Kavas on vahetada oma 15a vana A6 uuema A8 vastu kuigi võiks vist vanaga teine samapalju rahulikult veel sõita. Orienteeruvalt 2008a väljalase võiks olla. Otsisin siit rohkem infot, kuid kahjuks ei leidnud. Juttu on vanematest ja/või siis diislitest. Ise olen huvitatud: bensiin, 4,2 automaat. Kas keegi oskab välja tuua head ja vead? Vabandan kui siin on sellest kirjutatud juba, ei soovi topeltteemat tekitada, lihtsalt ei õnnestunud leida.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=115868
Ja neid teemasid siin veel, otsingusse A8 D3 ja lugemist jagub.
http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_A8
Tänud.
Kas on keegi käinud vaatamas:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=949269
Tsitaat: |
Kui kuulutuses olev info on õige, et kõik vead likvideeritud, siis ei tohiks probleeme väga olla.
Soovitaks siis Audi esindusest uurida ka, et mis vigu nad eemaldasid siis. Muidu tundub tipp-topp bensuõgard olema. Ja ehk on ka odomeetri näidu ja hooldusajaloo kohta mingit ajalugu andmebaasides kirjas.
Auto peaaegu juba aasta aega müügis, alguses oli müügis 26 000€ eest. Ehk 9000 euri on alla lastud. Vahepeal olen näinud et see auto seisab neil platsil ning pole kohapealt liikunud päris kaua (lumehanged auto ümber ja väga tolmune). Sellise hinna languse taga peab olema midagi(Kuna saksamaalt toodud siis arvatavasti pidi mingi suurem viga olema,et saadud väga hea hinnaga).
Sai uuritud, et auto on Eestis alates 2011 aastast ja vahetati Revalis ainult piduriklotsid. Kuid murelikuks teeb info, et tagaluugi liistul värv kobrutab. Niisama ta kobrutama ei lähe, ja A8-l ei roosteta ka seal ju midagi, nii et ainus lahendus saab olla, et on paugu saanud taha ja viletsalt üle värvitud. Eks sellepärast võib olla ongi kaua müügis.
Tsitaat: |
kusjuures alles käisin enda d3 sama liistu värvimas, hakkas kobrutama arvatavasti peale seda kui numbritulepirni vahetasin. ( kruvi oli kinni
paakunud, pidin puurima, arvatavasti puurimisel tekkis mingi kriips ja nii läks)...
Aga kontrolli revalisse.
4.2 on hea ja pommikindel olnud vähemalt minul 7a jooksul. Keskmine bensukulu13-14 ehk siis mõistlik, maanteel 8-10liitrit.
2008a mudel FSI mootoriga , seega ökonoomsem.
Igal juhul soovitan bensu a8 osta võrreldes nö. remondikulusid keskklassi autode kõrval ( ka. diislid)
Lahedad mehed ika liistult värv koorub ja kohe paugu saanud. Rääkimatta sellest, et nii vana autot on ikka värvitud siit selt.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
No asi ei pruugi olla räiges avariis ju. Lihtsalt kui sa ostad üle 10a vanuse auto, siis ei tasu tõesti loota uue auto väljanägemist. Kriime ja kulumist on igal pool, kuid alla 5a auto puhul ollakse natuke nõudlikumad. Kuid ju siis on erinevad arvamused. Mõni eespool arvab juba, et siit sealt värvimised 4-5a vanuse auto puhul on täiesti tavalised, siis elame küll erinevas maailmas. A8 omanik on reeglina ka hoolas omanik, mis teeb igasugused niisugused värvi kobrutamised kahtlaseks. Ei pruugi muidugi mingit pauku ollagi, kuid kuna auto ostmine pole mul just igapäevane tegevus, siis tekitab see huvi, kuidas niisugune asi tekkida võis.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
See numbritule liist tõesti alumiiniumist ja nendel isenditel hakkab vist kujunema tüüpveaks - miski pärast oksudeeruvad seal need numbritule kruvid nii kinni, et kui pirn läbi läheb siis reeglina lahtipuurimata ei saa. Enda isendil oli sama lugu oma aasta tagasi puuriti lahti ja nüüd kobrutab ilusti. Ja reeglina sellist väikest detaili ei viitsi ükski maaler kopika eest püstolit määrima hakata.
