Foorumi logo

c7 kerega Allroad - Tahaks veidi nõu küsida
stetter - 13.10.19 18:30

Tere

Mõnda aega nüüd peas keerutatud mõtet, et soetada c7 kerega Allroad. Kuna kindlasti peab olema disla ja 2.0 kuidagi väga ei köida. Mis on silma jäänud et väga paljud autod suhteliselt kehva varustusega seega on rohkem silma jäänud need vähe kangemate kw-dega.
Olen uurind siit foorumist, et see 230 kw ongi mõistlikum osta kuna seal parem käigukast? Millise läbisõidu peall tavaliselt need lekke- ja ketiprobleemid hakkavad? Mis on sellise auto kütusekulu keskmine nii et pool linna ja pool maanteed? 8- ga saab hakkama? Kuidas see õhkvedrustus vastu peab? Mis on sellise tavalise hoolduse hind keskmiselt?


Torm - 13.10.19 19:32

Tere,

Soovitan kontakteeruda kasutajaga Jann, kes bitdi Allroadi juba pikalt omanud. Millalgi oli müügis ka, äkki saate isegi kaubale.

Edu ja jaksu.


merchant - 13.10.19 19:54

8-se kulu saamiseks peab ikka kõvasti muljuma või pidevalt ummikus istuma. Hooldused esinduses 2-3 sotti, kui midagi suuremat vahetama ei hakka.


antsu - 13.10.19 19:55

Saab selle 8ga hakkama küll. Maanteel ökotades saab ka 5/100-le.

230kw biturbol on veidi vähem hädasid kui 150 ja 180kw-stel just tänu paremale käigukastile. Muud hädad on samad :).

Ketid.. vahel 100K vahel 150-180k. Oleneb autost. Vahekarteri leke on osadel autodel 70k pealt, osadel 200k pealt. Go figure. Ketid tavaliselt on selline 150k-180k-200k läbisõidu lugu. See 8ne kast on parem kui 7ne aga ega ta nüüd väga pommikindel ka pole. Kui on üle lastud hooldustega siis peab ka seda remontima.

Soe soovitus on leida auto millel on ära tehtud vahekarteri leke ning uued ketid paigaldatud ja otsakaaned vahetatud. Siis on tükk aega mureta. pea 300k pealt võib kummitada pihustite probleem, et vajavad vahetust kuna on ära väsinud.

Õhkvedrustus on c7 peal suhteliselt töökindel. Sõidan ise masinaga mis on 2 a minu käes olnud ja 30k sõitnud sellega ja pole olnud probleemi. Sõbral on Allroad on sõitnud eestis 70k km ja pole ka probleemi olnud. Autol on pea 300k vist ees juba. Võrreldes C5-ga on asi ikka oluliselt parem. Õnneks pole see patjade hind ka midagi väga kallist.


Jann - 14.10.19 13:24

Asja tuum on selles, et leida korralik auto, kus ka varustust oleks, ning kerija näpud oleks eemal olnud. Elu on näidanud, et see ei ole lihtne ülesanne. Võrreldes 150-180 kw mootoritega on 230kw igasugu lekkeid alt ja pealt väga vähe minu kogemuse põhjal. Eks väikeseid üllatusi võib ikka ette tulla nii keeruliste autode puhul, selleks tuleb valmis olla. Igal juhul on see parim valik selles segmendis. Edu otsingutel ja kindlasti kasuta ostuabi, kui ise ei valda teemat.


andrec - 14.10.19 16:56

Tsitaat:
Algselt postitas: antsu
Õhkvedrustus on c7 peal suhteliselt töökindel. Sõidan ise masinaga mis on 2 a minu käes olnud ja 30k sõitnud sellega ja pole olnud probleemi. Sõbral on Allroad on sõitnud eestis 70k km ja pole ka probleemi olnud. Autol on pea 300k vist ees juba. Võrreldes C5-ga on asi ikka oluliselt parem. Õnneks pole see patjade hind ka midagi väga kallist.

Üks mu klient just ostis C7 Allroadi ja 200k kellal. Ükspäev enam ei tõstnud autot. Sai veits otsitud milles probleem. Lõpuks avastasin, et juba on romula kompressor küljes ja see oli ära surnud.
Kette olen vahetanud 150kw ja 180kw masinatel kuskil 200 000km juures enamusel. Üks juhus on kus 100 000 juures vahetasin ja nüüd üks A7 tuleb järgmise kuu alguses millel 140 000km ees. Sellel A7 lekib ka õlijahuti tihend ja Adblue pihusti lekib(immitseb) välja poole.


Leopold661 - 14.10.19 17:32

Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Tsitaat:
Algselt postitas: antsu
Õhkvedrustus on c7 peal suhteliselt töökindel. Sõidan ise masinaga mis on 2 a minu käes olnud ja 30k sõitnud sellega ja pole olnud probleemi. Sõbral on Allroad on sõitnud eestis 70k km ja pole ka probleemi olnud. Autol on pea 300k vist ees juba. Võrreldes C5-ga on asi ikka oluliselt parem. Õnneks pole see patjade hind ka midagi väga kallist.

