Foorumi logo

Kumba S6 eelistada, kas 2,2 turbo või 4,2 vabalthingav?
vvv - 06.11.06 10:46

Palun tehke lollile selgeks kumba S6-te eelistada.
4,2 või 2,2 turbot.
Millised on mootorite erinevused ja vastupidavus,

turboga isendile on lihtsam hobuseid juurde saada ?

kindlasti on siin kuskil juttu samal teemal aga kahjuks ei leidnud ülesse,

Tänan info eest.
Oliver


tarmo - 06.11.06 10:50

aga loe ka antud alateemat, siit saad enamusele oma küsimustele S autode kohta vastused


Black - 06.11.06 12:47

Tegelikult on valik lihtne - osta käigukasti järgi. Kui eelistad manuaali, osta 2.2T, kui automaati, siis V8.


vvv - 06.11.06 15:19

kindlalt manuali !
aga miks manuali ostes tasuks eelistada turbot vabalthingavale ?


Eero - 06.11.06 15:40

Tsitaat:
Algselt postitas: vvv
kindlalt manuali !
aga miks manuali ostes tasuks eelistada turbot vabalthingavale ?

odavamad hobujõud ja väiksem kütusekulu.
miinusteks turbo lag.


Ulvar - 06.11.06 16:03

Tsitaat:
Algselt postitas: vvv
Palun tehke lollile selgeks kumba S6-te eelistada.
4,2 või 2,2 turbot.
Millised on mootorite erinevused ja vastupidavus,

turboga isendile on lihtsam hobuseid juurde saada ?


4,2 automaat ei ole mingi püss (esimene käik on pikk), aga on VÄGA mugav sõita, väikese mootoriga automaatidega ei anna võrrelda.
4,2 mootoriga on probleeme vähem, 2,2 nõuab rohkem hoolt ja nokitsemist.
2,2 saab lihtsalt hobuseid juurde kuni 4,2 tasemeni, aga väikestel pööretel võtab aega, kuni turbo rõhu üles saab.
4,2 on ilusama hääle ja väiksema vibraga.
2,2 võtab vähem kütust.


Ulvar


tarmo - 06.11.06 16:22

Tsitaat:
Algselt postitas: Ulvar
4,2 mootoriga on probleeme vähem, 2,2 nõuab rohkem hoolt ja nokitsemist.

Ulvar


millest tuleneb see väide?
normaalse hoolduse korral ma ei usu et 2,2 oluliselt rohkem hoolt nõuab


Ulvar - 06.11.06 16:55

Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
millest tuleneb see väide?
normaalse hoolduse korral ma ei usu et 2,2 oluliselt rohkem hoolt nõuab


No see on muidugi minu arvamus, mitte teaduslikult tõestatud fakt.
Lõdvikud, nende klambrid, andurid, by-passid, süütepoolid jms. , mida 2,2t-l ikka vaja vahetada aeg-ajalt, eriti, kui need odavad lisahobused ka veel on hangitud. 4,2-sel avad kapotti ainult klaasipesuvedeliku (ja õli ;)) juurde valamiseks.
Võrdle kasvõi siinsamas 2,2t hoolduse ja V8 alateemade postituste arvu vahet, tõenäoliselt on 2,2t-d ka rohkem liikvel, aga ikkagi.


Ulvar


vvv - 06.11.06 17:56

tundub et vabalthingav siiski rohkem minujaoks, pigistan küttekulu koha pealt silma kinni

seega oleks S6 4,2 manuaal mulle ideaal


janar - 06.11.06 20:03

proovi ise järgi, saad ise endale vastuse...


MaQQu - 06.11.06 20:39

Njah, mina liitun Black'i arusaamaga. Kui manual, siis 2.2t kui automaat siis raudselt 4.2. (automaat 2.2t S4 kaotab veerandmiilil manual 134kw Audi 200-le ning automaat S4 4.2 kaotab chipitud S4 2.2-le)
Samas ei nõustu, et 2.2 suuremat hoolt vajab - see arusaam on tulnud odavalt ostetud (loe: rontide) autode kasutajatelt. Ise kasutanud 2.2 mootorit aasta ning hooldust on mootor vajanud: bypass (ilmselt ei vaheta järgmise 5a jooksul) küünlad, piibud.
kogukulum ca 2000.- eek. 4.2 küünlad odavamad, küünlajuhtmed kõvasti kallimad, 2.2 rihmavahetus odav, 4.2 kallim jne jne. Igakuine/aastane hooldus kui selline on mõlemal motol samas hinnaklassis, remont on minu arvates 2.2 odavam, aga tulenevalt kasutajate võimsusejanust ja "üle tuunimisest" sagedami vajaminev.

Seega, kui läheb autoostuks, siis esiteks varu raha, ära osta kunagi kõige odavamat, proovi mõlemat varianti ja otsusta. Jäta alati raha ka remondiks, kasvõi igaksjuhuks. Ehk ei lähe vaja, saad ära kulutada, aga kui midagi autol viga, tekib jälle 1 kibestunud S audi omanik.


Black - 06.11.06 20:55

Tsitaat:
Algselt postitas: MaQQu
ning automaat S4 4.2

Poleolemas ...kahjuks (kuni me siin ikka C4 kerest räägime). ;)


veekaheksa - 06.11.06 23:02

Proovi mõlemat autot ja just autode seisukorda jälgi väga hoolega. Tegelikult on need autod suunitluselt küllaltki erinevad, ja proovides saad vast aimu, mis just sulle sobida võiks. Mootoritel on erinevad karakterid ja hääled, maitse küsimus tuleb kah mängu. Ainult linnas sõites pole mõtet neid osta kusjuures. Mõtle ja kaalu hoolega, mida sul endal just vaja on, ja vaata ka tulevikku, et paari kuu möödudes ei peaks autot müüma hakkama.


vvv - 07.11.06 08:40

Tänan asjalike vastuste eest,
Aitähh :)

jupi maad nüüd jälle targem mootorite erinevuse koha pealt.
Järgmine samm on nüüd testisõittu minna tegema.


aixx - 07.11.06 11:19

Mina valisin igatahes auto lähtuvalt sellest, et automaatkastiga autol oleks piisavalt jõudu igal hetkel. Kapotti olen avanud eelkõneljejatega samadeks asjadeks ainult ( klaasipesuvedelik ja õli) Linnasõiduks on S6 niikuinii liiga kohmakas- maanteel tuleb jõud paremini esile. Oluline on S6 juures jälgida et ta korras oleks. Bensukulu on V8-l kindlasti kõvasti suurem.


turbo - 07.11.06 22:22

Tsitaat:
Algselt postitas: aixx
...Kapotti olen avanud eelkõneljejatega samadeks asjadeks ainult ( klaasipesuvedelik ja õli) Linnasõiduks on S6 niikuinii liiga kohmakas- maanteel tuleb jõud paremini esile. Oluline on S6 juures jälgida et ta korras oleks. Bensukulu on V8-l kindlasti kõvasti suurem.


V8-l tuleks kindlasti ühe esimese asjana rihm üle vaadata, muidu võib juhtuda, et remondimees vaatab kapotialla ja sina oma rahakotiraudade vahele päris kaua. Kui kapotiall kõik korras, siis kestab see kaua.
Ühesõnaga mugava inimese auto.

2,2 turbomootoriga autol on kapotialla rohkem asja, vähemalt minu kogemused on sellised, nii S-ga kui ka RS-ga.
Lõdvikud, kolmikud, bypass...
Tuunimisest ma ei räägigi, sellest jääb üsna ruttu sõltuvusse:D.
Ühesõnaga nokitseja inimese auto.

Igatahes mõlemad mootorivariandid on head. Linnas minuarust
V8-l väike eelis, maanteel vilega masinal. Igatahes kui 2,2t, siis manuaal.

Kütusekulust niipalju, et minu kunagine S4 2,2t aut. võttis oluliselt rohkem kütust kui S6 4,2 man.
Selles suhtes veekaheksaga nõus, et ainult linnasõiduks need autod ei sobi.

Edu.ee


forsin - 22.11.06 21:15

Mina alustaks sellest et minu tahtmised nõuavad täpsemaid käiguvahetusi kui suudavad seda automaat kastid seega laisk ma ka ei ole .
ja minu jauks ei ole auto kui tal puudub turbo pauk on see siiis diidel või pensiin. seega minul ei meeldi sõita veoauto mootoriga (nagu gas-53) sorri ärge solvuge see on minu arvamus . sest minu turbokal puudub turbo viivitus. ja pauk on momentne mis puudub V-8 mootoril ja ja niisama kulgemiseks miks valada pentsu 4,2 -le osta siis juba ameeriklane 5,7 ja vala rõõmuga bentsu. Sorri see on minu arvamus.


raigo - 22.11.06 21:27

Tsitaat:
Algselt postitas: forsin
Mina alustaks sellest et minu tahtmised nõuavad täpsemaid käiguvahetusi kui suudavad seda automaat kastid seega laisk ma ka ei ole .
ja minu jauks ei ole auto kui tal puudub turbo pauk on see siiis diidel või pensiin. seega minul ei meeldi sõita veoauto mootoriga (nagu gas-53) sorri ärge solvuge see on minu arvamus . sest minu turbokal puudub turbo viivitus. ja pauk on momentne mis puudub V-8 mootoril ja ja niisama kulgemiseks miks valada pentsu 4,2 -le osta siis juba ameeriklane 5,7 ja vala rõõmuga bentsu. Sorri see on minu arvamus.



http://www.asfalt.pri.ee/lag.JPG
:P


Black - 23.11.06 11:28

Tsitaat:
Algselt postitas: forsin
niisama kulgemiseks miks valada pentsu 4,2 -le osta siis juba ameeriklane 5,7 ja vala rõõmuga bentsu.