Kas räägime samast detailist?
http://sdrv.ms/11j7625
Tsitaat: |
Tõenäoliselt ei ole see alumiinium. See on alumiiniumi sisaldusega tsingisulam, mida hävitab sulami või tema komponentide vaheline korrosioon.
Mis seda põhjustab või mis sellele kaasa aitab (värvikahjustused, deformatsioonid, temp. kõikumised, niiskus, soolasus, tooraine ebapuhtus või
survevalu vale termiline töötlemine) on keemia ja füüsika foorumi teema.
Sarnaselt irduvad vanematel Audil küljest ukselinkide metallisulamist pealiskatted.
Selge on see, et miski pole igavene ja ei peagi seda olema.
Kosmeetilise säilivuse nõue on nendel sulamitel olnud min. 6 aastat ja funktsionaalsuse osas 12 aastat.
Täiendav kaitse on ka värvi poolt.
Ühesõnaga pisiasjadega ei maksa kasutatud luksusauto valikul hulluks minna.
Tehnoloogia on lihtsalt niivõrd keeruline, k.a. materjalide osas.
Seda liistu poes pole? Mis hinnast me räägime?
veekaheksa
On. Liist maksab kuskil 140 eurot ja sellele lisandub värvimine. Nii, et see ei ole probleem. Küsimusi tekitavad mõningad muud märgid. Auto on väidetavalt Eestis 2011 novembrist ja selgub, et sel ajal käis masin viimati ka Revalis. Eelnevalt mainiti, et auto on müügis kuskil aasta aega juba. See on 2012 esimesest poolest siis. Revalis märgitud ja praegune läbisõit erinevad ca 20 000km. Nii, et lühikese ajaga on sõidetud see maha. Alates 2011 nov kuni 2012 esimesse poolde. Noh, võib olla. Teeb umbes 4000km kuus. Eriti ei usu ikka, ju siis ikka vahelduva eduga on sõidetud temaga siiani. Müüja väidab, et Revalis kontrollitud ja vahetamist vajasid ainult piduriklotsid. Tõsi, kuid see tehti 2011 aastal. Tähendab 20 000 on maha sõitnud ja enne praegust müüki pole mingit kontrolli tehtud. Mina käiks enne müüki korra esindusest ikka läbi, et endal oleks selgem pilt. Selle 20k jooksul pole ka õli ega filtreid vahetatud? Kuidagi imelik omanik. Sõidan meeletult, hooldust ei tee, viskan 26 000 müüki(nagu eespool Ramm mainis) ja mingi aeg hiljem tõmban 9000 lihtsalt hinnast maha? Loomulikult on endal võimalus kohe esindusse kontrolli autoga minna ja teha asi selgemaks, mis siin ikka. Võib olla teengi seda, kuid peab mõtlema. Kuna ise Tallinnas ei ela ja kiired ajad, siis ei olegi see nii lihtne. Kui kellegil on veel mingit infot, siis oleksin tänulik.
Kas keegi on seda autot vaatamas käinud?
http://www.auto24.ee/used/1229989
Info võite ka PS-iga saata.
Tänan,
Üks rumal küsimus - Kas 2008a-2009a A8 3.0 TD 171kW mootor on sama mis vanematel A6, et 1:1'le ja pole kvaliteedi osas midagi muudetud?
http://www.auto24.ee/used/1621717
On keegi antud autoga kursis või teab midagi mis taga eestis tehtud on. Saksa ajalugu lõppeb 05.2012 ja läbisõit oli 74000. Kui miskit keegi teab siis
u2u või siia postidata igasugu info on teretulnud. Stanged olla siin vahetatud kas lihtsalt uuendamiseks või oli suurem avarii?
Miks see silma jäi? Selle raha eest saab juba facelift mudeli.
Tsitaat: |
On keegi omanud 4.2TD mootoriga? Kui pirtsakas ta on? Juttu on palju sellest mootorist aga huvitab just auto omanike enda arvamus.
