Foorumi logo

Audi Cabriolet (Typ 8G – B3; 1991-2000)
marko233 - 09.04.07 21:12

Olen pikka aega mõlgutanud peas cabrio soetamist ning teinud omale selgeks ka kõik selle mudeli head ja vead. Nüüd aga on silmapiirile üks isend jäänud, mis huvitaks mind. Ehk teab keegi rääkida sellest midagi või saata U2U...

tänud!

see auto siin


andreskahu - 09.04.07 21:51

See isend jäi mullegi silma, kuid mulle isiklikult ei meeldinud hele sisu....maitse asi muidugi......muidu tundus väga korralik auto. Ei tundnud küll et midagi valesti oleks..minek tip top ja päris mugav on sõita. Nii et kui meeldib siis anna aga minna. PS! Oleks must nahksisu siis oleks see juba minu;)


lunatic - 09.04.07 21:57

Tere!
Kui oled kõik värgid läbi uurinud juba enda jaoks, siis oled ilmselt ka seda teemat lugenud ja võib-olla isegi cabrio.pri.ee foorumit külastanud :)

Aga lingil olevast masinast ei oska sulle ilmselt keegi peale müüjate midagi rääkida. See auto pole Eestis arvel, seega eelmiste omanike jutte sa ei leia siit. Mina käisin seda masinat möödaminnes 17.veebruaril vaatamas. Selleks ajaks oli kuulutus vist paar nädalat auto24's üleval rippunud. Pikka aega oli ta 5% allahindlusega pakkumises.

Mis ta ikka nii väga oli. Tavaline suht sile must cabrio. Kui ma endale ostaks, siis suht esimeste asjadena muutuksid stange suunatuled valgeks, tiiva suunad suitsusemaks ja nahksisu tahaks ka päris korralikult küürimist ja kreemitamist saada (esiistmed just, taga on alati ilus). Ja siis lisaks tavaline "otse saksast-belgiast-kustiganes" värk: signalisatsioon, immo, ülevaatus, kindlustus, rihmad-õlid jne. Käima ma teda panna ei lasknud, suverehvid on all ja õues oli lumi ning mis ma ikka kahe lahtise audiga teen.

Eks mine ja vaata oma silmaga (asukohaks oled Tallinn kirjutanud).

nüüd juba vahepeal jõudis andreskahu ka siia kirjutada:
Ma just tahaks heledat sisu, suvel läheb lahtisena must ikka päris kuumaks :P


andreskahu - 09.04.07 22:02

Aga hoia siis katus peal:P Ei selles mõttes on muidugi õigus et suvel rannas autosse istudes võib must sisu "natuke" ebamugav olla, kuid selle eest on vähem küürimist kui mõni "sõber" oma määrdunud taguotsa istmele asetab;)


marko233 - 10.04.07 05:44

aga selge pilt siis. Proovin oma tihedas ajagraafikus sel nädalal vaba aega leida ja autot vaatamas käia. Kui kõik korras, siis ehk varsti olen juba cabrio omanik :D Ning eks ma annan ka teada, kuidas auto tundus.


Black - 10.04.07 10:43

Tsitaat:
Algselt postitas: andreskahu
Aga hoia siis katus peal:P Ei selles mõttes on muidugi õigus et suvel rannas autosse istudes võib must sisu "natuke" ebamugav olla, kuid selle eest on vähem küürimist kui mõni "sõber" oma määrdunud taguotsa istmele asetab;)

Ei tasu siis päris prükkareid ka oma autos vedada. Mul on heleda nahksisuga auto olnud ja mina küll määrdumise üle kurta ei osanud. Ostes oli ta muidugi suht käest lastud, kuid nühkisin ta kohe puhtaks, kreemitasin ära ja kui ca 2a pärast auto ära müüsin, ei saanud küll aru, et ta vahepeal kübetki määrdunud oleks. Kui hetkel musta ja heleda naha vahel valida antaks, valiksin kõhklematult heleda. Maitse asi muidugi.


marko233 - 10.04.07 20:17

Nii, käisin täna seda audit vaatamas. nagu arvata oligi, oli vigu mõningaid küll.

kui käivitasin, siis päris pikalt tuli valget, läbipaistvat suitsu summutist (see siis vist pikast paigalseisust),

küljepoolne uks oli natuke vajunud, tahab reguleerimist saada

juhiiste liikus väga raskel

katuseaken oli väga määrdunud ja vajab kas toonimist mingil moel või väljavahetamist

imekombel tundus esisild olevat täitsa ok ega ei kolisenud kusaigilt. Asi mis veel häiris oli minu jaoks natuke uimane minek, aga see võib ka sellest ehk tulla, et viimased sõidukid enne seda olid jeep cherokee 2.5 ja jaguar xj6 3.6 l

Mõtlesin ka pilgu teistele cabriodele enne lõpliku otsust peale visata, teab keegi midagi nendest kahest ?

selline

ja seee

ja veel selline


ehk on keegi neid vaatamas käinud või teab midagi rääkida. Igasugune info oleks teretulnud, kuna kõik autod on tallinnast väljas ...


Caliper - 10.04.07 20:26

see punane cabrio mis saaremaal müüa on, seisab juba pikemat aega seal platsil. mured- katus ei tööta korralikult, veermik tahaks üle käia ja mootor kah puterdab. samas eks see köik on vist pika seismise tulemus. muidu nagu enam vähem ok.


lunatic - 10.04.07 21:22

Tsitaat:
Algselt postitas: marko233
* küljepoolne uks oli natuke vajunud, tahab reguleerimist saada
* juhiiste liikus väga raskelt
* katuseaken oli väga määrdunud....
* imekombel tundus esisild olevat täitsa ok ega ei kolisenud kusagilt.

Need on kõik suht pisivead ju. Minugi cabriol on hetkel see pikk ja raske juhiuks alla vajunud (teise reguleerisin juba enamvähem õigeks).
Juhiiste liigub raskelt kui pole eriti kasutatud (aitab määrimine + liugurpukside vahetus ~100kr-tool)
Katuses olev aken... see volditakse kokku katust kokku pannes, vähestel audidel paistab see normaalselt läbi. Suht nõrk koht on. Tutikas tagaakna plast revalis oli vist 4700.-
Sillaosa ongi pea kõigil välismaalt toodud autodel väga heas korras (mõned kuud meie teedel aitab selle vastu :P)


marko233 - 10.04.07 21:55

ise mõtlesin ka et suht väikesed vead. Aga enne kui otsuse langetan, tahan vähemalt ühte varianti veel proovida. Kuid jah, kui ära osta see must, siis nahka vaja töödelda, katust, küünlad, õlid ja rihmad vahetada ning ka audiosüsteem. Siis ehk juba enam vähem valmis selleks suveks.
Ainuke aga ongi asja juures see minek, ei oska eriti adekvaatselt hinnata...kas astub piisavalt hästi. Läbisõitu on ka piisavalt tal juba, üle 200 000. Loodetavasti pole väga kohvi mootor...


Black - 11.04.07 01:31

Tumeroheline ei ole minu arvates küll mingi cabriovärv. Kuidagi liiga tagasihoidlik...

Tsitaat:
Algselt postitas: marko233
Läbisõitu on ka piisavalt tal juba, üle 200 000. Loodetavasti pole väga kohvi mootor...

Kui see 200000 reaalne läbisõit oleks, oleks see väga hea diil. Samas enamasti pühapäevaautona kasutatavast Cabriost võib selliseid numbreid isegi uskuda.


sven66 - 31.05.07 19:44

Ei hakka uut teemat tegema. Oskab keegi öelda selle auto kohta mingit infot? http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=346511
Kuna tal klubi kleepsud peal, siis on omanik isegi ehk siin foorumis. Nimelt sõber plaanib seda vaatama minna(ostu eesmärgiga) ja võiks autost väikese ülevaate saada, kuna ei tahaks tühja pikka maad maha sõita. ;)


Black - 31.05.07 20:11

Tsitaat:
Algselt postitas: sven66
Oskab keegi öelda selle auto kohta mingit infot? http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=346511
Kuna tal klubi kleepsud peal, siis on omanik isegi ehk siin foorumis.

Sallu kunagine.


raunz - 12.08.07 14:51

Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: sven66
Oskab keegi öelda selle auto kohta mingit infot? http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=346511
Kuna tal klubi kleepsud peal, siis on omanik isegi ehk siin foorumis.

Sallu kunagine.

Ja nüüdseks ka müüdud ;)
Muidugi iseasi on selle juures "üldine seisukord väga hea" :D , aga noh ei midagi ületamatut ning vaja vaid aega ning nokitseda.


zaazk - 10.01.08 14:55

Leidsin auto24 sellise cabrio: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/521/auto_php-id=433521-www_auto24_ee.html

Imestama panid esimesed recaro istmed cabrios, pole varem täheldanud. Kas cabriole pandi ka tehase poolt eritellimusena recarosi sisse?


mati567 - 22.06.09 20:01

Ei hakanud uut teemat tegema. Ei tea kas kuskil romulast on võimalik leida b4 cabriole tagatulesid? Paremat suunda ja tagaluugi pealset pikka tuld vaja (ega juhuslikult coupe pikk tuli ei sobi?)


toomas777 - 23.06.09 08:28

coupe pikk tuli on suunatulega ühes tükis, ja luuk käib ju tule pealt lahti võinii, seega ei mängi välja:)


speeder - 15.06.11 21:05

Kuna plaan oleks ette võtta auto vahetus, siis ootaksin Audi 80 Cabriolet omanikelt erinevatele küsimustele vastuseid.
Kuna sellist teemat ei leidnud foorumist siis otsustasin uue teema algatada.

Hetkel oleks küsimused sellised:
Kuidas käitub katus talvel?
Kas talvel esiklaas seest pole härmas?
Kuidas talvel soojaks läheb?
Kui palju on erinevust tavalise Audi 80ga(veermik, mootor)?
Kas el. katus on nõrk koht?
Kui kallis oleks katuse taastamine/uue tegemine?
Kuidas vihmaga on? Kas tihendid on vastupidavad?
Millest võiks lähtuda mootori valikul?
Kas sobib igapäeva elus kasutamiseks, ka talvel?
Äkki on veel mõni pluss või miinus?

Suured tänud ette.
Ivar


audicabrio - 16.06.11 08:19

Kuidas käitub katus talvel? - lahti ei ole mõtet võtta kuna õmblused võivad jääs olla. Kui pidasid silmas soojapidavust, siis väga viis. Ei saa aru et oleks riidekatus pleki asemel.

Kas talvel esiklaas seest pole härmas? Miks peaks ? Käitub samamoodi kui plekkkatusega auto, mul audid kõrvuti ja pole erinevusi märganud.

Kuidas talvel soojaks läheb? Kiiresti, kuna salongiruum on väike.

Kui palju on erinevust tavalise Audi 80ga(veermik, mootor)? Üks ühele. Enam ei viitsi poes öelda ka et tegu cabrioga, võtan lihtsalt jupid sama aasta b4 jaoks. Varem muidu poodides ei leitud nimekirjas teinekord cabrio üles.

Kas el. katus on nõrk koht? Kuna oman manuaali, siis ei oska kommenteerida. Aga olen lugenud et juhtplokk pidi nõrk lüli olema. Arvan et osta kindlasti elektriline ning siis kui läbi läheb, siis teed lihtsalt manuaalseks, midagi keerulist ei ole.

Kui kallis oleks katuse taastamine/uue tegemine? Uus katus saksas 500eur ümmarguselt koos tagaklaasiga. Ostes kindlasti vali korraliku katusega isend. Tagaklaas olgu kindlasti terve ja võiks läbi ka paista. Endal oli juba ostes tume ning läks rabedaks kiiresti ning kuni murdus keskelt.

Kuidas vihmaga on? Kas tihendid on vastupidavad? Ma ostaks kindlasti paduvihmas auto, siis näed kuidas peab. Eriti jälgi klaasiülemist eesmist nurka, cabriol sealt jookseb tihtipeale. Endal sain vea ära klaasi parema reguleerimisega.

Millest võiks lähtuda mootori valikul? 2.0 tundub vähe kere jaoks(Raskem kui tavaline B4). 2.3 astub edasi ilusti( oman) aga pead olema valmis et iga kord kui mootoris miski jebib siis kohe kukutakse targutama et pritsepea või aju. Oman 4a kogemust sellega, ükskõik mis viga muud on, ikka kiputakse aju ja pritsepead vahetama. Õnneks pole lasknud nendel kohtadel auto ligi rohkem minna, viga on olnud siis vales süütenurgas.2.6 on minu silmis ebaõnnestunud mootor, kui V6 siis kindlasti 2.8. Tolle kohta ei oska mitte midagi halba öelda, kuna peres 2.8 coupe Q ja küttekulu on sama ja tihti nõksa väiksem mis mul 2.3 98kw esiveolisel.

Kas sobib igapäeva elus kasutamiseks, ka talvel? Absoluutselt, kui sul ei ole vaja vedada palju asju endaga kaasas. Mul taga subwoofer ja gaasipaak, ja kolm spordikat mahub veel sinna ja kõik.

Äkki on veel mõni pluss või miinus? Miinus on tagaistujate olematu jalaruum kui soovid palju 4 kesi sõita. Olen natuke üle keskmise pikk ning kui minu taga inimene istub, siis mul on ebamugav sõita nii ees olles. Kaaslane puldis on siis jalkaruumi piisavalt. Plussiks madal raskuskese, tundub liimituna rohkem tee külge. Sõidan igapäevaselt Audi 100, b4,a4,coupe Q ja cabrioga ning tollest paremini käituvad coupe q ja a4. B4 tundub kitsem olema( ei oma ainult ühe konkreetse auto sõidukogemust,vaid 4) ja 100 on juba kordades sujuvam ja pehmem igati,samuti kurvides.Plussid veel - igati ilus auto. On välismaalased tulnud ligi ja küsinud et kas on uhiuus audi, et nad ei ole sellist mudelit veel näinud:) ja üldse pakutakse aastaks sinna 2003-2006 vahele.

Loodan et oli abiks


speeder - 16.06.11 20:11

Abi oli kõvasti, mul hea meel selle üle et keegi viitsib nii põhjalikult vastata, tänud sulle.
Aga üks küsimus tekkis veel. Nagu ma aru sain siis saab elektrilist katust ka väga edukalt kasutada manuaalina?


audicabrio - 16.06.11 21:16

Ei ole isiklikult ise kunagi pidanud seda elektrilist kokku klappima. Kellelgi foorumis oli probleem et elektriline ei tööta ja oli vaja maha saada remondiks siis sai ta abi küll, kui ütlesin et tagaluuk kuhu läheb katus peitu, selle avamine käib küljeklappide alt kuuskandiga. Pead manuaalselt pöörama seda lukustit. Aga see kuidas see elektriline ennast ilma elektrita liigutada laseb, seda ei oska öelda. Selle manuaalse kasutamise all pidasin silmas seda et võtad siis kõik need el lisad maha ja kasutada manuaalsena lihtsalt, nagu mina :D Mul ütlesid luugi avamise mootorid üles. Mul oli siis poolelektriline katus.


alfons - 16.06.11 21:53

Et manuaalselt hüdroajamiga el. katust kokku klappida, siis selleks on vaja hüdromootori täiteava kork eemaldada. Mootor asub paremal pool pagassis. Hiljem pole seda vaja teha kuna töösilindrid on õlist tühjad. Katuse katteluugi avamine käib jah küljeklappide alt lukustite avamisega.
Aa, muuseas el. katus suhtleb väga hästi ka vag-com`iga kui peaks klappimisega probleeme ilmnema!


speeder - 24.06.11 09:51

Aga kuidas on Cabrio turvalisusega, ma just mõtlen seda, et kui peaks auto üle katuse keerama, tal ju turvakaart ei ole. Kuigi keegi ei käse üle katuse keerata :D.


audicabrio - 24.06.11 19:41

Turvakaart ei ole. Esiklaasi raam ka ilmselgelt paindub lihtsalt ära, nii et ei ole väga mõtet üle keerata;)


speeder - 25.06.11 10:41

Seda kindlasti :D


alfons - 26.06.11 19:33

Tsitaat:
Algselt postitas: speeder
Aga kuidas on Cabrio turvalisusega, ma just mõtlen seda, et kui peaks auto üle katuse keerama, tal ju turvakaart ei ole.

Ainult GIS (Gurt Integral Sitze) istmetega isenditel on turvakaarega esiistmed, koos integreeritud turvavöödega.
Aga need on suhteliselt vähe levinud.


R_R - 28.06.11 07:58

Esimene postitus minult audi foorumisse. Sooviks teada, kuidas lisada audi cabrio 97 katuse mehhanismile õli juurde. Leidsin õlipaagi üles (auto taga paremal polstri all) ja paagi peal kirjas, et alla min. Aga õli lisamiskohta ei suuda tuvastada.


alfons - 28.06.11 08:31

Siit teemast näed pilte kuidas õli lisada!
Katus peab olema kokkuklapitud, et õlitaset kontrollida (katus peal ei peagi tase normis olema).
Aga muidu läheb vaja õli lisamiseks 13 võtit, süstalt ja roolivõimu õli. Peale õli lisamist klapita katust mitu korda lahti ja kinni ning vajadusel vala juurde.


R_R - 30.06.11 10:53

Tänud info eest. Sain õli lisatud. Probleem oli selles, et üks õlisilinder lekib. Äkki oskad öelda kes tegeleb silindri tihendite vahetusega ja katuse konstruktsiooni remondiga? Kas keegi vahetab ka tagaklaasi?


alfons - 01.07.11 07:08

Võta silinder näpu vahele ja uuri näiteks Hydroscandist või teistest hüdraulikaseadmetega tegelevatest kohtadest!
Tagaklaasi läbipaistvus muutub kindlasti paremaks kui seda töödelda sonax scratch remover`iga, mida leiab näiteks Autoeksperdist. Uus tagaklaas esindusest maksab kahjuks peaaegu sama palju kui uus katus. Kui on kasutusel orig. tõmblukuga aken, siis seda saab tellida näiteks siit, samast kohast saab ka ainult kilet osta. Kõike eelpool toodut leiad ka ebay`st!
Mis nimelt katuse konstruktsioonil remonti vajab?


R_R - 03.07.11 06:59

Hydroscandist saaks vajaliku tihendi, kui ise silinder laiali võtta ja vahetamist vajav tihend ette näidata. Konstruktsioon ilusti töötab, kuid ikkagi vaja lasta üle vaadata mehaanikul, kes tegeleb cabrio katustega, kuna vaja veidi painutada või sättida vasakut külge, poob kinni vasakul avaneva kaane. Läbipaistvus muutus paremaks sonaxit kasutades, aga mitte oluliselt. Kes ikkagi tegeleb Tallinnas katustega?


kalmaar7 - 16.11.13 11:03

Soov Cabrio soetada.
Siis oleks Teavet vaja selle auto kohta:

http://auto.motors24.ee/vehicles/397155-Audi-B4-1993.aspx?pg=0&sort=price.ASC


Tänan abi eest!!


mtaudi - 16.11.13 11:08

Lahja mootoriga nii raske auto kohta - Cabrio on võrreldes "tavalise" B4-jaga palju raskem ja isegi Avanti ei vea see mootor eriti reipalt edasi.
Eks konkreetne auto tuleks ise põhjalikult üle vaadata, sest ilma ühegi veata see hind nii väike ei oleks. Eks selles ka muidugi asi, et tegu on pre-facelift isendiga.
Kui pilte vaadata, siis seest ikka väga kulunud ja katki - ära ruunatud.


prj - 16.11.13 15:28

Kabrio ongi kruiisimise pill, seal ei peagi ju mingi ulme mootor olema.
See 85kw sõidab küll kui korras on ning hooldus- ja kütusekulu oluliselt madalam, kui V6-l.
Samuti, kui ma ei eksi on 85kw juba täiesti normaalne pritse, mitte ei ole ikaldus, nagu R5 peal :)


mtaudi - 16.11.13 16:45

Ei peagi mingi ulme mootor olema, aga see 85kW on lihtsalt väga uimane mootor. Cabrio peal täiesti mõtetu.
Kütusekulu ei ole ka teab mis madal - isegi mõtetult kõrge nii väikese mootori kohta. Ja ei ole ka V6-el need hoolduskulud teab mis kõrged, kui mootor korras on - kestavad nad mõlemad ühtemoodi hästi.


paranormaalne - 17.11.13 15:53

Muigama paneb ühe mehe õigustus tema enda ämbrikolina aadressil. Lisaks janususele ja jõuetusele, on taevani kiidetud kaks-koma-kuus oma hoova otsas potekaga õhukulu mõõtjaga minumeelest võrdväärne muruniitjaga, kus sarnasel moel pöördeid paigas hoitakse.


mtaudi - 17.11.13 17:33

Tsitaat:
Algselt postitas: paranormaalne
Muigama paneb ühe mehe õigustus tema enda ämbrikolina aadressil. Lisaks janususele ja jõuetusele, on taevani kiidetud kaks-koma-kuus oma hoova otsas potekaga õhukulu mõõtjaga minumeelest võrdväärne muruniitjaga, kus sarnasel moel pöördeid paigas hoitakse.


Sa oled millestki väga valesti aru saanud. Vat see paneb muigama - tegelikult lausa lahinal naerma.
See 2.6 V6 mootor on väga hea ja töökindel minumeelest. Tegin selle valiku teadlikult, kuigi oleks võinud ka 2.8 V6 kasuks otsustada, kuid kasutatud autode puhul ongi see, et mingid valikud tuleb teha ja millestki loobuda. Jõuetu ei ole see mootor kuskilt otsast ja ka janususe üle võib vaielda - võtab sama palju kui see 2.0 R4 85kW, aga liigub oluliselt paremini edasi. Maanteel 7,5L/100km ja linnas, kui iga päev ummikutes ei istu, kuskil 12L/100km. 2.0 ei ole ka halb mootor - väga töökindel - endal oli pea 5 aastat selle mootoriga Audi ja ei teinud selle mootoriga selle aja jooksul suurt midagi, peale mõningate kulujuppide. Ja pealegi, ei kiitnud ma just oma Cabrio 2.6-te, vaid V6 mootorit üldse. Õhukulumõõtjat ei ole sellel autol üldse - on ainult temperatuurimõõtja, mis siis vastavalt sellele ajus olevate süütekaartide järgi toimetab. Arvamused on alati teretulnud, kuid Sinu kommentaari peale tahaks pika kaarega lasta.


Wolf123 - 17.11.13 17:45

Omanud nii 2.0 85kw b4 audit, kui ka 100 2.6 automaat isendit.
Mõlemad mootorid on head, kuid cabriol eelistaksin minagi v6 isendit r4 vastu.
85kw isend b4 kerel võttis täpselt samapalju kütust, kui 2.6 100 kere peal ning 2.6 oli ikka äkilisem, kuigi oli automaat.
2.6 tõesti õhukululugejat pole.
Sõber oma 2.6 audi 100 juba 50 000 maha vuranud, sellekäigus vahetanud ainult filtreid, õli, küünlad ja bensiini paaki valanud.

Pommikindlad on nad mõlemad ja maanteel sama kütusekuluga, linnas on vast mõni liiter 85kw kasuks.

Kui nüüd hoolduskuludesse langeda, siis v6 mootirisse läheb tõesti 2l rohkem õli ja on 2 lisaküünalt.
Rihmavahetus on ka v6 veidi kallim, kuid seda ei tee ju tihti.

See, kes jõuab endale cabrio suveautoks soetada, ei nuta seda väikest vahet taga, mis sõidumõnus mitmekordselt tagasi tuleb.

85kw automaati ei ostaks, aga muidu otsustaks konkreetse isendi puhul, kas 85kw või 110kw.
Seega mõlemal valikul on omad plussid ja miinused.


audi_a4_v6 - 17.11.13 18:05

Tsitaat:
Algselt postitas: Wolf123
Omanud nii 2.0 85kw b4 audit, kui ka 100 2.6 automaat isendit.
Mõlemad mootorid on head, kuid cabriol eelistaksin minagi v6 isendit r4 vastu.
85kw isend b4 kerel võttis täpselt samapalju kütust, kui 2.6 100 kere peal ning 2.6 oli ikka äkilisem, kuigi oli automaat.
2.6 tõesti õhukululugejat pole.
Sõber oma 2.6 audi 100 juba 50 000 maha vuranud, sellekäigus vahetanud ainult filtreid, õli, küünlad ja bensiini paaki valanud.

Pommikindlad on nad mõlemad ja maanteel sama kütusekuluga, linnas on vast mõni liiter 85kw kasuks.

Kui nüüd hoolduskuludesse langeda, siis v6 mootirisse läheb tõesti 2l rohkem õli ja on 2 lisaküünalt.
Rihmavahetus on ka v6 veidi kallim, kuid seda ei tee ju tihti.

See, kes jõuab endale cabrio suveautoks soetada, ei nuta seda väikest vahet taga, mis sõidumõnus mitmekordselt tagasi tuleb.

85kw automaati ei ostaks, aga muidu otsustaks konkreetse isendi puhul, kas 85kw või 110kw.
Seega mõlemal valikul on omad plussid ja miinused.

Õhukulumõõtjat pole, seega kui tühikäik jamama hakkab, siis ei pruugigi korda saada. Paljud foorumis sellega hädas olnud ja minagi ei saanud korda.


mtaudi - 17.11.13 18:06

Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Õhukulumõõtjat pole, seega kui tühikäik jamama hakkab, siis ei pruugigi korda saada. Paljud foorumis sellega hädas olnud ja minagi ei saanud korda.


Sellele on lahendus olemas! Endal ka alguses jamas, kuid korda sain ja nüüd käib nagu siid :)


Quattru - 17.11.13 18:10

Läheb taast teemast välja, aga igal mündil on kaks poolt. Suurema mootoril jääb rohkem jõuvaru, juba sellest küttekulu erinevus..
Milline on siis mitte pommikindel bensumootor? Turboga?


audi_a4_v6 - 17.11.13 18:10

Tsitaat:
Algselt postitas: mtaudi
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Õhukulumõõtjat pole, seega kui tühikäik jamama hakkab, siis ei pruugigi korda saada. Paljud foorumis sellega hädas olnud ja minagi ei saanud korda.


Sellele on lahendus olemas! Endal ka alguses juras, kuid korda sain ja nüüd käib nagu siid :)

Täpsemalt?
EDIT: Ega sa ometi mulle aku vahetusest ei tule rääkima?:)


mtaudi - 17.11.13 18:26

Ei - aku vahetus siin rolli ei mänginud, kuid enam pöörded ei hüple ja töötab nii, nagu peab.

Mingit suurt saladust siin ei ole: Põhimõtteliselt väljalaske torustiku lekked olid põhjuseks, miks pöörded hüplesid külmalt. See mootor tahab väga tihedalt torustikku saada ja korralikult töötavat katalüsaatorit. Alguses ei pööranud sellele väga tähelepanu, kuid mingi hetk hakkas ära tüütama ja siis võtsin kogu väljalaske maha, puhastasin liitekohad ära, mastiksit mehiselt vahele ja kokku tagasi. Peale seda ei ole enam ka mitu päeva seisnud külma mootoriga mingit jama. See 2.6 tahab kõikidele silindritele ühtlast vastusurvet saada, et korralikult töötaks ja peale seda ettevõtmist on probleemid kadunud.


Quattru - 17.11.13 19:28

Tsitaat:
Algselt postitas: mtaudi
Ei - aku vahetus siin rolli ei mänginud, kuid enam pöörded ei hüple ja töötab nii, nagu peab.

Mingit suurt saladust siin ei ole: Põhimõtteliselt väljalaske torustiku lekked olid põhjuseks, miks pöörded hüplesid külmalt. See mootor tahab väga tihedalt torustikku saada ja korralikult töötavat katalüsaatorit. Alguses ei pööranud sellele väga tähelepanu, kuid mingi hetk hakkas ära tüütama ja siis võtsin kogu väljalaske maha, puhastasin liitekohad ära, mastiksit mehiselt vahele ja kokku tagasi. Peale seda ei ole enam ka mitu päeva seisnud külma mootoriga mingit jama. See 2.6 tahab kõikidele silindritele ühtlast vastusurvet saada, et korralikult töötaks ja peale seda ettevõtmist on probleemid kadunud.

Kas arvuti ka midagi näitaks?


mtaudi - 17.11.13 19:46

Tsitaat:
Algselt postitas: Quattru
Kas arvuti ka midagi näitaks?


Võibolla isegi midagi näitaks, kuid see piisavalt vana mootor, et midagi olulist küll mitte, millest kasu oleks. Ei ole selle mootori puhul arvutile väga panustanud - ikka näpud õliseks ja vajadusel tester appi.


audi_a4_v6 - 17.11.13 19:47

Tsitaat:
Algselt postitas: Quattru
Tsitaat:
Algselt postitas: mtaudi
Ei - aku vahetus siin rolli ei mänginud, kuid enam pöörded ei hüple ja töötab nii, nagu peab.

Mingit suurt saladust siin ei ole: Põhimõtteliselt väljalaske torustiku lekked olid põhjuseks, miks pöörded hüplesid külmalt. See mootor tahab väga tihedalt torustikku saada ja korralikult töötavat katalüsaatorit. Alguses ei pööranud sellele väga tähelepanu, kuid mingi hetk hakkas ära tüütama ja siis võtsin kogu väljalaske maha, puhastasin liitekohad ära, mastiksit mehiselt vahele ja kokku tagasi. Peale seda ei ole enam ka mitu päeva seisnud külma mootoriga mingit jama. See 2.6 tahab kõikidele silindritele ühtlast vastusurvet saada, et korralikult töötaks ja peale seda ettevõtmist on probleemid kadunud.

Kas arvuti ka midagi näitaks?

No ma ootaks, et mida see mtaudi cabrio ka edaspidi teeb, kuidas talvel on jne (enamikel nagu ikka talvel vigurdab), huvitav on see, et neil masinatel (2,6 mootoriga), mille tühikäik korras, võid kasvõi summuti alt ära võtta või ühe poole ainult vms, aga tühikäik püsib, mul aga näiteks oli kõik tihe, katid uued, aga ikka ei olnud päris hea, aga see selleks, vaatame, mis aeg näitab! Arvuti ilmselt selle masina puhul otseselt midagi enamasti ei näita.


mtaudi - 17.11.13 19:53

Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
No ma ootaks, et mida see mtaudi cabrio ka edaspidi teeb, kuidas talvel on jne


Me ei saa seda kunagi teada - vähemalt nii kaua, kuni see auto minu käes on, sest talvel ma selle autoga ei sõida.
Teadaolevalt ei ole see auto kunagi talvel külmaga sõitnud ja minu käes ei hakka ka kunagi sõitma.
Nädal tagasi, kui väljas oli mingi 5 kraadi sooja, ei olnud mingeid probleeme ja teekond kuiva garaazi möödus muretult käivitamisest seisma jätmiseni välja.


prj - 17.11.13 20:48

Tsitaat:
Algselt postitas: mtaudi
Ja ei ole ka V6-el need hoolduskulud teab mis kõrged


Soovid sellest rohkem rääkida? Kuna sa viimati õlilekkeid, kaanetihendeid, rihmavahetust ja muud sellist lahedat V6-e peal tegid?
Hinnavahe hoolduskuludes V6-l ja R4-l on pea kahekordne, kuna ülakorrusel on kõike topelt. 2.6 on veel eriline õnnetus ning seda just seepärast, et 2.8 on olemas, mitte mingil muul põhjusel.

Kütusekulud, kw ja kiirendus (manuaalkast):
2.0 85kw - 9.1/100km, 12.9s
2.6 110kw - 10.4/100km, 10.2s
2.8 128kw - 10.8/100km, 9.8s

Eks igaüks valib endale meelepärase. Minu arust ei ole eriti vahet, mis mootoriga cabrio on. Mingisugune kiirenduspüss ei ole ükski neist ning ei ole ka selleks loodud. Pigem jälgida konkreetse auto tehnilist seisukorda, kuna nad on juba suhteliselt vanad.


audi_a4_v6 - 17.11.13 21:04

Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: mtaudi
Ja ei ole ka V6-el need hoolduskulud teab mis kõrged


Soovid sellest rohkem rääkida? Kuna sa viimati õlilekkeid, kaanetihendeid, rihmavahetust ja muud sellist lahedat V6-e peal tegid?
Hinnavahe hoolduskuludes V6-l ja R4-l on pea kahekordne, kuna ülakorrusel on kõike topelt. 2.6 on veel eriline õnnetus ning seda just seepärast, et 2.8 on olemas, mitte mingil muul põhjusel.

Kütusekulud, kw ja kiirendus (manuaalkast):
2.0 85kw - 9.1/100km, 12.9s
2.6 110kw - 10.4/100km, 10.2s
2.8 128kw - 10.8/100km, 9.8s

Eks igaüks valib endale meelepärase. Minu arust ei ole eriti vahet, mis mootoriga cabrio on. Mingisugune kiirenduspüss ei ole ükski neist ning ei ole ka selleks loodud. Pigem jälgida konkreetse auto tehnilist seisukorda, kuna nad on juba suhteliselt vanad.

Kui nüüd võtame nende andmete järgi muutuste suhte, siis 2,0 on neist kõige nirum, 2,0 kiirendus peaks (2,6 ja 2,8 vahe võrreldes) olema 11,4, aga on 12,9. Huvitav, et mitte cabrio peal on 2,6 ja 2,8 kiirenduste erinevus palju suurem, selle kere peal tunduvad suht samad asjad, see muidugi ei tähenda, et mootorid nii sarnased tunduks (momendikõver jms). Rihmavahetus on sel vanal 2,6-sel ka ikka odav mis odav, alla 200eur täiesti tehtav, iga 120tuh km tagant, seega polegi nagu mainimist väärt, ainuke asi, mille üle ma kurdaks on see, et tühikäik on jamanud praktiliselt kõigil (b5, c4, coupe).


mtaudi - 17.11.13 21:10

Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Soovid sellest rohkem rääkida? Kuna sa viimati õlilekkeid, kaanetihendeid, rihmavahetust ja muud sellist lahedat V6-e peal tegid?
Hinnavahe hoolduskuludes V6-l ja R4-l on pea kahekordne, kuna ülakorrusel on kõike topelt. 2.6 on veel eriline õnnetus ning seda just seepärast, et 2.8 on olemas, mitte mingil muul põhjusel.

Kütusekulud, kw ja kiirendus (manuaalkast):
2.0 85kw - 9.1/100km, 12.9s
2.6 110kw - 10.4/100km, 10.2s
2.8 128kw - 10.8/100km, 9.8s

Eks igaüks valib endale meelepärase. Minu arust ei ole eriti vahet, mis mootoriga cabrio on. Mingisugune kiirenduspüss ei ole ükski neist ning ei ole ka selleks loodud. Pigem jälgida konkreetse auto tehnilist seisukorda, kuna nad on juba suhteliselt vanad.


Võin rääkida küll - õlilekkeid ei ole ja tihendid on korras. Täiesti kuiv igast otsast. Cabrio puhul, mis üldjuhul talvel ei sõida, on ka see mootori vastupidavus vast natuke teistmoodi, kui sellisel autol, mis aastaringi sõidab. Raul ei vahetanud just seetõttu ise seda autot ostes rihma ära, kuna kartis ka neid samasid jamasid ja nende ilmnemisel tuleks niikuinii pead maha võtta ja seetõttu ei ole mõtet ennem rihma vahetada. Kui hilisemal vaatlusel selgus, et ei leki midagi ja tihendid on ka korras. See kaanetihendite teema on V6-tel natuke ülepaisutatud teema minuarust.
Rihmavahetust olen teinud sellel kevadel ja mis seal hirmsat peaks olema - mu auto teemas kõik kirjas. 1.8T rihmavahetus veel kallim kui sellel V6-el. Cabrio saab ka Eesti oludes iga 5 kuni 8 tuhande tagant uue õli, kui omanik ikka soovituslikke hooldusreegleid järgib, ehk kas 10 000 või aasta.

Millisel kiirusel ja mis oludes need kütusekulud Sul välja toodud on - täitsa huvitavad numbrid - pakun et 50/50 keskmine linn/maantee.

Aga jah - igaüks valib meelepärast - minu arust on lihtsalt alla 100kW ja ilma turbota mootori selle raske auto jaoks liiga lahja - siis juba pigem diisel, et peale uimase mineku öko ka oleks.

Tehniliselt on enamus suht käest ära lastud ja ruunatud - kahju lausa. On ka väga korralikke liikumas, kuid siis on ka hind hoopis teisest puust ja sellist mingi 1500 euriga kätte ei saa. Eelmine aasta oli vist kõige kallim, mis ma müügil nägin, pea 5000 euri lähedale, aga see oli ka igast otsast täielik mustikas.


Kivitare - 18.11.13 01:08

Tsitaat:
Algselt postitas: mtaudi
Ei - aku vahetus siin rolli ei mänginud, kuid enam pöörded ei hüple ja töötab nii, nagu peab.

Mingit suurt saladust siin ei ole: Põhimõtteliselt väljalaske torustiku lekked olid põhjuseks, miks pöörded hüplesid külmalt. See mootor tahab väga tihedalt torustikku saada ja korralikult töötavat katalüsaatorit. Alguses ei pööranud sellele väga tähelepanu, kuid mingi hetk hakkas ära tüütama ja siis võtsin kogu väljalaske maha, puhastasin liitekohad ära, mastiksit mehiselt vahele ja kokku tagasi. Peale seda ei ole enam ka mitu päeva seisnud külma mootoriga mingit jama. See 2.6 tahab kõikidele silindritele ühtlast vastusurvet saada, et korralikult töötaks ja peale seda ettevõtmist on probleemid kadunud.

Mistahes vabalthingaval mootoril on oluline, et väljalase oleks tihe. Vahet pole, on see 1.6, 1.8, 2.0, 2.3 või 2.6 või 2.8. Vastusurve - googelda. :) Läbi elatud teema mitme vabalthingavaga.
Kuna see pill on rohkem cruiisimiseks, siis milleks üleüldse sinna suuremat kui 2.0 vaja?
Kui ka sõidumõnust rääkida, mis peaks kõik kulud tasa tegema või kaotama või näo naerule tooma, siis ükski cabrio mootorivalikus olev mootor seda ei tee ju. 1.9 TDI ehk, sest kütuse peale eriti ei kulu. :D Täielik nišiauto. Chill pill suvel sõitudeks, ei enam.
PS! Ei ütle, et see cabrio halb on. Mina sinna ei mahu ja olen paraku puht rahalises võrdluses nõus sellega, et 2.6 on kallim seal pidada kui R4.
PS2! Nagu ajad on näidanud, siis vähe on neid autosid, mis on käest laskmata või korralikku hoolt näinud. Enamik laseb hooldusest üle, sest V6 ON kallim kui remontida, kui pikka aega autole kätt külge pandud pole.


mtaudi - 18.11.13 07:25

Ma tean seda väga hästi Roland - ei ole vaja googeldada - ma ei oleks ju muidu seda lammutama hakanud.

Selle teemaga on ka vast nii, et nii palju, kui on inimesi, on ka arvamusi.

Mina ei ütleks, et see pill puhtalt kruiisimiseks on - üleüldse mõtlen, et kust selline arusaam on tulnud. Tänu sellele, et ei ole kandvat katust, siis on autot tugevdatud põhja all olevate taladega, mis omakorda viib raskukeseme väga alla. See viib omakorda kurvides pidamise nii palju paremaks, et täitsa korraliku kiirusega kannatab ka kurve võtta, ilma, et peaks kartma rataste maast ülesse tõusmist - kas siis ühe või teise. Tagasild on B4-jalikult täistala, mis seda mõnevõrra veelgi kaasa aitab.
Mis ma tahtsin öelda, on see, et selle autoga kannatab ka väga edukalt kiiresti sõita, mida ma sellel suvel ka päris palju praktiseerisin ja see V6 vedas väga mõnusalt edasi, kui ära harjusin selle mootoriga ja õppisin ära, mis pööretel tuleks käiku vahetada, siis läks see auto väga reipalt edasi - vääne on V mootoril palju parem, kui sellel R4-jal - paberite järgi on vahe pea 60Nm (85kW 166@3200 / 110kW 225@3500). Peaaegu sama hästi läheb edasi, kui samade kilowattidega 1.8T sama raske auto peal. Ja ka V mootori hääl on see, mis sellisele klassikalisele autole väga palju juurde annab - kasvõi emotsiooni mõttes.
Nagu ma juba ka ütlesin, et nii palju, kui on inimesi, on ka arvamusi. 2.0 R4 meestele on tõesti see auto kruiisimiseks, kuid ma tahan vahest ka mõnest mööda sõita ja siis jääb see 85kW ikka väga jõuetuks - rõhutan sõna väga. Olgu see 2.6 kasvõi poolteist korda kallim seal vahel, ikka ei vahetaks lahjema vastu. Tahaks isegi kangemaks ajada ja olen ka välimaist kirjandust uurinud, kus on step by step 2.6 -> 2.8 vahetusest räägitud, kuid seda näitab tulevik, kas see ka tehtud saab. Vähemalt nii kaua, kuni see konkreetne mootor hästi vastu peab, ma seda ette ei viitsi võtta - alles sai ju ka rihmad ja muud jutud ära tehtud.


tarmo - 18.11.13 07:38

Tsitaat:
Algselt postitas: mtaudi
Tegin selle valiku teadlikult, kuigi oleks võinud ka 2.8 V6 kasuks otsustada,


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
2.6 on veel eriline õnnetus ning seda just seepärast, et 2.8 on olemas, mitte mingil muul põhjusel.


Tsitaat:
Algselt postitas: mtaudi
Tahaks isegi kangemaks ajada ja olen ka välimaist kirjandust uurinud, kus on step by step 2.6 -> 2.8 vahetusest räägitud, kuid seda näitab tulevik, kas see ka tehtud saab.


audi_a4_v6 - 18.11.13 07:43

Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
Tsitaat:
Algselt postitas: mtaudi
Tegin selle valiku teadlikult, kuigi oleks võinud ka 2.8 V6 kasuks otsustada,


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
2.6 on veel eriline õnnetus ning seda just seepärast, et 2.8 on olemas, mitte mingil muul põhjusel.


Tsitaat:
Algselt postitas: mtaudi
Tahaks isegi kangemaks ajada ja olen ka välimaist kirjandust uurinud, kus on step by step 2.6 -> 2.8 vahetusest räägitud, kuid seda näitab tulevik, kas see ka tehtud saab.

Noh saigi ring kenasti kinni:)


mtaudi - 18.11.13 07:52

See oli praegu kontekstist välja kisutud, mis Tarmo tegi ja ei peegelda täielikku tõde või seda, mida ma öelda tahtsin - nagu ajakirjanik, kes sõnu väänab, kuid peab ütlema, et väga kenasti tõid kokku. Mõte oli ikka rohkem selles, et kui see 2.6 peaks mingil toredal põhjusel alla andma, siis kaalun ka 2.8 vahele panemist.
Seda lauset kirjutades, mida Tarmo viimasena tsiteeris, teadsin millegipärast juba ette, et keegi kisub selle tekstist välja ja ütleb, et näedsa, ise arvad ka et mõtetu - seda ma ei mõelnud. See 2.6 -> 2.8 jutt tähendas seda, et võiks isegi võimsam see mootor olla, aga mitte selle pärast, et praegu on 2.6 vahel ja see halb mootor oleks. Kui nii võtta, siis iga mootor alla 2.8 on mõtetu, kuid sellisel juhul on see 2.0 R4 ikka täiesti BS.


mtaudi - 18.11.13 11:17

See on huvitav pill: http://www.auto24.ee/used/1494151

Mis siis, et S-Line-i sellel ajal ei eksisteerinudki ja mingi Exclusive see ka ei ole. Rääkimatta loetletud lisavarustuses toodud multifunktsionaalne rool, konditsioneer, reguleeritav rool, kummist jalamatid (vähemalt nendel piltidel on riidest) jne. kõik puudu. Peatoed ei asu ka seal, kus nende koht on. Natuke odavama hinna eest, kui see soodushind on, kannataks vast isegi ära võtta ja korda teha, kuid siis tuleks ka selle automaatkasti osas midagi välja mõelda.
Tundub selline Leedukate poolt ülekäidud isendina olevat.

Ehk tuleb kevadel ja/või talve jooksul neid jälle müüki, mis ka korralikud on, kuid hetkel on vähemalt auto24-s müüdavad küll suht sellised, et ei teki küll tahtmist mõnda ära võtta. Üsna masendav seis hetkel nende jaoks, kes endale just talvel Cabriot otsivad, et odavamalt kätte saada, kui kevadel, kuid lootust on, et kevade poole seis paraneb. Käesoleva aasta kevadel oli mingi hetk vist isegi 15 B4 Cabriot müügis ja paremad läksid ka suht kiiresti. Kallima otsa paremik mitte nii kiiresti, kuid juuni keskpaigaks oli sisuliselt plats puhtaks ostetud või siis omanik müügist loobunud. See aasta oli ikka suurepärane suvi Cabrioga ringi sõitmiseks.


real-illusion - 18.11.13 12:18

Tsitaat:
Algselt postitas: mtaudi
See on huvitav pill: http://www.auto24.ee/used/1494151


See konkreetne auto eriti ostu huvi küll ei tekita. Mootorite kohapealt siis. Ise olen proovin a6 c4 kere peal ja minu arust veidi lahja. Oli veel nelikvedu ka. Loomulikult oleneb kõik ka inimesest ja eesmärgist. Eks noorem generatsioon otsibki pigem veidi võimsamaid autosi. Hiljem siis vanemaks saades, või pereinimeseks saades, on aega neid suuremaid ja ökomaid autosi vaadata. :)


Renee - 23.12.13 01:25

Lugesin natukene seda teemat ja mõtisklesin pisut. Olgem ausad, ainuõige mootor ongi nendel Cabriodel kas 2.8 või siis 2.0 ja mõlemad manuaal kasti ostas. Eks kindlasti leidub mehi kes taovad rusikaga vastu rindu ja väidavad ,et 2.6 või 2.3 on piisavad selle jaoks. Jah on küll, aga nad on mõlemad samamoodi mõttetud seal otsas. Üks rohkem perssekukkunum kui teine. Samal teemal on siin ka sõna võtnud pistut kompetentsemad mehed kui lihtsalt vennad kes omavad 2.6. (ei väida, et mootorid oleks halva vastupidavusega)

Lisaks kurvisuutlikusele, jah sellega saab kurvi minna, samuti saab ka süldikausiga kurvi võtta kui on piisavalt mune. Mis kasu sellest raskuskesemest on kui kere paindub kurvis läbi? Tungige oma cabriod ühest otsast üles ja üritage ust lahti teha. Aga Tegelikult tahtsin ma sinna jõuda ,et kui tahad head ja siiani nägusat kabrioetti osta siis on see auto just sulle. Aegumatu välimus, seisab hästi sirgel teel ja on muidu vaha auto vaatamata mootorivalikule. Kindlasti pean ühe sellise veel ära. Kui tahad rääkida kurvisuutlikusest ja heat dünaamikast/kütusekulust, siis selleks on ka sobivamaid autosid olemas.

Aga üldiselt, kevad tuleb mühinal, laske oma kabriolettidel katus maha ja nautige seda autot olenemata mootorist ja olge Audi inseneridele tänulik, et nad on suutnud nii aegumatu ka kauni välimusega auto valmis teha.


mtaudi - 23.12.13 08:13

Tsitaat:
Algselt postitas: Renee
Lugesin natukene seda teemat ja mõtisklesin pisut. Olgem ausad, ainuõige mootor ongi nendel Cabriodel kas 2.8 või siis 2.0 ja mõlemad manuaal kasti ostas. Eks kindlasti leidub mehi kes taovad rusikaga vastu rindu ja väidavad ,et 2.6 või 2.3 on piisavad selle jaoks. Jah on küll, aga nad on mõlemad samamoodi mõttetud seal otsas. Üks rohkem perssekukkunum kui teine. Samal teemal on siin ka sõna võtnud pistut kompetentsemad mehed kui lihtsalt vennad kes omavad 2.6. (ei väida, et mootorid oleks halva vastupidavusega)

Millele Sinu väited põhinevad? Mille järgi hindad kompetentsi? Mille poolest on üks hea ja teine perssekukkunud, nagu Sa ütlesid? Tsiteerides foorumikaaslast: Neid isendeid pole enam vabalt turult võtta stiilis "2.6 on lahja ja pigem 2.8". 2.0 lihtsalt ei jõua seda autot edasi liigutada – kust otsast see hea valik on, kui pead veri ninast väljas pingutama, et üldse näiteks möödasõitu teha? 2.3 alates, kui see pihustite jama välja jätta, on kõik piisavalt head mootorid ja ükski valik ei ole teisest halvem - küll on erineva mineku ja kütusekuluga. Ma ei ole suutnud leida ühtegi põhjust, miks 2.6 näiteks halvem on, kui 2.8. Minek on natuke lahjem ja samas on ka kütusekulu väiksem. Dünaamiliste näitajate poolest mitte suguni nii palju halvem.
Tsitaat:
Algselt postitas: Renee
Lisaks kurvisuutlikusele, jah sellega saab kurvi minna, samuti saab ka süldikausiga kurvi võtta kui on piisavalt mune. Mis kasu sellest raskuskesemest on kui kere paindub kurvis läbi? Tungige oma cabriod ühest otsast üles ja üritage ust lahti teha.

Süldikausiga võrdlus on selge liialdus – tänu madalale raskuskesemele peab kurvis väga hästi ja tunne on isegi palju kindlam, kui B6 Avandiga. Tule proovi - väga edukalt saab ukse lahti. Olen selle Cabrioga sellisel pinnal seisnud, kus parem esimene ja vasak tagumine ratas täitsa koopasse surutud ja teised kaks sisuliselt õhus - tulin autost välja ja sisse tagasi ilma ühegi probleemita. See ei ole nii vedel, nagu Sa püüad siin praegu väita, kuid jäik ka kohe kindlasti mitte. Kui Cabrio kurvis nii palju läbi painduks, et ratastel pidamine ära kaob, siis peab midagi ikka väga katki põhja all olema. See läbipaindumine on millimeetrites mõõdetav kogu auto pikkuse peale.
Tsitaat:
Algselt postitas: Renee
Aga Tegelikult tahtsin ma sinna jõuda ,et kui tahad head ja siiani nägusat kabrioetti osta siis on see auto just sulle. Aegumatu välimus, seisab hästi sirgel teel ja on muidu vaha auto vaatamata mootorivalikule. Kindlasti pean ühe sellise veel ära. Kui tahad rääkida kurvisuutlikusest ja heat dünaamikast/kütusekulust, siis selleks on ka sobivamaid autosid olemas.
Aga üldiselt, kevad tuleb mühinal, laske oma kabriolettidel katus maha ja nautige seda autot olenemata mootorist ja olge Audi inseneridele tänulik, et nad on suutnud nii aegumatu ka kauni välimusega auto valmis teha.

Heast kurvisuutlikusest, dünaamikast jms. sai just räägitud Cabrio puhul, et suudab seda väga kenasti. Teemaks ei olnud, et Cabrio on selle jaoks see õige auto ja mõni S või RS sportvedrustusega oleks selle jaoks palju paremini, kuid ta ei jää hätta ka keerulisemates oludes.

P.S. Su jutt oleks ka palju usutavam, kui Sa nii palju kirjavigasid ei teeks. Eesti keele põhireegleid mittetundva inimese teksti on raske tõepähe võtta.

Siia lõppu sobib ka kenasti selline tsitaat:

Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Kütusekulud, kw ja kiirendus (manuaalkast):
2.0 85kw - 9.1/100km, 12.9s
2.6 110kw - 10.4/100km, 10.2s
2.8 128kw - 10.8/100km, 9.8s

Eks igaüks valib endale meelepärase. Minu arust ei ole eriti vahet, mis mootoriga cabrio on. Mingisugune kiirenduspüss ei ole ükski neist ning ei ole ka selleks loodud. Pigem jälgida konkreetse auto tehnilist seisukorda, kuna nad on juba suhteliselt vanad.


fox759 - 14.01.14 19:38

Kas kellegil on pakkuda müüa korraliku audi 80/90 cabrio (B4) ? (Nahksisuga)


mtaudi - 14.01.14 19:53

Esiteks ei ole sellist asja nagu Audi 80 Cabrio - on Audi Cabrio (B4).
Üks selline on mul pakkuda küll, aga ma ei usu, et Sa oled nõus selle korraliku eest ka korralikku hinda maksma - see ei ole samas hinnaklassis sedaanide ja universaalidega. Cabrio ostuabiteema on ka juba olemas ja ostusoovid käivad üldjuhul turu alafoorumisse.


Kuits - 14.01.14 20:08

Tsitaat:
Algselt postitas: mtaudi
Esiteks ei ole sellist asja nagu Audi 80 Cabrio - on Audi Cabrio (B4).

Väga vale pole ka nii esimest nimetada, sest pöhiosas Audi 80/90 tegu, nimetusse jäeti number panemata, sellest ka Audi Cabrio.

E: kribasin oletatavalt öige tähistusega toote teema pealkirja.


fox759 - 14.01.14 20:41

Tsitaat:
Algselt postitas: mtaudi
Esiteks ei ole sellist asja nagu Audi 80 Cabrio - on Audi Cabrio (B4).
Üks selline on mul pakkuda küll, aga ma ei usu, et Sa oled nõus selle korraliku eest ka korralikku hinda maksma - see ei ole samas hinnaklassis sedaanide ja universaalidega. Cabrio ostuabiteema on ka juba olemas ja ostusoovid käivad üldjuhul turu alafoorumisse.





Võibolla siis vähe infot müüdava auto kohta ja pilte ?


Kuits - 14.01.14 20:53

Tsitaat:
Algselt postitas: fox759
Tsitaat:
Algselt postitas: mtaudi
Esiteks ei ole sellist asja nagu Audi 80 Cabrio - on Audi Cabrio (B4).
Üks selline on mul pakkuda küll, aga ma ei usu, et Sa oled nõus selle korraliku eest ka korralikku hinda maksma - see ei ole samas hinnaklassis sedaanide ja universaalidega. Cabrio ostuabiteema on ka juba olemas ja ostusoovid käivad üldjuhul turu alafoorumisse.





Võibolla siis vähe infot müüdava auto kohta ja pilte ?
Kuna Sul on piiratud ligipääs, siis teemat ei näe, mtaudil on isendi kohta see olemas.


Kuits - 14.01.14 22:37

Tsitaat:
Algselt postitas: Harry_R
Mõistsime üksteist, see ongi peamine! :)
Minul muid pretsensioone pole, kui see suhtuge solidaarsemalt inimestesse, kes ei viitsi oma aju pisidetailigega nuumata, kuigi nende mõte on sama, mis teie. Tõesti, see ei muuda midagi!

Aga ma vaatan, et teemaalgataja võttis väga südamesse! Ta pani sinna selliseid tähiseid, mis mulle mitte emmigi ei ütle. :D


Liitun, kuid pealkirja muudatus on minu liigutus, tema muudatus algsest, on postituses sees, 80/90 jne.


fox759 - 15.01.14 05:37

Foorum jääb foorumiks, juba sõimate siin üksteist, tundub et cabrio ma siit ei leia .


fox759 - 15.01.14 05:39

Tsitaat:
Algselt postitas: mtaudi
Ma ei taha ka pillikeelt lõhki ajada ja ei teki sellist tunnet, kuid nii see on ja on kogu aeg olnud, et kõige esimene Audi poolt toodetud kabriolett on mudelitähisega Audi Cabrio - laiendatult Audi Cabriolet. Mudelinimetus sai Audi poolt nii pandud ja nii on. Lihtsalt Audi Cabrio on B4. Selle koha pealt olen "Cabriopede", kui nii võib öelda.
Seal edasi, ehk siis alates B6 kerest, lisandus ka täpsustus, ehk mudelinimetus, ehk siis näiteks Audi A4 Cabrio, Audi A3 Cabrio, Audi TT Cabrio, Audi A5 Cabrio jne. jne. R8 baasil tehtud kabrioletil ei ole üldse Cabrio nimetust sees, vaid on R8 Spyder.
Ma ka eksin ka mitmetes asjades ja üsna tihti, kuid mudelinimetuste koha pealt olen püüdnud ennast harida. Samuti need quattro/Quattro, TDi/tdi, Tq/tq, A4/a4, Avant/avant jms. tähitused - kuidagi ilus on silmale vaadata, kui õieti on.

Harry_R - ei võta isiklikult, normaalne kuju oled :)




Äkki saad mulle meilile veits pilte ja infot panna autost : reiko.reinau@gmail.com


Kuits - 15.01.14 07:16

Tsitaat:
Algselt postitas: fox759
Foorum jääb foorumiks, juba sõimate siin üksteist, tundub et cabrio ma siit ei leia .

Leian, et sõimamisest pole siin juttugi, auto osas vaata TURG osakonda, ehk on midagi pakkuda.
Ahjaa, üks on kindlasti, kodanik Cabrio20V pakutav.


mtaudi - 15.01.14 07:39

Tsitaat:
Algselt postitas: fox759

Äkki saad mulle meilile veits pilte ja infot panna autost : reiko.reinau@gmail.com


Panin info meili - hinna osas ei ole mõtet väga kaubelda - alla selle ei ole mõtet maha müüa, vaid ise edasi sõita ja Cabrio rõõme nautida. Uuemaid ja paremaid pilte võin õhtul juurde saata. Näitama tulla kuhugi ei saa ja proovisõitu teha ei saa praegu, kuna puudub kindlustus (pole mõtet seisvat autot kindlustada) ja nende all olevate rehvidega ei kannata sellise lumega sõita - ei riski auto lõhkumisega.

P.S. Sügisel oli hind soodsam, kuid mida lähemale kevad tuleb, seda vähem tahan müüa ja seda jäigemaks hind muutub :)


tinnuri - 12.04.14 05:43

Tere. Vaatan, et kõik lahkavad 2.0 ja 2.6 mootoreid aga 2.3 pole pms üldse juttu. Kas see mootor siis nii keva, et ei väärigi juttu? Mis on selle mootori head ja vead. Miks eelistada seda ja miks mitte? Omale jäi üks 2.3 silma ja uuriks enne mis selle mootoriga ka kaasneb või toimetab ilusti ilma suuremate muredeta. Tänan kõiki kes viitsivad selle mootori puhul sõna võtta ja nõu anda.


mtaudi - 12.04.14 07:53

2.3 -l on miskitsorti pritsungi ja jagaja jamad, mida pea võimatu korda saada. Hea on võibolla ainult see, et on kiirem, kui 2.0, kuid sellega eelised ka lõppevad.
Ma ise ka ükspäev mõtlesin, et sellest mootorist ja 1.9 TDi -st ei ole sõnagi, kuid ei ole mõtet kurja karja tuua mõtlesin siis.


Kivitare - 12.04.14 09:10

Tsitaat:
Algselt postitas: tinnuri
Tere. Vaatan, et kõik lahkavad 2.0 ja 2.6 mootoreid aga 2.3 pole pms üldse juttu. Kas see mootor siis nii keva, et ei väärigi juttu? Mis on selle mootori head ja vead. Miks eelistada seda ja miks mitte? Omale jäi üks 2.3 silma ja uuriks enne mis selle mootoriga ka kaasneb või toimetab ilusti ilma suuremate muredeta. Tänan kõiki kes viitsivad selle mootori puhul sõna võtta ja nõu anda.

2.3 mootoreid pandi ka Coupe-dele, sedaanidele, jms B3/B4 platvormile. Foorumis peab sellest mootorist palju juttu olema. ;)


audi_a4_v6 - 12.04.14 10:30

Tsitaat:
Algselt postitas: mtaudi
2.3 -l on miskitsorti pritsungi ja jagaja jamad, mida pea võimatu korda saada. Hea on võibolla ainult see, et on kiirem, kui 2.0, kuid sellega eelised ka lõppevad.
...

No ei ole ainult kiirenduse vahe, üks on koleda häälega R4, teine juba päris mõnusa häälega R5, see on IMO igapäevaselt natuke olulisem isegi kui kiirenduse erinevus, seda enam, et tegu kabrioletiga.

BTW, ega keegi ei tea, kas see alles müügis olnud roheline cabrio recaro sisuga tuli klubisse? Läks kuramus teine vist suht kähku ära:(


veiko757 - 03.06.15 19:13

Tere.

Jäi silma selline isend: http://www.auto24.ee/used/1897883
Oskab keegi selle kohta mingit infot jagada ?


Kivitare - 04.06.15 07:47

Foorumis oli kusagil sellest autost ka teema. Omanikku ei tea, aga vähemalt kirjutiste järgi viisakas hooldaja. Kui sisse mahud, siis osta ära. Üks ideaalsemaid kooslusi. 20v r5 on muheda häälega, kui vähegi ralli ajaloost lugu oled pidanud ja tead, mis laineid lõid selle mootori süüteajastusega vanemad Quattro Audid. :)


Carla - 04.06.15 10:03

Kui norida, siis ees tal on küll RS2 tuled, aga mitte RS2 stange. Tavaline S2, Competition stange on ees.

Mitte et see vähendaks auto väärtust, aga lihtsalt täpsustuseks.


huljes - 18.06.15 15:37

Mind pani LKF i andmed selle auto kohta koheselt mööda vaatama kuulutusest. Oli teine selle aasta veebruaris müügis juba.


mkb - 18.06.15 18:00

Tsitaat:
Algselt postitas: huljes
Mind pani LKF i andmed selle auto kohta koheselt mööda vaatama kuulutusest. Oli teine selle aasta veebruaris müügis juba.

5 aasta tagune kõks hirmutas ära?


veiko757 - 23.06.15 19:59

Igatahes niipalju teadmiseks, et see cabrio seisab nüüd paar nädala juba minu õuel. Ütleme nii, et siiamaani olen rahul. ;)


mtaudi - 23.06.15 21:54

Tsitaat:
Algselt postitas: veiko757
Igatahes niipalju teadmiseks, et see cabrio seisab nüüd paar nädala juba minu õuel. Ütleme nii, et siiamaani olen rahul. ;)


Like :)


bestcar - 17.03.16 23:08

Terekest! Kuna mul on ka tekkinud väike Cabrio huvi siis uuriks. Kas keegi on kokku puutunud või vaatamas käinud seda müügis olevat isendit? Ise ma ei saa lähiajal vaatama minna. Tänud ette! :)
http://www.auto24.ee/used/2065174


kuno666 - 06.06.16 16:33

Tervist kuna suur huvi cabrio vastu siis kas keegi oskab midagi kosta konkreetse isendi kohta? http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2261419 Suhtumine tundub suht ülbe seal olevat aga ehk keegi teab eelmist omaniku vms. Mida peaks sellise puhul üldse jälgima?


pierre - 04.08.16 18:06

Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
Tervist kuna suur huvi cabrio vastu siis kas keegi oskab midagi kosta konkreetse isendi kohta? http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2261419 Suhtumine tundub suht ülbe seal olevat aga ehk keegi teab eelmist omaniku vms. Mida peaks sellise puhul üldse jälgima?


Terv. Kuna üks sõber otsib nn suveautot siis mitmete seas on ka see olnud üks, mida oleme vaadanud.

Müüjad on viisakad (slaavi) härrad, tulid isegi ndv näitama, aga masin ise on ehk natuke hoolimatu peremehe käes olnud. Nemad müüvad edasi, nagu ikka, autoäri. Katus maha käib ja puha jah, aga seda ma teeks kuskil nurgataga, et tüdrukud ei näeks. ;) Ühesõnaga asi on sealtpoolt hooldamata ja nii ongi. Käib aga raskelt. Muidu ei olegi väga viga.
Pluss on mootor, Ma ütlen, et see töötab korralikult, ei mingit jama, laulab nagu lind - tõesti igapäev nii head meh. pritsega R5 sa ei kuule - mina polnud kuulnud...
Kere võib olla kahtlane, sest muidu nagu midagi ei klapiks, samas nagu paistab sirge ja terve. Nagu peab noh. Üldiselt pärast sõbraga mõtlesime, et kui 2200€ saaks oleks super aga nad ei taha hinnas eriti tingida.


100 - 01.07.19 21:13

https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3086021

Ei tea miks see nii käest kätte on käinud, et juba 12. omanik on ja jälle müügis?


kuno666 - 01.07.19 21:50

Tsitaat:
Algselt postitas: 100
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3086021

Ei tea miks see nii käest kätte on käinud, et juba 12. omanik on ja jälle müügis?


Paljud ostavad cabrio hetke emotsioonil ja kui ilma pole siis isu ruttu täis ja otsitakse midagi igapäevasemat. Sellest autost on olnud eri foorumites teemasi ka ja midagi halba pole kuskilt silma jäänd. Selle raha eest autot küll ja veel. Esistangegi vähemalt õige v6 oma. Paljudel pole ka kohta kuhu talveks auto seisma panna ja eks neid põhjuseid ole kindlasti veel.


stihl - 02.07.19 09:09

Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666


Paljud ostavad cabrio hetke emotsioonil ja kui ilma pole siis isu ruttu täis ja otsitakse midagi igapäevasemat. Sellest autost on olnud eri foorumites teemasi ka ja midagi halba pole kuskilt silma jäänd. Selle raha eest autot küll ja veel. Esistangegi vähemalt õige v6 oma. Paljudel pole ka kohta kuhu talveks auto seisma panna ja eks neid põhjuseid ole kindlasti veel.


Ja endiselt ei tule keegi selle peale, et ostaks siis oma cabriole talveks plekk-katuse lisaks.
Paned ta külge ja sõidad nagu tavalise coupega talve üle. Kevadel võtad jälle maha.

Saksast vast leiaks seda eraldi ka:


http://cloud.leparking.fr/2018/10/27/00/05/audi-80-cabriolet-audi-cabriolet-1-9-tdi-leder-hardtop-klima_6515700857.jpg


mkb - 02.07.19 10:56

Tsitaat:
Algselt postitas: 100
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3086021

Ei tea miks see nii käest kätte on käinud, et juba 12. omanik on ja jälle müügis?


Omanik oli vahepeal valmis seda ka seibideks tegema ja tükkidena maha müüma.


Suitsev1 - 02.07.19 11:59

Tsitaat:
Algselt postitas: stihl


Ja endiselt ei tule keegi selle peale, et ostaks siis oma cabriole talveks plekk-katuse lisaks.
Paned ta külge ja sõidad nagu tavalise coupega talve üle. Kevadel võtad jälle maha.

Saksast vast leiaks seda eraldi ka:


http://cloud.leparking.fr/2018/10/27/00/05/audi-80-cabriolet-audi-cabriolet-1-9-tdi-leder-hardtop-klima_6515700857.jpg


See plekk katus maksab pool nende cabriote hinda. Inimesed ei raatsi olemasolevat pehmet katustki välja vahetada, rääkimata siis kõvakatuse ostmisest.


stihl - 02.07.19 14:00

Eks mina ostaks samuti selle PLEKK-KATUSE HINNA eest pigem mingu muu huvitava auto talveks.


Ja see sonnenlandi tekstiilist (see on sama, mis originaal) telk on saksas 600e.


mkb - 03.07.19 11:35

Teema puhastatud.
Edasised OT-d sisaldavad postitused lähevad kustutamisele kogu täiega.


Renee - 04.07.19 11:39

Tsitaat:
Algselt postitas: 100
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3086021

Ei tea miks see nii käest kätte on käinud, et juba 12. omanik on ja jälle müügis?


Kui selle vana number oli 777TFE, siis peaks olema minu kunagile. Kui on sama auto, siis sellel on tehtud kastiremont jne. Iseasi mis temast enam täna alles on. Kui on sama, siis peaks ise agasi ostma ja vanu aegu meenutama :cool: