Foorumi logo

Audi A8 2007-2009
Bourne - 19.03.13 19:37

Kavas on vahetada oma 15a vana A6 uuema A8 vastu kuigi võiks vist vanaga teine samapalju rahulikult veel sõita. Orienteeruvalt 2008a väljalase võiks olla. Otsisin siit rohkem infot, kuid kahjuks ei leidnud. Juttu on vanematest ja/või siis diislitest. Ise olen huvitatud: bensiin, 4,2 automaat. Kas keegi oskab välja tuua head ja vead? Vabandan kui siin on sellest kirjutatud juba, ei soovi topeltteemat tekitada, lihtsalt ei õnnestunud leida.


yanekk - 19.03.13 19:41

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=115868

Ja neid teemasid siin veel, otsingusse A8 D3 ja lugemist jagub.

http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_A8


Bourne - 19.03.13 20:30

Tänud.
Kas on keegi käinud vaatamas:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=949269


audi_a4_v6 - 19.03.13 20:33

Tsitaat:
Algselt postitas: Bourne
Tänud.
Kas keegin keegi käinud vaatamas:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=949269

Ei saa mitte vaiki olla: Kuramus kui hea on minu arust audi salongidisain, välimus muidugi ka, aga sisemuse poolelt mina üldiselt automaailmas audile vastast ei näe:cool: Sorry, et teemasse midagi tarka ei lisa:P


yanekk - 19.03.13 20:44

Kui kuulutuses olev info on õige, et kõik vead likvideeritud, siis ei tohiks probleeme väga olla.


antsu - 19.03.13 21:09

Soovitaks siis Audi esindusest uurida ka, et mis vigu nad eemaldasid siis. Muidu tundub tipp-topp bensuõgard olema. Ja ehk on ka odomeetri näidu ja hooldusajaloo kohta mingit ajalugu andmebaasides kirjas.


Ramm - 19.03.13 21:42

Auto peaaegu juba aasta aega müügis, alguses oli müügis 26 000€ eest. Ehk 9000 euri on alla lastud. Vahepeal olen näinud et see auto seisab neil platsil ning pole kohapealt liikunud päris kaua (lumehanged auto ümber ja väga tolmune). Sellise hinna languse taga peab olema midagi(Kuna saksamaalt toodud siis arvatavasti pidi mingi suurem viga olema,et saadud väga hea hinnaga).


Bourne - 20.03.13 10:28

Sai uuritud, et auto on Eestis alates 2011 aastast ja vahetati Revalis ainult piduriklotsid. Kuid murelikuks teeb info, et tagaluugi liistul värv kobrutab. Niisama ta kobrutama ei lähe, ja A8-l ei roosteta ka seal ju midagi, nii et ainus lahendus saab olla, et on paugu saanud taha ja viletsalt üle värvitud. Eks sellepärast võib olla ongi kaua müügis.


Ramm - 20.03.13 11:19

Tsitaat:
Algselt postitas: Bourne
Kuid murelikuks teeb info, et tagaluugi liistul värv kobrutab. Niisama ta kobrutama ei lähe, ja A8-l ei roosteta ka seal ju midagi, nii et ainus lahendus saab olla, et on paugu saanud taha ja viletsalt üle värvitud. Eks sellepärast võib olla ongi kaua müügis.


Kui värv kobrutab/mullitab siis kindel laks, et saanud mingi paugu (imelik, et tagaluuki pole peale pauku ära vahetatud ehk see oleks mõistlikum variant olnud kuid üritatud on vist odavalt lahendada ja tulemus käes), A8 mudelil annab niisama midagi kobrutama minna..


rakkim - 20.03.13 17:51

kusjuures alles käisin enda d3 sama liistu värvimas, hakkas kobrutama arvatavasti peale seda kui numbritulepirni vahetasin. ( kruvi oli kinni paakunud, pidin puurima, arvatavasti puurimisel tekkis mingi kriips ja nii läks)...

Aga kontrolli revalisse.

4.2 on hea ja pommikindel olnud vähemalt minul 7a jooksul. Keskmine bensukulu13-14 ehk siis mõistlik, maanteel 8-10liitrit.

2008a mudel FSI mootoriga , seega ökonoomsem.

Igal juhul soovitan bensu a8 osta võrreldes nö. remondikulusid keskklassi autode kõrval ( ka. diislid)


automees6 - 20.03.13 18:00

Lahedad mehed ika liistult värv koorub ja kohe paugu saanud. :D Rääkimatta sellest, et nii vana autot on ikka värvitud siit selt.


audi_a4_v6 - 20.03.13 20:57

Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Lahedad mehed ika liistult värv koorub ja kohe paugu saanud. :D Rääkimatta sellest, et nii vana autot on ikka värvitud siit selt.

2009a siit sealt? Miks?

Aga muidu jah on siin foorumis viimasel ajal kuidagi kasutatud autode seast hakatud uut otsima, kus juttude järgi auto jäetakse mõne täkke pärast ostmata, sest oletatakse, et kindlasti on räige avarii üle elanud.


automees6 - 20.03.13 21:19

Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Lahedad mehed ika liistult värv koorub ja kohe paugu saanud. :D Rääkimatta sellest, et nii vana autot on ikka värvitud siit selt.

2009a siit sealt? Miks?

Aga muidu jah on siin foorumis viimasel ajal kuidagi kasutatud autode seast hakatud uut otsima, kus juttude järgi auto jäetakse mõne täkke pärast ostmata, sest oletatakse, et kindlasti on räige avarii üle elanud.

Kas garantii korras või parklamõlgid või mida iganes. Väikseid kõkse tehakse ka ju. Ega esindusest uut autot ostes ei saa ka kindel olla, et juba keretöid tehtud on. Mina ei saa aru mis selles halba on kui ilusti korda tehtud. Korralik maaler teeb auto paremaks kui se tehasest tulles oli.


Bourne - 20.03.13 21:26

No asi ei pruugi olla räiges avariis ju. Lihtsalt kui sa ostad üle 10a vanuse auto, siis ei tasu tõesti loota uue auto väljanägemist. Kriime ja kulumist on igal pool, kuid alla 5a auto puhul ollakse natuke nõudlikumad. Kuid ju siis on erinevad arvamused. Mõni eespool arvab juba, et siit sealt värvimised 4-5a vanuse auto puhul on täiesti tavalised, siis elame küll erinevas maailmas. A8 omanik on reeglina ka hoolas omanik, mis teeb igasugused niisugused värvi kobrutamised kahtlaseks. Ei pruugi muidugi mingit pauku ollagi, kuid kuna auto ostmine pole mul just igapäevane tegevus, siis tekitab see huvi, kuidas niisugune asi tekkida võis.


yanekk - 20.03.13 21:28

Tsitaat:
Algselt postitas: Bourne
A8 omanik on reeglina ka hoolas omanik, mis teeb igasugused niisugused värvi kobrutamised kahtlaseks.


OT.

Piisab kui mõni triikraud madalalt parklas lendab ja ongi sama tulemus.


automees6 - 20.03.13 21:58

Tsitaat:
Algselt postitas: Bourne
No asi ei pruugi olla räiges avariis ju. Lihtsalt kui sa ostad üle 10a vanuse auto, siis ei tasu tõesti loota uue auto väljanägemist. Kriime ja kulumist on igal pool, kuid alla 5a auto puhul ollakse natuke nõudlikumad. Kuid ju siis on erinevad arvamused. Mõni eespool arvab juba, et siit sealt värvimised 4-5a vanuse auto puhul on täiesti tavalised, siis elame küll erinevas maailmas. A8 omanik on reeglina ka hoolas omanik, mis teeb igasugused niisugused värvi kobrutamised kahtlaseks. Ei pruugi muidugi mingit pauku ollagi, kuid kuna auto ostmine pole mul just igapäevane tegevus, siis tekitab see huvi, kuidas niisugune asi tekkida võis.

Ma ei tea mis liistust sa täpselt räägid aga se luugi numbritulede liist on vist alumiinjumist mis lihtsalt oksüdeerub ja värv tuleb maha. Minule kes autodega tegeleb ei tundu se ebatavaline. Pigem se liist näitab, et tagant otsast pole suuremat avariid olnud hiljuti muidu oleks se liist ansendatud uuega või üle värvitud. Kui auto meeldib lase esinduses ostueelne kontroll teha ja uuri ajalugu. Mingi väikse lakikoorumise või kriimu pärats pole ju mõtet head autot ostmatta jätta. Väikse iluvea saab mõnesaja euriga korda mis pole selle auto hinnajuures midagi olulist ju. Liistul tuleb värv sellepärats maha, et uued autod ongi viletsalt värvitud õigemini värvikoht on kohati nii õhuke, et väiksest kivitäkkest piisab, et niiskus värvialla saab. Numbritule kruvide juurest hakkab ka tavaliselt asi mädanema.


AudiTeam - 21.03.13 09:46

See numbritule liist tõesti alumiiniumist ja nendel isenditel hakkab vist kujunema tüüpveaks - miski pärast oksudeeruvad seal need numbritule kruvid nii kinni, et kui pirn läbi läheb siis reeglina lahtipuurimata ei saa. Enda isendil oli sama lugu oma aasta tagasi puuriti lahti ja nüüd kobrutab ilusti. Ja reeglina sellist väikest detaili ei viitsi ükski maaler kopika eest püstolit määrima hakata.


Bourne - 21.03.13 10:12

Kas räägime samast detailist?
http://sdrv.ms/11j7625


AudiTeam - 21.03.13 10:38

Tsitaat:
Algselt postitas: Bourne
Kas räägime samast detailist?
http://sdrv.ms/11j7625


JAH.


rocket - 21.03.13 12:37

Tõenäoliselt ei ole see alumiinium. See on alumiiniumi sisaldusega tsingisulam, mida hävitab sulami või tema komponentide vaheline korrosioon.
Mis seda põhjustab või mis sellele kaasa aitab (värvikahjustused, deformatsioonid, temp. kõikumised, niiskus, soolasus, tooraine ebapuhtus või survevalu vale termiline töötlemine) on keemia ja füüsika foorumi teema.
Sarnaselt irduvad vanematel Audil küljest ukselinkide metallisulamist pealiskatted.

Selge on see, et miski pole igavene ja ei peagi seda olema.
Kosmeetilise säilivuse nõue on nendel sulamitel olnud min. 6 aastat ja funktsionaalsuse osas 12 aastat.
Täiendav kaitse on ka värvi poolt.


Ühesõnaga pisiasjadega ei maksa kasutatud luksusauto valikul hulluks minna.
Tehnoloogia on lihtsalt niivõrd keeruline, k.a. materjalide osas.


veekaheksa - 21.03.13 22:44

Seda liistu poes pole? Mis hinnast me räägime?

veekaheksa


Bourne - 21.03.13 23:26

On. Liist maksab kuskil 140 eurot ja sellele lisandub värvimine. Nii, et see ei ole probleem. Küsimusi tekitavad mõningad muud märgid. Auto on väidetavalt Eestis 2011 novembrist ja selgub, et sel ajal käis masin viimati ka Revalis. Eelnevalt mainiti, et auto on müügis kuskil aasta aega juba. See on 2012 esimesest poolest siis. Revalis märgitud ja praegune läbisõit erinevad ca 20 000km. Nii, et lühikese ajaga on sõidetud see maha. Alates 2011 nov kuni 2012 esimesse poolde. Noh, võib olla. Teeb umbes 4000km kuus. Eriti ei usu ikka, ju siis ikka vahelduva eduga on sõidetud temaga siiani. Müüja väidab, et Revalis kontrollitud ja vahetamist vajasid ainult piduriklotsid. Tõsi, kuid see tehti 2011 aastal. Tähendab 20 000 on maha sõitnud ja enne praegust müüki pole mingit kontrolli tehtud. Mina käiks enne müüki korra esindusest ikka läbi, et endal oleks selgem pilt. Selle 20k jooksul pole ka õli ega filtreid vahetatud? Kuidagi imelik omanik. Sõidan meeletult, hooldust ei tee, viskan 26 000 müüki(nagu eespool Ramm mainis) ja mingi aeg hiljem tõmban 9000 lihtsalt hinnast maha? Loomulikult on endal võimalus kohe esindusse kontrolli autoga minna ja teha asi selgemaks, mis siin ikka. Võib olla teengi seda, kuid peab mõtlema. Kuna ise Tallinnas ei ela ja kiired ajad, siis ei olegi see nii lihtne. Kui kellegil on veel mingit infot, siis oleksin tänulik.


Gert001 - 01.04.13 07:29

Kas keegi on seda autot vaatamas käinud?
http://www.auto24.ee/used/1229989
Info võite ka PS-iga saata.

Tänan,


Ramm - 01.12.13 17:34

Üks rumal küsimus - Kas 2008a-2009a A8 3.0 TD 171kW mootor on sama mis vanematel A6, et 1:1'le ja pole kvaliteedi osas midagi muudetud?


automees6 - 26.12.13 13:35

http://www.auto24.ee/used/1621717
On keegi antud autoga kursis või teab midagi mis taga eestis tehtud on. Saksa ajalugu lõppeb 05.2012 ja läbisõit oli 74000. Kui miskit keegi teab siis u2u või siia postidata igasugu info on teretulnud. Stanged olla siin vahetatud kas lihtsalt uuendamiseks või oli suurem avarii?


Ramm - 26.12.13 14:45

Miks see silma jäi? Selle raha eest saab juba facelift mudeli.


automees6 - 26.12.13 20:28

Tsitaat:
Algselt postitas: Ramm
Miks see silma jäi? Selle raha eest saab juba facelift mudeli.

Auto värv ja sisu peavad tumedad olema. Valikut rohkem lihtsalt ei ole meie turul.


Ramm - 06.01.14 14:41

On keegi omanud 4.2TD mootoriga? Kui pirtsakas ta on? Juttu on palju sellest mootorist aga huvitab just auto omanike enda arvamus.


automees6 - 06.01.14 18:10

Tsitaat:
Algselt postitas: Ramm
On keegi omanud 4.2TD mootoriga? Kui pirtsakas ta on? Juttu on palju sellest mootorist aga huvitab just auto omanike enda arvamus.

Ma arvan, et need kes sõidavad need kiidavad aga kes remonti tegema peab see kirub. Kui raha muidugi on siis autot remondist vähe kauem oodata pole vast prbleem. Võrreldes siis 3,0 tdi mootriga.


Bourne - 06.01.14 19:01

Kui A8-st rääkida, siis soovitaks ikkagi 4.2FSI mootorit. Endale sai soetatud eelmisel kevadel ja ei saa ühtegi halba sõna öelda. Vala kütust ja aastas korra õli ning naudi sõitu. Seal on mugavuse otsijale mugavust ja kiiruse otsijale sedagi,ca 6 sek 100km/h. Kütusekulust niipalju, et oma endise 2.8 A6-st suurt vahet ei näe(12-15l/100km linnas ja maanteel 8-9l/100km, olenevalt sõidustiilist ja oludest). Loomulikult tekib vahe siis ja paagis keeris kui gaasi kukud tallama. Aga see on juba oma valik ja vahel võib seda mõnugi tunda.


Ramm - 06.01.14 19:15

Tsitaat:
Algselt postitas: Bourne
Kui A8-st rääkida, siis soovitaks ikkagi 4.2FSI mootorit. Endale sai soetatud eelmisel kevadel ja ei saa ühtegi halba sõna öelda. Vala kütust ja aastas korra õli ning naudi sõitu.


Siin kohal soovikski teada kas 4.2TD sama lugu , muidugi kõik oleneb eelmisest omanikust..Kuna maanteesõitu on rohkem kui linnas siis sooviks just diisli varianti.


TarmoT - 25.02.14 00:17

Plaan siis omalegi soetada selline suur A8L.

Kas 180 000km läbisõit on V8 diislile mingi näitaja?
Mida peaks kontrollima, enne sellise läbisõiduga diisli ostmist?
Mis läbisõidu juures peaks vahetama hammasrihma ning mis sellega koos veel vahetada vaja?
Mis hinnavahemikku võiks see rihmavahetus jääda?

Lihtsalt ostin veidi ennetavat infot.
Proovisõitu tehes, liikus auto kenasti, sujuvalt ning mingeid probleeme ei tundnud.
Aga võib-olla teab keegi midagi soovitada mida veel kontrollida.

Tänan.
Info siia või U2U,


Ramm - 28.05.14 16:52

Tsitaat:
Algselt postitas: TarmoT
Plaan siis omalegi soetada selline suur A8L.

Kas 180 000km läbisõit on V8 diislile mingi näitaja?
Mida peaks kontrollima, enne sellise läbisõiduga diisli ostmist?
Mis läbisõidu juures peaks vahetama hammasrihma ning mis sellega koos veel vahetada vaja?
Mis hinnavahemikku võiks see rihmavahetus jääda?

Lihtsalt ostin veidi ennetavat infot.
Proovisõitu tehes, liikus auto kenasti, sujuvalt ning mingeid probleeme ei tundnud.
Aga võib-olla teab keegi midagi soovitada mida veel kontrollida.

Tänan.
Info siia või U2U,


Duubeldaks seda.


Alexashka - 05.06.15 10:37

Tsitaat:
Algselt postitas: TarmoT
Plaan siis omalegi soetada selline suur A8L.

Kas 180 000km läbisõit on V8 diislile mingi näitaja?
Mida peaks kontrollima, enne sellise läbisõiduga diisli ostmist?
Mis läbisõidu juures peaks vahetama hammasrihma ning mis sellega koos veel vahetada vaja?
Mis hinnavahemikku võiks see rihmavahetus jääda?

Lihtsalt ostin veidi ennetavat infot.
Proovisõitu tehes, liikus auto kenasti, sujuvalt ning mingeid probleeme ei tundnud.
Aga võib-olla teab keegi midagi soovitada mida veel kontrollida.

Tänan.
Info siia või U2U,


Pigem sa ei leia aus E4 alla 180k (d3 rääkimata), eriti kui ta on L. Olen suht kaua otsinud ja hinnad/läbisõidud/varustus on Eestis koguaeg palju väiksem kui Euroopas. Autode seisukord ka. Esinduse ajalooga autod on euroopas 20t+ EUR, meil põhimõtteliselt polegi selliseid. Kuni 300tkm sõidavad kindlalt kui peedistatud ja kokkuhoitud igalt poolt pole.

Kontorollida pihustite tööd tühikäigul et soojal mootoril ei tuleks suitsu. Siis pööretel ei tohi suitsetada. Siis jälle jättad 5-10ks minutiks seisma ja vaatad kas töötab sujuvalt ja suitsuta. Turbod ei vilistaks, 4vedu töötaks, kast töötaks sujuvalt (eriti praegu soojadel ilmadel).

Kontrollida massaazid, sest tihtipeale on sisse vajunud, eriti tagaistmetel Long puhul. Hea kui sügavat kriime pole, sest mina ei usaldaks igat töökoda värvida alumiinium kere. Esinduses maksab näiteks ukse ülevärvimine 400 eur :)

Ideaalis, provisõit - kontroll oma jõududega, esinduse kontroll (kui kõik korras ja hinnapakkumine asjadele mida parandada vaja), jälle pikkem provisõit-kontroll oma jõududega ja jälle esinduses/VAG com diagnoostika.

