bad, eh?

How is this even possible?
Iain Litchfield reckons the 4.0-litre V8 twin turbo is one massively over-engineered engine because of the range of products the VW Group uses it in – everything from Bentleys and Audis to – we expect – the Lamborghini Urus SUV.
It’s their go-to big bhp performance engine, so a lot of work has been put into its development. It uses very strong components, such as the pistons and conrods, that will cope with a lot more power than the RS6 produces as standard. And this extends to the gearbox and Quattro drivetrain, too. Neither has been altered at all.
Oh, and Litchfield claims that 750bhp is nowhere near the limit. “I reckon we could take it beyond 800bhp’, he tells me, “but actually where it is now is far enough”.

What? We could have more than 750bhp? I demand more!
You don’t need more. You really don’t. A 750bhp RS6 is utterly ludicrous. Audi claims the standard car does 0-62mph in 3.9secs, but it doesn’t. I ran a long termer last year and just before it went back, nicely run in with 26,000 miles on the clock, it hit 60mph in 3.4secs and 100mph in 7.9secs.
So I took the test gear along and stuck it on the Litchfield. It was a damp December day and yet the RS6 hit 60mph in 3.2secs and 100mph in 6.7secs. That’s 911 Turbo S fast. On a nice dry day I reckon it might well dip below three to 60mph.

Whew, that is fast. How does it feel?
Mighty. Ridiculous. Entirely ballistic. Unutterably savage. Much quicker and noisier than standard. It devours fourth or fifth gear as easily as the standard one munches through third.
There’s no additional lag, you just apply throttle and the engine note deepens, the rear end squats and then you’re much further up the road, probably arriving at the next corner wishing you’d specified the carbon ceramic brakes.
And because it’s 4wd you can use so much of the power, so much of the time. The fat tyres wrapped around the 21-inch wheels give stunning straight line traction and grip hard in corners, too, just be warned this is still a near two-ton motor, and will eventually run out of body control on a rough road. At which point you’ll discover just how fast you’re going…

How does it sound?
That, to a certain extent, is up to you. Just to expand for a moment, Litchfield offers three stages of RS6 conversion. The first is a simple engine management tweak that costs £600 and liberates an extra 100bhp. That looks ferociously good value.
Step up to Stage 2 and £2,637 buys you a new Milltek exhaust and 730bhp, or for £4,939 you can have this stage three kit with an even freer-breathing Milltek exhaust and 750bhp. Now, I suspect the pound signs have distracted you, but ignore the money for a second, because you can spend more by further upgrading the exhaust.
Ours had the top-end Akrapovic system which was more amplifier than gas discharge pipe. Put it this way – it makes a Jaguar F-Type sound positively declawed. Each gearchange is a thunderclap, each lift an artillery barrage. It’s comical. And silenceable (if that’s even a word) via the settings menu. There’s a short video in the gallery. That’ll show you what I mean.

Sounds mighty…
It does, and best of all, when you back right off you’ll find there’s nothing demanding or intimidating about pootling around in it. It has the same soft, composed throttle response at low speeds and mooches about town very effortlessly, but unleashing hell? That’s just a twitch away.
If anything the power delivery is even sharper and less laggy, and the way the thrust builds and builds as the needle spins higher and higher is dizzying. It’s a very, very well integrated set-up.

You’re back talking about power again…
Of course I am. It’s the sheer unfathomable thrust of this RS6 that’s so bewildering. It’s one of those cars that no matter what else you drive – fast sports bike, F1 car – you’d get back in and be struck once again by how fast this family wagon is.
And £4,939? Well that’s less than Audi charges for the optional B&O sound system – and what matters more, watts or bhp? Sorry, rhetorical question.

Specs
3999cc V8 twin turbo, 750bhp @ 6200rpm, 700lb ft @ 3000rpm, 29.4mpg, 223g/km, 0-60mph in 3.2secs, 190mph+, £4,939 plus RS6 £79,089.


Maku - 18.06.17 09:22

http://www.litchfieldimports.co.uk/Audi/RS6/tuning

STAGE 1 - 650BHP LITCHFIELD POWER UPGRADE
Litchfield Audi RS6 Stage 1 UpgradeOur Stage 1 upgrade improves the already excellent standard RS6 or RS7 by remapping and calibrating the engine management system. This recalibration will release an extra 100bhp and transform the way your Audi performs without pushing the limits of the standard components.

The Stage 1 Power upgrade includes:

Improved boost control
Revised ignition control, Variable Valve timing and Fuel maps
Reduced fuel consumption (especially on partial throttle conditions)
Increase in both power and torque across the whole rev range
The Stage 1 package costs £600 inc. VAT



STAGE 2 - 730BHP LITCHFIELD POWER UPGRADE
Litchfield Audi RS6 Stage 2Our Stage 2 upgrade features the the Milltek performance cat-back exhaust which replaces the more restrictive standard exhaust system. The Milltek system retains the OE tail trims to maintain the factory look. Click on the Audi Driver image to see what they thought of our first Stage 2 upgrade and how much they enjoyed the car.

Combined with our unique ECU recalibration this upgrade lifts performance to an incredible 730bhp.

Litchfield Audi RS6 Stage 2

The Stage 2 Power upgrade includes:

Improved boost control
Revised ignition control, Variable Valve timing and Fuel maps
Reduced fuel consumption (especially on partial throttle conditions)
Increase in both power and torque across the whole rev range
K&N replacement filter
Milltek includes Valvesonic technology for different exhaust sound modes
The Stage 2 package costs £2,843.45 fitted inc. VAT

The stage price includes the non-resonated Milltek stainless steel 69.85mm system, we have other exhaust options which are listed below:

Resonated Cat-Back exhaust £3023.21 fitted inc. VAT

Evolution system £7444.19 fitted inc. VAT




STAGE 3 - 750BHP LITCHFIELD POWER UPGRADE
Litchfield Audi RS6 Stage 3 UpgradeOur Stage 3 upgrade features the the full Milltek performance exhaust which replaces the more restrictive standard exhaust system. The full system replaces the standard downpipes and restrictive OE cats. The high-flow sports cats reduce back-pressure increase the total open area compared to standard.

Combined with our unique ECU recalibration this upgrade lifts performance to an incredible 750bhp.

Please read Top Gear's review of our Stage 3 demonstrator using this link to their website -

Top Gear Link Litchfield RS6 Stage 3

The Stage 3 Power upgrade includes:

Improved boost control
Revised ignition control, Variable Valve timing and Fuel maps
Reduced fuel consumption (especially on partial throttle conditions)
Increase in both power and torque across the whole rev range
Milltek stainless steel full exhaust.
K&N replacement air filter
High flow sport cats
The Stage 3 package costs £5615.51 fitted inc. VAT

The stage price includes the Milltek stainless steel 69.85mm, we have other exhaust options which are listed below:


Maku - 18.06.17 09:27

http://www.mtm-online.de/en/Audi/RS6-C7/4-0-TFSI-412-kW-560-hp-quattro?FZID=RS6C7412q

MTM ENGINE MODIFICATIONS
Engine modifications

MTM MOTORSOUND RALLYE FOR 4,0 TFSI ENGINE
1,249.00 EUR Details »
Engine modifications

V-CANTRONIC AUDI RS6 C7 4,0 TFSI 560 HP (412 KW)
from 1,490.16 EUR Details »
Engine modifications

PERFORMANCE UPGRADE AUDI RS6 C7 4,0 TFSI 675 HP
(497 kW)
from 3,890.24 EUR Details »
Engine modifications

M-CANTRONIC AUDI RS6 C7 4,0 TFSI 675 HP (497 KW)
from 4,990.24 EUR Details »
Engine modifications

PERFORMANCE UPGRADE AUDI RS6 C7 4,0 TFSI 685 HP
inkl. exhaust system from pre-silencer back
from 7,860.24 EUR Details »
Engine modifications

M-CANTRONIC AUDI RS6 C7 4,0 TFSI 685 HP (504 KW)
inkl. exhaust system from pre-silencer back
from 8,960.24 EUR Details »
Engine modifications

M-CANTRONIC AUDI RS6 C7 4,0 TFSI 712 HP (524 KW)
inkl. MTM downpipes with metal catalysts
from 12,374.24 EUR Details »
Engine modifications

PERFORMANCE UPGRADE AUDI RS6 C7 4,0 TFSI 722 HP
(531 kW) incl. MTM downpipe (metal cat) & exhaust
from 14,810.24 EUR Details »
Engine modifications

M-CANTRONIC AUDI RS6 C7 4,0 TFSI 722 HP (531 KW)
inkl. MTM downpipe with metal cats& exhaust system
from 15,910.24 EUR Details »
Engine modifications

M-CANTRONIC AUDI RS6 C7 4,0 TFSI 782 HP (575 KW)
inkl. MTM turbochargers and exhaust system
from 39,470.24 EUR Details »
Engine modifications

M-CANTRONIC AUDI RS6 C7 4,0 TFSI 802 HP (590 KW)
inkl. MTM turbochargers and exhaust system
from 51,530.24 EUR Details »


Maku - 18.06.17 15:24

Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
ESracing lisas 2 uut fotot.
10. mai ·
Audi RS6 4.0 TFSI
Mootori- ja käigukasti aju remap.
Stock: 413kw, 743nm (tehaseandmed 412kw, 700nm)
Remapitud: 486kw, 984nm (+73kw, +241nm)


VKM Motors Car Service lisas 4 uut fotot.
7. juuni kell 11:28 ·
Audi RS6 4,0TFSI stock power 418kw, Dyno measured 427kw with Milltek exhaust and after VKM custom tune we got 539kw/1020nm :)
Hobujõududena teeb see siis 660hp ainult softi muutmisega ja 733hp +Milltek catback väljalaskega. Need numbrid klapivad ka Litchfieldiga.