Miks ameeriklasse võib benssu valada, aga Audisse mitte? Kui tahad mõnusat ja mugavat kruisimisautot, millel siiski oleks konkreetne, mitte ameerikapäraselt lödi juhitavus, on V8 mootori ja automaatkastiga Audi igati ok valik.


forsin - 23.11.06 19:02

Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Miks ameeriklasse võib benssu valada, aga Audisse mitte? Kui tahad mõnusat ja mugavat kruisimisautot, millel siiski oleks konkreetne, mitte ameerikapäraselt lödi juhitavus, on V8 mootori ja automaatkastiga Audi igati ok valik.
sellise vaatevinkliga eelistaks muidugi V8 quattro-t


ragnarkahr - 30.10.07 23:20

Tervist!

Ostsin just S6 Avant 4,2 aut. Igati hea auto. Ei tasu lasta heidutada üldsuse jutul et V8 4,2-el meeletu küttekulu. Maanteel 9-11L/100km ja linnas 13-17L/100km kohta. Keskmine oli 600 km läbimisel 12,6L/100km. Rapsival sõidustiilil muidugi lihtne ajada keskmiseks küttekuluks mingi 28L/100km (selline näit oli ees kui tuttavad nädalavahetusel testimas käisid). Rahulik ja stabiilne masin. Semu 2.2tq-ga sõites tekib tihtipeale selline "jalagaperssesaamise" tunne...aga noh...tema tagasi ka ei hoia :P


krss - 31.10.07 00:02

Tsitaat:
Algselt postitas: MaQQu
Samas ei nõustu, et 2.2 suuremat hoolt vajab - see arusaam on tulnud odavalt ostetud (loe: rontide) autode kasutajatelt.

Täna üritas üks S4/S6 kinnisidee all vaevlev sõber pinnida mult välja sarnast infot, et kumb on vastupidavam, kas 2,2T 20V või 4.2 V8. Kütusekulu, tuunimine ja käigukasti tüüp teda eriti ei huvita. Küll aga oleks tal plaanis sõita aastas üle 50tkm ning pidada autot 5-10 aastat. Olen ise sõitnud ühe ja sama Audiga kõige rohkem ligi 300tkm (teiste Audidega kõigiga alla 100tkm) ja ei ole ausalt öeldes eriti vaimustuses Audi kui margi kvaliteedist (pole ka kõige hullem). Just sellest aspektist lähtudes, kumba mootorivarianti soovitaksite inimesele, kes sõidab palju, on nõus maksma kütusekulu eest (firma maksab) kuid tahab hoolduse osas odavalt läbi ajada ega viitsi pidevalt remontida oma suht suure läbisõidu juures?


genekas - 31.10.07 00:14

Selle asjaga on ilmselt nii, et 4,2 V8 ja 2,2T 20V on kasutamismuretuse osas teineteisega võrreldavad rohkem ehk siis, kui seda 20V mootorit ei ole "järgi aidatud" ja ka mitte käest lastud (mõlemad ju suhteliselt levinud olukorrad). Korras hoituna võib 20V ressurss olla vägagi suur.

Põhimõtteliselt on aga igal juhul turbokas tehniliselt keerulisem, nii et V8 omab siiski väikest eelist.


kps - 31.10.07 00:40

Tsitaat:
Algselt postitas: krss
Tsitaat:
Algselt postitas: MaQQu
Samas ei nõustu, et 2.2 suuremat hoolt vajab - see arusaam on tulnud odavalt ostetud (loe: rontide) autode kasutajatelt.

Täna üritas üks S4/S6 kinnisidee all vaevlev sõber pinnida mult välja sarnast infot, et kumb on vastupidavam, kas 2,2T 20V või 4.2 V8. Kütusekulu, tuunimine ja käigukasti tüüp teda eriti ei huvita. Küll aga oleks tal plaanis sõita aastas üle 50tkm ning pidada autot 5-10 aastat. Olen ise sõitnud ühe ja sama Audiga kõige rohkem ligi 300tkm (teiste Audidega kõigiga alla 100tkm) ja ei ole ausalt öeldes eriti vaimustuses Audi kui margi kvaliteedist (pole ka kõige hullem). Just sellest aspektist lähtudes, kumba mootorivarianti soovitaksite inimesele, kes sõidab palju, on nõus maksma kütusekulu eest (firma maksab) kuid tahab hoolduse osas odavalt läbi ajada ega viitsi pidevalt remontida oma suht suure läbisõidu juures?

Kogu Sinu posti juures pole eriti selgust/mõistlikkust, mis 20VT mootorist sa räägid, kui inimene tahab pidada autot 5-10.a. ja sõita 50tkm aastas :D Näita mulle viimast toodetud 20VT'd ~10.a. tagasi, mis oleks valmis VEEL kasvõi 5.a. ja 250tkm sõitma ilma suuremate kuludeta :D Vaadaku ikka vähe ajakohasemate isendite hulgast, mitte ärgu pugegu ajalooraamatusse :cool:


krss - 31.10.07 01:21

Tsitaat:
Algselt postitas: kps
kui inimene tahab pidada autot 5-10.a. ja sõita 50tkm aastas :D Näita mulle viimast toodetud 20VT'd ~10.a. tagasi, mis oleks valmis VEEL kasvõi 5.a. ja 250tkm sõitma ilma suuremate kuludeta :D

See vist oligi vastus küsimusele, st tasuks vaadata pigem V8 mootorite poole? Kui nüüd türklaste, leedukate ja eestlaste müüdavad 10-15a vanad autod välja jätta, siis nii mõnelgi müügis oleval on ka läbisõidunumbrid üsna soliidsed, ju nad siis ikka kestavad. Küsimus oligi rohkem selles, et milliste kuludega nad neid suuremaid läbisõidunumbreid kestavad. Inimene, kes huvi tunneb, on vanem härrasmees, st auto ei läheks mitte "paugutamiseks" ja viisaka sõidustiili juures peaks neil mootoritel ikka kuigipalju potentsiaali olema. Või eksin? Kahjuks pole omal kogemust, loogika järgi julgeks V8-test rohkemat oodata...


kps - 31.10.07 07:21

Tsitaat:
Algselt postitas: krss
See vist oligi vastus küsimusele, st tasuks vaadata pigem V8 mootorite poole? Kui nüüd türklaste, leedukate ja eestlaste müüdavad 10-15a vanad autod välja jätta, siis nii mõnelgi müügis oleval on ka läbisõidunumbrid üsna soliidsed, ju nad siis ikka kestavad. Küsimus oligi rohkem selles, et milliste kuludega nad neid suuremaid läbisõidunumbreid kestavad. Inimene, kes huvi tunneb, on vanem härrasmees, st auto ei läheks mitte "paugutamiseks" ja viisaka sõidustiili juures peaks neil mootoritel ikka kuigipalju potentsiaali olema. Või eksin? Kahjuks pole omal kogemust, loogika järgi julgeks V8-test rohkemat oodata...

Kuna umbkaudset eelarvet pole teada, siis pole mõtet enam edasi spekuleerida, mis oleks hea :) Kui plaan sõita nii palju, siis tuleks esimese raksuna vaadata oluliselt uuema isendi kui 20vt ajastuga samal ajal toodetud v8 poole, ehk siis 2002+.a. Nende riskiks on tiptronic kast. Kui kastis pole ühtegi hooldust teostatud vastavalt Audi "lifetime" õlipoliitikale ja see on lõpukorral, siis Eesti pinnal on remont aeganõudev toiming - ei kujuta ette kas üle lombi sellist asja tehakse ja kas ostja on nõus kohe uue kasti alla panema ~70k+ (täpset hinda ei teagi) eeku. Mootori edasine ressurss sõltub samuti nagu iga auto ostu puhul sellest, kuidas seda eelnevalt hooldatud on, ehk siis kas veab või mitte :(


Black - 31.10.07 10:28

Tsitaat:
Algselt postitas: krss
Inimene, kes huvi tunneb, on vanem härrasmees, st auto ei läheks mitte "paugutamiseks" ja viisaka sõidustiili juures peaks neil mootoritel ikka kuigipalju potentsiaali olema.

Motoressuss on V8-l normaalse hoolduse juures kindlasti 1000000+ km. Samas kui V8 võimsuse potentsiaali pole üldse plaanis kasutada, pole mõtet seda ka osta. Kui ta plaanib sellega 300000+ km sõita ja üldse mitte gaasi üle veerandi vajutada, siis ma ei näe pointi osta auto, mis võtab linnas ka rahuliku sõiduga üle 16L/100. Vaevalt, et ta tööandjagi selle üle rõõmustaks. Ja noh, sry, 2.2T on ju puhtalt paugutamiseauto. Auto, mille omamine lausa nõuab üle 3k RPM vajutamist. Vile roostetab kinni muidu. :)


peamaha - 31.10.07 10:39

Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: krss
Inimene, kes huvi tunneb, on vanem härrasmees, st auto ei läheks mitte "paugutamiseks" ja viisaka sõidustiili juures peaks neil mootoritel ikka kuigipalju potentsiaali olema.

Motoressuss on V8-l normaalse hoolduse juures kindlasti 1000000+ km. Samas kui V8 võimsuse potentsiaali pole üldse plaanis kasutada, pole mõtet seda ka osta. Kui ta plaanib sellega 300000+ km sõita ja üldse mitte gaasi üle veerandi vajutada, siis ma ei näe pointi osta auto, mis võtab linnas ka rahuliku sõiduga üle 16L/100. Vaevalt, et ta tööandjagi selle üle rõõmustaks. Ja noh, sry, 2.2T on ju puhtalt paugutamiseauto. Auto, mille omamine lausa nõuab üle 3k RPM vajutamist. Vile roostetab kinni muidu. :)


A äkki tema ongi see firma ;) ja v8 automaadiga on ikka väga mõnna kruisida, kui vaja pikki otsi läbida. Linnavahel vist pole jah kõige parem, siis vaataks midagi väiksemat, nii mootori kui kere osas.


syo - 31.10.07 11:16

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=39026#pid245893

veel üks teemakene..


krss - 31.10.07 20:07

Tsitaat:
kui V8 võimsuse potentsiaali pole üldse plaanis kasutada, pole mõtet seda ka osta. Kui ta plaanib sellega 300000+ km sõita ja üldse mitte gaasi üle veerandi vajutada, siis ma ei näe pointi osta auto, mis võtab linnas ka rahuliku sõiduga üle 16L/100

Kui bensiin ei tule oma taskust, siis mis vahet sel on, kas auto võtab 5 või 50L sajale? Nõelumine ja paugutamine on tegelikult hoopis teine teema kui kiire/ohutu möödasõit või piisav stardikiirendus maanteel liiklusvooluga ühildumiseks, las selle vajalikkuse üle otsustab ikka auto omanik. Muidu võiks öelda ju, et mis mõte on omada 169kW autot, kui reaalselt kasutatakse autot sellises pööretevahemikus, kus neist kilowattidest alla poole vaid saadaval on. Nagunii peab ca pool maad alati pidurdama, no ei ole võimalik kogu sõidu ajast 100% aega ainult kiirendamiseks kulutada:D. Aga see selleks.
Thanks syole lingi eest, soovitan sel huvilisel kiigata ka siia audiklubisse ja lugeda kogenud inimeste arvamusi (mida ta seni kiire otsinguga nende kahe mootori võrdlusest ise ei leidnud)


Kuits - 18.11.07 12:33

kas mitte vabalt hingval ple väänet tiba rohkem.aga saundi poolest soovitan 4.2.


vvv - 20.12.07 07:42

ärge unustage, et 4,2 V8 vääne on hoopis teine maailm. Linnas mugav sõita ka manualiga ;);)


puna - 20.12.07 08:07

Imelik on osta autot saundi pärast.
ja V8 on igapäevaselt väga asjalik masin liikumiseks.
Lund võiks ka tulla juba saaks quattrot otstarbekalt kasutada.


end889 - 02.02.09 16:05

ok...ütlen et siin kohal olen sõidnud 2.2T manualiga ja tõesti on paugutamise auto....kuna on plaan ka endale varsti soetada siis tahaksgi teada kas see nn. ületuunimine mõistuse piires ka miskit väärt on 2.2T mootori puhul.....ise eelistaks loomulikult stock seisukorras autot.....ja samas kui suur on siis 2.2T ja 4.2 V8 küttekulu vahe eeldusel et mõlemad autod oleks manuaal kastiga ja ma pole väga raske jalaga ka, kui ainult sund olukordades kus mõned propeleeri mehed väga pressima hakkavad ;)


priidik - 02.02.09 20:17

Tsitaat:
Algselt postitas: end889
ok...ütlen et siin kohal olen sõidnud 2.2T manualiga ja tõesti on paugutamise auto....kuna on plaan ka endale varsti soetada siis tahaksgi teada kas see nn. ületuunimine mõistuse piires ka miskit väärt on 2.2T mootori puhul.....ise eelistaks loomulikult stock seisukorras autot.....ja samas kui suur on siis 2.2T ja 4.2 V8 küttekulu vahe eeldusel et mõlemad autod oleks manuaal kastiga ja ma pole väga raske jalaga ka, kui ainult sund olukordades kus mõned propeleeri mehed väga pressima hakkavad ;)


2,2T puhul peaksid keskmiseks 12 kätte saama, seda enam-vähem normaalselt sõites. 4,2 naljalt alla 14-15 ei saa...

Edit: Eks V8 mehed kommenteerivad ise.


end889 - 02.02.09 20:23

hmm....ok....kuna mul suht palju maanteed sõita et linna kooli jõuda siis eeldan et peaks isegi 10 ligi saama...kuna kool samas linna ääres:D


waixu - 05.03.09 07:44

Kui inimene otsib endale S6- te, siis ma ei saa aru miks valitakse automaat ja hakatakse rääkima sõidumugavusest. Kui tahad mugavust siis vali A6 jne. seast, S on minu jaoks ikkagi sportauto ja ta peab olema kiire. Keegi ei osta ju automaatkastiga ferrarit :D .
Minu valik oleks S6 4,2 manuaal.


Maku - 05.03.09 07:56

Tsitaat:
Algselt postitas: waixu
Kui tahad mugavust siis vali A6 jne. seast, S on minu jaoks ikkagi sportauto ja ta peab olema kiire. Keegi ei osta ju automaatkastiga ferrarit :D .
Vale puha, päris mitmeid tänapäeva kiired autod on varustatud automaatkastiga. Lihtsalt osa inimesi harrastab "vana kooli" ja arvab, et keppi liigutada on parem. See ei ole kellelegi uudis, et osa tänapäeva automaatkaste vahetavad käike kiiremini kui inimene seda üldse suudaks.

Mis aga C4 võrdlust puudutab, siis seal tuleb automaadi puhul arvestada neljase kastida.


waixu - 05.03.09 19:53

Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Tsitaat:
Algselt postitas: waixu
Kui tahad mugavust siis vali A6 jne. seast, S on minu jaoks ikkagi sportauto ja ta peab olema kiire. Keegi ei osta ju automaatkastiga ferrarit :D .
Vale puha, päris mitmeid tänapäeva kiired autod on varustatud automaatkastiga. Lihtsalt osa inimesi harrastab "vana kooli" ja arvab, et keppi liigutada on parem. See ei ole kellelegi uudis, et osa tänapäeva automaatkaste vahetavad käike kiiremini kui inimene seda üldse suudaks.

Mis aga C4 võrdlust puudutab, siis seal tuleb automaadi puhul arvestada neljase kastida.


Uute osas on sul õigus, unistan isegi SR6- st ;), need vist on juba kõik automaadid ( topelt siduriga jne.) aga C4 kere peal on tegemist , jah, ikkagi algelise ja aeglase automatkastiga.


forsin - 05.03.09 21:39

Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Vale puha, päris mitmeid tänapäeva kiired autod on varustatud automaatkastiga. See ei ole kellelegi uudis, et osa tänapäeva automaatkaste vahetavad käike kiiremini kui inimene seda üldse suudaks.

Mul isiklikult on hea meel vaieldes autolehe meestega ja volkari müügi meestega (palju aastaid tagasi)et nemad hakkasid nimetama neid uusi kaste õieti ROBOTISEERITUD kast (DSG ) teistel firmadel teised nimed.
Tegu ju täiustatud manuaal kastiga + kaks sidurit.

Ja see kolmandat tüüpi kast ei seondu kuidagi vana ameerikaliku automaat kastiga.


veekaheksa - 05.03.09 21:56

DSG VW juures on sama, mis R-Tronic/S-Tronic Audil(topeltsidur, manuaalne ja automaatne vahetusreshiim). See on suht ainus laiatarbe automaatkast, mis on võimeline kiiremini kiirendama kui manuaal. Multitronic(variaator) ja Tiptronic(tavaautomaat koos manuaalvalikuga), on raudselt aeglasemad kui tavamanuaaliga pädev inimene roolis(paigaltstart).

PS! Igasugu Ferrari automaadid ja muu eksootika olen ma ses suhtes siit välja jätnud.

PS2! RS6 on juba kaks põlvkonda Tiptronicu külge ehitatud. Muid variante pole pakkumisel sel mudelil.


Maku - 05.03.09 22:45

Tsitaat:
Algselt postitas: forsin
Ja see kolmandat tüüpi kast ei seondu kuidagi vana ameerikaliku automaat kastiga.
Jep, sul on õigus. Lihtsalt minu jutt oli ajendatud eelnevast sõnavõtust, et sportauto ja automaatkast ei sobi kokku.


darkSlide - 28.09.09 11:25

Tsitaat:
Algselt postitas: waixu
Kui inimene otsib endale S6- te, siis ma ei saa aru miks valitakse automaat ja hakatakse rääkima sõidumugavusest. Kui tahad mugavust siis vali A6 jne. seast, S on minu jaoks ikkagi sportauto ja ta peab olema kiire. Keegi ei osta ju automaatkastiga ferrarit :D .
Minu valik oleks S6 4,2 manuaal.


Siiski ei kujutaks ette S8 manuaaliga!?!


Mario81 - 28.09.09 11:57

Tsitaat:
Algselt postitas: darkSlide


Siiski ei kujutaks ette S8 manuaaliga!?!

Mina kujutan. :D Väga nobe laev on.


pierre - 28.09.09 13:33

Vaatan, et hetkel enamik müügisolevaid C4 S6 2.2T ja ka 4.2 ongi automaadid, ei tea kas nende omanikud on aru saanud, et see täiesti mõtetu kombinatsioon kiirusest ja mugavusest on? Ta pole ju õieti mitte kumbagi...
Ühel eelmise aasta AC Dragil bracket klassi võitja S6 oli ka automaat ja turbokas ning parim ET 16.0.
Njah, ei ole sellise "essi" põhimõttest aru saanud, millele ma oma esiveolise B3´ega tagatulesid näitan. Lihtsalt benssu võtab ja pidada on kallis.

Isegi olen ühe C5 A6 4.2 automaadis istunud, mis ka absoluutselt edasi ei käinud, oma passi kW kohta. Kast sööb kogu poweri ära ja ärge tulge ajama, et "ilmselt oli midagi katki" jne.
BS.
Need automaadid lihtsalt ei liigugi.
Ennem ostaks kasvõi 2.6 manuaali aga mitte 2.2t automaati. :P


puna - 28.09.09 14:49

Tsitaat:
Algselt postitas: pierre
Vaatan, et hetkel enamik müügisolevaid C4 S6 2.2T ja ka 4.2 ongi automaadid, ei tea kas nende omanikud on aru saanud, et see täiesti mõtetu kombinatsioon kiirusest ja mugavusest on? Ta pole ju õieti mitte kumbagi...
Ühel eelmise aasta AC Dragil bracket klassi võitja S6 oli ka automaat ja turbokas ning parim ET 16.0.
Njah, ei ole sellise "essi" põhimõttest aru saanud, millele ma oma esiveolise B3´ega tagatulesid näitan. Lihtsalt benssu võtab ja pidada on kallis.

Isegi olen ühe C5 A6 4.2 automaadis istunud, mis ka absoluutselt edasi ei käinud, oma passi kW kohta. Kast sööb kogu poweri ära ja ärge tulge ajama, et "ilmselt oli midagi katki" jne.
BS.
Need automaadid lihtsalt ei liigugi.
Ennem ostaks kasvõi 2.6 manuaali aga mitte 2.2t automaati. :P

Su allkirja ja juttu lugedes tekkis küsimus milleks sa siia seda juttu üldse kirjutasid?


Jann - 28.09.09 15:12

Tsitaat:
Algselt postitas: pierre
Vaatan, et hetkel enamik müügisolevaid C4 S6 2.2T ja ka 4.2 ongi automaadid, ei tea kas nende omanikud on aru saanud, et see täiesti mõtetu kombinatsioon kiirusest ja mugavusest on? Ta pole ju õieti mitte kumbagi...
Ühel eelmise aasta AC Dragil bracket klassi võitja S6 oli ka automaat ja turbokas ning parim ET 16.0.
Njah, ei ole sellise "essi" põhimõttest aru saanud, millele ma oma esiveolise B3´ega tagatulesid näitan. Lihtsalt benssu võtab ja pidada on kallis.

Isegi olen ühe C5 A6 4.2 automaadis istunud, mis ka absoluutselt edasi ei käinud, oma passi kW kohta. Kast sööb kogu poweri ära ja ärge tulge ajama, et "ilmselt oli midagi katki" jne.
BS.
Need automaadid lihtsalt ei liigugi.
Ennem ostaks kasvõi 2.6 manuaali aga mitte 2.2t automaati. :P


Et oled lausa ühes 4,2 istunud ja kohe sellised põhjapanevad avaldused :o
Tundub, et sinu arusaam mugavusest on veidi nihkes. Pakun, et pesu pesed ka käsitsi, sest aut. pesumasin on ju aeglane ja kallis.


cilaper - 28.09.09 15:25

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Pakun, et pesu pesed ka käsitsi, sest aut. pesumasin on ju aeglane ja kallis.


Hea võrdlus :D .

Siiski c4 2.2tq automaatkastiga ei kõlba kuhugi. 4.2 proovida pole saanud, kuid sama ajastu masinad nad on ja tänu sellele ma sealt midagi head ei ootaks.


pierre - 28.09.09 15:42

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann

Et oled lausa ühes 4,2 istunud ja kohe sellised põhjapanevad avaldused :o
Tundub, et sinu arusaam mugavusest on veidi nihkes. Pakun, et pesu pesed ka käsitsi, sest aut. pesumasin on ju aeglane ja kallis.


See on enamikule 10aastat teada fakt, et kõnealused automaadid on sigauimased. Lihtsalt, et ma ei ole seda kodus teki all välja mõelnud, vaid nii ongi!
Kui sa oskad tõestada vastupidist, siis palun.

Ja peale selle, et pesu pesemise näide on tegelikkusele ristivastupidine, siis milleks ikkagi mõtetu ilkumine!?

Tsitaat:
Algselt postitas: puna
Su allkirja ja juttu lugedes tekkis küsimus milleks sa siia seda juttu üldse kirjutasid?


Mis puutub siia minu allkiri?


kps - 28.09.09 15:43

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Et oled lausa ühes 4,2 istunud ja kohe sellised põhjapanevad avaldused :o
Tundub, et sinu arusaam mugavusest on veidi nihkes. Pakun, et pesu pesed ka käsitsi, sest aut. pesumasin on ju aeglane ja kallis.

Mina ütleks, et vanakooli 4,2 manual ja 4-automaat kõrvuti panna on peaaegu öö ja päev, aga uuema 4,2 manual ja 5-tip enam pole niiväga öö ja päev midagi. Kes on kasutanud, need teavad mida ma mõtlen.
Mida paraku 2,2T puhul pole võimalik on võrrelda uuemakooli tiptronicut selle moto otsas manuali või vanakooli automaadiga :(.

Kui vaadata mitme mätta otsast, siis ise jagaks vist järgmiseks kogu oma tujud:
1. Fun = vahet pole kumb manualiga (kellele ema, kellele tütar, kellele chipitud ämm)
1.1 Fun ja natuke taipu kapotialusest = 2.2T manualiga (ämma chippimine on "must have")
1.2 Fun ja mitte mingit taipu kapotialusest = 4.2 manual (enamjaolt valge särk seljas ja treileri number mobiilis kiirvalimisklahvi all)

2. Mugavus = 4.2 automaadiga
2.1 Mugavus + vahepeal Fun = 2.2T või 4.2 automaadiga (tavaliselt arvatakse, et 2.2T võtab OLULISELT vähem kütust, no arvaku siis mis tahavad)

Ülejäänud vajadused saavad olla ainult selle näol, kas avant või sedaan, sest ÕNNEKS selliseid isendeid ei tehta pidurdava tagasillaga :D.


Darkdog - 28.09.09 16:12

Tsitaat:
Algselt postitas: pierre
Vaatan, et hetkel enamik müügisolevaid C4 S6 2.2T ja ka 4.2 ongi automaadid, ei tea kas nende omanikud on aru saanud, et see täiesti mõtetu kombinatsioon kiirusest ja mugavusest on? Ta pole ju õieti mitte kumbagi...
Ühel eelmise aasta AC Dragil bracket klassi võitja S6 oli ka automaat ja turbokas ning parim ET 16.0.
Njah, ei ole sellise "essi" põhimõttest aru saanud, millele ma oma esiveolise B3´ega tagatulesid näitan. Lihtsalt benssu võtab ja pidada on kallis.

Isegi olen ühe C5 A6 4.2 automaadis istunud, mis ka absoluutselt edasi ei käinud, oma passi kW kohta. Kast sööb kogu poweri ära ja ärge tulge ajama, et "ilmselt oli midagi katki" jne.
BS.
Need automaadid lihtsalt ei liigugi.
Ennem ostaks kasvõi 2.6 manuaali aga mitte 2.2t automaati. :P


Alati otsustatakse asju mingi dragi kiirenduse vms järgi.
Oman samuti 2.2tq automaati ja pole sellega ühelgi kiirendusel käinud ja suht tõenäoliselt ei lähe ka.
Suht lamp on väita, et absull ei liigu ja mõtetu auto. Kõik oleneb ikka sellest, milleks autot kasutatakse.

Enamjaolt kulgen linnas ja on väga mugav sõita automaadiga, kohvitops näpus.
Eelmine auto oli 4.2 V8 manual, elusees ei vahetaks tagasi.


Jann - 28.09.09 16:23

Tsitaat:
Algselt postitas: pierre

Kui sa oskad tõestada vastupidist, siis palun.


Kui Sa nimetad kaks tonni kaaluvat paljude lisadega mugavat autot, mis kiirendab sajani 6,1 sek. sigauimaseks, siis ma vaidlen küll vastu.
Kiirendusvõistlus auto pole see juba oma olemuselt, seega mõni kümnendik siia-sinna on väga ebaoluline võrreldes mugavusega.


kps - 28.09.09 16:24

Tsitaat:
Algselt postitas: pierre
See on enamikule 10aastat teada fakt, et kõnealused automaadid on sigauimased. Lihtsalt, et ma ei ole seda kodus teki all välja mõelnud, vaid nii ongi!
Kui sa oskad tõestada vastupidist, siis palun.

Stock konditsioonis tõesti ja ega väga ei kiputa automaadi otsas tölpnevat AANi järgi aitama. Kui oled tundnud reaalselt normaalsemalt järgi aidatud 20vt motoga ja automaadiga isendi paigaltstarti, kus pidur vaevu kinni tahab enam hoida ja turborõhk praktiliselt ideaalpauguga kõik neli ringi ajab peale piduri päästmist, siis MA SÜGAVALT KAHTLEN sinu 20v tavahingava võimekuses vahet pole, mismoodi siduri ja mõnukepikese otsas elades sellele "mitteliikuvale vanale automaadile" tagatulesid näidata ;).
Sina räägid faktidest, mina olen ise kogenud, nii et :D.
Mis selle asja point on, drag'idel pole neist autodest minu teada mitte ükski esinenud ja ei kavatsegi, sest isikud ei tunne huvi ET'st või 60ft ajast vaid reaalsest mõnusast prsetundest ainult iseenda tuju rahuldamiseks ;). Ja selle põhjusega polegi nagu kellelgi mingit reaalset aimdust nende asjanduste võimekuses ja räägivad mingitest 10 aastastest "teadmistest".

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: pierre

Kui sa oskad tõestada vastupidist, siis palun.


Kui Sa nimetad kaks tonni kaaluvat paljude lisadega mugavat autot, mis kiirendab sajani 6,1 sek. sigauimaseks, siis ma vaidlen küll vastu.
Kiirendusvõistlus auto pole see juba oma olemuselt, seega mõni kümnendik siia-sinna on väga ebaoluline võrreldes mugavusega.

Jann, siin teemas räägitakse siiski 4 automaadiga vanemast isendist, mitte c5 kerel ja tiptronicust ;).


allark - 28.09.09 18:58

Jah.....põhimõtteliselt on kõigil ikka mõtteis ainult üksteisele tagatulede näitamine:) Kuid siiski... minu arvates on 2.2manuaal ja 4.2aut päris head kombinatsioonid kuid 4.2 liitrise väänet manuaaliga taltsutada oleks ka päris fun;)


Black - 29.09.09 09:16

Tsitaat:
Algselt postitas: pierre
Vaatan, et hetkel enamik müügisolevaid C4 S6 2.2T ja ka 4.2 ongi automaadid, ei tea kas nende omanikud on aru saanud, et see täiesti mõtetu kombinatsioon kiirusest ja mugavusest on? Ta pole ju õieti mitte kumbagi...
Ühel eelmise aasta AC Dragil bracket klassi võitja S6 oli ka automaat ja turbokas ning parim ET 16.0.
Njah, ei ole sellise "essi" põhimõttest aru saanud, millele ma oma esiveolise B3´ega tagatulesid näitan. Lihtsalt benssu võtab ja pidada on kallis.

See võib nii olla dragirajal, kus sa enne starti oma B3 pöördeid üleval hoiad ja 0.0... reaktsiooniaega püüad. Linnaliikluses foori tagant minnes on V8 automaat nobedam. Tühikäigupööretel tõstad jala pidurilt (auto hakkab juba siis liikuma) gaasile ja oled viuhti läinud, sel ajal kui manuaalimees alles sidurdab, käiku sisse surub ja pöördeid tõstma hakkab. Ma mõtlen tavalist igapäevast pingutamata sõitu, kus foori taga seistakse parem jalg piduril ja pöörded all, mitte kellegagi tahtlikult joonestamist.

4.2 A/T C4 S6 point ongi minu arust see, et tal on automaatkastiga auto jaoks hea jõuline mootor (400 Nm). A6 lagi oli 2.8 30V (280 Nm). Mitte et seegi igapäevasõidul automaatkasti küljes kuidagi hätta jääks...


Maku - 29.09.09 09:43

Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Linnaliikluses foori tagant minnes on V8 automaat nobedam. Tühikäigupööretel tõstad jala pidurilt (auto hakkab juba siis liikuma) gaasile ja oled viuhti läinud, sel ajal kui manuaalimees alles sidurdab, käiku sisse surub ja pöördeid tõstma hakkab. Ma mõtlen tavalist igapäevast pingutamata sõitu, kus foori taga seistakse parem jalg piduril ja pöörded all, mitte kellegagi tahtlikult joonestamist.
Nu igapäeva sõite tehes pole minu arvates vahet, kas alustas foori tagant automaadiga või manuaaliga. Selles suhtes, et enne järgmist foori tuleb nagunii rahulikult sõita, vastasel juhul tuleb jälle pidurdada. Ja mina näiteks vaatan tihtipeale teiste fooride pealt, millal tuleb käik sisse panna, nii et, kui minu foor roheliseks läheb, on minu saanil juba käik sees ja teeb tasakesi minekut. Ehk siis minu arvates see V8 nobedus pole argument, küll aga atm kasti mugavus linnaliikluses. Kes sai aru, see sai..


Black - 29.09.09 09:49

Vana tõde - lähene foorile aeglaselt, lahku selle alt kiirelt - suurendab oluliselt ristmike läbilaskevõimet. Alati ei ole võimalik rohelises laines sõita. Samuti on tihti jalakäijatefoorid just nii keeratud, et autost neid ei näeks. Ei teagi, kas tahtlikult või mitte...

Automaadiga sõit tuleb linnas võrreldes manuaaliga välja justkui iseenesest. Sujuvam on ja ei lähe närvi, kui keegi ees koperdab, nii et pead jälle käigu alla tõmbama. Lased lihtsalt gaasi pisut järele ja süvened uuesti pooleliolevasse ajaleheartiklisse. :)

Ma olen ise sõitnud päris erinevate kooslustega ja ausalt öelda ei oskagi üheselt öelda, kumba kasti ma eelistaks. Ma naudin tegelikult mõlemat omas elemendis. Kodu-töö-pood-kodu liini trolli kombel sõites on automaat mugav, kui aga istmeseljatugi püstisemaks sättida ja "sõidukindad kätte tõmmata", ei asenda käsitsi kepiga kastis õli segamise tunnet ükski tiptronic ega roolilt nuppudega lülitatav sportautomaatkast.

Edit: ash, ma usun, et igaüks saab aru, kus lõpeb siin tegelikkus ja algab nali liialdatult mugavusele rõhumise üle. :)


ash - 29.09.09 12:44

>>>> Lased lihtsalt gaasi pisut järele ja süvened uuesti pooleliolevasse ajaleheartiklisse. :) <<<<<

Black, Sul häbi pole sellist asja tunnistada ? Kui mõne lapsevankirga noore ema alla ajad, siis ka julged tunnistada, et süvenesid pooleli olevasse ajaleheartilisse ?

Olgem ikka eeskujuks, ise koguaeg korrutame et see pole SR... :P

Terv,
ash

Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Vana tõde - lähene foorile aeglaselt, lahku selle alt kiirelt - suurendab oluliselt ristmike läbilaskevõimet. Alati ei ole võimalik rohelises laines sõita. Samuti on tihti jalakäijatefoorid just nii keeratud, et autost neid ei näeks. Ei teagi, kas tahtlikult või mitte...

Automaadiga sõit tuleb linnas võrreldes manuaaliga välja justkui iseenesest. Sujuvam on ja ei lähe närvi, kui keegi ees koperdab, nii et pead jälle käigu alla tõmbama. Lased lihtsalt gaasi pisut järele ja süvened uuesti pooleliolevasse ajaleheartiklisse. :)

Ma olen ise sõitnud päris erinevate kooslustega ja ausalt öelda ei oskagi üheselt öelda, kumba kasti ma eelistaks. Ma naudin tegelikult mõlemat omas elemendis. Kodu-töö-pood-kodu liini trolli kombel sõites on automaat mugav, kui aga istmeseljatugi püstisemaks sättida ja "sõidukindad kätte tõmmata", ei asenda käsitsi kepiga kastis õli segamise tunnet ükski tiptronic ega roolilt nuppudega lülitatav sportautomaatkast.


Joel - 29.09.09 13:56

Siin teemas on mitu korda ära öeldud, mis on ühe või teise mootori ja käigukasti koosluse omadused, mille järgi huviline võiks valida.

Leian, et ei ole mõtet väga erutuda isiklikku kogemust mitteomava isiku seisukohast, et mingi variant on mõttetu, kuna tema oma püssiga teeb sellele foori alt pähe. Las teeb ja tunneb rõõmu. Minul näiteks Kuubik teeks ka mu kilovattidelt võimsamatele automaadiga autodele foori alt pähe, kuid sellegipoolest ei vali ma teda kunagi linnavahel igapäevatoimetuste ajamiseks. On palju inimesi, kelle jaoks automaatkast on üks olulisemaid kriteeriume auto valikul ning meeldib võimsusega kaasnev muretus. Seega 4,2 automaat igati loogiline valik. C4 S6 automaatkast ei ole jah teravaim omasugune, kuid ta on sujuv, mugav ja usaldusväärne. Nagu ka 4,2 mootor ise. Kui välimus meeldib ja küttearve ei hirmuta, siis mida enamat üldse igapäevaautolt oodata...


kps - 29.09.09 14:10

Kui nüüd võtta selles teemas arutatut, siis mina ütleks oma sõidetud isendite põhal, et mitte ükski ülaltoodud kooslustest pole otseselt s*tt, vaid vastavalt tujule ja vajadusele on igaüks neist võibolla parim sõltuvalt tujust.

OT: Kui tahate teada, mis teemaväliselt on tõesti tõeline s*tt minu hinnangul, siis a4 1.6 automaat fwd :D. See oli lausa JUBE kogemus :D.


MartinCS - 29.09.09 15:49

Tsitaat:
Algselt postitas: pierre
Vaatan, et hetkel enamik müügisolevaid C4 S6 2.2T ja ka 4.2 ongi automaadid, ei tea kas nende omanikud on aru saanud, et see täiesti mõtetu kombinatsioon kiirusest ja mugavusest on? Ta pole ju õieti mitte kumbagi...
Ühel eelmise aasta AC Dragil bracket klassi võitja S6 oli ka automaat ja turbokas ning parim ET 16.0.

Isegi olen ühe C5 A6 4.2 automaadis istunud, mis ka absoluutselt edasi ei käinud, oma passi kW kohta. Kast sööb kogu poweri ära ja ärge tulge ajama, et "ilmselt oli midagi katki" jne.

Ennem ostaks kasvõi 2.6 manuaali aga mitte 2.2t automaati. :P

Ma kohe ei oska esimese hooga selliste väidete peale midagi viisakat öelda.
Oled omanud mõnda atm S6'te? Ei? Selge pilt, siis sa ei tea mida see endast kujutab ja kuidas see liigub. Mingite beekolmedega seda ei kannata kahjuks võrrelda. Ainuke koht, kuhu see auto ei kõlba, ongi drag, sest stardihetk on uimane. Liigelda on temaga igati ok. Automaadi häda on see, et tekib maru kihk hakata autot edasi "tuunima"- selleks atm ei kõlba. Niisama 200kW chipiga on väga ok ja ausaltöeldes kui oleks valida, kas 200kW S6 mis on manual või võtta 200kW S6 mis on atm, siis võtaks südamerahus atm- sest see auto on eelkõige mugav. Mõlemad on piisavalt uimased. Üle selle võimsuspiiri on manual muidugi selleks, et paugutada.

Olen sõitnud ka piisavalt 20vt manualidega- muide need on kah uimased. Kõik sõltub taustsüsteemist- biturbodega seda võrrelda ei kannata üldse.

Ja muide, kui sõita kart-auto b3'ga, siis tundubki see võib-olla nii kuradi võimas ja kiire. Olen sõitnud Männu RS6'ga, mis on 380kW passis, see auto liikus hästi, oli mugav ja suur- mis tegelikkud peitis selle röögatu mineku ära.


cilaper - 29.09.09 16:20

See on ju alati teada olnud, et mida väiksem masin, seda "rämedamalt" ta tundub edasi minevat.


Põder - 29.09.09 17:56

See, et sa oma beekolmega piirajas fooride tagant minema käristad ei tähenda, et see kiiresti liigub, karjub lihtsalt koledasti tänu lõhkisele/sport summutile.


veekaheksa - 29.09.09 18:14

Blacki kogemus antud teemal on tõepoolest märkimisväärne. Ta on ka Plussiga tiiru teinud, ja ma pakun, C4de kohta on koos Hr kps'ga õige arvamust avaldama. Alati on mõtekas nii manuaal kui ka automaat ära proovida ja alles siis otsustada kumba hing ihaldab. See kui kardile Hayabusa mootor panna ja siis A/T C4'le foori alt tagatulesi näidata pole ikka kogu tõde.


Maku - 29.09.09 18:14

Tsitaat:
Algselt postitas: MartinCS
Olen sõitnud Männu RS6'ga, mis on 380kW passis, see auto liikus hästi, oli mugav ja suur- mis tegelikkud peitis selle röögatu mineku ära.
Selle kohta on üks saatejuht öelnud: "it just doesn't feel as fast as it's really going, I suppose that's the big problem with that car - its so good what it does"! See oli küll V10 kohta öeldud aga mõte jääb samaks.

Aga teemasse tagasi tulles, siis olen varemgi öelnud, et 2.2t automaat ei ole paha masin. Sõitsin isegi (tsippisin muidugi) ja sai asja täitsa aetud. Ja ega 2.2t on stock vilega anyway suhteliselt tagasihoidlik masin, nii et ei maksa ka automaadi puhul sealt mingit ime aparaati otsida.


Samzik - 30.09.09 14:52

Õnneks on uus automaatide generatsioon saabunud! Stronic kastid, mis on olemuselt vw dsg (pikimootoriga pean silmas, mitte ttd ja a3me). Ootan neid juba pikkade silmadega omale sobiliku hinaklassi kukumas, aga eks läheb aastaid :) Loodame, et varsti tulevad ka hübriidid, mis teevad linnaliikumise loodussõbralikumaks ja toovad mõnusa nm autole juurde.

Kiire seletus: tegu on manuaal kastiga mida juhib elektroonika, 2 sidurit ja järgnev käik alati ootab sees lülitamist.


veekaheksa - 01.10.09 12:02

postitati 05/03/09 23:56

Tsitaat:
Algselt postitas: veekaheksa
DSG VW juures on sama, mis R-Tronic/S-Tronic Audil(topeltsidur, manuaalne ja automaatne vahetusreshiim). See on suht ainus laiatarbe automaatkast, mis on võimeline kiiremini kiirendama kui manuaal. Multitronic(variaator) ja Tiptronic(tavaautomaat koos manuaalvalikuga), on raudselt aeglasemad kui tavamanuaaliga pädev inimene roolis(paigaltstart).

PS! Igasugu Ferrari automaadid ja muu eksootika olen ma ses suhtes siit välja jätnud.

PS2! RS6 on juba kaks põlvkonda Tiptronicu külge ehitatud. Muid variante pole pakkumisel sel mudelil.


Tundub, et Samzik on teemat lugenud väga põhjalikult... NOT! :P


wimms - 17.10.09 11:11

Enamus inimesi kes kiruvad atm kaste, pole neid ise omanud vaid saanud lühikest aega proovida ning kangutanud neid siis põhimõttel et see kast peab täpselt aru saama mida juht igal hetkel tahab, hakkavad rapsima ja siis vihastavad kui kasti aju lollustega hakkama ei saa.

Fakt on aga see, et atm kastiga tuleb harjuda, selle eripäraga arvestada ja sõitma _õppida_, siis saab ka kiiresti ja mitte uimaselt liigelda. Atm C4 kasti käiguvahetus on kiirem kui 99% inimestest manualiga vehkides hakkama saavad, kui kasti eripäradega arvestada osata.

Miskipärast inimesed eeldavad, et kiiret sidurdamist peab õppima aga atm kastiga harjuma ja kiiret käiguvahetust õppima ei pea.


magiorav - 09.02.10 17:11

Mul oleks ka küsimus, et kui suur on juppide ja hoolduse hinnavahe võrreldes A6-ga


Black - 09.02.10 17:35

Tsitaat:
Algselt postitas: magiorav
Mul oleks ka küsimus, et kui suur on juppide ja hoolduse hinnavahe võrreldes A6-ga

2.7 korda. Või kuidas teisiti sellisele küsimusele vastata? Või mis on sel teemal üldse A6-ga pistmist?


magiorav - 09.02.10 20:22

Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: magiorav
Mul oleks ka küsimus, et kui suur on juppide ja hoolduse hinnavahe võrreldes A6-ga

2.7 korda. Või kuidas teisiti sellisele küsimusele vastata? Või mis on sel teemal üldse A6-ga pistmist?

Et siis kõik A6 C4 jupid korrutad 2.7'ga?


madu - 09.02.10 20:27

Oeh...magiorav...see eelmine lause on ilmselt väike nöök. Ära kõike päris sulatõena võta.


magiorav - 09.02.10 20:40

Tsitaat:
Algselt postitas: madu
Oeh...magiorav...see eelmine lause on ilmselt väike nöök. Ära kõike päris sulatõena võta.

Ega võtagi, aga noh. Vastake teadjad mehed.


madu - 09.02.10 20:53

No ei ole ju olemas sellist koefitsenti, mis annab sulle täpse ettekujutuse kulukusest :) Või tead sa, et mõni automark sellist tabelit omab, kus on kulukuse määrad kirjas a la Yaris 1300 eeku kuu, Avensis=Yaris x 1,272 jne?


magiorav - 09.02.10 21:03

Tsitaat:
Algselt postitas: madu
No ei ole ju olemas sellist koefitsenti, mis annab sulle täpse ettekujutuse kulukusest :) Või tead sa, et mõni automark sellist tabelit omab, kus on kulukuse määrad kirjas a la Yaris 1300 eeku kuu, Avensis=Yaris x 1,272 jne?

Muidugi ei ole, aga no umbes. Mootorist pole mõtet rääkida, sest see tahab kindlalt rohkem raha, aga näiteks kui palju 4.2 õli võtab jne.


tarmo - 09.02.10 21:05

Mismõttes tahab rohkem raha?
Kõik oleneb konkreetsest eksemplarist. Ka õlikulu.
Ma miskipärast arvan, et ma olen oma auto peale aastaga vähem raha kulutanud, kui sa selle avataril oleva sigari peale. :)

Ja kui sul profiilis on kirjas, et autot pole, siis miks selline avatar? Reegleid ka lugenud oled?


Kuits - 09.02.10 22:28

Tsitaat:
Algselt postitas: magiorav
Mootorist pole mõtet rääkida, sest see tahab kindlalt rohkem raha, aga näiteks kui palju 4.2 õli võtab jne.


Mootor vötab öli täpselt sedasi, kudas talle seda annad.
Kui öli hakkab rohkem kuluma, kui bensiini .. vat siis on juba midagi nihu.
Isegi tehas on andnud 4.2 moto puhul norm.kulu, mida hoolduse vahemikus vöib juurde lisamiseks vaja minna.
Ölivahetusvälba puhul on isegi uute turbokate puhul mainitud öli juurde lisamisest, niiet pole see ainult v6/v8- te probleem.
Üldiselt, kui juba sellised hirmud, siis vali mingi muu isend ja unista essist edasi.

Nagu ka Tarmo juba mainis siis köik söltub ka konkreetsest isendist.


magiorav - 10.02.10 14:34

Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Tsitaat:
Algselt postitas: magiorav
Mootorist pole mõtet rääkida, sest see tahab kindlalt rohkem raha, aga näiteks kui palju 4.2 õli võtab jne.


Mootor vötab öli täpselt sedasi, kudas talle seda annad.
Kui öli hakkab rohkem kuluma, kui bensiini .. vat siis on juba midagi nihu.
Isegi tehas on andnud 4.2 moto puhul norm.kulu, mida hoolduse vahemikus vöib juurde lisamiseks vaja minna.
Ölivahetusvälba puhul on isegi uute turbokate puhul mainitud öli juurde lisamisest, niiet pole see ainult v6/v8- te probleem.
Üldiselt, kui juba sellised hirmud, siis vali mingi muu isend ja unista essist edasi.

Nagu ka Tarmo juba mainis siis köik söltub ka konkreetsest isendist.

Tänud, aga selles suhtes muidu hirmu pole.


rix30 - 15.09.10 16:51

Aga mine ja proovi ise asjadega sõita ja otsus tee ise,siin foorumis saad vilemeestelt soovitusi ikka föönigapeab auto olema ja jõudu saab lihtsamalt juurde jne ja v8 meesteltei pea niitihti kapoti all käimaja jõud on koheselt jne. Iga l..ts kiidab oma v..ttu! Tegelikult on asjad nii, mõlemad autod ja mootorid on kulukad ülal pidada . Kõige julmemad hinna klassid saad kui lähed audi esindusse ja küsid palju maksab nt õli vahetus v8-l,mootor kast sillad , sama s4 .Palju maksavad mootori tarvikud nt rõngad kolvid saaled jne. reaalselt vaadates siis pakun olevat s4 2,2t 20v väheseid isendeid millel mootor kokku lahti vähem kui paarkorda käinud,kuid v8 motosid suht vähe leiad mis kokku lahti mitu korda käinud. Kui tahad paugutada ja putitada siis 2,2 20vt ja lihtsalt sõita ja nautida siis v8.


snupixxx - 09.01.11 19:27

http://www.nettiauto.com/audi/s6/3610900#Scene_1
Kas keegi selle auto minevikust oskab midagi rääkida?
Oleks huvi oma volvo taas neliku vastu vahetada,lolli peaga sai talve alguses maha myydud ja nyyt tahaks uuesti audit ja nelikut.


Zoig - 09.01.11 22:21

Esiotsalaksuga tõenäoselt, airbagi roolis pole ning stange on mingi lätlase vastu vahetatud. Huvitav kas pinnaalune remont on ka võimalikult säästult tehtud?


audihunt - 09.01.11 22:24

Piltide järgi igatahes seda autot ei soovitaks
Näited: 1. Hind on kahtlaselt odav Soome kohta 2.Airbag on lahti käinud ja kuidagi naljakalt üritatud lappida 3. Esistange on kuidagi kahtlane , ilmselt mitte originaal "tänu" avariile.


Black - 10.01.11 09:33

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=33008


blaster1 - 19.01.11 22:04

Tere, ei hakka uut teemat tegema. Plaanis soetada endale S6 ja silma jäi see masin http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=87963 . Kas on keegi seda vaatamas käinud või oskab midagi täpsemalt öelda antud masina kohta ? Kuidagi kahtlaselt kaua seda juba müünud,


Vilumaa - 19.01.11 22:09

Tere. Kaua on ta olnud müügis sellepärast, et see masin on ikka omanikke aegajalt vahetanud. Sain isegi vahetuspakkumisi selle masinaga. Nüüd aga keegi uus omanik ees otsas. Auto pidi korralik olema. Aga arvan et inimestele käib nende pidamine kiirelt ülejõu ja sellepärast nad ka müüki tagasi lendavad. Inimesed hindavad tihti üle auto ülalpidamis suutlikkuse.


yanekk - 19.01.11 22:51

Tsitaat:
Algselt postitas: blaster1
Tere, ei hakka uut teemat tegema. Plaanis soetada endale S6 ja silma jäi see masin http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=87963 . Kas on keegi seda vaatamas käinud või oskab midagi täpsemalt öelda antud masina kohta ? Kuidagi kahtlaselt kaua seda juba müünud,


Mind on selle kuulutuse juures üks "maasikas"alati imestama pannud.
Kiirendus 5,8sek sajani:o automaadiga, mida veel.Ja viiene automaat kast, kah nagu liiga palju tahetud.
Kui müüsin alles enda S6 sama mootori ja kastiga, siis paljud "targad" küsisid, et kuidas minu oma kiirendus ainult ~7,5-8 sek on.Ja minu oma käis suht hästi edasi.


kps - 19.01.11 23:45

Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Mind on selle kuulutuse juures üks "maasikas"alati imestama pannud.
Kiirendus 5,8sek sajani:o automaadiga, mida veel.Ja viiene automaat kast, kah nagu liiga palju tahetud.

Selliseid "maasikaid" leiad sa auto24'st kuhjaga ja 90% on kuulutuste lisainfo segakeelne ja müüjaks mitte just väga eestipärane nimi. Sellist masinat soetades tasub alati oma silmaga asi üle vaadata.
Mis teemasse endasse puutub, siis arvamusi võib võrrelda samamoodi nagu "nelikvedu versus monovedu" - lühidalt jäädaksegi vaidlema :).


blaster1 - 20.01.11 07:13

Tänud vastuste eest, eks lähen vaatan masina oma silmaga üle kuigi jah ega ma mingi spetsialist pole. Ei tahaks nagu osta masinat millel näiteks mootor või käigkast õhtal


kps - 20.01.11 13:55

Tsitaat:
Algselt postitas: blaster1
Tänud vastuste eest, eks lähen vaatan masina oma silmaga üle kuigi jah ega ma mingi spetsialist pole. Ei tahaks nagu osta masinat millel näiteks mootor või käigkast õhtal

Foorumi teel neid muresid ei paranda, eriti soetamiseks välja valitud kandidaatidel ;).


rix30 - 06.09.11 14:46

Tsitaat:
Algselt postitas: blaster1
Tänud vastuste eest, eks lähen vaatan masina oma silmaga üle kuigi jah ega ma mingi spetsialist pole. Ei tahaks nagu osta masinat millel näiteks mootor või käigkast õhtal
Oht on et saad selle osaks- mida kardad. Kuid lisa raha eest saad taas korda ja müüki.:D S-i mehed ärge pikka viha pidage.Mulle omalegi meeldib selline masin, kuid mnjah- se ju vaja s-i vääriliseks ehitada.


reimo101 - 06.09.11 16:33

Panen varsti oma S6 müügi kuulutuse üles.Hetkel teen mootri korraliku remondi,mis peaks saama päris hea.Peale läheb originaal tehnika.


quAttr0 - 19.09.11 20:00

http://www.auto24.ee/used/451375 Keegi sellest masinast teab midagi? :) Sõbral plaan S6 osta ja tsekkis nimelt seda. Kellelgi mingeid kokkupuuteid?


Kuits - 19.09.11 20:14

Tsitaat:
Algselt postitas: quAttr0
http://www.auto24.ee/used/451375 Keegi sellest masinast teab midagi? :) Sõbral plaan S6 osta ja tsekkis nimelt seda. Kellelgi mingeid kokkupuuteid?


Lähedalt näpuga katsumas pole käinud, kuid paar meetrit eemal kiiganud ja üsnagi viisakas, hetkel küll paremalt tiivalt (all ukse ja tiiva juures )on liist puudu.
Häälitsemas kahjuks pole kuulnud, kuid eeldan, et siiski korras isend.


kivimugi - 20.09.11 08:36

kas s6 4.2 võtab ka 1l 1000km õli nagu s4 peal 4.2?
minul võttis ja see oli ka tehaseraamatus kirjas


***
Märkus moderaatorilt: "Kuna kasutaja ei ole vaatamata varasematele märkustele asunud järgima foorumi reeglite 3. punkti, on kasutaja postitusõigus peatatud!"


Raika42 - 20.09.11 09:28

Tehaseraamatus on Sul kirjas viimane piir mida võib veel normaalseks lugeda.
Üldiselt minu S6 võttis 10000km õlivahetuse tsükli peale ca 5l ja peale paari lekkiva tihendi vahetust 2-3. Mõne koha pealt immitseb veel ja klapisääretihendid tuleks veel vahetada. Kui need korda saab, siis võib arvata, et langeb veel.....
Kui 1l/100km, siis ütleks, et kas on tõsine leke, või midagi muud viga (klapisääred või midagi)


kps - 20.09.11 09:56

Tsitaat:
Algselt postitas: Raika42
Kui 1l/100km, siis ütleks, et kas on tõsine leke, või midagi muud viga (klapisääred või midagi)

Selline õlinärimine ei tulene enam lihtsamatest tihenditest vaid mootor käib pooldiisel rezhiimis (õlirõngad, kolvirõngad jne.) :D. Kui keegi taga sõidab, siis kindel küsimus on hiljem "kas sõidad diisliga" :P.


Raika42 - 20.09.11 18:37

Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Tsitaat:
Algselt postitas: Raika42
Kui 1l/100km, siis ütleks, et kas on tõsine leke, või midagi muud viga (klapisääred või midagi)

Selline õlinärimine ei tulene enam lihtsamatest tihenditest vaid mootor käib pooldiisel rezhiimis (õlirõngad, kolvirõngad jne.) :D. Kui keegi taga sõidab, siis kindel küsimus on hiljem "kas sõidad diisliga" :P.



Minu viga, tahtsin kirjutada 1l/1000km aga üks null jäi miskipärast puudu.... :D


M2ikret - 25.09.11 11:04

Tervitused.Plaanis ka vaikselt S-Audi poole vaadata.
Sooviks teada selle masina kohta väheke infot kui kellegil muidugi on miskit öelda.Ma tean ,et parem on ise vaadata üle ,kuid võibolla leidub inimesi kes ütlevad ,et vaata suurekaarega mööda ja otsi mingi korralikum isend? Kirjas oli lekkiv rooli süsteem.Mis see endast kujutab?
Auto ise siin lingil:

Audi s4 2,2 t

Tänud!


Xpander - 25.09.11 11:40

Lekkiv roolisüsteem tähendab ilmselt lekkivat roolilatti või roolivõimu pumpa. Egas ennem aimu ei saa kui ikka oma silmaga auto üle vaatad või kui ise asja ei jaga, siis lased mõnel asjatundjal üle vaadata. Ehku peale ei tasu sellist autot osta, võib väga kulukaks minna.


Kiil - 25.09.11 11:45

Lekkiv roolivõimu pump pole eriti hull viga, tihendikomplekte saab Audi esindusest. Latt on kallim lõbu.


S.Lumi - 16.06.13 00:50

Tsitaat:
Algselt postitas: M2ikret
Tervitused.Plaanis ka vaikselt S-Audi poole vaadata.
Sooviks teada selle masina kohta väheke infot kui kellegil muidugi on miskit öelda.Ma tean ,et parem on ise vaadata üle ,kuid võibolla leidub inimesi kes ütlevad ,et vaata suurekaarega mööda ja otsi mingi korralikum isend? Kirjas oli lekkiv rooli süsteem.Mis see endast kujutab?
Auto ise siin lingil:

Audi s4 2,2 t

Tänud!


Mina ostaks. see roolilatt on pohl, sest see kõigil sama ja remont või asenduse ost pole eriline kulu.
Küttekulu osa ajab küll naerma. Ma enda meelest sõitsin rahulikult ja linn alla 16l ei tulnud. mnt. oli jah umbes 10
aga loobusin autost kuna turbolag ajas s.ta keema. täna ostaks pigem v8 kui r5-e
Mul ka subaru olnud, ja tol täpselt sama jama, turbolag! No ei ole mõnus sõita pidevalt 3500rpm kellal, ja küttekulu on sel juhul ka üle 20l sajale.


Black - 16.06.13 14:54

Tsitaat:
Algselt postitas: S.Lumi
Mina ostaks. see roolilatt on pohl, sest see kõigil sama ja remont või asenduse ost pole eriline kulu.
Küttekulu osa ajab küll naerma. Ma enda meelest sõitsin rahulikult ja linn alla 16l ei tulnud. mnt. oli jah umbes 10
aga loobusin autost kuna turbolag ajas s.ta keema. täna ostaks pigem v8 kui r5-e
mul ka subaru olnud, ja tol täpselt sama jama. turbolag! no ei ole mõnus sõita pidevalt 3500rpm kellal, ja küttekulu on sel juhul ka üle 20l sajale.

Vaevalt sellest konkreetsest soovitusest ligi 2a hiljem enam tolku on. Mis kast sul oli?

Turbolag'i kompenseerib sellise auto ostja jaoks tihti see labidalöök neerudesse, mis pärast lag'i tuleb. Ega 2.2T mootoriga autot päris iga koduperenaine ostagi.

Tutvu palun ka selle teemaga ja ole suure algustähega järjepidevam:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=62785


S.Lumi - 16.06.13 18:34

Manuaal. S6 1996a. oli.
Postituse kasu võib olla selles, et äkki keegi kaalub, et kumba ikkagi osta.
Need autod ju endiselt aktiivselt turul.
Ja minu arvamus on ainult minu arvamus. Alati võib keegi teisiti arvata, pole probleemi.:cool:


M2ikret - 15.10.14 11:57

Kellegil korralikku c4 kerega s4,s6-te pole pakkuda ?
Eelistatav 2,2 t manuaal. (automaati ei taha)
Jäin ilma müüdavast taavi6 või taavi9 vms masinast :(


alan2 - 25.01.15 20:06

Eks igal ühel oma arvamus. Minul nüüd pool aastat täis tiksunud C4 S6 4.2 automaadiga. Olen prooviks saanud ka 4.2 ning 2.2chip manuaali. Ütleme nii, et mineku vahe on manuaalil ja automaadil ikka suur. Kuid mina olen oma automaadiga väga rahul just selle pärast, et temaga on ikka kõvasti mugavam sõita kui manuaaliga. Selline hea mõnus igapäeva liikur. Ei vaidlegi vastu, et manuaal on täpsem ja kiirem, kuid palju sul seda igapäeva sõidus siis vaja läheb. Automaat ju ka küllaltki kiire 4.2 peal


mihkel83 - 16.01.18 18:19

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2751364cf0eb8539977ae9667d2aa412


mokits - 17.01.18 08:42

Tsitaat:
Algselt postitas: mihkel83
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2751364cf0eb8539977ae9667d2aa412


Tema ehitatud on see tõesti :)