Foorumi logo

Kas mõtet vana audi 100 (Ostetud) Ehitamises (Pildid)
ullivilli - 18.05.07 17:17

Jäänud silm vana audi 100 avant peale, kuna aga pole veel autodega kuigi kodus , siis on probleem. Vana audi 100 siis 80ndatest.
Nimelt eelarve piiratud ca <10k ja kõik räägivad eri juttu, mida soetada.

Kuda nõnda vanade audide mootorid on, palju läbisõitu kannataks?
Sama ka ülejäänud osadega?
Kui auto peaks vastu väikse putitamise ja mahlade vahetusega minga 4a, siis vast enamvääm hüva. Kui kauem, siis igati ka hea.
Samas aga räägitakse, primeratest ja omegatest ka mingit juttu, aga nu ei tea ju.
Raskendab veelgi see, et pole just kõige väiksem poiss, nii et igasse autosse ei mahu ära. näiteks 80B4 jättis väga kitsa mulje.

Lühidalt, mis autot oleks mõte ja kas üldse oleks mõtet osta kuni 10k eest?

Igaljuhul pikk ja segane jutt, kui keegi aru sai, siis igasugune abi on väga tänuväärt.
JA kui uurida, siis mida näppida, katsuda jne, et mitte mingit logu saada; audi 100 siis?


axo - 18.05.07 21:26

tahaks ise ka teada,et kas mingi 88 aasta 100 2,3 mootoriga kannataks sõita,ja mida tuleks kõige enam vaadata


Mario81 - 18.05.07 22:16

vötame nii et suure poisi jaoks 100 oleks hea ja mugav masin.
sellise hinnaga sa pead tahest tahtmata arvestama väljaminekutega aga "sigaril" pole need nii hullud (oma mäletamist mööda). kunagi ostsin omale 89a sigari sedaani ja maksin poole rohkem kui hiljem (2a) müüsin. pidasin seda normaalseks aga siiamaani pole audi 100 2,2 89a hinnad kukkunud nii madalale kui mina müüsin.
möte? möte on ikka kui sul raha rohkem pole ja mugavat autot tahad :D


ullivilli - 19.05.07 14:30

Keegi seda masinat ka kommenteerida oskab?
kuna siiski ei tea veel asjast muhvigi :D

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=39844

EDIT: Vahet pole. Sain teada, et müüdud.


puristaja - 19.05.07 14:38

Sigar kestab kui oled fanatt ja näed vaeva selle korrashoiuga. Muidugi võid osta jah ka nii, et sõidan kuni sureb aga see poleks minu suhtes eetiline:D Minul isiklikult ei hakka vist ühestki rahasummast kahju mis enda sigari peale panen:)


ullivilli - 19.05.07 15:10

oi paneks raha alla, ja kuidas veel paneks... sest mulle meeldivad vanad autod ja antud mudel on välimiselt minu südame võitnud, kahjuks pole saanud sees istuda, et ei tea, kui mugavalt ja hästi ära mahun.

Aga viga nimelt hetkel selles, et pole seda raha sinna alla eriti panna.
ja selleks otsingi autot mis teeniks hästi ja võimalikult väheste kulutustega, niikaua, kuni pole võimalik kulutada. Ja ega selleks uuringi, et teada, kas auto hakkab pidevalt lagunema, või saab seda masinat usaldada.
Mis teha: loll pea on keha nuhtluseks. ja eks autovõhik on raske olla, aga ma püüan sellest staatusest välja rabeleda.


puristaja - 19.05.07 15:32

Ma võin aind öelda, et mootor on hea ja suht lollikindel. Kapott eest äärest vähe roostetab ja rattad on väikesed kuidagi:D


ullivilli - 19.05.07 15:37

Lollikindlat asja on väga raske leiutada, kuna lollid on haruldaselt leidlikud :p
Aga tegelt lollikindlad asjad on head: ehk hakkab omagi mõistus peale.


Selline loll asi ka vee, et kui keegi teab, näeb odavalt korraliku 100-t võiks siia ka visata lingi. auto24 ja muude allikate kasutamine lubatud.


Tsitaat:

Ma võin aind öelda, et mootor on hea ja suht lollikindel. Kapott eest äärest vähe roostetab ja rattad on väikesed kuidagi

See oli vist Lingi kohta?


puristaja - 19.05.07 15:58

Tsitaat:
Algselt postitas: ullivilli
Lollikindlat asja on väga raske leiutada, kuna lollid on haruldaselt leidlikud :p
Aga tegelt lollikindlad asjad on head: ehk hakkab omagi mõistus peale.


Selline loll asi ka vee, et kui keegi teab, näeb odavalt korraliku 100-t võiks siia ka visata lingi. auto24 ja muude allikate kasutamine lubatud.


Tsitaat:

Ma võin aind öelda, et mootor on hea ja suht lollikindel. Kapott eest äärest vähe roostetab ja rattad on väikesed kuidagi

See oli vist Lingi kohta?


Justament;)


puristaja - 19.05.07 16:04

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/084/auto_php-id=328084-www_auto24_ee.html

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/946/auto_php-id=351946-www_auto24_ee.html

esimene vast kallis aga viimane suht kobe näeb välja ja hind ka hea.


ullivilli - 19.05.07 16:08

Mida muidu selle audi 100 juures vaadata, et mis mootorit osta, mida mitte käigukasti värgid jne.

Palju auto lagunema üldse kipub?

http://www.soov.ee/searchCar.do?minPrice=&carBody=0&transaction=174&word=&sort=PRICE&parentNode.idString=101 0102&maxPrice=&status=AC&b=101010202&brand=101010202&m=0&gearbox=&yearStart=&yearEnd=&elementsOnPage=50&locati on=&method=view&id=743730&adIndex=2&
Ei tea, kas see päris romu?

Ja ilusad näevad nad välja küll ja nendega oleks vist tükk aega rahu majas, kuid kahjuks ei saa eelarvet üle 10 ajada.

Kaua audi mootor vastu peab? sattusin just ühe audi otsa, millel 750K läbisõit :o


puristaja - 19.05.07 16:29

Sel Soovi omal tuleks päris palju värvitööd ette võtta. Ja miks tal on nii imelik värvikombinatsioon - arvatavasti matsu saanud. Aga alla 2,0 mootori on suht jamad. karburaatoriga ju. Vastupidavuse kohta ei oska öelda. Usun, et vanal autol oleks ikka mingil ajal kap-remonti tarvis. Kuna, see sõltub sõitjast-õlitajast-valajast-vajutajast.


Mario81 - 19.05.07 16:42

Tsitaat:
Algselt postitas: ullivilli


Kaua audi mootor vastu peab?

sellist küsimust on raske välja möelda ja veel hullem vastata.
kui korralikult hooldatud ja pole runni saand siis kaua.


ullivilli - 19.05.07 16:45

mis veel jäi silma http://www.kuldnebors.ee/kuulutused/kuulutused.mec?pob_post_id=5567136&pob_action=show_post&pob_cat_id=11049
aga sellel pole pilti kaasas.
nii et peaks helistama ja uurima.
Ja kui too eelmine matsu saanud, siis käigukastiga võib jamasi olla, eriti veel, kui automaat. Naised saunas rääkisid, et manuaalilegi ei pidavat sedasorti põrutused meeldima.

Ja see moori teema just sellest, et osade riisikottide kohta räägitakse, et paarsadatuhat ja siis on mootor koolend.

AUDI 100 2.0 85 kW 1988 Univ

Helistasin sinna börsi asja. vastu võttis vanem meesterahvas väga vestlusaldis
küsisin, mis autol viga, et selise hinnaga müüb (5k)
Algu, et ei midagi viga.
Igaljuhul panin kirja enamvääm, mis räägiti. On mõtet vaatamagi minna? Kui ise tallinnas.

Auto on ees, kuna uued masinad peale tulnud.
ei pidavat värvimist ega midagi vajama.
2aastat seisnud.
pani käima ühe korra ja peale seda, häält ei teinud.
Sai paaki pandud mingat pritsungi puhastavat möksi ja siis minga kilomeeter veetud 2 käiguga palju gaasiga (vist oli) ja peale seda pidi hästi töötama.
esimene vasak tiib matsu saanud, tiba teist tooni vms.
tagumine vasak tiib... ka matsu saanud, enne kui praeguse omaniku kätte sai. pahtel koorub, vaja lihvi jne.
Nagu ikkagi oleks keretöid vaja :P
Vahepeal sõitsid nn noored selle autoga. Käigukastiga oli jama olnud kolmas või teine käik jäi kinni vms.
teise auto kast peal. kiirust näitab peale kasti vahetust vähem ja lääb kiiremi edasi. tuli suurema mootoriga autolt. et kui minga 100ga sõita näitab ca 80
valuvelg all.
asukoht: tartu. rõõgu.


puristaja - 19.05.07 17:07

Tsitaat:
Algselt postitas: ullivilli
.Ja see moori teema just sellest, et osade riisikottide kohta räägitakse, et paarsadatuhat ja siis on mootor koolend.


Audi pole riisikott;) Et noh kas on mõtet osta sellist millel üks külg üht värvi ja teine teist. Pärast maksad ikka sellise hinna mis läeb üle 10-ne.


ullivilli - 19.05.07 17:16

Audi ei pidavat riisikott olema jah, olen kuulnud.
Opel ka pole riisikott, ometi aga igast autost pidi kunagi opel saama; ükskord olevat isegi ladast opel saanud.
Aga jah seda tean isegi, et selle putitamise pealt võib mitmekordne autoostu hind tulla.

Samas muidugi see, et kui Ostad 5ga auto ja remondid 5e eest, kokku 10k. ja auto on korras, eeldusel, et enne tõesti pisivead olid.
On tunduvalt parem variant, kui see, et ostad enda arvates remonti mitte vajava 10k-ga ja siis paned veel 5k sisse, kuna ilmuvad tal ka nn pisivead :P

Aga nu ma ütlen, et ma ei tea autodest veel midagi... aga ma tõesti püüan.
Ja selleks ma siin lolle küsimusi esitangi :D


axo - 19.05.07 21:08

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/112/auto_php-id=351112-www_auto24_ee.html
see isend tundub päris asjalik olevat,2,3 rida5 pidi suht lollikindel ka olema,ainult mehhaaniline pritse pidi üks närkadest kohtadest olema


wookie - 19.05.07 21:50

Tsitaat:
Algselt postitas: ullivilli
Samas muidugi see, et kui Ostad 5ga auto ja remondid 5e eest, kokku 10k. ja auto on korras, eeldusel, et enne tõesti pisivead olid.
On tunduvalt parem variant, kui see, et ostad enda arvates remonti mitte vajava 10k-ga ja siis paned veel 5k sisse, kuna ilmuvad tal ka nn pisivead :P

Aga nu ma ütlen, et ma ei tea autodest veel midagi... aga ma tõesti püüan.

Noh laias laastus tundub olevat nõnda, et vana autot sa remondid nii ehk naa ja igal juhul varem või hiljem.
Seega peaks niisuguse auto ostmisel kindlasti kaasa võtma inimese, kes oskaks auto tegelikku seisukorda hinnata ning omanikku peetida iga viimase kui asja kohta, et "kuidas ikka nii on juhtunud ja millal sa seda ja toda oled vahetanud jne". Eesmärgiks peaks sa ilmselt võtma siis leida auto, mille korral remontimiseks vaja minev summa jaotub pisikeste kulutustena võimalikult pika aja peale.

Lisaks on sul vaja kohta, kus seda masinat vajadusel remontida. Kui minna lihtsalt mõnda viisakasse pealinna autoteenindusse, siis seal maksab 1 tund tööd keskmiselt 350 EEK. See moodustab 7% 5000 kroonise auto hinnast :-)

Kui maha arvata südatalvel -25 kraadise pakase ajal tuksi läinud salongiõhu ventika mootor, mille ma lasin asendada originaalosaga, sest kohe oli vaja ja ei huvitanud, palju maksab - jubekülm oli, siis minul näiteks ei ole teeninduse arvet kus töö ei moodustaks kõige suuremat summat.

Seega pead sa otsustama, kas võtta vana ja odava auto võimalikku remonti kui liisingumakset ja olla sellega rahul või koguda veidi raha, osta uuem auto ja... remontida ikka :-)


ullivilli - 20.05.07 01:33

Ega ma päris nii mõtlegi, et päris ilma remondita saaks, aga jah, et pisikesed asjad ja aja peale jaotatult.
Vanade autode eeliseks on minu meelest muidugi ka see, et neile ehk hakkab enda v mõne tuttava mõistus peale ja pole vaja nii palju spets tööriistu ja vahendeid.
Esindusse nagu pole eriti plaanis minna(nii võhik siiski ei ole)
ja juba sõpradega räägitud, et kust saaks varuosi ja kes kaasa võtta, kui valima/vaatama minna.
Vana auto remonti jne, kui liisingu makset olen mõelnud ka nii.
Samas esimeseks autoks, ei ole nii nutine ka, kui mõni jobu sisse sõidab, kuna ei maksnud siiski tervet varandust.
Ideaalina oleks muidugi see, kui auto mind kaua kaua teeniks, sest mulle meeldib see auto iseenesest :D


Pikk ja segane jutt.:P

Tsitaat:

axo

postitati 19.05.07 23:08
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/112/auto_php-id=351112-www_auto24_ee.html
see isend tundub päris asjalik olevat,2,3 rida5 pidi suht lollikindel ka olema,ainult mehhaaniline pritse pidi üks närkadest kohtadest olema


Seda olen isegi vaadanud.. saab küll talverehvid kaasa, aga tahab eelarvest raip välja trügida.
Aga mis sel mehaanilisel pritsel häda on siis?


Kui audi 80 ei oleks nii väike, siis vaataks seda
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/667/auto_php-id=356667-www_auto24_ee.html
Vot see on öko, sellise hinna eest. Kuigi ei tea, palju selle hinna eest vigu ka saab.
Samas ega tal minekut ka ei ole, aga ega see ei olegi oluline.
Maanteel võib vaid hätta jääda või siis, kui suur last peal.


wookie - 20.05.07 02:19

Tsitaat:
Algselt postitas: ullivilli
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/667/auto_php-id=356667-www_auto24_ee.html
Vot see on öko, sellise hinna eest. Kuigi ei tea, palju selle hinna eest vigu ka saab.
Samas ega tal minekut ka ei ole, aga ega see ei olegi oluline.
Maanteel võib vaid hätta jääda või siis, kui suur last peal.

Ei ole küll diislitega sinapeal, kuid kas 40kW selle kere jaoks liiga väike ei ole?
Väike mootor ei tähenda alati väikest kütusekulu, sest väikese ja jõuetu mootori ajad sa sagedamini peeneks kui suurema, kuna aja, mille jooksul sa pead ristmikult või foori tagant või lihtsalt liiklusolukorrast kadunud olema, tingib paljuski liiklus, mitte sinu vaba tahe.


ferdinand - 20.05.07 10:18

Kusjuures diislite puhul ei ole seda probleemi nagu väikeste bensumootorite puhul, et kütusekulu väga erinev on. Ja vilega diislid on reeglina ökonoomsemad. Korralikku diislit sellise raha eest liigub väga harva.

Ei ole sellel vanal mehhaanilisel pritsel häda midagi, seda ei ole küll tarvis karta, pigem hoida eemale karburaatoritest, need küll nii vanadel masinatel ei taha eriti toimida.;)

Sellise eelarvega on sigari audi kindlasti üks parematest valikutest, eelistada võiks uuemaid masinaid, eelarvesse peaks mahtuma alates 88 aasta masinad mis on natuke muudetud. Parimad mootorid on viiesilindrilised, kuigi ega 1,8 ka iseenesest paha valik ei ole. Raha peaks üle jätma ka elementaarseks hoolduseks, st õli ja rihmavahetus, ise odavaimate juppidega tehes saab hakkama suurusjärgus 1500.-

Tüüpilisemad vead on tagapidurid (juhul kui on ketas), ise olen vahetanud kõikidel masinatel soojendusradikat ja mootorit. Jälgida tasuks, et pritse toimiks igas asendis normaalselt.


ullivilli - 20.05.07 12:49

Nu seda 40 Kw asja mõtlesin isegi, kuna isegi peal istunud, mitte just väga suure, Honda tsikli seljas, millel oli 34 kW. aga jah seda mõtlesingi, et kuhugi toppama nii jääb. üksinda ja ilma lastita pole vbolla hullu, aga kui on 5 inimest ja mitu kasti õlut, siis peab vast ukse lahti tegema ja jalaga hoogu juurde lükkama.

Rihmade ja mahlade vahetusega ma olen arvestanud, see loeti mulle kohe ette, et need vahetusse.

Ja seda olen jah lugenud mujaltki, et soojendus võib jumpsima hakata ja piduritega mingane kala tekkida.

Aga lugesin siit sealt veel, et esi sild pidi suht nõrk olema? et sellega ikka jamasi ette tuleb tihti v on tegu liht mitte joppamisega?


wookie - 20.05.07 13:10

Tsitaat:
Algselt postitas: ullivilli
Nu seda 40 Kw asja mõtlesin isegi, kuna isegi peal istunud, mitte just väga suure, Honda tsikli seljas, millel oli 34 kW. aga jah seda mõtlesingi, et kuhugi toppama nii jääb. üksinda ja ilma lastita pole vbolla hullu, aga kui on 5 inimest ja mitu kasti õlut, siis peab vast ukse lahti tegema ja jalaga hoogu juurde lükkama.

Bensiinimootori ja diiselmootori võimsus on kaks täiesti erinevat asja. 55kW diiselmootor on igati asine tükk, kuid 65kW bensiinimootor parajalt jõuetu käkk.

Üldiselt võiks mõni vanem ilma vileta diisel olla selline lihtne ja pommikindel asi - kui töötab, siis töötab, kui ei tööta... noh siis ei töötagi.


ullivilli - 20.05.07 13:54

Ka see on tuttav, et diislil on madalatel pööretel rohkem jõudu ja 2ga kohalt minek ei ole probleem.
Aga vanade diislite töökindlus pidi olema nii nagu on; nagu sa isegi ütlesid, kas töötab või ei tööta.
Kuid kas 40kW diisel saab hakkama 5 inimese ja mitme kasti õlle vedamisega. ja kas möödasõidud jne tuleks räielikult unustada?


bobo777 - 20.05.07 17:29

no diislile ei ole 5 inimest ja paar kasti õlut kindlasti probleem.
mitte küll Audiga,aga 2,0 diisel riisikaga(kw ei mäleta täpselt,vist mingi 57)vedasin talvel käima mitsubishi canteri,mis on siis 6 meetrise kongiga tagaluuktõstukiga veoauto...:P
sealjuures ei kõikunud vedajal autol isegi pöörded eriti...
Diisel on ju veoloom.


ullivilli - 21.05.07 04:43

nu 57 ja 40 on ikka vast vahe.
Ja kahjuks vist diisel korralikult töötav diisel on väljapool minu eelarvet v joppamis õnne :P

Aga selline asi, et kas need vanas ca 2L sajad söövad tõesti näit tallinnas 10L/100le?
Ja ega vähemaga vist ei sõida, kuigi rohkemaga saab.
Kuid just rohulikult sõites, huvitab kulu.


ülks - 21.05.07 12:47

Tsitaat:
Algselt postitas: ullivilli
Audi ei pidavat riisikott olema jah, olen kuulnud.
Opel ka pole riisikott, ometi aga igast autost pidi kunagi opel saama; ükskord olevat isegi ladast opel saanud.




Audi on auto:P ja audist kohe kindlasti opel ei saa :P;)


ullivilli - 21.05.07 15:27

Sellele ma loodangi, et ma audit ostes mõnd vana opelit ei saa:P
Ja ma ei saa aru, miks mulle ikkagi 91 aasta primerat pähe püüakse määrida.
Peab vist siste istuma mõlemasse ja uurima.
Nimelt seletatakse, et primera pidavat sama suur olema, kui audi 100 seest ja vähem lagunema ka.
ei taha eriti uskuda. Küll aga see on ta eelis, et sa ökom tunduvalt on.
Kas muidu väited vastavad tõele, inimesed, kes mõlema kohta midagi kosta teavad?


mig - 21.05.07 17:07

kui konnaga oled harjunud sõitma, võtab alguses jah, ligi 15 lõdvalt. aga siis saad aru, mida suure autoga peab tegema ja saadki 10 kätte. sõidustiil on lihtsalt teine.
ja lõpuks sõidad automaadiga ka linnas 11,3 välja.
ja siis võtad järgmiseks turboga audi ja/või siis 4,2 mootoriga. nagu enamus... :)

Tsitaat:
Algselt postitas: ullivilli
nu 57 ja 40 on ikka vast vahe.
Ja kahjuks vist diisel korralikult töötav diisel on väljapool minu eelarvet v joppamis õnne :P

Aga selline asi, et kas need vanas ca 2L sajad söövad tõesti näit tallinnas 10L/100le?
Ja ega vähemaga vist ei sõida, kuigi rohkemaga saab.
Kuid just rohulikult sõites, huvitab kulu.


ülks - 21.05.07 17:19

Tsitaat:
Algselt postitas: ullivilli
Ja ma ei saa aru, miks mulle ikkagi 91 aasta primerat pähe püüakse määrida.



Kes sulle seda primerat pähe määrivad?


krss - 21.05.07 17:33

Oeh, praktiliselt igasugune riisika mootor kestab oluliselt suuremat läbisõitu kui VAGi mootorid (va vabalthingavad diislid), aga see selleks, vana autot ostes sõltub selle ressurss ikkagi eelmistest kasutajatest, mitte sellest, mis marki auto ostad. Audi on selles osas kindla peale minek, et misiganes ka auto juures ei juhtu, kõike on romulast saada, mida ei saa öelda teiste kohta. Vana Primera on japsidest pigem negatiivne näide, on väga palju paremaid. Kusjuures igal autol on olemas kindlad mootorid-kastid-sillad, mis kestavad ja teised mis ei kesta, sellepärast ei tohiks ka üldse võrrelda oma vahel mingeid abstraktseid fordeskorte, tojootakorillasid ja audikaheksakümneid, räägime ikka konkreetsetest autodest, millel on konkreetne mootor jne.

Mis mõte on jällegi jahuda neist kilowattidest, ega need 40kW on saadaval alles kõrgetel pööretel, mida nagunii eriti liikluses ei kasutata. Selles pööretevahemikus, millega kulgetakse 90% ajast, on sellel "nõrgal" 40kW mootoril momenti sama palju kui 2.3E bensiinimootoril. Skepsis vanade dislade vastu on samas põhjendatud, kuna turul 9 autot kümnest on totaalselt läbi sõidetud, reguleerimata, viimased 10a hooldamata jne, sellepärast ka janused, võtavad õli, uimased jne. Paraku käib sama ka sigari pritsungiga bensiinimootori kohta, pihustid ammu kulunud, kuid maksavad poole auto hinnast jms põhjused, miks need autod müüki pannakse, mitte nendega ise edasi ei sõideta. Kui sellest 2.3E mootorist üle käia ja sinna u 10K sisse panna (nagu enda omal oli), on tegemist ikka vägagi erksa, kiire ning ökonoomse sõiduriistaga. Samas vaatad müügis olevaid autosid, ja selliseid lihtsalt ei ole, ka suurema raha eest mitte. Ehk siis need on väljaminekud, millega soovitan arvestada, kui tahad omale korras autot.

Diislitest veel: VAGi diislid on hirmus kuumakartlikud ja need hädad on kaelas kõigil. Kuna vanema tüübi kaant (meh tõukuritega) enam uuena ei saa, soovitan osta uuema tüübi mootoriga diisli. Audi 80 B3 on samas üsna raske ja tänu kujule (lai ja lühike) tuulekeeriseid tekitav, siis mingit erilist stabiilsust sealt oodata ei maksa. Samuti on B3 tegelik kütusekulu maanteel ligi 2L jagu suurem kui B2 kerega Audil, kuid uuem kere on samas jällegi turvalisem avariides. Ei ole olemas ideaalset, on igale maitsele ja on erinevaid omadusi, iseasi mida keegi oluliseks peab. Suurtest autodest on sigar tõesti päris hea hinna/omaduste/hoolduskulude suhtega masin, ainult et hoitud ja korras sigarid maksavad juba Saksas mitu korda rohkem kui Eestis, siin neid lihtsalt ei ole:(


ullivilli - 23.05.07 05:39

Ah üks sõber ajab mulle peale, et mis sa sellest audist ikka vaatad, parem võta mult mingane nissan või opel v mis igane. Täielik anti-Audi.

krss, tänud. Seda sorti vastus, mis asjast vähegi parema ülevaate annab, on väga teretulnud. Abstraksus ja üldistus on küll jah mõttetu ja nõme vast isegi, kuid, kui asjast suurt midagi ei tea, siis ei jää muud lihtsalt üle.
Ning samas on autosi, mis on täielikud saastad olnud tehasest tulekust peale, oma mootoritest v käigukastidest olenemata.

Veel midagi täpsemalt ei oska öelda, aga pakuti 86nda aasta 2,2L, ootan pilte ja muid spece. On see alguseks spetsiifilisem, kui ümmargune mõiste Audi 100.
Kas muidu millestki veel on lähtuda, mis oleks suht ok variant, mis aasta ja mudelid hästi ja lollikindlad välja kukkunud.
Praegu tean seda, et rida5 on väga lollikindel ja selle aja V-mootorist soovitati eemal hoida.


ferdinand - 23.05.07 08:35

Tsitaat:
Algselt postitas: ullivilli
Praegu tean seda, et rida5 on väga lollikindel ja selle aja V-mootorist soovitati eemal hoida.

Selle aja ainsad V mootorid audidel olid 3,7 ja 4,2 liitrised ja arvan, et selliseid masinaid Sa nagunii ei vaata.
Korralikku autot Sa foorumis jahumise ja piltide vaatamisega ei leia. Otsi mõni natukenegi teemat valdav kodanik ja hakka järjest masinaid üle vaatama. Kusjuures kohe kindlasti ära võta aluseks seda mismoodi kuulutuses või telefoni teel masinat kiidetakse- minu kogemuste põhjal peituvad korralikumad masinad väga tagasihoidliku või sootuks negatiivse reklaami taga.;)


wookie - 23.05.07 09:19

Või teine võimalus, tõmba loteriipilet - võta see auto, mis endale kõige rohkem meeldib... Ehk 30% on võimalus, et sa ei saa tünga, samas ka "teaduslikult lähenedes" on see võimalus vaid 50% :-)


syo - 23.05.07 09:32

Minu arvamus sigarist: Viis pluss auto on. Minul oli esimene auto ja esimene sigar 2,0 r5 85 kw ei thtnud ta õli ega ka bensiini ainult talla. järgmiseks oli 2,3 100 nf sigar sama moodi igati vajutades tuli 10 sajale ja õli ka ei tahtnud. tegin sellega müügimehe tööd nii asfalt kui ka kruusa teed ilusti põsis teel. mugav, suur, suht ökonoomne, kiirendusega ka päris alla ei jäänud, jupid olid odavad ja ei roosteta nagu mingi riisi tünn.


undu - 23.05.07 09:37

Auto puhul peaks jälgima minu meelest:
1. et kere poleks olulistest kohtadest läbi v tugevalt avariiline
2. et mootor ja jõuülekanne poleks otsakorral
3. silladade seisukord (kolinad ja loksud, mis on üldjuhul pukside kulumisest, amordid, vedrud...)
4. elektrisüsteemi toimivus (et tuled põleks, et süüde toimiks - küünalde ja küünlajuhtmete vahtuse peale tasub vana auto korral tõsiselt mõelda kui pole kindlaid andmeid, et need on vahtatud mõistliku aja eest eelmise omaniku poolt)
.....
n. et autol oleks kõik need asjad, mis vaja küljes (elektrilisad, valuveljed, stereod jne)
Punktid 1 ja 2 olenevad nüüd sellest, kes mis vallas kibedam käsi on - IMO on kõverat v läbi roostetanud karpi tülikam vahetada kui mootorit

Kehtib see igasuguse auto puhul


syo - 23.05.07 12:50

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=40336

näiteks see isend


ullivilli - 24.05.07 14:38

Tsitaat:

Otsi mõni natukenegi teemat valdav kodanik ja hakka järjest masinaid üle vaatama. Kusjuures kohe kindlasti ära võta aluseks seda mismoodi kuulutuses või telefoni teel masinat kiidetakse- minu kogemuste põhjal peituvad korralikumad masinad väga tagasihoidliku või sootuks negatiivse reklaami taga.


Päris kindlasti ma üksi/ise ostma ei lähe, üks sõber tegeleb juba pikemat aega autodega ja tema sõber omakorda spetsialiseerunud audidele suhtkoht.
Et TLN ja selle lähiümbrusega autod tahaks estakaadiltki korra üle sõitma panna enne ostu. Tihti saab häid autosi vanemate just vanemate inimeste käest, kes on autod hooldanud korrapäraselt ja pole toda ära peedistanud. Noortelt võttes on oht, et mootor v käigukast on saiaks sõidetud.


Tsitaat:

"teaduslikult lähenedes" on see võimalus vaid 50% :-)


Püüan just võimalikult teaduslikult läheneda, kuna küllalt lollustega elu jooksul hakkama saadud; püüan autoostu mitte sinna kategooriasse kanda.
See ka üks põhjus, miks ma siin pärin.


Tsitaat:

Text1. et kere poleks olulistest kohtadest läbi v tugevalt avariiline

Vanadel audidel pidi just eest tulevad matsud olema need, mis auto mahakandmise kindlustavad. Just selle pärast, et mootor enne esisilda ja tugevama matsu korral, just mootor läbi ja nu ühtteist veel. eelsusel, et see süsteem on antud autol. Procon-ten siis.

Samas, ega vist nõnda vana autot, täielikult avariivabalt, pole kuigi kerge leida?

Ja seda, et mootorid ja muud jupid suht odavalt liiguvad, motiveeribki just tip-top kerega autot otsima.


Tsitaat:

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=40336

näiteks see isend


Minu meelest on tolle autoga natuke üle pingutatud. Otsin vast midagi natuke tagasihoidlikuma.


puristaja - 06.06.07 00:29

Oled otsustanud millegi kasuks?


ullivilli - 07.06.07 11:30

Kui aus olla, siis ega ei ole veel küll =s
vahepeal ei old raha, siis pold aega, eks see nii vaheldumisi käib.
ikka lappan auto24 ja vaatan, et äkki jääb midagi huvitavat silma
Nii palju olen targemaks saanud, et need 10k maksvad v natuke odavamad on väga kahtlased, kuna ei tea ja ikka nagu ootaks, et ei tea, mis sel nüüd viga on.
nägu näiteks

See auto Auto24-s

Samuti pakkus üks sõber audi 100 avanti, mis oleks hea variant, kuna tead, mis asjal head, vead ja ei ole nii palju üllatusi oodata. Aga asjal on automaat kast.
Esiteks ma ei julge eriti usaldada vanu automaat kaste, nii palju jamamist kuuldud sellistega, ning teiseks kuna load nõuavad, et ma kanadalane olen, siis kardan, et niigi vähene siduri tunnetus kaoks automaadiga nagu naksti ära.
Ja nagu ikka öeldud Ostes autot pole mõtet kohe esimest suure hurraaga ära osta, kuna peale seda natukese aja pärast tuleb nagunii midagi paremat.

ja Puristaja sul päris normaalseid pilte oma autost tehtud. äkki tahad ka osa võtta; jäi nagu silma v nii selline konkurss..
http://www.postimees.ee/galerii/index.php?picture=20316


puristaja - 07.06.07 16:55

Tänud:)
Mõned pildid viskasin üles kah.


ullivilli - 20.06.07 11:46

Nii..
Mingi romu 100 ostsin ära, läks käima ka :P
Asja juures just see, et avant, elektri aknad ja kliima(mille töökorras päris kindel pole) Hind ise oli 2500, et kui lõpuks midagi välja ei tule, siis kuusakoskist peaks sama palju tagasi saama.
Esiots on avariiline nurgast, nii et pean hakkama otsima kellel on nina detaile(tiivad, kapott) Aga iseenesest on ülejäänud kere korralik lausa üllatavalt.

Paberite järgi siis 1986 aasta 2,2L mootor, 101kw.

Nüüd peab veel välja mõtlema, millisesse teemasse hakata teemat arendama, kuda selle eluka liikuma võlub.

Pildid aadressil http://nagi.ee/photos/ullivilli/sets/21534/

Vastukajad oodatud, igasugune abi teretulnud, kuna olen ikka veel võhik, aga ma tõesti püüan. Lähen akut ostma, et saada aknad kinni :P


puristaja - 20.06.07 23:49

Oi sul tuleb palju tööd teha ja vaeva näha ning läheb omajagu ka rahakest. Aga positiivne on see, et ikkagi Audi:D;)


ullivilli - 21.06.07 07:28

Nu mis ta ikka nii palju läheb....
läheb paar korda veel nii palju, kui mingaid mega üllatusi kuskilt välja ei imbu, aga umbes sinna hinna sisse, millega ma autot tahtsin, peaks see igasugu kalkulatsiooide järgi jääma...
Nina ei pea algul isegi sama värvi mitte olema. Peaasi, et ta algul üldse olemas oleks.

Ainuke suur jura on see, et tal nii palju elektrit peal on. Nagu aknad: ainuke mis töötab korralikult on juhi pool, taga vasem lääb lahti ka, kinni ei lähe(Pinge kaob kuskil ära, vist juhtmes kala) ja ülejäänud ei luba ka mitte liikuda, kui nuppe näppida, pole kõiki uksi üle jõudnud veel mõõta...

Ei tea, kas sellisele elukale elektriskeeme ja muid manuaale, jooniseid ka leidub kuskil??
Või äkki kellegil lihtsalt vedeleb mõni tark raamat, kuna netis tahetakse selle eest mingased 200 taala saada :(


Eints - 21.06.07 07:41

el skeem ja remondimanuaal on mul olemas ja võin laenata kui vaja;)


ullivilli - 21.06.07 07:52

Asi selline, et see oleks nagu väga väga teretulnud, seal raamatus vist 200 skeem ka? kuna ma usun, et elektroonika koha pealt peaks see vist enam ühtima.
Aga kust ja kuna sa seda laenata saaks ja kui kiire sul selle tagasi saamisega on, sest ma usun, et aknad ei ole mitte ainsad probleemid... liht ei tea veel kõiki :D


tryku - 26.06.07 21:09

El akende põhimure on see, et lülitid ei anna ühendust. Enda omal kakkusin ma lülitid välja, võtsin neilt noaga korpuse ümber ära ja liivapaberiga lihvisin neid kontakte seal sees. Kõik lülitid hakkasid laitmatult tööle :)


tarmo - 26.06.07 21:13

Tsitaat:
Algselt postitas: ullivilli
Aga kust ja kuna sa seda laenata saaks ja kui kiire sul selle tagasi saamisega on, sest ma usun, et aknad ei ole mitte ainsad probleemid... liht ei tea veel kõiki :D


miski seltsimees kunagi leiutas igasuguste asjade mitmesse eksemplari tegemise aparaadi, tänapäeval nimetatakse seda moodsas keeles vist koopiamasinaks :P


ullivilli - 27.06.07 21:26

See lülitite probleemile mõtlesin nii läheneda küll, et üle lasta, kuna lahti võttes selgus, et osad kontaktid lausa roheliseks tõmmanud. Kuid see vast ei ole ainus problemaatiline koht, sest nagu Võibolla mainisin taha ukse juurde jooksis ainult 4-6V, kui juhi poolel oli ilus 12V. Ülejäänusi pole jõudnud üle käia.

To tarmo: Ei mina maa miis tia, mis ime loom see on :P
Aga eks selline see esialgne plaan oli jah.
Eks lähiajal selle laenamise ette võtab ja toda imelooma proovib, kui puhkus kätte saab ja koolist öeldakse, kas jään v mitte :D


krss - 15.07.07 00:03

Tsitaat:
Ei tea, kas sellisele elukale elektriskeeme ja muid manuaale, jooniseid ka leidub kuskil??
Või äkki kellegil lihtsalt vedeleb mõni tark raamat, kuna netis tahetakse selle eest mingased 200 taala saada :(

Mina olen leidnud seni kõik vajalikud elektriskeemid raamatukogudest, teed kaamera või telefoniga pildi, prindid kodus välja ja ongi olemas.

Väike nõuanne ka: kui tahad, et audivaimustus üle läheks, mine kusagile tööle, kus kuu läbisõidud hakkavad jääma kusagile 10.000km kanti. Ainsa positiivse asjana julgen öelda seda, et vanema põlvkonna Audil kestavad need asjad suht hästi, mis olid originaalid. Aga kui need otsa saavad ja pead sinna midagi muud külge kruvima, vahet pole kas ersats või kallid A-varuosad, siis ei taha need asjad enam garantiiaegagi vastu pidada ja suured läbisõidud (üle 100.000km aastas) ei ole lihtsalt võimalikud, kuna auto on liiga palju remondis. Siit ka üks põhjusi, miks ma Audidest loobunud olen. Väikese läbisõidu juures on see auto tõesti mugav ja kohe meeldib


Alo19 - 15.07.07 00:22

Suur läbisõit, mul sai nüüd aasta täis kui Audi ostsin ja läbi olen sõitnud ka kuskil 80000 km ja nagu polegi eriti midagi vahetanud, piduriklotse ja õli ja kõik töötab ja auto on aastast 89 võrreldes mis mul oli eelmine auto Ford Escort 93a siis seal sai peaaegu iga nv auto all olla ja ei saanud vist poole aastagagi 1000 km täis. Ja just vaatasingi, et audil on roolivarda otsad ja sarniirid ära vahetatud enne mind, nii, et mul peavad küll need jupid vastu, siia maani ei kolise, ega mürise kuskilt, ei ütleks küll, et otsa lõppevad kähku.


ullivilli - 15.07.07 01:13

Olude sunnil veeres asi nii välja, et ostsin doonoriks ühe kollase 100 sedaani. Audiklubi liikmelt. Kõik väga viis, ainult üks häda, see oli paremas konditsioonis, (va rooste probleem) kui minu oma avant.
Seega kujunes nii, et roosteparandused kollasele; seniks jääb aga avant projektiks, lootes, et kollase nokitsemise kõrvalt selleks muidugi aega jääb :P
Kuna palju pole ajaliselt puudu, et päris liikme staatust saada. Ehk akkan varstigi piiratud alas oma seiklustest pajatama.:D


puristaja - 17.08.07 02:03

Räägi kaugel asi on? mis mured või rõõmud


ullivilli - 17.08.07 11:15

Nüüd, kus mul on ligipääs ka piiratud kohtadesse, peaks sinna varsti tulema teema auto kohta.
Esialgu ütlen vaid, et Kõige suuremad probleemid on aeg, koht, oskused, vahendid. Varsti vist ka raha... aga siis pole jälle aja probleemi.

igaljuhul
To Be Continued ....


prophecy6-6-6 - 26.09.10 12:46

Ma sooviks audi 100 müümise kohta abi.
Ma sooviks müüa audi 100, 88.aasta 2,3l 100kw sedaani millel vedrustus, pidurid ja summuti osad on remonditud aga väntvõlli esimese simmerling vahelt on õli immitsema hakanud ja mootori pöörded kõiguvad.
Küsin sellepärast, et remondiks enam raha pole :S

Paluks vastuseid postkasti.


antsu - 17.11.13 08:38

Jube raske on midagi nii hinnata. Paluks pildimaterjali ka ja vähe rohkem juttu.


ülks - 17.11.13 09:28

Tsitaat:
Algselt postitas: antsu
Jube raske on midagi nii hinnata. Paluks pildimaterjali ka ja vähe rohkem juttu.


Kolme aastaga vast auto müüdud juba. :)


Raika42 - 17.11.13 09:29

Tsitaat:
Algselt postitas: antsu
Jube raske on midagi nii hinnata. Paluks pildimaterjali ka ja vähe rohkem juttu.


Arvestades, et möödunud on kolm aastat, ei ole vist enam midagi pildistada :P


antsu - 17.11.13 13:04

My bad. ei vaadanud postituse kuupäeva:).


GWallace - 08.03.16 12:34

Terv,


Osta.ee pakutakse sellist masinat.. mis Audi targad arvavad? Kui alla 300 kätte saaks, siis kas annab seda pilli veel üles vorpida või pigem tasub jätta sinnapaika? Jutu järgi ja ajaloo järgi tundub üsna korralik auto, samas jutu võib igaüks sinna välja mõelda.

Auto on jutu järgi paar aastat seisnud, samas viimane ÜV tehtud 2011.a. Audi tagumised pidurid on niigi problemaatilised.. kas võib veel sellest asja saada?

http://osta-ee.postimees.ee/audi-100-facelift-75275560.html?_src=listing


SalmA - 08.03.16 14:11

Kui kere kõva ja võtmed käes püsivad, siis võta ikka ära.




SalmA


stihl - 08.03.16 14:28

Audi pidurid ei ole problemaatilised, vaid alluvad vananemisele ja roostetamisele hoopis aeglasemalt, kui teistel markidel.
See probleemilegend on tekkinud sellest, et need sageli 25a vanad autod on siiamaani igapäevakasutuses ning inimesed arvavad, et kõik peab töötama nagu uuena.
(kas keegi on näinud ntx sama vana Nissanit üldse omal jõul ringi liikumas?)
Mu 89a coupe läks ülevaatuselt piduritega täiesti ametlikult läbi, kellal on ca 200tkm ja keegi pole pidureid kunagi remontinud.
Aga see selleks.

Kõige kallim vana rahvaauto taastamise puhul on ikkagi keretööd + värv.
Antud 100ja puhul seda piltidelt pole näha, aga keret on kohapeal lihtne kontrollida, ka võhikul. Kui ikka roostet on ja kruvikas läbi tiiva või karbi või põhja mahub, siis on taastamine suht mõtetu. Neid on korralike keredede ja väikeste läbisõitudega veel hulgim saksas saada.


Kasvõi see: sigar

Mis antud tsinkplekkpang audisse veel puutub, siis nende kered kestsid ikka väga hästi. Tänapäeal sellist lollust, et kered tehases paksult ära tsingitakse, ükski tootja enam ei tee. (rääkigu VAG mida tahes, tänane tsingikiht on neil ikka kordi õhem). Kui avariid pole olnud, siis rooste on võimalik vaid pindmine, kus kivirahe pihta on käinud. (peaasjalikult esiratastel, sest need ju ka pööravad)
Ehk siis minu arvamus antud auto kohta on selline: kui kere on hea, kannatab teda alati elustada. Nende piduritorude, mis muru peal seismisest on läbi roostetanud, vahetamine ei ole kallis, kui endal avatud silmusvõti käes püsib...:)