Maku - 03.07.17 21:57

Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Tsitaat:
Algselt postitas: audisell
Välimus väga hea, kas saab ka häält ?
Audi S6 2013 (C7) custom exhaust

Audi S6 Avant 4.0 TFSI V8T 439kW

Autole on paigaldatud custom väljalase, mis jätab väliselt agressiivsema ilme ning tagab vana hea V8 bassise saundi. Vajadusel saab originaalosad kaasa või originaal väljalase tagasi panna.

https://youtu.be/oC8lpGn9LSY

Lisaks on mootorile kui käigukastile installeeritud eriseadistused mis tagab ca. 439kW ~700njuutonit ning 3,9-4,0s paigaltkiirenduse 100km/h-ni.


Maku - 03.07.17 22:01

Audi S6 Quattro 4.0 TFSI V8 439kW

Uus mootori- ning käigukastiseadistus, mis võimaldab jõunumbreid 439,2kw ning 850Nm (mõõdetud VKM Motorsis)
Milltek Sport väljalaskesüsteem


Maku - 14.07.17 22:14

Lühidalt tüüp lasi paigalda S6-e tehase sport väljalaske asemele OEM Akrapovic cat-back süsteemi ja oli jube rahul.


Audi Genuine Accessories High-performance S6/S7 Titanium Exhaust System by Akrapovič


The exhaust is typically the first place people start when they want to change up their cars. Exhaust upgrades are a relatively inexpensive and quick way to improve sound, save some weight, and make some small power gains. Audi saw an opportunity here to enhance their cars from the factory while preserving the warranty. Debuting in 2009 with the launch of the TT RS, Audi began offering an optional Sport Exhaust. Since then the Sport Exhaust has become an option on the S6, S7, S8, all the current RS cars, and the R8.

My 2016 S6, meanwhile, came equipped with the Sport Exhaust. While that was a great starting point, I knew the S6’s twin-turbo 4.0-Liter V8 was capable of more. But I didn’t want to play the aftermarket game. Other friends have spent thousands of dollars building custom exhausts for their cars and in my state exhaust modifications are a bit of a gray area.

Then I learned that Audi Genuine Accessories was developing an OEM version of the Akrapovič titanium exhaust that would fit the S6 and S7 from 2013 on. It’s 50-state legal, has no issues passing emissions and doesn’t void the warranty. I had to have it. I spoke to some contacts at Audi, and they helped me secure the first available kit.

The Install and Results

This is not your typical Akrapovič slip-on exhaust. This system runs from the downpipes back. That’s a lot of titanium! It saves 17 pounds over the sport exhaust, and it consists of two silencers at the front of the car, a center catalytic converter, and two rear mufflers with the signature S quad exhaust outlets. Audi Drive Select controls the two valves mounted on the outer exhaust outlets.

The install took a few hours to complete. It took three technicians and some stands to remove the old heavy stainless steel exhaust. Meanwhile, it only took one tech to complete the Akrapovič install. Once the exhaust was in place, they started wiring up the Akrapovič controller. Installing the controller required disassembling most of the panels in the trunk to access the CAN-BUS and rear fuse panels and hide away the new wiring. The controller needs power-leads to a fuse slot controlled via the ignition, two points on the CAN-BUS connector, and the two existing exhaust valve connectors plugged in. Two new leads run from to the exhaust valves to the controller. Akrapovič says their controller is necessary to provide the proper aural experience.

After reinstalling everything, it was time to start the car for the first time. I was completely blown away. The startup sound, even with the valves closed, is incredible. Especially after a cold start. As the revs drop and it settles into an idle, the rhythmic burble of the V8 is intoxicating. Pulling the shifter into sport or over to manual opens the two outer valves and the exhaust tone changes even more. Pulling out of my parking space in first gear and hearing the low throaty exhaust note is something I’ve never heard come from the car before. It was night and day.

Once the engine is up to temp and the rev limiter increases, then the real fun begins. In manual mode, letting the revs climb and greeting your 6,500 RPM redline is a V8 symphony that you didn’t know was hiding. The titanium amplifies all the snaps, crackles, pops, and occasional gunshots the S6 produced before even further. I’m not sure how to describe it other than as a finely tuned instrument. I’ve fallen in love with the car all over again. However, If you want to cruise without much noise moving the shifter back to drive closes the valves and things really quiet down.

Sport Exhaust

So how does it compare to the Sport Exhaust? When I placed the order for my 2016 Audi S6, the new sport package was a no-brainer. The dynamic steering and sport differential were must haves. A nice bonus was the Sport Exhaust. Little did I know how much the Sport Exhaust would change the driving experience. The titanium exhaust takes it to 11.

The Sport Exhaust is a definite improvement over the standard pipes. The two don’t differ too much, but the slight layout changes make a difference.

The driver side valve moves from the inner exhaust tip to in front of the muffler. This placement allows the driver side muffler to be completely bypassed and quiet down the exhaust note. The valve for the passenger side stays located on the inner exhaust tip. From what I can tell this allows the exhaust to pass through the driver side muffler and is a unique design to the sport exhaust.

It also goes beyond the hardware as Audi added some extra ECU programming. On startup, there’s a great deep rev and as the revs drop to idle there’s a great low rumble. When switched over to manual or sport mode the exhaust valves open up and some ECU magic happens. Greeting you at the redline is some fantastic crackling with each upside and on throttle lift and aggressive downshifts there is even more significant overrun with a crackle. For a big executive sedan, the S6 has a soundtrack that does not match its look or weight class.

A Brief History Lesson

Akrapovič was established in 1990 by Slovenian racer Igor Akrapovič, who believed that most exhaust systems were either too small or too expensive. He adopted a variety of titanium, carbon-fiber and plastics to replace the traditional stainless steel.

Since then Akrapovič has grown from a small manufacturer to a 500-strong workforce that has been bending, shaping and welding titanium into lightweight high-volume exhaust systems for motorcycles, race cars and street cars.

Expanding into the FIA World Endurance Championship in 2009, Akrapovič supplied its exhaust systems to Audi for use on the Audi R15 TDI. The R15 driven by the legendary trio of Tom Kristensen, Allan McNish, Dindo Capello would finish 3rd to the Peugeot during the 24 Hours of Le Mans.

In 2012 Akrapovič and Audi Sport made their partnership official. Akrapovič would supply the exhaust systems for both the Audi R18 e-tron quattro and the RS 5 DTM. That same year André Lotterer, Marcel Fässler, Benoît Tréluyer would pilot their R18 into first place, and Akrapovič saw its first win and world championship title.

In 2016 Akrapovič and Audi Sport partnered to offer their latest titanium exhausts for the RS 7 Performance. Audi is the first manufacturer to offer the Akrapovič titanium exhausts as an optional extra to their customers. For 2018 Audi has expanded the optional titanium sport exhaust system to S6 and S7.

Take it or Leave it?

With age, my interest in modding has faded. Buying it built, rather than having to worry about aftermarket mods voiding my warranty or having to remove things when I go to sell the car, is appealing. The Titanium Sport Exhaust System is the perfect middle ground. Audi likes to talk about emotion when they describe their cars. For myself, the sound of the exhaust and engine are a significant part of that emotional experience. There’s something very cathartic about listening to the sound of the car instead of the radio on your way home after a long day in the office. It’s especially true when that sound is coming from a twin-turbo V8 and a titanium exhaust.

If you are interested, you can contact your dealer or order direct from the Audi USA website.


100 - 14.07.17 22:29

Tsitaat:
Algselt postitas: orukaspoiss
S-line'ilt oleks oodanud natuke mõnusamat tagaotsa urinat.


Mis teema selle taguotsa urinaga on?:D Üsna mõttetu asi mu arust, ega summuti ei liiguta autot, ikka mootor. Mootori hääl on asi, mida kuulata. Summuti otsast tulev lärin jätab pigem mulje, et summutiga on mingi probleem (kas mitte SUMMUTI ülesanne ei ole heli SUMMUTADA?) ja kas teadmatusest või teadlikult (näit. pole raha) ei tegeleta selle probleemiga.:D


Maku - 02.09.17 09:06

A8 4.0 Engine Vibration MUST READ!!!

Technical Service Bulletin
The basic settings of the active engine mounts in the subframe mount control module, J931, are deactivated when work is done on either of the vehicle electrical ...

Buying a used Audi A8 D4 - 2010-2017, Buying advice with Common Issues


4.0 TFSI V8 engine problems:
- bigger vibrations at 1 000 / 3 000 rpms
_________________________________
4.0 TFSI V8 engine problem fix:
- update the software in the engine mounts (most of the time it doesn't help)
- replace the down pipes / front pipes on both sides of the engine (100% fix)


end3l - 02.09.17 13:04

Tsitaat:

Technical Service Bulletin


Ehk siis umbes kuni 2014/01 jaanuari lõpuni toodetud S6/S7 on selle võimaliku veaga. Mul on 2014/02 toodetud ja vin kood juba suurema numbriga, kui bulletinis.


Maku - 12.11.17 19:25

Audi S7 Sportback 4.0 V8 417kW

Muudatused:
- Custom midpipe + WALD toruotsad.
- Custom chiptuning 417kW/1035nm.


Amadeus - 12.11.17 19:33

Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Audi S7 Sportback 4.0 V8 417kW

Muudatused:
- Custom midpipe + WALD toruotsad.
- Custom chiptuning 417kW/1035nm.


Sellise väände juures kulub ilmselt kalendrikuus üks komplekt sidureid :)


prj - 13.11.17 13:31

Ma arvan, et sellest väändest pole seal reaalselt haisugi mitte. Võiks kuskil normaalses dünos tõmmata, kus ei näita 1.2x-1.4x väände ja 1.1-1.2x jõu numbreid. Mul näiteid küllaga selle kohta.
Stock DP-dega C7 S6 lagi on 370-380kw 98 kütusega, kui teha normaalne tõmme. Turbod ei anna rohkem välja. Seda eeldades, et stock autot tõmmates ikka 420 jõudu tuleb.

Ahjaa, asjast ka:
RS6 + Millteki täissari (non resonated) + Aquamist.
Minu jaoks kõvasti liiga vali, aga jõudu tuli küll ning omanikule röökimine meeldis - ise soovitaks kindlasti resonated varianti. Lõpust turbod otsas täiesti.

http://tuner.ee/pics/rs6milltekdyn.png

Sai testitud ka sellist toodet:
http://www.eventuri.net/products/audi-c7-rs6-rs7/

Vahe oli ca. 30hp kogu vahemikus mapitud autol. Ehk siis, airboxi saab paremaks.


Maku - 13.11.17 14:47

Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Ahjaa, asjast ka:
RS6 + Millteki täissari (non resonated) + Aquamist.
Minu jaoks kõvasti liiga vali, aga jõudu tuli küll ning omanikule röökimine meeldis - ise soovitaks kindlasti resonated varianti. Lõpust turbod otsas täiesti.

http://tuner.ee/pics/rs6milltekdyn.png
564 kw @ 5612 rpm
1064 nm @ 4489 rpm


1000 nm @ 2900 rpm. :D


prj - 13.11.17 16:08

Võib-olla huvitav võrdlus.

C7 RS6 täisväljalase + vesipritse vs. C6 RS6 ainult vesipritsega.

http://tuner.ee/pics/c6vsc7.jpg

Edasiminek on enamjaolt auto kaalu + kasti + kütusekulu kohapealt.
Turborõhu numbrid on vastavalt 1.4 bari C6-el ja 2.0 bari C7-el.

Vääne C7-el veidi piiratud al. 2800rpm (läheb detoma muidu maru kergelt), aga spool ei ole. S.t. C6 RS6 spoolib kiiremini.


Maku - 14.11.17 07:51

Arvestades seda, et C6 on 5-liitrine ja C7 4-liitrine, siis on tulemused üllatavalt sarnased. Suures plaanis on mõlemad ca 750-800 hp ja 1000-1100 nm masinad, kui nipet näpet (C7 puhul siis sisselase, väljalase, vesipritse, kohandatud tarkvara) ära teha.


prj - 14.11.17 09:27

Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Arvestades seda, et C6 on 5-liitrine ja C7 4-liitrine, siis on tulemused üllatavalt sarnased. Suures plaanis on mõlemad ca 750-800 hp ja 1000-1100 nm masinad, kui nipet näpet (C7 puhul siis sisselase, väljalase, vesipritse, kohandatud tarkvara) ära teha.

Sellel graafikul C7 sisselase stock siiski.
C6-l aga BMC filtritega.

800 hp ei tule kummastki stock turbodega, 750hp lagi ja sedagi vesipritse tõttu.


Maku - 14.11.17 14:14

Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Sellel graafikul C7 sisselase stock siiski.
C6-l aga BMC filtritega.

800 hp ei tule kummastki stock turbodega, 750hp lagi ja sedagi vesipritse tõttu.
Okei, ega seal suures plaanis vahet polegi. Nagunii on seda nagu putru. Lihtsalt seal dyno paberis oli kirjas 564 kW, mis peaks olema 767 hp. Kui sinna Eventuri sisselase paigaldada, siis lisa ei tule?


prj - 14.11.17 15:41

Sellel autol ei proovinud Eventuri-t, ei oska spekuleerida.

564kw on siiski 756HP. 767 on PS, natuke erinevad ühikud.


Maku - 14.11.17 16:16

Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Sellel autol ei proovinud Eventuri-t, ei oska spekuleerida.

564kw on siiski 756HP. 767 on PS, natuke erinevad ühikud.
Jah, sul õigus. 1 kw on 1,34 hp, mitte 1,36. Korrutasin valesti.


Amadeus - 14.11.17 17:46

Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
564kw on siiski 756HP. 767 on PS, natuke erinevad ühikud.
Jah, sul õigus. 1 kw on 1,34 hp, mitte 1,36. Korrutasin valesti.


Sa ei korrutanud valesti. Euroopa on olnud alati meetersüsteemis s.t. 1kW = 1,36hj.
USA ja UK kasutavad mõistet "mehaaniline hobujõud", sealt tuleb see 1kW = 1,34hj.

Hobujõud pole niikuinii SI süsteemi mõõtühik ja seda mõõteandmetes ei kasutata.


Maku - 14.11.17 18:41

Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Sa ei korrutanud valesti. Euroopa on olnud alati meetersüsteemis s.t. 1kW = 1,36hj.
USA ja UK kasutavad mõistet "mehaaniline hobujõud", sealt tuleb see 1kW = 1,34hj.
Selles mõttes väljendasin ennast valesti, et märkisin 564 kW kohta 767 HP. Õige olnuks 767 PS või 756 HP. Nagu sa isegi tead, siis HP on lühend horsepower'ist ja PS pferdestärke'st. Eesti keeles väljendatuna saame kenasti öelda 767 hobujõudu, täpsustades Euroopa hobujõudu.

Lisades sinna teoreetilised 30 hobujõudu Eventuri sisselaske näol, vaatab vastu pea 800 HJ.


Maku - 14.11.17 19:34

Tõstsin kaks C7 RS6 dünograafikut pealekuti. Ühel on tehtud ainult soft, teisel lisaks Millteki väljalase ja vesipritse.


prj - 14.11.17 19:35

30hp oli gain autol, millel oli üle 850hp. Ei ole mõtet teoretiseerida, liita, lahutada.
See on nagu vana passati "tuunimine", et õhufilter 10 hp, sumps 20 hp, kanalit viilid suuremaks, 20 hp jne. Reaalne elu ei toimi nii ning igasuguseid teooriad kirjutada ei ole mõtet.

On see mis on :)

Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Tõstsin kaks C7 RS6 dünograafikut pealekuti. Ühel on tehtud ainult soft, teisel lisaks Millteki väljalase ja vesipritse.


Enamus tulebki vesipritsest. Neid graafikuid võib minu käest küsida ka, kui väga vaja on.
Ütlen nii, et stock väljalase vs. milltek oli võimsuse vahe ilma vesipritseta mingisugune 15kw ainult, seda sellepärast, et väljaspool mega lühikeseks keeratud dünotõmmet ei oma rohkem boosti mitte mingit mõtet - sisselase kuumeneb momentaalselt üle ning auto kaotab jõus.

Miili testides oli kõige parem lõppkiirus 1.4-1.5 bari turborõhuga. 1.7 bari rõhuga on dünonumbrid ilusamad, auto kiirendab paremini 200ni, aga sealt edasi kuumeneb sisselase üle ning võimsus kukub ära. Alati ei ole kõik must ja valge.

Vesipritsega seda probleemi pole - võib 2 bari pähe lasta ning kasutada maksimaalselt lisandunud hingamist, sest sisselase on kogu aeg jahe ning temperatuur ei tõuse märkimisväärselt.


Maku - 05.12.17 21:29

http://www.awe-tuning.com/news/awe-releases-new-generation-of-s-flo-carbon-intake-for-the-audi-c7-4.0t

TAWE releases new generation of S-FLO Carbon Intake for the Audi C7 4.0T vehicles.

AWE announced today the release of the new generation of S-FLO Carbon Intake for the Audi C7 4.0T vehicles.

“We are thrilled to be able to offer a new carbon fiber solution up to AWE standards for the current needs of the C7 enthusiast. This intake was created to ensure that everyone from the casual enthusiast to the stage-two car benefit from the performance they expect from AWE,” stated Jesse Kramer, VP of Marketing at AWE.

Proven power on Stage 1 and Stage 2 cars, with and without downpipes
Max gains of 32 hp and 50 ft-lbs of torque @ 3150 rpm, crank (RS7, Stage 2 software + downpipes)
Max gains of 15 hp and 27 ft-lbs of torque @ 2670 rpm, crank (RS7, stock software)
Max gains of 24 hp @ 3250 rpm and 36 ft-lbs of torque @ 3150 rpm, crank (S6, Stage 2 software + downpipes)
Max gains of 15 hp and 19 ft-lbs of torque @ 4020 rpm, crank (S7, Stage 1 software)
Completely redesigned to support higher power applications
Durable and washable high-flow AWE S-FLO Filter included
Perfect integration with OEM inlet ducting
Smooth transitions from full carbon fiber airbox inlet and turbo inlets
Retains stock mounting locations
UV-stabilized resin and clear coat
Perfect fitment - guaranteed
No Check Engine Light Guaranteeext


Maku - 28.12.17 08:13

Audi s8 tuned up to 800 HP plus!

Turbo upgrade
catless downpipes
3-inch exhaust
intake upgrade
stage 3 software

Audi S8 tuned to stonishing 800 + hp!
available in three stages:
- Stage 1 : 520 HP - 620 HP
- Stage 2 : 520 HP - 670 HP
- Stage 3 : 520 HP - 830 HP


Väljalase1
Väljalase2
Väljalase3

Eeldan, et viimase pajaga on seest tehtud niimoodi (konkreetne pilt B5 RS4 keskmise paja 3,5"-le ringi tegemisest). Võrdluseks, et S7 tagapütt on seest selline. S8 püti sisu ei oska kommenteerida.


karuerik - 02.01.18 14:04

Tere ja head uut aastat kõigile!

Mul on autol silindri probleem ja mõtlesin, et tekitaks siia teema selle aruteluks. Autoks siis 2012 S6, mis varustatud COD funktsiooniga, mis lülitab 4 silindrit vahepeal välja.

Juba 3x on autol hakanud (sooja mootoriga) põlema EPC. Peale seda ilmutab end gaasi vajutades vibratsioon, ehk et mingi silinder on lakanud töötamast ja siis lõpuks süttib ka mootorituli. Niipalju kui ma praeguseks hetkeks olen kuulnud, pidavat "see" silindri probleem olema 4.0 bi-turbo mootori nn tüüpviga.

Eelmisel nädalal sai peale lastud uus mootoritarkvara aga paraku kasu sellest ei olnud... Revalis kuuldavasti vahetatud sama mootoriga autodel isegi pihusteid ja probleemi see ei ole likvideerinud. Hetkel taas auto töökojas kontrollis, uurimisel.

Kas kellelgi ka sarnast kogemust/probleemi?

Parimat!
Erik


Maku - 02.01.18 18:19

Tsitaat:
Algselt postitas: karuerik
Tere ja head uut aastat kõigile!

Mul on autol silindri probleem ja mõtlesin, et tekitaks siia teema selle aruteluks. Autoks siis 2012 S6, mis varustatud COD funktsiooniga, mis lülitab 4 silindrit vahepeal välja.

Juba 3x on autol hakanud (sooja mootoriga) põlema EPC. Peale seda ilmutab end gaasi vajutades vibratsioon, ehk et mingi silinder on lakanud töötamast ja siis lõpuks süttib ka mootorituli. Niipalju kui ma praeguseks hetkeks olen kuulnud, pidavat "see" silindri probleem olema 4.0 bi-turbo mootori nn tüüpviga.

Eelmisel nädalal sai peale lastud uus mootoritarkvara aga paraku kasu sellest ei olnud... Revalis kuuldavasti vahetatud sama mootoriga autodel isegi pihusteid ja probleemi see ei ole likvideerinud. Hetkel taas auto töökojas kontrollis, uurimisel.

Kas kellelgi ka sarnast kogemust/probleemi?

Parimat!
Erik
Ilmselt on sinu auto probleem seotud 02.09.17 10:06 postitusega.


karuerik - 04.01.18 08:27

Tänud linkide eest Maku, aga suure tõenäosusega probleem miskit muud. Tegu pole õrna vibreerimisega, vaid 3. silindri põlemisveaga, mis mitmendat korda juba tagasi tuleb. Jõud kaob ära ühe silindri 8-st mitte töötamise tõttu... :(


rocket - 04.01.18 08:50

Mis viimane teadmine ütleb, kas see COD on võimalik softis välja lülitada/kirjutada?
Vastav kodeerimisvõimalus oleks liiga hea, et olla tõsi:)


jõuvanker - 04.01.18 09:44

Tsitaat:
Algselt postitas: karuerik
Tänud linkide eest Maku, aga suure tõenäosusega probleem miskit muud. Tegu pole õrna vibreerimisega, vaid 3. silindri põlemisveaga, mis mitmendat korda juba tagasi tuleb. Jõud kaob ära ühe silindri 8-st mitte töötamise tõttu... :(


Uus küünal + süütepool + piip.


prj - 04.01.18 13:05

Kui miskit muud ei aita, siis on tüüpveaks liiga nõrgad väljalalaskeklapi vedrud ning tehaselahendusena pannakse lahenduseks sinna seibe vahele. Kui õigesti mäletan, siis kolmanda silindri runner on kõige kitsama läbimõõduga ning seal avaldub viga enne. Pean uuesti fotod üle vaatama, mis väljalaskekolletest tegin. Ei ole praegu aega TSB-d kaevata.
Lülitusega ei ole sellel mitte midagi pistmist, ka ei ole mõtet seda funktsionaalsust välja lülitada, sest kütusekulu kasvab hüppeliselt - selle välja lülitamise jutt on lollus kuubis.

Samuti on antud mootori probleemidega siit foorumist veel natukene liiga vara abi otsida, sest siin postitajatest ei ole sisuliselt kellelgi nende mootoritega reaalset kogemust.


wimms - 31.01.18 22:19

Üpris huvitav lugu: 2013 S6 with Oil In The Cylinder


MomSaysYeah - 28.02.18 17:38

Hei,

Mõlgutan mõtteid vaikselt s6 c7 mudeli ostuks. On aga tekkinud mõned küsimused millele ehk keegi siin oskab vastuse anda.

Nimelt olen arvestanud, et antud masina pidamine ja omamine on kindlasti pisut kulukam kui suvalise''hallmetallikdiisel'' universaali.

Seega ehk keegi oskab (võimalusel omast kogemusest) öelda, kui suured on need reaalsed ülalpidamis kulud. Ei mõtle siin all kütusekulu jms. Pigem servise hinnad ja kui tihedalt sinna üldse asja on (taaskord mitte ainult õlivahetus) vaid pigem on inimestel palju ebameeldivaid kogemusi ja tihedaid paranduses käike antud autot omades olnud? Või pigem kipub olema masin mis olenemata suurest võimsusest kipub suht edukalt koos püsima ?

Tänud !


prj - 28.02.18 17:53

C7 S6 on täiesti tavaline C7 v.a. natuke võimsam mootor.
Mootoritega väga palju probleeme ei ole. Kõik muud C7 probleemid on olemas, nagu käigukast jne.


Rix - 28.02.18 18:11

Tsitaat:
Algselt postitas: prj
C7 S6 on täiesti tavaline C7 v.a. natuke võimsam mootor.
Mootoritega väga palju probleeme ei ole. Kõik muud C7 probleemid on olemas, nagu käigukast jne.


Kas ikka on nii lihtne? Kindlasti on lisaks natuke võimsamale mootorile muid erinevusi A6-ga, mis tähendavad kasvõi hoolduse näol suuremaid kulusid (a la suuremad pidurid).


prj - 01.03.18 00:01

Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Kas ikka on nii lihtne? Kindlasti on lisaks natuke võimsamale mootorile muid erinevusi A6-ga, mis tähendavad kasvõi hoolduse näol suuremaid kulusid (a la suuremad pidurid).

Loogiline ju, et pidurid suuremad, kui seal on carbon kettad siis neid vahetada ei tule nagunii kunagi, kui tavalised, siis vahel tuleb, aga hind ei ole tappev.
Ja tegelikult on ikka küll nii lihtne. Mis seal sinu arvates teistmoodi on kui mingil suvalisel teisel A6-l?

