Foorumi logo

Audi A3 (Typ 8P; 2003–2013)
JanariA4 - 11.05.07 07:47

Mõtlen siis 5 ukselist varianti. Kahjuks küll hetkel esiveolisena,kuna neliveo hinnad liialt kõrged.
Kas kellelgi kogemusi? Kuidas liigub 2.0 mootor (110kw)?
Mis on auto vead/head? Peale selle,et natuke väike on:D
Alla 2.0 bensiinimootori ei vaata.


JanariA4 - 15.05.07 11:07

Pole kellegi komeusi?Või mis:)


TT - 17.05.07 14:13

Audi A3 Sportback on mugav, turvaline ja kompaktne väikeauto.
Tüüpvigu sellel autol ei ole - vedrustus on lihtne ja kuulikindel (lühikesest telgedevahest tingitult -jäigemapoolsem), minek on hea (ESP saab esiveolisel autol kõvasti tööd), Tiptronic kast on natuke uimane, aga töökindel, stereosüsteem hindele 4, salongi viimistlusmaterjalid on tasemel, pagasiruumis on ruumi rohkem kui väljast vaadates seda eeldaks, salongis A4-st märkimisväärselt vähem ruumi ei ole.
Natuke tahavad harjumist saada kliima juhtnupud-lülitid, sõidumüra salongis on natuke suurem võrreldes vanemate Audidega.
Mind isiklikult häiris A3 juures aga hoopis see, et talvel viskab pori kõvasti tagaluugi avamise kohta ja puhaste kätega seda avatud ei saanud.
Samuti tuleks kohe investeerida porisirmidesse (talvel kipuvad muidu karmid "lumespoilerid" auto külje tekkima ja ennast ära määrimata on suhteliselt keeruline autosse ronida ning sealt tõusta.


cmp - 17.05.07 14:45

Vanemate A3 omanikke on siin foorumis üsna mitu, aga uuema A3-ga omanike koha pealt on siin tühjus...

Muidu väga kena masin, olen isegi piilunud :)

A3 neliveost loobumise pärast väga põdema ei pea, sest A3 nelivedu pole see, mis on suurematel Audidel, loe näiteks
seda teemat


JanariA4 - 17.05.07 18:37

Tänan vastuste eest. Kuna olin ennem põhimõtteliselt uut A3-e näinud ainult piltide pealt,siis tundus asi nagu asisem:D
Kahju jah! Muidu väga vinge väikeauto, aga (uskumatu-ma ei teadnudki,et selline nelivedu!!!) kehvapoolne vedu. Isegi 2.0 fsi mootor käis iga nurga ja ristmikupeal jõuga ratastest üle!
Kui poleks see 4 veoline nii kallis,siis ehk...Aga kuna olen torseni fänn siis:D JÄÄB ÄRA!
Tänud kõigile!


cmp - 17.05.07 19:23

Võrreldes konkurentidega on FSI mootoritele veel erinevates testides ette heidetud, et FSI on üsna janune ning tahab kindasti 98 oktaanarvuga bensiini. Muidu hea jõuline mootor


JanariA4 - 18.05.07 12:43

Kurat reklaamis lubavad küll võimsust ja väksemat kütuse kulu:D Aga eks iga hea asja eest peab ju ohvri tooma:)


TT - 19.05.07 17:36

Haldexiga on esirataste tühjakäimine praktiliselt olematu.
Ma võin sulle proovida anda 180kw 355Nm 2,0T FSI Sportbacki ja veendud ise selles, et Haldex toimetab ikka väga mõnusasti.
Haldexi pluss on see, et kui vaja ei ole, veerevad tagarattad lihtsalt kaasa ja veojõudu neile ei rakendata.


Ramm - 24.01.11 21:35

Oskab keegi kommenteerida või omab kogemusi A3 3.2L mootori kohta,mida tuleb tähelepanelikult vaadata sellise isendi soetamisel, mis on nõrgad kohad jne.?


rocket - 25.01.11 08:06

Ma arvan, et selliseid "muskel väikeautosid" on Eestis olematu arv. Rohkem on neid 3.2 isendeid meie põhjanaabrite juures näha.


heavy - 19.07.11 12:54

Mul 1 pakkuda ;)

http://www.auto24.ee/used/881926

Kõik toimib korrektselt - kiirendus on 6,1 ja keskmine kütusekulu minu sõidu juures 10-11 vahel 70% maanteed/30% linna)
Jalg on keskmise raskusega.

Pluss on see, et ketiga mootor ja see on esimene automaatkastiga auto, mis mind ei häiri, et ta automaat on - toimetab väga äkkiliselt.


AntiL - 19.05.13 10:36

kuidas suhtuda 2.0TSFI mootorisse ja DSG kasti. Kuidas üleüldiselt ülalpidamiskulud võivad kujuneda võrreldes näiteks mõne lihtsama rahvaautoga (focus, astra jne). Antud auto tõstab teistest esile üsna OK varustus, kindel Eesti ajalugu ja hiljuti tehtud suured hooldused. Autoleht kiidab vastupidavust nii veermiku kui mootori osas. Hetkeks tundus, et kütusekulu võib ehk suur olla, kuid võrreldes kõige lihtsama 1.6 bensukaga on tehaseandmete järgi vahe praktiliselt olematu.


SiimS - 01.07.13 20:22

Konkreetselt nagu midagi küsida ei oskagi. Siin teemas vähe juttu ka.
Võibolla oskab keegi tuua plusse/miinuseid välja?
Mida täpsemalt jälgima selle konkreetse isendi ostu puhul ?
Link: http://www.auto24.ee/used/1340339


Kuits - 01.07.13 20:31

Tsitaat:
Algselt postitas: SiimS
Konkreetselt nagu midagi küsida ei oskagi. Siin teemas vähe juttu ka.
Võibolla oskab keegi tuua plusse/miinuseid välja?
Mida täpsemalt jälgima selle konkreetse isendi ostu puhul ?
Link: http://www.auto24.ee/used/1340339


Ehk sobib vastuseks.


audi_a4_v6 - 10.09.13 19:15

Silma on jäänud a3 alates aastast 2003, aga ei tea, millist mootorit valida? 2,0TDI kohta räägitakse hirmujutte, aga kas on võimalik enne ostu kontrollis veenduda mootori seisukorras? Silma on jäänud näiteks selline masin: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1518768
Kui aga minna väidetavalt vastupidavamat teed, siis peaks võtma 1,9TDI, need aga kallimad, kas ka põhjusega?: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=639841
Või võtta suht lollikindel bensukas, mis ka huvitava sisuga: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1061784
Või miks see bensukas nii odav on, äkki keegi kursis, mulle värv sobiks, äkki ongi see madala hinna põhjus, et paljudele ei meeldi?: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1364405
Äkki keegi oskab mind valgustada ja miskit soovitada.


audi_vs - 10.09.13 19:34

Otsin ka A3-e aastast 2003-..
Abiks oskan vast nii palju olla, et Ülemiste Silberis käisin kohapeal vaatamas seda 1,9 tdi-id. Muidu kõik väga tore aga müügimehe sõnade kohaselt juba mitu aastat müügis. Ja tingimise võimalus endiselt 0 :( Kuna vaatan juba pikemat aega A3-e suunas siis tõesti on see kuulutus juba väga ammu üleval (1-1,5 aastat kindlasti).

Hetkel silmapiiril üks 2.0 tdi aastast 2010. Aga kui vaatamas sai käidud siis proovisõidu ajal põles armatuuris eelsüüte tuli. On kellelgi kogemusi sama situatsiooniga? Ummistunud DPF? Mingi vigane relee?


JanisL - 10.09.13 19:40

Mootorit saab ikka mingil määral kontrollida. Viimane on tunduvalt odavam kui teised ning värv on päris hea:) Silmapaistvam:)
Käi näiteks sellega kontrollis Forsis või kuskil ning kui sobib, siis osta ära. Suht kerge kere on ka ,seega ei tohiks antud motor hätta jätta. Kui isegi on tarvis midagi teha, siis selle arvelt, et palju odavamalt saad saab ära teha ning hiljem juba tead ise, et asi on korras. See minu arvamus. Sa ikka vali endale meelepäraseim:)


Dan - 20.09.13 11:48

Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Silma on jäänud a3 alates aastast 2003, aga ei tea, millist mootorit valida? 2,0TDI kohta räägitakse hirmujutte, aga kas on võimalik enne ostu kontrollis veenduda mootori seisukorras? Silma on jäänud näiteks selline masin: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1518768
Kui aga minna väidetavalt vastupidavamat teed, siis peaks võtma 1,9TDI, need aga kallimad, kas ka põhjusega?: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=639841
Või võtta suht lollikindel bensukas, mis ka huvitava sisuga: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1061784
Või miks see bensukas nii odav on, äkki keegi kursis, mulle värv sobiks, äkki ongi see madala hinna põhjus, et paljudele ei meeldi?: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1364405
Äkki keegi oskab mind valgustada ja miskit soovitada.


Kollase kohta tean rääkida, et omanik (naisterahvas) läks eelmisel aastal mingi aeg Austraaliasse ja seetõttu on ka auto müügis. Nii kaua kui tema sellega sõitis hoiti seda väga hästi ja hooldati Forsis. Minule teadaolevalt on omanik ikka veel sama kuid müügiga tegeleb lihtsalt keegi teine.


Michael - 02.10.13 00:12

Olen parasjagu ise autojahil, A3 lõi hamba verele samuti.
Jagan lihtsalt oma kogemust sellest mis vaatamas sai käidud, teistele huvilistele teadmiseks.

http://www.auto24.ee/used/1515778

E-maili teel oldi väga napisõnaline, jäi mulje nagu see auto on nendegi jaoks siga kotis, või tahetakse midagi varjata.

Käisime sõbraga siis Pärnus vaatamas, tellisime Audist ka ostu-müügi kontrolli.
Muidu oldi vastutulelikud, Taunex oli nõus selle märkideta Audi käru peal edasi tagasi kontrolli sõidutama, 20€ eest.

Proovisõitu sain teha ainult müügiplatsil, ei saanud just põhjalikku kogemust.

Endale jäid silma iluvead, parem esitiib nagu vastu posti ära kriibitud, vasak tagastange nurk sarnaste kriimudega.
Kapoti peal kivitäkked, roostetavad. Tagaluugil nr. märgi aluse juures roosterida.

Audi esindus leidis muidugi esimese asjana, et läbisõit on vähemalt 60 000 tagasi keritud, 2012 dets on olnud esinduses hooldus ls 242 000 km. Kella peal 184 128 km. Hammasrihma vahetus oleks esimene asi mis sel autol teha vaja.

Kontrollist selgus järgnev:
P pooltelje kumm puruks
Sumpa klamber roostes
Mootori põhjakate puruks
Mootori alt cooleri torud õlised
Taga rehvid punnitavad, muster lahti, traadid väljas
P taga ratas oli lahti
Kapoti tihend puruks
Arvutiga ilmnes kliima alt mingi soojendusviga

Loodan, et see on kellegile abiks
Parimat!


AronL - 02.10.13 06:33

Pea 10 aasta vanuse auto kohta ju päris hea tulemus, kui ainult need vead kontrollis välja tulid. Saksast toodud nii vana diisli puhul oleks pidanud õnnelik olema, et ainult 60tkm on maha keritud, ega Sakslane diislit moe pärast ei osta:)


MEEMEES - 09.10.15 07:17

Plaanis naisele selline väikene punn osta, ega keegi juhuslikult pole seda autot juba lähemalt uurinud?
Niipalju, et kohe tuleb rihmavahetus, service ja õlivahetused. CR pihustid sellel isendil juba.
Plaanis nädalalõpus või uue nädalaalguses vaatama minna.Kas Tartus oleks keegi klubilistest, kes arvutiga saaks aidata?
Tervitustega Meekas
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2080740


OOOO - 20.09.21 09:41

Pereliikmel vaja esimest autot millega liiklusesse sukelduda. Hetkel on sellised ajad, et valik kasutatud autode turul suht kehvake.
Jäi silma selline A3. https://www.auto24.ee/soidukid/3546805

Kellelgi infot mida sellise puhul peaks kindlasti täpsemalt uurima? Mootoril vist peaks juba sellise läbisõidu peale kett ühekorra vahetatud olema.