Üks mu klient just ostis C7 Allroadi ja 200k kellal. Ükspäev enam ei tõstnud autot. Sai veits otsitud milles probleem. Lõpuks avastasin, et juba on romula kompressor küljes ja see oli ära surnud.
Kette olen vahetanud 150kw ja 180kw masinatel kuskil 200 000km juures enamusel. Üks juhus on kus 100 000 juures vahetasin ja nüüd üks A7 tuleb järgmise kuu alguses millel 140 000km ees. Sellel A7 lekib ka õlijahuti tihend ja Adblue pihusti lekib(immitseb) välja poole.

Krt teinud siis tehas mingi kindel välp või üldse rihama mootor. Praegune varjant nagu loterii. Võib ju mõelda, et sõidumõnu maksab aga tehase praaki kinni maksta kliendil?


andrec - 14.10.19 20:04

Tsitaat:
Algselt postitas: Leopold661
Krt teinud siis tehas mingi kindel välp või üldse rihama mootor. Praegune varjant nagu loterii. Võib ju mõelda, et sõidumõnu maksab aga tehase praaki kinni maksta kliendil?

Tarbimisühiskond. On mõeldud nii, et sõidad 5 aastat(100 000km) ja viid tagasi, ning võtad järgmise uue.


Rain573 - 14.10.19 20:59

Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Tsitaat:
Algselt postitas: antsu
Õhkvedrustus on c7 peal suhteliselt töökindel. Sõidan ise masinaga mis on 2 a minu käes olnud ja 30k sõitnud sellega ja pole olnud probleemi. Sõbral on Allroad on sõitnud eestis 70k km ja pole ka probleemi olnud. Autol on pea 300k vist ees juba. Võrreldes C5-ga on asi ikka oluliselt parem. Õnneks pole see patjade hind ka midagi väga kallist.

Üks mu klient just ostis C7 Allroadi ja 200k kellal. Ükspäev enam ei tõstnud autot. Sai veits otsitud milles probleem. Lõpuks avastasin, et juba on romula kompressor küljes ja see oli ära surnud.
Kette olen vahetanud 150kw ja 180kw masinatel kuskil 200 000km juures enamusel. Üks juhus on kus 100 000 juures vahetasin ja nüüd üks A7 tuleb järgmise kuu alguses millel 140 000km ees. Sellel A7 lekib ka õlijahuti tihend ja Adblue pihusti lekib(immitseb) välja poole.


Oled mõõtnud kettide pikkusi? On uuel ja vanal ketil pikusevahe? Tehas näeb ette seal pinguti vahetuse ainult.
Eks õhkvedrustus on nagu ikka vajab vahel tegemist. Olen oma 211 kere mersuga mingi 200000 km sõitnud ja 1 padja olen vahetanud mis enne seda oli juba 200000 sõitnud. 30K suht naljanumber. Üldiselt polegi õhkvedrustusega probleeme. Aga kui tuleb siis nutetakse silmad peast ja hakatakse tavavedrude peale ümber ehitama :D


merchant - 14.10.19 21:45

Tsitaat:
Algselt postitas: Leopold661
Krt teinud siis tehas mingi kindel välp või üldse rihama mootor. Praegune varjant nagu loterii. Võib ju mõelda, et sõidumõnu maksab aga tehase praaki kinni maksta kliendil?

VW 1,4TSI mootoril kestsid ketid vabsee 40 000... :D


stihl - 15.10.19 06:18

Tsitaat:
Algselt postitas: merchant

VW 1,4TSI mootoril kestsid ketid vabsee 40 000... :D


No seda nende plekitükkidest kokkuneeditud asja ei saa vist päris ketiks kah nimetada.
Jalgratta kett on minimaalne kett, kus on peale neetide ja mingid rullikud vähemalt.
Ja eks nad armastavad oma 30 tuhat välpa ka sõita, "tehas ju lubab".

.


andrec - 15.10.19 07:41

Tsitaat:
Algselt postitas: Rain573

Oled mõõtnud kettide pikkusi? On uuel ja vanal ketil pikusevahe?

On küll pikkuse vahe.
Vaata 7:30 palju vana kett mängida annab ja 18:37 uus: https://youtu.be/4-tEV5KOd4g


Rain573 - 15.10.19 11:48

Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Tsitaat:
Algselt postitas: Rain573

Oled mõõtnud kettide pikkusi? On uuel ja vanal ketil pikusevahe?

On küll pikkuse vahe.
Vaata 7:30 palju vana kett mängida annab ja 18:37 uus: https://youtu.be/4-tEV5KOd4g


Okey, nii tundub, et täitsa veninud jah. Oleme siin mõõtnud neid ja pole mõõtes pm vahet olnud.


ACE16V - 15.10.19 17:53

Natuke veel OT-d. Rääkisin ca poolteist aastat tagasi IWIS-e tehase esindajaga, muuhulgas ka nende automootorite kettidest ja tema väitel on autotootjate nõue neile, et mootoriketid peavad kestam 250 tuhat km. Seda siis teatud, kooskõlastatud töötingimustel muidugi.

Terv.


sigaelmar - 29.11.19 19:10

Kas su lause on 100% korrektne või on sealt puudu sõna "vähemalt"?