Kui raha ei ole, et klotse vahetada, kütust osta ja mõni lisaliiter õlivahetusel hirmu nahka ajab, siis tuleb 2.0 TDI osta. Sellest ei ole üldse mõtet rääkida sellise hinnaklassi auto puhul.
Kõige suuremad väljaminekud on S-tronic ning juhul KUI ei vea ja peaks mootoriga mingeid probleeme tekkima. Ülejäänud kõik on täiesti marginaalne. Need tavahooldusele kuluvad summad ei ole lihtsalt nii suured, et peaks muret tundma, kui juba raha oli, et auto osta.

Kui on suur kartus, et tekivad ootamatud väljaminekud, siis tuleks osta pikendatud garantiiga kuni 5a vana masin ning siis ei teki üllatusi rahakotile, vaid kulud on ette teada.


MomSaysYeah - 01.03.18 14:17

Tänan meeldivate vastuste eest !

Üldpildis saan siis aru nii, et tegemist siiski võrdlemisi hästi kestva võimsa masinaga . Miks antud teemat üdlse uurin on nimelt see, et eelnevalt omanud amg mersut ja sellega oli probleem probleemi otsa. Isegi kui asi pole rahas on uskumatult tüütu üle nädala auto päevaks kaheks teenindusse jätta (eelnevalt mainitud mersuga täpselt selline olukord oligi).

Kui õigesti aru sain siis S- tronic = käigukast ? kui nii siis kas seda on võimalik ka eelnevalt kontrollida või kipub selline suprise teema olema?


prj - 02.03.18 00:03

Kipub selline surprise teema olema. Ühel päeval lihtsalt avastad, et kas auto ei võta üldse pilti ette (sest CAN lühises pistikus) või toimub 1->2 ja 2->1 pauguga...
Esimesest probleemist saad ca. 500ga jagu, aga teise jaoks peaks paar tonni võiks tagataskust võtta olema.

See ei tähenda, et see sul kohe 100% juhtub muidugi, aga sellega tuleb juba autot ostes arvestada, muidu pärast kirud, kui kehv auto see Audi on :)
Kui ei viitsi sellega jebida, aga tahad seda mootorit, siis osta A8 4.0 TFSI või siis S8/RS6.


A4TQ - 02.03.18 10:41

Tsitaat:
Algselt postitas: MomSaysYeah
Hei,

Mõlgutan mõtteid vaikselt s6 c7 mudeli ostuks. On aga tekkinud mõned küsimused millele ehk keegi siin oskab vastuse anda.

Nimelt olen arvestanud, et antud masina pidamine ja omamine on kindlasti pisut kulukam kui suvalise''hallmetallikdiisel'' universaali.

Seega ehk keegi oskab (võimalusel omast kogemusest) öelda, kui suured on need reaalsed ülalpidamis kulud. Ei mõtle siin all kütusekulu jms. Pigem servise hinnad ja kui tihedalt sinna üldse asja on (taaskord mitte ainult õlivahetus) vaid pigem on inimestel palju ebameeldivaid kogemusi ja tihedaid paranduses käike antud autot omades olnud? Või pigem kipub olema masin mis olenemata suurest võimsusest kipub suht edukalt koos püsima ?

Tänud !


C7 RS6 sõitnud 59000-75000km
Kulud:
1 õlivahetus +õhk+salong u 150 eur- ise tegin
2 Hooldus Õlivahetus+küünlad 600 eur Reval Auto
3 Esiamortide õhutamine 250 eur Reval Auto
4.Käigukasti dünaamiline õlivahetus+filter 400 eur Flameko
5. Esiõõtsade al. tag puksid +sillaregull 100 eur ise tegin

Varsti aeg klotse vahetada:
E klotsid orig 544 kompl, trw 85 kompl
T. klotsid orig 159 kompl, trw 45 kompl
Kettad (rauast) e. 669 tk, t. 551 tk

Kütust võtab enam vähem samapalju kui keskmine V6 bensiinimootor -10kuu keskmine 13,6l
Rehvi kulub keskmisest rohkem ja see vist ongi kõige suurem kuluosa.


antsu - 01.10.18 20:09

Küsimus selline, et kui paigaldada C7 S6-ele RS-i tagumised pütid (tagumine viimane ühine ning mõlemal pool klappidega pütid) siis kas see soundile mõjub kuidagi ? Mingeid kw-sid sealt vast väga oodata pole juurde aga pigem on küsimus selles, et kas RS-i ja S-i tagumistel püttidel on mingi suurem erinevus ka?
X-pipe veidi andis madalust juurde aga mõte on esialgu jätta x-pipe ära ning panna originaalpütid (RS-i omad) ja vaadata kuda hääl jääb. Eks ta selline veidi paneme 3 tollise toru teema ole aga kui on mõistliku raha eest võimalus katsetada siis why not.


antsu - 05.02.19 09:35

Viimane katsetus jäi ära kuna ei olnud aega tegeleda.

Tekkis küsimus, et olen näinud paari S-i kuhu on istutatud RS-i turbod (kirjade järgi muidugi). Prj, sinu kord nüüd tarka juttu rääkida:). Kas ja kui palju see juurde annab? Mida peaks lisaks siis tegema? Väljalase ? Mis ulatuses?


KuldarA - 05.02.19 09:48

Tsitaat:
Algselt postitas: A4TQ

C7 RS6 sõitnud 59000-75000km
Kulud:
1 õlivahetus +õhk+salong u 150 eur- ise tegin
2 Hooldus Õlivahetus+küünlad 600 eur Reval Auto
3 Esiamortide õhutamine 250 eur Reval Auto
4.Käigukasti dünaamiline õlivahetus+filter 400 eur Flameko
5. Esiõõtsade al. tag puksid +sillaregull 100 eur ise tegin

Varsti aeg klotse vahetada:
E klotsid orig 544 kompl, trw 85 kompl
T. klotsid orig 159 kompl, trw 45 kompl
Kettad (rauast) e. 669 tk, t. 551 tk

Kütust võtab enam vähem samapalju kui keskmine V6 bensiinimootor -10kuu keskmine 13,6l
Rehvi kulub keskmisest rohkem ja see vist ongi kõige suurem kuluosa.


Igaksjuhuks mainin ära, et RS6 puhul pole teemaks käigukasti mure, kuna sellel Tiptronic, mis nii palju ei üllata kui S-tronic.


antsvolli - 05.02.19 10:32

Tsitaat:
Algselt postitas: antsu
Viimane katsetus jäi ära kuna ei olnud aega tegeleda.

Tekkis küsimus, et olen näinud paari S-i kuhu on istutatud RS-i turbod (kirjade järgi muidugi). Prj, sinu kord nüüd tarka juttu rääkida:). Kas ja kui palju see juurde annab? Mida peaks lisaks siis tegema? Väljalase ? Mis ulatuses?


Lihtsam oleks vist teha midagi sellist nagu videol. Hind vs. kW on kindlasti hea kuid numbrina ta väike ei ole. Et siis varuosade maksumus.

Video


prj - 05.02.19 21:19

Selles mõttes, et S-il on surveaste kõrgem, seega samasugust jõudu ja eriti väänet sealt nagu chipitud RS6-est loota ei ole mõtet. Muidugi kui vesipritse paigaldada siis see probleem kaob.
Ka on sisselase neil erinev.

Väljalaskele võiks panna esimesed downpiped ilma kattideta ja siis tagant mingi aftermarket toodang.
Millteki saan pakkuda näiteks, seda saab kolmes erinevas valjusastmes isegi.

Maitea kas on mõtet ehitada. Kui turbod on katki, siis küll, aga korras turbodega on asi küsitavam.
Kuumakojad on neil samad - vahe on kompressoris ja külmkojas ja muidugi kohe kui need paned teised, siis ei istu minu mäletamist mööda sisselase enam külge.

Kui meeldib sedaan, siis on võimalus S8, kus kohe õiged tükid on. Praeguste hindade juures ma arvan et RS-tada on ilmselt mõtet kas universaal S6-t või S7-t. Sedaan S6-ega ilmselt lihtsam maha müüa ja S8 osta.

Reaalsus on see, et räägime ka numbritest. Pre-FL S6-st saab 375-380kw softiga. FL S6-st saab juba 400kw kätte. Kui seal AINULT turbod ära vahetada ja inletile adapter teha mitte midagi muud puutumata, saab ilmselt 450kw kanti ikka kätte. Pre-Fl-l ilmselt mõeldavam. FL-l, kus turbod juba natuke suuremad tehasest on asi oluliselt küsitavama väärtusega. Reaalselt hakkab asi huvitavamaks minema kui teha lisaks väljalase (milltek 4000 euro tuuri) + vesipritse. Seejärel saab sinna 530kw kanti.

Tsitaat:
Algselt postitas: antsvolli
Lihtsam oleks vist teha midagi sellist nagu videol. Hind vs. kW on kindlasti hea kuid numbrina ta väike ei ole. Et siis varuosade maksumus.

Video

Seda videot ei ole mõtet eriti linkida. Ma arvan, et kui te teaksite palju sellise asja tegemine reaalselt maksab, siis kaoks huvi koheselt.
Varuosade maksumus ei ole mitte sittagi tegelikult, sest ainus asi mida osta saab on turbo. Kõik ülejäänud on custom asjade fabritseerimise maksumus. Teha twin-scroll kollektor sinna peale on kõige raskem, sest kui teha single scroll, siis on tulemuseks raju lagiga auto, mis spoolib kuskil 3500+, täiesti mõttetu. Lisaks on sisselaske voolavusega päris suured probleemid 900hp juures, tuleb sisselaske jahutus täiesti ringi teha (õhk-vesi minema, ratsida jne) või siis custom sisselaskekollektorite sisendid jällegi ratsida veel juurde ja vesipritse peale jahutuseks. Väga palju sisselaskedetaile on vaja teha nullist, ilmselt üsna palju tuleb teha CAD-s ja CNC's, kuna mingisuguste torude keevitamine igal pool välja kindlasti ei tule.

Ma julgeks pakkuda, et sellise projekti eelarve on koos häälestamisega sinna 15000 EUR tuuri, kui mitte 20000.


antsu - 05.02.19 22:11

Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Kui meeldib sedaan, siis on võimalus S8, kus kohe õiged tükid on. Praeguste hindade juures ma arvan et RS-tada on ilmselt mõtet kas universaal S6-t või S7-t. Sedaan S6-ega ilmselt lihtsam maha müüa ja S8 osta.


Kuna tegu oli teoreerilise küsimusega siis ma enda masina puhul piirduks pigem softiga aga on jäänud silma masinaid (Skoonixi masin, jne) kus on reklaamitud, et on RS-i turbod, jne siis tekkiski küsimus, et kas ja mida annab.

Eks ta nii olegi, et lõpuks on õigem ja lihtsam osta õige toorik ja sealt veidi juurde keerata.


end3l - 05.02.19 23:16

Tsitaat:
Algselt postitas: prj

Reaalsus on see, et räägime ka numbritest.
Pre-FL S6-st saab 375-380kw softiga. FL S6-st saab juba 400kw kätte.
Kui seal AINULT turbod ära vahetada saab ilmselt 450kw kanti ikka kätte.
Reaalselt hakkab asi huvitavamaks minema kui teha lisaks väljalase (milltek 4000 euro tuuri) + vesipritse. Seejärel saab sinna 530kw kanti.


2019a olukorras, kus 4.0TT on 99% kasutajatele siiski igapäevaauto, mitte hobikas, tuleb endalt küsida, kas see lisa 4000€ väljalaskele panna (+vesipritse 1000€) on seda lisanduvat 50-75kw väärt, eeldusel et esimesena lisanduva ~65kw hind on vaid ca 500€ ning kas 375-400kw igapäeva linnasõitudeks on vähe (+20%!)?

Üks huvipakkuv kompott oleks "chip" + vesipritse, kuid stock väljalaskega, niiöelda paberi peal best bang for a buck. Kui palju jõudu saaks, seda ehk oskaks prj pakkuda, puusalt ütleks ~420-430kw, kuna ega see väljalaske modimine eriti palju kw ei anna, pigem häält.

Enda kogemustest rääkides, ma tõsimeeli nautisin seda vaikset powerit, mida ess pakkus - et kõrvaltänaval politsei ei kuule kui sa täiega 300+kw'ga peale annad. Kui lärmavat autot tahta, istud hobikasse ja naudid kuidas terve kvartal sind kuuleb.


antsvolli - 06.02.19 11:16

Tsitaat:
Algselt postitas: prj


Ma julgeks pakkuda, et sellise projekti eelarve on koos häälestamisega sinna 15000 EUR tuuri, kui mitte 20000.


Siis on hästi kui sellise investeeringuga Pro lahenduse saad. Muidugi taskukohasem on chip prj-lt.

See eelmine generatisioonil ka asjalik n. selline

Selline tuuning tavakasutajale ei ole vajalik, on sellest 300kW ka küllalt :D


prj - 06.02.19 13:33

Misasi on "Pro" lahendus? Lihtsalt jõhkralt aega kulub projekteerimisele ja varuosade valmistamisele, muud midagi. Seal on teatud pudelikaelad, mille lahendamiseks ei piisa lihtsalt suurema vile külge kruvimisest nagu vanal 2.2T-l. Eestis pole sellise asjaga mitte kuskil sõita ka, ainult miiliüritusel. Kõik muu on palju mõnusam sõita stock remapitud autoga, sest kõik juhtub 1000 pööret varem.
Ma heameelega ehitaks mõne 1000hj 4.0TT, kui keegi rahapakiga tuleks, aga ma ei usu, et siinmail see kunagi eriti aktuaalne saab olema. Eks näis.

C6 RS6-l 720+hj jaoks piisab väljalaskest, cooleritest ja softist (palun: https://www.facebook.com/esracingestonia/posts/2407181836023043). Turbode vahetusega ja nipe-näpega saab sealt 900+hp, samas on 900 ja 1000 vahel on ilma nitrota lõpp sellel autol, sest suurema võimsuse jaoks on vaja teisi väljalaskekollektoreid, mida ei ole võimalik auto kere lõikamata teha, kuna on turbodega ühes tükis ja isegi valades ei saa sinna suuremat teha, kuna ruumi pole.


KuldarA - 07.02.19 11:16

Tsitaat:
Algselt postitas: antsvolli

See eelmine generatisioonil ka asjalik n. selline

Selline tuuning tavakasutajale ei ole vajalik, on sellest 300kW ka küllalt :D


Pigem siis juba selline:
https://www.auto24.ee/used/2939795

Ka projekt, mis peaks klubilistele tuttav olema.


antsu - 03.09.19 07:55

Kirjutaks siis veidi oma kogemust chipitud 4.0 V8TT-ga.

Kevadel sai siis isand Prj juures lastud veidi juurde keerata.

Düno tulemused olid järgmised:

Stock tõmme: 311,4kW ja 593,9 Nm

Uue softiga tõmme: 389,3 kW ja 759,5 Nm.

Lisaks kohendati käigukasti softi minuteada.

Praeguseks olen vist sõitnud mingi 6-7K või pealegi.

Kütusekulu on läinud alla nii linnas kui maanteel. Pole päris õigel meetodil mõõtnud (paak tühjaks/täis) aga reaalsus on see, et samade sõitude juures suudab linnas saada hakkama ca 15-16 (vahel ka vähemaga, olenevalt liiklusest) liitriga 100km. Arvestades seda, et otsad on lühikesed, 5-6km, vahel 10km. Eelnevalt ei saanud alla 17-18 arvestada. Maanteel olen suutnud juba ka mingeid 7,8 numbreid saada aga seda suhteliselt rahuliku penskari sõiduga. Üldiselt kompuutri järgi oli enne nii, et Võrru sõidul oli keskmine 11,9-12, nüüd on see number 9,8 ca (vahel rohkem, vahel veidi vähem, oleneb kuidas möödasõidud teha). Kuna pole ise nii täpselt mõõtnud siis kuklas tehtud arvutused enamvähem kinnitavad seda. Üleüldine keskmine auto arvates langes igatahes pea 17 juurest 14,5 peale.

Arvestades lisandunud jõu hulka on auto "tagumikudüno" järgi kiirem küll. Minu häda on see, et ma olen sõitnud päris kiirete autodega ja see vau efekt hakkab selliste 4 sek sajani masinate puhul ära kaduma. Liigub küll aga arvestades selle auto kaalu ja suurust siis kaob see vau sinna kõige sisse ära. Sit back and relax stiilis kiire auto (kõrvalistmel muidugi on teine tunne kui roolis). Kui gaas põhja vajutada siis pühib kiirelt minema. R8 V10 Plus oli viimati selline auto mille puhul tekkis arusaam, et ohsa püss kuidas liigub.
Jõudu on juures ja kiirendus on parem aga kuna kui oled juba ära harjunud sellega siis ei tundugi midagi erilist. Kiirustel 100+ kerib auto küll oluliselt kiiremini 200+ kiirusteni kui enne. Täiesti murevabalt laotakse käike üles ja jõud ei tundu väga raugema ka 230 juures. Enne ikkagi oli see, et 200+ juures veidi läks venima. Kuna igapäevaselt ju ei sõida 200+ või isegi 100+ siis see teadmine, et vajadusel käib kiirelt edasi on juba piisavalt tore teadmine ja ei tekitagi vajadust koguaeg laba põhjas sõita.

Mina isiklikult olen rahul selle korrigeerimise tulemusega. Mootori töö tundub olema sujuvam. Seda näitab aeg kui palju kiiremini turbod selle jõulisa peale lahkuvad, kui lahkuvad (siin oskab äkki Prj kommenteerida kas see üldse omab mingit mõju turbodele). Samas ei sõida ma igapäevaselt ka gaas põhjas ning see ei tohiks oluliselt palju mõjutada.


Amadeus - 03.09.19 17:37

Tsitaat:
Algselt postitas: antsu
Kirjutaks siis veidi oma kogemust chipitud 4.0 V8TT-ga.

Mis korpuse küljes sul see 4.0BiT on? Stokk võimsus reedaks, et C7 S6/S7?


prj - 03.09.19 22:08

Turbodele mõjub see, kui ei vaheta ära seda sõela õli pealevoolus uuema vastu.
Vanem on tehtud ikka väga peenike ning see ummistub lögast aja jooksul ja turbod jäävad õlinälga. Uuem on umbes 10 korda suurema teraga ja selle funktsioon on reaalselt mitte mingisugust suurt jura turbodesse lasta.

Mina tegin enda autol selle preventiivses korras ja 75000 läbisõidu juures nägi asi juba üsna kehva välja.


antsu - 04.09.19 07:29

Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat:
Algselt postitas: antsu
Kirjutaks siis veidi oma kogemust chipitud 4.0 V8TT-ga.

Mis korpuse küljes sul see 4.0BiT on? Stokk võimsus reedaks, et C7 S6/S7?


C7 S6 jah.


antsu - 04.09.19 07:30

Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Turbodele mõjub see, kui ei vaheta ära seda sõela õli pealevoolus uuema vastu.
Vanem on tehtud ikka väga peenike ning see ummistub lögast aja jooksul ja turbod jäävad õlinälga. Uuem on umbes 10 korda suurema teraga ja selle funktsioon on reaalselt mitte mingisugust suurt jura turbodesse lasta.

Mina tegin enda autol selle preventiivses korras ja 75000 läbisõidu juures nägi asi juba üsna kehva välja.


Good to know. Mul on vist need ära vahetatud eelmisel suvel kui jubedalt midagi vilisema hakkas. Karteri tuul ja mingit sõelad said vahetatud.


masuurik - 17.06.20 09:26

Tere

Dmitri, kas sul vói kellegil teisel on viimase kahe aasta osas veel mootori hoolduse ja remondipunktide osas midadgi lisada? Läbisôidud vôiks olla sealmaal, kus on tekkinud kogemusi turbode kulumise ja muude sôlmede remondiga.


prj - 17.06.20 10:10

Ei ole midagi lisada, sest ei ole eriti probleemne mootor. Turbod ei "kulu". Kui sõela ära ei vaheta, siis võib nende eluiga olla ka 50 000.
Kui vahetad, siis ma arvan, et vähemalt 200 000.

Ma päris pikalt sõitnud juba 1.8 bari boostiga ja mitte midagi häda pole.

Õlikulu probleemid on osadel mootoritel, ka uuest peast. Teistel jälle ei ole.
Ma valan linnasõiduga peale ca. 1L/6000km.


antsu - 17.06.20 11:34

Mul on umbes sama kulu. 158k kellal.. sõelad vahetatud mingi hetk. Igapäevaselt kasutuses pole. Mingi hetk peab regulaarhoolduse ette võtma (tavahooldus+küünlad+kastiõli). selline umbkaudu 50k veits vähem sõitnud ise. Peale selle sõelade jama pole mul midagi kurta olnud mis puudutab mootorit. Kast ja muud lollused on teine lugu.


kassu - 18.06.20 17:58

Tsitaat:
Algselt postitas: antsu
Mul on umbes sama kulu. 158k kellal.. sõelad vahetatud mingi hetk. Igapäevaselt kasutuses pole. Mingi hetk peab regulaarhoolduse ette võtma (tavahooldus+küünlad+kastiõli). selline umbkaudu 50k veits vähem sõitnud ise. Peale selle sõelade jama pole mul midagi kurta olnud mis puudutab mootorit. Kast ja muud lollused on teine lugu.


Täpsusta kasti ja muude lolluste asja:D

Kast peaks seal ju suht pommikindel olema?


A4TQ - 18.06.20 19:16

Antsul on S-tronic.


antsu - 19.06.20 17:43

Tsitaat:
Algselt postitas: kassu
Tsitaat:
Algselt postitas: antsu
Mul on umbes sama kulu. 158k kellal.. sõelad vahetatud mingi hetk. Igapäevaselt kasutuses pole. Mingi hetk peab regulaarhoolduse ette võtma (tavahooldus+küünlad+kastiõli). selline umbkaudu 50k veits vähem sõitnud ise. Peale selle sõelade jama pole mul midagi kurta olnud mis puudutab mootorit. Kast ja muud lollused on teine lugu.


Täpsusta kasti ja muude lolluste asja:D

Kast peaks seal ju suht pommikindel olema?


Mul on jah see 7 käiguline S-tronic. Sõidab seni kuni laiali läheb (teeb mingied imelikke asju vahel). Lisaks on olnud häda sportdifriga ja generaatoriga (genekas arvatavasti küpsetas sportdifris midagi ära lõpuks või jumal teab mis selle põhjustas). Genekas pole taastatav vaid vesijahutusega 1300 euri vms maksev tükk. Õnneks sai hakkama pingeregulaatori vahetusega. Lisaks muidugi ka klassikalised asjad nagu parkimisandurid, jne pisiasjad aga need pole otseselt V8TT mootoriga seotud.


masuurik - 31.08.20 14:50

Kas pigem sõel eemaldada ja kasutada aftermarket kitti, kus mõlemal torul on sõel eraldi üles turbo juurde toodud?
https://www.youtube.com/watch?v=VYrjSIGSS24

Või piisab parandatud disainiga 079115175G originaalsõelast ja järgmine omanik ise kontrollib jälle selle puhtust.


prj - 31.08.20 15:15

Piisab parandatud disainiga sõelast.
Seal ei ole pärast enam midagi kontrollida, seal on suuremad avad, ei tohiks nii lihtsalt ummistuda.


masuurik - 31.08.20 15:37

Aitäh.


prj - 01.09.20 11:15

Uus vs. vana:

https://www.autoimg.cn/album/g25/M02/DA/89/userphotos/2018/04/04/14/500_ChcCr1rEdzeAPDqxAAOzAu2G4Ak767.jpg


mms - 24.06.21 16:35

Kas kellelgi selle moto kettide vahetuse kogemust on? Minu comeback võimsate audide maailma selle motoga isendiga nõuab ilmselt selle asja ette võtmist :)


yanekk - 24.06.21 18:59

Tsitaat:
Algselt postitas: mms
Kas kellelgi selle moto kettide vahetuse kogemust on? Minu comeback võimsate audide maailma selle motoga isendiga nõuab ilmselt selle asja ette võtmist :)


Siit Andrec https://differ.ee/


mms - 24.06.21 19:43

Tänud, juba suhtlen. Tehniliselt paistavad selle ajastu ketisüsteemid bensukatel kõik suht samad olema?

Edit: -


mms - 12.07.21 13:17

Üheks mureks jahutusvedeliku kadu, mitte palju, aga siiski üsna samas koguses ja pidevalt. Paisupaagi korki maha keerates tundub süsteem rõhku pidavat. Ostmisega kaasa tulnud arvetelt on näha, et viga on otsitud aga ju siis pole leitud. Mis võiks esimesed mõtted olla? Korgi kaitseklapp laseb läbi? Kas neil motodel miskit kastijahutust ei ole kust vedelik kasti võiks sattuda?


prj - 12.07.21 19:34

S-Tronicul on kastil jahutuse solenoid, mis hakkab läbi pistiku lekkima ning siis jookseb sealt vedelik mehhatroonikusse ja kasti. See jätab teele, sest PTCAN läheb lühisesse, seega kõikide tähtsate plokkide omavaheline suhtlus seiskub hoobilt.
A noh tundub, et palju õnne auto ostsid... võib ka mõra plokikaanes olla.


mms - 12.07.21 21:38

Aitäh :) Eks ma kontrollin. Kui plokikaanes mõra oleks siis tuleks jahutussüsteemi rõhk?


prj - 13.07.21 04:54

Tsitaat:
Algselt postitas: mms
Aitäh :) Eks ma kontrollin. Kui plokikaanes mõra oleks siis tuleks jahutussüsteemi rõhk?

Kontrolli seda solenoidi. Seejärel tuleb spets vahendiga paisupaaki survestada, tunnike oodata, küünlad eemaldada, starterit anda ja vaadata, kas kuskilt purskab.


mms - 13.07.21 05:54

Tänud, teen nii. Kas see on N471 - Clutch Cooling Oil Solenoid?


Jann - 13.07.21 08:42

Tsitaat:
Algselt postitas: mms
Tänud, teen nii. Kas see on N471 - Clutch Cooling Oil Solenoid?


Ei, see on n82 ja välja näeb selline
https://www.ecstuning.com/b-genuine-volkswagen-audi-parts/valve/4h0121671d/
Asub vasakul pool kasti, alt nähtav, diislitel ka ülevalt, kuna ruumi rohkem.


mms - 13.07.21 11:36

Tänud. Aidake palun mõista - kuidas täpsemalt leke elketroonikani jõuab, mööda juhtmeid? Järjest korrodeerub?


