Oleks huvitatud a3-est (1997-2000 ) aga ei tea selle isendi häid-halbu külgi. Ja miks neid nii vähe eestis liigub? Ärge palun niisama arvama-pakkuma hakake, tahaks pädevat infot.
Neid liigub Eestis rohkem kui A2'sid ja TT'sid.
Neid hakati tootma 1996, kui Audi üritas uuesti siseneda odavamate autode segmenti. A3 põhineb VW Golf'i platvormil, mootor paikneb risti, mitte
põiki. Mootorid 1,6 ja 1,8 bens ning 1,9 disla.
Sulle teab muud pajatada vast liige "hamlet"
Varuosad odavad ja nii mõndagi annab ise teha või siis külamehel.
....soovitan enne ostu siiski Audi esinduses diagnostikas käia.
Maitse asi..
Aga ma arvan et see on rohkem naisteauto
Tõsi ta on et müügis on neid vähe...aga (turu)hinda peaks see auto tulevikus ka hästi hoidma.
meil on peres üks 99a. 1,9tdi (81kw@tuningbox) olnud ligi aasta. Mitte midagi hullu ei ole selle ajaga lagunenud . . . esimesed kondid ja stabika
varda puksid . . . ja see on kõik. Imo. arvestades auto vanust ja meie teid on see köömnes.
Ruumi on igas asendis rohkem näiteks kui type89 kupees.
1,9tdi (81kw tehasest) kütusekulu on täiesti ebanormaalne imo. Kui mntl. kulgeda max. 110km/h siis pole mingi probleem keskmist alla 5l/100km peale
saada. Nii linn ja mnt pooleks siis. Aga kui mntl. 110 ületada, siis võib keskmise sinna 5,6kanti arvestada. Eriti suur asi küll
Muidu üllatavalt suur seest nii pisikese auto kohta.
edit: kui talvel oli -30 ja rohkem, läks see punn käima
urises kahtlaselt küll, kuid läks
tere, sr-ist soovitati siia pöörduda seega järgnebki copy-paste sealsest teemast:
"oleks siis paar küsimust Audi A3-e kohta.
mis siinsed kasutajad asjast arvavad? tasub osta või mitte?
ootaks igasugu põhjendusi ja kommentaare ning argumente!
auto tootmisaasta 1998-2000 ja mootor 1.6/1.8/1.8T?
1.6 on vist liiga lahja kui vahepeal ikka tiba vajutada ka tahaks?
samas kuidas on 1.8 ja 1.8T bensiinikuluga?
(muljetagem bensiinimootorist ja manuaalkastist, diislit ei taha)
endal on mõtteis mingi A3 aga ei suuda valida ja ootaks abi.
tänud ette"
1.6 pole ka midagi viga -selle kere kohta on 74kw küllaltki korralik.pigem vaata et kliima oleks peal,osadel on esimene istmetevaheline käetugi
puudu(pole neid eriti saada).kindlasti tasuks diagnostikas käia ja nii elektroonika kui veermik üle vaadata.varuosad on mõistliku hinnaga ja ega eriti
see a3 laguneda ei taha.
ühesõnaga mina olen enda omaga rahul ,kuigi on müügis-põhjus on hoopis selles et pere tõttu vaja suuremat.
ja ega neid 2ukselisi eriti taheta osta.
tänud vastuse eest, jätan öeldu kõrvataha ja ootan veel kommentaare
ehk oskad 1.6 mootoriga a3-e keskmisest kütusekulust ka rääkida? eeldusel, et sul ikka bensiiniga on
maanteel 5.5-6.5 arvan- vähemalt olen nii kokku arvestand-tegin hiljuti eestile tiiru peale (hiiumaa,saaremaa ,suur munamägi jne)
linnas kuskil 8-9 vist(aga oleneb olukorrast ja sellest kuidas lapakat tallad). all on 205/65/15
Kes tahab sellele autole teist komplekti rattaid, nt talveks, saab nende omanikuks helistades 521 3040
Naine sõitis ca pool aastat 1.6L A4 automaadiga. Müümise põhjus oli 74kw mootor.
1.6 on mootori kujuga asi - röögib. aga ei liigu. Enamus mootoreid ära piinatud, kolvikolin sees.
