Foorumi logo

Kas on mõtet osta Audi V8 igapäevasõiduks?
Kristoff - 01.03.07 18:20

On ju nad mugavad, suured, ilusad ja hinnalt ka odavad autod.
Aga kuidas ülalpidamisega lood on? Tegu ju samas päevi näinud isenditega, millel tagatipuks suured mootorid peal.
Kas teie arvates tasuks igapäevasõiduks osta või on nad pigem pühapäevasõitjate pärusmaa või tasuks hoopiski kõrvale hoida?


poleoluline - 01.03.07 18:45

Kõik sõltub rahakotist... sest kui linnas lühikesi tee jupikesi törtsutada bensu kulu suht suur tuleb...
Aga pikematel otsadel sõidumõnu tiba suurema kulutuse kuhjaga kompenseerib.
Ja suur mootor tundub (vähemasti siiani) väga töökindel olevat...:cool:


arsi - 01.03.07 19:05

Ikka on mötet....suht lollikindel masin. Kytusekulu on nii nagu ta on , aga eeldan ,et see pole sulle suur probleem....muidu sa ju sellist mötet ei kaaluks.


veekaheksa - 01.03.07 19:50

Eks just viimasel ajal on sellist rauda klubisse hoolega juurde tulnud, omanikud teaksid täpsustada. Iseenesest ei ole millegi väga müstilisega tegemist, eriti High-Tech auto kah ei ole. Mootoritel mahud suured(õlikogus 7.5L), ja eks bensiini kah võtavad mõnevõrra rohkem kui 2.3 R5 C4 100. Igapäevaseks 100+km autoks vast enam ei sobi, aga alla selle miks ka mitte? Suvel on kindlasti korralikult hooldatud V8'ga lahe tsillides kilomeetreid lugeda ... Talvesool talle vast eriti ei maitse, aga mugavust pakub oma hinna eest kindlasti(sooja ja suunakindlust kah, kuna erinevalt mõnest moodsamast mootorist põletab antud asi ka kütet ja eraldab piisavas koguses sooja :P).


puna - 01.03.07 20:11

Mulle meeldib 4,2L Quattro :cool:


Mario81 - 01.03.07 20:15

c5 pealt v8 peale üle minek veidi imelik aga maitse asi.
kindlasti mugav masin. samas ega ma ei tea, c5 vöib ju alles sul jääda ja lihtsalt "kruisimis" masinat vaja.


ve1ks - 01.03.07 20:18

Ülalpidamine pole just odavamate killast, mootorisse mahub vedelikke rohkem, iga teenendus ei võta jutulegi sind, varuosi pead eelnevalt otsima ja kõikvõimalikest kohtadest hinnapäringud tegema, sest need hinnad kõiguvad väga palju. Suureks miinuseks on esimesed pidurikettad, sest nende eluiga on 100000 km ja hinda on neil nüüd ca 6000 tk.
Sõita on aga mõnus, nii talvel kui suvel ja midagi üle mõistuse käivat pole ja küttekulu pole ka midagi üüratut, mille pärast auto ostmata jätta. ;)


Kristoff - 01.03.07 20:36

Tsitaat:
Algselt postitas: Mario81
c5 pealt v8 peale üle minek veidi imelik aga maitse asi.
kindlasti mugav masin. samas ega ma ei tea, c5 vöib ju alles sul jääda ja lihtsalt "kruisimis" masinat vaja.

C5 jääks kindlasti alles, aga võimalik, et ei satu enam nii tihti minu kätesse, kuna pere teisel juhil läheb seda praegu ilmselt rohkem tarvis.
Kuna mulle V8 on juba pikemat aega meeldinud, siis mõtlesingi, et võibolla...

ve1ks, ehk täpsustad selle kütusekulu asjus. Teaks millega arvestada, praegusega võrreldes.


HannesT - 02.03.07 14:44

C5 vs D1 - Kumb muidu sõitmise poolest mugavam on (salongi vaikus ja vedrustus jne)?


ve1ks - 02.03.07 16:43

Tsitaat:

ve1ks, ehk täpsustad selle kütusekulu asjus. Teaks millega arvestada, praegusega võrreldes.


Kütusekulu poole pealt ei ole asi nii hull midagi, diisliga muidugi ökonoomsem sõita, kuid kui linnas ca 13-16l 100-le ja maanteel 9-12l 100-le väga ei hirmuta, siis pole põhjust miks mitte sõita V8-ga. Eks see küttekulu ole mõneti varieeruv, kuid keskmine minul sinna 12-ne alla ikkagi jääb ja minu meelest pole see nii hull midagi - (ei oma Iraagis sugulasi ja Venemaalt ei too mulle keegi kütust :D;))


riio - 02.03.07 20:49

Tsitaat:
Algselt postitas: ülks
see kõik oleneb kõik sellest kus peamiselt sõidad ja kui enamus sõitu on linnas siis mina ei ostaks sest see v8 on ilus ja suur küll kuid kütuseröövel ka:)

Leitsite ka ikke mida võrrelda C5 ja D1...
Suured autod ongi muideks mugavad.
Ja ärge päris jama kah ajage;)...kui on raha, et auto osta siis ka leitke raha kütte jaoks või sõitke jalgrattaga:D tuleb siga odav ja mugavust kui palju (lihtne parkida jne sest nii väike ) üldiselt Blaablaa...Oman V8 juba üle aasta ja mulle ta meeldib. Küttet kallan sisse nii palju kui ta ära joob ( suvel mnt 8-9 keskmine, linn 12-14) jupid maksavad raha kõikidel autodel kuid V8 on tõesti mõned üksikud asjad mis maksavad rohkem kui muudel audide mudelitel (Ufod, filtrid jne) kuid üldiselt on sama kallis remontida-hooldada (kui vedelikude mahud välja arvata). V8 on hea masin. Igapäeva masinana saab kasutada teda sammuti, ei näe ma probleemi.


arsi - 03.03.07 10:33

Peale ostu lisa kohe kulutustesse rihmavahetus ca. 10000 , ölivahetus 2000 ,ja köige eelduste kohaselt pidurikettad ja klotsid 13800+ 1000 eeki (eestist ostes ) soomest 5300 eeki


veekaheksa - 03.03.07 11:16

Mis õlivahetus see sul 2k maksab? Ära ikka nii kah siia kaabuga vehkima tule. Rihmavahetuse saab kokkuhoidlik inimene ka 6-7k'ga ära tehtud. UFO ketas ette maksab tükk 5990.- A-kat revalis. Esipidurite klotsid sett 2153.- Sealt saab alet kah veel.


arsi - 03.03.07 11:35

ölifilter 480 eeki , täissynt öli 8l ca 200 eeki liiter ( ise kasutan "total " öli ) ja pidurikettad helsinkist 146 euri tk. klotsid ostsin mingi 60 euriga .
rihmavahetuse juurde kuulub veepump,termostat,vända ja nuka simmerid klapikambrikaane tihendid ja lamerihm koos köigi rullidega . Vahetaja ka just tasuta tööd ei tee ja nii se 10000 eeki kokku tulebki:(


ultra2005 - 06.03.07 18:18

Tsitaat:
Algselt postitas: arsi
Õlivahetus 2000 eeki


Huvitav tõesti. V8 le läheb tõesti kuskil 8L või veidi alla selle õli kuid isegi siis kui ma panen sinna kallist BP, Castrol, Mobil1, Liqui Moly, Valvoline vms õli siis koos filtriga läheks kah alla 1000 eek ... õlivahetus ise on selline asi mida veidigi asja jagav inimene ise kodus ära teeb (pean silmas muidugi neid masinaid mis ei sunni sind teenindusse kuna kõik on kinni ehitatud ja ligipääs võimatu) koos vahetusega ehk tõesti 1K või veidi peale läheb aga kindlasti mitte 2K. BP andis ka 15 000 km järel vahetusvälba ... teisi õlisid ma ei tea ...


lorrap - 06.03.07 22:15

Niih, esimesed ca 2000 km V8'ga maha mõõdetud ja asi on mugav, vaikne ja stabiilne. Ühesõnaga, mina rahul. Tõsi, mul üleminek B3 -> D1 kerele.

V8 sai muretsetud ausa tõdemusega, et aastane läbisõit mul saab selle autoga olema 40.000-50.000 km.


arsi - 06.03.07 22:22

Tsitaat:
Algselt postitas: ultra2005
Tsitaat:
Algselt postitas: arsi
Õlivahetus 2000 eeki


Huvitav tõesti. V8 le läheb tõesti kuskil 8L või veidi alla selle õli kuid isegi siis kui ma panen sinna kallist BP, Castrol, Mobil1, Liqui Moly, Valvoline vms õli siis koos filtriga läheks kah alla 1000 eek ... õlivahetus ise on selline asi mida veidigi asja jagav inimene ise kodus ära teeb (pean silmas muidugi neid masinaid mis ei sunni sind teenindusse kuna kõik on kinni ehitatud ja ligipääs võimatu) koos vahetusega ehk tõesti 1K või veidi peale läheb aga kindlasti mitte 2K. BP andis ka 15 000 km järel vahetusvälba ... teisi õlisid ma ei tea ...
Ma arvan, et köik v8 omanikud oleksid sulle siiralt tänulikud kui sa neile 1000 eekiga ölivahetuse ära teeksid ....:D


kps - 06.03.07 23:00

Tsitaat:
Algselt postitas: poleoluline
Kõik sõltub rahakotist... sest kui linnas lühikesi tee jupikesi törtsutada bensu kulu suht suur tuleb...
Aga pikematel otsadel sõidumõnu tiba suurema kulutuse kuhjaga kompenseerib.
Ja suur mootor tundub (vähemasti siiani) väga töökindel olevat...:cool:

Mina ei suuda aru saada, miks ma ~4 aastat v6 mootoriga ringi sõitsin :cool:


riio - 09.03.07 20:21

Pole mõtet vaielda siin õlivahetuse üle. Ka minul õli vahetades läks 2300 või midagi sellist maksma. Jah õliks valisin 8100 Motuli. Mingi 4l maksis 760-. või midagi sellist (täpselt ei mäleta) Õli filter (made in Germany) ehk siis mitte Brasiilia ega itaalia filter maksis palju. Jah alla 1000-. saab asja ajada Brasiilia filtriga ja 8 liitrit "vanaema moosi" sisse kallates. V8 moto remont pole odav remontida, et õli pealt kokku hoida.


puristaja - 21.06.07 15:27

Nüüd on endal ka plaanis osta põhiautoks V8 ja hobinokitsemiseks jätan enda sigari. Praegu pakkumises ka üks manuaalkastiga isend aga sellel puuduvad sellised lisad nagu nahksisu ja kliima. Manuaali tahaks just sellepärast, et aut.kast ei lähe ju niimoodi edasi vähemalt väiksematel mootoritel. Segane jutt aga kas automaat läheb ka edasi nagu "loom" sest tahaks ka naha peal istuda ja kraade keerata.


lorrap - 21.06.07 15:41

V8 puhul soovitan küll kindlasti automaatkasti. Jõudu on piisavalt ning oh seda mugavust.

Kindlasti ei soovita osta väheste lisadega V8't. Sellisel juhul saad omale kaela suuresti kõik suure mootori "halvad küljed" ehk siis hoolde ja küttekulu, ning vastu mitte grammigi mugavust.


lebokunn - 25.06.07 10:04

lorrapit täiendades võiks öelda jõudu on piisavalt. Eriti 4.2 mootoril. Sõbral on 3.6 mootoriga. Selge see, et see nii hästi edasi ei lähe kui minu oma. Ikkagi natuke kW rohkem ja 400 Nm vs 340 Nm on ehk suurem põhjus miks 4.2 automaat paremini edasi läheb. Aga mugavust on mõlemaga kindlasti. Manuaalkastiga 3.6 läheb paremini edasi, kui aut. kastiga see on selgemast selgem.

See kas ta nagu "loom" edasi läheb on suhteline. Eelmine auto oli mul V6 mootoriga 2.5 l ja 125 kW-ga sportauto. Sellega võrreldes läheb mu V8 päris hästi edasi:cool:. Aga kui keegi on nt. RS6-ga harjunud, siis jääb V8 ilmselt lahjaks;)


riio - 25.06.07 11:20

Tsitaat:
Algselt postitas: puristaja
Nüüd on endal ka plaanis osta põhiautoks V8 ja hobinokitsemiseks jätan enda sigari. Praegu pakkumises ka üks manuaalkastiga isend aga sellel puuduvad sellised lisad nagu nahksisu ja kliima. Manuaali tahaks just sellepärast, et aut.kast ei lähe ju niimoodi edasi vähemalt väiksematel mootoritel. Segane jutt aga kas automaat läheb ka edasi nagu "loom" sest tahaks ka naha peal istuda ja kraade keerata.

Eks see on maitse asi...ise naudin oma V8 manuaaliga rohkem sõitu kui Õe a8 4.2 99a 228kw automaadiga (MUGAVAM)...sest pean vahel sellega sõitma kuna ise talle ostsin-valisin. Ehk siis minu jaoks need 20-30 nii suurte autode puhul ei mängi rolli. Kui nüüd võrrelda 4.2 ja 3.6 vahet siis egas see nüüd nii tunda ka pole. Manuaaliga lihtsalt hea lõbutseda lumes ja jäärajal. Automaat seda valu eriti ei kannata. Manuaaliga lõbu rohkem ja muretvähem. Üldjuhul ei pandud manuaalidele nahka pinkod sisse;) seega kui igatsed nahksisu siis neid liigub meilgi:D 3-5 kilo eest. Ise naha austaja eritit pole seega jätsin sellele mõtlesemise. Endal on V8 kogu lisa varustus olemas (nahk välja arvata) ja väga rahul.


puristaja - 26.09.07 11:44

Kas saksamaal 900EURi maksev V8 võib väga utiil olla?
Mis hind oleks normaalne saksamaal-belgias?

Selline variant siis : link


HTafka - 26.11.07 21:52

minuarust Saksamaal Audid üsna kallid. Niipalju kui vaatasin. Korralikud vähemalt. Need mis võrreldes meie omadega odavamad on suht rondid. Sakslase oma auto, mehed teavad mida müüvad.


riio - 02.12.07 17:33

Tsitaat:
Algselt postitas: puristaja
Kas saksamaal 900EURi maksev V8 võib väga utiil olla?
Mis hind oleks normaalne saksamaal-belgias?

Selline variant siis :

Tavaliselt on selle raha eest "sõitev varuosa" V8 näol. Pildid on netti ilusad ülesse pandud aga autod hoopüis hullemas seisus kui paistab.


puristaja - 06.12.07 22:07

Arvata oligi et kui sellisega saksast tulema hakkan jään Poola elama arvatavasti. 3000euriga peaks juba midagi kobedamat saama.


RaidoB4 - 13.02.08 01:15

Ajate mulle ka oma jutuga V8 isu peale. :P
Aga vaatan et hetkel pakutavatest enamusel automaat ja puit imitatsioon (mis mulle kohe kuidagi ei meeldi)
aga auto on ilus ja suveks võiks selline täitsa olla


riio - 09.03.08 22:53

Tsitaat:
Algselt postitas: RaidoB4
automaat ja puit imitatsioon (mis mulle kohe kuidagi ei meeldi)

V8 pole sellist asja nagu puit imitatsiooni neil kõigil on sees ehtne puit mis koosneb 5 kihist (liimitust), et oleks elastne ja saaks kumerusi painutada jne. Sa ma tehnikat kasutab ka Maseratti ja Rolls siiani.


RaidoB4 - 12.03.08 16:30

ega ma ei arvanudki, et seal plastmassi tükk on, millele kleps peale liimitud


Veiko66 - 24.12.08 11:35

Tere!

Kuna siin jutt juba V8 ostmisest siis selline AUTO
Kas keegi oskab äkki rääkida mis teeb selle auto nii väärtuslikuks ?


meha - 24.12.08 11:42

Tsitaat:
Algselt postitas: Veiko66
Tere!

Kuna siin jutt juba V8 ostmisest siis selline AUTO
Kas keegi oskab äkki rääkida mis teeb selle auto nii väärtuslikuks ?


Vaata seda osa,mis esiistmete taha jääb. Vihjeks on ka nimes sisalduv LANG;)

SIIN veits juttu


margus - 24.12.08 22:29

Leedus ka 2tk müügil hetkel - V8 Lang


Veiko66 - 27.12.08 19:57

Tsitaat:


Vaata seda osa,mis esiistmete taha jääb. Vihjeks on ka nimes sisalduv LANG;)



... seletaks natza paremini ! on tunduvalt uuemaid ja paremaid autosi lang kerega ja samast hinnaklassist !
Mis teeb selle v8 eriliseks ? mingi teatud arv mis neid toodeti või on tegemist mingi audi 90aastate erimudeliga ?
Minule kui võhikule täiesti arulage ja mõttetu hind
nii vana autokohta ! spido näit ei saa olla mitte kuidagi õige ?
Istmed ! klaasid ! kerel kivitäkud ! all 250tuhande pole mõtet rääkida.
Räägiks parem keegi täpsemat mis teeb selle auto
eriliseks ! ! ! pole siiani küll ühtegi asjaliku vastust leidnud !


Veiko66 - 27.12.08 20:02

Tsitaat:
Algselt postitas: margus
Leedus ka 2tk müügil hetkel - V8 Lang


äkki annad lingi !!


lunatic - 27.12.08 20:03

Justnimelt, et ta nii vähe levinud masin on. Täpseid numbreid ei teagi, aga kusagil keegi rääkis midagi ~300tk'st. Keegi ei käsi osta, eks on näha kaua ta müügis on.
Eks ta on oma aja lipulaev ja Audi vingeim mudel :)

edit: Leedus müüdavate lingid on siin juba lingitud teemas olemas :) Sealsetel on lausa lipuvarda kohad ka esitiibades.

Tsitaat:
Algselt postitas: Veiko66
... seletaks natsa paremini ! on tunduvalt uuemaid ja paremaid autosi lang kerega ja samast hinnaklassist !
Mis teeb selle v8 eriliseks ? mingi teatud arv mis neid toodeti või on tegemist mingi audi 90aastate erimudeliga ?


q3 - 27.12.08 21:31

Eks ta eksoot ole. Praegu Osta.ee-s 92a. V8, Alghind 17500.-, Osta kohe 35000.-.Pidi heas korras olema.


M@X - 29.12.08 18:17

kas see on reaalne jutt et v8-le sobivad ka vana audi 100 jupid?(ei tahaks hästi uskuda)


arsi - 29.12.08 18:41

Kui siis ehk klaasiring ......aga kindel pole


tryku - 30.12.08 22:46

Tsitaat:
Algselt postitas: M@X
kas see on reaalne jutt et v8-le sobivad ka vana audi 100 jupid?(ei tahaks hästi uskuda)


Kindlasti on seal omajagu juppe, mis sobivad, sama kere peale ehitatud ju.


-DicE_ - 03.01.09 10:26

küsimus elektroonika kohta kuidas sellega lood, kas prbleemid samad nagu a8-l.


mig - 03.01.09 13:11

pigem see, et autod on vanad ja vanal autol ikka mingi osa saab ise otsa. aga kuni on varosalisi v8 vrakke, siis ikka leiab miskit esindusest soodsama hinnaga.


quattromees - 03.01.09 15:52

Tsitaat:
Algselt postitas: karlson
Küsimus,et kas A6 C4 rool istuks V8-le?Kas keegi teab?


Jah.


timukas100 - 28.05.09 22:02

Endal oli ka v8 ostmise plaan juba pikka aega ja nädal tagasi ostsin ära, 4.2l lisasi sain kuhjaga kaasa. :cool:
Olen omanud ka c4 2.6 mootoriga, kuid v8 on ikka hoopis teine asi, puhas sõidumõnu, iga gaasipedaali vajutus toob naeru näole.:D
Küttekulupealt maanteel 95 sõites 8.5-10, keskmine 10.5 kompuutri järgi, linnas sõidan suht vähe, kõik ikkagi oleneb sellest jala raskusest. Võin õelda et kui selline mootor ikka kapoti all on, siis mina ei saa kohe mittekuidagi vajutamata jätta ja sõita nagu pensionäer oma mossega:D
Ostetud sai mõttega et hea vahepeal linna sõita ja niisama kuskil kõvatada, naisel ka hea sõita, automaat kast ju ikkagi, plaan läbida siis aastas kuskil 15000km, kui nii arvestada siis rihma peaksin kuskil 8a pärast vahetama ja kui siis lähebki see 10k ära, mis siis.
Julgen soovitada;)
Timmo


Kenwood - 22.06.09 21:22

120k km või 5 aastat on vahetusvälp.Nii, et mingit 8aastat ei tasu unistada ja seega ka muidugi kehtib ainult org. hammasrihmaga.


timukas100 - 26.06.09 15:57

Tänan. Ei olnud teadlik sellest 5a, kuna auto revalis hoolduses käinud pidevalt ja seal ka rihm vahetatud, siis loodan et rihm on hea ja 4a muretu veel.


lOOOOl - 12.11.11 09:41

Sooviks nõu V8 omanikelt:
Kuidas on selle auto hooldustega, kas uusi varuosasid on veel saada või on parem osta A8, mis on juba sama hinnaga, mis V8.
Autot plaanis kasutada 2000-3000 km aastas, seega enamus ajast seisaks.


Black - 12.11.11 10:33

Tsitaat:
Algselt postitas: lOOOOl
Sooviks nõu V8 omanikelt:
Kuidas on selle auto hooldustega, kas uusi varuosasid on veel saada või on parem osta A8, mis on juba sama hinnaga, mis V8.
Autot plaanis kasutada 2000-3000 km aastas, seega enamus ajast seisaks.

Mis liigub, see kulub. Mis seisab, see laguneb-roostetab. A8 roostetab kindlasti vähem.


end3l - 12.11.11 12:00

Tsitaat:
Algselt postitas: Black
A8 roostetab kindlasti vähem.


V8 ei roosteta kindlasti rohkem, kui A8. Ainult juhul, kui on laksu saanud ja keretöödele pole viitsitud rõhku panna. Aga sama jutt kehtib ka A8 puhul.;)


ahartsi - 12.11.11 13:16

Tsitaat:
Algselt postitas: end3l
Tsitaat:
Algselt postitas: Black
A8 roostetab kindlasti vähem.


V8 ei roosteta kindlasti rohkem, kui A8. Ainult juhul, kui on laksu saanud ja keretöödele pole viitsitud rõhku panna. Aga sama jutt kehtib ka A8 puhul.;)


Kui jutt käib kere korrosionist V8 vs. A8, on natuke jabur on väita et alumiinium ja ja teras roostetavad ühtemoodi.


end3l - 12.11.11 13:53

Mu jutu iva oli rohkem selles, et mõlemad on väga roostekindlad autod.


Kristoff - 12.11.11 14:06

Tsitaat:
Algselt postitas: end3l
Mu jutu iva oli rohkem selles, et mõlemad on väga roostekindlad autod.

Ent traditsioonilises mõttes roostet sa alumiiniumilt ei leia. ;) Korrosiooni küll.


rix30 - 24.11.11 21:13

Tsitaat:
Algselt postitas: Kristoff
Tsitaat:
Algselt postitas: end3l
Mu jutu iva oli rohkem selles, et mõlemad on väga roostekindlad autod.

Ent traditsioonilises mõttes roostet sa alumiiniumilt ei leia. ;) Korrosiooni küll.
Üheltmaalt lähevad läbi detaili mõlemad ja usu mind see pleki remont on odavam kui alumiiniuml.


lOOOOl - 28.11.11 20:33

Alumiiniumile tekib oksiidkiht (töötlemata osale), mis kaitseb metalli edasise korrodeerumise eest. Kuid ei tea kuidas see kaitse igapäeva-auto peal toimib (sool, sademed temperatuuride muutused).
Teiseks, alumiinium korrodeerub, kui mingi vähem aktiivsem metall on sellega kokkupuutes (näiteks teras) ehk keegi on midagi valesti remontinud.
Oleks huvitav kuulda kellegi kogemusi, kes on pikemalt A8-ga sõitnud ja teab, kuidas selle kere vastu peab.


Jaani - 16.01.12 16:50

Mida siis arvata vana 4.2 liitrise Panzeri ostust? Kui kõrgeks sellise auto kilomeetri hind kujuneb, kui sõidustiil on küllaltki rahulik? (varuosad, kõik mahlad, küte jms) Mida arvata 2500 eurisest isendist, mis on väidetavalt hästi hoitud ja hooldatud?


arsi - 16.01.12 17:03

Tsitaat:
Algselt postitas: Jaani
Mida siis arvata vana 4.2 liitrise Panzeri ostust? Kui kõrgeks sellise auto kilomeetri hind kujuneb, kui sõidustiil on küllaltki rahulik? (varuosad, kõik mahlad, küte jms) Mida arvata 2500 eurisest isendist, mis on väidetavalt hästi hoitud ja hooldatud?

Kõik oleneb Sinu sissetulekutest. Kui oled poissmees ja palk on ca 2000 euri kuus siis võiks kaaluda sellise auto omamist . Seda siis juhul kui oled ka hea peremees .
Saab ka nii, et ostad auto, sõidad ja kui kolinad salongi hakkavad kostuma siis müüd odavalt maha .


rix30 - 16.02.12 17:51

Tsitaat:
Algselt postitas: arsi
Tsitaat:
Algselt postitas: Jaani
Mida siis arvata vana 4.2 liitrise Panzeri ostust? Kui kõrgeks sellise auto kilomeetri hind kujuneb, kui sõidustiil on küllaltki rahulik? (varuosad, kõik mahlad, küte jms) Mida arvata 2500 eurisest isendist, mis on väidetavalt hästi hoitud ja hooldatud?

Kõik oleneb Sinu sissetulekutest. Kui oled poissmees ja palk on ca 2000 euri kuus siis võiks kaaluda sellise auto omamist . Seda siis juhul kui oled ka hea peremees .
Saab ka nii, et ostad auto, sõidad ja kui kolinad salongi hakkavad kostuma siis müüd odavalt maha .
Nii vist teevad paljud isikud kes üritavad omada audi v8 isendit. Kui ikka rubla natukest hinge taga pole siis ära hakka parem end narrima selliste hullustega- see on nakkav. Kunagi müüsin ise samuti oma korrastatud v8 pisar silmil raha hädas ja igatsus jäi! Ostsin nd taas v8 kuna nüid on tekkinud võimalused seda ülal pidada;)


Zandr - 16.02.12 18:03

Kas just igapäeva sõidukiks, aga pühapäevaks masinaks küll. Enda oma olen suutnud siiani suhteliselt eduliselt ülal pidada. Samas ei käi ma temaga iga päev tööl või koolis, pigem lihtsalt pikemad otsad. Tuleb omale paika panna millised on prioriteedid, aga siiani ei ole mul kahju ühestki sendist, mis auto alla pandud.


rix30 - 16.02.12 18:14

Mina kasutan igapäevalisel ja eks vanur ikka üllatab, kuid teele see masin nii naljalt ei jäta mind. Mingi lahenduse leiab alati.


rehvitest - 13.06.12 07:29

Kas on mõtet osta selline kuluallikas?

Minu arust mitte!!


Jürgen - 13.06.12 21:33

Tsitaat:
Algselt postitas: rehvitest
Kas on mõtet osta selline kuluallikas?

Minu arust mitte!!


Postituse mõte???
Minu arust ei ole ka mõistlik mingi Korea plastiku eest 2-300€ kuus liisingut maksta, et istuda seljavalusid tekitava tabureti otsas, krimpsus näoga 1.1 mootori sidurit ummikus libistades ja higist nõretada 30kraadises konservikarbis, tugevalt kaasreisija küünarnukki ribides tundes.
Kas ma lähen nüüd Hyundai vms huviliste teemasse kiunuma, et Getz on nõme? Üksi linnas sõitev, mitte pretensioonikas naisterahvas arvab, et ideaalne ökopunn.

Sõidan igapäevaselt viimased paar kuud V8'ga (ca 1200km läbisõitu) ja tõsi, esmased investeeringud kulumaterjalidesse on omajagu tahtnud, aga tahan sõidan, tahan ei sõida ja pank ei ohi ning teen seda keskmisest mugavamalt.


aixx - 13.06.12 23:03

Noh ma sõidan ka igapäevaselt 1.1 liitrise korea konservikarbiga, sidurit ei pea libistama( automaatkast) ja konditsioneer töötab ka täitsa hästi. Närvikulu (s.t seda pole) mõttes igatahes parem valik kui 20 aastat vana auto.


Jürgen - 14.06.12 04:51

Tsitaat:
Algselt postitas: aixx
Noh ma sõidan ka igapäevaselt 1.1 liitrise korea konservikarbiga, sidurit ei pea libistama( automaatkast) ja konditsioneer töötab ka täitsa hästi. Närvikulu (s.t seda pole) mõttes igatahes parem valik kui 20 aastat vana auto.


See eile óhtune meelega üle vindi keeratud emotsionaalne väljapurse oli eelkõige näide, et sellised kellegi subjektiivsed ja pehmelt öeldes poolikult lahti mõtestatud arvamused ei vii teemat mujale, kui konfliktsete seisukohtadeni. Täpselt sellisena tuleb seda võtta ja mitte langeda antud teema raames ema-tütar võrdlusteni. Reaalselt ei anna viimased postitused teemale mingit väärtust.


rix30 - 14.06.12 19:24

Tsitaat:
Algselt postitas: rehvitest
Kas on mõtet osta selline kuluallikas?

Minu arust mitte!!
Alati on mõte, kui inimene on vaadanud juba sellise audi poole. See vanakooli panzer on tunduvalt vaiksem, mugavam, turvalisem ja kindlam kui mingi värvkattest koosnev riisirakett. Ja v8 puhul veel asendamattu QUATTRO olemasolu;):D


Raika42 - 14.06.12 21:39

Tsitaat:
Algselt postitas: rix30
Tsitaat:
Algselt postitas: rehvitest
Kas on mõtet osta selline kuluallikas?

Minu arust mitte!!
Alati on mõte, kui inimene on vaadanud juba sellise audi poole. See vanakooli panzer on tunduvalt vaiksem, mugavam, turvalisem ja kindlam kui mingi värvkattest koosnev riisirakett. Ja v8 puhul veel asendamattu QUATTRO olemasolu;):D


Kahjuks konservikarbiga sõitjad sellest aru ei saa, kuna pole ise sõitnud. On lihtsalt palju selliseid inimesi, kes arvavad, et auto peab võimalikult uus olema- kasvõi Dacia, vahet pole, peaasi, et uus. Selliste arust ongi kõige uuem kõige mugavam.
Mul ka üks selline tuttav. Ükskord talvel pidi olude sunnil mu vana S6 "rondiga" tiiru tegema. Lõug kukkus põrandani välja ja käed värisesid suurest erutusest veel kaks nädalat tagantjärgi. Muud ei´kuulnud, et oi kui palju ruumi siin on ja oi kui mugav on.Kuidas nii vana auto nii mugav saab olla? Kuidas see asi nii kähku kohapealt minema läheb? Kuidas ta nii kähku pidama sai? Kuidas see nii suure kiirusega käest ära ei lähe? jne ....
Kõik mis enda jaoks iseenesestmõistetav ja juba kergelt puudulikgi tundus tekitas miskipärast liiga positiivseid emotsioone inimesele, kes sõitis tavaliselt ringi 15 aastat uuema korealasega.
Ise sõitsin S6 v8-ga 3 aastat iga päev ja ei ütleks, et rahakotti ilgelt suure augu sõi. Kõik on suhteline.


aixx - 15.06.12 08:10

Ma olen ka 3 aastat S6 V8-ga sõitnud, muidu poleks sõna võtnud. Ma tahan öelda, seda et teemapüstitaja soovikohase auto ( D1 V8) omamine eeldab keskmisest suuremat sissetulekut vaba aega ja tahtmist autoga enamat teha kui bentsu ja klaasipesuvedelikku sisse kallata.


kps - 15.06.12 08:59

Ja ma mainiks, et inimeste huvid on erinevad. Tunnen hunnikut inimesi, kellel pole auto vastu mitte vähimatki emotsiooni, vahet pole kui suur, kui väike või vana ja mis mootor seal kapoti all on :). Sõidetakse lihtsalt suvalise asjaga, mis tagumiku all punktist A punktini B võimalikult odavalt (või noh nende arvates) viib ja M.O.T.T. Mingi jutt rariteedist või klassikast ja võimsusest on emotsioon sama, mis sääsele langevarju müüa :D.
Isegi liikunud ajutiselt ja väga ammu v8'ga ja ka a8 v8'ga vähe hilisemal ajal. Ei torisenud, hetkel otseselt ei vaja, aga kerge kiiks on alati sees :).


muumitroll - 28.03.16 09:47

Tervist.

Keegi midagi sellisest masinast oskab rääkida? http://www.auto24.ee/used/1475930
Plaanis täna vaatama minna.
Ausalt öeldes on V8 valik üsna kesine hetkel... Keegi teab ehk kedagi kes enda omast loobuda tahab?


arsi - 28.03.16 13:47

Ma võin sulle enda oma 5000 ära anda .


muumitroll - 28.03.16 15:16

Tsitaat:
Algselt postitas: arsi
Ma võin sulle enda oma 5000 ära anda .


See oli lihtsalt huumor või vihje, et nii kulukaks kujuneb selle lingitud isendi esimene hoole või on tahtmine tegelikult ka müüa?


SalmA - 28.03.16 15:37

Tsitaat:
Algselt postitas: muumitroll
Tervist.

Keegi midagi sellisest masinast oskab rääkida? http://www.auto24.ee/used/1475930
Plaanis täna vaatama minna.
Ausalt öeldes on V8 valik üsna kesine hetkel... Keegi teab ehk kedagi kes enda omast loobuda tahab?


Kui aega, siis tee parem üks tripp saksamaale.

Näiteks see:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=223415630&isSearchRequest=true&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&s copeId=C&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=24&pageNumber=1#




SalmA


muumitroll - 28.03.16 18:16

Rootsist jäi silma hetkel selline: http://www.blocket.se/blekinge/Audi_v8_Quattro_280hk_65298465.htm?ca=11&w=3

Õnnestuks järgmine nädal käia ja üle vaadata.

Täna käisin seda eelpool mainitut vaatamas. Sellist emotsiooni ei tekkinud, et kohe ära tahaks osta. Praegune omanik on autot omanud 3 aastat ja suuremateks kulutusteks on olnud roolilati vahetus ja veermiku remont 2 aastat tagasi... Pidurid ei olnud kõige paremad. Kerelt leidus 3-l tiival ja ustel pindmist roostet. Nii palju kui õnnestus auto alla piiluda siis tundus, et käigukasti ots immitses õli ja tagadiffri juurest oli ka tatine ning tilkus miskit. Ei ole vist varem ühegi sellise tüübi automaadiga sõitnud aga käiguvahetusel käis küll õrn jõnks läbi. Esiklaas on katki, vajab vahetust.


end3l - 28.03.16 18:17

Tsitaat:
Algselt postitas: muumitroll
Tsitaat:
Algselt postitas: arsi
Ma võin sulle enda oma 5000 ära anda .


See oli lihtsalt huumor või vihje, et nii kulukaks kujuneb selle lingitud isendi esimene hoole või on tahtmine tegelikult ka müüa?


Korralik V8 ongi sellises hinnaklassis +-1K EUR (plussi rohkem, kui miinust, kindlasti leiab 10k eur eest ka V8, millel mõni lisa sinu jaoks puudu).
Kui Sa V8't otsid siis soovitan selle 2k-EURise-"makk vahetatud"-V8 ära osta ning vajalikud parandused teha ning saad üsna hea omahinnaga viisaka V8 tagumiku alla.


Kas keegi oskab seletada, kuidas ja miks need USA numbriga V8'd Eestisse satuvad? Neid on a'la ~10+tk siin.
Meil ju ikkagi Euroopa ning teadupärast USA autod Eestis on kireva ajalooga.


arsi - 28.03.16 18:39

See 5000 oleks see hind millega ma müügi mõtteid kaaluma hakkaks .....TÄNA ....

Kui nüüd võtta see 2000 maksev isend . Kohe pane juurde rihma komplekt + vahetus .....ca 1000
Õli +filter ca 120
tõenäoliselt on läbi esimesed pidurid . Kettad - klotsid 1200 . Lased ringi teha A8 piduritele , saab soodsamalt mõned sajad .
Ja kogu eelnev jutt on selle muinasjutu sisse juhatav osa .


muumitroll - 28.03.16 21:01

Tsitaat:
Algselt postitas: arsi
See 5000 oleks see hind millega ma müügi mõtteid kaaluma hakkaks .....TÄNA ....

Kui nüüd võtta see 2000 maksev isend . Kohe pane juurde rihma komplekt + vahetus .....ca 1000
Õli +filter ca 120
tõenäoliselt on läbi esimesed pidurid . Kettad - klotsid 1200 . Lased ringi teha A8 piduritele , saab soodsamalt mõned sajad .
Ja kogu eelnev jutt on selle muinasjutu sisse juhatav osa .


Umbes nii ma selle auto ümber käies oma peas kalkuleerisin küll jah :D +Mõned tihendivahetused, esiklaas jne.
Kas see on normaalne, et tal õlisurve näidik vabakäigul kõikus? Umbes 3-4 vahel.