Tsitaat: |
Kui A8-st rääkida, siis soovitaks ikkagi 4.2FSI mootorit. Endale sai soetatud eelmisel kevadel ja ei saa ühtegi halba sõna öelda. Vala kütust ja aastas korra õli ning naudi sõitu. Seal on mugavuse otsijale mugavust ja kiiruse otsijale sedagi,ca 6 sek 100km/h. Kütusekulust niipalju, et oma endise 2.8 A6-st suurt vahet ei näe(12-15l/100km linnas ja maanteel 8-9l/100km, olenevalt sõidustiilist ja oludest). Loomulikult tekib vahe siis ja paagis keeris kui gaasi kukud tallama. Aga see on juba oma valik ja vahel võib seda mõnugi tunda.
Tsitaat: |
Plaan siis omalegi soetada selline suur A8L.
Kas 180 000km läbisõit on V8 diislile mingi näitaja?
Mida peaks kontrollima, enne sellise läbisõiduga diisli ostmist?
Mis läbisõidu juures peaks vahetama hammasrihma ning mis sellega koos veel vahetada vaja?
Mis hinnavahemikku võiks see rihmavahetus jääda?
Lihtsalt ostin veidi ennetavat infot.
Proovisõitu tehes, liikus auto kenasti, sujuvalt ning mingeid probleeme ei tundnud.
Aga võib-olla teab keegi midagi soovitada mida veel kontrollida.
Tänan.
Info siia või U2U,
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Mina näiteks ei saa aru kuhu on võimalik aastast ca. 2k panna, kui auto on korralik, isegi esinduse hindadega.
Võib - olla üks aasta, kuid iga jumala aasta? Kui rehvid jms, sinna sisse lugeda, siis küll.
Tegelikult pole ju vahet millise mudeliga esinduse käid, tunnihind on ju sama.
A8 mootorid kattuvad ju teiste mudelitega, seega ei saa nende remonti/hooldus ainult a8 omaks lugeda. 3.0tdi võid näiteks a4 samamoodi orgaraks
remontida.
No softclose uksesulgurid (sh. tagaluugi oma, mis mingist aastast sai uuenduse) pole pooltki nii minev kaup kui näiteks keyless ukselingid.
Kui enesele luua ettekujutus, et aaaaa kaheksat peab ainult esinduses hooldama ja ainult esinduse juppidega, siis küll . . .
D3 jupid on järelturul nii või naa mõttetud kallid.
Olen oma autole näiteks afs2 retrofiti teinud ja vaadates mis hindadega kasutatud tuled liikusid, tellisin lõpuks Revalist. Tuli odavam.
Mis puudutab näiteks softclose uksesulgureid, siis nende vahetuseks kulub maksimaalselt 10min. Luugi mootor 15min.
Ei kulu ala 2k aastas autole, aga ikka jah kulub aga noh ikka ei kulu kuid ikka võib kuid siiski mitte (c) autor ..
Unustad veel kasko arved ja kütte, pesulate (poleerimine, nahahooldus, kliima holdus) arved, siis vapseee .. Või äkki kaskotki pole vaja ja nahka saab Statika vahenditega ilusaks?
Igaüks teeb nii nagu tahab/jaksab: ostab kasutatud saasta ja remondib Taavi garaazis. Muidugi auto ei kesta, remondimehed ei oska tööd teha, Audi
tehas värbab debiilikud jne.
Kui osta kõik romulatest, siis peale 2-3 aasta sõidad nagu pommi peal (tavapärane baltikumi auto), ei tea mis/millal lendab järgmisena/jälle. Kui
juppid uued ja õiges kohas vahetatud siis vahetad korra ja pikkaks ajaks unustad probleemi. Auto ei seisa töökojas ja naudid sõitu.
Kui kellegi jaoks ei ole vahet kas lisade täis A8L 4.2tdi või A4/6 3.0, no siis tore. Milleks maksta rohkem.
Palun ära erutu.
Kasko on igaühe oma vaba valik ja kõik autod pole liisingus, et see kohustus oleks.
Kui sa näeksid piiratud autode teemasid, siis seal on ka Raigo auto teema, koos hoolduse/remondi summadega välja toodud. Palun vaata ja hari
ennast.
Mina näiteks pole kunagi oma autot (st. mitut erinevat 4e d3) Revalis hooldamas käinud (va. olukorrad, mida pole võimalik mujal teha, e. component
protection ja acc kalibreerimine), kuid hooldan ikkagi korralike lemförder jms. juppidedega.
Korralikku ja head tööd tehakse ka mujal.
Sise ja välishooldus (sh. küte) ei ole ainult A8 teema, see on iga auto teema!
P.S> Paljud müüvad siin ja kiidavad "kõikide lisadega," samas pole paljusid elementaarseid lisasidki.
D3 4e sai palju huvitavaid lisasid ja vaevalt, et neid kõiki vaja on, näiteks külmkapp tagumise käetoe taga.
Palju seda reaalselt vaja on? Palju see pagasiruumi kaotab? Või polegi see a8 teema ja ei kõlbagi sinna midagi panna?
Olgem ausad, peale garantiiaja lõppu on ikka päris mõttetu autot Revalis hooldamas/remontimas käia. On ju olemas vähemalt sama pädev (või pädevam) Audidega tegelev autokeskus, kus hind on kvaliteedi arvelt kokku hoidmata odavam. Ei ole ju mõtet raha maha ka visata
Erutusest asi kaugel, aga kui keegi võrdleb A4 ja A8 ülesehitust, seda veel Audi klubis... no kamoon
1) Ütleme ausalt, A8 kestab kuid mis on nende tegelikud keskmised läbisõidud (250-300k? ja 9 aastat) ja mis on keskmine hooldusajaloo neil viimasel
aastatel? Romulate ajaloo ehk.
See selleks, et peaksid olema valmis teha suur investeering (Kastid, rihmad/kettid, turbod). O2 sensorid mõned vist kätte ei saa muudmoodi kui motor
maha, siis on mõislik ka ülejäänu ülekäia.
2) Kasko ei ole küll kohustuslik. Aga ise kirjutasid palju üks tuli maksab kui saad kiviga vastu tule-esiklaasi, kohe 500-600 lauale
3) Lömförder on kena, ostad ehk õhkpadja või kompressori Lemförderi kataloogist? Softclose juhiuksel mul vahetavad juba 3s kord garantiikorras (2korda
saksas ja nüüd ka mul). Võttab esinduse programmi järgi 2.5 tundi. Ehk kui midagi katki läheb siis sõidan sinu juurde, vahetad uus A osa 15 miniga ja
annad garantii töödele ja varuosale. Samas loodan et hind kokku on esindusest ka mingi 2-3 korda väiksem
4) Hindade kohta, Revalis on A osa -15% odavaim, -20% töötund. Teebki sama mis Forss. Sellepeale 2 aastat garantiid ja võimalus anda vastu pead kui
midagi katki teevad remondi käigus. + märge hooldusraamatu. Auto ostmisel tahaks et auto oleks esinduse ajalooga, eks? (mitte mingi teine aga väga
pädev koht)
5) Ikkagi nõustun, et pole mõttet vana autole uut kasti osta Audis, sest seda annab korda teha ka muujal. Pidurid ehk targem ka aftermarket osta, kuna
stock annavad soovida. Üldiselt teeninduses maksan kindlustuse tunne eest. Arusaam et Auto mis kunagi maksis 100+k on 6 aasta pärast samaodav hooldada
kui rahvaklassi auto on täielik utoopia.
6) Muud "asjad" (naha hooldus näiteks) on jah isikliku soovi lisakulud. Kuid vaevalt sa kaltsukat saad lihtsa vaevaga rikkuda, nahka aga ülilihtne.
Eriti valge nahk + odavad teksad mis värvivad ja tagataskude peal on teravad nööbid.
7) Lisadest niipalju, et nad on alati mõttetud kui sul neid pole. No ehk meil on vist ainuke tõesti mõttetu lisa on rea tuvastamise süsteem, mis ei
toimi Eestis.
Ei provotseeri vaidlust, kuid veenduda inimesi, et A8L hooldus on üliodav ja võib üldse ilma investeeringuta läbi saama... no ei tea. Selliste
autodega 1k peab alati olema varuks.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Käisin seda vaatamas aga tundus et avarii üle elanud eest ja tagant,ilmselt kahe auto vahele jäänud.Pagasiluuk ei toiminud,pidi ise üles punnitama ja
kui alla tagasi lasin siis kinni ei imenud.Samas puudusid tagant igasugused embleemid ja paigaldatud olid led tuled.Ees kapott ei istu hästi oma
kohal,pildilt ka näha.Käima ei läinud,aku tühi.
Siit ka küsimus,kas on mõtet mul seda autot edasi vaadata või kohe käega lüüa ja järgmist otsima hakata.
http://www.mobilstar.ee/used/detail.php?ct=ba6762669ed176398332l6
Tsitaat: |
Tere,
on silma jäänud selline isend
http://www.auto24.ee/used/2157610
Kuna asub Valgas, siis küsiks kas keegi klubiliikmetest kes Valgas või seal lähistel pesitseb on seda masinat vaatamas käinud või teeks mulle teene
6packi eest ja käiks vaatamas, mis seisukorras on jne. Kuna endal hetkel pole lihtsalt aega sinna sõita.
Kui keegi viitsib seda teha siis võib mulle kirjutada seisukorrast kas otse siia temasse või siis mailile kristjan.oras@gmail.com või ka otse
helistada ja öelda kas on mõtet ise kohale sõita või ei tel 56667977
Ette tänades,
K.
Muidugi see ainult minu arvamus, aga kui vaatad A8 mudelit siis ikka vaata korraliku varustusega, muidu pole antud mudeliga mingit effekti (ne rõba ne mjäsa). Antud masin on suhteliselt varustuse vaene ja ei näe küll midagi "WOW" effekti miks peaks võtma sellise hinna eest.
Tsitaat: |
Sellist autot peaks kindlasti kaabeldama. Ühe analoogsega (mitte sellega)on mul väga halb kogemus ülevaatamisel. Õhk, acc radar, üks kurvikas, kliima tühi, nukaketid, kessy ja veel nipet näpet. Väljast tundus hea kõik. Seal on, mida vaadata.
Hm, sellel audil kirjas kuulutuses "diferentsiaali lukustus (elektrooniline, ees, taga)" kas uuemal A8 ongi lukud peal?
http://www.auto24.ee/used/2304157
Seda autot on keegi vaatamas käinud? Mis arvata, võibolla keegi märkab juba piltidelt midagi kahtlast.
Endale tunduvad need tagumised telekad kahtlased, et vist pole tehasest.
Mingid telekad on kõige viimased asjad üldse, mille pärast pabistada ja autot mitte osta (kui ülejäänud meeldib ja auto on korras). Samuti pole ka ju veljed orig. Mine vaata auto üle ka kui optiliselt meeldib, siis vii kuhugi kontrolli (Reval, Flameko) ja kui saad sealt aksepteeritava vastuse, siis osta ära
Kui suudad aksepteerida tõsiasja, et viis aastat puudub hooldusajalugu.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2343703
Selle kohta teab keegi midagi auto päris pikalt juba eestis olnud. 2010 aastast.
Tsitaat: |
Selle info leiab iga inimene. Need avariid 500-2000 on arvatavasti mingid stange kriipimised sellise auto puhul. Huvitav on see et need 3 avariid on
koik järjest tehtud.
See viimane omaniku vahetus tundub kahtlane. Et just ostnud ja juba müüb.
Tere.
Keegi sellest autost teab midagi täpsemalt?
http://www.auto24.ee/used/2515135
See on selge, et mõned tuhanded naguinii kohe vaja investeerida. Ma rohkem seda meelt, et kindlam on ise lasta ketid rihmad vahetada kui uskuda
kuulutustes seda, et just on tehtud 2000 euro eest remonti ja siis müüakse maasikas 1000 euroga ära.
Imelikud tunduvad need omanikuvahetused.
Kuidagi liiga palju ja liiga tihti.
Tsitaat: |
See 2000 oli lihtsalt näide.
Kogemus olemas c6ga. Ostsin ühe odavama mis netist saada oli 7000.- ja vahetasin kohe pihustid, õlid ja ketiliini ära. Läks veits üle 3000 euri.
Samas tean kus osteti "heas korras" 3.0 c6 ja peale natukest sõitu pihustid vahetusse ja lisaks veel kütte pump.
Vahe oli selles, et seal oli ostuhind kõvasti suurem kui 10 000.-
Selge on see, et see auto pole tutikas ja tuleb investeerida.
Ma ei näe pointi osta 15 000.- eest samat a8 millel on ilus jutt all ja mõned sajad tuhanded maha keritud.
Sellel 15000.- sel tuleb samamoodi suht kohe hakata samu asju vahetama.
Tänapäeval auto24 müügikuulutustes sõltub kõik sellest, et kellel on suuremad munad ja kes julgeb sama prahi eest rohkem raha küsida.
Nende autodega mis ongi reaalselt heas korras sõidetakse enamjaolt ise mitte ei müüda head asja maha.
Konkreetse auto puhul huvitabki, et võibolla keegi teab midagi lähemalt rääkida või on ise kokku puutunud selle masinaga. Miks neid omanikevahetusi
niipalju suht lühikese aja jooksul tehtud on.
OT: 15000€ leiab kindlasti juba vähesõitnud (kontrollitava ajalooga) 4.2tdi, millega sõidad aastaid muretult.
Lihtsalt mida aeg edasi, seda raskemaks läheb korraliku isendi leidmine.
Ühel päeval on need samamoodi 15a+ vanad ja hakkavad kõik diislile iseloomulikud hädad kummitama.
Ise meenutan oma 4a. kogemust 4.2tdiga ainult positiivselt.
keegi selle kohta oskab midagi õelda? peale selle, et auto 30k tagurpidi sõitnud ja 2 avariis osalenud...
http://www.auto24.ee/used/2730836
Oskab keegi rääkida D4-jast? 4,2tdi ja 3,0tdi.
Tsitaat: |
Eestis mü0davatest autodest on silma jäänud 2 autot
http://m.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2656826
http://m.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2630140
Muidugi lasen auto üle kontrollida, aga mis oleksid suuremad hoolduskulud sellise läbisõidu juures?
Tsitaat: |
Kas tumesinine värv on taotluslik?
Kardan, et A8 puhul võib see kunagi müües komistuskivis saada.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Olen kuu-kahe pärast esimest autot ostmas. Kaldun Audi poole aga olen suht võhik.. Eelarveks on c.a. 20.000 +-2.000 euri. Ei osanud kuskile teemasse
sekkuda ja otsustasin siia kirjutada.
Otsin nelikveoga sedaani, automaat kastiga. Mulle meeldivad nii C6/7 A6'ed ning D4 kerega A8'd. Plaanis on sõita enamjaolt töölt-koju ning kuus
korra või kaks Tallinn-Riia vahelt.
Olen natukene lugenud ja saan aru, et 3.0 diislitega on probleeme ja võib-olla ma sõidan liiga vähe diisli jaoks. Kütusekulu ei ole otsustav faktor
kuid hetkel viie liitrine ennast ilmselt ei õigusta.
Kas ma olen õigest aru saamas, et korralik D4 A8 sellesse eelarvesse hästi ei mahu? Iseenesest ei ole oluline kas ta on C6/7 või D4 (kuigi see on
kõige sümpaatsem), peaasi et oleks hästi hooldatud ja kaasaegsete lisadega. Milline võiks olla hea Audi, arvestades minu eelarvet ning kilomeeterid
kuus?
Kui su kodunt-tööle vähemalt 10-15km ei ole, siis jäta diisel välja valikust.
Linnas sõites saad nautida külma autot (kui ei ole peal webastot), üsnagi suurt kütusekulu, sest mootor on kogu aeg külm ja DPF-i probleeme.
Kõige mõistlikum diislite hulgas igapäevaautoks on 3.0 TDI, sest pea ükskõik mis seal katki läheb saab selle ühe päevaga korda.
Igasugused topeltturbodega autod, millel peab enamuse asjade jaoks mootori eemaldama on oluliselt kehvem pidada.
Bensukatest on suuresti edevuse küsimus - 2.8 FSI või 3.0 TFSI. Bensukat OLULISELT lihtsam leida väiksema läbisõiduga.
A8-t natuke raske leida selle raha eest.
C7 küll. Kui diisel, siis kõige mõistlikum on ilmselt 230kw 3.0 TDI, kui leiad selle rahaga, jäävad käigukasti mured olemata.
Või siis katsu leida 16-17k ning jäta ülejäänud raha remontfondi, et ei oleks ahastust, kui mehhatroonikaplokk vaja vahetada
C6 jäta ostmata. Väga vananenud on see võrreldes C7-ga.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Päris informatiivne kokkuvõte - https://www.youtube.com/watch?v=PijHDhQ3Gas