Ja see 5.5 unustage ka ära. See on paras õlle mahu %.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=29537#pid202530
lisaks ei näe ise mingit mõtet väikesel bensukal.
Meil peres see a3 tuningboxiga ja väänet on tänud sellele u. 330nm mis igapäeva liikumises on täiesti piisav. Ka maanteel möödasõidud ei valmista
mingeid probleeme.
Olin ise ka ennem igatepidi diisli vastane, kuid olude sunnil liikusin sama diisliga talvel ja igasugune arvamus muutus. Never ever ei osta endale
väikest bensukat, kuna ei näe sellel mõtet. Olen viimasel ajal mõned korrad kõrval istunud nendes väikestes (alla 2l) bensukates ja nagu prr ütles,
siis need ainult röögivad, kuid edasi ei käi. Väike diisel + chip vms, ja igapäeva liikluses palju mugavam ja odavam. Kui nüüd keegi tuleb seda diisli
pumba vms. juttu ajama, siis soovin õnne ette!
Sillad lihtsad, salongis üllatavalt palju panipaiku, kõrge pagasiruum igati abiks. Linnas hea väike manööverdada, samas maanteel ilusti teepeal.
Kindlasti on ka paremaid ja halvemaid, kuid pole a3 häda midagi vähemalt
ei tule iga nurgapeal vastu
74ne mootor sai ka sellepärast valitud et kindlustus odavam kui suurematel.
mul on selle autoga 2 suurt muret ainult-last on paha taha turvatoolile kinnitada ja kliima puudumine pole suvel just kõige meeldivam asi.
Panin 3 A3-teemat kokku, et ei peaks pidevalt ühelt teisele viitama.
Kustutasin emotsioonid ära, samuti hamleti vastavad postid kütusekuluteemast. Seal võiks kajastada siiski korras mootoriga auto andmeid. Pole vast
mingi ime A3-ga ka 25L/100 kulu saada, kui mootor kapitaalselt häälest ära on.
Minu muljed A3-st:
Kui oled rahuliku sõiduga, siis 1,6 74kW on A3-l täitsa ok, liigub küll, mina olen rahul. Kütusekulu on minul nii (automaatkastiga) 7,5-8,5. Kui
rohkem vajutada, linnas ummikustes istuda ja talvel tuleb keskmiseks 10 kindlasti.
Enne ostmist lase masin usaldusväärses kohas kindlasti üle kontrollida ja hoia ise ka silmad lahti kui auto üle vaatad. Hooldusraamat ei näita suurt
midagi. Jupid pole kallid, aga ega need tasuta ka pole
Sõita on muidu mõnus, rool käib hästi ja hea väike masin linnas manööverdamiseks. Maanteel liigub 130-ga paremini (on stabiilsem ja vaiksem) kui
näiteks mu eelmine suurem auto (Toyota Carina E).
Ees on ruumi kõvasti, istmed on päris mugavad. Tagumine iste pidi ebamugav olema, aga mind see eriti ei huvita Puudust tunnen topsihoidjatest, muidu on panipaigad head.
Soovitan kindlasti panna karterikaitse (1500-), õlivann on üsna madalal nagu ma oma kurbadest kogemustest tean.
Võrreldes teiste 1,6 mootoritega tuleb arvestada, et õlivahetusel kulub õli rohkem - 4,5l. 1,6 mootori kohta üllatavalt palju, tavaliselt on neil alla
4 liitri.
Ise arvan, et selline masin on sobiv, kui rohkem on liikumist linnas ja tavaliselt masinas üle kahe inimese ei istu.
Tsitaat: |
Kuidas A3 quattroga on? Auto24-s oli ainult üks nelikveoline pakkuda aga hind 450 tuhhi natu palju. Ilma essita Q-d polegi?
A3 quattro (haldex) on olemas:
8L kerel (99-03) 1.8T (110 kw ja 132 kw) ja 1.9TDI (96 kw) mootoriga + S3
8P kerel (03- ) 2.0T FSI (147 kw), 3.2 (184 kw) ja 2.0TDI (103 ja 125 kw) mootoriga + S3
edit: rocket jõudis samal ajal postida kui ma täiendasin
Neid A3 quattro mootorivalikuid on siiski pisut rohkem, 1.9TDI ja 3.2 näiteks ...
Tsitaat: |
Huvitab 1,9tdi ~1997 aasta masin. Loll küsimus aga, kas on väga suur kontrast kui istun C5-st A3-e. Ei ole kogemusi väikeste autodega eriti. Püüdsin täna mõttejõul sõites ette kujutada kui autol tagumine osa puuduks aga see vist ei anna päris õiget pilti
Kui sa valdavalt üksi või kahekesi sõidad, siis suurt kontrasti tegelikult ei ole.
Mina sõitsin ka varem suuremate autodega ja A3-le üle minnes erilist kontrasti tegelikult ei tunnetanudki. Ruumikuse mõttes ei ole esiistmetel olles
eriti vahet, kas oled A3-s või suuremas autos. Tagaistmel pidi päris ebamugav ja kitsas olema ja tagumiste uste puudumine ei ole ka mõnus.
Aga on ju ka 5ukselised A3-d?
Alguses oli A3 ainult 3-ukselisena, 5-ukselised tulid veidi hiljem. Ehk vanemad ja odavama otsa A3-d on kõik 3-ukselised
Mida arvate sellest autost?
http://www.auto24.ee/used/705224
Kas tõesti viimasel pildil näha koopaääres rooste? Kuidas see 20klapiline vastu peab ja kas hoolduseks vaja kindlasti tallinnasse sõita või üldse
selle a3 korras hoidmiseks?
Mul oleks aastane läbisõit umbes 25 tuhat ja enamus aeg üksi-kahekesi sõit, peaks normaalne olema?
92 kw ja kliima, manuaal nagu ei tohiks tähendada suuri kulutusi, isegi ootamatute vigade puhul? Ja kas teate öelda, kas a3-l sarnane veermik, nagu
A4-l? Paaril tuttaval A4 olemas ja neile selle silla pärast ei meeldi ja 1,6 mootor pidi ka rohkem kütet võtma kui b4 2.0 66 kw (sellepärast vaatan ka
92 kw poole ja 85kw-ga harjunud muidu).
Liikusin sama kooslusega 2002 aasta A3-mega poolteist aastat. Läbisõit selle ajaga ca 45t km, peale korralise hoolduse ainuke kulu oli paar esisilla
puksi, kuigi masin nägi kruusateid, metsavahet jms üsna tihti.
A3-medel on kõigil VW Golfi veermik = kulu ja lagunemine olematu.
Mootor on stamp VAG grupi 1.8 20V st. tänaseks oskab seda ilmselt iga saksa autot näinud mehhaanik hooldada.
Mina sain reaalseks küttekuluks 8,midagi, tagasi ei hoidnud.
Tubli transpordivahend oli, veidi igavavõitu vaid.
Plaan ka A3 soetada. Oskab keegi ehk öelda, mis on antud isendi tüüpvead, mida kindlasti peaks enne ostu kontrollima?
Hetkel on vaatluse all see
Natuke hilise reageerimisega teemale, kuid minu kogemus on 2002 1,6 (75kW) manuaaliga, millega olen praeguseks sõitnud üle 3 aasta. Tüüpvigu täheldanud pole, veermik on tõesti kindel (mõned puksid on vahetatud). Elektroonikat tasuks enne ostu siiski kontrollida, mul näiteks tuli vahetada näidikute blokk. Üksikuid "müstilisi" asju on siiski vahetada tulnud (nt tagumise kojamehe mootor, suunatulede relee, õhutoru). Muidu kütusekulu väike ning 75kw mõjub väikese kere tõttu suhteliselt ärksana.
Ise olen ka väga rahul A3-ga.
Oman 1,8 92 kw masinat, mulle endale meeldib tema täpne rool ja teelpüsivus, muidugi ka minek on tal väga hea.
Kütust rüüpab nii 8 kanti see siis 50/50 maantee ja linn.
Alguses oli harjumatu lärmakus (kuid tal pidigi olema mingi teahasepoolne sumbuti, mis teeb natukene kõvemat häält)
Kojamehe mootor on neil küll nõrk koht, kuid see ei takista mingil moel autoga sõitmast.
Tere, ei hakanud uut teemat tegema ja küsin siit.
Mida arvata A3 1.8 turbo automaadist. Pidi natuke õli võtma, kui normaalne see selle mootori puhul on ja mida tuleks eriti hoolikalt üle lasta
vaadata. Jutt käib sellest masinast
Tänud ette
Tsitaat: |
Endal veel roostet ei ole. 1.8 mootor sellise kerge kere peal on üsna äkiline, turboga ilmselgelt veelgi kiirem automaat.. Mugav kindlasti, ise eelistan ikkagi manuaali. Üks nõrk on tagaklaasi kojamees. Kuna a3-medel pole eraldi paaki (ees ja taga) klaasipesuvedeliku jaoks, siis kipub ummistus tekkima, mille tulemusel klaasipesuvedelik ei jõua tagaklaasile..
Kuidas turbo vastupidavusega lood on 1.8sel? Kas see mootor võtabki natuke õli?
Sai siis endale ka soetatud audi a3... 97, 92kw 1,8i
minul probleemiks siis kojamehe hoovastikud- esi kojamehe hoovastik korras nüüdseks, kuid tagumine tahab tõsisemat remonti.
Samuti võin öelda auto kohta, et sillad lihtsa ehitusega, jupid odavad (sarniir 12 euri)
See teema on küll juba vana juba, aga küsimus järgmine
Mida arvate antud autost ?
Kuna pole praegu audide hindadega väga kursis, siis kas sellise hinnaga tasub osta?
Aga uuem, pm samade lisadega ja sama raha eest? http://www.auto24.ee/used/853507
Tsitaat: |
Ei hakkaks uut teemat tegema, küsiks siit samast kohe.
Mida räägitakse sama aastakäigu S3'st ?
Head ja vead?
Karel
http://www.auto24.ee/used/1291645
Kas keegi teab antud isendist pikemalt rääkida? On keegi ehk vaatamas käinud?
Naisele vaja mingisugust pisikest ökopunni. Hullumeelne tehtis 95a polot osta Leidsin alternatiivi.
Lihtsalt infoks teistele:
http://www.auto24.ee/used/1698103
Viimane märge kilometraaži kohta on 02.2013 ja sel hetkel 299180km.
Plaan soetad üks igapäeva liikur. Kuna sõidan enamjaolt üksi tõõle koju nii 50km kokku. Siis eriti suurt ei taha.
Kaas keeg oskab selle konkreetse auto kohta midagi rääkida? Firma ise küll kahtlane, kuid see ei huvita.
http://www.auto24.ee/used/2061629#loan=60
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tere,
Silmapiiril konkreetne isend ja homseks vaatamise aeg kokku lepitud. Oskab keegi, midagi kosta? Kas konkreetse auto kohta või üleüldiselt, mida
jälgida?
http://www.auto24.ee/used/1821424
Käisin vaatamas 96kw mootoriga a3-e:
http://www.auto24.ee/used/2787561
Autol ainult üks võti. Puldist uste avamine ei toiminud. Mootor tühikäigul värises imelikult palju, gaasi maha lastes käis kummaline kõlksatus. Kas
see võis olla hoorattast? See kõlks käis siis, kui tühikäigul natuke gaasi anda ja siis kiirelt pedaal vabastada. Mootori soojenedes jäi vähemaks.
Sidur võttis harjumatult täitsa põhjast. Armatuuri eesmine klaasipoolne serv lainetas. Parem esituli paistis uuema välimusega, parem esitiib oli
klaasipoolsest ülemisest servast kapotist kõgemal mõni mm.
Salong ikka pisike, just tagaistujate jaoks. Kui mina oma keskmise 176cm pikkusega roolitaga istun, siis tagaistuja jalad pigistab seljatoe ja
tagaistme vahele kinni.
Muidu ilus värv ja päris magusa minekuga auto. Minu poolt jäi ostmata.
Kas selle aja A3-d on otsa saanud või mis värk on? Otsin automaati, ideaalis sellist, millel oleks rohkem, kui kaks ust külgedel. Interneeduses valik suhteliselt olematu. Igasugune info teretulnud! Ei viitsi jälle välismaalt tuua...
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |