Foorumi logo

Audi S6 2000a plussid ja miinused.
Audi RS 2 - 07.04.07 09:13

oleksin tänulik kui keegi oskaks komenteerida järgneva auto iseärasusi ehk siis plussid,miinused
autoks ise on S6 4,2 ( 250 kw) 2000a.manual,
et kuidas on kas manual,või autom,kütusekulu,varuosad ja üldse ülalpidamine ja kuidas on auto vastupidavus,ettetänades M.


TT - 07.04.07 10:11

Meil on foorumis antud teemale vastav Topic täiesti olemas;)
http://foorum.audiclub.ee/forumdisplay.php?fid=50

Ja usun, et said meie tänase vestluse tulemusena palju targemaks:D


Audi RS 2 - 07.04.07 17:29

jah selle küsimuse ma paningi ene meie vestlust üles,tänan sellegipoolest


kiireaudi - 07.04.07 21:00

Njah, minu arvamusest oli ilmselt vähe...


margus - 08.04.07 10:37

Ehk kommenteerib keegi siin seda teistele ka õppimiseks? :)


Vincent - 10.04.07 06:39

Muide kuhu see link viib? Ostuabi üldisele lehele, minul vähemalt.
Endalgi sellise auto vastu huvi, aga ei leia foorumist suurt midagi.
Ja kui juba küsimiseks läks, siis kas järgmise auto kohta on kellegil rohkem infot, päris pikalt juba müügis: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/109/auto_php-id=240109-www_auto24_ee.html


jõuvanker - 10.04.07 06:54

4.2 V8.

Mootor on väga pommikindel. Katalüsaatoritega on probleeme olnud - umbe kipuvad minema.

Pidurid, veermik, nagu ikka, kestab, kuid tahab hooldust. Rohkem nagu ei oska tüüpviga tuua välja. Regulaarhooldused ja muretud kilomeetrid on tagatud.
Kindlasti taskuks aut kasti kontrolli - töötavus jms.


Vincent - 10.04.07 07:03

Kui palju on uute kattide hind? Kuidas kontrollida korrasolekut?
Mis maksab aut. kasti remont, kui tagurpidi käik ära kaob (kui S6-l üldse)? Kas sellele ärakadumisele eelneb mingi hoiatav periood, või kaob lihtsalt paugust?
Rihmavahetus samakallis kui tava 4.2-l (220 kW)?
Kas S6 jäigem vedrusuts on väga suur probleem meie kuumaastikul, või kannatab ikka ka linnatänavatel liikuda?
Kas neliveo töökorras olemist on võimalik lihtsalt kontrollida?
Ega S6-l pole mingit sorti õhk- või reguleeritav vedrustus, nagu M5- l on?


MaQQu - 10.04.07 07:38

Tsitaat:
Algselt postitas: Vincent
Kui palju on uute kattide hind?


Suurusjärk 15k


Tsitaat:
Algselt postitas: Vincent
Kas S6 jäigem vedrusuts on väga suur probleem meie kuumaastikul, või kannatab ikka ka linnatänavatel liikuda?


See on küll personaalne, aga ma ei usu, et see kellelegi probleeme valmistab, midagi müstiliselt jäika seal ei ole.

Tsitaat:
Algselt postitas: Vincent
Kas neliveo töökorras olemist on võimalik lihtsalt kontrollida?


Nelikveosüsteemiga ei saagi eriti midagi juhtuda, seega seda ei maksa karta. Kulumist seal praktiliselt pole, kui siis elektroonilised andurid, aga ka need ei ole tüüpveaks. Kõige lihtsam kotroll on aju läpakaga ära ühendada ja diagnostikaprogramm räägib päris täpselt mis autol viga. Töö hind suhteliselt odav. Teostavad päris mitmed firmad, alustades Revaliga.

Tsitaat:
Algselt postitas: Vincent
Ega S6-l pole mingit sorti õhk- või reguleeritav vedrustus, nagu M5- l on?


minuteada mitte.


jõuvanker - 10.04.07 07:43

Tsitaat:
Algselt postitas: Vincent
Kui palju on uute kattide hind? Kuidas kontrollida korrasolekut?
Mis maksab aut. kasti remont, kui tagurpidi käik ära kaob (kui S6-l üldse)? Kas sellele ärakadumisele eelneb mingi hoiatav periood, või kaob lihtsalt paugust?
Rihmavahetus samakallis kui tava 4.2-l (220 kW)?
Kas S6 jäigem vedrusuts on väga suur probleem meie kuumaastikul, või kannatab ikka ka linnatänavatel liikuda?
Kas neliveo töökorras olemist on võimalik lihtsalt kontrollida?
Ega S6-l pole mingit sorti õhk- või reguleeritav vedrustus, nagu M5- l on?


Kattide hind revalist kõige täpsemalt, oli vist 20 000.- tk, neid seal 2tk.

Aut kasti teeb Taketi nimeline firma, ei oska remondihindasid öelda - indviduaalne, varieerub suuresti veatüübist. Peeti minemine samuti individuaalne, oleneb kasutamisest, rabistamisest, ebatäpsest kasutamisest.

Rihmavahetus revalis ilmselt sinna 18 000.- kanti, küsi täpselt järele, on firmasid, kes teevad odavamalt, kuid jällegi poolikult, ebapädevalt, ilma garantiita, kokkuvõttes läheb kallimaks, kui revalis. On häid töökodasid, kus tehakse ka väga head tööd ning garantiiga, peale revali.

Jäik vedrustus ei ole probleem, kui oskad sõita ja oskad rehvi valida.

Ei tea, et oleks õhkvedrustust C5 S6-l, ehk lisavarustusena. Kui on, tuleks seda igatpidi kontrollida.

Üldiselt, kui on konkreetne ostusoov, mine maisnaga revalisse, lase ajalugu võtta ja lase teha tehnilinekontroll. Kõige lihtsam ja valutum.


Nelivedu on pommikindel :)


marguss007 - 10.04.07 14:48

huvi pärast küsin et palju S6 kütusekulu võiks linnas ka olla?


jõuvanker - 10.04.07 15:22

Tsitaat:
Algselt postitas: marguss007
huvi pärast küsin et palju S6 kütusekulu võiks linnas ka olla?


Täpselt nii, kuidas tallad.

Palun kasuta otsingut!

K Ü T U S E K U L U D !


Vincent - 10.04.07 17:39

tuhnisin veel natuke veebis, ja jõudsin järgmisele lehele:
http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/audi/s6/
siit loen välja, et c5 s6 kiirendusaeg on 6,7 sek, samas c4 s6 kiirendus 5,9 sek, mis on päris üllatavad numbrid. Kas tõesti mõjutab automaatkast niipalju? Uuem auto on ju iseenesest ikkagi üsna palju võimsam? Oskab äkki keegi kommenteerida?


veekaheksa - 10.04.07 18:03

240kW S6+ C4 man Avant 0-100km/h 5.7s
automaat mõjutab JUBEDALT kusjuures


Audi RS 2 - 16.04.07 11:59

Tänan mehi kes abistasid oma mõtete ja soovitustega,auto ostetud ja loodame rahulikku kulgemist siis


vvv - 16.04.07 13:00

palun öelge miks 2000 a. s6 sedaani (manuaaliga isend) kiirendus 0-100 km/h on nii suur ?
kas tõesti on S6 nii uimane ?


marguss007 - 11.05.07 12:43

Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat:
Algselt postitas: marguss007
huvi pärast küsin et palju S6 kütusekulu võiks linnas ka olla?


Täpselt nii, kuidas tallad.

Palun kasuta otsingut!

K Ü T U S E K U L U D !


seal ju kõik vanad S6-d


Maku - 11.05.07 13:57

Tsitaat:
Algselt postitas: vvv
palun öelge miks 2000 a. s6 sedaani (manuaaliga isend) kiirendus 0-100 km/h on nii suur ?
kas tõesti on S6 nii uimane ?

http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=17882&cache=no

massa leeg 1710 kg

MOTOR
aantal cilinders 8, in V-vorm
max. vermogen 250 kW (340 pk) 7000tpm
max. koppel 420 Nm 3400tpm

PRESTATIES
topsnelheid 250 km/h
acceleratie 0-100 km/h 5,7 s
verbruik binnen beb. kom 21,0 l/100km
verbruik buiten beb. kom 10,2 l/100km
verbruik gecombineerd 14,1 l/100km
CO2 uitstoot 338 g/km


Seto - 21.05.12 11:22

http://www.auto24.ee/used/1001726 on keegi seda vaatamas käinud? ning kuna pole varem automaat kasti omanud, siis võiks keegi infot jagada kuidas kastid vastu peavad ja mida tuleks ostmisel jälgida? peal vist vanemat tüüpi kast, õigusteb see ennast sellisel autol või ei tasu üldse vaadatagi?


Seto - 22.05.12 22:23

http://www.auto24.ee/used/1001726 on keegi seda autot vaatamas käinud? põleb siin igatahes mootori tuli armatuuris ning head see vist ei tähenda?
sellel autol vist ka vanemat tüüpi automaat kast, õigustab see ennast sellel mootoril või ei ole see just kõige tugevam koht?


audi_a4_v6 - 23.05.12 05:36

Mootorituli võib põleda ka täiesti mõtetu või olematu probleemi peale, tuleb ikka lasta kontrollida, niisama ei oska keegi ennustada.


mms - 23.05.12 06:39

Mootoritule pärast ma ei pabistaks, a la lambda anduri või kati probleem. Tark oleks muidugi veakoodid üle vaadata aga tõenäoliselt on müüja need kustutanud ja enne sõitmist need ju tagasi ei tule. Kindlasti on seal õlilekkeid, kindlasti on muid asju, mis kulusid nõuavad. Lihtsalt arvesta sellega, esimese hooga 500-2000. Käigukasti remondiga on tark kah arvestada, kulu jämedalt alates 1000-st 2800-ni, oleneb kui põhjalikult teha tahad. Tüüpvigade kõrvaldamine kastis on 1000-1500 koos maha/peale tööga.

Edit: mida mõtled vanema kasti tüübi all? Seal on 5HP24A kast, sama nagu alates 98 kõigil "suurtel" audi mootoritel. Kuni siis uute mudeliteni. See, et seal on käigukangil 3,2,1 asendid vs natuke uuemate S asend, on peamiselt tarkvaraline muudatus. Raud on tööd tegevas osas sama.


Quattru - 31.08.12 15:42

Manuaalse kastiga isendeid liigub harva. Mis vahekorras neid automaadiga toodetud on? 1/10st manuaalne?
Manuaalse puhul kütusekulu palju väiksem?


Zoig - 31.08.12 16:32

Tsitaat:
Algselt postitas: Quattru
Manuaalse kastiga isendeid liigub harva. Mis vahekorras neid automaadiga toodetud on? 1/10st manuaalne?
Manuaalse puhul kütusekulu palju väiksem?
Manuaale tehti ainult prefaceliftina, pärast facelifti minuteada enam manuaali valikus polnud. Muidugi saab alati manuaaliks teha, kui väga tahta...

Kui otsid manuaali lihtsalt palju väiksema küttekulu pärast, siis on V8 seal otsas ikkagi vale valik.


Quattru - 31.08.12 16:41

Tahad õelda, et esimesed tulid välja manuaalse kastiga ning uuemad c5 s6ed automaatsetena juba.
A24 põhjal väljalaskeaastaid vaadates ma küll seda tähendanud pole.

Tunnen lihtsalt et automaatne kast ei ole päris minu jaoks. Kui (väga-)väga tahta on kõik võimalik;)
See kütusekulu vahe oli niisama uikmõttena lõppu küsitud.


madu - 31.08.12 16:52

Tahab öelda, et C5 S6 tehti pre-faceliftina nii automaate kui ka manuaale, kuid peale facelifti jäid alles vaid automaat ja seda siis sport reziimiga käiguvalikus.


Kaits - 20.03.13 14:34

Kuna meil ka peres nüüdseks juba üle poole aasta 2001 aasta S6 Avant, siis oskan ka siia midagi natuke kirjutada. Äkki on info kellelegi kasuks.
Kuna auto on mu naise oma ja talle see väga-väga meeldib, siis minu mõistes ongi tegu ühe korraliku naistekaga! :D
Sai otsitud neliveolist Audit, universaali, automaati ja bensukat. Väiksemad nõudmised olid ka lisavarustusele. Ja kõik need asjad on S6-l olemas.
Automaat kast - pole vaja karta mäkketõusudel paigaltstarte.
Parkimisandurid ees ja taga - naiste värk, gabariiditunnetus jne, andurid hoiavad hullema ära.
Nelivedu - vist ei vaja täpsemaid kommentaare.
Igasugu elektroonilised abilised ABS, ESP, EDL, EBD - siluvad üsna hästi pisemad sõiduvead.
Turvapadjad -talad ja -kardinad - mees on kodus palju rahulikum kui naine sõitma läheb :)

Peale C5 kere kaalusime ka B6-te, aga sobivat ei leidnud. Muidu tundus ka A4 3.0q Avant päris arvestatavana.
Kuna C5 on suurem, mugavam ja praktilisem (jne), siis hetkel tundub valik olevat õnnestunud.

Kuludest ei tea eriti täpselt rääkida, sest väga palju pole veel kulunud.
Hammasrihma vahetusele sain pakkumisi alates 630.- (Autoexpert Rapla) kuni 1400.- (Audi Tallinn).
Kütusekulu oli talve läbi stabiilselt 12.4l/100-le.

Kui osta, siis korralik isend ja elu on lill. Üsna muretult võib naise hommikul rooli saata, teadmata, mis ilm õues on: mida öösel sadas ja kui palju, kas teed on lahti lükatud või mitte, on plusskraadid või karmid miinuskraadid. Sõidab iga ilmaga.
Selline õige "naistekas", kuhu meesterahvana rooli sattudes häbi ei hakka ;)


kelluke - 20.03.13 16:42

See,et tegu on naistekaga,on sulatõsi.Omalgi kaasa essiga väga rahul,aga kütusekulu alla 18 sajale küll ei tule.


Kaits - 20.03.13 18:12

Kütusekulu 12.4l/100km on suuremalt osalt (talvine) maanteesõit. Põhisõidud on tööle-koju 35km üks ots ja teekond pole sugugi cruise´ga pikalt sinna ja tagasi, vaid tipptunni "rõõmupidu" tiheda liiklusega teedel - kolonnisõit kiirustel 60-140km/h, möödasõidud mitmest autost korraga jne.
Kõige ökom sõit oli meil suvel tuur mööda Eestit. Maanteedel, linnades, vaatamisväärtustega tutvumised jne - rahulikud 600+ kilomeetrit sõitu. Keskmine kulu 9.6l/100km.
Kõik numbrid on arvutuslikud. Kompuuter näitab juba pikemat aega 12.1 keskmist.

Tõsi, all on 215/55R16 Conti lamellid. Miinimum orig. mõõt sellele autole. Olid ostes all ja pole jõudnud asjalikumaid rattaid muretseda. 255 laiusega rehvidega, mis on max orig. mõõt, oleks kulu kindlasti mõnevõrra suurem.


mms - 21.03.13 08:09

Hmm, huvitav loogika :) Tuleb välja nii, et pea kõik head autod on naistekad... Aga tegelikkuses on jutus muidugi iva. Iseasi, kas naised seda TEGELIKULT ka hinnata oskavad.

Teemasse - väikeses linnas ainult 2-3 km otstega võtab meie pere naistekas bensu ~25/100. Tanklas käimine ei ole naistekas, see ikka meeste rõõm :)


kelluke - 21.03.13 14:02

Mul täpselt sama olukord,väike linn ja paari km otsad.
Kui kindel saab olla kompu näidus,et 18 sajale?
Omal on tunne,et läheb ikka rohkem,pole viitsimist mõõtma ka hakata.


mms - 21.03.13 15:26

Jah, ka minul näitab kompu 18+ sajale. Aga tüüpiline on see, et benatuli läheb põlema siis kui täispaagiga ~300km sõidetud. Ja see tähendab, et kulunud on ca 70-75 liitrit kütust.

Ehk tegelikkust kontrolli täispaagi meetodil - nulli odomeeter, paaki pandav kütus liitrites jaga läbisõiduga mis tankimise ajaks ette kerinud.


Kaits - 21.03.13 16:32

Kas keegi oskab mulle selgeks teha C5 S6 facelift´ga tulnud muutused? Kusagilt lugesin välja, et välised muutused olid väga minimaalsed. Samas Wiki andmetest loeb, et alates 2002 oli see auto pikem, laiem ja madalam.
Meie oma on tehasest tulnud 19.02.2001, ANK mootori ja FBD käigukastiga - mõlemad on n.ö. uuemad/hilisemad variandid. Pole olnud võimalust sarnasega kõrvuti seista ja võrrelda...ei teagi, mis ta nüüd siis on täpselt?
Seda räägitakse ka, et widebody C5 käis pisut omaette rada, narrowbody C5 puhul on facelift´i tunnused ja muutused suuremad ning paremini eristuvad.


mms - 21.03.13 20:01

Küllap sul ongi siis nö facelift, need tulid millalgi 2001 teises pooles. Välimuses ei tohiks vist vahet olla. Mootori puhul näiteks erinevus see, et on 4 lamda andurit 2 asemel (peale katte kah). Siis veel erinevus kasti softis - eraldi S käik. Valitsa :) juures kah siis kohe D all S. Muud öelda ei oska, ilmselt nipet-näpet asjad.


MaQQu - 22.03.13 08:04

Salongis on muutuseid veidi rohkem - selline tuledelüliti muutus selliseks, kõikide nuppude/lülitite/käepidemete/stereo jne värvkate (soul), käigukangi kuliss, spidomeetriblokis kellade ümber rõngad. Lisaks muutus ka airbagi kujundus (nii tavalisel, kui sportroolil).

Väliselt on hetkel väljatoomata see, et tagatule paneel muutus senisest hallist mustaks ning tagatulede valge osa muutus veel klaarimaks. Lisaks muutus ka S6 embleem.

pre-facelift

http://maqqu.planet.ee/audid/C5_facelift/Audi_S6_Avant_rear_pfl.jpg


facelift

http://maqqu.planet.ee/audid/C5_facelift/Audi_S6_Avant_rear_fl.jpg


Kaits - 22.03.13 08:17

Ok, kõiki neid asju arvesse võttes on meil pre-facelift mudel. Aga ju siis mootor ja käigukast uuenesid pisut varem, sest need oleks meil (tähiste järgi) justkui uuemad variandid... kuigi käigukastil puudub "S" valik. Ausalt öeldes, ei kujuta seda sport reziimi eriti ettegi, sest ka drive´i peal on see auto päris krapsakas.
Aitäh info eest! :)


Black - 22.03.13 08:25

Meeste-S6 võiks ikka manuaaliga olla. :)


madu - 22.03.13 08:25

Tsitaat:
Algselt postitas: Kaits
Ok, kõiki neid asju arvesse võttes on meil pre-facelift mudel. Aga ju siis mootor ja käigukast uuenesid pisut varem, sest need oleks meil (tähiste järgi) justkui uuemad variandid... kuigi käigukastil puudub "S" valik. Ausalt öeldes, ei kujuta seda sport reziimi eriti ettegi, sest ka drive peal on see auto päris krapsakas.
Aitäh info eest! :)


Kast ilma S reziimita siis on kindlalt pre-facelift. Iseenesest see S reziim muud ei tee, kui hoiab käiguvõrra madalamal ja pöörded laseb kõrgemale enne vahetust. Linnas või kurvilisel teel on vähe parem sõita. Tavareziimis kõvasti "seljas elad" on 0-100 km/h sama minek ikkagi.


mms - 22.03.13 08:32

Mulle see kast kah ei meeldi, samas "normaalselt" sõites pole vahet. Võiks olla nii, et vajadusel manuaal, vajadusel automaat. Aga kõike head korraga ei saa.

S režiim muudab kasti käitumist oluliselt. Põhjagaasiga pole muidugi vahet, aga madu väljatoodud olukordades abiks tõesti. Üsna sarnast asja teeb D peal ka DSP, kui vähe rohkem tallata. Aga noh, see on omaette nähtus, millest siin palju jahutud.


Kaits - 22.03.13 08:40

Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Meeste-S6 võiks ikka manuaaliga olla. :)


Meestele on RS6 ;)


kelluke - 22.03.13 08:48

Seda vist manuaalina ei saa.




Tsitaat:
Algselt postitas: Kaits
Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Meeste-S6 võiks ikka manuaaliga olla. :)


Meestele on RS6 ;)


madu - 22.03.13 08:51

Saksamaal on härradel ka RS6 manuaale, MTM-i poolt vähemalt 1 on selline tehtud, netist leiab ka video...


Kaits - 22.03.13 09:03

Tõsi, RS6 manuaalid on rahakate fännide eriprojektid.
RS6-t meeste autoks nimetades pidasin silmas pigem seda, et kuna tegu on S6-st oluliselt võimsama relvaga, siis õrna naisterahva jaoks oleks RS vast overkill. Seal vaja suuremaid jõude taltsutada.
Vähemalt mina arvan niimoodi :) .


madu - 22.03.13 09:08

Õrn naisterahvas on tänapäeval üsna harvaesinev nähtus, kiiretest-vihastest naistest võib aga ka siit klubist lugeda ;) Seal pole enam vahet mispidi auto liigub - külg ees või nina ees... alati on kiirus väga suur...


Rain573 - 22.03.13 09:13

Rs 6 automaat on mõeldud ka rahakatele härrasmeestele :)


milo - 03.12.13 19:57

Õhtust sõbrad

Lihtne küsimus, on keegi käinud vaatamas seda autot? Mitu kuud juba vaadanud, et hind muutub järjest meeldivamaks aga eestlasele kohaselt tekib kohe küsimus, et kas on seal veel miskit häda peale kütusekulu?

Tervitades
milo


mms - 03.12.13 20:04

Aga suhtle müüjaga. Pane kuuldud jutt siia kirja, siis saab kommenteerida. Tõenäoliselt kehtivad kõik samalaadsete 5-klapiliste V8 mootoritega sama ajastu autode tõed nii võimalike vigade kui kulutuste osas.


milo - 03.12.13 21:30

Suhtlesin müüjaga ca kuu aega tagasi. Hind oli see aeg 4300 või 4200, täpselt ei mäleta. Pakkusin siis talle vahetust enda omaga pluss minu poolne kompensatsioon aga see ei sobinud. Mitte, et see nüüd mingi näitaja oleks. Eks ma satun vahepeal Eestisse ka ja lähen vaatama aga pidasin targemaks enne infot koguda, et ehk on keegi käinud juba vaatamas ja teab midagi öelda juba.

Mul see ost väga ei põle aga juhul kui tegemist on heas korras autoga ja hea hinnaga siis miks mitte eks ole :D


ziimukaz - 19.04.14 15:49

Kas keegi oskab seda 2000a S6 isendit kiita või laita?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1643149


muumitroll - 20.10.14 17:33

Käisin täna seda vaatamas: http://www.auto24.ee/used/1785865

Ei osanud millegi üle nuriseda ega kurta. Sai küll katsutud ja kuulatud igalt poolt. Selle hinna eest väga soliidne. Korralik nii seest kui väljast. Homme lepin aja kokku ka Revalis, et nemad auto üle vaataks. Veidi pidavat õli sööma.
Ega keegi teine seda isendit vaatamas ei ole käinud?


real-illusion - 20.10.14 17:39

Tsitaat:
Algselt postitas: muumitroll
Käisin täna seda vaatamas: http://www.auto24.ee/used/1785865

Ei osanud millegi üle nuriseda ega kurta. Sai küll katsutud ja kuulatud igalt poolt. Selle hinna eest väga soliidne. Korralik nii seest kui väljast. Homme lepin aja kokku ka Revalis, et nemad auto üle vaataks. Veidi pidavat õli sööma.
Ega keegi teine seda isendit vaatamas ei ole käinud?

Päris kena. :) Hinnad küll mega odavaks läinud. Peaks endale ka vist S-i pühapäeva liikuriks võtma. :)


muumitroll - 20.10.14 18:10

Olen vahest kogemata sattuud lugema teemat kus kurdetakse esside automaatkaste, et kipuvad läbi minema. Mis nende hädad täpsemalt on ja mis remonti või hoolt nad vajavad? Hetkel kahjuks enam ühtegi sellist teemat ei leidnud. Ei karda küll mingit remonti summaliselt vaid tahaks asjaga lihtsalt veidi kursis olla ja kõige hullemast hoiduda.


priidik - 21.10.14 11:13

Tsitaat:
Algselt postitas: muumitroll
Olen vahest kogemata sattuud lugema teemat kus kurdetakse esside automaatkaste, et kipuvad läbi minema. Mis nende hädad täpsemalt on ja mis remonti või hoolt nad vajavad? Hetkel kahjuks enam ühtegi sellist teemat ei leidnud. Ei karda küll mingit remonti summaliselt vaid tahaks asjaga lihtsalt veidi kursis olla ja kõige hullemast hoiduda.

Õigel ajal õli vahetada ja kastiga mitte lollusi tehes ei tohiks temaga eriti midagi juhtuda. Muidugi seda, kas enne sind on lollusi tehtud, ei saa keegi garanteerida.


MaQQu - 21.10.14 11:17

Olen samal arvamusel - kui ostad korras kastiga auto, siis sa ei peaks selle pärast pead vaevama.


muumitroll - 21.10.14 15:03

Nonii, ei teagi mida arvata.

Nimelt käisin siis Arupos müüjaga autot kontrollimas. Keegi asjapulk sealt tegi siis proovisõitu ja ütles lihtsalt, et KÕIK on perses ja jalutas minema, ei viitsinud kommenteerida ega selgitada. Küsisin vist vähemalt 3 korda, et mis perses on, vastust ei saanud. Ausaltöeldes, väga solvunud olen teeninduses. Küsiti ainult, et kas tahan tõesti 10 000€ sinna auto alla magama panna. No tõesti, ma ei ole nii rumal, et aru saada kas auto vajab 10 000€ investeeringut või mitte.
Jääb lihtsalt teadmine, et ilmselt oli veermikuga midagi mäda. Tõsi, ise kuulsin tagumist amorti kolksumas.
Käigukasti ja mootori kohta kommentaari küsides ütles litsalt, et tundus ok aga ikkagi, KÕIK on perses.

Reedeks panen Flamekosse aja ja vaatan mis spetsialistid räägivad kui reaalselt autole käe külge panevad.


ragnara - 21.10.14 15:11

Uskumatu mida ma loen ikka :D. Head närvid sul ma ütlen, ma oleks vist murdunud ja paar paremat sõna õelnud sellisele oinale. Eeldan, et maksid ka veel teenuse eest, siis ikka tere tali. Isegi kui seal ees ja taga kõik puksid läbi ja amordid läbi ja piduri kettad klotsid läbi ei saa sa sinna 10k alla panna :D, ju see mõni audi vihkaja on. Ise käinud 7 bemmiga kontrollis, vend ise iilge bmw armastaja ja olgugi, et seal oli hullult pisivigu siis vend seletas täpselt miks ja kuidas ja palju maksab remont ja kas tasub ning, et enamusel e38 on samas seisus või oluliselt hullemas.


muumitroll - 21.10.14 15:28

Õnneks oli mees ise nii "solvunud", et ma talle sellise "perses" auto viisin ja ei küsinud isegi raha. Ilmselt oli mehel lihtsalt väga halb päev, ei oska öelda. Ma nagu ise hakkasin ka mõtlema, et isegi kui ma kõik detailid sillas ära vahetaksin siis ei saaks ma 10 000€ kokku vast :D


priidik - 21.10.14 19:46

Äkki vana ise müüb sarnast autot :D


muumitroll - 24.10.14 13:42

Sai siis tolle isendiga spetsialistide(Flameko autohoolduses) ära käidud. Ega kiidulaulu ei lauldud :D
Auto on suht õnnetu küll veermiku poolest ja ka mootor pidi paksult õline olema. Käigukasti ja mootori vahelt lekib ka õli. Puudusi oli veel küllaga.
Ühesõaga soovitati turul veel ringi vaadata :) Kui kellegil huvi võib täpsemalt küsida, ise ilmselt otsin autot edasi. Kui keegi miskid head teab, siis pakkuge ;)


Competition - 27.10.14 06:28

http://www.auto24.ee/used/1781184
vaata ja võta kontakti, gaasiga sõites ca 5-6€ 100 km kokkuhoidu.
Jõu ja kiirenduse kohalt alla bensiinile ei jää:)


muumitroll - 27.10.14 18:25

Kahjuks ei soovi sedaani.


TurboSlava - 07.01.15 16:05

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/932/auto_php-id=1915932-view=104-www_auto24_ee.html
Sellest rääkida midagi?
Passis a6 ja kw arvuks 250kw.
Ark pange pannud millegiga?


sven66 - 07.01.15 16:07

Tsitaat:
Algselt postitas: TurboSlava
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/932/auto_php-id=1915932-view=104-www_auto24_ee.html
Sellest rääkida midagi?
Passis a6 ja kw arvuks 250kw.
Ark pange pannud millegiga?

Eks Arki pang jah. Siin on sellest rohkem räägitud.


MaQQu - 08.01.15 11:32

Kui küljesolevad esi ja tagastanged on originaal RS6 omad ning lisaks veel originaal küljekarbid, ukseliistud ja iluvõre, siis need üksi on põhimõtteliselt väärt küsitud hinda : )


Unt1 - 08.01.15 19:43

Vin-koodi kontrollides selgub, et see masin veeres tehasest välja A6 4.2 v8 quattro 220kw mitte S6! Seda sai siin ühes teises teemas ka arutatud.


yanekk - 12.02.15 07:25

Kas keegi selle masina eluloost oskab rääkida, omanike päris mitu olnud.

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=94411698b54ba02db90423bd8ac51912


ragnara - 02.03.15 10:54

http://www.auto24.ee/used/1913829
Kas keegi sellest midagi oskab rääkida. Mida arvata sellest sinisest jahutusvedelikust. Ls on ka juba selline et ilmselt keti majandus vaja vahetada.


yanekk - 02.03.15 16:29

Tsitaat:
Algselt postitas: ragnara
http://www.auto24.ee/used/1913829
Kas keegi sellest midagi oskab rääkida. Mida arvata sellest sinisest jahutusvedelikust. Ls on ka juba selline et ilmselt keti majandus vaja vahetada.


Sellel ju ainult kaks väikest ketti.


ragnara - 02.03.15 16:35

Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Tsitaat:
Algselt postitas: ragnara
http://www.auto24.ee/used/1913829
Kas keegi sellest midagi oskab rääkida. Mida arvata sellest sinisest jahutusvedelikust. Ls on ka juba selline et ilmselt keti majandus vaja vahetada.


Sellel ju ainult kaks väikest ketti.


No ketid ja pingutid ja asjad ei tohiks hullupööra kallis kraam olla. Koos rihmade ja pingutitega vast 2000.- saab hakkama? Lihtsalt päris raipeks lastud asja ei taha osta. Üks pildi pealt päris kena, too must, aga avaliku päringu järgi see kuni 2017a arvelt ajutiselt eemaldatud, tundub kahtlane ja automaat kast hirmutab ka veits kui ei tea täpsemalt auto hooldus ajalugu. Ehk keegi teab kedagi kes teab kedagi kellel on sõber kes müüb S6 manuaal avant ja mis on paigas hinna ja kvaliteedi suhtega?


Oudseisy - 03.03.16 14:37

Päevast seltsimehed!

Mõtlesin teemat lihtsalt veidi elus hoida, kuna viimane postitus on juba aasta vanune. Ja muidugi kellele ei meeldiks V8 :D
Endal mingit kindlat ostusoovi otseselt ei ole aga võib-olla tekib või tekib see kellelgi teisel, kes seda teemat loeb ja saab ehk targemaks.

Hetkel auto24-s on müügil 4 Audi S6 4.2 V8 250kw 2000-2002a. Hindadega 2700-4400€ (ilma 19" velgedeta)
Üks parem/hullem kui teine.

Audi 1
Audi 2
Audi 3
Audi 4

Paljud ehk eelistaksid sellise kubatuuri puhul manuaali automaadile, kuid hetkel on kõik autom. kastiga.

VIN-koodi on julgenud ka üks omanik juurde lisada.

Saan aru, et massilist huvi nende isendite vastu ei ole, kuid keegi ehk ikka käinud vaatamas? Teab midagi nendest? Kellegi tuttava tuttav omab?

Jutu järgi, mis auto24-s kirjas, võiks eeldada, et Audi 2 on kõige soliidsem.

Kellelgi midagi lisada, täiendada, küsida, arutada - siis andke aga tuld! :cool:


sigaelmar - 03.03.16 16:17

Veel paar kuud tagasi maksid need autod ca 5000€, nüüd on talv läbi ja hinnad kukuvad. Viimasel on keegi vist sisuga nahka teinud sest need pole isegi mitte sportistmed, rääkimata Recarost. Mis muuseas pole üldse nii mugavad kui arvata võiks. Õigupoolest on Recarod minu arvates isegi ebamugavad võrreldes tavaliste sportistmetega. Kunagi keegi siin foorumis tahtis vahetada ka oma Recarosid tavaliste sportistmete vastu, kui ma siis seda lugesin, mõtlesin, et what a f@#k aga nüüd kui omal ka selline on, siis ma mõistan teda :P


-deepack- - 19.06.16 16:19

Kas keegi oskab infot anda tolle isendi kohta ?

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2244934


mkb - 19.06.16 16:56

Võrreldes teistega pole see hind küll "kiirmüügi" oma.


andriu - 21.06.16 07:53

Hiilin ise ka siin c5 s6, aga tundub et enamus autosi mis praegu müügis, olid ka 3 kuud tagasi. See isend http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2265720 tundub piltidel ok, aga pidi olema tosooli kadu, kuna lõdvik lekib, samas plokikaane tihend vahetatud, aga lõdvikut pole vahetatud, kuna ei viitsi tegeleda sellega!? Ma leian, et kui nädalaga tosool välja lekib, tuleb sellega koheselt tegeleda, mitte leppida iga nädal liitri peale valamisega, kuna selle tihendi vahetus on kordades kallim kui mingi lõdviku asendus. Pigem lõhnab kõvera plokikaane järele see lugu.


andriu - 02.07.16 19:41

Tsitaat:
Algselt postitas: -deepack-
Kas keegi oskab infot anda tolle isendi kohta ?

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2244934



Tean, et 100tuh on sellel maha keritud, ehks siis tegelik ls pea 400tuh, mis omaniku arvates selle auto jaoks on alles lapsekingad arvestades mootori ressurssi :)


Kaits - 04.07.16 10:09

Tsitaat:
Algselt postitas: andriu
Tsitaat:
Algselt postitas: -deepack-
Kas keegi oskab infot anda tolle isendi kohta ?

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2244934



Tean, et 100tuh on sellel maha keritud, ehks siis tegelik ls pea 400tuh, mis omaniku arvates selle auto jaoks on alles lapsekingad arvestades mootori ressurssi :)


Ülevaatuste ajaloos on viga, see ca. 150k seal vahepeal on ülevaatuse töötaja sisestatud viga, mida ei õnnestunud hiljem muuta. Reaalselt pole odomeeter sellist näitu kunagi kuvanud! Kõigi eelduste kohaselt on odol õige läbisõidu näit.

See auto tuli Eestisse esimesena meile. Tartust Uno Auto platsilt ostetud ja Tartu ARK büroos arvele võetud. Enne ostu sai tehtud esindusest hooldusajaloo päring ning see oli laitmatu k.a. läbisõit õige. Tehnilise kontrolli tegi klubiline prj ja ka see oli enamvähem - mootor koos ketiliiniga ok, käigukast ok. Veermikku oli vaja kõpitseda natuke. Värviparandusi sai tehtud seoses roostega (katus värvitud Tallinna esinduses garantii korras näit.).

Mõned aastad sai auto eeskujulikku hooldust (ka hammasrihma hooldus tehtud) ja kõik toimis nagu peab. Mootor sisuliselt õli üldse ei võtnud jne - väga hea ja murevaba auto!

Esiotsa avarii on üle elanud. Esistange, esituled, kapott, parem esitiib on vahetatud + hunnik pisidetaile. Pauk ei olnud tugev, aga kuna selle isendi esiosa keredetailid on alumiiniumist, siis oli lihtsam pisut viga saanud jupid välja vahetada sirgete vastu.

Mis seisus ta täna on ei tea. Pole ka mingit isiklikku huvi teda kiita või laita, lihtsalt jagan infot.


walkman - 05.07.16 13:01

On nüüd keegi midagi lõppudelõpuks vaatamas ka käinud ? On seal midagi asjalikku või mitte ?


andriu - 07.07.16 11:30

Vaatasin seda http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2265720

Kerel oli mõned vigastused, tosool natuke lekkis, sisu oli enamvähem, aga ei meeldinud just mõned mõlgid mis silma jäid koos värvi kahjustustega. Muu oli suht korras.


SMeh - 07.02.17 23:49

Oskab keegi kosta midagi selle auto kohta:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2457267&rhash=6777


Robinson - 08.02.17 05:51

Tsitaat:
Algselt postitas: SMeh
Oskab keegi kosta midagi selle auto kohta:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2457267&rhash=6777


Eks selle kohta kehtib reegel,et oma silm on KUNINGAS!
Kindlasti tuleks arvestada,et tasuta lõunat keegi pakkuma ei hakka.
Kuid sellest masinast tean pea kõike:
http://www.auto24.ee/used/1021863


Siin123 - 30.04.17 19:57

Sai käidud vaatamas antud masinat:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2515417

Kahjuks ei olnud omanikul näidata ühtegi tehtud töö kohta arvet. Jutu järgi olevat eelmine omanik korralikult hooldanud.
Proovisõitu ei teinud kuid esmamulje järgi tundus kõik hea.
On kellelgi kokkupuuteid?


100 - 30.04.17 21:45

Tsitaat:
Algselt postitas: Siin123
Sai käidud vaatamas antud masinat:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2515417

Kahjuks ei olnud omanikul näidata ühtegi tehtud töö kohta arvet. Jutu järgi olevat eelmine omanik korralikult hooldanud.
Proovisõitu ei teinud kuid esmamulje järgi tundus kõik hea.
On kellelgi kokkupuuteid?


Tegu on 17 aastat vana autoga, millel võivad esineda kõikvõimalikud vead, mille tuvastamine 10-minutilise tutvumise käigus ei pruugi välja tulla. :)


Siin123 - 01.05.17 08:48

Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Tsitaat:
Algselt postitas: Siin123
Sai käidud vaatamas antud masinat:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2515417

Kahjuks ei olnud omanikul näidata ühtegi tehtud töö kohta arvet. Jutu järgi olevat eelmine omanik korralikult hooldanud.
Proovisõitu ei teinud kuid esmamulje järgi tundus kõik hea.
On kellelgi kokkupuuteid?


Tegu on 17 aastat vana autoga, millel võivad esineda kõikvõimalikud vead, mille tuvastamine 10-minutilise tutvumise käigus ei pruugi välja tulla. :)


Tõsi, tõsi. Esmamuljena siis kere ja interjöör olid head. Mootori poole pealt kõrvalisi helisi ei kuulnud ning midagi lekkivat ka ei näinud.


huviline777 - 09.08.21 14:59

Hei,

kas keegi teab selle:
https://www.auto24.ee/soidukid/3563698
masina kohta miskit head või halba pajatada?
Sooviks just manuaali ja nelikut proovida.

Huviline


yanekk - 10.08.21 13:04

Tsitaat:
Algselt postitas: huviline777
Hei,

kas keegi teab selle:
https://www.auto24.ee/soidukid/3563698
masina kohta miskit head või halba pajatada?
Sooviks just manuaali ja nelikut proovida.

Huviline


Oli endal plaanis seda vaatama minna, peale Transpordiameti lehe külastamist huvi kadus.
Paberite järgi automaat ja saabunud Leedust.