(Y)
Kena aparaat , edu
.
Mis asjaoludel selline aparaat üldse Eestisse sattunud on?
.
Tere ka minu poolt.
Esimest korda elus näen/kuulen sellise kooslusega audi 90.
Jõudu ja jaksu ka minu poolt ja auto ise on väga kena.
Väga kena auto. Minekut on selles päris mõnusalt ikka. Oli ühe tuttava masin ja sain isegi nats sõita. Hea mugav nagu Audi ikka. Aga edu autoga ja jäta ikka originaaliks.
Tõesti hea kooslus ja igati kena isend.
See sport nupp on ka oma coupel,peaks olema vist kiirenduse jaoks.Vajutad korra nuppu ja siis annad lapa ja vahetab käike kiiremini.Ehk teab keegi
paremini rääkida,milleks see sport nupp on.
Edu ja jõudu ka minupoolt.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Päris lahe kooslus. Kui essidest ja 200 jms on kahju kui katki lähevad, siis selle puhul on puhta jokk, kui keegi otsa peaks sõitma. Tuled, stanged eriti haruldased. Ja neid vaevalt, et ükski kindlustus otsima hakkab. Muuseumi pill. Aga edu autoga.
:
Kena audi, mitmeid kordi kodukandis silma jäänud. Viimati umbes 20min tagasi käisid testimas ja sõitsid mööda. Tore näha kohe sellist autot. Äkki millalgi tekib võimalus lähemalt piiluda.
Sport nupp peaks selle jaoks olema, et teeb käiguvahetused hiljem ehk laseb rohkem pöördeid anda, ei vaheta nii kiiresti ära kõrgema käigu peale. Väga väga kena tagaosa eriti, kade meel kohe.
m
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
(
Türil oli selline sama aparaat. Nii et üksi sa pole xd
:
Need pidid on 2. aastat tagasi tehtud
:
Esimestel suundadel on kenasti näha ka külgmine helkur mida euroopa mudelitele ei pandud
Muidu kui see MIL tuli vahepeal end vilgutab või muudmoodi töötava mootoriga märku annab, siis lase alustuseks mootori veakoode kontrollida, see tuli
on sellega seotud.
:
Oskab keegi äkki õelda mis erinevused võrreldes euroopa V6 2.8 automaat audiga on? Mootor, käigukast on täpselt samad?
Sillad peaksid ka olema? Sisu, tuled, stanged jne on erinevad?
Kastile kusagilt rem. komplekti pole saada või pole sellel mõttet?
Sai omanikuga peaaegu tunnike juttu puhutud auto kõrval. Esmapilgul tundub, et mootor on A4 pealt pärit (võin eksida).
Muidu täitsa viisakas isend, hea oli vaadata erinevusi euroopa B4 ja usa B4 vahel kui autod kõrvuti.
Ole tugev
i
Aga pange kõik erinevused kirja. Kui veel peaks selliseid küsimusi tulema, siis oleks hea siit teemast vastused leida, olgu siis auto alles või mitte.
Ja ole hea järgi ka foorumi reegleid, muidu peame hoiatusi jagama hakkama. Ei tahaks, et me Sinu autost siit enam lugeda ei saaks.
Foorumi keel ja imepisikesed nõuded!
Ma kujutan ette et neil on mootori ruum ja kast ikka sama ? Või ei ole? Ei oska sedasi õelda, peab uurima seda asja .
Te
Ainsad erinevused sisu poolelt peaksid olema pikem keskkonsool (võid selle mulle anda ), pagasiluugi polster, teistsugused kohtvalgustid, juhiistmel käetugi ning uuema tüübiga armatuuri puhul on sahtli asemel seal all kinnine kilp. Rohkem ei tohiks sisu poolelt miskit erineda.
..
Tsitaat: |
Selle auto sisu on vanematüübi oma, kuid juhi jalgade juures on samasugune kilp nagu esimese põlvkonna airbagiga armatuuril(esimene versioon oli
kilbiga, pärastpoole tuli kilbi sees oleva sahtliga variant). Lisaks on sellel autol täiesti unikaalne juhiukse polster, mida mina euroopa mudelitel
kohanud pole: Vanematüübi ülevalt riidega variant millel on selle kilbi pärast alumine ots veidi teistsuguse paindega. Kõrvalistuja ukse oma tundus
olevat sama mis selle aastakäigu euroopa omadel.
Ülejäänud erinevused vist said juba ära mainitud.
Mhh
Väga lahe vaadata et ka minu endine ja siiani armastatud auto on taas nõmmele veerenud .
Minu kätte see tuli 2011 august ja paar kuud omasin kuni mõistsin, et õpilasena ma ei jõua sellega koolis käia rääkimata muudest sõitudest ..
Tegin ka mina sellele ülevaatuse ja esmalt ei läbinud see puhtalt tagumiste suundade tõttu, romulast sain euroopa tuled ka kruttisin külge (rumal olin
et tagasi ei vahetanud ja USA eripära ei säilitanud, ära näkku löö , pika
aja peale rändasid tuled kuhugi saaremaale) ning peale seda ülevaatus nagu niuhti. Ainus probleem mis meelde tuleb hetkel on jamps käigukastiga,
kuidas lood hetkel sellega ?
Igatahes minupoolt kõike head sellega
,.,
Tsitaat: |
Selge
Täitsa huvitav aparaat on , ilus ka
Ainult edu minu poolt!
Tere kõigile!
Täna sai siis kolmnurk klaas paika seatud! Hea on kohe vaatada, arvasin et
läheb küll rohkem raha ja aega kuigi oli tegelikuses väga lihtne kiire tõõ. Raha nõudis kõigest 31.20e, usun et oleks odavamalt ka läbi ajanud aga
nüüd on kerge mure oleks vaja ühte liistu mis on ukse juures ja jookseb pikku pidi ülese, kui kellegil on siis antke teada, suur huvi oleks selle
vastu!
Lähiajal ka uusi pilte masinast.
Olge mõnusad!!
Tsitaat: |
O
Natuke kriitikat ka: kui ikka ei ole aega ega võimalusi korralikku pilti teha, siis ära tee või veel vähem ära riputa siia ülesse, ma muidugi ei saa
keelata, aga need eelmised on ju crap, masin must, valgust pole, jube udune jne
BTW, kui muud tuled kollased või punased, siis see sinine LED numbrituli jätab sellise "juudijõulupuu" mulje, üksiku detailina võib ju kena ja uudne
tunduda, aga ülejäänud masin on ju vana ja selline valgus vähemalt üksinda sinna ei sobi.
.
Natuke liiga erinev see led valgus tõesti. Kiirgab kuidagi kõvasti silma. Pildid on jah, omaette klass
Loodame näha ka paremaid
g
Vahva kompott, aga kere tundub suht väsinud olevat, kuna kambrisse värvi plaan viia?
Edu!
)
(
.
Ei taha absoluutselt teiste inimeste rahakotis sobrada, aga hetk tagasi ütlesid et rahaline seis ei luba paljusid asju osta autole mida vaja, kuid nüüd S8? Nende autode põhikulu ei ole ainult kütusekulu, B4 jupid on ikka kordades odavamad kui S8 omad. Üks asi on soetamine, teine on nende autode hooldamine ning korras hoidmine, mis on päris kulukas.
Aud
Tsitaat: |
JanP on õigus, ma ei pidanud silmas absoluutselt ostuhinda, vaid just ülalpidamisega seotud kulusid.
l
Kõigepealt katsu see sinna 3500euriga müüa. 2000euri S8 kõlab nagu hunnik vana metalli. Kuid unistused on teostamiseks, niiet anna tuld! Skyline on kindlasti äss diil.
Tsitaat: |
Kas katkisõidetud stange on siis terve juba? Mis põhjusel taga teistsugused veljed all, kui ees?
Tsitaat: |
Tehniline ülevaatus ka puudu.
