Autoks siis pealkirjas mainitud audi s6 c5 4,2 250kw. Probleemiks on tekkinud see, et masin ei taha bensiinipealt toimida. Autol on peal ka lpg seade
mis alguses ei toimind hästi aga carwizardi Rain lahendas selle probleemi ja nüüdseks toimib gaasipealt ilusti. Nüüd aga on mingi jama, et
külmkäevitusel puterdab auto kohapeal ja gaasi vajutades ei taha auto toimida ja hakkab puterdama ja ei lähe pöördesse. Veakoodiks on siis fuel trim
bank to rich. Veakood ära kustutada siis toimib teinekord mitu päeva nii, et ei ole ei puterdamist ega veakoodi ja samas teinekord on juba järgmine
päev esimese käevitusega sama jama tagasi. Kui gaasipeale ümber lükkab siis sõidab ja toimib kõik ilusti. Autol on peale pandud ka juba tfsi poolid
eelmise omaniku poolt ja seega nende näite ajust ei näe aga pole ka kordagi misfire viga sisse visand.
Vahetatud on küünlad, märgid üle vaadatud, õhulugeja vahetatud ja pole midagi muutund. On kedagi kes oskaks selle probleemi lahendada või oskab öelda
milles viga võib olla? Veel olen tähele pannud, et teised v8 mis meil on tõstavad esimesel käevitusel pöörded 1100 peale aga see auto jätab pöörded
800 kanti.
Igaksjuhuks kirjutan siis üle, et viga tekkis täiesti lambist ja ennem seda toimis bensiinipealt ilusti. Soojade ilmadega sai ka peale veakoodi
kustutamist mitupäeva nii sõidetud, et ei puterdand ega midagi. Gaasipealt toimib siiamaani ilusti.
Fuel trim, ehk parandustegur, on jälgitav. Mina alustaks nt töötava mootoriga teguri jälgimist aerosooliga õhku rikastades võimaliku lisaõhu võtmise koha otsimisega.
Tsitaat: |
See on S6 C5 või A6 C5 manuaalitatud mingi X softiga?
Tsitaat: |
Kui gaasiseade üldse välja lülitada...jääbki puterdama?
Ei tea, kas sellest on abi, aga mul oli midagi sarnast, kui karterituulutuse klapp oli p....
Siis ka pöörded kõikusid TK ja ei tahtnud koheselt pöördesse minna. Tõmbas sealt lisaõhku ja ajas lambdad segadusse. Seda saad brake cleaneriga
proovida.
Webasto ei mängi mingit rolli mootori töös, sel oma mõtlev karbike.
Kui mootori temp andur oli tuksis, siis külmalt käivitus, aga hiljem, sooja konega, oli ikka tõsine katsumus see käima saada. Näitas tempi 121 degrees
ja seetõttu bensat peaaegu peale ei andnud.
Gaasiseadmel oleme kaitsme välja võtnud, et see ei oleks üldse autoga ühendatud aga ka see ei muutnud midagi. Karterituulutus klapp on ka uus küljes. Soojastpeast probleeme pole kuna 50 kraadipealt umbes lükkab gaasipeale ümber. Mingihetk sai proovitud et mnt uuesti gaas välja ja siis sai natuke bensiinipealt sõita aga auto oli väga malts ja vahest hakkas kakkuma.
Täna sai siis mootori temp andur uus pandud ja vana oli ikka suht must ja limane. Eelnevalt olid juba veakoodid sees ja seega esimene käevitus sama nagu ikka ja pöördesse minna ei tahtnud. Gaasi andes tahtis pigem ära surra kui käima jääda. Sai siis hakatud niimoodi vaikselt sõitma suht tühikäigul ja 30m pärast umbes hakkas paremini toimetama aga ikka polnid päris õige ja sai arvuti kohe järgi. Veakoodid täpselt need samad mis esimeses postis ehk bank 1 ja 2 to rich. Kui koodid ära kustutasin muutus kohe mootori töö ja ei mingit puterdamist ega midagi. Hetkel liigub nagu s6 liikuma peab nii gaasi kui bensiiniga. Käevitus aga on ikka kuidagi pikem kui teistel v8. Eks homme külmastpeast näha kas veakood tagasi või mitte ja kas viskab pöörded 1000 peale või mitte. Tundub nagu see pikem käevitus ja pöörete mitte 1000 viskamine põhjustabki kuidagi selle veakoodi ja ennem normaalselt tööle ei hakka kui veakood kustutatud. Paagis ei tundu ka vaakumit sest korki maha keerates ei käind mingit susinat. Igatahes ekskirjutan kui kood tagasi.
Gaas normaalselt häälestamata, mis tähendab seda, et fuel trim sellega sõidab paigast ära ja pärast bensuga ei toimi. Täiesti tavaline teema.
Seepärast ka vigade kustutamine aitas - see nullib fuel trimid.
Siinkohal tänud kasutajale prj kes pakkus gaasi variandi ja saihi mindud carwizardisse selle jutuga. Sai võetud otsus vastu, et paneb uue seadme peale ja peaks sellest jamast lahti saama. Selle käigus tuli välja, et wevasto ja lisa signa juhtmestik oli samuti väga porno ja nii võttis Rain ka need maha. Hiljem selgus ka, et kütusesurve regulaator viskas mingitel hetkedel bensiini vaakumisse ja läks ka see uus. Nüüd auto käes ja kõik toimib. Samuti tuli ka minek essi kohane esile. Käevitus ka nüüd normaalne ja külmastpeast hoiab 1000 pöörde kanti nagu teised v8. Minupoolt teema lõppend