Tere,
Talv läheneb ja mõte liigub autovahetuse suunal. Mida oskate rääkida A6 Allroadist?
Tugevad-nõrgad küljed?
- vedrustus on ilmselt selle mudeli nii pluss kui miinus?
- hooldus ilmselt kallim võrreldes tavalise A6-ga?
- 2.5 TDI on problemaatiline enne 2003.aastat?
- mida veel?
Ega pole keegi vaatamas käinud neid isendeid:
A6 Allroad @ Autod.ee
A6 Allroad @ Reval
A6 Allroad @ Auto Quatro (sic!)
A6 Allroad @ Auto Drive
Oskate kommenteerida?
Paneks sulle siia veidikene infot. Antud isenditest midagi ei tea. Kirjutasin ühele inimesele hiljuti pika emaili, mida peab vaatama selliste isendite
puhul ja teen kopi peist sulle siia:
Ühesõnaga, kui otsida diiselmootoriga Audi Allroadi siis tasub vaadata alates 2004 aastast (Esimest Audi Allroadi toodeti siis 2000-2005, leidub ka
2006 isendeid aga need on tehasest välja tulnud 2005 lõpp). 2,5 TDI mootoritel toimus 2003 aasta lõpus parendus ja võeti kasutusele rullnookurid. Kuni
2003 teise pooleni on V6 diislitega see mure, et 250 000 km või väiksema läbisõidu pealt tuleb teha mootorile ca 40 000 kroonine remont (nukkvõllide
vahetus, jne). 2004 aasta omadel ei ole seda probleemi. Väga palju sõltub ka muidugi auto eelmise omaniku hoolsusest.
Mida tasub kindlasti vaadata auto puhul on järgmised asjad:
1. Auto üles alla tõstmise kiirus peab olema ca 1 minut kuni 1,5 minutit (1 asendist 4-ndasse).
2. Kompressor ei tohi uriseda autol oluliselt salongi sisse ja automaatne üles alla tõstmine peab kiiruse pealt toimima (4-ndast astmest kolmandasse
30km/h tunnis, 3ndalt-2-se 84km/h pealt, 2-lt 1-se peale ei soovita proovida, see juhtub 180 km/h pealt, tavasõidul kasutatakse kas 2 või 3ndat astet,
mina kasutan 3ndat). Samamoodi peab automaatika ka vastavalt kiiruse langusele tagasi tõstma auto õigele kõrgusele.
3. Kere ei tohi olla saanud väga suurt pauku. Taastamine on äärmiselt kallis (ainult A varuosad, esiotsa laksu puhul läheb taastamine maksma üle 100
000 krooni)
4. Autole tasub teha täis ülevaatus näiteks Audihoolduses (maksab umbes 800 krooni).
5. Diisel mootor ei tohi väga jubedalt klõbiseda ega koliseda.
6. Elektroonika peab toimima ilusti.
7. Soovitan osta uuema Navigatsiooniseadmega (kui on navigatsiooniga auto). Selle seadme nimetus on RNS-E (sellele on võimalik saada eesti gps kaarte
ja on üldse parem, mängib mp3, loeb mälukaarte jne, teleka funktsiooni saab ka tööle nüüdse digi-tv-ga kui natukene otsida ja kaevata infot).
8. Hea oleks muidugi leida Webasto eelsoojendusega mudel aga see ei ole väga oluline kuna V6 diisel audil läheb ka päris kiirelt ilma soojaks, kuigi
mugavam on eelsoojendust kasutada. Kindlasti tuleb webasto toimimine üle kontrollida.
9. Kütuse kulu on keskmiselt järgmine : maanteel manual kastiga 7,0-7,5 ja linnas 10-12. Automaadiga on linnas umbes samasse auku. Kõik oleneb sellest
kuidas sõita. Kui rohkem võtab oluliselt siis tekib küsimus, miks. Väga väiksemat kulu ka ei tasu uskuda. On võimalik ka 6L sajale sõita aga siis peab
väga rahulikult sõitma.
10. Ei soovita soetada aeglustiga varianti allroadist, kuna see on suhteliselt haruldane (üldjuhul tehti usa turu jaoks) ja kui see katki juhtub
minema võivad kulutused väga suured olla. Hetkel on või oli mingi aeg Eestis müüa 1 või 2 sellist.
11. 2,5 TDI-sid on müügis kahte tüüpi. Üks on 120kw ja teine 132KW (linnas neid nähes teeb vahet selle järgi kas sildil 2,5 TDI on i täht punane või
valge, punane on 132kw ja valge on 120). 120kw on põhimõtteliselt sama mootor ja seal väga vahet pole. 120kw versioonid on vist natukene odavamad ja
kehvema varustusega. Minul on 120kw variant.
12. Enamus diisleid on üldjuhul automaatkastiga, harvemad on manuaalkastiga.Automaadi puhul tasub kindlasti proovisõidu ajal ära proovida kuidas käiku
vahetab ja uurida millal käigukastis õli vahetati ning ega ei ole käigukasti aju kallal käidud.
13. Mootorid, mis on nö uuemad juba (ilma selle 40 000 investeeringuvajaduseta) siis omavad mootori koode: BDG, BCZ, BDH, BAU.
Täis hooldus (rihmavahetus, jne) maksab 12 000-15 000 krooni.
Õhtpadjad maksavad järgmiselt:
Esimesed õhkpadjad (ostes näiteks Audihooldusest) ca 6000 eek/tk, mina tellisin saksast ja sain Anroti analoogi (mitte kehvem kui originaalosa) ca
4200 krooniga/tk.
Tagumised õhkpadjad on Eestis keskmiselt 5000 eek/tk. Saksas peaks saama ca 3000.- /tk. Õhpatju on 4 Esimesed ja tagumised on erinevad. Õhkpadjad
tahavad üldjuhul vahetust järgmise skeemi alusel:
Esimesed ca 160 000 läbisõidu juures (või vanus ca 6 aastat)
Tagumised kestavad üle 200 000 km.
Kompressor (mis tõstab autot üles alla) maksav revalis uue originaalosana 18 000 .-, sama kompressori analoogi saab ca 6000.- eest (kasutatakse mersu
kompressorit, mis on identne).
Silla osad on suhteliselt mõistliku hinnaga (välja arvatud see, et võrreldes tavalise Audi A6ega ei ole tal seda nö esisilla remontkomplekti vaid kõik
puksid ja hoovad tuleb eraldi osta).
Tavahooldusel muude Audi V6 diislitega vahet pole (kõiguvad sinna 1500-2000 eegu vahele vast). Veermiku jupid on ka suhteliselt mõistliku hinnaga ja
palju saada.
Nr. 3 on päris asjalik tähelepanek, mida senimaani ei ole keegi osanud välja tuua.
Aga tõesti pole kohanud allroadi b-kereosi. Ja kasutatud a-osi üldiselt kuskil ka "ei vedele."
Kas Allroadil polnud mitte kapott ning esitiivad alumiiniumist?
Aitäh Antsu, oli tõesti abiks!
Aga palun .
Lisaks veel infot siia, et kui on vajadus kompressorit vahetada Allroadil siis see maksab meie vabariigis (alternatiivkompressor siis) 7000 eeku +
mõned pisividinad. Audihoolduses on neid saada.
7-9 tuhande vahele pakuvad ka teised.
Tsitaat: |
Võimalik, et oli niipidi. Lihtsalt kuskilt on kõrvu jäänud, et oli just teistpidi . Ei vaidle vastu.
Tere
Plaan osta endale esimene audi. Olen pisut uurinud erinevaid masinaid ja mootoreid nii foorumist kui ka tuttavatelt. Siiski küsiks Teilt pisut abi ja
nõu.
Jäi silma selline masin: http://www.auto24.ee/used/1280823
Ei tahaks niisama sõita viljandisse. Mida võiksin täpsustada enne müüjalt ja mis muidu arvate sellisest masinast - plussid/miinused.
Ette tänades,
Kristjan
Ise pakun et sellise kerega ja aastaga A6l on selline bensumootori valik igatepidi õigem variant, kui diisel.
Tsitaat: |
Täiesti pointless mootor selle auto peal, vääne (selle mootori point) on tänu automaatkastile olematu. Hoolduskulud on kirved ja pudeneb ka omajagu, eriti need paljusõitnud müüdavad masinad. Vaata heaga midagi muud. V8 4.2 oleks minu valikuks kui peaksin vana Allroadi ostma, aga neid ei ole eriti võtta..
Tsitaat: |
Tarkpeadel on neli ja rohkem autot olnud sellise mootoriga, küll nad ikka üksjagu teavad ka mis nad suust välja ajavad. Ja suure algustähega võiksid kirjutama õppida, muidu varsti ei saagi enam kirjutada siin
Ei ole sellel uuema tüübi TDI´l ka midagi häda, töötab ja sõidab.
Tsitaat: |
Olen nüüd 3a sõitnud 2,5tdi 132kw allroadiga - ainuke asi mis katki läks oli kõrgsurvepump. Sellega arvestasin auto ostuhetkel ja elasin kuidagi üle.
Ülalpidamiskulud on antud autol küllaltki suured - esisilla õõtsadest tavalise A6'ga klapivad ainult ülemised, alumised õõtsad on puhtalt allroadi
omad ja suht krõbeda hinnaga, rooliotsad on ca 45eur/tk, kõrgsurvepump koos vahetusega ca 1,5k,õhkpadjad on ca 300eur/tk, amordid on ka ainult
originaalid ja tagumiste hind on 400eur/tk, õhkvedrustuse kompressor on ca 500eur jne... Need hinnad kehtivad enamasti võhikutele ja nendele kes ei
ole allroadi hingeeluga kursis vaid sõidavad lihtsalt autoga teeninduse uksest sisse. Isehakkajad saavad asju veits teiste hindadega. Võin kohe öelda,
et C5 kerega allroadi hinnaga alla 8,5k eur pole üldse mõtet vaadata - need on päevi näinud, ärahooratud romud. Korralikult hooldatud,
ideaalilähedases korras C5 allroadi hind on ikkagi 8-10keur'i vahemikus.
Muidu peab korralik isend väga hästi vastu ja pakub väga suurt sõidumõnu/rõõmu. Antud auto (eriti need 4-5k romud) ei kõlba inimesele, kes ei tea
autodest midagi ega taha teada, väljaarvatud juhul kui rahakott on nii paks, et juhiistet vaja ei ole. Mina isiklikult teen 90% hooldus- ja
remonttöödest ise, juppe oskan ka otsida mõistliku hinnaga. Arvestades asjaoluga, et silmapiiril on 5k hinnaga auto, siis mina soovitaksin vaadata
midagi muud või siis panna raha juurde, kui on hirmus allroadi isu.
Lisaks veel niipalju, et tõesti see 2,7BiT ei ole õige asi sinna atm kasti otsa ja seda veel 2t tühimassiga allroadi kerel. V8't müügis leida on
ülikeeruline atm kastiga ja veel keerulisem on leida V8 manuaalkastiga ja aeglustiga, mida on väidetavalt toodetud ca 800tk. Minu silmis C5 kerega
allroadil ainuõige mootor ongi HÄSTI HOOLDATUD JA HEAS KORRAS 2,5Tdi uuem variant ehk siis 132kw rullnookuritega. Kasti tüübi valib ostja ise, kuid
manuaaliga leida on keeruline ja üldjuhul on nad suht kehva varustusega.
P.S. Esimesed pidurikettad ja klotsid klappivad B5 S4'ga ja on üsna krõbeda hinnaga võrreldes tava A6'ga, tagumised kettad-klotsid on odavad ja
samad mis A6'l.
Üks pesemata, kuid sprot puur ooliga variant
auto24 link
Ja on ka kohe 2x kallim kui esimeses postituses olev auto
Tsitaat: |
Tuleb arvestada ka asjaoluga, et allroad on ca 200-300kg raskem kui sama varustusega A6, minul on tehpassis tühimassiks 1975kg, sellest tulenevalt on isegi 2,5Tdi janusem kui A6/A4 kerel.
Kütusekulu jah tava A6 võrreldav ei ole. Paljud on öelnud, et 2,5 tdi on pointless mootor, kuna võtab palju kütet. Ok, aga palju võtab 2.7 või 4.2 nii
raske kere peal?
Eks kõik see ongi tegelikkuses maitses/tahtmises kinni, kas meeldib või mitte. Hästi hoitud auto odav ei ole ja ülalpidamine on selles mõttes jah
kallis, et teatud varuosad on kallid. Samas käid tiiru peale ja naudid jälle tervet autot ja mis iganes teed. Sõna otses mõttes.
Kas keegi on käinud vaatamas mõnda nendest masinatest, või teab midagi nende seisukorra kohta?
http://www.auto24.ee/used/2247820
http://www.auto24.ee/used/2263393
http://www.auto24.ee/used/2089408
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1785140
Või selle kohta?
Mida sellest arvata? On keegi kokku puutunud äkki konkreetse masinaga? http://www.auto24.ee/used/2270055
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
[
Tsitaat: |
[
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |