Foorumi logo

Audi S4 Quattro Avant 4.2 253kW
argo12 - 09.10.19 11:31

Tuttav soovib S-i ja antud isend jäi silma. Teab keegi sellest midagi rääkida või äkki on selle kohta ka siin foorumis kusagil teema?

http://www.auto24.ee/used/3189072


aixx - 09.10.19 11:49

Konkreetset autot ei tea, aga vähemalt tüüpviga on parandatud, kindlasti küsida arvet ketimajanduse vahetuse kohta. Sealt võiks paista, mis tegelikult vahetatud ja küsida võiks ka miks vahetati.


stihl - 09.10.19 12:14

Mulle küll meeldib see auto ja eriti selle hooldusajalugu.
(pole näidsatud, kas Eestis seda täidetud on, aga viimane hooldus saksas ja regamine Eestis langevad enam vähem ühte auku.

Ühesõnaga, tulek kohapeal üle vaadata, et ta kuskilt kõver ei oleks (eesti läbisõit on ikka imeväike, ehk on pikalt kereremondis vedelenud) ja muud midagi.

Mingid tüüpvead mind üldse ei huvitaks, tänapäeva mootoritel on kõigil üks suur tüüpviga: õli ja filtrit peab igal juhul vahetama.

.


Marx0 - 09.10.19 19:44

Tere

Kuna ise otsisin S-i ligi aasta siis olen ka selle auto ajalugu uurinud.
Tegemist on ühe Tartu autoärikaga kelle juures käisin ühte C5 S6 vaatamas ja selle auto ostmis isu läks kohe üle.
Konkreetne auto on väga pikalt müügis olnud mingiaeg tekkis uus kuulutus uute piltidega lihtsalt.
Kui vaadata ühte vanemat osta.ee kuulutust ja seal olevaid kommentaare siis ehk saad selgema pildi.
https://www.osta.ee/sport-audi-s4-106026742.html

Aasta esimeses pooles oli müügis selle kuulutusega https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3072396&cache_missing=1


rocket - 10.10.19 08:48

Folkloorist pärit metonüümia "kolvirõngad vajavad vahetust" võib läänepoolsematesse murrakutesse ülekantuna tähendada, et vahetust vajab mootor. Väga meenutab kui esimese remondisoovitusena mittekäivituva auto puhul kõlab veel 2019. aastal bensiinipumba vahetus.


stihl - 10.10.19 12:15

See kolvirõnga jutt on muidugi iba.
Kui ühes või kahes pütis kaob rõhk ära, siis on klapid ära, mitte rõngad. Ise väidab ta samas, et pead on tehtud?

Kas sel mootoril ehk ka "klaasist" hülsid?
Ainult neil on see võimalik, et 250t pealt võib otsad anda. Aga ka siis ei vahetaks ma mootorit vaid laseks malmhülsid panna, pole ju mingi kosmoseteadus.
See peaks muidugi kajastuma ka praeguses müügihinnas.

.


Rix - 10.10.19 12:28

Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
See peaks muidugi kajastuma ka praeguses müügihinnas.


Aga kajastubki sellel kujul, et tegemist on turu kõige odavama B6/B7 S4-ga.


Rom - 10.10.19 13:14

Kuulutuses väidetakse, et ketid vahetatud 2018a. alguses, aga osta.ee oksjonil seda ei mainita, kuigi oksjon toimus märtsis.
Oksjonil oli ka võitja, kuid omanikuvahetust ei toimunud? Kas siin tegemist hea sõbraga, kes aitas hinda kergitada või oli nii ront, et ei läinud kaubaks...
Imelik veel see, et lisatud pildid service raamatust, aga ketivahetuse kirjet ikka pole...
Müügipõhjus: uus auto olemas / tegelikult on teada, et tegemist ärikaga.
Kolvirõngaste jutu peale naersin valju häälega :D Aga samas ka imestasin, et müüja nii lahkelt infot jagas.
Pole küll üldse oluline, aga kuulutustes nimede valik köitis samuti tähelepanu.
Minu arvates on see teema pärl!


100 - 10.10.19 13:41

Mõttetu ront.:)


stihl - 10.10.19 14:33

Üks hunt on veel ju sellest ajast: https://www.auto24.ee/used/3163673

Sellistel pole mitte mingit vahet, kas ta on 03 või 04 aasta. Aga küsitav hinnavahe on 50€.
Ehk siis selle katkise mootoriga variandi eest võiks mingi 3500 pakkuda, siis saaks ta heaks ka.

.


argo12 - 11.10.19 08:02

Selge siis selle esimesega. Ei hakka seda vaatama. Tänud vastajatele!