Tsitaat: |
Soomlane ei osta Eestist autot naljalt ära enne kui sa hinna nii palju alla lased, et ta võidab enda kodu riigist ostes+veel maksab arvele võtmise nn auto ostuks mõeldud raha eest, kui just tegemist pole väga rariteetse masinaga(b2 quattrod jne). Tean, kuna kui enda autot müüsin siis huvilised kes ka olid ütlesid kohe, et hinda tahavad nad alla saada ~1000€ ehk see summa mis oleks läinud 20v coupe q arvele võtmine soomes maksma. Ma usun, et see masin mis sul on ei lähe vähem kulukaks. Teisalt kui somm tuleb su autot vaatama, vaatab ta isegi kas detailide kinnituskruvid on kõik olemas ning lõpetab ta sildade üldise olekuga. Usa varjant 80'st on küll eriline aga esiveoline ei ole 3500€ väärt, kui just pole põhjast, kuni laeni taastatud.Ega asjata Soomes korraliku Audi hinnad ei alga ~4000€+nad on Soomes ka arvele võetud. Lisaks veel Norrast ja Rootsist on võimalik juba ~4000€ eest väga korralik S2/S4/S6 osta. Lihtsalt teadmiseks ja edu müügiga...
Tere, kahjuks pean ka mina nõustuma kõikide eelkõnelejatega, et sellist hinda Sa ei saa kuskilt.. Eriti veel arvestades käigukasti olukorda, seda kuidas autol mootor käib, viltust tagasilda, roostet, iluvigu, katkiseid detaile, ÜV ning kindlustust jne. Ei taha küll halvustada, aga tee auto korda ja mõtle siis müümisele. Endale õnneks/kahjuks antud Audi ei paku mitte kuskilt otsast pinget, minu jaoks on ta tavaline B4 mis on esivedu ja automaat. Aga jõudu!
+1.Sellega sa mees panid küll nüüd vähe mööda ja
Maailmalõpp on vist oma töö teinud..
.
Tsitaat: |
Kujunes kuhu ta kujunes, kas auto reaalselt sai müüdud ka või mitte?
Kas läheb välismaale? Kapten John Oliviale?
Natukene arusaamatuks jääb mõne mehe suur austus Teie masina vastu - täiesti tavaline Audi 80 B4 2.8 mootoriga, mis USA idiootide jaoks ümbernimetatud
Audi 90-eks(loe kui Fake Audi 90). Õige Audi 90 on ikka B3 kerega (See on minu arvamus, mis läheb üldsusele hukkamõistmiseks).
Aga tore ikkagi, et said terve aasta tagaaetud auto mingile sommile maha ärida, kuigi sellise raha eest oleks mõne räämas S2 saanud.
Märkuseks: Tegemist on informatiivse postitusega, millega ei proovitud kedagi ärritada.
PEACE....
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
ö
Kas masin jääb endale siis või tegid ära, et lihtsam müüa? Sellise vana autoga ülevaatusele minnes olen alati hinge kinni hoidnud just CO koha pealt, alati mingi jebi nendega. Hea, et see korras sel masinal siis
p
Tsitaat: |
-
Tsitaat: |
Tsitaat: |
ö
Omasin samuti esiveolist audi 90-t (b3) http://www.auto24.ee/used/902333, minu silmis oli see samuti haruldane, kuid auto müügi hinnaks kujunes 1100 € . Samuti käidi autot Rootsist vaatamas, kuid ega Rootsi kodanik samuti hingehinda ei pakkunud. Igaljuhul edu müümisel.
Tsitaat: |
Ega ikka vahe on ka kas on tõelne 90 või 80 B4 (usa nö 90)
Endale meeldib b3 kere 90 rohkem ja vihkan tulihingeliselt 80b4 90-neid.
See valge audi 90 muidu päris kobeda sisuga
offtopic aga ise plaanin lähiriikidest tuua 90 quattro
l
Oli see audi mingi aeg hiljuti pärnus? Sai papiniidu statis nähtud samasugust usa b4 millel olid ka sinised ledid nr tuledes.
999
Me sõitsime just pundiga ukse ette ja sa sõitsid stati küljepealt ära, ise oli enda valge c4 avandiga.
l
Selle auto tuled ongi vist minu käes aga otsustasin enda autole mitte panna neid. Kuulutus
Väga hea, võtan ned kindlasti tagasi, vajan neid tulesi
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Jutt on hea, 128 kw ja sääreväristaja IRW! . Aga unistused on vähemalt head . Siiski nendel vanadel bemmidel pole enamasti kõiki tehasest tulnud hobuseid alles veel ja enne kui ikkagi reaalset sõidukogemust ja oskusi ei ole, ei tasuks nagu eriti kõvatada vast. Ei taha ka iriseda, aga naljana sellised jutud ka ei meeldi... ja siis me loeme iga lume saabudes järjest nende ´´võrrimeeste´´ matsudest, automargist hoolimata. Aga auto on omapärane ja parem tee ta ikka korda enne kui mingitest ebareaalsetest äriideedest räägid .
minu teada pole sul ühtegi BMW750 olnud
Sul veidi pikale veninud puberteet vist. Auto muidu aus, võiks Quattro ka olla siis oleks võibolla rariteetsem.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
OK, teemasse siis, kas sul oli see bmw 750?
Vabandan siin kohal OT pärast, aga k*rat milline komöödia see teema on - meenutab juba Streetrace.org mölavabrikut. Teema algataja "kõvamehe" jutt
on ka päris vägev ... igaljuhul edu ja jaksu.
Olen vist korra seda Audit isegi näinud ... 21.dets seisis äkki mingi 15 paiku Ülemistel. Ei tea miks aga ei jätnud mulle eriti sümpaatset muljet ...
vb ma selle euro versiooniga liiga ära harjunud.
Vabandan,ma pole küll mingi suur ütleja
Kuid oma kirjapildile võiks vähe rohkem tähelepanu keerata!
Tsitaat: |
Ilmselgelt ei tehta sind maha. Asi selles, et sulle püütakse selgitada vanema ajastu autosid ja nende muresid. Hetkel on sul auto, mille
ülalpidamiskulud ei ole niivõrd kallid, tema lihtuse tõttu, kui panna kõrvale siia mistahes V8 ehk siis kas A8 või mõni muu auto. Sa mõtled küll, et
sama ajastu ja et äge võimas mootor aga A8-ga pead ja võiksid arvestada, et see pole B4 ülal pidamine. Auto on vana ja odav, kuid ülalpidamiskülud on
siiski suured, tema varuosad kallid ning elektroonikat täis, mis samuti võib selle aja peale juba üht teist teha.
Üle enda varju pole ju mõtet hüpata ja autot selleks omada, et lihtsalt linna peal näidata. Muidugi, kui on raha ja finantsi selleks ja ka
ülalpidamiseks, pole vastu. Tihtilugu kui miskit läheb, siis on mõtted otsas ja rahakott lage, kui on arvestatud vaid auto enda hinda, lootes igavesti
kestvat masinat.
Mina just sõidaks sellise isendiga ennem ringi nagu sul hetkel on, kuna ta on siiski pisut teistmoodi. Korras A8 on ka tore, kuid igapäevaselt ja
pikki otsi mina isiklikult temaga sõita küll ei suudaks, arvestades meie kütusehindu.
Ja veel, teisi sõimates ei muutu sinu maine küll foorumis paremaks, pigem teed sa ennast lolliks, kui plähmerdad tühja, selle asemel, et võtta kuulda
ja suhtuda inimlikult sellesse, mida teised arvavad ja mõtlevad. Nimeta inimene, kes oleks pahatahtlik siin foorumis?
Mina võtan asja selle pilguga, et küll kunagi jõuab. Kinni joosta ja maoli tõmmata pole ju end mõtet.
Sellise ülbe jutu peale ütleks ma sulle pigem, et 750 ei ole võimsaim masin, millega kõigile kotti pähe tõmmata ja sellega uhkeldada on veel tobedam,
kuna ühel hetkel näed sina kellegi tagutulesid ja mis siis saab? Ilmselt sa pole võimsaid autosid oma elus sellisel juhul näinud. Kuna kõik sulle vaid
liiga teevad ja sulle halba soovivad, siis on võimalik kolida üle teistesse foorumitesse ja seal enda progressi edasi arendada.
Ära arva, et meie lollid oleme, keda sa võid sõimata ja kellesse võid suhtuda nii kuidas soovid. Lihtsalt hiljem sa saad mõnikord ise aru, mida oled
valesti teinud ja millega oled põõsasse sõitnud.
"Kuidas küle meile, nii küla teile".
Tsiteerides sind ennast: "Masin on plaanis jätta omale ja väga väga korda teha."
Jutt on sul üpris rumal ikka, aga see selle teema üheks parimaks teemaks teebki.
Keegi ei räägigi sul kütusekuludest siin, 15-aastat vana elektroonikat täis topitud masin, mis uuest peast maksis 50t€+.
See raam, kus kogu see tehnika peal on maksab küll nüüd 1500€, aga ega juppide tootmine sellepärast odavam ei ole, kuna auto moraalne väärtus on
vähenenud. Mitu 750 sa lammutustest leiad?
Ega siin foorumis enamik tegelasi suu peale kukkunud ei ole, aga sinu jutt on lihtsalt ebaviisakas ja rumal.
Jõudu!
Palun, kirjuta rahulikult ja seedi läbi mis tähte millal vajutad. Sul niipalju vigu lihtsalt, lõpuks mõni moderaator rikub su postitamise üldse ära
siin. Ja sa loed jälle seda mida sa tahaksid lugeda. Sulle räägitakse ülalpidamise kuludest aga sa jahud edasi, et "ma jõuan seda tankida küll". Kes
meist ei tahaks mõnda, s4, s6, s8 või isegi mõnda rs-i. Tahaks isegi S4, kuid toon ennast maapeale tagasi mõeldes, et ma võin hooldamisega jänni jääda
ja lihtsalt ühe masina ära rikkuda. Sa nii noor veel(ega ma ise väga vanemgi pole),et võta asja rahulikult. Räägin ilmselt kõigi eest, et kogu asi
läks käest ära, kuna sa ise kirjutasid teema alguses,
"Eks ta on väsinud tõesti ja suuremaid ja väiksemaid kraapse ja kriipse igal pool, plaan on ta viia siis kambri kui rahaline seis muutub paremaks,
hetkel kehva ja ei võimalda autole paljusid asju soetada ega teostada mida sooviks!".
Peale seda vastas vägagi viisakalt Lp foorumlane audicabrio ja talle sa vastasid ma ütleks päris ebaviisakalt,
"Audicabrio ma ei oska sulle muud õelda selle peale : kui oled nii ajast maas ja ei tea soome ja saksa turgu siis ära tule omi asju kraaklema. audi
s8 saab sealt kätte juba 2000 euriga!".
Ja siis sa veel imestad mis moodi me sinuga käitunud oleme. Võta ennast kokku!
Sõbrakene. Teeme nüüd nii, et sa lähed loed foorumi REEGLID läbi!
Me ei ole siin filoloogid, aga pisut võiksid vaadata ka, mis sa kokku kirjutad. Selleks on "postituse eelvaade" nupp. Kasuta seda.
Lihtsalt jube oli seda teksti lugeda. See oli Sulle nüüd juba teine hoiatus. Vaata ülevalt poolt.
Black ütles Sulle ilmselt kõige parema soovituse, et mine osta raamatuid.
Räägid siin autode vahetamisest, kui said alles 18. Tektib tahtmine tsiteerida 2012 a. tujurikkujat ja küsida: "Noh, poiss, kas allpool ka juba habe
kasvab? Johhaidii!"
Võta kasvõi huviliste autode alt siis lahti mõni vana A8 teema. Vaata, millele on raha kulunud. Bensiin on nende autode puhul kõige väiksem mure.
Kindlustus - alla 26. aastased noored on kindlustuse silmis niikuinii potensiaalsed enesetapu terroristid. See kõik eeldusel, et sul load on ja
legaalselt sõita saad autoga.
eks poiss on veel natuke noor ja rumal ning ei tea mida tähendab auto eest hoolitsemine.küll ajaga ka tuleb mõistus ja ta hakkab aru saama et a8 pole just kõige odavamad.kui sa nüüd tõesti suudad endale s8 soetada siis edu sulle sellega aga teades et sa ei suuda oma b4 eest hoolt kanda siis ei hakka s8 rääkimagi.aga eks omad vitsad lõpuks peksavad
Selle teema algus oli palju tõotav Kahju, et sellised haruldasemad autod võivad lõpuks päris halba seisukorda sattuda.
Tsitaat: |
Keegi aeti vist endast nii välja, et oli vaja kõik kustutada. Jätnud pildidki vähemalt, oleks mida ühest haruldusest vaadata olnud.
Tsitaat: |
Ega jah, mõistus pole ikka oma teha. Autost on kahju. Eriti veel, kui selline tüüp peaks S8 soetama. :-/ Tuleb meelde lugu : http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=EE#/watch?v=mom_U-sr-s4
Tsitaat: |
Jätame siis musternäidiseks, mida ei tohiks oma teemaga teha!