Ei välista, et saad murevaba auto aga eks sa ise tead, et ostad auto mis 5-6 aastat tagasi maksis 100t+ EUR.

Mõned A-osa hinnad:
Soft close mootor - 200 EUR + töö (soovitan teha Audis või kes annab tööle/detailidele garantiid sest lähevad tihti)
Pagasniku mootor - 300 EUR, väsivad ka hinged ja amordid mis on omajagu 200-300 eur
Hooldus (220tkm) - 800 EUR
Klotsid esimesed - 250 EUR
Tagumised - 200? EUR
Kettad - 400-450 EUR
Stabika kondid - 30-40 EUR
Õhuavade mootorid - 200 tükk + töö (soovitan teha Audis või kes annab tööle/detailidele garantiid sest lähevad tihti)
Pihustid odavam vist - 300 EUR
Korralik mootori ülekäimine võib arvestada - 1500-2000 (rihmad, pingutid, töö, veepump etc). Siis ka saab vaadata mis seisund turbodel on.

Üleüldiselt võib arvestada umbes 2000 EUR hooldus/remont aastas (kui ilusti hooldada), kui korralik isend

PS. Soovitan koheselt peale ostu puhastada vee äravoolu torud/klappid. Ja kindlasti omada kasko korralikus firmas :)
PPPS. Good luck 12k maksva A8L V8 TDI ostmisega


lynx - 05.06.15 16:50

Mina näiteks ei saa aru kuhu on võimalik aastast ca. 2k panna, kui auto on korralik, isegi esinduse hindadega.
Võib - olla üks aasta, kuid iga jumala aasta? Kui rehvid jms, sinna sisse lugeda, siis küll.

Tegelikult pole ju vahet millise mudeliga esinduse käid, tunnihind on ju sama.

A8 mootorid kattuvad ju teiste mudelitega, seega ei saa nende remonti/hooldus ainult a8 omaks lugeda. 3.0tdi võid näiteks a4 samamoodi orgaraks remontida.

No softclose uksesulgurid (sh. tagaluugi oma, mis mingist aastast sai uuenduse) pole pooltki nii minev kaup kui näiteks keyless ukselingid.

Kui enesele luua ettekujutus, et aaaaa kaheksat peab ainult esinduses hooldama ja ainult esinduse juppidega, siis küll . . .

D3 jupid on järelturul nii või naa mõttetud kallid.
Olen oma autole näiteks afs2 retrofiti teinud ja vaadates mis hindadega kasutatud tuled liikusid, tellisin lõpuks Revalist. Tuli odavam.

Mis puudutab näiteks softclose uksesulgureid, siis nende vahetuseks kulub maksimaalselt 10min. Luugi mootor 15min.


Alexashka - 06.06.15 13:52

Ei kulu ala 2k aastas autole, aga ikka jah kulub aga noh ikka ei kulu kuid ikka võib kuid siiski mitte (c) autor :D ..
Unustad veel kasko arved ja kütte, pesulate (poleerimine, nahahooldus, kliima holdus) arved, siis vapseee :o.. Või äkki kaskotki pole vaja ja nahka saab Statika vahenditega ilusaks?

Igaüks teeb nii nagu tahab/jaksab: ostab kasutatud saasta ja remondib Taavi garaazis. Muidugi auto ei kesta, remondimehed ei oska tööd teha, Audi tehas värbab debiilikud jne.

Kui osta kõik romulatest, siis peale 2-3 aasta sõidad nagu pommi peal (tavapärane baltikumi auto), ei tea mis/millal lendab järgmisena/jälle. Kui juppid uued ja õiges kohas vahetatud siis vahetad korra ja pikkaks ajaks unustad probleemi. Auto ei seisa töökojas ja naudid sõitu.

Kui kellegi jaoks ei ole vahet kas lisade täis A8L 4.2tdi või A4/6 3.0, no siis tore. Milleks maksta rohkem.


lynx - 06.06.15 17:53

Palun ära erutu.
Kasko on igaühe oma vaba valik ja kõik autod pole liisingus, et see kohustus oleks.

Kui sa näeksid piiratud autode teemasid, siis seal on ka Raigo auto teema, koos hoolduse/remondi summadega välja toodud. Palun vaata ja hari ennast.

Mina näiteks pole kunagi oma autot (st. mitut erinevat 4e d3) Revalis hooldamas käinud (va. olukorrad, mida pole võimalik mujal teha, e. component protection ja acc kalibreerimine), kuid hooldan ikkagi korralike lemförder jms. juppidedega.
Korralikku ja head tööd tehakse ka mujal.

Sise ja välishooldus (sh. küte) ei ole ainult A8 teema, see on iga auto teema!

P.S> Paljud müüvad siin ja kiidavad "kõikide lisadega," samas pole paljusid elementaarseid lisasidki.

D3 4e sai palju huvitavaid lisasid ja vaevalt, et neid kõiki vaja on, näiteks külmkapp tagumise käetoe taga.
Palju seda reaalselt vaja on? Palju see pagasiruumi kaotab? Või polegi see a8 teema ja ei kõlbagi sinna midagi panna?


AronL - 06.06.15 18:02

Olgem ausad, peale garantiiaja lõppu on ikka päris mõttetu autot Revalis hooldamas/remontimas käia. On ju olemas vähemalt sama pädev (või pädevam) Audidega tegelev autokeskus, kus hind on kvaliteedi arvelt kokku hoidmata odavam. Ei ole ju mõtet raha maha ka visata:)


Alexashka - 08.06.15 09:05

Erutusest asi kaugel, aga kui keegi võrdleb A4 ja A8 ülesehitust, seda veel Audi klubis... no kamoon

1) Ütleme ausalt, A8 kestab kuid mis on nende tegelikud keskmised läbisõidud (250-300k? ja 9 aastat) ja mis on keskmine hooldusajaloo neil viimasel aastatel? Romulate ajaloo ehk.

See selleks, et peaksid olema valmis teha suur investeering (Kastid, rihmad/kettid, turbod). O2 sensorid mõned vist kätte ei saa muudmoodi kui motor maha, siis on mõislik ka ülejäänu ülekäia.

2) Kasko ei ole küll kohustuslik. Aga ise kirjutasid palju üks tuli maksab kui saad kiviga vastu tule-esiklaasi, kohe 500-600 lauale
3) Lömförder on kena, ostad ehk õhkpadja või kompressori Lemförderi kataloogist? Softclose juhiuksel mul vahetavad juba 3s kord garantiikorras (2korda saksas ja nüüd ka mul). Võttab esinduse programmi järgi 2.5 tundi. Ehk kui midagi katki läheb siis sõidan sinu juurde, vahetad uus A osa 15 miniga ja annad garantii töödele ja varuosale. Samas loodan et hind kokku on esindusest ka mingi 2-3 korda väiksem :D
4) Hindade kohta, Revalis on A osa -15% odavaim, -20% töötund. Teebki sama mis Forss. Sellepeale 2 aastat garantiid ja võimalus anda vastu pead kui midagi katki teevad remondi käigus. + märge hooldusraamatu. Auto ostmisel tahaks et auto oleks esinduse ajalooga, eks? (mitte mingi teine aga väga pädev koht)
5) Ikkagi nõustun, et pole mõttet vana autole uut kasti osta Audis, sest seda annab korda teha ka muujal. Pidurid ehk targem ka aftermarket osta, kuna stock annavad soovida. Üldiselt teeninduses maksan kindlustuse tunne eest. Arusaam et Auto mis kunagi maksis 100+k on 6 aasta pärast samaodav hooldada kui rahvaklassi auto on täielik utoopia.
6) Muud "asjad" (naha hooldus näiteks) on jah isikliku soovi lisakulud. Kuid vaevalt sa kaltsukat saad lihtsa vaevaga rikkuda, nahka aga ülilihtne. Eriti valge nahk + odavad teksad mis värvivad ja tagataskude peal on teravad nööbid.
7) Lisadest niipalju, et nad on alati mõttetud kui sul neid pole. No ehk meil on vist ainuke tõesti mõttetu lisa on rea tuvastamise süsteem, mis ei toimi Eestis.

Ei provotseeri vaidlust, kuid veenduda inimesi, et A8L hooldus on üliodav ja võib üldse ilma investeeringuta läbi saama... no ei tea. Selliste autodega 1k peab alati olema varuks.


Ramm - 08.06.15 10:21

Tsitaat:
Algselt postitas: Alexashka

3) Võttab esinduse programmi järgi 2.5 tundi. Ehk kui midagi katki läheb siis sõidan sinu juurde, vahetad uus A osa 15 miniga ja annad garantii töödele ja varuosale. Samas loodan et hind kokku on esindusest ka mingi 2-3 korda väiksem :D


Nagu tõsiselt sa usud seda esinduse programmi juttu??

Enda kogemustest võin öelda, et see esinduse programmi võib pista sinna samusesse. Ma olen mitmeid asju ise vahetanud mis võtab max 20 minutit aega ja esindus ise ütleb et mingi 2h...nagu tõsiselt...ma ei saa aru mida nad seal teevad. Hea näide mis viimasena oli: Esiistmete all olevad soojuselementide vahetus esinduse sõnul võtab aega 2,5h ja et vaja esiistmed ära võtta jne. Ma muidugi vaimses mõttes saatsin kuu peale sellise aja peale, võtsin ise kruvikeeraja kätte lükkasin lihtsalt esiistmed võimalikult ette ja oli ligipääs olemas ning 20 minutiga vahetatud. Teine asi tagumises parkimisandurite vahetus.. esinduse sõnul läheb ühe anduri vahetuseks üle 1h...nagu tõsiselt..ma läksin auto alla ja mõne minutiga vahetatud. Kolmas näide..naviekraani hammasratas andis otsad, oli vaja vahetatada plastik metalli vastu. Nemad seda ei tee,et kogu navi korpus väljavõtta ja läheb aega mingi 3-4h, tegelikkuses sai navikorpuse kätte ja varuosa parandatud 1,5h'ga. Need aga mõned näited kuidas tegelikkuses tehas on esindustele ette pannud kuidas inimestelt lihtsalt raha koorida tunniarvetelt.
Ma siiamaani ei saa aru seda 5+ aasta vanuste autode programmi, kus saad 20% varuosadelt alla. Lähed varuosa leti juurde, seal saad täishinna, lähed teeninduse juurde saad 20% alla aga pead nende poolt selle paigalduse võtma ehk tegelikkuses mõnede asjade poolelt maksad koos tunnihinnaga rohkem peale kui osta täishinnaga ja ise vahetada.


lynx - 08.06.15 11:33

Tsitaat:
Algselt postitas: Alexashka

Ei provotseeri vaidlust, kuid veenduda inimesi, et A8L hooldus on üliodav ja võib üldse ilma investeeringuta läbi saama... no ei tea. Selliste autodega 1k peab alati olema varuks.


Keegi pole öelnudki, et hooldus või remont oleks odav.
Kuid sinu toodud summad (paar postitust eespool) ka paika ei pea.

Nagu ka teised foorumi liikmed on vihjanud, siis on palju asju mida annab ise ära teha. Või ei kõlba kunagisele lipulaevale ise kätt külge panna? Paljud lihtsamad asjad saabki tihtilugu mujal tehtud, kuna oma aeg maksab ka midagi. Tihti ei ole võimalik ega ka aega, et Tallinna sõita.

Tsitaat:
Algselt postitas: Alexashka

2) Kasko ei ole küll kohustuslik. Aga ise kirjutasid palju üks tuli maksab kui saad kiviga vastu tule-esiklaasi, kohe 500-600 lauale
3) Lömförder on kena, ostad ehk õhkpadja või kompressori Lemförderi kataloogist? Softclose juhiuksel mul vahetavad juba 3s kord garantiikorras (2korda saksas ja nüüd ka mul). Võttab esinduse programmi järgi 2.5 tundi.


Ma ei kirjutanud mitte ühegi sõnaga palju tuli maksab, tõin lihtsalt võrdluseks uus vs. kasutatud.
Oled sa kunagi seda softclose mootorit vahetanud, et tead palju tegelikult aega kulub? Mina olen ja tean täpselt.
Tean ka teistest Eestis hooldatavatest VAG grupi autode ettenähtud töötundidest ja tegelikust kulust. Tihti on seal päris suured käärid.

Eks igaühel ole oma uskumus. Mina käin Revalis siis, kui peab käima, e. ainult nemad saavad aidata.
Samas julgen öelda, et minu auto ei ole kunagi tehniliselt halvas sõidukorras olnud, isegi kui olen mujal hooldanud.


veix2 - 11.06.15 06:01

Käisin seda vaatamas aga tundus et avarii üle elanud eest ja tagant,ilmselt kahe auto vahele jäänud.Pagasiluuk ei toiminud,pidi ise üles punnitama ja kui alla tagasi lasin siis kinni ei imenud.Samas puudusid tagant igasugused embleemid ja paigaldatud olid led tuled.Ees kapott ei istu hästi oma kohal,pildilt ka näha.Käima ei läinud,aku tühi.

Siit ka küsimus,kas on mõtet mul seda autot edasi vaadata või kohe käega lüüa ja järgmist otsima hakata.

http://www.mobilstar.ee/used/detail.php?ct=ba6762669ed176398332l6


Alexashka - 11.06.15 11:14

Tsitaat:
Algselt postitas: veix2
Käisin seda vaatamas aga tundus et avarii üle elanud eest ja tagant,ilmselt kahe auto vahele jäänud.Pagasiluuk ei toiminud,pidi ise üles punnitama ja kui alla tagasi lasin siis kinni ei imenud.Samas puudusid tagant igasugused embleemid ja paigaldatud olid led tuled.Ees kapott ei istu hästi oma kohal,pildilt ka näha.Käima ei läinud,aku tühi.

Siit ka küsimus,kas on mõtet mul seda autot edasi vaadata või kohe käega lüüa ja järgmist otsima hakata.

http://www.mobilstar.ee/used/detail.php?ct=ba6762669ed176398332l6


wow wow, 11,5 tuhat :o Ainuke + et S8 esiots
Kindlasti on ka palju parimaid variante, ehk 2 tuhat kallimad aga varustus/ajaloo panevad asja kiiresti paika.


ökomees - 15.01.16 13:40

Tere,

on silma jäänud selline isend

http://www.auto24.ee/used/2157610

Kuna asub Valgas, siis küsiks kas keegi klubiliikmetest kes Valgas või seal lähistel pesitseb on seda masinat vaatamas käinud või teeks mulle teene 6packi eest ja käiks vaatamas, mis seisukorras on jne. Kuna endal hetkel pole lihtsalt aega sinna sõita.

Kui keegi viitsib seda teha siis võib mulle kirjutada seisukorrast kas otse siia temasse või siis mailile kristjan.oras@gmail.com või ka otse helistada ja öelda kas on mõtet ise kohale sõita või ei :D tel 56667977

Ette tänades,
K.


Ramm - 15.01.16 15:40

Muidugi see ainult minu arvamus, aga kui vaatad A8 mudelit siis ikka vaata korraliku varustusega, muidu pole antud mudeliga mingit effekti (ne rõba ne mjäsa). Antud masin on suhteliselt varustuse vaene ja ei näe küll midagi "WOW" effekti miks peaks võtma sellise hinna eest.


lynx - 15.01.16 15:56

Tsitaat:
Algselt postitas: Ramm
Muidugi see ainult minu arvamus, aga kui vaatad A8 mudelit siis ikka vaata korraliku varustusega, muidu pole antud mudeliga mingit effekti (ne rõba ne mjäsa). Antud masin on suhteliselt varustuse vaene ja ei näe küll midagi "WOW" effekti miks peaks võtma sellise hinna eest.


Mina seda nüüd nii kehva varustusega autoks ei loeks: Solar, el. kardinad (sh. ka tagaustes), comfort sisu, 3g mmi (pakun, et ka sd kaardi pesad, ami jne), pakett klaasid (tagumine tundub küll tavaline olema), Bose, esituled LED päevasõidutuled (sh. AFS2), rehvirõhu andurid, 4x kliima, ACC, el. tagaluuk, ambient sisevalgustus (kirjas, kui uste sisevalgustus).

Ei ütleks, et vähese varustusega.


Jann - 15.01.16 16:11

Sellist autot peaks kindlasti kaabeldama. Ühe analoogsega (mitte sellega)on mul väga halb kogemus ülevaatamisel. Õhk, acc radar, üks kurvikas, kliima tühi, nukaketid, kessy ja veel nipet näpet. Väljast tundus hea kõik. Seal on, mida vaadata.


zack - 15.01.16 16:48

Hm, sellel audil kirjas kuulutuses "diferentsiaali lukustus (elektrooniline, ees, taga)" kas uuemal A8 ongi lukud peal?


raimo21 - 04.09.16 16:11

http://www.auto24.ee/used/2304157
Seda autot on keegi vaatamas käinud? Mis arvata, võibolla keegi märkab juba piltidelt midagi kahtlast.
Endale tunduvad need tagumised telekad kahtlased, et vist pole tehasest.


kassu - 05.09.16 21:06

Mingid telekad on kõige viimased asjad üldse, mille pärast pabistada ja autot mitte osta (kui ülejäänud meeldib ja auto on korras). Samuti pole ka ju veljed orig. Mine vaata auto üle ka kui optiliselt meeldib, siis vii kuhugi kontrolli (Reval, Flameko) ja kui saad sealt aksepteeritava vastuse, siis osta ära;)


mulk - 06.09.16 14:32

Kui suudad aksepteerida tõsiasja, et viis aastat puudub hooldusajalugu.


raimo21 - 11.09.16 13:02

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2343703

Selle kohta teab keegi midagi auto päris pikalt juba eestis olnud. 2010 aastast.


Maku - 11.09.16 15:26

Tsitaat:
Algselt postitas: raimo21
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2343703

Selle kohta teab keegi midagi auto päris pikalt juba eestis olnud. 2010 aastast.

https://vs.lkf.ee/pls/xlk/!sysadm.ic_vehicle_history_pkt.show_form

Sõiduk (AUDI A8 QUATTRO, WAUZZZ4E66N023086) on osalenud kindlustusjuhtumis.

Teave kindlustusjuhtumite kohta on allolevas tabelis.
Aeg
05.12.2010 Koht
Harjumaa Sõiduk: VOLKSWAGEN MULTIVAN, 2007 Vastutuse ulatus: 0%
Makstud sõidukikahju hüvitis: 500 kuni 2000 eurot
Sõiduk: AUDI A8 QUATTRO, 2006 Vastutuse ulatus: 100%
Makstud sõidukikahju hüvitis: sõidukikahju ei hüvitatud
Käsitlev kindlustusandja: If P&C Insurance AS
Aeg
10.11.2010 Koht
Tallinn, Harjumaa Sõiduk: AUDI A8 QUATTRO, 2006 Vastutuse ulatus: 0%
Makstud sõidukikahju hüvitis: 500 kuni 2000 eurot
Sõiduk: MERCEDES-BENZ C 270 CDI, 2003 Vastutuse ulatus: 100%
Makstud sõidukikahju hüvitis: sõidukikahju ei hüvitatud
Käsitlev kindlustusandja: Seesam Insurance AS
Aeg
10.10.2010 Koht
Harjumaa Sõiduk: AUDI A8 QUATTRO, 2006 Vastutuse ulatus: 0%
Makstud sõidukikahju hüvitis: üle 2000 euro
Sõiduk: NISSAN 350 Z, 2002 Vastutuse ulatus: 100%
Makstud sõidukikahju hüvitis: sõidukikahju ei hüvitatud
Käsitlev kindlustusandja: If P&C Insurance AS


https://eteenindus.mnt.ee/public/soidukDetailvaadeAvalik.jsf

SÕIDUKIGA TEHTUD TOIMINGUD
Kuupäev Toiming
10.08.2016 Omanikuvahetus
01.08.2016 Registreerimistunnistuse väljastamine
30.07.2016 Omanikuvahetus
21.07.2011 Registrimärgi väljastamine, Omanikuvahetus, Reg.märk tagastatud
13.09.2010 Registreerimine Eestis, Registrimärgi väljastamine
10.09.2010 Registreerimiseelne nõuete kontroll


raimo21 - 11.09.16 17:00

Selle info leiab iga inimene. Need avariid 500-2000 on arvatavasti mingid stange kriipimised sellise auto puhul. Huvitav on see et need 3 avariid on koik järjest tehtud.
See viimane omaniku vahetus tundub kahtlane. Et just ostnud ja juba müüb.


damc - 13.10.17 10:31

Tere.

Keegi sellest autost teab midagi täpsemalt?
http://www.auto24.ee/used/2515135

See on selge, et mõned tuhanded naguinii kohe vaja investeerida. Ma rohkem seda meelt, et kindlam on ise lasta ketid rihmad vahetada kui uskuda kuulutustes seda, et just on tehtud 2000 euro eest remonti ja siis müüakse maasikas 1000 euroga ära.

Imelikud tunduvad need omanikuvahetused.
Kuidagi liiga palju ja liiga tihti.


lynx - 13.10.17 14:16

Tsitaat:
Algselt postitas: damc
Tere.

Keegi sellest autost teab midagi täpsemalt?
http://www.auto24.ee/used/2515135

See on selge, et mõned tuhanded naguinii kohe vaja investeerida. Ma rohkem seda meelt, et kindlam on ise lasta ketid rihmad vahetada kui uskuda kuulutustes seda, et just on tehtud 2000 euro eest remonti ja siis müüakse maasikas 1000 euroga ära.

Imelikud tunduvad need omanikuvahetused.
Kuidagi liiga palju ja liiga tihti.


Kui sa loodad, et ainult 2000€ pääsed, siis on läinud hästi.
Arvesta sellega, et tegu on ikkagi 14a. vana ja üle 300 000km läbinud diiselautoga.
Ükspäev lisanduvad sinna veel pihustid ja turbod ning muud diisli hädad.


damc - 13.10.17 14:42

See 2000 oli lihtsalt näide.

Kogemus olemas c6ga. Ostsin ühe odavama mis netist saada oli 7000.- ja vahetasin kohe pihustid, õlid ja ketiliini ära. Läks veits üle 3000 euri.

Samas tean kus osteti "heas korras" 3.0 c6 ja peale natukest sõitu pihustid vahetusse ja lisaks veel kütte pump.
Vahe oli selles, et seal oli ostuhind kõvasti suurem kui 10 000.-

Selge on see, et see auto pole tutikas ja tuleb investeerida.
Ma ei näe pointi osta 15 000.- eest samat a8 millel on ilus jutt all ja mõned sajad tuhanded maha keritud.
Sellel 15000.- sel tuleb samamoodi suht kohe hakata samu asju vahetama.
Tänapäeval auto24 müügikuulutustes sõltub kõik sellest, et kellel on suuremad munad ja kes julgeb sama prahi eest rohkem raha küsida.
Nende autodega mis ongi reaalselt heas korras sõidetakse enamjaolt ise mitte ei müüda head asja maha.

Konkreetse auto puhul huvitabki, et võibolla keegi teab midagi lähemalt rääkida või on ise kokku puutunud selle masinaga. Miks neid omanikevahetusi niipalju suht lühikese aja jooksul tehtud on.


lynx - 13.10.17 19:59

OT: 15000€ leiab kindlasti juba vähesõitnud (kontrollitava ajalooga) 4.2tdi, millega sõidad aastaid muretult.

Lihtsalt mida aeg edasi, seda raskemaks läheb korraliku isendi leidmine.
Ühel päeval on need samamoodi 15a+ vanad ja hakkavad kõik diislile iseloomulikud hädad kummitama.

Ise meenutan oma 4a. kogemust 4.2tdiga ainult positiivselt.


dasiil - 14.01.18 15:52

keegi selle kohta oskab midagi õelda? peale selle, et auto 30k tagurpidi sõitnud ja 2 avariis osalenud...

http://www.auto24.ee/used/2730836


MEEMEES - 31.01.18 01:40

Oskab keegi rääkida D4-jast? 4,2tdi ja 3,0tdi.


MEEMEES - 01.02.18 20:28

Tsitaat:
Algselt postitas: MEEMEES
Oskab keegi rääkida D4-jast? 4,2tdi ja 3,0tdi.

Tundub, et kellegil pole sellist autot või ei oska kaasa rääkida!


MEEMEES - 02.02.18 20:43

Eestis mü0davatest autodest on silma jäänud 2 autot
http://m.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2656826
http://m.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2630140
Muidugi lasen auto üle kontrollida, aga mis oleksid suuremad hoolduskulud sellise läbisõidu juures?


TiitR2 - 02.02.18 21:36

Tsitaat:
Algselt postitas: MEEMEES
Eestis mü0davatest autodest on silma jäänud 2 autot
http://m.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2656826
http://m.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2630140
Muidugi lasen auto üle kontrollida, aga mis oleksid suuremad hoolduskulud sellise läbisõidu juures?

Infoks, et see 222 numbriga elab minu kandis ja sõidame pea iga hommik koos tööle, seega liigub igapäevaliselt, mis on positiivne :D


GerhaldK - 06.02.18 03:15

Kas tumesinine värv on taotluslik?
Kardan, et A8 puhul võib see kunagi müües komistuskivis saada.


MEEMEES - 06.02.18 19:29

Tsitaat:
Algselt postitas: GerhaldK
Kas tumesinine värv on taotluslik?
Kardan, et A8 puhul võib see kunagi müües komistuskivis saada.


Hetkel vaatasin rohkem varustusastet, kui see on juba korralik, on hiljem kergem autot müüa.


lynx - 06.02.18 19:36

Tsitaat:
Algselt postitas: MEEMEES

Hetkel vaatasin rohkem varustusastet, kui see on juba korralik, on hiljem kergem autot müüa.


Kui sa varustusele rohkem rõhku paned (mis on ka ainuõige), siis pole ju tegelikult valikut.
Kui see tumesinine on korralikult poleeritud ja vahatatud (klaasitud), siis päikese käes on see väga ilus värv. Muidu meenutab enamasti musta.


MEEMEES - 09.02.18 18:27

Tsitaat:
Algselt postitas: MEEMEES
Eestis mü0davatest autodest on silma jäänud 2 autot
http://m.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2656826
http://m.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2630140
Muidugi lasen auto üle kontrollida, aga mis oleksid suuremad hoolduskulud sellise läbisõidu juures? [/quote

Teistele niipalju infoks, et Euroopa Autos olev A8 on firma sõiduk ja toodud Lätist.]


ssld - 20.02.18 21:13

Olen kuu-kahe pärast esimest autot ostmas. Kaldun Audi poole aga olen suht võhik.. Eelarveks on c.a. 20.000 +-2.000 euri. Ei osanud kuskile teemasse sekkuda ja otsustasin siia kirjutada.

Otsin nelikveoga sedaani, automaat kastiga. Mulle meeldivad nii C6/7 A6'ed ning D4 kerega A8'd. Plaanis on sõita enamjaolt töölt-koju ning kuus korra või kaks Tallinn-Riia vahelt.

Olen natukene lugenud ja saan aru, et 3.0 diislitega on probleeme ja võib-olla ma sõidan liiga vähe diisli jaoks. Kütusekulu ei ole otsustav faktor kuid hetkel viie liitrine ennast ilmselt ei õigusta.

Kas ma olen õigest aru saamas, et korralik D4 A8 sellesse eelarvesse hästi ei mahu? Iseenesest ei ole oluline kas ta on C6/7 või D4 (kuigi see on kõige sümpaatsem), peaasi et oleks hästi hooldatud ja kaasaegsete lisadega. Milline võiks olla hea Audi, arvestades minu eelarvet ning kilomeeterid kuus?


prj - 20.02.18 21:20

Kui su kodunt-tööle vähemalt 10-15km ei ole, siis jäta diisel välja valikust.
Linnas sõites saad nautida külma autot (kui ei ole peal webastot), üsnagi suurt kütusekulu, sest mootor on kogu aeg külm ja DPF-i probleeme.

Kõige mõistlikum diislite hulgas igapäevaautoks on 3.0 TDI, sest pea ükskõik mis seal katki läheb saab selle ühe päevaga korda.
Igasugused topeltturbodega autod, millel peab enamuse asjade jaoks mootori eemaldama on oluliselt kehvem pidada.
Bensukatest on suuresti edevuse küsimus - 2.8 FSI või 3.0 TFSI. Bensukat OLULISELT lihtsam leida väiksema läbisõiduga.

A8-t natuke raske leida selle raha eest.
C7 küll. Kui diisel, siis kõige mõistlikum on ilmselt 230kw 3.0 TDI, kui leiad selle rahaga, jäävad käigukasti mured olemata.
Või siis katsu leida 16-17k ning jäta ülejäänud raha remontfondi, et ei oleks ahastust, kui mehhatroonikaplokk vaja vahetada :)

C6 jäta ostmata. Väga vananenud on see võrreldes C7-ga.


hundux - 15.02.19 15:14

Tsitaat:
Algselt postitas: AudiTeam
See numbritule liist tõesti alumiiniumist ja nendel isenditel hakkab vist kujunema tüüpveaks - miski pärast oksudeeruvad seal need numbritule kruvid nii kinni, et kui pirn läbi läheb siis reeglina lahtipuurimata ei saa. Enda isendil oli sama lugu oma aasta tagasi puuriti lahti ja nüüd kobrutab ilusti. Ja reeglina sellist väikest detaili ei viitsi ükski maaler kopika eest püstolit määrima hakata.


Alumiiniumist detailide puhul on minu järeldus see, oksüdeeruma hakkavad need just siis, kui puutuvad kokku roostetava musta metalliga. Ehk siis tasub igasuguseid polte / kruvisid / seibe nii palju kui vähegi võimalik happekindlate vastu vahetada. Vähemalt siis, kui on vajadus midagi lahti võtta. Veel parem ennetavalt.


GerhaldK - 26.02.20 02:23

Tsitaat:
Algselt postitas: GerhaldK
Kas tumesinine värv on taotluslik?
Kardan, et A8 puhul võib see kunagi müües komistuskivis saada.

Sirvisin ajaviiteks Audi foorumit ning nähes enda 2 aastat vana postitust hakkasin naerma ja otsustasin parooli meeldetuletuse teha ja jagada naljaviluks enda saatust.
Arvasin ennem, et kõik luksusautod maailmas peavad eranditult olema ainult musta või valget värvi ja punkt (Cayenne "gts punane" värvi tooniga oli ainukene erand minu maitsemeelele)!
Vahepeal on aga aastad möödunud ja iroonilisel kombel olen ma ise nüüd sama tumesinise Audi A8 rahulolev omanik. Nähes platsil kõrvuti seismas musta D4 A8 ja keraamikaga kaetud sügava läikega tumesinist A8 tundus viimane palju erilisem ning sellest värvist sai miinuse asemel hoopis pluss minu silmis ja ära ma ta ostsin :D


bobipats - 28.05.20 08:35

Tsitaat:
tundub maasikas, https://www.auto24.ee/used/3357475 Kindlustusjuhtumeid on natuke palju aga ei tundu midagi suurt olevat.


Tundub maasikas, https://www.auto24.ee/used/3357475 Kindlustusjuhtumeid on natuke palju, aga ei tundu midagi suurt olevat.


Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."


AllanA - 08.09.21 05:25

Päris informatiivne kokkuvõte - https://www.youtube.com/watch?v=PijHDhQ3Gas