Jann - 13.07.21 11:57

Tsitaat:
Algselt postitas: mms
Tänud. Aidake palun mõista - kuidas täpsemalt leke elketroonikani jõuab, mööda juhtmeid? Järjest korrodeerub?


Just, mööda juhtmekiudusid ta roniib ning väljastpoolt pole miskit näha. Kasti pistik lahti ja kohe näha, kas on niiske. Ennetav vahetus on muidugi parem, kui seda juba tehtud pole.


prj - 13.07.21 16:57

Jõudmine on umbes selline, et võta pudel, tee korki auk, pane termokahaneva sisse nöörijupp ja pista nöörijupp koos termokahanevaga tuugalt august sisse, peale seda pane pudel külili.

Kogu vesi jookseb rüü sees mööda nöörijuppi (antud reaalselt juhul juhtmeid) välja (mehhatroonikasse).

Auk antud juhul on defekt solenoidis, kus jahutusvedelik hakkab lekkima pistikusse.
Kuna pistikud ja juhtmed on kõik väljast veekindlad, siis sa ei näegi, et sees mööda juhtmeid jahutusvedelik ringi ronib... kuni võiduka lõpuni, kuni absoluutselt kõik tuled põlema lööb ja auto ei kävitu, sest PTCAN H ja PTCAN L lähevad ära mädanenud pistikus lühisesse.


mms - 13.07.21 16:59

Päris uskumatu lugu tõepoolest... Tegelen


antsu - 14.07.21 09:32

Mul oli sama häda autol. Forsis oli remont 300-400 vahel miskit. Kui on kahtlus las vaatavad üle ja fixivad ära. Palju sul jah. vedelikku kaob ? Mis perioodis ja Km peale?


mms - 14.07.21 14:31

Just käisin tõstukil, vaatasin solenoidi üle - pistik puhas, mõlemad pooled. Mingeid lekkimise jälgi ei ole.
Sul oli solenoidi probleem või jahutusvedeliku kadumise probleem?

Pole kilomeetreid lugenud aga nii ca 1000 km või veidi vähem hakkab tasemeandur karjuma. Tellisin uue paisupaagi korgi, saab ehk kõige lihtsama vea välistada. Korgil on kaisteklapp 1,5 bar. Korra on mul vanema Audiga nii olnud et see piir oli tegelikkuses madalam - siis susistab sooja mootoriga veidi klapi vahelt välja, seda ei näe mitte kuidagi.

Mul on Subaruga kogemus praost plokikaanes (klapipesas, tüüphäda turbokatel) - siis lõi rohkem pähe andes silindrirõhku jahutussüsteemi, gaasimull radikas ja surve liiga suur ja keetis korraga mingi 1-2 liitrit välja (kuni rõhk vähenes alla klapi piiri ilmselt). Ei tundu loogiline, et jahutussüsteemi kuni 1,5 bar rõhk nii suur on, et töötava mootoriga silindrisse suudab pressida? Seisma jätte võiks pressida aga siis peaks käivitamisel aurama või õlis jahutusvedelik näha olema? Loodan ikka lihtsamat varianti :)


mms - 15.07.21 17:59

Palun veel infot ja kogemusi. Mis funktsioon on täpsemalt sellisel vidinal nagu exhaust pressure control valve? Oletame, et on selline hüpoteetiline olukord kus katte pole ja mootorijuhtimistarkvara on modifitseeritud, kas siis on neil funktsioon või mitte? Delete kit sel juhul mõistlik panna?


prj - 15.07.21 18:16

Need on sumpsi klapid, mis stock summutil sees on, mida saab comforti ja dynamicuga lülitada.
Kui sul ei ole tagapüttides neid, siis loogiline, et viga sees.


mms - 15.07.21 19:10

Need on teised asjad - exhaust flap valve vms. Minu kirjutatu on exhaust pressure control valve ja peaks vist olema see klapp mis suunab gaase väljalaskest EGR-i? Püüdsin viisakalt uurida kuidas nendega on kombeks toimetada kui decat ja softi muudatusi tehakse. Ebays on pakkuda Milteki delete kit miski a la 50 euri eest. Kas peaks ostma?


prj - 16.07.21 14:09

Tsitaat:
Algselt postitas: mms
Need on teised asjad - exhaust flap valve vms. Minu kirjutatu on exhaust pressure control valve ja peaks vist olema see klapp mis suunab gaase väljalaskest EGR-i? Püüdsin viisakalt uurida kuidas nendega on kombeks toimetada kui decat ja softi muudatusi tehakse. Ebays on pakkuda Milteki delete kit miski a la 50 euri eest. Kas peaks ostma?


1. Sellel mootoril ei ole EGR-i.
2. Exhaust pressure control valve on JUST NIMELT püttides olevad klapid.
3. See, millest sa räägid on Secondary Air Injection (SAI) ning selle kaudu ei liigu mitte kunagi heitgaas väljalaskest sisselaskesse. Ainult vastupidi - värske õhk sisselaskest väljalaskesse. Kasutatakse külmkäivitusel katalüsaatori kiiremaks ülessoojendamiseks.

Ära vaidle, kui ei tea. Selle mootori koha pealt jääd kindlalt kaotajaks :D


mms - 16.07.21 16:07

Vabandust, herr professor, ei vaielnud. Jõudsin lugemis- ja deduktsioonioskustega sellise järelduseni :D
OK, süvenen siis edasi.


antsu - 17.07.21 11:13

Tsitaat:
Algselt postitas: mms
Just käisin tõstukil, vaatasin solenoidi üle - pistik puhas, mõlemad pooled. Mingeid lekkimise jälgi ei ole.
Sul oli solenoidi probleem või jahutusvedeliku kadumise probleem?



Mul läks kast errorise ära ja enam sõita ei lasknud. Samas kast oli mõnda aega juba jukerdanud aeg-ajalt. Peale seda tundus asi nagu parem olema. jah. vedelikku kadus suht minimaalselt.. pakun, et õluvahetusvälbaga (ca 10K km) langes miinimumi vms. Peale remonti ma väga palju ise ei sõitnud ja puudub arusaam kas jah. vedelik kadus enam või mitte. Auto ise juba müüdud ka, ei saa kontrollida.


mms - 02.09.21 14:16

Kas kellelgi kütuse kõrgsurvepumpade probleemidega on praktilist kogemust? Masuuriku juttu lugesin.

Mul kipuvad olema samad sümptomid: https://www.audizine.com/forum/showthread.php/868429-Terrible-rattle-noise-from-engine-top
Lagin aegajalt, rikas segu käivitamisel kindlasti. Lagin kõlab sarnaselt ketilaginaga, nüüd on lootust et ehk ma esimene ketivahetaja siiski ei pea olema :)
Seal viidatud teemas oli põhjuseks pumba rõhuandur. Kas seda saab kuidagi reaalselt testida?


prj - 06.09.21 21:08

Kõrgsurveprobleemiga ei ole kindlasti segu rikas.
Kui tagant mootori vahele jätmise hetkel musta tuleb, ei ole ka segu rikas, vaid bensiin läheb põlemata otse väljalaskesse.

Ketid teevad neil kõigil korraks häält poolsoojalt käivitades, sest soojalt tõmbab mootori paugust käima, külmalt ketrab starter pikemalt.

Alustada tuleb diagnostikast, mitte foorumis arvamisest. Survet näeb edukalt testriga jne.
Loe juhtplokil klemmide arv kokku. Arva ära mitme neist mitte ühenduse andmine saab põhjustada selliseid sümptomeid.
Kombinatsioone tuleb kokku paartuhat ma arvan.


mms - 07.09.21 18:53

Kõlab loogiliselt. Kes meie töökodadest mind aidata saab?


mms - 20.10.21 12:03

Mis võiks olla see parim "proven in use" õli sellele mootorile? Pinguteid jms silmas pidades.


mms - 23.05.22 20:29

Väga rahulik teema, kedagi ei huvita 4,0TT :)

Kas keegi on endale selgeks teinud - kas CWU (RS6, RS7) ja CEU (S6,S7, A8) mootorite longblockid on omavahel vahetatavad? Et plokk ja kaaned CWU-lt ja muud pullad CEU-lt bolt on? Kas 2015 FL tulid longblockil mingid olulised erinevused?


mms - 27.05.23 07:13

Ajaloo huvides siis kirja - plokid on nii A, S kui RS vahetatavad. Väntvõllid samad, sobivad nii S-Tronic kui automaadi otsa.


prj - 27.05.23 08:55

Sisu teine RS-l ja S8-l.
Nukad ka teised kui õigesti mäletan.


mms - 27.05.23 20:18

Kolvid erineva pinnakujuga, kepsud samad. Vända kood küll ka erinev ja vist olid raami kaelad teise mõõduga. Miks see hea, ei tea. Aga vända ots sobib S-tronicuga. Lisaks see, et D4-l hüdrauliline roolivõim, selle väljavõttel on C7-l lihtsalt mingi pime ees. Tundub et kaaned ka identsed?